Odločilni gol Maria Götzeja je videlo več kot pol milijona Slovencev pred televizijskimi zasloni. Foto: Reuters
Odločilni gol Maria Götzeja je videlo več kot pol milijona Slovencev pred televizijskimi zasloni. Foto: Reuters

Po pričakovanjih je bil finale Nemčija - Argentina najbolj gledana tekma 20. SP-ja na TV SLO 2, pri čemer si je celotno tekmo v povprečju ogledalo slabega pol milijona Slovencev. Veliki finale na Maracani je tako postal najbolj gledan finale velikega nogometnega turnirja v zadnjem desetletju, v tem času pa si je več gledalcev na TV SLO 2 ogledalo le še dve nogometni tekmi Slovenije: povratno tekmo dodatnih kvalikacij za SP 2010 med Slovenijo in Rusijo ter zadnjo tekmo skupinskega dela v Južni Afriki med Slovenijo in Anglijo.

V povprečju 170 tisoč gledalcev na tekmo
TV Slovenija je v času prvenstva (32 dni oz. 25 tekmovalnih dni) pripravila več kot 170 ur premiernega programa, od česar predstavljajo prenosi tekem dobrih 121 ur, preostali čas pa sestavljajo spremljevalni studijski program. Gledalci so odlično sprejeli celotni nogometni program, saj znaša povprečna gledanost vsega premiernega programa 7,5 odstotka oz. 169.600 posameznikov, kar pomeni, da je te vsebine (ko so bile na sporedu) spremljala več kot tretjina takratnih gledalcev (36-odstotni delež). Številka, ki predstavlja, koliko različnih gledalcev je gledalo te nogometne vsebine (vsaj 1 minuto), znaša skoraj 1,7 milijona (86,9 % prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti).

Letos več gledalcev le za orle v Sočiju
Najvišje izmerjena gledanost (32,4 odstotni delež) med finalom pomeni drugo najvišjo gledanost letošnjega leta v Sloveniji, saj je več gledalcev pred televizijo trepetalo le za slovenske smučarje skakalce na zimskih olimpijskih igrah v Sočiju.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta