EP v odbojki 2011
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 17 glasov Ocenite to novico!
Veselin Vuković
Veselin Vuković je Slovenijo prvič popeljal v drugi del evropskega prvenstva. Blizu je bilo tudi četrtfinale. Foto: Ervin Čurlič

Dodaj v

Vuković ostaja na slovenski klopi

Koželj: Igralci so z njim zadovoljni
16. september 2011 ob 16:59
Maribor - MMC RTV SLO/STA

Črnogorski strokovnjak Veselin Vuković ostaja selektor slovenskih odbojkarjev. Čeprav mu je pogodba po evropskem prvenstvu potekla, se je z vodstvom dogovoril za novo dveletno sodelovanje.

Vuković bo pogodbo predvidoma podpisal še pred novembrskim drugim krogom olimpijskih kvalifikacij.

"Mi smo se s selektorjem pogovarjali in dogovorili že pred evropskim prvenstvom. Vsi smo bili prepričani, da se bomo na prvenstvu uvrstili v drugi krog, zato rezultatskih imperativov na Dunaju ni imel. Na zvezi smo z njim zelo zadovoljni, vidi se, da je reprezentanca z njim storila korak naprej, po pogovorih z igralci se vidi, da so z njim zadovoljni. Zato smo veseli, da tudi on meni, da ekipa še ni dosegla vrha, da je treba nadaljevati delo, da se še vedno vidi pri nas. Pogodbe še nismo podpisali, toda dosegli smo dogovor, ki se jih je selektor do zdaj vedno stoodstotno držal. Prepričani smo, da bo tako tudi zdaj," je po prihodu reprezentance z Dunaja dejal direktor Odbojkarske zveze Slovenije (OZS) Mitja Koželj.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
Janko54
# 17.09.2011 ob 09:44
Bom malo bolj konkreten. Da sta doma pustila Ropreta in peljala Satlerja na prvenstvo, je skrajno nemoralno. Igralec, ki gre gor ni odigral ene tekme v dveh letih, je imel prednost pred mladim igralcem. Samo pri nas je to mogoče. Vodenje tekem pod vsako kritiko. Ni prekinitev nasprotnikovega naleta s TO, menjavami. Nasveti med TO splošni. Nič konkretnega kako odigrati končnico. Kje bo po pričakovanju žoga, kako se postavimo v obrambi. Nobene reakcije z besedo ali menjavo, ko Pajenk zgreši servis N-tič. Kapetan je zabetoniran v postavi, kljub slabemu sprejemu. Z menjavo bi pomagal njemu in ekipi. Vinčić podaja ravno nasprotno kot bi moral. Spet nobene reakcije, nobenega nasveta ali celo ukaza, da se tako ne dela. Dalje. Naprime,r v tekmi s Turčijo v 5 setu zamenja Flajsa z Jakopinom zaradi bloka, rezultat čez 10. Turki naredijo menjavo, Jakopin pa ostane v postavi, kljub katastrofalnemu sprejemu. Videl sem Vinčićev izraz na licu, ki se ni strinjal s tako odločitvijo. In še veliko, veliko podobnih situacij. In na koncu rezime našega nastopa. 2 zmagi nista uspeh. To se je vedelo že naprej, da sta Avstrija in Turčija najslabši ekipi na prvenstvu. Rezultat je za 4 mesece dela in odrekanja vseh slab in proti pričakovanjem. Toliko v vednost tistim, ki hvalite selektorja.
Urban2309
# 16.09.2011 ob 20:41
korak naprej je viden, tako da ne vem zakaj ne...js mislim da pravilna odločitev
Driklc
# 16.09.2011 ob 19:38
@kody

Define strokovnjak.
Janko54
# 17.09.2011 ob 09:24
Slaba varianta. Tisti, ki poznate vse skupaj bliže, veste da je popolni blefer. S pomočnikom tvorita klan, ki ni dober za SLO odbojko. Pa mogoče še kdo zraven. Verjemite mi.
rudes
# 17.09.2011 ob 01:34
Meni se sicer ni glih dopadlo kako so odigrali tekmo s Finci, vseeno pa se mi ta izbira sploh ne zdi napačna.. Veselin je vsekakor strokovnjak, ima neko mirnost in obnašanje v sebi, ki vliva zaupanje. OK, kdo bo rekel, da mora trener vedno skakati in kričati na vse povprek, meni se pa zdi, da se z mirnostnjo in prijaznostjo tudi daleč pride.
Malo off topic (ker sem po parih dneh spet doma). Malo (zelo) sem bil razočaran nad podporo naši ekipi na Dunaju. Mislim ej, iz MB do Dunaja je nekih 250 km, Iz LJ 350 km, na tekmi pa več Fincev, kot naših?? Pa še tisti naši so bili nekako bolj v gledališču kot na tekmi.
Gravesen
# 16.09.2011 ob 22:39
SE STRINJAM!!!
rap_coko
# 16.09.2011 ob 20:48
edino pravilno!!! super poteza da je ostal in pričakujemo lahko samo še vzpon!!!
Pepino
# 17.09.2011 ob 13:17
V glavnem se strinjam z argumenti Janka54. Tudi mene Veselin ni prepričal. Razen tega mogoče glede nasvetov med TO. To je odvisno od priprav. Če so stvari prej podrobno pripravljene, nima smisla med odmorom igralce obremenjevat z besedičenjem in povečevat stres. Bolje jih pomirit in poskusit, da si spet pridobijo potrebno koncentracijo. Sicer ima pa VV preprosto srečo, ker je dobil ekipo s takim potencialom, ki skoraj nikoli ne more popolnoma razočarat. Zato se je bo jasno držal. To je tipični balkanski občutek in take sorte blefiranje se pač na tem področju obvlada.
daryankoff
# 17.09.2011 ob 09:56
Pravzaprav bo že naslednje leto jasno, kako je s prvim ciljem-svetovna liga. To je najpomembnejši cilj za slovensko reprezentanco. Slovenija spada v svetovno ligo, mora igrat tam, če želimo napredovat, evropsko ligo smo prerasli. Če ta cilj ne bo dosežen, bo treba prekint pogodbo in najet mogoče kakega Italijana. Ne smemo dopustit, da bomo govorili o izgubljeni generaciji, tako kot je že to skoraj pri košarkarjih.
mui
# 20.09.2011 ob 17:21
@bsr: Nevem kje je naša stroka
naša stroka komentira tekme z ervinom čurličem
simon1
# 19.09.2011 ob 10:32
Vidim, da ste se dobr razpisal o selektorju. Se kar strinjam z Jankotom. Sploh, ko sem prebral njegovo izjavo v Dnevniku glede Tineta Urnauta.Da zaščiti enega igralca, je popluval 4 druge. In to brez razloga.
Novinar: Kljub dobremu začetku je v zadnjih dveh tekmah zatajil kapetan Tine Urnaut.
Vukovič: S tem se ne strinjam. Vsi naši nasprotniki jemljejo Urnauta kot enega izmed najboljših igralcev in nanj usmerijo celo po 50 začetnih udarcev. V takšnih pogojih je zanj zelo težko igrati in njegov učinek je povsem pričakovan. Proti Finski in tudi proti Srbiji nam je precej bolj primanjkoval boljši učinek korektorjev. Poglejte, kako je tekmo začel Alen Šket in kako nato Mitja Gasparini. V teh pogojih bi imel vsak sprejemalec težave z dobrim sprejemom, hkrati pa vsi od njega pričakujejo, da ima realizacijo nad petdesetimi odstotki. To je nemogoče. V drugem nizu smo do osme točke vrgli stran tri žoge in vse je vrgel stran samo en igralec (Šket, op. p.). Notri je nato prišel drugi (Gasparini, op. p.), a spet ni bilo nič boljše. Nato smo v igro poslali še Vida Jakopina, ki tudi ni nič naredil. Prav tako vemo, da ima Andrej Flajs težave z zaključevanjem težkih žog, zato vse breme pristane na Urnautu.

Men se vseen zdi, da se servira vedno na tistga, ki najslabše sprejema. Da pri nas slabo sprejema Urnaut (tud Jakopin)ve že cela odbojkarska Evropa – razen Vukoviča. Da je Šket kakšno slabo zaključil je morda kriv slab sprejem in posledično slabša podaja. Flajs je v zaključevanju vsaj tako dober kot Urnaut, to kaže tudi statistika. Jakopin je poškodovan, to vidijo vsi, sam selektor izgleda ne. Namest, da bi ga pustil doma, ga celo postav v prvo postavo proti Srbom.Tako, da bi se kar strinjal, da bi ta ekipa ob malo boljšem vodenju lohko dosegla veliko več. Bojim pa se, da bo ekipa ob takšnem favoriziranju določenih igralcev, dosegala slabše rezultate, saj bodo ti igralci v tujini večina greli klop in novembra ne bo 4. mesecev priprav, da se mal uigrajo.Šket pa je bil nesporno najboljš od naših na EP. Če bi mene tok javno popluval selektor ne vem, če bi še igral zanj. Generalno gledano, pa so se Slovenci dobr odrezal, a svojega potenciala niso pokazali v celoti. Zanimiv je to, da je Vukovič bil tko na hitro potrjen. Brez analize strokovnega sveta po EP.
slovenski lukc
# 16.09.2011 ob 23:34
vse lepo in prav da je ostal
LucjoP
# 27.09.2011 ob 10:52
strokovnjak ni nekdo, ki med minuto odmora fante prepričuje: "ajmo momci, moramo da dobijemo ovaj set. ajmo momci, igrajmo... nemojte se bojat... ovaj set je vrlo važan"... blazni napotki. tak strokovnjak je bolj blefer kot pa kompetenca.

ps. strokovnjak tudi ni nekdo, ki vzame sabo starega podajača, ki je v zadnjih 4ih letih igral 3 tekme in 7x treniral. pa še tista o beach volleyu, ko imajo vsi razen enega imajo prepoved. in to je isti model. in ta model je brat pomočnika.
barcelona
# 20.09.2011 ob 19:53
http://www.siol.net/sportal/drugi_sporti
/odbojka/2011/09/vukovic_interes_je_a_ra
bim_cas_za_premislek.aspx

še je upanje za naše odbojkaše in da se vodstvo malo zamisli
daryankoff
# 19.09.2011 ob 15:48
http://www.delo.si/sport/drugi-sporti/veselin-vukovic-brez-skrbi-ce-bi-odlocal-denar-bi-raje-izbral-katar.html
bsr
# 19.09.2011 ob 14:28
ukokropa
Spregledal sem tvoj zadnji odstavek in se opravičujem.
bsr
# 19.09.2011 ob 14:19
ukokropa
Sem že ugotovil, da gre za drugega VV. Ti pa res prodajaš meglo. Poglej naslednje: "Veselin Vuković (born December 19, 1958 in Struga) is a former Yugoslav handball player who competed in the 1984 Summer Olympics.He was a member of the Yugoslav handball team which won the gold medal. ."
gorenc13
# 19.09.2011 ob 12:48
Se strinjam.
ukokropa
# 19.09.2011 ob 09:14
@bsr
Ne vem kdaj in v katerem športu (PRODAVANJE MAGLE) je Vuković dobil zlato na OI. Leta 1984 v LA-ju so slavili Amerikanci, leta 2004 v Atenah so slavili Brazilici. Srbi so slavili leta 2000 v Syndney-u, v strokovnem štabu pa so bili: Zoran Gajić, Bogdan Sretenović, Nedžad Osmankač, dr Ljuban Martinović, Dragan Cvetković, Aleksandar Počeković:
Res pa je, da je leta 1984 Veselin Vuković rokometni reprezentant Jugoslavije (Makedonskega rodu) osvojil zlato medaljo, ampak v športu rokomet!!!!!
bsr
# 19.09.2011 ob 08:58
Janko54
Glede VV sem dejansko kiksnil zaradi Angleščine, čeprav jo kar obvladam. Glede ACH in vsega zraven se strinjam. Brez tega tudi sam verjetno nebi redno gledal naše odbojke. Glede VV ti verjamem, da zadevo bolje poznaš. Ne vem le kje je naša stroka. Sicer pa smo včeraj videli primer dobrega vodenja ekipe Srbije s strani Kulakovića. To povezujem z ACH bodočimi uspehi.
Janko54
# 18.09.2011 ob 21:54
bsr
flok ti je že odgovoril ,VV (rokometaš) je osvojil zlato medaljo, VV (odbojkar) je ni. To sta dva različna človeka. Zakaj smo prvič zmagali? Če bi bral moje komentarje, bi ti bilo jasno. Ekipi, ki smo ju premagali sta najslabši ekipi na EP. Vedeti moramo, da je ves napredek, zagon, medijsko prepoznavnost posledica ACH-ja. Igralci so se uspešno prodali v tujino, kjer so bolj ali manj igrali močne tekme. Se vedno trdim, da bi ob bolšem vodenju prišli še eno stopnico višje. Četrt finale z Italijo je bila realnost. V tem primeru bi upravičeno rekli, da smo nastopili uspešno. Edini večji korak naprej je uspešno tekmovanje v evropski ligi ter vstop v svetovno ligo. Vendar ob takem delu močno dvomim v tak scenarij. Bomo pa videli kakšne posledice bo 4 mesečno druženje odbojkarjev pustilo posledice na nastope ACH-ja. Tudi tu me skrbi, da ne bo vse najboljše.
flok
# 18.09.2011 ob 20:33
bsr
Veselin Vuković je bil res olimpijski prvak leta 1984 z ekipo Jugoslavije. Z Metaloplastiko Šabac pa je bil tudi evropski klubski prvak. Pa krožnega napadalca oz. pivota je igral - ta pozicija je v zadnjem času kar nekam izginila iz odbojke ;)
ikacbe
# 18.09.2011 ob 18:42
Bravo !!!
bsr
# 18.09.2011 ob 16:36
Janko54
Šele sedaj sem prebral tvoj komentar ob 9:44 in večino zadev, ki jih navajaš tudi sam opazil in se strinjam s teboj. Sam sem si misli, da že ve zakaj ne more klub slabem sprejemu zamenjat kapetana. Napad, uigrane situacije...... Mislim na tekme, ker tega koga bi lahko vzel v reprezentanco ne poznam dovolj. Ker vidim, da dokaj dobro poznaš odbojko mi povej zakaj smo tokrat prvič zmagali na EP inn se prebili v drugi krog. Na osnovi razvoja in izkustva igralcev ACH, boljše odbojke v zadnjih dveh treh leti v naši ligi?
bsr
# 18.09.2011 ob 16:15
Janko54
Vtipkaj v iskalnik Veselin Vukovć in boš ugotovil, da je leta 1984 osvojil za Jugoslqavijo zlato medaljo na OI v Los Angelesu in pri drugi zlati 2004 za Srbijo v Sydneyu sodeloval kot pomočnik trenerja. Drugače ga sicer ne poznam in ne morem sodit. No poznam ga kot trenerja Budučnosti in iz naših tekem. Tudi še nisem slišal ali prebral kritike na njegov račun s strani naših odbojkarskih srtrokovnjakov (predavatelj na fakulteti za Šport,........ali trenerjev, ki delujejo v Sloveniji (Kulaković). Sicer pa ga nimam zakaj zagovarjat in tudi ne kritizirat. Ali misliš, da bi Kulaković s temi istimi igralci na tem prvenstvu naredil več. Ali bi lahko Urnauta-kapetana naučil bolj kvalitetnega sprejema itd. Npr. tako kot so to delali tako rekoč vsi SrbI proti Rusom v zadnjih dveh setih. Priznam, da sem tekmo gledal zelo čustveno in se vživel v to, da je sprejem servisa prednost, ker ne glede na to kakšen je lahko organiziraš treniran napad in dobiš točko. Morda bi tako bilo prav, da so trenerji državljani države, katere reprezentanco vodijo.
gorenc13
# 18.09.2011 ob 15:36
Gnilo vse skup! Ste vidl kako igralci gledajo trenerja med TO?!
Janko54
# 18.09.2011 ob 13:54
Kaj ima vezo zlata medalja, ki jo osvoji igralec in biti potem trener. Velikokrat zelo malo. Poleg tega nima nobene zlate na OI. Jugoslavija je osvojila edino zlato leta 2000 v Sydneyu. VV je bil takrat malo prestar za igralca, trener je bil pa Z. Gajić. Tisti, ki kritiziramo, verjetno malo bolje poznamo poleg fasade tudi notranjost zgradbe. Ta pa je neurejena in velikokrat razmetana. Glede referenc. V 7 letih je zamenjal najmanj 5 reprezentanc. Če bi bil zelo dober, bi verjetno ostal v kateri malo dlje. Meglo lahko prodajaš zelo malo časa.
bsr
# 18.09.2011 ob 12:57
Ne vem na osnovi česa kritizirate Vukovća. Vodenja konkretnih tekem na tem prvenstvu? Tako kot igralci lahko greši tudi trener. Vprašanje največjim kritikom. Ali veste, da je kot igralec osvojil zlato medaljo na OI? Tudi ko trener ni brez referenc. Npr. kot pomočnik ali selektor Srbije. Klubskih ne bom navajal. Imamo dobre igralce, ki pa so še zelo daleč od igre najboljših reprezentac. Npr. polfinalisti na tem prvenstvu. Mislim da, če bi Srbija proti nam igrala na način kot včeraj v treh njenih zmagovitih setih bi nas zelo verjetno pustila pod 10.
ihta
# 17.09.2011 ob 17:52
ja tako kot je napisano! tvorita klan, ki ni dober za slovensko odbojko! selektorjevo delo nebi ocenjeval, vendar njegove poteze, katere mislim da v veliki meri vleče Sattler, so bile podn!!!
daryankoff
# 17.09.2011 ob 09:48
Js pa pravm, da je še mal prehitr za oceno, saj še ni dolgo na naši klopi. Treba met pa jasne in visoke cilje: naslednje leto se moramo uvrstit v svetovno ligo(nujno), uvrstit se moramo na svetovno prvenstvo 2014 na Poljsko(8 ekipi iz Evrope) in na EP 2013(POL/DEN) vsaj v četrtfinale. Olimpijske igre 2012 še ne moremo zahtevat, ker je zelo težko pridet tja. Torej, če te tri cilje ne doseže v naslednjih dveh letih, mora it.
kody
# 16.09.2011 ob 18:49
zakaj pa ne?tip je strokovnjak,ok pri kosarki se nam tujec ni obnesel
Arnolfus
# 16.09.2011 ob 17:39
To pa ni dobro.
Kazalo