FIFA SP v nogometu 2018
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.2 od 12 glasov Ocenite to novico!
Aleksander Čeferin je pohvalil VAR, a bi rad jasnejša pravila uporabe. Foto: EPA

Dodaj v

Čeferina evropska prevlada ne preseneča

VAR bo uveden tudi v evropska tekmovanja
10. julij 2018 ob 10:04
Riga - MMC RTV SLO, STA

Predsednik Uefe Aleksander Čeferin je pohvalil organizatorje svetovnega prvenstva v Rusiji, obenem pa dejal, da ga ne preseneča, da so reprezentance pod okriljem "njegove" Uefe tako uspešne.

"Nogomet v Evropi je organiziran drugače, razkorak bo iz leta v leto večji," je dejal Čeferin. Kar šest evropskih reprezentanc se je prebilo v četrtfinale mundiala, po izpadu Urugvaja in Brazilije pa sta oba polfinala povsem evropska, tako kot sta bila leta 2006, s tekmama Francija - Belgija in Hrvaška - Anglija.

"Nisem presenečen nad uspehom evropskih reprezentanc, saj je nogomet v Evropi organiziran drugače," je dejal Čeferin v ponedeljek zvečer v Rigi. "Več je infrastrukture, več tehničnega osebja. Mi delujemo povsem drugače, bolj smo organizirani in razlika bo iz leta v leto večja," je v pogovoru za nemško tiskovno agencijo DPA še napovedal prvi mož Uefe.

Pogled je usmeril tudi proti zadnjim štirim ekipam prvenstva. "Po mojem mnenju ima Francija fantastično moderno ekipo. Sam menim, da je to nogomet prihodnosti. Belgija in Hrvaška imata obe izjemne posameznike in tudi dobri ekipi. In seveda, Anglija je letos tako dobra, kot ni bila že več desetletij, ne let. Zato lahko do konca pričakujemo fantastične tekme," meni Čeferin.

Predsednik Uefe je obenem pohvalil rusko organizacijo SP-ja in dejal, da je "zelo dobra", komentiral pa je tudi uvedbo videopomočnika (VAR) na mundialu, za katerega meni, da bi moral biti jasnejši.

"So seveda plusi in minusi sistema VAR. Mislim, da zdaj ni več poti nazaj. Na tak ali drugačen način bo implementiran tudi v evropska tekmovanja. Gre za to, da nismo proti VAR-u, ampak preprosto nismo prepričani, da so pravila uporabe dovolj jasna," je še dejal Čeferin. "A vseeno mislim, da je VAR do zdaj na svetovnem prvenstvu deloval precej dobro."

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
_runis_
# 10.07.2018 ob 10:22
Kar prav je povedal, pravila uporabe VAR-a je treba doreči. Evropa je pa organizacijsko pač daleč pred ostalimi, tudi to je dejstvo.

Res bo smešna tista nepotrebna širitev na 48 udeležencev SP, sploh če ne bo evropskih ekip malo več kot napovedujejo.
zmajmun
# 10.07.2018 ob 10:39
pa še ena ekipa iz oceanije bo imela mesto na sp-ji
.. se prav novi zelandiji bodo zadostovale zmage proti neki samoi, tongi pa mikroneziji
slovenija se bo mogla pa recimo z angleži pa švicarji borit za nastop
katastrofa
brehme
# 10.07.2018 ob 11:11
Čederin pravi, da bo razika vedno večja med celinami, hkrati pa podpira 48držav na SP. Čudna logika. Čakajo nas manj zanimiva prvenstva kot smo jih bili navajeni, 48 je enostano preveč, kot EURO ,24 držav, nefgledljivo.
Nha Trang
# 10.07.2018 ob 11:33
Pri VARu je slabost to, da hodi glavni sodnik gledat posnetke. Odločitev bi morali sprejeti var sodniki, glavni pa njihovo odločitev samo realizira.
tahiti123
# 10.07.2018 ob 11:12
Glede VARA.Sem prebral predloge po tri možnosti na ekipo+da ti ostane če imaš prav + po potrebi (sodniška presoja).To je potem minimalno 6 VAROV ali povedano drugače minimalno 20 minut.Bomo gledali tekme ali posnetke?
Moje mnenje vsaki ekipi možnost enega VARA na tekmo (če ima prav mu ostane) + sodniška presoja. Pa tekmo za vsak VAR podaljšat za 2-3 minute.
V sobi za sporne situacije 3 sodniki, če so soglasni obvelja njihova odločitev, če niso pogleda glavni sodnik VAR.
1A
# 10.07.2018 ob 10:49
Težava je, da pri nogometu ne gre tako kot pri tenisu, kjer se preveri le, če je žogica padla v ali izven igrišča. To je pač dejstvo - je ali ni. Pri nogometu pa je tudi po ogledu včasih situacija, ko bi 50% reklo, da je bil prekršek, 50% da ni bil. In s tem se ne moreš nikoli objektivno 100 % približat "resnici". Zato se strinjam, da je treba doreči pravila kdaj sploh uporabiti VAR. Potem pa, ko se odloči za uporabo, bi na velikih tekomvanjih, kjer si to lahko privoščijo, lahko šli pos sistemu, da bi v sobi sedelo 5 sodnikov in bi po ogledu glasovali ter odločitev sporočili sodniku.. Ali pa kaj podobnega.. Je pa res, da vedno to ne b omogoče in v vseh tekmovanjih (organizacijsko, strškovno..). Ker težava je tudi čas, ki ga vzame vso to ogledovanje in čakam samo še, da ko bodo gledal VAR, da spustijo oglase.. Tudi to bo žal neizogibno, ker se vse vrti okoli €€€..
LaMar
# 10.07.2018 ob 12:06
Bolj kot uvedno VARa, bi jaz želel "pravilo", da igralec ki se med tekmo poškoduje ali pa "poškoduje" in rabi pomoč zdravnika...ne sme v igro 5 minut...me zanima, koliko bi bilo potem nepotrebnega valjanja po tleh.
SpookyDonk
# 10.07.2018 ob 11:11
Var še ni popoln, si pa zasluži vsaj 8/10. Sem prepričam, da bo na naslednjem sp še boljši, ker ga bodo po tem podrobno analizirali in izboljšali.
trevler
# 10.07.2018 ob 10:57
O VAR-u se ne bi toliko govorilo, če ne bi Felix Brych zahebu tekme Srbija Švica, pa še kak nedosojen penal bi se najdu ...
Deschamps
# 10.07.2018 ob 12:53
Ja, to pa je dominacija evropskega nogometa! Italija in Nizozemska se sploh niso uvrstile na SP,

Saj ves, da to govori v prid kakovosti evropskega nogometa in ne, kot zelis prikazati, v njegovo skodo ?
SpicyWeiner
# 10.07.2018 ob 11:23
48 reprezentanc na SP je totalno sranje. Že na tem prvenstvu je bila kopica popolnoma nezanimivih tekem, kaj bo šele v Katarju... To bodo mesarska klanja med Burkino Faso ter Marshallovimi otoki
Brisko
# 10.07.2018 ob 12:54
Malo bi dopolnil Čeferina. Ne samo, da ima Evropa najboljšo infrastrukturo, zahodne države imajo veliko prednost v nekdanjih kolonijah.
Od tam prihajajo mladeniči z najboljšimi predispozicijami za to igro. Če vemo, da so povrh vsega priseljenci ponavadi revnejši in imajo torej še dodatno motivacijo za uspeh na nogometnih igriščih, potem je jasno, da prihodnost pripada evropskim reprezentancam s temnopoltim igralskim kadrom.
judoka
# 10.07.2018 ob 11:43
Pri VARu je slabost to, da hodi glavni sodnik gledat posnetke. Odločitev bi morali sprejeti var sodniki, glavni pa njihovo odločitev samo realizira.

Se strinjam. Nima smisla, da se igra prekinja, naj si sodniki v sobi zasluzijo placo..
Clown
# 10.07.2018 ob 10:37
Prvaila uporabe vara. Čisto preprosto. Vsaka ekipa naj dobi 3 možnosti za pogled v vAR. Ostalo sodi sodnik po svoji presoji.
r53
# 10.07.2018 ob 10:38
Clown, še to - če je neupravičena pritožba to šteje kot izkoriščeno, če pa je bila na mestu se ne odšteje od 3 možnosti.
viktoriana
# 10.07.2018 ob 12:22
Ja, taka je realnost. Druga pa je ta, da bo Evropa dobila samo dve dodatni mesti, ostala mesta pa tretjerazredne države, ki bodo izgubljale po 10:0.
Zaključno prvenstvo je zato, da tja pridejo res najboljše, ne pa kar vse po vrsti - pol sveta. Ali pa na EP pol Evrope? Kakšen smisel ima to? Nobenega in še na zanimivosti, popularnosti se izgubi.
In kakšno je to prvenstvo, skupine s po tremi državami??
To se ne more obnesti.
Deschamps
# 10.07.2018 ob 15:58
To so govorili ze 20 let nazaj, pa vseeno ni se nic od tega, kvecjemu so se dlje od evropskih ekip. Ni naklucje, da je vecina najboljsih afriskih igralcev odrasla v Evropi.
clutch00
# 10.07.2018 ob 12:13
zgleda se bo fuzbal zacel spremljat sele v cetrtfinalu
SpookyDonk
# 10.07.2018 ob 11:33
Zaenkrat je za Katar predvideno 32 ekip in poskus J. Ameriške federacije, da se že na prihajajočem sp, to poveča na 48, ni šel skozi.
kodsoj
# 12.07.2018 ob 01:12
kruha in iger
FranzFerdinand
# 10.07.2018 ob 17:35
...ga ne preseneča, da so reprezentance pod okriljem "njegove" Uefe tako uspešne...
Verjetno misli da je to celo njegova zasluga...
ti-ne
# 10.07.2018 ob 13:56
"Nogomet v Evropi je organiziran drugače, razkorak bo iz leta v leto večji," je dejal Čeferin.

#######
Nisem prepričan.
Moje mnenje je, da bodo zrasle ekipe iz Azije in Afrike.
Analiza in taktika je z netom postala dostopna vsem.
cmeraldo
# 10.07.2018 ob 12:30
Ja, to pa je dominacija evropskega nogometa! Italija in Nizozemska se sploh niso uvrstile na SP, Nemčija pa še iz skupine ni šla! In, če bi bilo sojenje za južnoameriške reprezentance na tekmah Brazilija - Belgija in Kolumbija - Anglija bolj pošteno - bi imeli zdaj malo bolj drugačno sliko, kot pravi Čeferin!
carlos_carlos
# 10.07.2018 ob 11:11
Če sodniki piskajo v korist npr. Anglije itd.... Pa je še ena evropska reprezentanca več...
Clown
# 10.07.2018 ob 10:40
ne, ampak dobi kapetan rumenega :)
SpookyDonk
# 10.07.2018 ob 11:35
Bo pa 2026 zagotovo 48 ekip.
Clown
# 10.07.2018 ob 10:41
Zmajmune, kaj pa bi ti raje da gredo nasi 4 dni potovat do papue nove gvineje da bi se izognili ferskim otokom?
Clown
# 10.07.2018 ob 10:43
Pa še to Zmajmune, verjel ali ne skovanko Zmajmun sem se pred leti spomnil jaz, pa še elektrostruja
Samo Zakes
# 10.07.2018 ob 10:45
če bo šlo tko naprej, bomo morali imeti evrospko prvenstvo pač na dve leti. Meni tak "razvoj" ni všeč, vseeno imam raje zraven še Argentince, Urugvajce in ostale - konkurenčne!
Ampak kaj pa Čefo razume - on je tipični predstavnik klike - Marija k sebi!
slorest
# 10.07.2018 ob 10:35
VAR je nekaj, kar bo, če ne bo korenitih sprememb, pogreb nogometa. Na koncu se vsakdo odloča kdaj bo gledal, kako bo gledal, potem so še negledljivi nogometaši, ki jim bolj pristoji ime "igralci" (večino časa predstavljajo izjemne igralske vložke in valjanje po tleh), ki pritiskajo na sodnika, da gre gledat v ekran ... Izključno moje mnenje, ampak nogomet je popolnoma zgubil na dinamiki.
Facebook

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!