Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 35 glasov Ocenite to novico!
Vaclav Sverkoš in Bojan Jokič
Slovenija je v jesenskem delu s 7 točkami izpolnila načrt. Zdaj so vse misli usmerjene na 28. marec, ko v Ljudski vrt prihaja Češka. Foto: Reuters
David Rozehnal, Zlatko Dedič
Največjo priložnost je zapravil Zlatko Dedič. Foto: Reuters
VIDEO
V Teplicah zapravili veli...
VIDEO
Po jesenskem delu kvalifikacij
VIDEO
Grenak poraz za konec jeseni

Sorodne novice

Dodaj v

Zapravljena velika priložnost

Spomladi ključni tekmi proti Češki in Severni Irski
16. oktober 2008 ob 09:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Češka je zmagala z 1:0, kar samo po sebi ni nič hudega. Boli to, da bi naši nogometaši na tem gostovanju morali iztržiti več. Mnogo več.

V Teplicah smo videli dva različna polčasa. V prvem so bili gospodarji na igrišču Slovenci, v drugem Čehi. Razlika, ki se kaže na rezultatu, je ta, da so Čehi eno izmed svojih priložnosti izkoristili, Slovenci pač ne. Po štirih odigranih kolih ima v skupini 3 Slovenija sedem točk. Stanje nikakor ni slabo, vendar pa ne dopušča več nobene napake.

Dober prvi polčas
Izbranci selektorja Keka so tekmo začeli tako, kot je od njih zahteval. Odločno in napadalno. Petnajst tisoč čeških navijačev je v prvem delu igre preglasilo 600 slovenskih. Slovenija je igrala hitro in kombinatorno. Na sredini se je Radosavljevič dobro ujel s Korenom. Dobivala sta dvoboje in večkrat zaposlila prodorna Kirma in Šišiča. Toda žal ni bilo zadnje podaje. Slovenija si je priigrala eno stoodstotno priložnost, ki bi jo moral bolje zaključiti Dedič, in tri velike priložnosti, v katerih pa nogometaši niso dobro kombinirali. To, da je Češka svojo prvo priložnost dočakala šele tik pred odmorom, pove vse.

Slab drugi polčas
Selektor Kek je šel v slačilnico slabe volje. Dobro je vedel, kaj vse je bilo zapravljeno. Tudi novinarji na tribuni nismo imeli dobrega občutka. Čehi preprosto ne morejo več igrati na tak način. In se je zgodilo. Petr Rada je svoji ekipi razložil, da brez tekanja in agresivnosti ne bo šlo. Začeli so delati višek igralca, širiti igro na boke, zmanjšali so prostor. Ob tem je Slovencem zmanjkovalo sape in začele so se pojavljati individualne napake. Kazen je prišla v 62. minuti, ko je zmagoviti gol dosegel Sionko. Do konca se potem več ni dalo storiti ničesar. Kekove menjave niso prinesle uspeha in Slovenija je drugi polčas končala brez enega izstreljenega naboja.

Psihološki padec
Po tekmi smo se vsi spraševali, zakaj je na tej tekmi slovenska reprezentanca imela dva obraza. Pravega odgovora nismo dobili. Fantje so določeno težavo videli v tem, da so po številnih zapravljenih priložnostih podzavestno prepustili pobudo Čehom. Zdi se, da so tudi zdravstvene težave v drugem delu srečanja naredile svoje. Novakovič ni bil pravi. Čehi so sicer nanj izredno pazili, toda videlo se je, da nima svežine. Slovenci po prejetem zadetku niso zmogli več dvigniti ritma igre.

Dolg pogovor v slačilnici
Šport je sestavljen iz vzponov in padcev, ali če hočete, iz zmag in porazov. V katakombah stadiona v Teplicah smo po tekmi dolgo čakali, da so se odprla vrata slovenske slačilnice. Nogometaši so se dobro zavedali, kaj so izpustili iz rok. Vse se začenja znova, pa še Čehi so se vrnili v igro za nastop na svetovnem prvenstvu. Toda razočaranje je minljivo, veseli pa to, da je Slovenija sposobna igrati z reprezentanco, kakršna je Češka. Priložnost za poravnavo računov bo že na naslednji kvalifikacijski tekmi, ko bodo prav Čehi gostovali v Ljudskem vrtu. Slovenci so prepričani, da jih lahko premagajo.

Odločilni naslednji dve tekmi
Naslednji dve kvalifikacijski tekmi bosta ključnega pomena. Slovenija bo konec marca in v začetku aprila 2009 igrala s Češko doma in s Severno Irsko v gosteh. Če bi naša ekipa po teh dveh tekmah še imela stik z najboljšimi v skupini, bi dejansko lahko razmišljali vsaj o dodatnih kvalifikacijah. Bo pa za kaj takega treba doseči več kot le točko. Na naslednji tekmi s Čehi se bosta vrnila Cesar in Komac, kaznovani pa so po novem Šuler, Ilič in Brečko.

Naslednji koraki
Prav zaradi tega selektor Kek že razmišlja o prihodnosti. Menjava za Brečka je Jokič, Šulerja bo nadomestil Cesar. Seveda le, če bosta zdrava. Toda Kek mora najti še nekoga na desni strani. Zato želi v novembrskem terminu igrati prijateljsko tekmo, februarja pa upa na daljše priprave nekje v toplejših krajih. Zdaj je na potezi Nogometna zveza Slovenije, da najbolj ugodi selektorjevim željam. Navsezadnje si je reprezentanca to zaslužila. Na štirih tekmah je zbrala sedem točk in v Sloveniji ponovno dvignila zanimanje za nogomet.

Urban Laurenčič

Prijavi napako
Komentarji
pehehe
# 17.10.2008 ob 22:12
ja naši so v prvem polčasu meli kr pobudo pol drugi polčas je bil pa tak tak.po mojem so nezasluženo zgubilivsaj točko bi mogli potegnit
alen9
# 17.10.2008 ob 15:42
sam je bla češka bolša od slovenije sam k slovenci niso iskoristl šanse 100%
FooFighter
# 17.10.2008 ob 13:27
Imamo pac to tradicijo, da smo idealen nasprotnik za favorizirane reprezentance,
ki so na tleh, da se ponovno poberejo. Čehi so imeli pred tekmo s SLO
eno samcato točko, do marca, ko pridejo v MB jih bodo imeli 7 in nas bodo
celo prehiteli na lestvici (Čehi imajo letos še SanM.).
Zdaj imajo veliko psihološko prednost in bodo zato v MB imeli večje šanse za zmago.
Iz tiste 1 točke Čehov bodo tako nastale 10, mi bomo pa ostali na 7 in šele na 5.mestu.
V tem primeru bo Čehom uspelo splezati iz krize, še več,
kot napovedano bodo na koncu kvalif. najverjetneje celo končali
kot prvi v skupini in se neposredno uvrstili na SP.

Mi bi bili morali igrati vsaj neodločeno, zdaj bo zmaga doma proti Čehom nujna,
saj bo gostovanje na Slovaškem in predvsem Škotskem še veliko težje,
proti Poljakom doma bomo težko iztržili kaj več kot točko, Poljakom bo to dovolj.
Če bo pa še kakšen kiks proti SanM. potem, pa si itak ne zaslužimo ...

Res, da sem značilno slovensko črnogled, vendar takšna je preteklost in realnost.
Tudi puške ne mečem v kuruzo, vendar bo pa sedaj veliko težje.
Upam, da mi bo lahko kdo kasneje očital, da sem se zalo motil!

No kakor koli že, ponovno gledamo vsaj zanimiv in zato gledljiv nogomet,
ne pa tisto brezvezno nabijanje žoge u tri k... upam, da bo vsaj to ostalo.
Vseeno pa bo po morebitno izpoljnjenem črnem scenariju,
ko bomo letos po PRVEM mestu pa aprila2009 šele PETI, ostal nek grenak priokus.

In še opomba: drugo mesto še nujno ne pomeni dodatnih kvalifikcij, najslabši drugi izpade!
Janez753
# 17.10.2008 ob 07:19
Meni se je zdela igra v 1. polčasu kar v redu, po prejetem golu pa je bilo spet 5.minut panike. Kar že ves čas pogrešam so natančni streli od daleč. Znatno preveč se je štrikalo pred nasprotnikovim golom, če vzamemo za zgled druge boljše reprezentance so znatno nevarnejše 10m bolj daleč od nasprotnikovega gola..
Skratka ko bomo imeli malo boljšo obrambo in enega ki bo znal z 25m iz prostega strela dat gol bo repka popolna. Tudi procent točnih podaj bo treba še malce popraviti, predvsem vezna vrsta proti napadu, včasih so podaje take kot da bi imeli žogo prvič na nogah..

Moramo pa ostat realisti, dejansko smo zreli za 3. mesto v skupini, če rata kakšen manjši čudež bomo 2. Spomnil sem se tudi prejšnjih kvalifikacij, ko je ekipa igrala dobro proti močnejšim ekipam, proti šibkejšim pa smo komaj vlekli remije, tri točke so tri točke, neglede proti komu jih osvojiš, pristop mora biti vedno enak, maksimalen..
kokio
# 16.10.2008 ob 21:10
Ko je bil ta članek objavljen so začeli kar negativni komantarji padat..to me je res razjezlo..zdaj ko pa sem prišel z faksa pa vidim da le ni tako. In Vsi zadnji komentarji mi res prinašajo dobro voljo!
In tako kot je Boroot rekel:
"tut če ne gremo na svetovno in bomo tretji ali pa četrti moremo našim pubecom stat ob stran"
In drageccc:
"Tudi če se nikoli več ne uvrstimo na veliko tekmovanje, zdaj lahko spet upamo......ti fantje so nam spet "nekaj" dali"

le dve kratki misli med mnogimi.. se podpišem. Reprezentanca nam je spet nekaj dala. Da komaj čakam da se tekma začne, da ponosno stojim ob himni in jo zapojem in da se mi naježi koža.
Me zanima gospodarska kriza? ne.. čakam na tekmo v ljudskem vrtu in na čehe. To je to kar sem pogrešal. Fantje imajo srce na pravem mestu.. upajo si! Ni toliko važno če bomo 1. ali 4.

Se vidimo v ljudskem vrtu. za naše v en glas!
turk19
# 16.10.2008 ob 19:10
Vsi naši so carji , izjemni so Koren,Novakovič,Šišić . Moštvo sestavlja 11 igralcev in ne le trije.. Tak , da smo lahko zadovoljni ,da mamo kar mamo
drageccc
# 16.10.2008 ob 19:10
Bili smo na evropskem prvenstvu in smo "igrali", bili smo na svetovnem, na žalost se je takrat krivulja našega nogometa začela obračati navzdol zaradi razprtij v reprezentanci. Pod Prašnikarjem nam je zmankalo poguma, saj smo izgubili dodatne kvalifikacije brez sproženega naboja....
Tudi če se ne ponovi več, tega nam nihče ne more vzeti. Vendar pa spet imamo nekaj. Imamo reprezentanco ki spet "igra". In to zelo všečno, hitro, kombinatorno in napadalno usmerjeno. Plod takšne igre so tudi napake, ki pa jih je predvsem v fazi branjenja vse manj in manj.
Verjamem v to reprezentanco ker ima potencial, kemijo, in srce na pravem mestu, verjamem v delo selektorja, ki je dobro......
Tudi če se nikoli več ne uvrstimo na veliko tekmovanje, zdaj lahko spet upamo......ti fantje so nam spet "nekaj" dali
Boroot
# 16.10.2008 ob 19:10
Pa daj nehajte z nekimi črnimi napovedmi pomlad je še daleč bomo vidli kaj se bo zgodilo, tut če ne gremo na svetovno in bomo tretji ali pa četrti moremo našim pubecom stat ob stran ne pa popluvat po njih ko jim nebo uspelo vrjemite se bo še bolje igralo v naslednjih kvalifikacijah :)
GREMO SLOVENIJA !

en klub, ena čast :)
aide pozdraf
stani1991
# 16.10.2008 ob 19:09
ka pol bo še vedno u mariboru al bo šlo v celje kr tam piše da v ljudski vrt prihaja češka
Keano
# 16.10.2008 ob 18:54
Če je kdo v tej reprezentanci "car" je to Novaković. Šišiću še dosti manjka in Slovenija zadnjih dveh tekem ne bi nič slabše odigrala brez njega. Sicer ima vsak pravico do slabših predstav, se mu pa verjetno pozna neigranje v klubu. Na žalost.
rokinho
# 16.10.2008 ob 18:33
budale šišič je car.. je kiri od was sploh igral kdaj fusbal? al ste sami pacijenti za računalniki zapiflani ??

MB FC!
Keano
# 16.10.2008 ob 18:29
Ta ekipa je v povprečju še zelo mlada, res so nekateri nerodni, kar pa so bili tudi nekateri v tisti "zlati" generaciji. Specialista za prekinitve na žalost trenutno ni, vendar pa nekoga dat v igro le zaradi tega ne gre. Takrat smo pač imeli velemojstra ZZ, ki je pač bil izreden pri prekinitvah, ki so bile takrat eno od močnejših orožij. Igra pa takrat nikakor ni bila lepa za oko, niti ni Katanec igral napadalnega nogometa ampak zelo ziheraški nogomet s kontrami. Res pa je, da je takrat bila obramba najzanesljivejši del ekipe, tudi z dobrimi rezervami, danes pa je to najslabši del ekipe, z izjemo Handanoviča. Ačimoviča pa ne omenjajte, saj se je sam "upokojil". Čehi pa bodo padli v LV, v to sem skoraj prepričan...
nismo
# 16.10.2008 ob 16:31
pocakaj
Jest že skoz trobim, da morajo štajerci iz nogometa ven (Kek), ker nima pojma in roko na srce igra je zeloo slaba, če ne že obupna. Prvo kot prvo rabmo novega trenerja in vrnitev reprezentančnih tekem v Ljubljano, ne pa igrat na štajerskem.

daj ne ga srat s takšnimi bednimi izjavami
LJUDSKI VRT RULES
modzo
# 16.10.2008 ob 16:19
37. pocakaj
sem iz ljubljana, upam da je dovolj velika da se nikoli ne srecava
cestitke mariboru za cudovit stadion, hvala za vse zmage na njem
Damien
# 16.10.2008 ob 15:42
zdei nas caka dolg premor in mislim da se bo vse spet vspostavilo nazaj na svoje mesto in me ni strah igre ampak samo sodnikov
soulstripper
# 16.10.2008 ob 15:38
37 Pocakaj- Ne vem kaj ti pricakuje od reprezentance, da bomo nogometne velesile premagovali v gosteh z 3-0 in atraktivno igr? Zbud se tega niti Brazilci vec ne zmorejo, treba je igrati takticno zrelo, strpno, skoncebtrirano in maksimalno borbeno to je use kar pricakujem od nasih
pocakaj
# 16.10.2008 ob 15:27
Jest že skoz trobim, da morajo štajerci iz nogometa ven (Kek), ker nima pojma in roko na srce igra je zeloo slaba, če ne že obupna. Prvo kot prvo rabmo novega trenerja in vrnitev reprezentančnih tekem v Ljubljano, ne pa igrat na štajerskem.
NinCy2
# 16.10.2008 ob 15:14
ne se prepirat tja v tri dni in raje poglejte tale posnetek kaj je bilo ker tega še dolgo ne bo!! Vedno jim stojmo ob strani in navijajmo za našo malo državo pa čeprav smo včasih preveč besni!! ---->> LINK
soulstripper
# 16.10.2008 ob 15:14
res smo zamudil priloznost, ker z usaj neodlocenim rezultatom in piko v nasih rokah bi bilo vse veliko lazje, neverjetno kok razlike prnese ena pika. Sam izgublenega ni se nic, tudi ucerajsna zmaga nam ne bi koristila ce spomladi ne bomo pokazali pravih iger, vse je se odprto, vazno da je nogomet(slovenski) spet aktualna tema. Morm pa pohvalt dokaj konstrutkivne komentarje dan(na nogometnih straneh je to redkost)
DamonDash
# 16.10.2008 ob 15:12
res škoda za poraz...včeraj bi si zaslužili remi

gremo Slovenija!! Ne sme nas spraviti iz tira en poraz
benito
# 16.10.2008 ob 15:08
unit

Mislim da je Urban kr prav povedu glede na to kake Čehe smo gledal u prvem polčasu milsim da bi mogl odnest vsaj remi če že ne zmago!! Proti takšni ekipi se morjo velike priložnosti tudi izkoristit mi jih žal nismo ampak pač se je tako izšlo in nč nemormo!! Ampak verjamem da bodo naši zelo motivirani v Ljudskem vrtu in se jim skušal mašćevati!!

AJMO SLVENIJA!
Abarca
# 16.10.2008 ob 15:03
moram povedat, da je rezultat vcerajsnje tekme popolnoma realen, navsezadnje so imeli tudi Cehi lepe priloznosti, moram pa se dodatri, da nam manjka kaksen Vrsic, skoda res, ker je poskodovan, je pa res, ce bi zeleli nasi osvojiti 2.mesto(kar bi bil cudez, ze 3.mesto, bi bilo vrhunsko), bi morali doma vse tekme zmagati, in recimo remi v gosteh s Slovaki, na kar lahko vsaj potihom racunamo, in pa seveda zmaga proti San marinu, bi mirno lahko usvojili 2.mesto, kajti redko katera reperezentanca s 20 tockami konca manj od 2.mesta, seveda je pa prblem zmagati vse domace tekme, ceprav je vzdusje izjemno, upam, da nam bo uspelo, kajti skupina je ena lazjih po pravici povedano, zato imamo lepo priloznost, vendar reperezentanca je se mlada (so tudi izjeme), moram pa povedati, ce se slucajno na koncu uvrstimo na 2.mesto, na kar je se prezgodaj govoriti, bi najverjetneje dobili tam kaksne danska, svica, rusija, turcija, hrvaska, romunija, irska/bolgarija, skotska, kar niso slabe ekipe, tko da pustimo se presenetiti
nenn0
# 16.10.2008 ob 14:33
unit, ne obremenjuj se s to blesavo lestvico, ki je zelo nerealna.
sekioli
# 16.10.2008 ob 14:14
pa kaj.ne mogoče je mogoče
Goofybp
# 16.10.2008 ob 14:05
Razočaran nad rezultatom, ampak velik napredek v igri. Končno lahko od naših pričakujemo vsaj to, da ne izgobijo žoge že po prvi podaji, in da ni enega brezveznega nabijanja iz obrambne vrste nasprotniku na noge, kot je bilo to boleče očitno v časih (deloma že) Prašnikarja in za njim Oblaka. Zdej vsaj znajo par zaporednih podaj skup spravit, raztegnit nasprotnika na sredini, sem pa tja stopit na žogo ... Še malo več natančnosti pri predložkih in prekinitvah pogrešam, ampak glede na to, da je reprezentanca še precej mlada, bo tud to še prišlo!
unit
# 16.10.2008 ob 13:48
Boli to, da bi naši nogometaši na tem gostovanju morali iztržiti več. Mnogo več.

No, Urban, vseeno menim, da je tale stavek malce prehud. Čehi so osma (8.) reprezentanca na svetu. Naša je 80.-ta. Igrali smo na njihovem terenu. Brez dvoma je bila to najtežja tekma kvalifikacij za slovensko reprezentanco - in v njej smo proti tako dobremu nasprotniku na njegovem terenu izgubili samo z 1:0 ter imeli kar nekaj velikih priložnosti. Mislim, da nas po taki tekmi nima kaj boleti, in da smo lahko več kot zadovoljni in ponosni na igro naše reprezentance.

"Ponudiš prst in hočejo roko" - je pregovor, ki mi ob tem pade na pamet.
olimpija05
# 16.10.2008 ob 13:40
ej sam neki bi povedu:

lestvica z 4 tekmami je taka će dodamo še zmago češke nad san marinom:

slovaška 9
poljska 7
slovenija 7
češka 7
irska 4
san marino 0

moramo pa vedet da majo usi tekmeci 4 tekme odigrane edino mi pa nismo igrali še s san marinom(kjer morajo biti zagotovljene 3 točke doma in v gosteh) torej naši so v zelo dobrem položaju! če zmagaja češko v ljudskem vrtu in poljsko smo blizu svetovnega(san marina ne štejem tuki)! proti slovaški bi lahku uzeli točko gor, proti irski pa mogoče še kaj več!
marko_kp
# 16.10.2008 ob 13:36
glejte ... jaz do zdaj nism gledal še nobene tekme od tax ko je prišu oblak na mesto selektorja .. ki sm vedu da ne bo nič .. in sm mislu da se ne bo več zgodila ta lepa prauljica kot je bila .... zdaj pač berem ekipe žurnale in podobno .. in radovednost me muči .. da si ogledam kakšn video od te reprezentance .. fantje me res presenečajo .. to je volja do igranja za svojo državo .. nimam nič proti kirmu .. sam kirm .. ma pejdi nekam .. kaj neki strelja ko ve da nima dobre noge ..
kapa dol fantom !!!
Getafix
# 16.10.2008 ob 13:18
Sploh ni blo slabo, pač naši niso dali gola iz kar nekaj priložnosti, ampak to še ni konec sveta. Ekipa ima po dolgem času rep in glavo, ni vrag, da se enega dne ne bosta nazaj sestavla tudi Vršič in Stevanovič. Se pa strinjam, Ačimoviča bi rabli, magari za zadnjih 30 minut, da pride s klopi in pomaga obrnit tekmo, kadar zgubljamo. Mislim pa tudi, da mora v 90. minuti povratne tekme s Severno Irsko vstopit v igro en mesar, da zlomi nogo tistemu Ircu, ki je štartal prejšnjo tekmo na Ljubijankića. Včeraj bi z njim marsikaj drugače zgledalo.
kokio
# 16.10.2008 ob 13:08
23. gunslinger (16.10.2008 || 12:59:29)
pavloviča bi rabl pa ačimoviča
ki mata izkušnje in znata na žogo stopit

v defenzivi sta oba slaba.. ne pretečeta veliko.. pavlovičev predložek in kak prosti strel pa bi včasih prav prišel ja.. ampak saj bo ;)
gunslinger
# 16.10.2008 ob 12:59
pavloviča bi rabl pa ačimoviča
ki mata izkušnje in znata na žogo stopit
Jerček
# 16.10.2008 ob 12:47
najprej bi naše fante pohvalu za teh sedm točk ki so jih dobili...napredek je očiten!glede na to da je ta reprezentanca mlada se nam ni treba bati za prihodnost.

skrbi pa me septemberska prijatelska tekma na otoku z anglijo, mislin da le 4 dni pred domačo tekmo s poljaki ki bo verjetno imela veliko težo.mislim da dela tukaj zveza veliko napako...

vendar to je samo moje mnenje..lp
gako
# 16.10.2008 ob 12:20
kokio.. zares se POPOLNOMA strinjam s tabo.. zdajšnja igra je velik lepša kot v "zlatih" časih.. narekovaje dajem zato ker se mi ne zdi nič zlatega v tem če se uvrstiš na prvenstvo.. hrvati so bli tretji na SVETU pa ne imenujejo tiste reprezentance zlata.. slovenska reprezentanca bo še pokazala svoje znanje in talent.. če ne v tem ciklusu kvalifikacij, pa v naslednjem.. js verjamem v reprezentanco in ni treba delat big deal iz enga poraza.. zgubil smo na češkem, kjer bojo tud vsi ostali v naši skupini zgubil.. samo 4x čehi niso zmagal doma v zadnjih 5 al 6 kvalifikacij..
kokio
# 16.10.2008 ob 12:17
gako, nekateri poraza res ne znajo prenest.
gako
# 16.10.2008 ob 12:15
bravo kokio!! tko se govori..
croat
# 16.10.2008 ob 12:14
ne jokaj za zavlačevanje čehov! Tudi slovenija bi zavlačevala če bi vodila, glede gola pa velike ekipe dajo gol ko se jim ponudi prilika!!! Pa malo si poglej kdo ma velik ugled v Evropi Češka ali slovenija!!!
kokio
# 16.10.2008 ob 12:14
17 in lučko ... ta reprezentanca igra bolj napadalno kot jo je igrala prejšnja. Igra je lepša in igrajo lepši nogomet. Upajo si tudi na češkem igrati tako kot so si včeraj. sreča ni bila na naši strani. kaj čmo. če bi zadeli, kar bi zagotovo lahko ob kakem drugem dnevu ob teh priložnostih bi bili zdaj junaki in bi jih slavili na povratku na letališču.
Ne bit tako naiven in pustimo zlato generacijo naj počiva v miru. tekme prejšnje generacije so bilo za gledat dosti težje. Ni bilo igre, ki bi stekla. ampak dali smo gol! Imeli smo velikokrat sreče veliko, treba priznat. Vse nam je uspevalo. Bila je kompaktna ekipa in imelo smo odlično obrambo.

jaz sem ponosen na te fante ker so mi vrnili vero v dober nogomet. vse ostalo je zgodovina.
gako
# 16.10.2008 ob 12:12
a dejte no.. ka pa govorite.. "zlati" časi so bli sm zato ker so se znal dobr brant.. mi nismo dobival velik golov (razn od skandinavcev) takrat.. zdj nam pa predvsem obramba zelo šepa.. so preveč nezanesljivi.. kar je verjetno posledica neigranja v klubih.. kar se tiče "zlatih" časov reprezantence je treba vedt da je imela zahoviča, ostali so pa bli bol al mn rupe.. tist k prav ostercu da je iznajdljiv.. get a brain and eyes.. novak ni mel pojma.. sm pa ke mu je ratu kak predložek.. udovič je bil soliden.. pač je delu kar dela napadalc.. pavlin.. nevem.. sm upočasnil je zmer igro.. sm to da je vezist (zaho) dal daleč največ golov že pove da napada nismo lih mel.. obramba je bla tista k je prnesla uspehe.. in pa seveda na srečo pogosti prebliski zahota.. zdj pač manka tak tip igralca.. in pa najbol nam manka zanesljiva obramba.. mamo zares vrhunskega vratarja, obramba pa preveč šepa in ni dost odločna v dvobojih.. sploh pa je večina sedanjih reprezentantov zelo mlada in še niso še nogometno dozoreli.. mormo bit optimisti in stat ob njih in navijat za naše do konca.. pač.. tud poraz je sestavni del športa.. bo že bolje..
kokio
# 16.10.2008 ob 12:08
ne vem zakaj ste tako črnogledi.. ne razumem. pač smo izgubil. Čehe smo v prvem polčasu nadigrali. smo si na jasnem? ČEHE. Bolj smo mi odlično stali na igrišču kot pa da so čehi slabo igrali. pač nismo dali gola. jebiga.. če bi igrali kak drug fan bi ga dali in blo bi vse drugače. nogomet je le igra. tut drugi polčas smo začeli dobro...a gol nas je presekal. ampak to je bilo za pričakovat. Po takšni igri, priložnostih..bi se res težko pobrali. preveč je bilo vsega.

To je reprezentanca ki igra od noge do noga. žoga kroži in igra je lepa. igralci so prodorni. Vidi se lep in bormen nogomet. vsaka čast fantom. in sram je lahko le čehe ki so s tako slabo igro prišli do zmage. in sram jih je lahko, saj so od gola naprej igrali po resnićno polžje, sodnik pa niti v enem trenutku ni niti trznil. to dela ugled čehov. da morejo čehi začet krast čas 20min pred kojcem nekaj pove o naši kvaliteti.

Toliko je gvorora o prejšnji reprezentanci in zdajšnji. ZAKAJ? zakaj pri hudiča primerjate zgodovino z seanjostjo. res ste brezvezni. Boli me k.... je je bilo in kdo je bil boljši. Če pa že govorite o primerjavah. Tisti igralci so igrali skupaj VELIKO več let skupaj. Ta ekipa je odmeven razultat dosegla veliko prej in ima še čas in pustimo jim čas.
Igra lepšo igro, lepši nogomet, modernejši nogomet in fantje si upajo in igrajo napadalno tudi proti čehom v gosteh! katančeva reprezentanca je igrala 5-3-2 sistem... igra na oko NI bilo tako všečna in napadalna. to da so bili v njej kvalitetni igralci ni spora. AMPAK NE MOREŠ PRIMERJAT OBEH GENERACIJ MED SABO!

Nobenega razloga nimamo za slabo voljo skozi zimo. Konec marca bom v Mariboru v ljudskem vrtu kjer bom s srcem navijal za naše fante, ker verjamem da bomo nažgali te čehe!!!! Vse se vrača vse se plača!

Do takrat pa prosim malo več optimizma...in ne zaradi enega poraza bit taki pesimist. poraze treba dostojno sprejemat, z dvignjeno glavo.

lp
17
# 16.10.2008 ob 11:45
lučko se strinjam popilnoma, samo žal takih igralcev (to verjetno ve tudi kek) nimamo!!!
17
# 16.10.2008 ob 11:43
keano se ne strinjam s tabo, če pogledamo takrat obrambo: knavs je bil kapetan kaiserslauterna en najboljših obrambnih v nemčiji; milanič kapetan sturma, milinovič pri lasku en boljših v ligi. a.čeh je bil kapetan gaka- eden boljših v ligi; pavlin je igral v 1 nem. ligi in za porto- igralec z odlično tehniko in pregledom, o zahotu je brezveze zgunlat besed. novak je igral za fenerbače- izredno hter in prodoren, leva, desna noga. na levi strani je katanec ustvaril soliden tandem- hitri rudonja in karič ki je znal dat center- sta si pomagala med seboj. v napadu cime, ki če je mel svoj dan je obrnil vsakega obrambnega igralaca- igral v italiji in udovič, ki je tudi znal izsilt faul ter dat gol z glavo. na klopi so bili ačimoviič (zvezda), pavlovič(dinamo); n.čeh (bruegge)- takih igralcev zdaj na klopi nimamo in to je velik problem. nerodne igralce pa imamo zdaj: ilič, brečko, cesar, žlogar, kirm.
kreten
# 16.10.2008 ob 11:40
aja še to.......
mislim da je Vršič igralc kr je bil zahovič in nam bo fajn pomagu
kuzma05
# 16.10.2008 ob 11:34
@Lučko-tole si dobro povedal je pa vprašanje kje dobiti take igralce,pustimo ob strani zlato generacijo,teli fantje so očitno na pravi poti in se morajo še sfinalizirati,ker uigranost je očitna je pa res,da tehnično niso razen izjem,najbolj podkovani. V drugem polčasu se je videlo da fizično zaostajajo in močno upam da bo Kek ubral recept Katanca,kar ni nič narobe in to je da se naši igralci ki igrajo za reprezentanco,dodatno pripravljajo oz. trenirajo,ko bodo imeli pauzo,ker to bo prineslo uspehe in zadovoljstvo prvo njim potem še vsem okoli njih. Upam da se zavedajo kaka življenska priložnost jih čaka,ker to resnično je za njih in njihove kariere,od tega živijo....
John Xenir
# 16.10.2008 ob 11:26
Bah, če bi mi nekdo povedal po tekmi ta rezultat, ne da bi je gledal, se ne bi preveč sekiral. Sam po taki igri je res škoda. Je pa vse možno, vsak (razen San Marina) je lahko v tej skupini prvi ali peti, tako da bo še zanimivo.
lučko
# 16.10.2008 ob 11:23
Ne vem zakaj si Kek ne ustvari reprezentancijo, ki bo res vsestransko delovala napalno in stem tudi zabija gole, recimi
Katanec je imel na desni strani obrambnega igralca Đonija Novaka, ki je bil izrazito napadel in prodoren po desni strani, ki je dajal ubijalske predložke in zelo natačne in uporabne. Včeraj sem videl da nekateri, ki so dajali predložke, niso imeli pojma od pojmov, ki so bili predložki tako smešni in nenatačni, da je preprosto igralec iz desne strani poslal predložek tako nenatančno, da je končala žoga visoko, na drugi strani izven igrišča na le vi strani, to je preprosto absurd od enega igralca, ki odaja od sebe sumljive in namerno netočne predložke in ne uporabne, ki ga ni nobeden oviral, je bil preprosto sam, ki bi lahko če bi hotel dati zelo natančen in uporaben predložek v kazenski prostor, pa tega ni hotel ali pa ne zna. Zakaj nima Kek recimo enega ali dva, ki bi se specilizirala, pri udarcu na gol iz prostega strela, ki bi marsi katero tako priložnost tudi znal realizirati v gol, kot je to delal Zlatko Zahovič pod taktirtko Katanca. Še veliko stvari manjka tej reprezentanci od Katančeve, da bo na nivoju Katanca in tipa Đoni Novak in Zlatko Zahovič, golgeter Udovič in borbeni Miran Pavlin in iznajdljivi Igralec Osterc, ki je tak fantastični gol dal iz mrtvega kota, ki se sedaj igra za Gorico in še ostali, ki so igrali pod Kantančevo taktirko, so res bili uspešni in zelo gledani in veliko več sposobni narediti tudi v gosteh. Kjer se je videlo, če nasprotnik z dvema ali tremi obrabnemi igralci čuva našega golgeterja Novakoviča, je ostala reprezentanca odrezana in ni več močna in ubijalska za nasprotnika.Mislim da bo moral Kek preko zime temeljito to preučiti in začeti na vseh pozicijah biti močan in ubijalski za nasprotnike in najti res še enega golgeterja, ki bo pomagal , ali celo zamenjal Novakoviča, ki bo sposoben biti ubijalski kot je sedaj Novakovič.
kuzma05
# 16.10.2008 ob 11:22
če pogledamo v kakšnem položaju smo,moram reči da sploh ni slabo.
Moramo se zavedati da so vsi razen Čehov in nas že igrali z San marinom,oni imajo pa
še tekme med seboj. Treba bo dobiti tekme v Mariboru in premagati poleg San marina še slovake pa smo notri.
Imam zelo dober občutek glede Maribora,to bo v teh kvalifikacijah neosvojiva trdnjava,če bi meli včeraj tako vzdušje kot v MB,bi bila druga pesem in ravno to je falilo in to bodo imeli naši v MB.
Zapomnite si prvi bomo s pomočjo navijačev,zato vsaj na Slovaško moramo iti v čim večjem številu,da jim pomagamo,včeraj se naših navijačev ni slišalo....
Keano
# 16.10.2008 ob 11:15
Šišič nikakor ni noben vrhunski igralec, vse kar ima je prodor, ko mu to ne uspeva je bolje da ga ne bi bilo na terenu. Vrhunski pa nikakor ni. Za ostale tri se strinjam. Je pa zlata generacija imela le enega vrhunskega igralca, ki pa ni bil Pavlin, v ekipi je bilo tudi par zelo nerodnih posameznikov, samo nogomet igrajo ekipe, tako da so še vedno lepe možnosti za 2. mesto, sploh glede na izenačenost skupine.
kreten
# 16.10.2008 ob 11:13
glih se zbudu po naporni žurersko žalostni sredi ko je blo treba zapit poraz...
če bi nas ćehi razčefukal bi poraz sprejel čist z dvignjeno glavo....tak k smo pa dobil tist po**kan gol mi pa nismo mogli v prvem polcajtu zadest, tako da sn fajn razočaran....ampak vsaj od žalosti sen se ga lahko napil
KekecPasteta
# 16.10.2008 ob 11:11
Ne morem verjet kako zanič so včeraj igrali Čehi. Res škoda da nismo izkoristili priložnosti, vsaj za remi. Ampak gremo naprej, upam da s tale pavza do marca ne bo poznala
Mosquito
# 16.10.2008 ob 10:36
sedemnajstka, moram priznati, da precej realno gledaš na stvari. Ampak glavo pokonci! Do pomladi je še daleč in se lahko do takrat prebudi še kdo. Birsa je že potencialni kadidat za to (če bo imel več šans v klubu). Prav tako lahko še kakšen od branilcev napreduje. Še sreča da je ta poraz prišel pred daljšim premorom, ker bodo sedaj igralci imeli več časa da se poberejo po tem porazu. Je pa druga resnica, da naši v pomladnih mesecih že tradicionalno igrajo slabo. Po mojem mnenju bi nam spomladi veliko bolj ustrezal kak San marino 2x :)
Ampak jaz ostajam optimist!
pirh
# 16.10.2008 ob 10:21
Šišič ni hotel dati gola, baje je igral športno stavo.
Kako drugače razumeti cicibansko napako, pri mrtvi priložnosti...??
17
# 16.10.2008 ob 10:20
bojim se tekem drugo leto: češka in predvsem poljska doma ter neugodna s.irska in slovaška zunaj- po črnem scenariju lahko dobim 1 ali celo 0 točk.bojim se da ko bodo poškodbe in kartoni bo zelo težko, ta repr. ima samo 4 odlične igralce: handanovič, nova, koren in šišič, ostalo je pa skromno. manjkajo nam igralci ki znajo stopit na žogo, se rešit igralca, vdarit od daleč, izsilit faul in predvsem podat iz kotovin frajštosov- manjkajo nam igralci tip ačimovič, pavlovič- tak ko včasim ko smo imeli predvsem pavlina. kritično je na bokih- brečko in ilič sta katastrofe, ilič je špilal že 40 tekem in še na eni tekni ni bil dober (žal tudi drugi bočni igralci niso bogvekaj). žal nisem ravno optimist, orda pa nam z dolečeno srečo in zmagami doma le uspe!
primerjava z danšnjo ekipo in zlato generacijo pa je nesmiselna, ker smo tokrat edino na mestu golmana in prvega napadalca (nova) boljši od tiste ekipe, na ostalih položajih smo takrat bili veliko boljši.
semaino
# 16.10.2008 ob 10:14
..,saj normalno, da zgubimo, če pa ne poda in nabija v vratarja...,če nisi Messi moraš podati :D
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo