Šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 43 glasov Ocenite to novico!
Matjaž Kek
Matjaž Kek je slovensko nogometno reprezentanco vodil med letoma 2007 in 2011, pod njegovim vodstvom se je Slovenija veselila uvrstitve na svetovno prvenstvo 2010. Foto: MMC RTV SLO/T. O.
Matjaž Kek
Kek na Reki piše izjemno uspešno zgodbo, lani je klub popeljal do naslova hrvaškega prvaka, Rijeka pa je bila tudi zmagovalec pokala. Foto: Sandi Fišer
VIDEO
Kek: Vprašanje reprezenta...

Dodaj v

Matjaž Kek daje vtis, da ga selektorsko mesto zanima

Glavna ovira je ta, da ima pogodbo z Rijeko
12. oktober 2017 ob 19:52
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Predsednik (NZS-ja) me je klical, nimam česa skrivati, imam pa trdno pogodbo z Rijeko. To zahteva korektnost," pravi Matjaž Kek, ki ga je ekipa TV Slovenije obiskala na Rujevici.

Kek je eden izmed kandidatov za novega selektorja slovenske nogometne reprezentance, kar je potrdil predsednik nogometne zveze Rade Mijatović. Kek je Slovenijo popeljal na svetovno prvenstvo 2010, v zadnjih letih pa je izjemno uspešen na Reki. V lanski sezoni je bila Rijeka hrvaški prvak in tudi zmagovalec pokala. Največja ovira je ta, da Kek ne bo kar tako prekinil pogodbe z Rijeko (pogodbo ima do leta 2020), saj tam uživa izjemen ugled. S 56-letnim Kekom se je pogovarjal Anže Bašelj.

Kar brez ovinkarjenja: ste že dobili klic Radeta Mijatovića in vprašanje, ali bi postali novi slovenski selektor, ter ali vas ta služba zanima?
Drži, predsednik me je klical. Gre bolj za usklajevanje nekih terminov. Počakajmo, kakšne so želje z ene strani. Vprašanje slovenske reprezentance je pri meni vedno nekaj posebnega, tega ni treba poudarjati. Velikokrat sem povedal, kaj mi je pomenilo obdobje, ko sem bil selektor slovenske nogometne reprezentance.

Ankete kažejo, da si večina navijačev želi, da se vrnete v Slovenijo. Vam to godi po tistem čudnem odhodu leta 2011?
Ne vem, zakaj je ta odhod dobil predznak, da je bil čuden. Mislim, da so bile stvari dokaj jasno postavljene. Ankete so seveda stvar javnega mnenja. Če so pozitivne, ti lahko godijo. Mislim, da to seveda ne more biti odločilno. Ne bi tudi rad, da se moje ime daje v kontekst nečesa, kar je bilo in od česar je preteklo že nekaj časa. V mojih mislih je trenutno samo Rijeka. Imam pogodbo z Rijeko in v njej je jasno napisano, pod kakšnimi pogoji jo lahko obe strani prekineta. Če bo šel pogovor v resne vode, bo treba vprašati tudi Rijeko. Ne bi pa rad nekaj spletkaril, ne bi rad, da se spletajo neke zgodbe in da se pišejo polresnice. Bolj malo sem spremljal slovensko reprezentanco v zadnjem času, na tekmi se ne spomnim, kdaj sem bil. Res pa je, da ko te nekdo pokliče na temo vodenja domače reprezentance, je to razmišljanje čisto nekaj drugega kot kar koli drugega v kontekstu vodenja kake druge reprezentance ali kluba.

Treba bo vprašati tudi Rijeko, pravite, zanimivo pa, da vas je Rijeka predlagala tudi za vodenje hrvaške reprezentance (Sportske novosti so pisale, da je Keka Davorju Šukerju predlagal predsednik Rijeke Damir Mišković)!
Moti me, ker me prestavljajo z enega konca na drugega. V javnosti se pojavljajo informacije, kot da bi se ponujal na vsakem vogalu. Moje delo je javno, na očeh vsem. Res je, da sem v petih letih na Reki predvsem naletel na izredne ljudi, in niti v enem trenutku si ne bi dovolil, da bi delal nekaj njim za hrbtom. Moje prvo razmišljanje je nogomet, kakovost strokovnega dela, in upam, da na tem temelji tudi zanimanje zame, ne pa, kako sem nekoč nekaj naredil za reprezentanco. Jasno pa, da če te nekdo pokliče in vpraša za mnenje, ko gre za predsednika NZS-ja, ne bom kar rekel ne. Če me bo kdo vprašal, bom tudi povedal svoje mnenje, ampak le ljudem, ki so odgovorni za nekaj. Ne mislim javno razpravljati o tem, kaj je bilo.

Slovenske reprezentance niste veliko spremljali, ampak kakšno tekmo ste verjetno le pogledali. Veliko sporov je bilo med Katancem in mediji. Kaj menite o tem?
Seveda imam mnenje, ampak povedal ga bom ljudem, ki za nekaj odgovarjajo. Medijsko se ne bom izpostavljal. Ne bom eden tistih, ki se zdaj delajo pametne. Če povzamem: zgodovina je pokazala, da je bila Slovenija uspešna, ko je bila enotna. Če ne spremljaš treningov in če ne veš, kaj se je dogajalo - in jaz tega ne vem -, se ne bom delal pametnega ali komu delil nasvete ali celo dajal lekcije. Zato ste poklicani novinarji. Imate pa tudi vi nekaj masla na glavi, kot ste ga imeli tudi v mojem zadnjem primeru. Ampak poskušam razumeti, da opravljate svoj poklic. In vem, da so kritike sestavni del našega življenja. Razumem kritike, z njimi moram živeti, ko pa gre prek meje dobrega okusa in se začne neko osebno obračunavanje, za to nimam razumevanja.

Šest let je tega, odkar ste odšli iz reprezentance. Je minilo dovolj časa, da se spet vrnete?
Hipotetično vprašanje ... Kaj je dovolj, kaj ni dovolj ... Včasih je premalo 15 let, včasih je preveč šest mesecev. Menim, da slovenski nogomet ne more vsaki dve leti zahtevati uvrstitve na velika tekmovanja. Ve se, kakšna je naša baza. Zagotovo pa imamo kakovost, saj vemo, kakšne klube imajo igralci. V preteklosti je bilo dokazano, da lahko en kolektiv naredi marsikaj.

Za konec: kakšen je povzetek vajinega pogovora s predsednikom Mijatovićem?
Ko bo čas za to, bom povedal javnosti. Predsednik me je klical, nimam česa skrivati. Igram z odprtimi kartami. Imam pa trdno pogodbo z Rijeko. To zahteva korektnost in tako se bom tudi vedel.

T. O., Anže Bašelj (TV Slovenija)
Prijavi napako
Komentarji
neutrino
# 12.10.2017 ob 20:06
Glede na to, kakšen obraz je naša javnost pokazala Keku, ko ni šlo (pa je imel čisto drugačen odnos do medijev in navijačev kot srečko), bi rekel, da si ga preprosto ne zaslužimo.
SP 2006
# 12.10.2017 ob 20:16
Menim, da bi bil Kek res super izbira, ampak upam, da ne sprejme, ker si ne zasluži tega prangerja slovenskih pljuvačev.
bodirog
# 12.10.2017 ob 20:06
Kek je najboljši slovenski trener v nogometu. Upam, da bo sprejel izziv.
konjice
# 12.10.2017 ob 19:59
Če ima željo naj bo on selektor. Menim, da je on edini pravi kandidat.
drg
# 12.10.2017 ob 20:22
Kolikor sem opazil, je Katanec prost! Kaj pravite še na tretjo priložnost? :)
Anfield1892
# 12.10.2017 ob 20:09
Mislim da obstajajo povsem realne možnosti, da bo selektor ponovno postal Matjaž Kek.
KiNgKoNg
# 12.10.2017 ob 20:29
Kakšni pametni odgovori. Pravilno, da se novinarjem ne pusti provocirati, oz. ne daje izjav ki bi jih lahko vzeli iz konteksta.
migaj
# 12.10.2017 ob 20:14
Prepričan sem, da je odziv Keka samo njegova taktika -vedno je dobro držat železo v ognju, pa čeprav za rezervo. Bil pa pa neumen, če bi sam prekinil pogodbo z Rijeko, z našo reprezentanco bi bil lahko kar hitro nazaj Kekec.
soleti
# 12.10.2017 ob 20:17
@Samoles Katanec brez Zahota bi bil nula..
shambala
# 12.10.2017 ob 20:15
Ko nekdo razmislja realno je prec Katanec 2...
Anfield1892
# 12.10.2017 ob 23:03
Sem iz prestolnice in prav nič ne skačem do stropa zaradi Keka ali pa zaradi kogarkoli drugega. Gre za reprezentanco Slovenije in štajersko-ljubljanske zdrahe me niti najmanj ne zanimajo, še manj pa morajo zanimati bodočega selektorja, kdorkoli to že bo.
pippen 33
# 12.10.2017 ob 21:17
Damjan Murko je prost, mislim ,da bi bile novinarske konference zelo obiskane.
alojzr2
# 12.10.2017 ob 21:18
A ni nobenga slovenca za mesto predsednika?

Danas ne. Mogoće sutra.
sandiego1995
# 12.10.2017 ob 23:13
Ce je Kek pameten, se ne bo vracal. Ker, ce bo uspel, je to nekaj najbolj normalnega in brez neke posebne pohvale, ce pa ne bo, bo pa postal najvecji pedro, kot je to zdaj Katanec.
borut-blas
# 12.10.2017 ob 22:14
ne vem zakaj nihče ne predlaga zahoviča
kdor je za zahoviča naj pritisne plus
veza
# 12.10.2017 ob 21:28
Kek
se je v tem pogovoru pokazal kot mojster v odnosu do medijev in kolegov, pa tudi do nogometašev, prav osvežujoč pogovor po tistem, ki smo ga poslušali v nedeljo.
Povedal pa je tudi marsikaj, lahko ugotovimo, da budno spremlja dogajanje v SLO reprezentanci in res, bil bi idealna izbira.
Problem je klub, a tudi na Reki vedo, da Kek ne more biti njihov trener večno, vsaka zgodba se enkrat konča, problem je samo letošnja sezona, naj zapusti Reko po končanem jesenskem delu?
Moja prognoza, prav to se bo zgodilo.
Kla_Man
# 12.10.2017 ob 21:06
Moja prva izbira. Boljšega od njega v slovenskem prostoru ni.
Paperino
# 12.10.2017 ob 20:37
Razumem kritike, z njimi moram živeti, ko pa gre prek meje dobrega okusa, in se začne neko osebno obračunavanje. za to nimam razumevanja.

Bravo Kek. Upam, da se novinar Ekipe Andrej Miljkovič najde v tem stavku. To, kar se da od tega novinarja prebrati v zadnjih dveh letih na račun Katanca presega meje dobrega okusa. Zdi se, da dotični novinar že izrablja medij za osebno obračunavanje in žaljenje Katanca. Pa na žalost ni edini.
veza
# 12.10.2017 ob 21:45
sarkozy
# 12.10.2017 ob 21:33

vazno je da zadeve delujejo in le to je vazno,da se ve kdo je kdo in nic druga

se ti zdi, da je sedaj zadeva delovala, meni se zdi, da ni.
Pa ne zaradi neuvrstitve na SP, če bi igralci in strokovni štab delovali resno in borbeno in pogumno, tudi rezultatski neuspeh ne bi bil tak problem.
Mi smo imeli zmedo, kregarijo, in premalo smo igrali prijateljskih tekem, to ni bilo v redu.
Gost 111
# 12.10.2017 ob 23:50
Kek je realen človek ki trdo stoji na tleh in bo sigurno postavil svoje pogoje kar je edino pravilno na NZS pa bo ali jih sprejme ali ne ! Mislim da je dal veliko reprezentanci v tistem času in se ga je Čeferin grdo znebil zato mislim da bi si zaslužil da NZS popravi to napako da ga pripeljejo nazaj ker z svojo disciplino ki jo ima pri vodenju lahko naredi čuda !! Kar je najbolj pomembno nima " luzerske " mentalitete nikoli ni jamral da fantje v klubih ne igrajo in nikoli ni hvalil druge reprezentance tako da je svojo ob tem tlačil nekam tako da upam da ga pripeljejo in prepričajo !
Pohvalno pa tudi za RTV da se malo sprehodi in povpraša kandidate kako pa kaj !!
Upam da naredite kakšen prispevek tudi z Katancem !
dalton1
# 12.10.2017 ob 23:27
Kek je velik gospod, spremljam njegove izjave tudi v zvezi z Reko, nikoli ne pretirava po velikih uspehih Reke, ko je vse zajela prava euforija, je Kek ostal priseben, skromen, ni se silil v ospredje, čeprav so ga porivali na prvo mesto, saj je prednost dal strokovnem delu in naslednjim tekmam. Tudi ob kakšnem porazu, bili so redki, nihče ni pljuval po njem ali imel kako pripombo na njegov račun. Ni se razjezil, ko so mu iz sezone v sezono ali v pol sezone prodali najboljše igralce, ampak je strpno delal naprej in celo kakega pripeljal v HR reprezentanco. Če bi pa prevzel SLO reprezentanco pa se točno ve, kaj bi sledilo po prvem porazu, tudi, če bi igrali s svetovnimi prvaki, žaljenje, nesramnosti, pljuvanje in tekmovanje o tem kdo ga bo bolj očrnil.
jbzt
# 12.10.2017 ob 22:27
Za Keka ne vem...sam bi z njim počakal še najmanj ene kvalifikacije...Sedaj,ko je reprezentanca na podnu,bi vsekakor koristila neka "šok terapija"...sam sem za Zahoviča...Kar pa se tiče Prosinečkega...kot trener in selektor ima še slabše rezultate od Katanca...
MinisterGregor
# 12.10.2017 ob 21:10
oh kaj bi dal da se mojster zares vrne. Prav manjka mi ta povezanost z reprezentanco, ki je 5 let več ne čutim. Dihanje z igralci in celotno ekipo. S Kekom bi se to gotovo vrnilo. Kurjo kožo dobim samo ob misli, da bi spet lahko čutil tako poistovetenost
barto_
# 13.10.2017 ob 09:50
BACK
Pa kaj ga ne bi raztrgali? Saj ni štimalo praktično nič.
Katanec bi se moral po prvem mandatu, v tem drugem obdobju, posloviti. Ker ne pozabiti, da so se takrat prvič dva direktno uvrstila in je šel tretji v dodatne kvalif.. Mi smo v Švici imeli vse, in ostali praznih rok.
V prvem mandatu res "kapo dol". Kljub temu, da je imel Zahota v življenski formi takrat. V drugem pa je šel po slabem. Čudne izjave, kreganje z javnostjo, čudno vodenje treningov, bioenregetiki, kreganje z igralci, ni znal več motivirati ekipe, da ne naštevam naprej.
Nihče ne zahteva redne uvrstitve na velika tekmovanja, le boriti se je treba & dati vse od sebe. Žal pa tega ni bilo na večini tekem & odgovornost je tu selektorjeva. Poglej Islandijo, ki ima enega pravega igralca, pa so uspešni...
barto_
# 13.10.2017 ob 09:18
Kek je zagotovo najboljša varianta, če želimo domačega strokovnjaka. Od domačih bi sprejel le še Zahota, kot selektorja (ker bi zagtovo "v nulo" zmotiviral ekipo, to on pač obvlada), vendar bi rabil poleg dobrega trenerja (Miklavič, morda uni, ki je v Afriki treniral ekipo..).
Sicer je pa mogoče res čas za kakovostnega tujca, a ne vem kaj eni sanjajo o nekih Pirlotih in podobno... Tu je potrebno spet najti dobrega motivatorja (Žuti, Bilič - sicer ni šans) ali dobrega stratega (Edy Reja - morda za poizkusiti vsaj en mandat, ima oz. vsaj imel je željo voditi rep., pol ekipe igra v Ita, to pomeni, da jih dobro pozna, jezik obvlada, edino je že "v letih").
Samo ne razne Kavčiče in podobno...
seb123
# 13.10.2017 ob 06:58
Kek ni prava izbira ... Doživel bo enako usodo kot Katanec - od junaka do bedaka!
todo ninjo
# 12.10.2017 ob 21:11
Predsednik NZ SLOVENIJE naj se najprej nauči slovensko in naj ne prežvekuje na intervjujih.A ni nobenga slovenca za mesto predsednika?
Poldi
# 12.10.2017 ob 20:14
Pirlo? Od kdaj pa on...
Primus Rochwald
# 12.10.2017 ob 22:26
Kdorkoli bo, če ne bo podpore z NZSja, če ne bodo vsi delali in dihali za skupen cilj, potem bolje, da smo brez pa naj gre denar za klube druge, tretje lige.
Guztl
# 12.10.2017 ob 21:18
Ma lejte, igrače mi mamo, zdej rabmo samo še selektorja in Srečo Katana bi bil dobra izbira!
Kaj pravte?
ffffff
# 13.10.2017 ob 11:44
Bolj to kot da se posplošuje kako je pod Kolpo vse super. Bi rajši videl, če pogledamo preko Karavnk ali Julijcev, zaradi mene tudi preko Atlantika. Pač smo omejeni na ta podkolpski svet. Kar se mene tiče je Kokoškov ameriški ne srbski trener. Če ne bi bil dejaven v ZDA, Slovenija nikoli ne bi bila evrospki prvak.
trevler
# 12.10.2017 ob 23:19
BAŠELJ, MATER SI ANNOYING
mile952
# 12.10.2017 ob 20:07
Zakaj Pirlo? Poleg tega, da je bil vrhunski igralec, on osebno pozna večno naših reprezentantov.
Fleaa
# 13.10.2017 ob 10:15
mah to je spet krpanje luknje.... novi časi novi selektorji, ki ne bodo obremenjeni z tardečimi pa tačrnimi, tazelenimi, tavijolčnimi, tarumenimi....
en k bo pršu pa drmr naredu.... tak ki nima nikakršne veze z našim fudbalom... enga, ki do danes sploh ni vedu kje je Slovenija
sarkozy
# 12.10.2017 ob 21:33
jao ste tecni no,predsednik je srb,on je hrvat,tist je debel,ne zna govorit in ne vem se kaj,a je vazn kdo je kaj vazno je da zadeve delujejo in le to je vazno,da se ve kdo je kdo in nic druga,ne pa de se potem igralci in vodstvo vedejo kot primadone in vsak kaze na drugega,naj se postavi tuj selektor ki ne pozna ozadij in nima zamer in simpatij do nobenega in bo tako postavil stvari tako kot treba
svabo
# 12.10.2017 ob 21:20
Je pa smešno, kako novinarji poskušajo na vsak način očrniti kakršnokoli alternativo. Danes Dnvenik piše, da je bilo z Čeferinom dogovorjeno, da bo Kavčič zamenjal Katanca. WTF. Kdo je zdaj predsednik NZS? Čeferin? Katanec ne. Torej predsednik se bo odločil. Če bo imel jajca potem pride do radikalnih sprememb. Samo igračina lahko vodi to reprezentanco.
marialorca
# 13.10.2017 ob 14:25
Slaviša Stojanović prvak Srbije s Crveno Zvezdo.
Matjaž Kek prvak Hrvaške z Rijeko.
Darko Milanič prvak Slovenije z Mariborom.
Igor Biščan prvak II.lige HR z Rudešem.

Logično? Igor Biščan, ambiciozen fant z izkušnjami PL.
peroaroma
# 13.10.2017 ob 10:05
Kek je znal postaviti igralce, predvsem pa je bila igra neverjetno lepa in tekoča, podobno je sedaj pri Rijeki, ki jo je užitek gledati tudi če izgubijo. Pa nimajo nobenih zvezdnikov

Bo pa moral nekako najti liderja te ekipe, Iličič to po moje ni, vsekakor bi lahko bil Oblak, ampak golmani ponavadi to niso., ampak verjamem da bo nekoga našel

Ve kdo kakšen je njegov odnos s Kamplom?
zzimba
# 13.10.2017 ob 09:41
Se strinjam, BACK, popolnoma.
Kek, če si pameten, ostani na Rijeki, čez 3-5 let boš popljuvan do vratu.
Bi pa bil najboljša rešitev, to se pa strinjam.
BACK
# 13.10.2017 ob 09:28
Čist ista pesem je bila za KAtanca, "ankete kažejo, da si folk želi..."..na koncu ste ga raztrgali...slovenceljska raja je totalno nehvaležna za čisto nič, kar se jim ponuja, tako da dragi Kek...če si pameten ostani na RUjevici .... Naj bo kak tujec raje selektor, bo manj bolelo, ko ga bodo na koncu t.i. strokovna javnost raztrgala....
božo1
# 13.10.2017 ob 03:04
Kek je zelo moder in ve, da zato nebi bil osel, če bi šel dvakrat na led. On tega ne rabi dokazovati.
Sicer pa je naredil napako, ker je po Južni Afriki še "potegnil" mandat in po nepotrebnem dobil značilno slovensko porcijo "pameti".
To se dela tako, kot odbojkarski Giani ali košarkaški Kokoškov, ker Slovenija ni velesila, ki bi lahko ponavljala "sanjski" rezultat.
IsoGrifo
# 12.10.2017 ob 22:37
Ja, Anže je takoj pohitel na Reko in silil v Keka .......ni pa kapiral in še vedno ne kapira, da on pač ni prava oseba, s katero bi Kek resno govoril o morebitni vlogi selektorja. Tečen novinar ......
super_balotelli
# 12.10.2017 ob 21:53
"Si Slovenija ne zasluži Keka." Seveda, ker bo Kek delal vse zastonj. :D Denar je sveta vladar.
qwertz
# 12.10.2017 ob 20:33
Morda kasneje. Zdaj je še prezgodaj.
peroaroma
# 13.10.2017 ob 10:01
absolutno moj prvi kandidat za selektorja, ker je že pokazal da zna, pa tudi iz neuspeha se je sigurno kaj naučil in ne bo ponavljal napak

prosinečki, verjetno gre za forsiranje menedžerja, do sedaj ni pokazal še nič, tudi z Azerbajdžanom ni naredil vsaj malega napredka
Zanimiv bi bil lahko Jurčić z nekim drugačnim pristopom v smislu motivacije in bi znal igraklce pravilno postaviti

Kavčič - NIKAKOR, lahko je pomočnik na treningu, ampak kdor je kdaj gledal intervju z njim, on ne more biti neka motivacija za dobro plačane fante. Tudi rezultati kot vodilnega trenerja to kažejo

Od tujcev , ki niso z juga ne verjamem da lahko kaj pridobimo, spomnimo se samo Hidinka ki ga je Kek lepo šolal

S področja bivše juge vidim edino Jurčiča, vsi ostali so na nivoju naših Slaviše , Pušnika in podobnih

Še o Reyi, mislim da ga je čas prehitel, ima neko avtoriteto, ampak se bojim da bi prišel bolj še po kakšen evro.

Da zaključim 1. Kek potem dolgo nič 2. Jurčič
Rui
# 13.10.2017 ob 07:55
Kek je je seveda pameten in si pušča opcije odprte. Realno naša reprezentanca nove tekme verjetno ne bo igrala vsaj pol leta oz. tza točke šele čez slabo leto. V tem času se pa lahko na Reki zgodi še marsikaj, vemo kako je v klubskem nogometu.

Če bo kazalo, da Reka nima realnih možnosti za naslov bo Kek verjetno odšel.
zapravico
# 13.10.2017 ob 07:21
Željo ima,samo če ima NKS dovolj “argumetov“ v blagajni
srv
# 12.10.2017 ob 22:38
Kaj ne bo dajal vtisa za. Veliko denarja za manj dela in stresa.
jbtnm
# 17.10.2017 ob 12:56
dkdj
"Glej Šulerja, kako je mlad na tej sliki :"

Tle je še Novaković mlad.
jbtnm
# 17.10.2017 ob 12:54
mogoče pa goran janus ??
skakalcem pa damo katanca.
In bomo imeli spet kaj za pljuvat

Igračev nimamo igračev. Dddrrrgač mamo pa fante. hihihi
Verdenik, Prašnikar kje sta. čas je za bunker.
Kazalo