Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 40 glasov Ocenite to novico!
Zlatko Dedič
Zlatko Dedič je bil najdejavnejši nogometaš na sobotni tekmi. Foto: MMC RTV SLO
Peter Čech
Peter Čech je v Ljudskem vrtu ostal nepremagan. Foto: MMC RTV SLO
Jasmin Handanovič
Jasmin Handanovič je po tekmi takole delil avtograme. Foto: MMC RTV SLO
Matjaž Kek
Matjaž Kek in njegovi varovanci so z mislimi že pri Severni Irski. Foto: MMC RTV SLO
Slovenski navijači so v Ljudskem vrtu spet pripravili veličastno ozračje. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Delitev točk v Ljudskem vrtu
Predvajaj RealPlayer WindowsMedia

Dodaj v

Točka prinesla mešane občutke

Tretji polčas z Dedičem in Handanovičem
29. marec 2009 ob 06:35
Maribor - MMC RTV SLO
Jasmin Handanovič ob kvalifikacijskem debiju ni imel dela, Zlatko Dedič pa je imel najlepšo priložnost za zadetek. Oba sta bila s točko proti Čehom napol zadovoljna.

Vratar italijanskega drugoligaša Mantove je bil ob strelu Milana Baroša v 24. minuti nemočen, a ga je rešila vratnica, drugače pa mu ni bilo treba niti enkrat posredovati. Dedič, ki tudi igra v Italiji pri Frosinoneju, je v 40. minuti po najlepši akciji na tekmi za las streljal mimo vrat Petra Čecha. 24-letni Primorec je bil nevaren tudi v nadaljevanju, vendar konca tekme ni dočakal na zelenici, saj ga je v 67. minuti zamenjal Zlatan Ljubijankič. Kaj sta Handanovič in Dedič povedala po petem srečanju slovenske nogometne reprezentance v kvalifikacijah za svetovno prvenstvo?
Zlatko Dedič o tekmi:
Pomembno je, da nismo izgubili, saj smo tako še vedno povsem v igri za uvrstitev na SP. Teren je bil težek, morali smo malo preskakovati igro, vendar mislim, da nam je šlo kar dobro. Zadovoljen sem z igro cele reprezentance. Pričakovali smo, da se Čehi ne bodo odprli in igrali napadalno. Kdor bi danes dosegel prvi zadetek, bi verjetno tudi zmagal. Lahko rečemo, da smo napol zadovoljni. Glede na tisto, kar smo pokazali, smo si danes zaslužili zmago, a žal ni šlo. Razpoloženje v slačilnici je bilo po tekmi dobro, ker vemo, da imamo še eno priložnost v sredo.

O dveh najlepših priložnostih:
Pri najlepši priložnosti na tekmi mi je bil Čech čisto pod nogama. Nisem še videl posnetka, ampak mislim, da sem moral narediti tisto, kar sem naredil. Žoga je pač namesto v gol šla mimo njega. Bil sem jezen, ker je bila velika priložnost, po kateri bi lahko prišli v vodstvo in bi bilo potem v nadaljevanju gotovo lažje. Vendar ta priložnost je že preteklost, treba je gledati naprej. Pri priložnosti v drugem polčasu sem videl Novakoviča samega. Mislim, da je bil v boljšem položaju, kot sem bil jaz. Odločil sem se za podajo. Na žalost se ni izteklo najboljše.

O menjavi:
Imel sem ogromno volje in vsak igralec si želi vedno igrati. Odločitev selektorja pa je njegova in jo spoštujem kot vedno.

O navijačih:
Navijači so pripravili enkratno vzdušje. Upam, da se bo tako nadaljevalo, saj so naš dvanajsti igralec. Gotovo nam bodo pomagali do pomembnih uspehov. Jaz bom poskušal zadovoljevati navijače še naprej, upam da tudi s kakšnim golom.

O sredini tekmi proti Severni Irski:
V sredo bo v Belfastu še ena zelo težka tekma. Najpomembneje je, da se zelo dobro spočijemo in naberemo čim več moči ter nato gremo v boj tako kot vedno. Osebno se zelo dobro počutim, zato upam, da bom dobil priložnost tudi v sredo. Upam, da bo še boljše, kot je bilo danes.


Jasmin Handanovič o tekmi:
Fantje so odigrali na vrhunski ravni, saj Čehi razen tiste vratnice sploh niso streljali na vrata. Mislim, da smo si zaslužili celo več kot točko, ki pa je vseeno pozitiven rezultat.

O "tremi" pred tekmo:
Tekmo sem začel kot vsako drugo, ni bilo nervoze. Ponoči sem dobro spal (smeh). Poskušal sem se čim bolj osredotočiti in pripraviti na vse. Čehi so me razočarali ... Vesel sem, da je bilo tako, ker nisem imel dela.

O bratrancu Samirju:
Samir mi še ni čestital, saj sem pravkar prišel iz garderobe. Še en teden bo ostal v Barceloni na rehabilitaciji. Včeraj sva se slišala, a mi ni dajal kakšnih nasvetov, saj se redko pogovarjava o tekmah. Dobro veva, kaj morava narediti. Vsak ima svoj način priprave. Le srečo mi je zaželel.

O navodilih ob odmoru:
Selektor nas je med polčasoma opozoril na nekaj malenkosti v obrambi in na sredini igrišča. Dejal je, da bo prišla še kakšna priložnost, ki jo bo treba izkoristiti. Dočakali smo jo, zmanjkalo je tudi nekaj sreče, da bi dosegli zadetek. Na koncu smo ostali nekako z mešanimi občutki. Igrali smo proti dobri reprezentanci, ki pa na igrišču ni pokazala veliko.

O Severni Irski:
Severni Irci igrajo zelo trd nogomet, zelo so kompaktni, zelo se držijo skupaj. Bo zelo težko, ampak mislim, da se jih da presenetiti, če ne bomo preveč divjali, igrali v obrambi, tako kot danes, in čakali naše priložnosti. Te se nam bodo gotovo ponudile, tako kot so se proti Čehom. Treba jih bo samo izkoristiti.

M. R.

Tomaš Ujfaluši
Milan Baroš
Bojan Jokič in Vaclav Sverkoš
Jasmin Handanovič
Zdenek Grygera
Peter Čech
Ivan Simič
Prijavi napako
Komentarji
Pikiviki
# 30.03.2009 ob 15:24
Mater,tu pa so sami strokovnjaki za nogomet?Kaj se vsi profesionalno ukvarjate z nogometom?!!V katerih klubih igrate?
FooFighter
# 30.03.2009 ob 09:27
Mavrič je prepočasen za našo reprezentanco, vedno ga kaj pobiksa, na srečo tokrat neusodno. Jokiču pa se vedno zelo vidi kdaj v klubu igra in kdaj sedi, tako niha tudi v reprezentanci, tako je zdaj bil kr precej posran in je preveč nabijal ...
Kirm, saj mi je všeč, samo kaj je njegova vloga, no vem kaj njegova vloga, hiter protinapad po boku in predložek, samo kaj ko ne zna dati predložka, ko takrat poplnoma odpove, ne ve kaj bi ko se mu priložnost ponudi, ker je bilo že ne vem koliko obetajočih polpriložnosti preko Kirma, ampak iz tega vedno nastane prdec.
Vinci
# 30.03.2009 ob 07:51
Zajebano to. To srce in strast bi lahko uporabili tudi bolj koristno...
aki10
# 29.03.2009 ob 23:31
56. liumm (29.03.2009 || 20:58:44)
Ha,ha,ha...samo v Afriki ne bo niti 50 Bosancev, tam namreč nimate malo morje izseljencev, ha,ha, pa vas Bosancev je več v tujini, kot pa v Bosni.LOL.


pa care moj a ti mislš da so u Genku bli sam Bosanci iz Belgije?? pršla je cela Nizozemska, Nemčija, Švica, BIH, SLO, da ne govorim o 600 navijačou iz ZDA 2 letala ;) in ti pol najdš pametovt kok bi blo Bosancev, če bi bli na SPju pa jaro moj vs nikol ne bo tok ker Bosanci s srcem navijajo za svojo reprezentanco in jo prihajajo podpirat iz vseh strani sveta pa mi usaj znamo navijat kot se spodob za fuzbal a ne vi sam sedite na unih sirenah da te boli glava po tekmi od unih zvokov...
BHFanaticos največja navijaška skupina reprezentanc na svetu ;););)
aki10
# 29.03.2009 ob 23:23
Slovenci doma ne morete dat 1 pofukan gol a mi u Belgiji 4
upam da se spet vidimo na kakšni prijateljski naslednjič dobite PETARDO


BOSNA 4 EVER
ivinho7
# 29.03.2009 ob 23:23
Po mojem mnenju bi morali naši proti S. irski igrati v naslednji postavi:

Handanovič
Brečko(Mejač/Mavrič) Šuler Cesar Filekovič
Pečnik(Brečko) Komac Koren Kirm
Novakovič Dedič
aki10
# 29.03.2009 ob 23:21
Slovenci doma ne morete dat 1 pofukan gol a mi u Belgiji 4
upam da se spet vidimo na kakšni prijateljski naslednjič dobite PETARDO

BOSNA 4 EVER
Vinci
# 29.03.2009 ob 23:10
Kaj zdaj? A tekma je že bila? Toliko buzeriranja s tem fuzbalom, pa je tekma šla mimo in večina folka tega sploh ni opazila. No, vsaj zame je to novica, da je tekma že bila odigrana.
liumm
# 29.03.2009 ob 20:58
Ha,ha,ha...samo v Afriki ne bo niti 50 Bosancev, tam namreč nimate malo morje izseljencev, ha,ha, pa vas Bosancev je več v tujini, kot pa v Bosni.LOL.
gregors
# 29.03.2009 ob 20:17
53. aki10 (29.03.2009 || 19:23:50) [Prijavi neprimerno vsebino]
Belgija - BIH 2:4 BOSNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JE ŠAMPIOOOOOOONNNNNNNNNN
15.000 NAVIJAČA BOSNE U GENKU
HVALA, HVALA AFRIKA ĆEKAJ NAAAAAAAASSSSSS!!!!!!!!!!!!!

[ ] care
[x] don't care
chelseaboy19
# 29.03.2009 ob 19:35
Po mojem ma tut slovenija nekolko prednosti v razporeditvi tekem do konca( le 1 prava tekma v gosteh-proti slovaški) ter 2-krat san marino. Recimo slovaška mora igrati v gosteh še proti češki ter poljski ter tudi severno irsko v gosteh
MIRNČAN
# 29.03.2009 ob 19:28
mene po eni strani tudi skrbi san marino da ne bodo zgubil celo proti njim. paziti treba
chelseaboy19
# 29.03.2009 ob 19:21
Js pa mislim da ima ta generacija slovenskega nogometa vse predispozicije za uspeh-tukaj seveda mislim na uvrstitev na SP. V nekaterih pogledih celo spominja na ti.zlato generacijo včeraj smo v nekaterih obdobjih tekme videli precej borbenosti,soočajo pa se tudi s podobno neučinkovitostjo(spomnimo se kvalifikacij SP 2002, kjer je imela slovenija od 12 tekem 5 al 6 remijev).Glede te točke pa mislim pa mislim da je vse odvisno predvsem od češke in kakšna bo njena igra v nadaljevanju kvalifikacij. Slovenija bi si še bolj odprla vrata z zmago proti Severni Irski ter Poljski doma(računati morami seveda na že skoraj zagotovljenih 6 točk proti San Marinu) ter vsaj remi v Bratislavi proti domači reprezentanci
tadej.logar
# 29.03.2009 ob 18:45
Bravo naši, dragocena pika za dobro nadaljevanje v kvalifikacijski skupini. Res je, da so trenutno Irci pred nami, samo treva je vedet, da je Slovenija edina, ki ni igrala še proti skromnemu San Marinu, kjer so točke...Potemtakem pričakujemo še kakih 9, 10 točk v skupini, kar bi zadoščalo za prvo oz. drugo mesto v skupini! Potem se lahko nadejamo še zanimih tekem naših junakov.

Na kratko povedano: take možnosti kakršne imamo sedaj mormo izkoristit, saj je SP v Afriki bolj dosegljiv kot smo sprva pričakovali!!!

Računam da se bomo jeseni veselili drugega nastopa na SP!!

Pa srečno!
aleš123
# 29.03.2009 ob 17:55
Dedič in Novakovič-najboljši tandem, kar ga ima ta reprezentanca!
Majoneza
# 29.03.2009 ob 17:50
jah zanimiva taktika ne. v obrambi 6 igralcev v napdu se pa napadalcema vsakič en prkluč (torej al šišič al kirm). v obrbne vrtse sm prištel še korena in komca. tko pač naspritniku ubijemo igro, ker na sredini ni nobenga in majo takoj žogo njihovi napadalci, kjer je pa takoj 6 branilcev in nimajo šans :P. igrt na kontre doma? je pa tut tko.-tko. mi bi rabl enga kreatorja v sredin, pa bli na potah stare slave. drgač pa remi na severnem irskem in pol 4 zaporedne zmage za 1. mesto v skupini. sej mi mormo še 2x igrt prot san marinu ostale ekipe se bojo pa med sabo križale. res upam da prot san-marinu že mamo 6 točk :P
janbac
# 29.03.2009 ob 17:43
S.Irska-SLO 1-2... Novakovič in Dedič. Ob tem moram omeniti.. uni, ki imajo še rumene kartone pr nm si ga lahko provščijo prov proti ircem, saj potem igramo prot S: marinu. Da naslednjo tekmo ne bojo imel težav z kartonim....
gregors
# 29.03.2009 ob 17:14
ma res da je fileković dobr igral sam je šuler useen bolši...mavrič na desnem bi pa bil ok...kek je edin zajebu z zadnjim dvema menjavama....
gregor1234
# 29.03.2009 ob 17:03
Pomoje bi blo treba za tekmo proti S. Irski v obrambi samo Jokiča zamenta z Brečkom, pa Mavriča naučit da bi prestopil belo črto, ki označuje sredino igrišča. Sam pomoje ma Kek v načrtu, da bi Brečko zamenjal Šišiča. Vsaj tak občutek mam.
JcH
# 29.03.2009 ob 16:50
bravo slovenia! :P
alsas
# 29.03.2009 ob 16:40
42. mbembe (29.03.2009 || 16:22:25) [Prijavi neprimerno vsebino]
Točka po vseh napovedih ni uspeh, sam sem pa pričakoval celo precej manj, tudi kar se igre tiče.
"""""""""""""""""""""""2

sj mamo drugac dost solidne igralce, pa tud energija je prava, mislim kemija ekipe je dost na visokem nivoju, dejstvo pa je da kar se je zacel ta kvalifikacijski ciklus, tud s prijatelskimi tekmami skup, nas se noben ni na nobeni tekmi nadigral, mogoce smo bili najbolj nemocni prot hrvaski, sam tuki je treba se neki dodat, da je hrvaska igrala mal pred tem na evropskem prvenstvu, ter da je bila to prva tekma slovenije po kvalifikacijah za EP ki vsi vemo kako zalostno so se koncale, ne razumem tisih ki tok radi pluvajo cez igralce, pa tistih ki napovedujejo da nas bodo vsi zmlel, tud tle sm vidu da nekateri pisejo kako nas bodo severni irci zmlel,
jest sm mnenja da jih lahko premagamo, je pa tud dejstvo da bo tam sam zmaga stela neki, tud remi se neb bil nic tragicnega, vendar bi potem morali resevati kozo na slovaskem, v kolikor pa premagamo s irce (verjamem da jih bomo premagal) so nam vrata potem na stezaj odprta, ne pozabit da se edini nismo igral prot san marinu, takrat se bodo ostale reprezentance se med seboj srecale kjer so mozni remiji in tam si lahko naberemo neko doloceno prednost, verjamem pa da doma ne bomo izgubili s poljaki, je pa se vse zelo odprto, ceprav smo v neki psiholoski prednosti prav slovenci, zmaga v Belfastu pa bi pomenila velik korak naprej v boju za prvo ne za drugo mesto v skupini.

srecno slovenci, se vidimo v Belfastu, v zivo, vsi za Slovenijo!!!
MIRNČAN
# 29.03.2009 ob 16:30
burkelca ne žali mi ti manchester. pri njih je tudi obramba mimogrede!
mbembe
# 29.03.2009 ob 16:22
Točka po vseh napovedih ni uspeh, sam sem pa pričakoval celo precej manj, tudi kar se igre tiče.
burkelca
# 29.03.2009 ob 16:08
pocakaj ti si debil, v fuzbalu ni vse napad, zihr navijaš za manchester
MIRNČAN
# 29.03.2009 ob 15:53
če bi bil trener nevem benedejčič al kako je že pol bi bli pa najboljši na svetu smešen si.
pocakaj
# 29.03.2009 ob 15:49
Ha ha ha. Kaj je v igri, žal predzadnje mesto s Kekom na čelu, pa nič več. Pol bo pa reku, da nismo imel športne sreče. SUCK! Sam da se zbruhaš. Seveda sem žabar če te to moti. Kr naprej poslušam kakšno je vzdušje v MB. Bedn ti rečem, tak kot je bil za Bežigradom ga ni nikjer v Sloveniji ko igra reprezentanca ampak si ne upa noben na glas povedat. Pa tok da veš, sem bi v MB in v Ljubljan na štadionu.
MIRNČAN
# 29.03.2009 ob 15:35
pocakaj ti si smešen ja. sigurno prihajaš iz ljubljane. kaj pa bi ti rad,preveč je v igri da bi razkiral to ti povem
pocakaj
# 29.03.2009 ob 15:19
Beda od fuzbala, za kar je kriv KEK. Dokler se ne bo pobral iz reprezentance, te to maksimum-ŽALOST!!! Bednik štajerski, ki igra s počasnimi igralci in v igri ne upa nič riskirati. Jest sm rajš Črnogorce gledal, majo vsaj JAJCA.
Ha ha vpoklical je rezerviste Ačimoviča nej bi povabu Štajerc smotn pa ga noče ker ne prenese njegovih kritik. Irci nas bodo nabil 3:0 pol pa upam, da spoka, ker te bede k traja že 3 leta pod njegovim vodstvom tud gledat več ne morem
MIRNČAN
# 29.03.2009 ob 15:10
in sedaj tipično slovensko. navijači šimfajo ponovno vse povprek. Pa dej bodte rajš tih če ne znate druzga kt šimfat. kek dokazuje da le ni tako slab trener kot vsi govorijo. kdo bi se spomnil filekoviča dat na centralnega branilca? nobeden. pa tudi mavrič je odlično igral čeprav je manjkalo vljučevanje v napad in se je pokazalo da je tista stran bila slaba. koren je bil malo skrit vendar je zlata vreden iz njegove podaje smo imel zelo lepo šanso za gol. lahko pa samo tole rečem,s tako miselnostjo lahko veliko naredimo boril so se kt levi res jih še nisem vidu tako špilat. vsaka jim čast. očito so našel tapravo ekipo. sem tudi mnenja da iliča ne sme dat špilat na naslednji tekmi ker je kurac in misli da zna triblat. sreča nam je manjkala drugače pa fenomenalno fantje. Po kvaliteti slabši a po srcu smo največji in le tako naprej.
barca & maribor
# 29.03.2009 ob 14:55
po mojem mnenju je obramba sedaj ta prava .... in bi bilo kakršno koli menjavanje igralcev (brečko, ilič) brez veze..
filekovič in mavrič sta se izkazala.....
idared
# 29.03.2009 ob 14:52
Saj vse super, samo ko se je igrala himna pa me je nekaj zmotilo. Nisem še vido nobenega igralca, da bi žvekal žvečilno, kot včeraj Šišič. Mislim, da se to ne spodobi za enega igralca, ki igra za Slovenijo. Pa to ni samo mene motilo
soulstripper
# 29.03.2009 ob 14:50
Tocka sama po sebi ne prinasa nic ce je ne nagradimo z zmago nad Severno Irsko v katero dokaj trdno verjamem, zanimivo je kko je pred usako tekmo polno zjokcanih pesimistou, ki vedno znova napovedujejo potop, zato sem toliko bolj zadovoljen z samozavestjo nasih igralceu in res Irci niso nic posebnega pricakujem rezultat 1:0:D
gregors
# 29.03.2009 ob 14:38
ja...koren pač ni ofenzivni vezist in to nam manjka.njega se preveč forsira pri napadu je pa bl centralen vezist in jst bi ga tam pustu pa dal namesto komca ki je defenzivni vezist stevanoviča ali vršiča.sicer bi se bolj odprli tako ampak napad bi bil kar precej boljši.koren bi malo bolj mogel pomagat obrambi.manjkal pa nam je brečko na levi ki se dosti boljše vključuje v napad kakor jokič.pa na desnem boku recimo raje mejača ker je kr hiter.drugače obramba niti ni bla tko slaba učeri, handanovič pa razen tiste vratnice ko bi lahko posredoval prej si mislim da zasluži lepo oceno...
bigron
# 29.03.2009 ob 13:59
zadnjih 20 minut so naši nehali laufat, smo imeli srečo, da nismo zgubil zaradi tega

irci pa niso treh podaj sestavli skupaj včeri, nabijajo tisto žogo u luft komi sprot, mislijo pa, da so fantastični...po tleh bo treba jih sesut, ker ne znajo igrat fuzbala, oz. igrajo tako kot Anglija včasih...ne sme se naša obramba zaletavat in jim dajat žogo, prvih 20 minut bojo prtisnil, ampak se ne smemo ustrašt, sj itak ne znajo igrat...pa brez Šišiča mormo bit...škoda res, ker se je Stevanovič poškodoval, on je tista povezava, ki jo rabimo za napad, ne Koren, sploh pa ne Komac...
tri, štir
SLOVENIJA
gregors
# 29.03.2009 ob 13:28
jah u obrambi so manjakli 2-3 stalni členi....zdej bo že bolš prot s irski :)
MysteryMan
# 29.03.2009 ob 13:25
Pa kaj je z vami a se spoznate na nogomet? Čehi so nas po igri popolnoma nadigrali , mi smo bolj dobili priložnosti po napakah češke obrambe na srečo in kakšnem protinapadu , igrali pa smo res slabo sploh v prvem polčasu ko so naši zadnji igralci kr nabijali žogo naprej in visoke podaje ki so končale pri čehu ali pa nasprotnih igralcih , to ni nobena igra , naši bi mogli hitre kratke podaje in se lepo odkrivat ne pa bit statični , lahko smo srečni da smo točko dobili zaradi nesposobnosti čehov.
liumm
# 29.03.2009 ob 13:18
Se strinjam korotan, sploh s tistim drugim delom.
2k9
# 29.03.2009 ob 13:12
alsas

kje se zve za prevoz pa to pa karta kak bi se slo gor ce mi lahk kdo pove ker bi rad šel sam prek kompasa je mal preveč
vlkisef
# 29.03.2009 ob 13:08
katastrofa je bil tudi kirm,kot kura brez glave
korotan
# 29.03.2009 ob 13:03
Pa nisem negativno nastrojen, da ne bo pomote, sam ti trije se pa morjo malo zamislit, sploh Koren pa Šišič, ko sta tehničarja..
korotan
# 29.03.2009 ob 13:01
v dveh tekmah obakrat boljši, odnesli pa 1 točko... to ne more biti nek težek uspeh...

Koren - Komac - Šišič = katastrofa!
liumm
# 29.03.2009 ob 12:55
ja, stadion sprejme čez 12 gledalcev, bil je poln, pa dajo podatek, da je na tekmi 10 ljudi, očitno gre nekomu hudo v nos slovenski nogomet in euforija, ki se je vrnila.
papek1986
# 29.03.2009 ob 12:41
js sm pa kr presenečen,...da je obramba še kr nekak stekla,....mavrič pa filekovič sta se po mojmu kr izkazala,....cesar se pa vidi da redno igra v grenoblu,...tak da pohvale tud njemu,....!!!!
GalileoGal
# 29.03.2009 ob 12:11
g. Ivo Milovanovič, včeraj je bilo na tekmi 12.435 ljudi (kot je kapaciteta stadiona), po fotografijah sodeč pa še kak več. Vi pa ste vztrajno ponavljali, da je gledalcev 10.000. Od kod vam ta podatek? Podatki o kapaciteti stadiona so na voljo na vsaki nogometni speletni strani,... se bo treba umaknit mlajši generacij (brata Obrez)i ali je bil to le enkraten kiks?
GalileoGal
# 29.03.2009 ob 12:11
g. Ivo Milovanovič, včeraj je bilo na tekmi 12.435 ljudi (kot je kapaciteta stadiona), po fotografijah sodeč pa še kak več. Vi pa ste vztrajno ponavljali, da je gledalcev 10.000. Od kod vam ta podatek? Podatki o kapaciteti stadiona so na voljo na vsaki nogometni speletni strani,... se bo treba umaknit mlajši generacij (brata Obrez)i ali je bil to le enkraten kiks?
cibi007
# 29.03.2009 ob 11:55
bravo... proti sevrni irski pa na zmago...
castor10
# 29.03.2009 ob 11:27
Bravo, pika je pod streho. Morm rečt, da je mela včeri obramba svoj dan, sredina in napad žal ne. Bolje to kot pa spredi dat 2 gola pa jih dobit 3. Ta preskok igra čisto realna posledica poškodb in kartonov, nič hudega, v drugem polcajtu poskušali kaj več po tleh odigrat in verjamam, da ko pride Stevanovič nazaj, Vršič in Birsa v polno formo, lahko konkuriramo za prvi dve mesti v skupini. Tudi nad Miheličem Kek nebi smel obupat, kateri se mi zdi da ima še v naši ligi največ pregleda, hitrosti in smisla za igro v sredini, čeprav bi kako kilo mišic mogu gor dat. Ne zdej pluvat, tega nabijanja žoge naprej, ko so ti odsotni fantje že dokazal kako se da v sredini odigrat in je rezultatsko bolje, da niso štrikalina naši polovici in zaštrikali kaki gol. kaki komentarji bi še pol bili. Belfast pa more past, kar z Dedičem in Zlatanom od začetka, Dedič namesto Šišića, pa na polno jih lomt od 1. minute...
liumm
# 29.03.2009 ob 11:19
ha,ha,ha, ja samo še Ilić Balerinić nam manjka, pa bo stvar popolna.
burkelca
# 29.03.2009 ob 11:17
men je biu pa učer najbl zanič jokič, ene visoke podaje, velikrat natančno na noge nasprotnika, dobr da u sredo pride ilič nazaj, na desnem obrambnem pa zard mene loh kr mavrič ostane, brečko pa na klopi...
liumm
# 29.03.2009 ob 11:07
Čestitke našim za borbo, zmagovalci smo pa bili navijači na tribunah, ki smo dali vse od sebe in pripravili odlično vzdušje.
yarema_girl10
# 29.03.2009 ob 10:53
dobr ste igral !!!!!!!!!! ................ bravo Dedič, Ljubijankič & Novaovič & ostali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rokers
# 29.03.2009 ob 10:53
mislim da so naši igrali dobro, proti češki ki res ni več kar je bla, ampak vseeno ima igralce ki igrajo v naj klubih: milan, chelsea, atletico madrid, juventus, galatasary, lazio,... se pozna da nimajo več nedveda..glede naših mislim, da je tolko kritizirani komac igral res dobro, več bi morala pokazat predvsem koren in šišič, ki sta tista ki nja bi dala naši ekipi nekaj več...po mojem sta bila naša najslabša včeraj. Kek naj mu bo ne bi kritziral rad preveč ker dosedaj je bera točk in tudi igra nad pričakovanji, ampak vseeno včerajšnje menjave...dedič je bil cel čas nevaren, vstop žlogarja že razumem, a mejač...raje bi dal vršiča al pečnika notr....seveda če bi vzel velikonjo, pa sploh ne bi škodlo..-.
alsas
# 29.03.2009 ob 10:48
""8. Matoxy (29.03.2009 || 10:16:10) [Prijavi neprimerno vsebino]
S. irska bo pa izgubila pazte kaj sm napisu !

Te držim za besedo:)

Ja naše muči mal učinkovitost v napadu...mislim pa da lahko zmagajo v S, irski, čeprav teren igrišča bo zelo slab.""""

ne vem ker atribut kaze na zasluzeno zmago severne irske vceri, tekme si sicer nism uspel ogledat ker sm bil na poti, vendar mislim da ta slovenska ekipa s to mentaliteto k jo kazejo zdj je definitivno sposobna premagat oz celo zmlet severno irsko, res da ne bo lahko pred unmi navijaci, zato pa racunam da vas bo cim vec tja gor prsl, sam imam avion v sredo zjutri, racunam pa na to da nas bo cim vec tam gor, pa da utisamo ta njihov stadion
alsas
# 29.03.2009 ob 10:43
nism pa glh sigurn, ce je bla najboljsa odlocitev, da se zamenja dedica, ki je bil res izvrsten vcer na igriscu,
sicer pa glede na to da se je vedu rezultat iz bellfasta ze pred zacetkom tekme je ta remi vredn vec kot le remi,
gremo pa zmagat v Belfast in ta zmaga nam lahk odpre res lepe sanse ne le za boj za drugo mesto v skupini temvec tudi naskok na prvo mesto... igra nasih pa nit ni bla slaba, zelo zadovoljen sm bil pa z obrambo k pred tem vemo da je zlo rado skripal glih v zadnji liniji...

gremo slovenci,
kuzma05
# 29.03.2009 ob 10:18
*kaiser
kuzma05
# 29.03.2009 ob 10:17
Kaser Franc je bil v Nemški reprezentanci tudi obrambni igralec in je Nemčijo pripeljal do naslova svetovnega prvaka,tako da toliko o obrambnih igralcih. Recimo Oblak je bil napadalec...
Matoxy
# 29.03.2009 ob 10:16
S. irska bo pa izgubila pazte kaj sm napisu !

Te držim za besedo:)

Ja naše muči mal učinkovitost v napadu...mislim pa da lahko zmagajo v S, irski, čeprav teren igrišča bo zelo slab.
ferrari man
# 29.03.2009 ob 09:51
6. antony (29.03.2009 || 09:43:41)
[Prijavi neprimerno vsebino]Gospodje doma se zmaguje vendar ne s trenerjem ki je bil včasih obrambni igralec, vsekakor pohvala obrambi ampak sredina pod kritiko koren in komac izgubljena šišč je igral samo zaradi novih kopačk, kirmu svetujem naj gre na norveško, menjave kot da bi vodili 3:0 žlogar in mejač. S. irska nas bo zmlela.

To nima neke velike veze, če je biv trener obrambni igralec, Šišič in kirm sta igrala dobr, ostali pa povprečno... točka je dobr razultat... S. irska bo pa izgubila pazte kaj sm napisu !
antony
# 29.03.2009 ob 09:43
Gospodje doma se zmaguje vendar ne s trenerjem ki je bil včasih obrambni igralec, vsekakor pohvala obrambi ampak sredina pod kritiko koren in komac izgubljena šišč je igral samo zaradi novih kopačk, kirmu svetujem naj gre na norveško, menjave kot da bi vodili 3:0 žlogar in mejač. S. irska nas bo zmlela.
smarties
# 29.03.2009 ob 09:36
dobr je blu. u sredo upam da bo se buls
jkocja5
# 29.03.2009 ob 09:32
1 je odličen uspeh. Bo pa težka zdej v sredo. Upajmo na najbolš.
tod112
# 29.03.2009 ob 09:30
Dobra igra naših in upam na zmago v sredo. :)
zavedni8
# 29.03.2009 ob 09:02
Zelo zanimiva tekma pa čeprav brez golov. Dobra igra naših, super navijači a že spet velika neučinkovitost.
Pohvala gre skoraj vsem.
JamesTheMan
# 29.03.2009 ob 06:59
Tudi točka je uspeh proti 13.reprezentanci sveta! Čestitke fantom za borbeno igro, v sredo pa upam da bodo imeli malo več sreče.
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo