Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 16 glasov Ocenite to novico!
Ljudski vrt
Ljudski vrt - domovanje najboljše slovenske nogometne ekipe. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Zaradi nesklepčnosti še ni jasen način obnove Ljudskega vrta

Na sejo prišlo 31 od 45 svetnikov
13. oktober 2017 ob 07:39
Maribor - MMC RTV SLO, STA

Mariborski mestni svetniki so v četrtek po dolgi razpravi potrdili rebalans letošnjega proračuna, ki se zmanjšuje za 4,8 milijona evrov. O spremembah za leto 2018 pa sploh niso začeli razpravljati.

Nogometne navdušence je najbolj zanimala razprava o obnovi Ljudskega vrta. Predlog predvideva vložek 2,9 milijona evrov v obnovo objekta, ki bi v prihodnje omogočal organizacijo tekem na najvišji ravni (Liga prvakov in reprezentančne tekme). Iz kluba so že prej opozorili, da je predviden strošek prenizek za obnovo in bi se morali zateči v Stožice.

Več mestnih svetnikov je zahtevalo, da se projekt izvede v celoti, in spomnilo, da se je že dolgo opozarjalo na nujnost tega posega. "Te sanacije bi morale biti izvedene že zdavnaj, delamo pa šele, ko nam teče voda v grlo," je pripomnil Donald Keranović iz Stranke mladih - Zeleni Evrope. "Postopki zahtevajo svoj čas," je odgovoril župan Andrej Fištravec. Prejšnja leta ti projekti po njegovih besedah niso bili mogoči, ker je bilo treba odplačati stare dolgove občine, prav tako so šele zdaj pridobili za to potrebna državna in evropska sredstva.

Rebalans za 2017 so mestni svetniki sprejeli po skrajšanem postopku z 20 glasovi za in z dvema glasovoma proti. Ko bi morali začeti prvo branje in odločati o proračunu za leto 2018, pa je večina mestnih svetnikov že odšla domov in župan je bil zaradi nesklepčnosti prisiljen preložiti začetek te razprave na prihodnjo sejo. S tem so za najmanj štiri tedne preložili odločitev o spremembah proračuna za 2018, posredno pa tudi o načinu obnove Ljudskega vrta, dodatnem zadolževanju občine za 11 milijonov evrov in še nekaterih drugih projektih, ki jih je v proračun po novem vključil župan.

Nekateri svetniki so se pritožili nad ravnanjem podžupana in vodje županove svetniške skupine Saše Pelka, ki je sproti prek spletnih omrežij komentiral dogajanje na seji. Med drugim je objavil imena mestnih svetnikov, ki so glasovali proti skrajšanem postopku sprejemanja sprememb proračuna za 2018, s pripisom, da je tem "vseeno za Ljudski vrt". Zaradi tega naj bi bili nekateri svetniki deležni groženj.

Že na začetku seje je bilo prisotnih le 31 od skupno 45 mestnih svetnikov.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
zugec
# 13.10.2017 ob 07:51
Noro, kje so bili pa ostali svetniki? Ni jih dovolj niti na verjetno najbolj medijsko odmevni seji v njihovem mandatu. Kakšna ignoranca do položaja in vseh volivcev/občanov...
linus.si
# 13.10.2017 ob 07:53
Najbolj bode v oči ta obstrukcija. Svetniki dobivajo neke sejnine a oni še vedno veselo odkorakajo, zato, ker se z nečem ne strinjajo. Mariborčani...preglejte seznam tistih, ki so danes preprečili glasovanje in to upoštevajte na naslednjih lokalnih volitvah.

Faaaak....Serijsko igrate v Evropi, pa je problem 4mio skupaj spravit(kritika na klub in mesto).
Marxxx
# 13.10.2017 ob 08:13
Wtf KAK lahko gredo domov preden se konca? Pa v keri slubzbi bi direktor to toleriral? Bananovci kurčevi.
ABADON
# 13.10.2017 ob 08:04
Ja niso mel casa svetniki. So bli v Ljubljani na kavici.
bilzerian
# 13.10.2017 ob 08:50
dajte seznam svetnikov, ki jih ni bilo, ter tistih, ki niso imeli časa počakati do konca.
Benten
# 13.10.2017 ob 09:04
Maribor ne bo nikoli igral v Stožicah. Tekme bodo igrali v Grazu v Avstriji. Tja že tako in tako hodi na delo polovica Mariborčanov in ostalih Štajercev, tako da bi bila selitev NK Maribora v Graz povsem logična poteza. Sigurno bo Graški stadion dosti bol poln z Mariborčani, kot bi bile Stožice.
Avstrijci jih bodo sprejeli z odprtimi rokami in jim bodo verjetno ponudili tudi, da igrajo kar v Avstrijski ligi. Dejansko mariborski politiki nikoli niso bili naklonjeni NK Mariboru, za katerega jim je vseeno, ampak so zmeraj sledili svojim ozkim političnim interesom in se predvsem udinjali v Ljubljani. Ni mi jasno zakaj Mariborčani tem politikom, na volitvah sploh še namenjajo kakšen glas, saj je razvidno, da ne delajo za dobrobit Slovenske Štajerske.


Maribor ne sme igrati izven Slovenije, v kolikor obstaja pri nas stadion, ki ustreza merilom UEFA. Šele v primeru, da ga ne bi bilo, gre lahko v tujino. Pač spet nekdo, ki nima pojma in kot po naključju je navijač Maribora.
Guinness
# 13.10.2017 ob 08:14
Faaaak....Serijsko igrate v Evropi, pa je problem 4mio skupaj spravit(kritika na klub in mesto).

Vprasanja, kaj lahko klub naredi, glede na to, da je samo najemnik.

Sicer sem pa preprican, da bo obnova potrjena v naslednjih tednih - ze zaradi tega, ker ima vecina svetnikov svojo sedez na VIP-u na tej stari tribuni.

@xavi, ne bluzi....
Mats
# 13.10.2017 ob 09:03
Ta članek je zelo površno in nekorektno napisan. Dejansko niso svetniki šli "kar domov", pač pa so zapustili sejo, saj je vodstvo hotelo spraviti skozi rebalans leta 2018 po hitrem postopku. Močno se bojim, da je obnova tribune v tem rebalansu bila le "hrana za množice", medtem ko so ziher nekje v rebalansu skrili še par milijončkov zase...in to so svetniki z obstruiranjem seje hoteli doseči, saj župan pod nobenim pogojem ni pristal na redni postopek sprejetja rebalansa 2018 - torej dvojno branje v mestnem svetu, temveč zgolj po kratkem postopku. Se strinjam, da se mudi, vendar - če se ne dela transparentno, bo vse skupaj na koncu izpadlo kot "drugi tir ali pa TEŠ 6...
Primus Rochwald
# 13.10.2017 ob 09:44
Mene pa zanima, če te ta isti pridejo na Liverpool?
nesreča
# 13.10.2017 ob 09:25
@barto
NK Olimpija ni lastnik stadiona. NK Olimpija je samo podnajemnik. Plačujejo uporabo zelenice, plačujejo vodo za tuširanje in plačujejo elektriko za garderobe in reflektorje. Lastnik ŠRC Stožice je MO Ljubljana.
Springbok
# 13.10.2017 ob 08:56
Najbolje, če mesto štadion proda.
Kleč pa je, da tega ne more storiti tako, da bi stadion za simbolno ceno prodalo NK Maribor.
Prodati mora transparentno: na jaavnem natečaju.
Potem pa bodo Izet, Zoki in Mandarinić licitirali,
success
# 13.10.2017 ob 11:10
Pa se nekaj, en Mikl, strojevodja in Kanglerjev postrescek, odlocajo o taksnih zadevah ? Dokler bodo taksni sedeli v mestnem svetu nimamo kaj pricakovati, zal... Clovek je bister kot gosti sok in se veliko je taksnih njemu podobnih
linus.si
# 13.10.2017 ob 12:42
Sposobnost in vnema Zokija je pač za nekaj nivojev na višji ravni kot vnema mariborskega župana. Ljubljančani bomo še dolgo plačevali za naše mesto a glede na obisk tujcev se nam bo vse obrestovalo. Kaj se je pa v MB naredilo v zadnjih časih? Nič! Pa ne za to krivit centralizacijo države, ker se v drugih občinah klub temu dela, za kar pa je potrebno biti sposoben!
Kunguruj
# 13.10.2017 ob 10:25
Kot mariborčana me je pošteno sram, da imamo takše svetnike. Tudi če je že včeraj bila morda zelo pozna ura za nadaljevanje (o tem ne piše) bi lahko imeli novo sejo danes, ali pa jutri ali pa v ponedeljek. Delo mora biti opravljeno in PIKA. Pojdite v gospodarstvo in recite stranki, včeraj nisem imel časa, izdelek dobite čez en mesec, ko bom ponovno v službi. Hvala in nikoli več.
Morda so pa spet kakšni drugi interesi in nalašč niso želeli o tem razpravljati.
Ni važno kako kako imajo seje v drugih mestih po Sloveniji, me sploh ne zanima. Gledam kako delajo v Mariboru in če je tako, kakor so novinarji zapisali, je to velika sramota.
zeleleni
# 13.10.2017 ob 09:06
lepo da ima Maribor svojega Donalda res da ni trump ampak vseeno
burnoutslo
# 13.10.2017 ob 07:56
Toteki, nogomet je ena izmed redkih stvari s katero se lahko včasih pohvalite, pa še to vam uhaja iz rok.
nejcandrej
# 13.10.2017 ob 13:42
stewie

Pri nogometu imam pač svoje favorite, Domžale in Olimpija sta v Ljubljanski kotlini in za njih navijam. Za Maribor sem včasih navijal v Evropskih tekmovanjih, vendar zaradi škodoželjnosti in nadutosti navijačev Maribora, ki niso zmogli niti čestitati Olimpiji za prvi naslov po 20 letih sem nehal. Sicer pa moje navijanje ne zanima nikogar, tako da brezveze da nadaljujeva. LP
jakosol
# 13.10.2017 ob 12:20
Rak rana slovenskega športa. Klubi so še vedno organizirani kot društva, namesto, da bi bile to gospodarske družbe (d.d.), kot je to v razviti Evropi. Da je stadion v večinski lasti občine, je del problema, ker vemo, kako ''hitro'' tečejo postopki. Če bi bil stadion v lasti klubi, bi se zadeve odvijale precej hitreje in še sponzorji bi bili zainteresirani. Poglejte primer Bayerna (Allianz Arena), Manchester City (Etihad) ali pa Merkur arena v Gradcu.
nesreča
# 13.10.2017 ob 09:28
@glasnost
Če bi hotel biti piker, bi ti lahko povedal, da mora najprej občina dovoliti oz. dodeliti ali pa prodati gradbeno zemljišče, na katerem bi ta stadion sploh stal. Če občinarjem to ni v interesu ali če ni na razpolago takega zemljišča, se klub lahko obriše pod nosom.
nesreča
# 13.10.2017 ob 09:14
Nujno je potrebno na državni ravni spremeniti zakone, kar se tiče športnih društev in pripadajoče infrastrukture. Klubom pustit pravico do privatizacije, naj si najdejo sponzorje, kot je to po drugih državah po svetu in naj jim ti sponzorirajo izgradnjo štadionov, če se že naši loleki na lokalni ravni ne zavzamejo za svoj klub. V Angliji, pa tudi drugod, se to lepo vidi. NK Maribor bi že par let igral na novem štadionu, če bi bil ta zakon v veljavi, tako pa morajo na "svojem" stadionu "glumit" najemnike.
Bobrock
# 13.10.2017 ob 21:11
Jim Beam
Jesenice so bile in bojo vijoličasti ste pa svetlobna leta od institucije
moj komentar
# 13.10.2017 ob 17:05
Jaz osebno našemim večjim mestom privoščim moderen nogometni stadion, ki bi bil primeren za igranje mednarodnih tekem (Ljubljana, Koper, Maribor, Kranj). Ni pa treba da so to neki stadioni z velikimi kapacitetami (max. 20.000 obiskovalcev). Te stadione bi občasno lahko uporabljala tudi ostala nogometna moštva v slovenski ligi, v slučajih, ko so njihovi stadioni neprimerni.
To je pomembno tudi z vidika napredka in popularizacije nogometa.
moj komentar
# 13.10.2017 ob 16:55
true blue mb
Ja kdo pa naj v državi skrbi za športne objekte? Verjetno država. V Sloveniji ni športnega kolektiva, ki bi si lahko privoščil gradnjo svojega stadiona.

Obnovo bi morala plačati država. Na županu in mestni upravi pa je, da državo pocukajo za rokav in prosijo za povečanje sredstev.
To je vsa umetnost.
V Sloveniji sploh ni primernega stadiona, ki bi bil last nogometnega kluba že iz prerostega razloga, ker so klubi še vedno neprofitne organizacije v lasti države.
moj komentar
# 13.10.2017 ob 16:50
stewie

UEFA lahko določi samo tisto kar je znotraj predpisov, klub mora pa sam najti nadomestni stadion, ki izpolnjuje taiste predpise.
Stožice mariborske prošnje za igranje nebi nikoli zavrnile. Proti igranju tekem v Ljubljani bi bili izključno mariborski navijači in nekateri klubski delavci.
Ranjen ponos je huda reč, še posebno če moraš tekme igrati v mestu in stadionu kluba, ki ga najbolj sovražiš.
moj komentar
# 13.10.2017 ob 15:17
Štajerci se še med seboj ne znajo nič zmeniti, potem bi pa radi pamet soliti nam ljubljanskim kotlinarjem.
Sploh pa nimate kaj panike zganjat. Če vas vzdržuje cela država, potem vam bo tudi država sanirala stadion. Sami ga tako ali tako ne morete.
anny22
# 13.10.2017 ob 15:08
Kdo jim brani, da pridejo v Stožice? Aaaah, lokalpatriotski ponos. :/
johndeer
# 13.10.2017 ob 12:41
Klub postavi tribuno, občina mu odobri brezplačno najemnino za naslednjih 20 - 30 let. Zagotovo pa je možen še kakšen drugo dogovor ali pa rešitev...
zokizaver666
# 13.10.2017 ob 12:25
Kunguruj, hvala za link. Spet grožnje, samozvani "najboljši navijači", Viole??

Ker so na družabnih omrežjih grozili svetnikom, ki so glasovali proti skrajšanemu postopku sprememb proračuna za leto 2018, s čimer so ti po mnenju nekaterih ogrozili tekme Maribora v Ljudskem vrtu, so se v NLS odločili obstruirati nadaljevanje seje.

Pomembno je tisto, kar je zapisano odebeljeno! Kdor nima nič v glavi in ga "vodi le srce", pač tega ne razume.
Tokratna seja mestnega sveta je požela precej več zanimanja kot običajno, razlog za to je bila napovedana obnova zahodne tribune Ljudskega vrta. "Vsak izgubljen dan je lahko usoden za Ljudski vrt in NK Maribor. Priprave na prenovo bi se lahko pričele jutri, tudi NK Maribor bi lahko jutri začel iskati rešitve za čas, ko bodo potekala sanacijska dela na stadionu," je na facebooku zapisal podžupan Saša Pelko in objavil seznam svetnikov, ki so glasovali proti skrajšanemu postopku sprememb proračuna za leto 2018. "Nihče od nas ni glasoval proti obnovi Ljudskega vrta, ker se vsi zavedamo pomembnosti inštitucije. Zapakirali ste obnovo v rebalans, kjer se pogovarjamo o 100 milijonih evrov, katerega ste želeli spraviti skozi v skrajšanem postopku! Naredite drugo branje v naslednjih 14 dneh in z največjim veseljem potrdimo najpomembnejšo zadevo v tem rebalansu! Ne zavajaj," mu je odpisal svetnik Miloš Stevanović. Na facebooku se je oglasila tudi navijaška skupina Viole. Zapisali so: "Mestni svetniki na MOM, ki ste glasovali proti rebalansu proračuna ali se glasovanja vzdržali, upamo, da se zavedate posledic svoje odločitve."
Lesinar
# 13.10.2017 ob 11:51
To je zarota ljubljanskega lobija in NZS tako kot vse drugo kar ne štima v Mariboru, je tak?
success
# 13.10.2017 ob 11:01
Kot prvo, ti svetniki razen nabiranja sejnin ne pocnejo nic. Njihov glavni cilj je, delajmo se delamo nekaj. Sramota, da je problem urediti nekaj, kar je sinonim mesta Maribor, v tem primeru stadion. Njihovo delo je vidno tudi v nerazvoju in nenapredku mesta. Vse kar napreduje je zapravljanje denarja in dvig delovnih mest za kolege in kolegice na obcini. Za le te in njihov zep je vedno denar. Vse ostalo pa trpi. Ni denarja za gugalnice, peskovnike, ceste, socialo, gradnjo, za pravzaprav nic. Stagniramo ze tako dolgo da nas pocasi prehitevajo ze vsa vecja mesta v Slo, Ljubljana in Koper recimo z svetlobno hitrostjo. Novinarji, vi pa listo in info, kdo je bil prisoten na seji, kdo je bil za, kdo proti, zakaj itd.. Glede na to, da so jih ljudje gor postavili imajo pravico tudi vedeti kaj ti ljudje pocnejo. Ne pa da se skrivajo po dvoranah in glumijo. In zrihtajte to tribuno nesposobnezi, vsaj nekaj naredite kot je treba.
Blink1
# 13.10.2017 ob 09:34
Zakaj so šli prej domov? Zato ker lahko, ker ni sankcij. Evo.
Mommy_Kitty
# 14.10.2017 ob 06:27
Men se pa ne zdi prav, da se gre sedaj v neko obnovo tribun, ker se to dela samo za nabiranje pik za prihajajoče županske volitve, sploh če vemo, da ni denarja v že tako obubožanem Mariboru. Se bi pa dalo to rešit na drugačen nači, a verjetno v Klubu tega pa nočejo, saj bi s tem morali dati svoj denar, recimo dajo pobudo na občino, da oni sami zgradijo to tribuno iz lastnih sredstev s tem da imajo potem določeno število let brezplačno uporabo stadiona, in s tem bi bila koza cela volk pa sit. In dvomim da bi gdorkoli na občini bil proti temu da bi se šlo v takšno zadevo da bi občini prišparali nekaj miljonov, ki bi jih potem lahko investirala drugam.
Me pa še zanima kako vodilni v klubu vedo koliko je potrebnih sredstev za izgradnjo tribune, saj se šele z javnim raspisom ve za kakšno ceno se lahko nekaj zgradi.
true blue mb
# 13.10.2017 ob 17:30
Kot je napisal @moj komentar, MOL kot lastnik Stožic, bi bila vesela, če bi Maribor LP igral v Ljubljani, ker vedo, kaj to potegne za sabo. Čeprav se z možakarjem večkrat ne strinjam, ima tokrat prav.
moj komentar
# 13.10.2017 ob 17:20
Zame osebno je največja svinjarija odnos koperske uprave, ki je zavrnila prošnjo Ankarana, da letos v državni ligi igra na koprskem mestnem stadionu.
Tu bi morala NZS in država poseči vmes in zadevo urediti v korist Ankarana. Konec koncev denar od najema nebi nikomur smrdel.
nejcandrej
# 13.10.2017 ob 12:36
stewie

Gospodarstvo je eno, nogomet je drugo, sej si dojel.
rhino
# 13.10.2017 ob 12:32
Sam sem zato,da se tribuna v LV obnovi cimprej. Ampak!: Ce je hotel Fistravec v rebalans spraviti se kaksne druge zadeve, s katerimi bi se lahko okoristil, je reakcija svetnikov popolnoma razumljiva. Nekak na silo je hotel to speljati in kljub vsemu se mi zdi prav, da se zadeve natancno opredelijo. Sedaj pise pa tvita, kak je potrebno obnovit tribuno in kak bo on poskrbel za to. To je metanje peska v oci in cisti populizem. Ce je tako zagret za obnovo, kje je bil 2014, ko je NK MB bil v ligi prvakov in se je ze takrat vedelo, da tribuna ne ustreza standardom UEFE. Mislim, da je ta obnova bila celo ena od volitvenih obljub...
Kunguruj
# 13.10.2017 ob 10:28
Tu si lahko premebero še malo več Zaradi zahodne tribune zavrelo na mestnem svetu in družabnih omrežjih
Billy Joe
# 13.10.2017 ob 10:22
Zakaj se pa ne najde nekega sponzorja, kateri bi dejansko obnovil/uredil stadion? Zanimivo da je po vseh teh uspehih, Maribor še vedno samo najmnik tega stadiona! Dobi se sponzorja, ta odkupi stadion, se spremeni ime objekta in potem njemu nakažejo sredstva za renovacijo!
Škoda da se mora še vedno občino spraševat kaj lahko in česa se ne sme delati na/v stadionu!
svabo
# 13.10.2017 ob 09:45
En klub očitno ko pride do vprašanja denarja, nima take "enotne", soglasne "štajerske" podpore. Očitno dokler je v igri rivalstvo z močvirniki enostnost ni vprašljiva. Ko pa zato, da bi to rivalstvo dihalo s polnimi pljuči in bi bilo treba za to nekaj vložit......e klinac. Tuki se pa očitno vse konča. Sicer je itak kar malo perverzno, da ob vsem pomanjkanju in zapufanosti Maribora, sedaj še dodaten puf za stadion. Mislim, da ima Maribor veliko večje skrbi kot ta, da bi morali igrati na Stožicah. Vendar pa, bi bilo to res težko prebavit, da se jim reži cela Ljubljana z okolico, ko bi brali dopis z naslovom: Prošnja za najem štadiona, ki bi ga morali nasloviti na Zokija. :)
true blue mb
# 13.10.2017 ob 23:25
@Benten
Saj vem, da nima smisla. Pa vendar le. Maribor je pred Olimpijo 3xLP in 4xLE.
Benten
# 13.10.2017 ob 19:23
V Sloveniji ni športnega kolektiva, ki bi si lahko privoščil gradnjo svojega stadiona.

Zanimivo, kako smo si podobni, kljub temu pa Štajerci še vedno vneto zagovarjajo teorijo, da je Maribor daleč pred vsemi ostalimi. Hja, naprej bo treba rešiti vprašanje infrastrukture in enotnosti v MOM, kjer ni vse rožnato kot nam poskušajo nekateri prikazati.
moj komentar
# 13.10.2017 ob 17:37
true blue mb

MOL je lastnik/upravitelj Stožic ravno tako, kot je lastnik Ljudskega Vrta mestna občina Maribor (MOB). Klubi, ki igrajo na teh stadionih so najemniki, ki sicer imajo neke privilegije, niso pa solastniki stadionov. S tega vidika klubi ne morejo odločati, kdo bo na teh stadionih lahko igral in kdo ne. Odločajo in dogovarjajo se med seboj lahko le občinske uprave.
Povsem druga zgodba pa je ponos navijačev in njihovo (ne)strinjanje z igranjem na tujem.
true blue mb
# 13.10.2017 ob 16:51
Ja kdo pa naj v državi skrbi za športne objekte? Verjetno država. V Sloveniji ni športnega kolektiva, ki bi si lahko privoščil gradnjo svojega stadiona. Ob uspehih športnikov, so naši vrli državniki v prvi vrsti. Zlato na EP v košarki, mislite, da bo na ta račun zgrajena kakšna nova dvorana?
V Mariboru pa smo tako ali tako posebneži. Drugo leto so volitve in borba se začenja. Dober primer je svetnik Mikl. Ne dolgo tega je hotel kandidirati za predsednika MNZ Maribor, včeraj glasoval proti obnovi tribune.
Bobrock
# 13.10.2017 ob 16:05
kaj pa če Ljubljančani sploh nočemo, da bi vijoličasti igrali na sveti travi v Stožicah saj bodo že našli kako njivo v okolici Gradca
glasnost
# 13.10.2017 ob 12:16
@nesreča
Če bi hotel biti piker, bi ti lahko povedal, da mora najprej občina dovoliti oz. dodeliti ali pa prodati gradbeno zemljišče, na katerem bi ta stadion sploh stal. Če občinarjem to ni v interesu ali če ni na razpolago takega zemljišča, se klub lahko obriše pod nosom.


Dvomim, da imajo pri klubu interes za gradnjo lastnega stadiona.
mr. pp
# 13.10.2017 ob 10:59
Farbajo nas povsod in to za velike, velike denarje, pa nihče nič... Ko gre pa za nogomet in obnovo štadiona, pa vsi v zrak in po vrhu še z grožnjami svetnikom. Aja, kruha in iger...
glasnost
# 13.10.2017 ob 09:24
Vprasanja, kaj lahko klub naredi, glede na to, da je samo najemnik.

Če bi hotel bil piker, bi napisal, da si klub lahko zgradi svoj lastni stadion.
ROBI123
# 13.10.2017 ob 23:55
true blue mb
3xLE
EN KLUB, ENA ČAST
valcek2010
# 13.10.2017 ob 12:29
klub je denar raztalal po kalkulaciji se ve koga....

pač naj da občina, ona ima 200k ljudi in v,sako t___ ki gre na tekmo še naj prispeva za stadionž
bodo ljudje prišlik sebi, da nogomet je igra z denarjem z namom prikaza 22 ljudi na igrišču ki se podi za žogo

upam da njihove glave, ljudi, niso tako polne zraka kot tiste žoge
mr. pp
# 13.10.2017 ob 11:01
Sploh mi pa ni jasno, kako se ne najde denar v klubski blagajni. Vem, da je lastnik občina, ampak zakaj se ne da nič zmenit? Saj ima občina sigurno večje skrbi in pametnejše investicije od štadiona (čeprav ljudstvo - vsaj glasnejši del - misli drugače), na drugi strani pa klub nujno potrebuje štadion...
Prva slovenska nogometna liga
link
Sneg nogometaše že poslal na zimski odmor
35
9. december 2017 ob 13:34 Tekme 19. kroga Prve lige Telekom Slovenije, ki so bile predvidene za ta konec tedna, so zaradi novozapadlega snega odpovedane.
Več novic ...
Kazalo