Nogomet

Poudarki

  • "Smrt vuvzelam, svoboda glasilkam"
  • Ljubljana končno z modernim stadionom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 54 glasov Ocenite to novico!
Stadion Stožice med slovensko himno
Veličasten pogled na stadion Stožice, s katerim je Ljubljana postala ena zadnjih evropskih prestolnic z modernim nogometnim stadionom. Foto: MMC RTV SLO
Navijači Slovenije
"Od zmage do zmage" bi lahko bilo geslo torkovega in sredinega večera v Stožicah. Zdaj je nujna temeljita prenova in nadgradnja tako košarkarske kot nogometne Olimpije. Foto: Sandi Fišer
Združeni navijači v Stožicah
Tri osnovna varnostna vprašanja: Ali je angleški sistem primeren za slovenske navijače? Kaj bo na večnem derbiju med Olimpijo in Mariborom 29. septembra? Ali je ograja edina možna rešitev? Foto: Reuters
VIDEO
Bergantov komentar: Stoži...
VIDEO
Navijači v Stožicah po te...

Dodaj v

Video/foto: "Dobrodošli v trdnjavi Stožice"

Reportažni zapis s stadiona Stožice (predvsem o varnosti)
12. avgust 2010 ob 20:20
Ljubljana - MMC RTV SLO

Košarka v torek in nogomet v sredo v Stožicah sta bila z dveh vidikov kot noč in dan - navijaško je zmagal nogomet, ki je bil močnejši tudi pri (ne)varnosti.

"Ko grem na košarko, sem gospod, ki ga varnostnik lepo pozdravi, mu odtrga karto in ga lepo ter predvsem hitro spusti v dvorano. Zdaj, ko sem bil pa z isto družbo na nogometu, sem pa kar naenkrat postal sumljiv osebek, ki skuša noter pritihotapiti vraga in pol. Za noter sem čakal pol ure, pretipali so me povsod, pa še vodo so mi vzeli," so besede Dolenjca, ki ne more verjeti, da je prijateljska nogometna tekma z Avstralijo predstavlja toliko večje varnostno tveganje kot prav tako prijateljsko košarkarsko srečanje s Španijo.

"Nas 'šlatajo', njih pa pustijo na igrišče"
"Saj ne rečem, varnost je varnost, ampak ko bi bil vsaj "pir" notri, bi vse to še imelo en smisel. No, potem pa vidiš, da pri vseh teh "jopičih" še treh "dragonsov" ne znajo ustaviti, da ne bi po koncu letali po igrišču," je ogorčeno izpostavil neljubi dogodek ob koncu tekme, ko je skupinica navijačev, ki je sicer dobro vodila navijanje, preskočila ograjo, nato pa se ob pozdravih pomešala med reprezentante.

Krivec - varnostniki ali navijači?
Vzrokov za poostreno varnost ob odprtju stadiona Stožice je več. Obiskovalcev je bilo za tretjino več kot v dvorani, objekt je po obsegu veliko večji kot dvorana, prisotne so bile organizirane navijaške skupine, ki so že po naravi priročen vzrok za dodatne varnostne sile. Odločilno pa je predvsem to, da ima naveza NZS/Fifa veliko ostrejša in natančnejša varnostna pravila kot KZS/Fiba. Vseeno pa pretirana varnostna vnema zbledi ob neuspelem poskusu zaustavitve vdora navijačev, ki je bil daleč od kakšne množičnosti in tudi kakšne zlonamernosti.

"Ajde, med rajo"
Povsod drugod je bila varnost stroga in neizprosna. "Ni prehoda, ker nimaš kaj delati tukaj. Tukaj je za VIP, drugi okoli," je bil kratek in oster varnostnik ob garažnem vhodu s Titove, ki ga je novinarska izkaznica naravnost "navdušila". "Kaj jaz vem, kdo si? Ajde, med rajo," se je končal katastrofalen poskus, da bi si skozi podzemne garaže skrajšal pot do novinarskega središča. Pozneje se je izkazalo, da ob neizprosnih varnostnikih tudi ne bo nič s sprehajanjem in raziskovanjem po stadionu, s tem pa je v vodo padla tudi pestrejša in zabavnejša reportaža.

Trobila posameznikov proti petju množice
Za nameček je drugače izvrstno vzdušje malce pokvarilo tudi NZS-jevo nenavodilo. Vnos pijače je bil prepovedan, medtem ko so bile vuvuzele in "planiške" hupe, ki so se vneto prodajale pred stadionom, očitno dobrodošle oz. tolerirane. Pred odgovornimi je odločitev, ali si želijo južnoafriške kulise ali si želijo navijanja celotnega stadiona? "Smrt vuvuzelam, svoboda glasilkam," je bil pozdrav znanca iz prekratkega izleta v Južno Afriko, ki pa je hitro dodal: "Vuvuzele so nemogoče, a hupe so pa naravnost grozne."

Ste bili na tekmi? Kakšen vtis sta na Vas pustila stadion in tekma? Svoje misli zapišite v komentarjih uporabnikov.

Pet velikih plusov
Pa prestopimo od redkih minusov h glavnim plusom sredinega večera:
1. Padel je rekord obiskanosti nogometne tekme v samostojni državi Sloveniji. 16.155 ljudi se je zbralo na obračunu Slovenije z Avstralijo!
2. Prva gola na novem objektu sta zabila igralca z zlatima imenoma: Zlatko in Zlatan.
3. Navijanje v "krožniku" je bilo za prijateljsko tekmo navdušejoče. Veliko k temu prispeva dobra akustika stadiona, ki je dosežena z monumentalno streho.
4. Lep simpatičen objekt, pravi butični stadion, ki hitro prepriča tudi poklicnega skeptika.
5. Glavno mesto Slovenije ima končno moderen nogometni stadion in to je bistvo!

Olimpijin krst sledi naslednjo soboto
Zdaj sledi Olimpijina premiera v novem domovanju - obračun s Koprom v soboto, 21. avgusta, ob 20.15 - nogometna reprezentanca pa se bo v "zmajevo gnezdo" vrnila 8. oktobra, ko bo gostovala simpatična reprezentanca "električarjev in ribičev" s Ferskih otokov.

V priloženi videonovici si oglejte komentar Igorja E. Berganta po prestanem krstu dvorane in stadiona v Stožicah.

Za končni vtis otvoritvenih večerov v Stožicah si sposodimo komentar Igorja E. Berganta v ponedeljkovem TV Športu: "Embalaža zdaj je, zdaj gre za vsebino."

Toni Gruden
Slovenija - Avstralija 2:0
Navijači Slovenije
navijači
navijači
navijači
navijači
navijači
slovenska nogometna reprezentanca, ples, kek, sarma
vdor, varnost
stadion Stožice
fotografi, Sandi Fišer
policija
Milivoje Novakovič
Zlatko Dedič
Robert Koren
Samir Handanovič
Prijavi napako
Komentarji
zelen zmaj
# 14.08.2010 ob 22:50
Upam, da ostane belo-zelena barva dresov reprezentance... Naj bomo eni redkih v Evropi s temi barvami... in ne kot dosti reprezentanc z belo-modro opremo...
svetlana5
# 14.08.2010 ob 17:14
Stanujem dokaj blizu novega športnega centra, zato sem dogajanje radovedno in s fotoaparatom spremljala oba dneva. Razlika med košarkarsko tekmo in nogometno tekmo na stadionu Stožice, je bila kar se tiče varovanja neverjetna. Veliko več policistov, policijskih psov, konjev, varnostnikov, kot da ne gre za nogomet, še sreča, da ni bolo potrebe po njihovem udejstvovanju.
DawiiT
# 14.08.2010 ob 00:25
nevem kak lahko temu sploh rečete vdor navijačev, pa se menite kot da je blo nwm kaj :P poglejte ko je biu maribor prvak MB - CE , pa bote vidli ka je vdor navijačev.

maribor evropski šampion!!!
DawiiT
# 14.08.2010 ob 00:07
18. slika je smešna, ko je na njej ilič za njim pa iličič
ne_ti_si
# 13.08.2010 ob 18:49
navijači z tega konca kjer so stožice ste smešni proti lj vrtu!!!!!!!!!!tak je in tak bo!!!!!!!!!!!!!!
simba
# 13.08.2010 ob 18:36
Problem vdora navijačev po mojem mnenju leži na tistem, ki je organiziral varovanje
in razporeditev samih varnostnikov. Na tej tribunu, kjer so bili združeni navijači, ni bilo
povečanega števila varnostnikov.
Pravilno pa je, da ni bilo policije, ker bi lahko to povzročilo nepotrebno agresijo.
Ko so dvignili veliko slovensko zastavo čez tribuno, je prišlo približno 10 navijačev pomagati razvleči. In niso imeli nobenih akreditacij in tako tudi ni bilo možno nadzorovanje, kdo gre lahko
iz tribune na rob igrišča. Če tega ne bi bilo, bi bili lahko varnostniki bolj dosledni in ne bi
nobenega spuščali na rob igrišča.
Volodya
# 13.08.2010 ob 17:43
Stadijon bi lahko poimenovali po ....Tomažu Humarju....kako čas beži ...
U-N
# 13.08.2010 ob 16:54
Uf, koliko pametnjakovičev spet. Pa to takšnih, kateri so verjetno bili prvič v življenju na tekmi. Pa kakšne angleške zakone? V Angljii imajo še danes težave s huligani skoraj ob vsakem derbiju ampak novinarji o tem ne pišejo.

In ne mi govorit v vzdušju, ker je bilo povprečno in nič več. Na trenutke se sploh ni navijalo in je spiker na stadionu moral 'pomagat'. Se pa vidi kako nizko so v zadnjem desetletju padli GD. Imet prek navijanje na ligaških tekmah pred 50-100 GD ni isto kot vodit skoraj 2000 navijačev in ob tem tudi še ostale tribune. Na trenutke se sploh ni vedelo katera tribuna vodi navijanje, severna ali južna. Da ne omenim, da se je večino časa na stadionu slišalo vuvuzele in ostale troblje, katere na nogomet ne sodijo.

Pa novinarji bi tudi lahko bili malo bolj dosledni. Vseeno pa pretirana varnostna vnema zbledi ob neuspelem poskusu zaustavitve vdora navijačev, ki je bil daleč od kakšne množičnosti in tudi kakšne zlonamernosti. Če bi se to zgodilo v LV bi danes pisali o podivjani hordi pijanih navijačev.
stewie
# 13.08.2010 ob 16:46
Boš čakal še leto in pol.
kohar38
# 13.08.2010 ob 16:18
komaj čakam na drese v barvah slovenske zastave.
vivastar
# 13.08.2010 ob 15:41
a tista punca na sliki 19, se je šla reprezentantom ponujat? :-) vsaj tako na posnetku zgleda, pa se prav jebe fantom... :-)
zamudnik
# 13.08.2010 ob 12:43
sicer sem bil sam en od tistih ki smo šli po tekmi na teren, pa zavedu sm se da bo to najbrž koštal 417,83€ (bivših sto jurjev)... pa smo mel srečo, plus kkšn original dres k mi ga zdej ni treba kupt...

"Bivših sto jurjev" bi plačal oči (ali pa dedi), majico bi moral pa sam? Čisti profit, ni kaj! :-)
zamudnik
# 13.08.2010 ob 12:10
Ni panike:
meter in pol širok jarek se skoplje, noter pa vrže par krokodilov. Pa še GD bodo načeloma zadovoljni, ker bodo lahko rekli, da imajo na štadionu tudi žive zmaje.
Volodya
# 13.08.2010 ob 12:05
stewie@ z drugorazrednimi stvarmi se ne ukvarjam več ...himne je bilo dovolj včeraj...danes sem mislil da bo pri Hildi bolj živahno ..pa nič ...še iščem .tako ali tako ne morem kam ,ker skoz šči....
ivolino
# 13.08.2010 ob 12:01
škoda da eni nimajo niti mal samokontrole. čist čudno, da so vsi na eni tribuni :) pol jih bojo pa u kletko dal bodo pa spet pizdili. js sm bil tud meter od ograje in bi komot not spizdil. tako kot še ostalih 16 000 ljudi, pa smo se odločl drugač.
aliki
tko pač je. enkrat dobiš, enkrat ne. sam da ti ni treba dresa kupt...
rickykaka
# 13.08.2010 ob 11:14
tisti ki udre na igrišče naj ma dosmrtno prepoved obiska športnih priredidev pa bo mir kot v Angliji!
stewie
# 13.08.2010 ob 11:05
Lahko malce vadiš pravopis, to je super za ljudi v tvojih letih, potem pa lahko modruješ, zakaj je treba peti Zdravljico, kadar temu pritiče.
Volodya
# 13.08.2010 ob 10:54
Ma ne stewie.... dolgčas ,lije pa ne morem v hribe plezat.....
aliki
# 13.08.2010 ob 10:49
več varnostnikov in policistov = več sranja!

smiseln, delujoč zakon, pismena policija in prisebno sodstvo je edino kar lahko pomaga glede "izgredov"... sicer sem bil sam en od tistih ki smo šli po tekmi na teren, pa zavedu sm se da bo to najbrž koštal 417,83€ (bivših sto jurjev)... pa smo mel srečo, plus kkšn original dres k mi ga zdej ni treba kupt...

po drugi strani so me pa na neki vaški ligi polcaji za brezveze zvlekl čez ograjo na parket, tm vklenil, priprl, spisal za več kot 1000€ plačilnih nalogov iz naslova motenja javnega reda in miru, pol sm pa po vloženi vlogi za sodno varstvo sodnico na zagovoru prosil samo to da naj povabi udeležene policiste in varnostnike, da povejo svojo plat zgodbe in da ji zagotavljam da bo zabavno... epilog?

ja štirje modeli(2 kopsa+2 varnostnika) so povedal štiri tako neujemajoče basni da k sm bral uradni zapisnik nism mogu verjet kako slikovit je domišljijski svet policistov in ostalih...

seveda so postopek ustavil, plačilni nalogi so romal v smeti, zdej pa vi stručnjaci povejte: se pravi, nardim pizdarijo, uletim čez ograjo in to namenoma pa nikjer nobene položnice... po drugi strani ne nardim nič omembe vrednega, delo za celo policijsko postajo plus sodstvo, na koncu se ti pa mal manj kot opravičijo za svojo zabitost...

ja dokler bo tko, se bo folk pač sprehaju po igrišču...

drgač pa svaka čast varnostnikom in predvsem(neprisotni) policiji, ker so svojim neukrepanjem u bistvu nardil najbolšo možno potezo...
miki84
# 13.08.2010 ob 10:45
29.septembra ne bo 'vojne', ker bo tekma prestavljena zaradi igranja Maribora v Ligi evropa!
korotan
# 13.08.2010 ob 10:44
to je zato, ker te kokice in hotdoke šibajo noter
ne vem kaj je tega treba... naješ in napiješ se pred in po tekmi, na tekmi pa navijaš
miki84
# 13.08.2010 ob 10:44
žalostno je da morejo preskakovat ograjo, ter se ne zavedajo kaj lahko s tem nardijo reprezentanci oziroma klubu. Koliko denarja se porabi za kazni. Kršitelji pa seveda brez kazni, kljub vidnim obraznom s kamer.
obelix complicus
# 13.08.2010 ob 10:38
mislim, da smo na tribuni D kar dobro odgovarjali ultrasom.
Sam čez ograjo po koncu tekme ni nihče od nas skakal :-)
Nad vzhodno in zahodno tribuno sem bil pa kar malce razočaran. Preveč gledališko razpoloženo občinstvo :-) :-)
3rac
# 13.08.2010 ob 10:31
Malo za šalo...

Ne rabimo ograje, naj montirajo eletrični pastir in naj tisto "žival", ki bo hotela čez orenk rukne.
korotan
# 13.08.2010 ob 10:21
Tudi na Anfieldu je tribuna blizu, Anglezi so znani kot najhujsi huligani... pa taksnih izgredov NI.... niti na misel jim ne pride, da bi sli na igrisce, ker bi bili zaradi tega zadnjic na tekmi!

js sm bil v angliji prav razočaran... točno na Anfieldu je varnostnik takoj prišel do tebe in si moral sesti, če ne so te odpeljali ven. To ni dobro in liči že kar na diktaturo, sploh če sediš v predzadnji vrsti... beda, skratka

ve se, kateri sektor bo najbolj udaren in kje bodo potrebne intervencije, saj bo iz Z in V priletel le kak model ala Jimmy Jump
YASSIR
# 13.08.2010 ob 09:48
a bodo zdaj tudi kake tekme prepovedi igranja kot jih je dobil MB lani.

saj se hecam

samo ima pa bergant prav embalaža je rabimo pa vsebino. Samo se bojim da je ne bo, ker tiste tri tekme ki jih bo reprezentanca odigrala v roku dveh let ne bodo dovolj. Pa tudi vprašanje je ali bodo Ferski otoki in estonija napolnili stadion, ker tudi Bežigrad je bil poln samo na najbolj pomembnih tekmah in atraktivnih nasprotnikih. Saj tudi proti San Marinu ni bil LV poln daleč od tega.

Dvorana bo pa tudi prazna letos mogoče še pol ko pa ne bo več Olimpije v Evroligi je pa tudi ACH ne bo napolnil
Pajkc_
# 13.08.2010 ob 09:14
spostovani g. Gruden....
ker precej dobro poznam razmere na podrocju varnosti na nogometni tekmi, bi vas samo na hitro in na kratko malce poducil, da ne boste tako vneto zlivali vas pisunski gnev nad fanti, ki vas niso pustili sem in tja!
1. Varnostnikov na objektu je bilo 180. Toliksna je bila zahteva UE Ljubljana, in taksno je bilo narocilo organizatorja varnostni sluzbi. Le ta sama od sebe NE MORE in NE SME poslati tja vec ali manj varnostnikov saj s tem krsi zakon!
2. Ce vas varnostnik ni pustil na sprehod po stadionu (ceprav za ceno "zabavne" reportaze) tega ni storil za to, ker mu niste simpaticni, ali zato, ker se je on tako odlocil. Tako so mu narocili njegovi nadrejeni predstavniki varnostne sluzbe. Tako pa so mu narocili zato, ker je bila taksna zahteva uradnih oseb (policije) in organizatorja (NZS).... sicer vernetno niso rekli "Gruden ne sme sem", bilo pa je STRIKTNO povedano, kje je vhod za press. Novinarji v objekt vstopajo na svojem vhodu in nikjer drugje!
3. 180 varnostnikov na objektu z 16000 gledalci... na tribuni B (kjer so bili Dragonsi in
Viole), je bilo torej okoli 4000 ljudi... ce bi bilo v liniji vseh 180 varnostnikov, bi stevilcnejsa masa pritisnila proti igriscu (credni nagon, ker ko imajo skupnega "sovraznika" tudi rivalski navijaci stopijo skupaj, ceprav verjamem da vam psihologija mnozic ni poznana, ker ste hot novinar ponavadi zgolj del te crede), in prislo bi do se hujsih izgredov! Ko tako vneto pljuvate po varnostnikih, se se vprasajte zakaj ni bilo ob igriscu niti ENEGA policista! Tavali so po stadionu v polni bojni opremi, ko so sli navijaci proti igriscu so pa od dalec gledali in se smejali...
4. Vprasajte se, ce je balkanska Slovenija (v smislu navijaskega huliganizma, in sposobnosti navijacev po kulturnem obnasanju) primerna za stadion, kjer je tribuna od igrisca oddaljena 3 metre, in locena s polmetrskim zidom? Vam jaz povem! NI! Tudi na Anfieldu je tribuna blizu, Anglezi so znani kot najhujsi huligani... pa taksnih izgredov NI.... niti na misel jim ne pride, da bi sli na igrisce, ker bi bili zaradi tega zadnjic na tekmi! Kaj pa se zgodi pri nas? NIC!
5. Zavedajte se, da varnostniki na tekmah (kosarka, nogomet, hokej, odbojka.....) izvjajajo svoja dela striktno po navodilih organizatorja! Sem spada povrsinski pregled vstopajocih (ki ga nekateri vzamejo osebno, a verjemite, da ce bi se o proceduri odlocal doticni varnostnik, vas niti slucajno ne bi slatal), loceni vhodi za novinarje, VIP, navijace, rajo....., prepoved vnosa plastenk, nozev, bakel, vuvuzel ce hocete.....

zavoljo nekaj nastetih tock, ki pa so se dalec od tega, da bi prikazale vse kar se dogaja zadaj vas prosim, da svoje nebuloze in svoj gnev stresate po ljudeh ki so odgovorni za nastalo situacijo, in ne na fante, ki jih za 4€ na uro postavijo med huligane!!!!

S spostovanjem!
Limpija
# 13.08.2010 ob 08:03
1. Sprejet tudi angleške zakone in bo vse ok!
2. Absolutno prepovedat trobila - sta bili dve dekleti za mano in trobili ves čas, se s sosedom sploh nisva slišala!

Sicer pa verjetno je res, kot že napisano - ta teden je bil na tekmi marsikdo, ki je bil sploh prvič na nogometu, kmalu pa bodo stvari postavljene tako kot se šika, tako da bo stadion poln ljubiteljev nogometa.
Volodya
# 13.08.2010 ob 07:55
D`jmo nar`dit stadijon pa visok zid okol ,da štajerci navjo mog`l not......Kaki lepi bazen majo toti močvirniki ,te ga pa z vodo napolnite....
pisoJ zorbotit
# 13.08.2010 ob 07:46
OK, prepovejmo troblje in vsi za glasilke.
Če smo pikolovsko natančni, bo treba ukiniti tudi piščalke in opustiti koncerte žvižgov ob kočljivih situacijah!!!
So ljudje, ki morajo zaradi službene dolžnosti varčevati glasilke, takim pa priporočajmo lesene raglje, frajtonarico, boben ali trobento! ;)
CoreySteel
# 13.08.2010 ob 03:14
Štadion je majhen. En Avstralec je lepo povedal... "Nice little stadium".
Vseeno je prevelik za slovenske razmere. Če bo v naslednjih dveh letih dvakrat več kot 16k ljudi, bom tekel nag po ulci gor pa dol :)
rostavili
# 13.08.2010 ob 02:14
za vse ki so vdrli na igrišće po koncu tekme bi bilo treba, udariti jih po žepu in za vse sprejeti nekajletno prepoved ogleda tekem, z živino neizobraženci bebci primitivci balkansko prepotentno ruljo ne gre drugače, v primeru ponovitve pa doživljenska prepoved ogleda tekem na vseh stadionih, vsekakor pa najprej denarna kazen
Rolf
# 13.08.2010 ob 01:40
Vidite. Tudi jaz sem zmotljiv. "Nič hudega" ne pa "Nči hudega".
Nič hudega.
Rolf
# 13.08.2010 ob 01:36
Za tistega, ki se je izrazil KOLOSALEN (Nči hudega. Vsi smo zmotljivi)

kolosálen -lna -o prid. (ȃ) 1. knjiž. nenavadno velik, velikanski: kupola se dviga nad kolosalno rotundo / ekspr. ima kolosalne želje 2. ekspr. čudovit, sijajen: od tod je kolosalen razgled / kolosalna zabava kolosálno prisl.: to je naravnost kolosalno ♪
tentacle
# 13.08.2010 ob 00:24
pa nekje sem slišal besedo KOLOSALEN za stadion.... hahaha
tentacle
# 13.08.2010 ob 00:23
stadion je res premajhen za nacionalnega. sramota, ko da smo ferski otoki, sej majo oni neki tazga k tole haha. več sedežev več denarja... ja bi bil polhn in to tokrat na leto, da bi se splačal. kmetija.
zavedni9d
# 12.08.2010 ob 23:18
Smrt trobilom!
Rolf
# 12.08.2010 ob 23:07
Pri vseh dvomljivih izjavah, ki jih daje Brane Oblak zadnjih nekaj let, je tokrat povedal nekaj, kar mu štejem kot velik plus. To namreč , da je nogometni stadion Stožice premajhen.
1. zato ker je to prekleto res
2. ker je to izven konteksta dveh grup, prve, ki pravi da se stadiona ne bi smelo graditi ipd.
in druga, ki zaradi stadiona Jankoviča poveličuje med zveličane.
Mihacar
# 12.08.2010 ob 22:52
Dobro napisan clanek, pohvala avtorju. Strinjam se z vsemi glede trobil, to bi bilo treba prepovedati, to ni nobeno vzdusje, ampak nadlezno brencanje, ki ubija pravo navijasko vzdusje, skandiranje, ploskanje, petje,... To so krivi tudi te prodajalci na stantih, ki prodajajo to sranje. Vuvuzel niti ni bilo veliko, ampak ko je kdo zatrobil blizu tebe v to vuvuCebelo, so te kar usesa zabolela. Zdaj si pa priblizno predstavljajte biti na tekmi z 30, 40 tisoc teh afriskih trobent?!? Nevdrzno in nezdravo za sluh. OBVEZNO PREPOVEDATI, kot tudi ostala trobila. FIBA je to naredila za prihajajoce SP v Turciji, cakam da jim se UEFA in nazadnjaska FIFA sledita.
Drugace pa vtisi iz tekme, izjemno in nepozabno! Bil ze na ogromno tekmah in kar nekaj stadionih, pa se nisem v zivljenju tako uzival na tekmi. Predvsem zaradi dolgoletnega (11 let) cakanja, obljub in nategovanja Ljubljancanov in ljubiteljev sporta z novim stadionom v prestolnici, no pa smo ga docakali in obcutek je res izjemen. Lep in akusticen stadion, moderen in vsec mi je da so sirsi vhodi, da se hitreje pride noter in ven, pa se cisto blizu igrisca si kar da se poseben car. Zal so in bodo to se izkoriscali ultrasi. Ce se ti odlocis zgraditi tak stadion-angleski stil, moras tudi sprejeti krepko strozje zakone. Recimo kdor skoci na igrisce, prepoved za 1, 2 ali 3 leta.
Tudi predstava oz. koreografija pred tekmo mi je bila zelo vsec z dobro glasbo, plesom in ozvocenjem veliko boljsim kot na kosarki dan prej. Pika na i sta bila pa se 2 gola nasih junakov in zmaga nad solidno reprezentanco Avstralije.
Kar se varnosti tice pa upam da nekaj spremenijo do tekme Olimpija-Maribor, ker ce bo tako, bo vojna na igriscu, to sem preprican. Tako eni kot drugi ne bodo zamudili priloznosti za lahkoten skok na teren in medsebojni obracun. Resitev vidim le v tem da, ali postavijo ograjo le pri tribuni z organiziranimi navijaci, ceprav to ni 100% resitev, ker brez problema gredo na drugo tribuno in od tam skocijo cez, ali pa zelo strogi zakoni za krsitelje.
nejcko
# 12.08.2010 ob 22:10
http://www.youtube.com/watch?v=gO0Sic6k7
b4
zamudnik
# 12.08.2010 ob 22:02
Za pihanje v vuvuzelo se moraš vsaj malo namatrati, v te butaste soft-troblje pa brez problema piha vsako še tako omagano kvazinavijaško tele. In organizatorski maloceličarji so jih požegnali celo za prodajo v sami dvorani...
3rac
# 12.08.2010 ob 21:54
@žeže
Pa tut preskočil bi lahko pomoje uno betonsko ograjo in se pomešal med "VIP" in po tekmi kaj pojedel v tistih prostorih:)


Preskočil bi že, a VIP-ovce so markirali z modrimi zapestnicami (če bi jim dali zelene, bi bili kot pacienti v UKC Ljubljana), pozoren opazovalec bi ko bi si nalagal hrano hitro opazil vsiljivca, :))
Verjetno ste nekateri še v afriki, jaz sem videl le enega fantiča z vuvuzelo in nekaj fantov z tam kuplenimi trobljami in meni ni bilo slišati, da bi le-te preglasile, petje in skandiranje.
pottepuh
# 12.08.2010 ob 21:53
jao...... jao....... vse več Slovencev brez dela in na robu človeka vrednega življenja nekateri pa gradijo stadione in dvorane......ma Indija Koromandija no
Zufer
# 12.08.2010 ob 21:51
Spet mešamo hruške in jabolka. Kot da moramo izbirati samo med vuvuzelami in uletavanjem na igrišče. Uletavanje morajo kaznovati, vuvuzele pa so nadležne in jih morajo prepovedati. Kaj pa 95% vseh ostalih, ki nimajo trobent in ne uletavajo, radi pa bi navijali, ampak jim fakin troblje jemljejo voljo do življenja? Vuvuzele in sorodna golazen zgolj ustvarja hrup. Ne pripomore k boljšemu vzdušju, ne spodbuja igralcev, ne pomaga k zmagi, temveč povzroča neartikulirano brenčanje, ki ne sodi v dvorane in štadione ter nervira prave navijače, ki niso preleni, da bi na tribuni pustili svoj glas. Zato ponavljam: prepoved za vuvuzele in troblje, kazen za uletavanje. Vsi ostali pa glasilke na plano, roke iz škatel za kokice in da skupaj ustvarimo vzdušje kot ga imajo na najboljših tekmah na svetu! Poglejte si, kako izgledajo tekme Partizana v Euroligi, ali pa Celtica v kateremkoli tekmovanju. Nobenih vuvuzel, nobenih ragelj. Dresi, šali, zastave, grla in dlani. To je prava stvar!
NinCy2
# 12.08.2010 ob 21:44
Koliko je govora o teh Stožicah - Ko je bil zgrajen stadion v celju in mariboru pa en prispevk in konc!! Sj so zelo lepe stožice, oba objekta ampak mal preveč se hvalte ljubljančani!! občutno preveč!!!
mietke10
# 12.08.2010 ob 21:38
Za te skoke na igrišče je le ena rešitev...enkrat preskočiš, naslednjo in vse naslednje tekme gledaš na policiji, ker se moraš med tekmo javiti na policiji....tako enostavno....
pisoJ zorbotit
# 12.08.2010 ob 21:36
Hupe lahko na naslednji tekmi prepovejo in jih skupaj s plastenkami arhivirajo pred vhodi v koše za smeti.
Idiotskih skokov čez ograjo, pa ne bo tako enostavno prepovedati.
Torej, v tem kontekstu je tistih nekaj sto hup in ducat vuvuzel je vsaj zame manjše zlo.
Potemtakem tak kulturni navijač z glasilkami, ki se po tekmi mora naužiti zelenice in pijansko težiti nogometašem tudi ne sodi na stadion!
QIQI
# 12.08.2010 ob 21:30
Hah, igrala. Glede na rezultate Olimpija ni trenirala že od takrat, ko je Laško prevzel Union. Zarota, vam rečem.
Kefren
# 12.08.2010 ob 21:28
Dobra:) Žalostna ampak dobra....
zamudnik
# 12.08.2010 ob 21:14
A tam sta pa Ožbolt in Ilievski igrala, da je bilo vse razsvetljeno?
QIQI
# 12.08.2010 ob 21:11
Popolnoma se strinjam s člankom, tako s plusi kot minusi. Sploh z delom o vuvuzelah in hupah.

Zame pretirana varnost sicer ni problematična, ker se tudi sam tako bolje počutim na tekmi. Da so bili varnostniki eno stopnjo više, pa priča tudi dogodek iz ogrevanja pred tekmo, ko je Koren nabil žogo na tribuno in jo eden izmed nevzgojenih navijačev ni vrnil. Varnostnik je po walkie-talkieju prejemal navodila iz nadzornega centra in očitno so mu povedali točno vrsto in sedež, saj se je sprehodil točno do tega navijača - kljub temu, da je bil ves čas obrnjen s hrbtom stran od tribune. Kar je dokaz, da kamere in nadzorni sistem zares dobro delujejo.

Je pa res, da sem se po tekmi po pomoti, a z lahkoto sprehodil v klet skozi neke napol dokončane rove, prišel v VIP parking, tam sem sledil puščicam "Garderobe" in voila, na koncu pristal v dvorani?! :)
zamudnik
# 12.08.2010 ob 21:10
A tisto ograjo za doniranje najrazličnejših organov?
expres
# 12.08.2010 ob 21:10
@Toni Gruden jah mi smo brez kart parkirali v VIP garažo sicer naplahtal 9 varnostnikov vsakega z drugo zgodbo...ampak parkirali smo in tudi not smo prišli :) Dokler bodo varnostniki neki pol študent pol šerif bo pač tako. Za te ki pa skačejo čez pa bo verjetno treba kak zakon sprejet, če želijo dolgoročno rešit zadevo.
ronzi
# 12.08.2010 ob 20:52
ograjo postavit,kot je bila v mariboru,pa se grem stavit,da nebo več doben prek šel....
leonpostman
# 12.08.2010 ob 20:50
Bil na tekmi s sinom in hčerko.Vtisi.Nepozabno in navdušujoče,čeprav sem pešačil od Žal.Je pa res,da ko bodo stadion napolnili pravi ljubitelji nogometa brez vuvuzel in drugih trobil bo vzdušje dosti boljše,čeprav ni bilo slabo.
Poznalo se je,da je na tekmi bilo kar nekaj ljudi,ki so bili verjetno prvič na kakšni nogometni tekmi,ker je sedaj to in.Če navijači pozivajo,,vsi na noge,, je pač treba vstati in pika.Folk pa je mirno žvečil svoje kokice.Verjamem da bo proti Ferskim otokom vzdušje boljše,ker bodo prišli pravi ljubitelji nogometa.Stadion bo poln,verjemite.Ljubljana je lačna reprezentančnih tekem in naši si zaslužijo polne trubune.
Shackler
# 12.08.2010 ob 20:47
Tudi sam se pridružujem mnenju množice.
Obvezno prepovedat troblje na športnih prireditvah. Tisti katerim se ne ljubi navijat pa naj ostanejo doma.., Nogomet ni gledališče!!!
Volodya
# 12.08.2010 ob 20:45
Kaj se bunite če so vas varnostniki šlatali....predsednik vlade je bil na tekmi...tudi jaz bi se na njegovemu mestu bal za svojo varnost ob tolikšnem številu brezposelnih...
Žeže
# 12.08.2010 ob 20:44
meni se varnosti ni zdela tako zelo "stroga"
Žeže
# 12.08.2010 ob 20:41
Jaz sem imel karto nekje v kotu stadiona, nato pa sem se ob polčasu sprehodil vse do obrobja VIP tribune in tam celoten drugi polčas gledal iz skoraj idealne pozicije:) Pa tut preskočil bi lahko pomoje uno betonsko ograjo in se pomešal med "VIP" in po tekmi kaj pojedel v tistih prostorih:)
if
# 12.08.2010 ob 20:37
Zufer, bravo!

Posplošimo!
Prepovedati vnos trobelj na vse športne prireditve!
MIRNČAN
# 12.08.2010 ob 20:34
V čem smo pa Slovenci slabši od Angležev? Izjemno poniževalen naslov.
Zufer
# 12.08.2010 ob 20:32
Apeliram na odgovorne: prepovejte, prosim, vnos trobelj vseh vrst na štadion in v dvorano!!!
Volodya
# 12.08.2010 ob 20:32
Igralcem Olimpije bi morali dati prek" kopačk" gamaše ,da ne bojo preveč uničili travnato površino....
Adut97
# 12.08.2010 ob 20:31
Tiste telebane, ki so prešli čez ograjo imajo posnete, zdaj jih pa naj pošteno oglobijo, da bodo pomagali pri odplačevanju stadiona!
bigL
# 12.08.2010 ob 20:31
prepovedat troblje, obvezno. in pa še to, tist k se mu ne da tut zadnih 5 minut dvignt gnile riti, nej ne hod na tekme, pa pusti karto nekomu k je prpravljen navijat. pol folka na obeh tekmah se je pršlo mal pokazat, upam da jih ne bo nikol več
w3by
# 12.08.2010 ob 20:30
je 29. septembra derbi OLI-MB?
konjice
# 12.08.2010 ob 20:26
29. septembra bo vojna xD
Fresh_Prince
# 12.08.2010 ob 20:25
Ali je angleški sistem primeren za slovenske navijače?

Da ce bomo spostovali tudi angleske zakone za krsitelje.
MIRNČAN
# 12.08.2010 ob 20:24
ZDj pa upam da boste počas nehal s temi hvalospevi. Kt da ne morte nič drugega pisat.
Kazalo