Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 27 glasov Ocenite to novico!
Milivoje Novakovič in Zlatko Dedič
Napadalni dvojec Milivoje Novakovič-Zlatko Dedič v soboto proti Češki ni zadel, upamo pa, da se bo ponovila oktobrska tekma v Ljudskem vrtu, ko sta Novakovič in Ljubijankič ob koncu srečanja poskrbela za tri točke. Foto: MMC RTV SLO
Warren Feeney
Warren Feeney je proti Poljakom dosegel uvodni zadetek. Foto: EPA
VIDEO
Kirm in Pečnik pričakujet...
VIDEO
Slovenci pred potjo v Belfast

Sorodne novice

Dodaj v

V Belfastu čaka Slovence slabo igrišče

Zadnji trening nogometne reprezentance v Kranju
30. marec 2009 ob 16:14
Kranj - MMC RTV SLO

Nogometna reprezentanca je zaradi obilnega deževja komaj našla pravo igrišče za zadnji trening pred odhodom v Severno Irsko.

Slovenska izbrana vrsta bo v sredo v Belfastu odigrala novo kvalifikacijsko tekmo za svetovno prvenstvo 2010. Nasprotnik bo Severna Irska, ki je v skupini 3 z največ odigranimi tekmami na vrhu lestvice, potem ko je v soboto s 3:2 premagala Poljsko. V Belfastu čaka slovenske nogometaše slaba travnata površina in vročekrvni navijači.

"Irci igrajo doma zelo dobro, ponese jih publika. Prvih dvajset minut moramo igrati agresivno in jim vsiliti svojo igro. Igrati moramo na točko, če ne celo na zmago," je povedal Bojan Jokič. Selektor Matjaž Kek ne bo mogel računati na kaznovanega Mirnesa Šišiča in bolnega Valterja Birso. V ekipo se vračajo Marko Šuler, Branko Ilič in Mišo Brečko.

Zaradi obilnih padavin so imeli v slovenskem taboru veliko težav z iskanjem primernega igrišča, saj je načrtovan trening v domžalskem Športnem parku odpadel. Zadnji trening pred odhodom na letališče je reprezentanca opravila na igrišču Save Kranj. Na oktobrski tekmi v Mariboru je Slovenija Severne Irce premagala z 2:0.

Fifa uvedla preiskavo po incidentu v Belfastu
Mednarodna nogometna zveza je sporočila, da je uvedla preiskavo o incidentu, ki se je pripetil na sobotni kvalifikacijski tekmi v Belfastu med Severno Irsko in Poljsko (3:2), ko je švedskega sodnika Martina Hanssona v glavo zadel kovanec.

Tekma na Windsor Parku je bila prekinjena za nekaj minut, da so sodniku oskrbeli poškodbo glave. Kovanec naj bi priletel s prostora, kjer so bili domači navijači, in to kmalu zatem, ko je Poljska izenačila na 1:1 v prvem polčasu. "Dobili smo prijavo glavnega sodnika in tudi delegata. Potem ko bomo podrobno pregledali dokumentacijo, se bomo odločili, ali bo ukrepala tudi disciplinska komisija ali ne," so sporočili pri Fifi.

Kvalifikacije za SP 2010, skupina 3
Sreda ob 20.45 (prenos na TV SLO 2):

SEVERNA IRSKA - SLOVENIJA
Ob 20.30:
POLJSKA - SAN MARINO
ČEŠKA - SLOVAŠKA


Lestvica:
SEVERNA IRSKA 6 3 1 2 11:6 10 SLOVAŠKA 4 3 0 1 8:5 9 ČEŠKA 5 2 2 1 5:2 8 SLOVENIJA 5 2 2 1 5:3 8 POLJSKA 5 2 1 2 8:7 7 SAN MARINO 5 0 0 5 1:15 0

T. O.

Prijavi napako
Komentarji
17
# 31.03.2009 ob 14:20
pubeci s.irska ni primorje, drava pa drugi slo klubi- tak da ne mešajte nekega jeliča v reprezentančni nogomet. pečnik, vršič sta dosti boljše menjave
ligety
# 31.03.2009 ob 14:00
57. nobel_burek (31.03.2009 || 13:58:08)
56. zogg (31.03.2009 || 11:54:57)
zakaj kek ne poklice jeliča v reprezentanco? če bi odigral takšno vlogo jokerja kot ga igra pri mariboru bi zagotovo v zadnjih minutah dali odločilni gol :)

Kaj pa Belko Parkel
zadnjič je pokazal velik potencial, zagotovo nas bo reševal v kritičnih trenutkih

Se popolnoma strinjam. Fant zelo dobro kontrolira žogo in je zagotovo eden največjih upov v prihodnosti. Pa še zelo dobro bi nam lahko zapolnjeval vrzel v vezni liniji!!
nobel_burek
# 31.03.2009 ob 13:58
56. zogg (31.03.2009 || 11:54:57)
zakaj kek ne poklice jeliča v reprezentanco? če bi odigral takšno vlogo jokerja kot ga igra pri mariboru bi zagotovo v zadnjih minutah dali odločilni gol :)


Kaj pa Belko Parkel
zadnjič je pokazal velik potencial, zagotovo nas bo reševal v kritičnih trenutkih
zogg
# 31.03.2009 ob 11:54
zakaj kek ne poklice jeliča v reprezentanco? če bi odigral takšno vlogo jokerja kot ga igra pri mariboru bi zagotovo v zadnjih minutah dali odločilni gol :)
17
# 31.03.2009 ob 09:29
nevem no, file je odigral super tekmo proti čehom- bojim se pa da 2 super tekmi v enem tednu nemore odigrat. spomnim se ko je oblak dal mitrakoviča špilat proti italijanom doma in je raztural- pol je pa pogrnu na danskem in bil katastrofa.
sicer pa 2 centralnega branilca nimamo nekega pametnega- ker šuler, moierec in mavrič so katastrofe. mogoče bi lahko experimentiral z žlogarom kot centralnim branilcem
fla_boy
# 31.03.2009 ob 06:54
če zgubimo to tekmo smo kr delč spet od prvih 2 mest...
burkelca
# 30.03.2009 ob 23:49
se strinjam filekovič nej ostane tm k je! jokiča zamenat mavriča pa tut če ne
what you care 3
# 30.03.2009 ob 23:46
lol, filekoviča, ki je verjetno igral tekmo življenja na centralnem položaju bi menjali za mavriča ali šulerja :D:D filekovič je tapravi, robusten, močan branilec, za robustne, žilave s. irce

mavrič na vsaki tekmi na položaju c. branilca nasprotnikom podari 100% šanso

šuler je še sprejemliva odločitev, vendar je filekovič res v mega reprezentančni formi
Number_10
# 30.03.2009 ob 22:54
ŠULER ABSOLUTNO NA KLOP!
Number_10
# 30.03.2009 ob 22:50
Fora je da je u eni skupini več repk an :)
tomquick
# 30.03.2009 ob 22:03
sam v naši skupini se vse razpleta slabo v našo prid...vsi majo preveč točk...težko se bo uvrstit na sp
Jerček
# 30.03.2009 ob 21:25
ja lih zlogar bo igrau.tle ni prostora za kake kreativce k je teren u pizdi!!!tezko bojo zmagal nasi...sam spomnte se kako tezko je blo prot njim doma u mariboru igrat-se noben ni tega omenu...tezka bo jst mam slab obcutk upm d se motm.

in ja u gosteh bo ful pomembno kjer smo sicer ze dobili zlata vredno tocko proti poljakom doma pa itak lahk use premagajo

ne morm pa se znebit obcutka da bi lahko z drugacno - bolj pozitivno miselnostjo imeli veliko vec tock.tle mislm d kek nosi uso odgovornost.fantje so zelo dori verjemte...sam motivirat jih je treba znat
rokers
# 30.03.2009 ob 21:01
upam da bo igrala ista obramba(verjetno bo al pa brečko notr namesto mavriča) ,namesto šišiča pa bo igral zagotovo žlogar..defenzivno kot je v navadi za Keka, a na žalost kaj druzga res nimamo..potem če zdržimo pa v 2polčasu dat notr ljubjankiča, al vršiča...rešitev na sredini je malo....ja lahko nam je žal da ni mileta, pa stevanović in birsa ne bi škodli...
janbac
# 30.03.2009 ob 20:07
Oziroma tudi 8. skupina sam je res, da ima Irska na 2.mestu 11 točk, ampak igrajo proti Italiji v sredo....
powerslave
# 30.03.2009 ob 20:07
15. FooFighter (30.03.2009 || 17:06:11) [Prijavi neprimerno vsebino]
Če igramo v gosteh vse na neodločeno (to bo zelo težko, ker prej ko slej izgubiš, pa tudi če si Brazilija),


brazilijo, ki trenutno igra katastrofalno si dal za primer :D
janbac
# 30.03.2009 ob 20:04
33. Sapp (30.03.2009 || 18:33:48) [Prijavi neprimerno vsebino]
26. janbac
Mislim, da samo v 9 skupini pelje samo prvo mesto in dodatnih kvf. za 2ga ni v 9 skupini.... 8 repk... 4 grejo naprej na SP... nisem pa 100%

To bi bilo zelo nepošteno do ekip v 9. skupini.
V dodatne kvalifikacije gre 8 najboljših drugouvrščenih, s tem, da se v skupinah od 1- 8 odštejeta tekmi z zadnjeuvrščeno ekipo. Zelo možno je, da bo ravno naša skupina izvisela, ker imamo 5 precej izenačenih ekip in bo šla naprej samo Slovenija kot prvouvrščena :)


Ostale ekipe v 9. skupni imajo manj točk ( 3 al 4 repke imajo sam 4 točke.).. tako, daje prav 9. skupina naj bolj šipka... Zakaj pa ne bili mi 1. enkrat, da požažemu tem svetu kdo je SLOVENIJA!!!
JcH
# 30.03.2009 ob 20:00
s l o v e n i j a!
ABIDAL #22
# 30.03.2009 ob 19:50
a ne gre ponavadi na SP od 32 reprezentanc 16 evropskih?
gregor1234
# 30.03.2009 ob 19:48
Upam sirov burek stavt, da bomo proti S. Irski igrali s postavo, ki sem jo napisal zgoraj.
burkelca
# 30.03.2009 ob 19:45
citam pol bi blo na svetovnem prvenstvu 19 ekip, kar pa je veliko veliko preveč, 12 jih je čist dost
burkelca
# 30.03.2009 ob 19:43
ja folk pa dejte že pokaperat da je brečko desni obrambni igralec
ABIDAL #22
# 30.03.2009 ob 19:39
a se kej ve kdo bo na desnem boku namesto šišića?
citam
# 30.03.2009 ob 19:30
boljš bi blo da grejo naprej vse drugouvrščene reprezentance pa najbolša tretjeuvrščena

aha pa še napoved severna irska-slovenija 0:2 novakovič obakrat
dule04
# 30.03.2009 ob 19:03
32. gregor1234 (30.03.2009 || 18:33:01)
Pomoje bo Kek igral takole:
J. Handanovič
Mavrič-Šuler-Cesar-Filekovič
Brečko-Komac-Koren-Kirm
Dedič-Novakovič


Ni slabo... vendar mislim da na taki tekmi na desni rabimo nekaj ofenzivnejšega: Pečnik, Ljubijankič,...

Jaz bi tak:

Handanovič J.
Mavrič - Filekovič - Cesar - Brečko
Pečnik - Komac - Koren - Kirm
Dedič - Novakovič
SASSHO
# 30.03.2009 ob 18:38
32. gregor1234 (30.03.2009 || 18:33:01)
Pomoje bo Kek igral takole:
J. Handanovič
Mavrič-Šuler-Cesar-Filekovič
Brečko-Komac-Koren-Kirm
Dedič-Novakovič


Točno tako postavo sem imel v mislih..morda bi le na mestu mavriča dal v igro jokiča..ilič pa absolutno na klopi...
dzosua
# 30.03.2009 ob 18:37
ne govorit na pamet. v skupini 9 je samo 5 ekip.
Sapp
# 30.03.2009 ob 18:33
26. janbac
Mislim, da samo v 9 skupini pelje samo prvo mesto in dodatnih kvf. za 2ga ni v 9 skupini.... 8 repk... 4 grejo naprej na SP... nisem pa 100%


To bi bilo zelo nepošteno do ekip v 9. skupini.
V dodatne kvalifikacije gre 8 najboljših drugouvrščenih, s tem, da se v skupinah od 1- 8 odštejeta tekmi z zadnjeuvrščeno ekipo. Zelo možno je, da bo ravno naša skupina izvisela, ker imamo 5 precej izenačenih ekip in bo šla naprej samo Slovenija kot prvouvrščena :)
gregor1234
# 30.03.2009 ob 18:33
Pomoje bo Kek igral takole:
J. Handanovič
Mavrič-Šuler-Cesar-Filekovič
Brečko-Komac-Koren-Kirm
Dedič-Novakovič
soulstripper
# 30.03.2009 ob 18:32
Castor10- usec so mi tvoje ideje nakako so usklajene z mojimi
Drgac pa mislm da se Severne Irce mal precenjuje mislm so njihove edine prednosti teren navijaci in borbenost, mislm da v borbenosti jih lahko ujememo in v tem primeru jim tud teren ne pomaga navijaci pa pol postanejo le obstanska stvar in bodo lahko uzivali v cudovitih strelih Novakakovica in ostali, upam da se ponovi rezultat iz Maribora
SASSHO
# 30.03.2009 ob 18:25
28. gregors (30.03.2009 || 18:20:05)

stevanovič je poškodvan...bo pa kek zagotovo igrou 4-4-2..usaj pomojem...
alsas
# 30.03.2009 ob 18:24
gremo po zmago,
za vse tiste navijace ki se dobimo gor, irci so taki da kr radi izivajo, je blo par incidentov s poljskimi navijaci, vendar je treba vedt da v britaniji poljakov noben kj prevec ne mara k jih mamo par miljonov tle, poljska je ze zgubila 10% ce ne se vec svoje populacije k jih je tok prsl sm in se v druge drzave iskat jobe, nic ne de,
upam da nas bo cim vec, so glasni doma, sam ne tok k mi v mariboru, mormo bit glasni in mi ponest nase igralce, za zadetke je zdj pravi cas glede na to da prot cehom nismo zadel in tud na zadnji prijatelski nam ni sla nobena zoga v gol,

jest upam da bo kek sestavu tako obrambo k je bla prot ceski, kjer roko na srce tako odlocne obrambe nit slucajno nism pricakoval, se vec preprican sm bil da bodo cehi zadel pa tud mi da bomo zadel,
gremo slovenia, sreda je nas dan, slovenski dan v belfastu,
sloveniaaaaaaaaaaaaaaa
gregors
# 30.03.2009 ob 18:20
jst bi tko igral

handanović

mavrič cesar šuler brečko

komac

koren stevanović/vršič kirm

dedić novaković

na desnega ofenzivnega vezista bi dal pač korena če ni birse in šišića.levi bok hitri kirm in v napadu iznajdljivi brečko.
zdej na ofenzivnega vezista bi dal najprej stevanovića, ker vršič sigurno še ni 100% prpiravljen, vendar če ne bi funkcioniralo bi dal pol vršiča v ene 60. al 65. min.
kaj pravte?
Diego Armando
# 30.03.2009 ob 18:10
janbac, iz tvojih ust v božja ušesa... Mogoče bogokletno, ampak mislim, da bi tokrat moral Mavrič igrati na štoperju v paru s Cesarjem, da bosta lovila visoke žoge. Na bokih pa Jokič in Brečko. Namesto Šišiča Žlogar, seveda s premestitvijo Komca na desno. Upam, da priložnost znova dobi Ljubijankič, pa mogoče končno tudi Vršič.
janbac
# 30.03.2009 ob 18:08
16. Žeže (30.03.2009 || 17:15:41) [Prijavi neprimerno vsebino]
Tudi morebitno drugo mesto ne zagotavlja dodatnih kvalifikcij, saj je skupina zelo izenačena, tako da lahko pričakujemo da bo imel drugouvrščeni bolj malo točk. Kot vemo, pa najslabša drugouvrščena rep, ne potuje v dod kvalifikacije. Idealno bi bilo da bi SLO dosegla v naslednjih peith tekmah 10 točk kar bi zadostovalo vsaj za 2.mesto. (6 točk s San Marinom, doma bi glede na videno v soboto, morali zbit Poljake, ter remi ali v sredo z Irci ali s Slovaki- oboje v gosteh.) Povsem realno torej lahko pričakujemo vsaj 2.mesto. bodimo optimisti!

Mislim, da samo v 9 skupini pelje samo prvo mesto in dodatnih kvf. za 2ga ni v 9 skupini.... 8 repk... 4 grejo naprej na SP... nisem pa 100%
plexi
# 30.03.2009 ob 18:07
Malo offtopic, pa vseeno, fajn bi bilo, če bi bil tudi kak prenos kvalifikacijskih tekem mlade slovenske reprezentance za uvrstitev na evropsko prvenstvo. Verjetno nisem edini, ki bi z veseljem pogladal tudi kako predstavo naših mladih upov.
janbac
# 30.03.2009 ob 18:02
Slovenija, BIH, Srbija in Hrvaška bojo na SP-ju.!!!!!!!
janbac
# 30.03.2009 ob 17:48
S.Irska-Slo 1-2... Dedič in Novakovič...
castor10
# 30.03.2009 ob 17:38
Res bi blo fajn, da Kek jajca pokaže in postavi v ekipo namest Šišića Dediča, ko tip laufa se bori, sam vračat bi se še mogu bol nazaj, pa obrambi pomagat, če bi na boku špilal. Zraven Novakovića pa od začetka Zlatana. To bi bil minimalni rizik, glede na to, da se mora it na zmago. Fileković pa v zadnji vrsti nekak nebi zdej igral, ker rabmo skakača močnega, on pa to glih ni, sam če Šuler nima minut v klubu...Namesto Mavriča, pa mamo Brečka, ki pa more dvignit nivo in upravičit bundesligo, zdej zadnja šansa. Mal več kreativnosti pa Vršič doprinese 30 min pred koncem, od rezultata odvisno. Ma kdo boljše ideje?
D e s S
# 30.03.2009 ob 17:37
se opravičujem FooFighter.Malo sem površno prebral. Poljake doma pravilno ja =)
ics
# 30.03.2009 ob 17:35
"Irci igrajo doma zelo dobro, ponese jih publika. Prvih dvajset minut moramo igrati agresivno in jim vsiliti svojo igro. Igrati moramo na točko, če ne celo na zmago," je povedal Bojan Jokič.

kle se vid kaksno mentaliteto vod selektor cim dajejo igralci take izjave .. tocka ne pomaga nobenmu .. z zmago bi mel pa 11 pik + na kolena spravl prvo ekipo kvalifikacijske skupine .. mislm takoj ze vnaprej iskat izgovore
D e s S
# 30.03.2009 ob 17:35
Se kar strinjam s to računico. Pa verjetno si mislil Slovake, ker Poljake smo v gosteh že imeli. Vsekakor moramo premagati Poljsko doma in ne izgubit na gostovanjih proti S. Irski v sredo in potem še Slovaško, kar bo pa vse prej kot lahko, vendar imejmo upanje in zaupanje v fante vse do zadnjega. Morda nam uspe drugo mesto in dodatne kvalifikacije kar bi bilo že fantastično glede na zadnjih nekaj let.
SASSHO
# 30.03.2009 ob 17:18
od san marina mamo 6 točk,upam da nas ne bojo negativno presentl:)...potem u sredo je treba it na 3 točke,v primeru remija,bo treba zmagat al poljake al pa slovake..
Velenjski knap
# 30.03.2009 ob 17:16
Mislim, da bomo težko odnesli točko iz S.Irske, kaj šele vse 3.Nikoli nam te države s severa niso ustrezale in nam nikoli ne bodo.
Žeže
# 30.03.2009 ob 17:15
Tudi morebitno drugo mesto ne zagotavlja dodatnih kvalifikcij, saj je skupina zelo izenačena, tako da lahko pričakujemo da bo imel drugouvrščeni bolj malo točk. Kot vemo, pa najslabša drugouvrščena rep, ne potuje v dod kvalifikacije. Idealno bi bilo da bi SLO dosegla v naslednjih peith tekmah 10 točk kar bi zadostovalo vsaj za 2.mesto. (6 točk s San Marinom, doma bi glede na videno v soboto, morali zbit Poljake, ter remi ali v sredo z Irci ali s Slovaki- oboje v gosteh.) Povsem realno torej lahko pričakujemo vsaj 2.mesto. bodimo optimisti!
FooFighter
# 30.03.2009 ob 17:06
30-03-2009:
N.Ireland 10
Slovakia 9
Czech Republic 8
Slovenia 8
Poland 5 7
San Marino 0

NAPOVEDI:
N.Ireland ?-? Slovenia
Poland 3-0 San Marino
Czech Republic 3-0 Slovakia
Slovakia 3-0 San Marino
Slovenia 3-0 San Marino
Poland 3-0 N.Ireland
Slovakia 1-1 Czech Republic
Czech Republic 3-0 San Marino
Slovenia ?-? Poland
N.Ireland 3-0 Slovakia
Slovakia ?-? Slovenia
Czech Republic 3-0 Poland
Poland ?-? Slovakia
Czech Republic 3-0 N.Ireland
San Marino 0-3 Slovenia

Slovenia.........
Mi imamo zagotovljenih še 6 točk (San Marino, čeprav bo tudi San Marino komu kaj zagrenil, upam da ne nam)
druge točke so ???
Torej 8+6 = 14
Če igramo v gosteh vse na neodločeno (to bo zelo težko, ker prej ko slej izgubiš, pa tudi če si Brazilija),
vsekakor bomo morali nekoga premagat, recimo Poljake doma, vendar bo takrat težko, ker bo pritisk še večji
SASSHO
# 30.03.2009 ob 17:05
no me zanima,če bo kek sestavil isto obrambno vrsto kot proti čehom,ki je zelo dobro funkcionirala..ali pa bo morda v prvo enajsterico vrnil iliča,šulerja in brečka...to me pa res zanima...jaz bi dal priložnost filekoviču(kljub temu,da mi ni nek dober nogometaš),ampak zato,ker je na tekmi proti čehom res pokazal,da je vreden rep.dresa...brečko naredi kako neumnost..pravtako ilič..morda bi filekovič lahko igral namesto iliča v prvi postavi proti ircem..na sredini bo pomoje isto..upam,da ne bo kakšnih novih poškodb..bo pa moral kek najti rešitev za krilo,ker šišića ne bo zaradi kartonov..morda pa bo brečka premaknil na krilo,ali pa dal priložnost komu drugemu..v napadu pa standarno novakovič + dedič..najvrjetneje v 2.polčasu,tam okoli 70 minute,v igro ljubijankič-večno joker:)...imam pa nek občutek,da bo dedič zadel na tekmi proti ircem:)
angelmanuel
# 30.03.2009 ob 17:02
Podajanje golmanu torej odpade. Verjetno bodo še namerno kaj zaorali teren. Domačini pa tako ali tako imajo izkušnje z slabim terenom. Sploh majo Severni Irci kako normalno igrišče? Pred leti je Maribor igral na poševnem igrišču kjer je bila višinska razlika med enim in drugim golom kar 1 meter.
nobel_burek
# 30.03.2009 ob 16:55
10. SASSHO (30.03.2009 || 16:53:56)
ja tukej piše,da sam šišić ne bo igrou zarad kartonov,,pa birsa da je bolan..ka pa maroh,stevanovič in pa radosavljevič??oni so tud poškodvani..


oni trije tako kot Handanović S. ne bojo igral v pomladanskem delu kvalifikacij
nobel_burek
# 30.03.2009 ob 16:54
zmagal bomo, samo da ne fašemo takega gola kot poljaki
SASSHO
# 30.03.2009 ob 16:53
ja tukej piše,da sam šišić ne bo igrou zarad kartonov,,pa birsa da je bolan..ka pa maroh,stevanovič in pa radosavljevič??oni so tud poškodvani..
aleš123
# 30.03.2009 ob 16:48
Najboljši dvojec, kar jih je imela slo. nog. rep..Dedič hiter kot strela, Novagol pa pravi rutiner!
Optimus
# 30.03.2009 ob 16:47
Highlighti kvalifikacijskih tekem: http://www.youtube.com/user/Videosport
Nuttela
# 30.03.2009 ob 16:43
na savi? hahahah ... kje so pa ta igriše najdl
papek1986
# 30.03.2009 ob 16:36
haha divac sploh opazo nism=D
Dudley˘N.1
# 30.03.2009 ob 16:35
Ma jokić se je omožiu z dedićem haha
divac
# 30.03.2009 ob 16:35
Upam na zmago!
Pa čim prej popravte Jokič Dedič! :D
siggi
# 30.03.2009 ob 16:32
Slaba površina je bila tudi v Mariboru ;) Ubistvu je bla kr katastrofalna
mbembe
# 30.03.2009 ob 16:32
3:1
tanck
# 30.03.2009 ob 16:32
Na irskem imajo dober nogomet.
Na irskem imajo dobro pivo.
Na irskem imajo preveč Poljakov.
Na irskem je doma dobra literatura.
Naši pa odhajajo v Severno Irsko? Ne me basat... :)
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo