Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 15 glasov Ocenite to novico!
Aritz Aduriz
Sijajni napadalec Aritz Aduriz je načel mrežo Barce. Foto: Reuters
David Fernandez Borbalan
Sodnik David Fernandez Borbalan je v prvem polčasu večkrat razjezil zvezdnike Barcelone. Foto: Reuters
Lionel Messi
Lionel Messi je dosegel pomemben zadetek v gosteh. Foto: Reuters

Dodaj v

Poraz Barcelone na San Mamesu - Bilbao z deveterico zadržal prednost

Povratna tekma v sredo na Camp Nouu
5. januar 2017 ob 23:16
Bilbao - MMC RTV SLO

Nogometaši Athletica iz Bilbaa so na prvi tekmi osmine finala španskega kraljevega pokala premagali Barcelono z 2:1. Baski so zdržali pritisk Kataloncev z dvema igralcema manj.

Gostitelji so odlično odigrali prvi polčas. Povedli so v 25. minuti, ko je Raul Garcia z desne strani lepo podal pred vrata, kjer je obramba Kataloncev pozabila na Aritza Aduriza. Sijajni napadalec je z glavo iz bližine brez težav zatresel mrežo. Tri minute zatem je Jordi Alba izgubil žogo pred svojim kazenskim prostorom, Aduriz je lepo zaposlil Inakija Williamsa, ki je z močnim strelom z desnico matiral nemočnega Marca Andreja ter Stegna.

Gostje so se pritoževali nad sodnikom Davidom Fernandezom Borbalanom. Najprej je Aduriz z roko udaril Samuela Umtitija, nato pa je Neymar padel v kazenskem prostoru, a je glavni sodnik le zamahnil z roko.

Messi znižal s prostega strela
V 52. minuti je Lionel Messi sijajno izvedel prosti strel z leve strani s 27 metrov. Vratar Gorka Iraizoz je žogo odbil v prečko, nato pa je prešla golovo črto. Stranski sodnik je takoj priznal zadetek.

Raul Garcia in Iturraspe izključena
Baski so tekmo končali le z deveterico. Raul Garcia je četrt ure pred koncem prejel drugi rumeni karton, deset minut pred koncem pa je bil izključen še Ander Iturraspe.

V zadnjih desetih minutah je bilo ves čas vroče pred vrati Athletica. V zadnji akciji na srečanju je Messi zadel vratnico, odbito žogo pa je rezervist Paco Alcacer poslal mimo vrat.

Obeta se zanimiva povratna tekma prihodnjo sredo ob 21.15 na Camp Nouu.

Osmina finala, prve tekme:
ATHLETIC BILBAO -
BARCELONA 2:1 (2:0)
Aduriz 25., Inaki Williams 28./11-m; Messi 52.
RK:
Raul Garcia 74., Iturraspe 81./oba Blibao

Athletic Bilbao: Iraizoz, Boveda, Etxeita, Laporte, Balenziaga, San Jose, Iturraspe, Inaki Williams (84./Elustondo), Raul Garcia, Saborit (68./Muniain), Aduriz (78./Eraso).

Barcelona: ter Stegen, Sergi Roberto, Pique, Umtiti (88./Paco Alcacer), Jordi Alba, Rakitić (71./A. Gomes), Busquets, Iniesta, Messi, Suarez, Neymar.

Sodnik: David Fernandez Borbalan


Odigrano v torek in sredo:
REAL MADRID
- SEVILLA 3:0 (3:0)
James Rodriguez 11., 44./11-m, Varane 29.

ALCORCON - CORDOBA 0:0

REAL SOCIEDAD - VILLARREAL 3:1 (2:0)
Willian Jose 17. Vela 33., Oyarzabal 73.; Trigueros 77.

VALENCIA - CELTA VIGO 1:4 (0:3)
Parejo 58./11-m; Aspas 3., Bongonda 14., Wass 19., Guidetti 75.

OSASUNA - EIBAR 0:3 (0:1)
Nano 28., Bebe 75., Adrian 90.

LAS PALMAS - ATLETICO MADRID 0:2 (0:1)
Koke 24., Griezmann 51.

DEPORTIVO - ALAVES 2:2 (0:2)
Gama 74., Joselu 93.; Santos 3., Mendez 45./11-m

Povratne tekme bodo od 10. do 12. januarja.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
Bilbao Fan
# 05.01.2017 ob 23:23
Bravo naši. :-)
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:44
No sicer pa je še povratna in rezultat za Barcelono ni tako zelo slab..
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:53
aha torej nemoč se odraža z goli..četudi maš 5 šans in zadaneš vratnico si bil nemočen! nemoč bi bila če si ne bi ustvarl nobene šanse pa bi jih athletico stisku..če pa noče not pa noče not jbg
kopibrejk
# 05.01.2017 ob 23:37
Zeleni je mirnčan, fakt.
lookaaa
# 06.01.2017 ob 07:28
da se ni dosodil penal, si je neymar jriv popolnoma sam. po kontaktu se je teatralno vrgel in ker sodniki poznajo njegovo padavico, je potegnil kratko. to se je pred casom dogajalo tudi ronaldu. nekaj nesmiselnih izseljevanj, potem pa ko je slo zares, nic.
podobna je bila zgodba umtitija. zadnje case tudi sam prevec ocitno simulira faule, sploh v drugem polcasu je izpadel zelo komicno, pri prvem pa je slo verjetno res za udarec, a vseeno menim, da je na koncu izpadlo vse bolj teatralno, kot je bilo v resnici.

kakorkoli ze, barca vceraj slaba. athletico bi lahko povedel ze v uvodnih minutah, bilo je se kar nekaj lepih sans... ob 2 igralcih vec niso znali vsiliti nasprotniku svoje igre. sam sem pricakoval, da jih bodo boljse strisnili, a razen nesrecne precke messija niso zmogli nic.
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:47
@BAČO
no nimamo vsi Ramosa, da nam srečno rešuje rit ko je igra katastrofalna hehe
kopibrejk
# 05.01.2017 ob 23:31
Čudež bi bil, če bo po naknadnem ogledu situacije Aduriz stopil na Camp Nou. Če pa že bo, bo verjetno precej zasluženo tepen... Se pa je zeleni nalezel mirnčana, opažam.
KiNgKoNg
# 05.01.2017 ob 23:44
Obupna igra Barcelone, ki vso svojo nemoč kaže ko ne more v 13 minutah ko ima DVA igralca več zabiti gol.

Utihni že enkrat ker tekme ponovni nisi gledal, pa lahko pamet soliš komu drugemu. Sodnik se je izgubil že po samem uvodu v tekmo. Rdeč karton za Aduriza in pa nedosojen penal za Barcelono po povsem evidentnem prekršku. In to vse v prvem polčasu.

Dva rdeča za Athletic pa sta bila posledica drugega rumenega. In, poglej si v posnetku, če se nobeden od niju ni pi*dil, kaj ti to pove? In eden od teh je Raul Garcia, ki vemo kakšen karakter je.
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:43
Danes je Iniesta bil slab in neprepoznaven.Daleč, daleč najslabši na terenu seveda Rakitič, ki se verjetno počasi poslavlja. Še največ se je trudil Neymar in do neke mere še Messi. Ostali brez kakih presežkov (razen mogoč Umtiti).
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:43
@KIGr
če bi bil real deležen kakšnega sojenja? tako slabega kot barcelona danes? o čem sploh govoriš saj sojenje ni bilo za barcelono ampak bolj proti njej hah..grem stavit da sploh nisi gledal tekme pa si samo videl aha dva izključena za Barcelono pa misliš da si pameten a?
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:33
Tekmo sem seveda gledal in ne pljuvam čez nobenega temveč samo povem kolko nemoči ima Barcelona je bilo videti v zadnjih 13 minutah. Nič drugega nisem napisal. Če je za navijače Barcelone današnja igra bila dobra potem sem jaz kot navijač Barcelone zelo zadovoljen namreč. Ta današnja igra Barcelone nima ne glave ne repa. Kriv je seveda tudi trener, ki ni dorasel takšni ekipi.
Bilbao Fan
# 05.01.2017 ob 23:57
Pri zadnji akciji se mi zdi,da je sodnik želel ,da Barca izenači.
Najprej je podaljšal podaljšek(kot), pa nič reagiral,ob očitni roki Piquea !!!
Še dobro,da je Messi zadel štango in Alcacer falil žogo...:-) Imamo šanse na Camp Nou.
robi111
# 05.01.2017 ob 23:44
Kigr z otroci se ne ubadam to so takšni kot si ti in tebi podobni z izrazi farsa,uefalona itd otročarije vas mlečnozobcev
jurecar
# 05.01.2017 ob 23:31
Enrique bi moral že zdavnaj letet... vsi njegovi nakupi razen Umtiti fail, pa turan je ok drugo bi grelo kljub pri Olimpiji (pa ne poveličujem Olimpije)
-tuditi
# 06.01.2017 ob 08:05
Govno Pique pa spet pravi ,da je vsega kriv Madrid, mislim tale tip je že prav bolan s temi svojimi izjavami.
JackAce
# 06.01.2017 ob 07:52
Hehe, točno na petem postu se že začne prepucavanje med primitivci, ki navijajo za Real in primitivci, ki navijajo za Barco. S tem prepucavanjem se kaže nivo razmišljanja - možganski maloposestniki bi lahko rekel:)
karnekdo
# 06.01.2017 ob 07:31
pinkfranc samo nekaj me zanima in to je: ali se potem strinjaš s tem, da CDR ni zares pomembna lovorika in sta to samo CL in liga? Ker to bi pomenilo nekako konca tistih pogovorov o tem, kdo ima več lovorik in to.
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:59
@Bibao Fan

Držim pesti za Baske!!!
KiNgKoNg
# 05.01.2017 ob 23:52
Pravi se oglaša, ko je pred tednom dni njegova ekipa bila nemočna proti mogočni Kašimi. Če bi bil sodnik korekten verjetno še do podaljškov nebi prišlo.

Segio Ramos, rumeni karton!
*aja, joj, ta ga pa že ima*
/pospravi karton nazaj v žep
karnekdo
# 06.01.2017 ob 07:25
KiNgKoNg map ti še vedno popadke od "kašime"? Sodnik je hotel Ramosu dati rumenega ampak so mu po pregledu posnetka sporočili, da si ga ne zasluži. Prav to sranje so preizkušali na CWC in bi moralo biti na dolgi rok vneseno v nogomet na sploh, ker tudi če je malo več zmede, je manj napak.
BAČO
# 06.01.2017 ob 00:13
@Kin KONG

Evo vsaj v nekaterih zadevah se strinjamo kar je zelo pomebno za neko normalno debato!!
Recimo po mojem bi danes moral dati v igro Arda Turana namesto tistega Gomeza ki še ni naredli nič. Enako velja za Alcasera in tu trdim, da so nakupi bili več kot neumni.
BAČO
# 06.01.2017 ob 00:10
Če pa gledamo še malce naprej bo imela Barcelona že v nedeljo težko tekmo proti Vilarealu.
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:46
@KiNGKONG

Malce kulture, Zakaj bi pa utihnil?
jurecar
# 05.01.2017 ob 23:46
A jz povem kaj je krivo?? LOUIS ENRIQUE !!! Rakitič katastrofalna forma --> namesto njega bi mogel igrati Rafinha, igralec, ki je zamenjal Raktiica pa je itak še 20000000000000x slabši nakup kot PACO, Turan, ki je v izjemni formi itak sedi...zgubljas 2:0 in ne opraviš 3 menjav s tem, da je bila 2 menjava v 88 min... S tem, da so vse okrepitve Fail (razen Umtiti pa ajde Denis je še kr ql ) S tem, da je uničil Vidala oziroma mu ne ,da šanse , ko pa mu jo, da se ta vedno izkaže.. S tem, da je avtoriteto zgubu itak že po 1 sezoni.. Treener njegovega kalibra je lahko max 2 sezoni v klubu kot je Barca...
cime_14
# 06.01.2017 ob 10:37
Udarec Aduriza Umtitiju bi po kriterijih moral biti rdeči karton, je pa res da sodniki včasih to spregledajo, saj se zgodi na hitro in v gneči. Glede na to, da jih je 5 pa bi to enostavno morali videti. Na podlagi posnetka je vprašanje, če bo dobil kazen, saj sta kasneje za petelinjenje oba dobila rumeni karton, čeprav bi si jo zaslužil.

Prekršek nad Neymarjem je bil in tu bi morali gostje dobiti enajstmetrovko. Kako bi oboje vplivalo na samo tekmo pa je težko reči.

To se je vse že zgodilo pri izidu 2:0 za Bilbao in oba gola si je Barca zakuhala praktično sama z naivno izgubljenima žogama, kar bi moral biti razlog za skrb, saj jim to ni ravno podobno. Tudi dejstvo, da niso uspeli izkoristiti prednosti dveh igralcev več v cca. 15 minutah je lahko za tako kvalitetno ekipo zaskrbljujoče. Kljub vsemi pa je to komaj prva tekma po praznikih, tako da nekaj rezerve zagotovo še je.

Rekel bi, da sta bila oba druga rumena kartona pri Bilbau izrazito naivna in vsaj Raul Garcia bi se mu lahko izognil. Verjetno obstaja kakšen sodnik, ki bi kartona spregledal, a se vseeno ne more noben pritoževati nad izključitvijo, ker je po kriterijih obakrat to bil prekršek za rumeni karton.

Ne morem pa razumeti po kaki logiki bi bil Bilbao težji tekmec od Seville, ker to je Sevilla, ki je letos tretja v prvenstvu (igra dobro) in je dokaj zanesljivo prišla med 16 najboljših v ligi prvakov, kjer se je do zadnjega borila za prvo mesto v skupini z Juventusom. Daleč od tega, da bi bil Bilbao slab, samo boljši kot Sevilla zagotovo ni. Poleg tega 2-1 v gosteh še zdaleč ni slab rezultat in teoretično je Barca sposobna že v prvem polčasu doma to odločiti v svoj prid (npr. 3:0). Edino prednost, ki jo v dvoboju osmine finala Real ima, je luksuz, da je lahko na prvi in verjetno tudi na drugi tekmi namenil nekaj odmora svojih nosilcem, kar si Barca ni upala ali ni mogla privoščiti. Lahko, da se bo to v dolgi sezoni še poznalo (če bosta oba kluba v Copi dejansko napredovala vsaj do polfinala).

Kar se tiče okrepitev, bi veljalo še malo počakati, Gomes in Denis Suarez sta še relativno mlada nogometaša, tudi Alcacer je nek potencial, čeprav mu bo ob MSN vedno težko, a se vseeno da, poglejte Morato pri Realu. Tudi npr. Modrič se je kar nekaj časa pri Realu mučil pa ga poglejte danes, Casemiro je moral na posojo v Porto pa je danes eden izmed ključnih, Morata je odšel v Juve, Vazquez je bil v Espanyolu, ... Izgubljeno ni še nič, ne pri okrepitvah, ne v pokalu, ne nikjer drugje, sezona je še dolga...
juk
# 06.01.2017 ob 08:33
Včeraj spet element zaradi katerega Barcelone ne bom nikoli maral. To je padavica. Favl nad Neymarjem je bil, vrgel pa se je kot da bi ga nekdo s koso pokosil. To bi morali začeti kaznovat
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:56
@KingKong

Povej pošteno, če je bila današnja igra Barcelone v "njenem rangu" samo to me zanima, pa pusti sodnike in druge zadeve?
Katalonec
# 06.01.2017 ob 13:00
Tako kot je Cime napisal, Barca si je sama zakuhala oba gola, kar je res tema, je to da jih je zakuhal Iniesta. KAr nekaj izgubljenih žog je imel v prvem polčasu. Sodnik je imel svoj večer, ajde penal, je bil pač na Neymarju, in sodniki ga že sezono in pol vzemajo z rezervo, vendar tisti udarec Aduriza v Umtitijev vrat, je bil na prvi pogled grozen in da sodnik za golom, oziroma stranski tega nista videla je sumljivo. Barcine okrepitve so bile razen Umtitija v najmanjšo roko slabe. Suarez kaže potencial, medtem ko Paco in Gomes sta dejankso minus na igrišču. Ne vem zakaj se je Vidal toliko zameril Enriqe-ju. Vsako tekmo ki jo je odigral je bil vsaj soliden. Roberta bi bilo bolje uporabljati na sredini. Predvsem ob Barcini igri, kljub slabim okrepitvam, me prej prešine misel da Luis zaključuje počasi in je čas za Kloppa ali mogoče Valverdeja.
zarman
# 06.01.2017 ob 08:29
In dobro se ve, da je formula na španski nogometni zvezi preprosta:
Borbeni Atleti proti povprečni Barci + Borbalan = dosti nogometnega nesmisla (nogometni kaos) in posledično zmaga domačinov.
zarman
# 06.01.2017 ob 08:25
Pa še moj komentar... Kot navijač Barcelone sem včerajšnjo tekmo videl nekako takole.
V prvi vrsti zelo povprečna Barca, koliko ima pri tem Louis je stvar presoje vsakega posameznika, kar se mene tiče, pa kar nekaj. Na drugi strani vedno srčni, neugodni, pretepaško nastrojeni z občasno zelo nesramnimi vložki, ki ne sodijo na zelenice domačini, ki imajo dodobra razvit "protistrup" za Barco. In še zadnja stvar, nad katero se po mojem mnenju navijači in igralci Barce nikoli ne smejo preveč pritoževati, ker gre za vrhunsko ekipo, ki mora s svojo igro premagati vse, ki jim stojijo na poti, včasih tudi sodnike, vendar ta Borbalan je en veliki "goljuf in pokakec". Takšen sodnik nikakor nikoli v kakšni resni ligi ne bi smel soditi resnih tekem, ker preprosto meče zalo slabo luč na nacionalno sodniško in nogometno zvezo. Pa me načeloma zakulisne igrice ne zanimajo!!!
zzob
# 06.01.2017 ob 07:10
Gledal sem prvi polčas. Res je takrat bila Barcelona oškodovana, ampak meni se ekipa že nekaj časa zdi "razštelana".
pinkfranc
# 06.01.2017 ob 01:51
He, sodnik ne dosodi čistega penala za Barco (še posebaj relativno gledano včeraj RM), pa tudi Aduriz je bil zrel za direktno izključitev, na koncu beremo, kako je sodnik želel, da Barca izenači, ker je tekmo podaljšal za 5 sekund :)))

Izključitve so si pa belordeči kr sami zakuhali. Hitro se je videlo, da imajo v planu izvajat nekaj podlih potez ... sodnik pa čisto vsega tudi ne more spregledat. Sicer pa na tej tekmi ni vplivalo, Messi ga je zabil pred izključitvami, potem se pa rezultat ni več spremenil. AB se je zabunkeriral in jo srečno odnesel. Ampak kot pravimo, to si je treba zaslužiti (čeprav grobost je pokvarila vtis o zasluženosti), so pač zborbali.

Poraz nobena tragedija. Popravni izpit je še na voljo, pa tudi če se vpraša mene, čim prej letos izpast iz tega pokala, če že, pa vse usmerit v LP in DP. Letošnji pokal Barce in to celo ubranjen je bil vreden bolj malo.
pinkfranc
# 06.01.2017 ob 01:37
imam mešane občutke glede tega pokala ...

če na koncu ni tudi LP v vetrini, ta pokal na koncu pomeni bore malo, vzame pa veliko moči.
In ko se grebeš za vse, se lahko hitro zgodi, da na koncu celo ostaneš brez vsega, preveč naporno. Ker očitno je, da Barca nima tako široke klopi, ki bi lahko dostojno zamenjala MSN in sredino (biskvita in iniesto), kar daje prioriteto pokala še bolj pod vprašaj???

Tekma čist po pričakovanjih, rezultat celo ok, sem se kr malo bal raztura Balbaoa. Barca ga je v gosteh pri Bilbao že doživela, ko ni bila najbolj pripravljena in jasno je bilo, da tokrat verjetno tudi ne bo optimalno. Prazniki zvzednikam vzamejo formo, še posebaj pa MSN, ki gredo na počitnice daleč. Čeprav MN sta igrala zelo dobro. RM ni slučajno igral brez CRa, pa to kljub temu, da jim Benz in še Bale manjkata. Če niso v top formi, je brezveze silit. Samo RM pač ima daljšo klop, Barca ne in si to lahko privošči. Sicer pa je to samo en razlog, RM je igral doma, Barca je imela veliko težjo tekmo, v gosteh (AB doma tudi ne izgubi kr tako že na sploh), v pokalu so pa itak super uspešni. Pri njih zvezdice med prazniki niso imele takih privilegijev, kot Barcine? in to se pozna. A drugače ne gre, hitro je slaba volja, potem je pa še slabše v prihodnosti. Ponudb jim ne manjka, brez cartanje ni možno.

Prav tako je pa to komaj polčas, je treba igrat tudi z glavo. Prišparat še kaj moči, rezultat še nikomur nič ne garantira. Ni pa samo pokal težka tekma, tudi v DP jih čaka težko delo. Moči je treba razporedit. Kako se pa na koncu izide, je druga stvar, ampak na to je treba mislit, drgač pregoriš in res čist popušiš. Kak poraz tu pa tam je pa tudi dobrodošel. Kak kisk čez vikend tudi ne bo presenečenje. Pa ne zato, ker bi sedaj kr naenkrat veljalo, da je Enrike zanič, ampak tudi drugi znajo in to je fusbal.
BAČO
# 06.01.2017 ob 00:19
Predvidevam približno naslednji scenarij kar se tiče Enriqeja. Po mojem so mu dnevi šteti in bo že v primeru eventuelnega poraza v nedeljo vsekakor že bivši trener. Enako se mu lahko zgodi tudi v četrtek v primeru ispada v pokalu.
BAČO
# 06.01.2017 ob 00:06
Torej penal je po mojem bil za rdeči pa ne morem povedati.Ne vem mogoče mi vsi gledamo malce bolj ekipe za katere navijamo toda meni je v današnji igri Barceloni kljub vsemu nekaj manjkalo. Predvsem se vidi da ne igrajo skoraj nič po desnem boku, po levem še nekako gre (Alba in Neymar), po desnem pa močno škripa. Rakitič pa skoraj da neviden, Suarez pa tudi dokaj slab.
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:57
@BAČO
očitno si slabo spremljal..poglej kakšne posnetke od tandema Guardiola-Villanova od tiste sanjske ekipe Barcelone ko so osvojili 6/6 itd..vidiš Villanovo ravno tako velikokrat stati ob igrišču se dreti in dajati napotke tako da nehaj že brcati v temo strokovnjak
BAČO
# 05.01.2017 ob 23:53
Enrique je popolnoma nesposoben.Pa bom samo vprašal ali kdaj vidite mogoče pomočnika Zidana, da kriči ob aut liniji. Odgovor je nikoli. Pri Barceloni več kriči pomočnik kot glavni trener kar je v neko roko zelo zelo čudno in sam nisem še videl pri nobenem klubu.
caven
# 06.01.2017 ob 20:25
Ekipa ki igra proti Barceloni mora dobro pokrivat samo Messija in Neymarja ostale lahko pustijo proste saj nihče ne zna dat gola.Za razliko od Barcelone ima Real vsaj šest igralcev ki znajo zadeti tudi iz samostojnih akcij.Samo sprejet in oddat žogo je veliko premalo .
BAČO
# 06.01.2017 ob 14:32
@Churchill W.

Lahko komentiram tudi igro Reala sploh ni problema. Pa tudi kritiziram igro Reala toda seveda vse so to subjektivna mnenja. Če napišem, da je Enrique slab trener je to pač moje mnenje katerega lahko tudi argumentiram. Če sem odkrit navijač Reala je to nekaj povsem normalnega. Navijam za Real že kar nekaj časa in ne vem zakaj to ne bi izpostavil.
BAČO
# 06.01.2017 ob 11:38
@cime

Se strinjam toda glede okrepitev pa nikakor ne. Alcaser je namreč za razdred slabši nogometaš od Moratte. Pri Gomezu in Denisu Suarezu pa rajše ne bi zgubljal besed ker niso dorasli tej ekipi in tudi pri lažjih nasprotnikih niso pokazali praktično nič. Včeraj je bilo recimo kot naročeno za Alcaserja pa ni naredil nič. Mogoče malce navijaško gledano toda tudi Mariano iz Reala je boljši napadalec od Alcaserja.
thejanus
# 06.01.2017 ob 10:19
da takega penala nebi piskal ronaldu bi se ze pisal uefalona in razne bedarije... to se je videlo z vesoljske postaje... to je najbolj beden odgovor da ney rad pada... ce je stik je stik, vsako akcijo posebej vzeti... gnusna zmaga atletica, le na negledljiv nacin ob pomoci sodnika se da premagat barco...
Trend01
# 06.01.2017 ob 09:11
Barcelona ima 3 igralce, ki vedno poskušajo odigrati prekršek, penal. Suárez, Neymar in zadnje čase tudi Umtiti. Umtiti je neuveljavljen igralec in kot tako ne bo kar tako dobil prekrška. Ali je bil prekršek nad njim? Da. A tam je bila gužva in se ni dalo nič videti. Zakaj se je Francoz po tleh vrgel nekaj sekund po prekršku? Pa tudi Piqué zna odigrati Napaka. Ney pa pač Ney. Kdo mu še verjame? V kolikor bi vratar ubranil tisto prosti strel (ker ni bilo težko), bi lahko izjavili, da je bil MSN neopazen. Neymar se je še največ trudil. Katastrofa od Inieste tokrat. In spet Rakitića. Krivo je pa vodstvo, ki je dovolilo fantom, da se vrnejo s počitnc tik pred tekmo. In, zanimivo - to ni prvič. Bomo videli kako bo v nedeljo proti Villarrealu.

Kot primer blesavega metanja po tleh je seveda Ronaldo, ki ga sodniki pri teh "padcih" skoraj ne jemljeo več resno.
KiNgKoNg
# 06.01.2017 ob 00:09
Boki so v riti, Rakitić je pa že celotno sezono primeren za B ekipo Krškega.
LFC
# 05.01.2017 ob 23:56
Kloppa vi kr sanjajte... V Liverpoolu je ze zdaj legenda. Do izteka pogodbe bo pri Redsih (vsaj). Ker to kar dela on iz drvarskega krafla (predvsem v obrambi je kader katastrofa) pri Redsih je noro.

Sicer pa ima Barca se tekmo doma in vse moznosti za napredovanje. Messi pa je se enkrat pojazal, da je igracina in pol... kaj bi Enrique brez njega ?
pejzda
# 05.01.2017 ob 23:50
@mcHudurra
dve leti zapored je osvojil ligo, osvojil je ligo prvakov predlani in španski pokal ter ostale manjše lovorike..najboljše da ga zaradi do sedaj slabše sezone kar takoj odstavijo..
mcHudurra
# 05.01.2017 ob 23:47
Res bi bilo dobro, da pride Klopp trenirat Barco, da bi počistil te primadone, ki mislijo, da je že to dovolj da se pojavijo na igrišču, razni Gomezi in podobni Enrikejevi jokeri iz klopi. Kaj je ta d.....l naredil iz Barce. Lahko samo gledaš in se zjočeš.
robi111
# 05.01.2017 ob 23:36
Kigr noben ne govori o podarjenemu ampak o tem kaj bi moralo biti sicer sem napisal zaslužena zmaga torej nisem zadovoljen še manj pa da bi moral kdo kaj podariti
liverpoolfan
# 06.01.2017 ob 21:59
Bravo Athletic.... simpatičen klub poleg Atletica v Španiji. Se mi zdi, da na Camp nou zna biti pa zanimivo :)
BoLhCa
# 06.01.2017 ob 16:19
Joj delate ene drame zaradi nepomembnega poraza.. Na kamp novu bo pa minimalno 3:0...~
Churchill W.
# 06.01.2017 ob 13:45
Važno da ima dotični uporabnik, ki je kao odkrit navijač Reala vedno čas, da do potankosti analizira igro Barcelone, medtem ko o "svojem" Realu zmore spraviti skupaj največ 2 stavka pa še ta bolj tako tako...
Cime, kot vedno...kot navijač Reala si v večini komentarjev nasprotnika zelo objektiven, prav tako kot znaš biti ko pokomentiraš Real.
Kazalo