OI 2012
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1,8 od 63 glasov Ocenite to novico!
Leon Štukelj
Leon Štukelj je uradno prvi srbski dobitnik olimpijske medalje. Foto: BoBo

Dodaj v

Za Srbijo odličja osvajali tudi Štukelj, Cerar, Svetova ...

Med svoje prištevajo vse medalje nekdanje skupne države
4. avgust 2012 ob 16:55
Ljubljana - MMC RTV SLO

Strelka Ivana Maksimović je s srebrom Srbiji priborila drugo medaljo v Londonu, tamkajšnji mediji pa slavijo 100. olimpijsko srbsko medaljo. Kako je mogoče, da je tako mlada država olimpijska velesila?

Srbija je pred Londonom kot neodvisna država na olimpijskih igrah nastopila le leta 1912 v Stockholmu, 2008 v Pekingu in 2010 v Vancouvru ter osvojila tri medalje. Preostalih 95, ki jih šteje pred Londonom, so plod "skupnih moči" nekdanje skupne države Jugoslavije.

Mednarodni olimpijski komite je leta 1992 s statutom kot naslednico vseh nastopov in medalj določil preostanek skupne države. Tako Srbi kot svoja štejejo tudi vsa odličja od olimpijskih iger leta 1920 v Antwerpnu do leta 1988 v Seulu.

Na uradni strani Olimpijskega komiteja Srbije so našteta vsa odličja. Prvi, ki je Srbiji priboril zlato odličje, je tako Leon Štukelj leta 1924 v Parizu, srbsko bero pa so izključno slovenski telovadci povečali še na naslednjih dvojih igrah.

Med srbske medalje tako med drugim spadajo tudi vsa odličja Mira Cerarja kot tudi vse štiri kolajne na zimskih olimpijskih igrah, ki so jih osvojili Jure Franko, Mateja Svet, Matjaž Debelak in skakalci na ekipni tekmi. Hrvaški športniki so denimo k 83 srbskim medaljam prispevali skoraj polovico.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
veleje
# 06.08.2012 ob 14:56
tipično srbsko..vse je njihovo,porazi pa zmage..konstanta...
QARAMBA
# 06.08.2012 ob 12:55
Milenko
# 05.08.2012 ob 09:16
Prijavi neprimerno vsebino
VELIKA VECINA sportnikov ki tekmujejo za SLovenijo so Srbi,Bosanci,itd.

Bravoooo, še posebej v tistih športih, kjer niti pismenost ni potrebna (nogomet in podobni), že uvrstitev na kakšno večje tekmovanje je pa podobna znanstveni fantastiki. Tam število medalj ne bo nikoli predmet sporov, ker jih preprosto NI ;-)
lulek-cebulek
# 06.08.2012 ob 03:33
Vedno navijam za Slovenijo in bivse republike ampak tole je absurd,zato bom tudi jaz absurden. Ima boga Djokovic. :p
jaskelainen
# 05.08.2012 ob 21:29
sj jes ne vem kaj jim ni jasno... vedno si prisvajajo stvari, ki niso njihove... zato smo pa šli mi po svoje... sj edina proslava k jo majo je kosovska bitka, pa še tm so bli poraženi... ;)
polzaliva
# 05.08.2012 ob 20:50
Podn
toolovaj
# 05.08.2012 ob 13:19
Pa kaj se čudite. Ne samo da lažejo, po Dobrici Ćosiću (''Laganje je najbolja vrlina srpskog naroda.''), pač pa tudi kradejo.
Saj so hrvaške pisatelje (predvsem dubrovniške), črnogorskega Njegoša itn prilastili za svoje.
sominho
# 05.08.2012 ob 12:16
Ma boli me k.. kaj pravi MOK, dokler visijo v Solveniji, če so pa srbske pa naj jih pokažejo kje jih imajo!!!!!!!!!!!!!!!
Smooth Criminal
# 05.08.2012 ob 10:15
Tako je Milenko saj so Čop, Špik, Debevec, Žbogar, Žolnir, Polavder, Bukovec, Kozmus,.... vsi od prvega do zadnjega srbi, bosanci,itd.
Milenko
# 05.08.2012 ob 09:16
VELIKA VECINA sportnikov ki tekmujejo za SLovenijo so Srbi,Bosanci,itd.
Vodin
# 05.08.2012 ob 08:21
Slovenija mora še danes plačevati kredit kraljevine Jugoslavije, naj še to Srbi prevzamejo, če so že medalje.
xskip
# 05.08.2012 ob 07:43
sem dobil odgovor preko twitterja: stota naravno! Mani se politike i razmisljaj kao sportista.
jao, jao...
Maggor
# 05.08.2012 ob 07:25
Pač imajo se za potomce Jugoslavije, ne vem kaj vas tu čudi. Takšne reči so povsem običajne.
stripy
# 05.08.2012 ob 02:00
sramota!!!!!!!!!!!!!!
Zaplotnik8
# 05.08.2012 ob 01:47
Kaj se sploh ukvarjate s tem patetičnim srbom zgodovinarjem in njegovo srbsko propagando.

Prekrajanje zgodovine je srbski nacionalni hobi. Zato pa se še vedno obnašajo kot neko paleolitsko pleme.

Naj si dodajo še Turške medalje, konec koncev kri ni voda :)
Elemental
# 05.08.2012 ob 00:17
Pa kaj jim bodo te medalje? Porazdeljijo naj jih med biuše države.
lulek-cebulek
# 05.08.2012 ob 00:15
Hvala bogu, da bo sele cez sto let dvestota medalja
gs77
# 05.08.2012 ob 00:04
Metla. Meni tudi ni všeč taka situacija. Pač je tako rešeno. Kot sem rekel - veliko je primerov - Sz/Rusija je tak, avstro-ogrska. Ne ni me sram, tako kot Štuklja ni bilo sram, da se bori za Jugoslavijo s srbskim grbom na majici. Teži avstrijcem ,da nimajo morale in sramu. To pa ne, a ne? Prvi osvajalec medalje za madžarsko je Srb (1896, tenis 3. mesto, rojen Novi sad, umrl Pula 1949) in oni si lastijo to medaljo, čeprav tiste države ni več in mi s tem nimamo problemov.
RAAKP
# 05.08.2012 ob 00:03
Tipicno za srbe...
wpnc
# 04.08.2012 ob 23:52
tipično...oni so največji, najboljši in oh in sploh...pa ne samo v športu...če pa pogledaš po drugi strani so največji luzerji na svetu...hoteli so veliko srbijo, sedaj pa še malo manjka pa bo meja obvoznica okrog beograda...toliko o njihovem herojstvu in veličini
metla
# 04.08.2012 ob 23:48
gs77

pa daj no, lepo te prosim!? A zdaj se bos na pravo obesal. Saj se vam ze krave rezijo. Pa kaj vas res ni nic sram??? A Srbi res nimate kancka obcutka za to moralo in tisto, cemur pravimo postenje in pravicnost?
drAsh
# 04.08.2012 ob 23:42
čudno, nimaš kaj...
gs77
# 04.08.2012 ob 23:40
Prav čakal sem, da se še Slovenija obesi na to vprašanje. Srbski OK je bil ustanovljen 1910, na prve olimpijske se je šlo 1912. Ko so se drugi narodi priključili Jugoslavija ni zaprosila za novo članstvo, saj je OK Srbije le nadaljeval članstvo pod novim imenom in to se ni spremenilo niti 1992. Srbija ni nikomur ukradla medalj - te še vedno pripadajo dobitnikom, le pravno-formalno so pripisane njej. Primer Rudolfa Cvetka - zastopal je Avstrijo in še danes pripada ta medalja njim, čeprav je Slovenec. Mogoče bi kdo hotel, da je Jugoslavija posebno poglavje, a po MOK-u to ni. Bilo bi drugače, če bi Slovenija (in druge republike) počakala, a niso, ker so hotele v Barcelono 92 in so pristale na to. Ne zdaj jokati po politem mleku. Menite se z Avstrijo glede Cvetka - vas bojo poslal v tri krasne. In YU ni razpadla, ampak je prišlo do secesije nekaterih republik, a to je druga zgodba.
agent Perry
# 04.08.2012 ob 23:29
nerd je napisal: b]če nekdo pride v slovenijo pričakuje človek od njega neko dodano vrednost; kriminalcev, bleferjev, lopovov in tatov imamo dovolj svojih, ne rabimo še vaših tujih ! noben nikogar ne sili da pride v slovenijo in vsak jo lahko kadarkoli zapusti. in če nekdo izkaže to dodano vrednost je vsak pošten slovenec prekleto ponosen na njega ne glede na njegovo poreklo...
Se povsem strinjam.
pinkobalinko
# 04.08.2012 ob 23:17
@miha_lj - zmagovalni komentar!
pinkobalinko
# 04.08.2012 ob 23:15
Rad bi videl vse te dokumente, s katerimi naj bi MOK Srbiji priznal nasledstvo po Jugoslaviji. Po moje so še njihove 3 medalje iz Barcelone vprašljive, ker so takrat nastopali pod olimpijsko zastavo.
Ne vem kdaj naj bi se ta sukcesija zgodila, predpostavljam da ob sprejemu slovenskega in hrvaškega olimpijskega komiteja v MOK (5. februarja 1992). Takrat je dejansko izgledalo, kot da sta se Slovenija in Hrvaška odcepili in je še bilo nekaj Jugoslavije, kateri je MOK priznal sukcesijo (nikakor pa ne Srbiji). Ampak stavri so se že v naslednjih mesecih drastično spremenile in še tisto, kar je od Jugoslavije ostalo, je razpadlo.
Tole srbsko izkrivljanje dejstev je posledica tega, da so si od nekdaj predstavljali, da so nevem kako veliki, ker pa dejstva govorijo nasprotno, so jih pač za rajo prikrojili. Kot sem že napisal - zdravljenje kompleksov.
miha_lj
# 04.08.2012 ob 23:09
Naj vzamejo še Kocjančiča.
Gentleman
# 04.08.2012 ob 22:31
Osorni.... En namig! Razmišljaj, da so minusi mogoče v povezavi s tvojimi komentarji pred tem.
somebody_87
# 04.08.2012 ob 22:25
Dislajkal ste mi komentar, kjer sem napisal, da mi je dobitnica srebrne kolajne v streljaštvu zelo luštna. Res ste osorni :(
cairns
# 04.08.2012 ob 22:18
Zgodovinar
Srbija ni šla iz Jugoslavije, Slovenija je šla na svojo željo

Jugoslavija je razpadla. Pa kaj bi ti pisal. Preberi si poročilo Badinterjeve komisije.

Še dobro da neznanje ne boli. Tebi tudi morfij ne bi pomagal.
espero
# 04.08.2012 ob 22:14
Na 20 obletnico osamosvojitve Republike Slovenije so bili predstavljeni Slovenski športniki. Kot prvo Miro Cerar in tako naprej. Torej , ali je nastopal za Jugoslavijo ali za Slovenijo ali oboje.? Vsak naj presodi zase.
tenisač
# 04.08.2012 ob 22:13
Srbi bi itak bli radi povsod zraven, pa pretiravajo vedno seveda v svojih izjavih, oni so itak najboljši.
Laibach1144
# 04.08.2012 ob 22:12
@ roxdegabba: Malo te moram popraviti. Po razpadu nekdanje Jugoslavije (SFRJ) je Jugoslavija (kot ZRJ) še vedno sodelovala v hokeju na ledu in sicer od leta 1995 dalje. V letih 1993-1994 ni nastopala zaradi sankcij mednarodne skupnosti zaradi njihove agresije na Hrvaško in BIH. Slovenska hokejska reprezentanca je npr. proti ZRJ odigrala dve tekmi. Prvo 25.3.1995 na svetovnem prvenstvu Skupine C (rezultat 7:3 za Slovenijo) in 13.2.2000 na kvalifikacijskem turnirju za ZOI ko je Slovenija slavila 11:0. Tako je Jugoslavija še naprej sodelovala na hokejskih prvenstvih le uspehov ni bilo in so igrali tudi v Skupini D svetovnega hokeja kar bi bilo danes na ravni Divizije III.
Gentleman
# 04.08.2012 ob 21:45
Moje mnenje je, da se tako kot nam in Hrvatom tudi veliko Srbom ta poteza zdi nesmiselna. Vsaj po debatah z nekaterimi Srbi tako sklepam. Pač ne nasedajte provokacijam Milenka in njemu podobnim....
Zgodovinar
# 04.08.2012 ob 21:43
Vprašanje se ponavadi zastavi, kdo je financiral šport v času npr. Leona Štuklja... gimnastiko je financiral za olimpijske igre sigurno olimpijski komite kraljevine Srbije, kasneje kraljevine Jugoslavije... torej tako medaljo naj štejejo in Srbi in Slovenci... pa na zdravje!
Zgodovinar
# 04.08.2012 ob 21:41
Ni za zamerit Srbom da praznujejo danes 100 medaljo, zamerit je OKS, da ne praznuje in ne šteje medalj doseženih s strani Slovencev v Jugoslaviji. A kako računati npr. Danila Popivodo, ki je rojen v Lovćencu, a takrat bil zapisan kot Jugoslovan... danes celo velja za Slovenca... Za moje pojme bi bilo najbolj pravično, da vsi štejejo medalje iz tistega časa, saj so vsi vlagali v šport, če ne kot tekmovalci, pa kot trenerji, sodniki ipd.

Torej praznujmo vsi!
Zgodovinar
# 04.08.2012 ob 21:35
Srbija ni šla iz Jugoslavije, Slovenija je šla na svojo željo... dolgovi se po sporazumu delijo glede na to, da se deli tudi premoženje... tako ostaja Vila Bled, ki jo je postavil srbski kralj Karađorđević za enkrat še vedno v lasti Slovenije, a vprašanje kaj bo z LB na Hrvaškem. v času Jugoslavije so Slovenci tekmovali za to državo in ne za Slovenijo... joj, kaj dela nacionalizem, povsem bo pokopal nekatere vročeglavce...
mikic007
# 04.08.2012 ob 21:32
Zadnjic sem gledal neko spansko lestvico in oni so lepo vrgli jugo pod posebno kategorijo, celo srbijo s CG so dali posebej in Srbom pripisali le 7 medalj .. Cel svet ve, kako je na tem, oni naj pa kar praznujejo, ni panike ...
cairns
# 04.08.2012 ob 21:20
Lopovi so bili in bodo ostali.
somebody_87
# 04.08.2012 ob 21:17
Sara sebe smatra za Slovenko? :D Tega ni ona nikoli izjavila, kolikor se spolnem je celo izjavila, da bi tudi za Srbijo z veseljem nastopala, ali pač?
Janković sebe ne smatra z Slovenca? A bejž no bejž, kje si pa to zasledil majketi? :) Mama mu je Slovenka in to je ponovil že neštetokrat, all the same.
Šestakova tudi ni rojena v Sloveniji, pa če bi osvojila medaljo, tudi dvomim, da bi te motilo to, da je rojena v Srbiji, ha? He-he
Milenko
# 04.08.2012 ob 21:12
"Milenko, to so ljudje, ki so rojeni v Sloveniji in so tukaj odraščali

Ja,in? A ce bi se ti rodil v Nemciji,bi bil Nemec??
nerd.
# 04.08.2012 ob 21:12
somebody tooooo ti nesrečnik nesrečni :DDD jankovića si najdu za kontra primer HAHAHA, kaj naj ti rečem isakovićeva JE slovenka ker JE ROJENA v sloveniji in SEBE SMATRA za slovenko, kar je tudi izjavila takrat ko so ji nekaj težili novinarji. janković NI ROJEN v sloveniji IN HKRATI SE NIMA ZA SLOVENCA-vsem je jasno znano da se je ob več prilikah označil za ČISTOKRVNEGA MEŠANČKA. prihrani nam svoje komantarje prosim te lepo...
Jožeine
# 04.08.2012 ob 21:09
Srbi naj kar prištevajo. To je že vsem znano, da je njihovo tudi tisto kar ni njihovo. Z drugimi besedami tudi nekako tako kot da bi rekli da je bila Zastava v Kragujevcu tudi Slovenska. Sem prepričan, da bi bi se g. Štukelj v grobu obračal, če bi to vedel in takoj ukrepal. Štukelj je bil vedno patriot in Slvenec in nikoli Srb. Upam, da se bo kdo od živečih olimpionikov tudi oglasil - če analogno to prenesemo naj tudi potem Srbija povrne škodo, ki jo je JNA - vodena iz Srbije povzročila v Sloveniji.
somebody_87
# 04.08.2012 ob 21:08
Še slika. :)
somebody_87
# 04.08.2012 ob 21:06
Drugače je pa ta Ivana Maksimović, ki je za Srbijo osvojila 100. medaljo ( lol :D) neverjetno lušna :)
somebody_87
# 04.08.2012 ob 21:00
@nerd
Ne ti meni kako je to dvolično. Očitno si spregledal vse prejšne komentarje oz. tudi svoje komentarje, ki generalizirajo celotno populacijo in vzrok tega je bila res bedna prenapihnjena celotna zgodba, ne takrat niti prdnil nisi si se pa zato vtaknil v moj post, kjer ni bilo nič spornega in nič neresničnega.
A, res kakšno dodano vrednost, pa ti pričakuješ od priseljenca? Da bojo vsi vrhunski športniki, kirurgi, da bi si vsaj malo nekega spoštovanja prislužuil. A ti neko nadmoč, nadtalent iščeš/pričakuješ pri priseljencih?
In čist za primerjavo, ko je Sara v Pekingu osvojila srebrno kolajno so se itak vrstili komentarji
ja ona je Slovenka, rojena je tukaj, čeprav je oče Srb, bla,bla.
Da vzamemo za primer Jankovića:" ne on ni nikoli ne bo Slovenc, on je Srb naj se pobere v Srbijo nazaj" čeprav mu je mama Slovenka( kot Sari), kdo je tu dvoličen mi objasni?
stein
# 04.08.2012 ob 21:00
Verjetno nima Janković nič proti...
drops29
# 04.08.2012 ob 20:54
Kraner
# 04.08.2012 ob 20:36
Zakaj niso potem še prevzeli skupnim dolgov bivše države?Aja vsega pa ne bi vzeli,nama medalje vama dugovi,da bratski podijelimo


He, he si me prehitel... :)
frank james
# 04.08.2012 ob 20:53
pi,ke lopovske itak si cel čas neki prisvajajo pa kradejo...
drops29
# 04.08.2012 ob 20:51
Zgodovinar
# 04.08.2012 ob 18:24
...Edina pravna naslednica takratne SFRJ (kasneje ZRJ, SCG) je ostala Srbija in s tem podedovala tudi rezultate dosežene v nekdanji skupni državi na področju športa.


A bejž, no bejž! Ne vem zakaj nikoli ne zasledim, da je Srbija edina pravna naslednica SFRJ za dedovanje dolgov. Takrat ko se je delilo kdo bo koliko pufov skupne države vračal, jih pa najraje ne bi bilo zraven, a ne? Če so edina naslednica za dobro, naj bodo pa še za slabo.
Torej če pufi niso v celoti njihovi, potem tudi medalje in ostalo niso.
generusus
# 04.08.2012 ob 20:48
nerd.
Sem vesel, da veš, pa čeprav si najbrž rosno mlad. :-)

Vsa poniglavost človeške duše in pridobitniška narava ljudi pa se je pokazala po osamosvojitvi Slovenije, saj so prav tisti, ki si pred letom 1991 niso upali in želeli spregovoriti Štukljevo ime (ker ni bil prave politične barve), naenkrat kar tekmovali kdo ga bo pogosteje omenjal, saj so si na ta način želeli pridobiti politične točke.
Danger_Mouse
# 04.08.2012 ob 20:45
flyhigh
# 04.08.2012 ob 20:05
Prijavi neprimerno vsebino
Srbi pod AO???? Edino tisti ki so ziveli v bosni in na hrvaskem. Pred prvo balkansko vojno so bila ozemlja danasnje srbije pod turki, pol pa so ustanovili lastno kraljevino....

Mislim, eni ste res ko da bi vceraj prsli iz gozda....
_________

Sicer ne vem, komu in zakaj si repliciral, ampak vsaj še Vojvodino si pozabil... Prva balkanska vojna - tudi ne bo držalo... Kraljevina Srbija je nastala že po berlinskem kongresu 1878, ki je bil sklican po rusko-otomanski vojni, v dveh balkanskih vojnah pa so Otomanom nato iztrgali še lep kos ozemlja, med drugim tudi današnjo Makedonijo in Kosovo...
nerd.
# 04.08.2012 ob 20:43
generusus seveda vemo! komunisti so ga za krajši čas celo zaprli in mu prepovedali opravljati sodniški poklic do smrti! človeku, ki mu je 1996 Clinton in pol amerike namenilo stoječe ovacije, kakor je nekdo pred mano prilepil link..
generusus
# 04.08.2012 ob 20:39
Mlajši komentatorji gotovo ne vedo, da je do leta 1991 le malokdo vedel, kdo je Leon Štukelj, pa čeprav je bil najuspešnejši slovenski športnik vseh časov. Zakaj? Odgovor je preprost. Namreč, Leon Štukelj ni bil prave politične barve, zato se ga v bivšem totalitarnem komunističnem režimu ni smelo omenjati kot uspešnega športnika. Šele pa letu 1992 so mu dali vsa priznanja, ki si jih je zaslužil. Žal je bil tudi šport takrat prepleten s politiko.
Kraner
# 04.08.2012 ob 20:36
Zakaj niso potem še prevzeli skupnim dolgov bivše države?Aja vsega pa ne bi vzeli,nama medalje vama dugovi,da bratski podijelimo
regner09
# 04.08.2012 ob 20:30
PFUUUUUJ
sonet7
# 04.08.2012 ob 20:29
@Milenko, Tipično za vas, tipično...
sonet7
# 04.08.2012 ob 20:27
Mogoče jim je celo Kocjančič predlagu kaj tako kretenskega!
zvok
# 04.08.2012 ob 20:20
Medalje športnikov izključno iz Srbije + ekipno
http://sport.blic.rs/Ostali-sportovi/217472/Srbija-ima-65-a-ne-98-medalja
frutek01
# 04.08.2012 ob 20:10
svjetsko a naše :)
flyhigh
# 04.08.2012 ob 20:05
Srbi pod AO???? Edino tisti ki so ziveli v bosni in na hrvaskem. Pred prvo balkansko vojno so bila ozemlja danasnje srbije pod turki, pol pa so ustanovili lastno kraljevino....

Mislim, eni ste res ko da bi vceraj prsli iz gozda....
Samči
# 04.08.2012 ob 20:04
Zgodba traja že nekaj časa in je hudo abotna. Kriv je MOK, ki se požvižga na Združene narode in članstvo v tej organizaciji. In da, od Ok, ki mu predseduje Divac drugega res ni pričakovati. Once brothers...
Izgubljeni
# 04.08.2012 ob 19:55
Waw,Srbi so si nekaj prisvojili? Thats something new...
Danger_Mouse
# 04.08.2012 ob 19:55
Ampak, če odmislimo srbski hiper ego, je takšna stvar res kar zagatna, ne v individualnih športih, ampak v ekipnih...
Danger_Mouse
# 04.08.2012 ob 19:50
Srbska posla...
zabiče
# 04.08.2012 ob 19:33
in če nekdo izkaže to dodano vrednost je vsak pošten slovenec prekleto ponosen na njega ne glede na njegovo poreklo...

to drži
in zahvala vsem ,ki se pod slovensko zastavo borijo

samo da pa Srbija si prisvoji vse medalje iz Jugoslavije je pa kraja
sploh pa slovenske v smučanju in smučarskih skokih ali pa v gimnastiki
Hijena
# 04.08.2012 ob 19:32
"Mednarodni olimpijski komite je leta 1992 s statutom kot naslednico vseh nastopov in medalj določil preostanek skupne države"
Tako je pač določil olimpijski komite in si čisto legalno prisvajajo vse medalje, ker v SFRJ so se vse republike odcepile od Jugoslavije razen Srbije!
nerd.
# 04.08.2012 ob 19:22
somebody_87; ne tako dvolično..če nekdo pride v slovenijo pričakuje človek od njega neko dodano vrednost; kriminalcev, bleferjev, lopovov in tatov imamo dovolj svojih, ne rabimo še vaših tujih ! noben nikogar ne sili da pride v slovenijo in vsak jo lahko kadarkoli zapusti. in če nekdo izkaže to dodano vrednost je vsak pošten slovenec prekleto ponosen na njega ne glede na njegovo poreklo...
somebody_87
# 04.08.2012 ob 19:13
Milenko, na nek način imaš prav. Sedaj na to neumno provokacijo letijo res degutantni komentarji, ne da se mi ponovno ponavljati(komentarjev namreč).
Zagotovo, pa ne bi motilo nikogar, če bi kakšen Bojan Tokić osovojil medaljo jih tudi njegovo poreklo ne bi zmotilo, ali pa Sara Isaković, Snežana Rodić, Marija Šestak, takrat zagotovo ne bi dobili predznaka "smrdljivi, lažnjivi srbski dotepenci". Hell yeah.
D-Wade36
# 04.08.2012 ob 19:09
haha kakšne neumnosti... Rusija tudi nima vseh medalij od Sovjetske zveze.
metla
# 04.08.2012 ob 19:08
P.S.

Milenko toliko o nacionalisticnih izpadih. Da jih naslednjic ne bos pripisoval slucajno nam Slovencem! Sami se izlocujete!
tenisač
# 04.08.2012 ob 19:01
Milenko, to so ljudje, ki so rojeni v Sloveniji in so tukaj odraščali.
zelenjava
# 04.08.2012 ob 19:00
kdor je eno leto preživo v JLA ve kaj je bivša juga drugim je bre veze razlagat
metla
# 04.08.2012 ob 18:58
Milenko

seveda, kakor vam pase a ne? Takrat, ko je potrebno srat po Slovencih, takrat ste Srbi pa Bosanci itd. Ko je pa potrebno iskat pravice, ste pa najbolj zagrizeni Slovenci. Res zanimivo!
spiritus2303
# 04.08.2012 ob 18:58
od Triglava pa do VardarjaaaaaaAAAaaaAAaaa :)

počasi je treba že cenit te Srbe...vedno nekaj skup zašalabajzajo...
Milenko
# 04.08.2012 ob 18:57
"Balkanizem v vsej svojo veličini! Nevem, zakaj smo sploh šli v tvorbo z imenom Jugoslavija, ozemljsko nismo nič pridobili nazaj oz. po zaslugi srbskih igric po WW1 celo izgubili Koroško in kasneje še Istro k Hrvatom. Bratska in enotna država my ass.."

Ves kako se rece; bolje prvi v vasi kot zadni v mestu. Sedaj Slovencki so zadnji med zadnjimi!
Milenko
# 04.08.2012 ob 18:56
Zanimivo. Sedaj pa vecina sportnikov v Slo so Srbi,Bosanci,itd. Glej razni Handanovici & co. :)))))
metla
# 04.08.2012 ob 18:55
Kako je to zalostno, da se moras s tujim perjem karsit. Ti Srbi res nimajo nobenega sramu...
Punisher
# 04.08.2012 ob 18:49
hehe ... zemun do milvokija, srbija do tokija
help
# 04.08.2012 ob 18:48
Meni bi bilo najbolj všeč če bi tudi vse ostale države bivše Jugoslavije vse medalje pripisale sebi. Nobenega razloga ni za odpovedovanje lastni zgodovini in tradiciji. Vsi (oz vsaj večina) je te športnike doživljala (in tudi financirala!) kot naše. Srbija pač ne dopušča, da jo zahodnjaki nanjo gledajo kot na nekega 20 letnega mulca brez prave zgodovine (in zato potrebnega "vzgoje"), kar je tudi prav. Če pa nekdo želi biti viden v taki luči, potem pač smao glavico dol in tiho.
konka
# 04.08.2012 ob 18:47
gdje je srbin, tamo je i srbija

LOL press
samastala
# 04.08.2012 ob 18:38
SLOVENCI BODIMO PONOSNI,DA SMO SLOVENCI ne glede na to pod katero državo smo prej bili.Res pa je tudi,da je Miloševič sanjal o veliki Srbiji in,da je želel Jugoslavijo preimenovati v Srbijo.
Vaati
# 04.08.2012 ob 18:37
somebody_87
# 04.08.2012 ob 18:34
Joj, kok mediji znajo napihniti celotno stvar. Kolikor sem bral tudi po hrvaških medijih naj bi MOK prepisala, medalje Srbiji, ampak to še zdaleč ni razlog, da se "kitiš s tuđim perjem", preberite si malo komentarje na b92, pa vam bo vse jasno, tem 100 medaljam se vsi smejijo... Sicer pa, itak tukaj nikoli ne more miniti brez nacijonalističnih opazk, žal..
ferrari458
# 04.08.2012 ob 18:33
"kamor stopi srbska noga, tam je Srbija" ... to je srbski pregovor... zato ni čudno, da si prisvajajo tudi Leona Štuklja in Jureta Franka... Srbom je pa prisvajanje nečesa kar je slovensko še toliko lažje, ker je pri nas zelo močan srbski lobij in pri nas je jugofilov in srbofilov več kot pa zavednih Slovencev... Zoran Janković si pa itak lasti celo Slovenijo
samastala
# 04.08.2012 ob 18:32
Kraljevina srbov,hrvatov in slovencov, SHS 1918-1929
Kraljevina Jugoslavija 1929-1941
Demokratična federativna Jugoslavija 1941-1946
Federativna ljudska republika Jugoslavija 1946-1963
Socialistična federativna republika Jugoslavija 1963-1991

pred letnico 1918 naj bi bili Srbi pod avstro-ogersko (1867-1918)

Bilo bi pa lepo,da bi ta portal MMC RTV nardil kak članek glede tega pod katero državo je vse današnja Slovenija spadala.Ker verjamem,da bo zdaj veliko prerekan in ne soglašan ko je MMC ta članek objavil.
lokew1976
# 04.08.2012 ob 18:29
@Brahe

Brahe, jaz ti dam pohvalo, tebe pa takoj spokajo (komentar mislim hehe)
Žalostno!!!
Senna-Maze 28
# 04.08.2012 ob 18:29
Koliko od teh 100 medalj je slovenskih? Najmanj ena tretjina, tukaj so še ekipni športi, kjer smo tudi imeli Slovence v jugoslovanskih moštvih. Neverjetno, kaj se grejo. Čista kraja.
elan elan
# 04.08.2012 ob 18:28
Še en dokaz, da je Jugoslavija=Velika Srbija
majkomila
# 04.08.2012 ob 18:26
Novak Džokovič je Slovenc iz Male Ligojne pr Vrhnki, Dejan Bodiroga je iz Hrvatinov, ta prav primorc in Milorad Čavič je iz Bohinjske Bele. Amen.
Niko_K_
# 04.08.2012 ob 18:25
@Zgodovinar

Kot človek, ki je res zgodovinar, ti lahko povem, da NIMAŠ POJMA.
agent Perry
# 04.08.2012 ob 18:24
Pri nas smo samo malo boljši. Še po tolikih letih ogromno judi navija za Noleta, izključno zato ker je "naš". Jaz jih sicer debelo gledam, oni pa mene zakaj vendar tega ne razumem.!???
Zgodovinar
# 04.08.2012 ob 18:24
Slovenija se je 1991 odcepila od takratne SFRJ. Isto so storile Hrvaška, BiH, Makedonija in Črna Gora. Edina pravna naslednica takratne SFRJ (kasneje ZRJ, SCG) je ostala Srbija in s tem podedovala tudi rezultate dosežene v nekdanji skupni državi na področju športa.
Zaplotnik8
# 04.08.2012 ob 18:19
Ne vem čemu se sploh čudite.

Taki so srbi, širijo laži, prekrajajo zgodovino, kamorkoli pridejo si vse prisvajajo, zato so pa med drugim doživeli tudi to, česar bo jutri 17. obletnica.

Pa še v tem primeru se danes poskušajo prikazati kot goloroke nedolžne žrtve na traktorjih, za vse predhodne dogodke pa imajo kolektivno amnezijo.

100 medalj...patetično.
Senna-Maze 28
# 04.08.2012 ob 18:17
Sramota, kaj počnejo Srbi, ukradli so nam medalje !
Rougier
# 04.08.2012 ob 18:15
To so še ostanki UDBO dopisnikov iz Londona a la Meršol, Taufer itd.
macupicu
# 04.08.2012 ob 18:11
OKS :Ostane Kocijančič stalno
ttrubadur
# 04.08.2012 ob 18:08
Zakaj pa ne more biti tako, da se bile medalje v tistem času osvojene za Kraljevino Jugoslavijo/SFRJ - kot njeno naslednjico.
Kolikor vem so vsi ti olimpioniki zastopali barve Jugoslavije in naj tako ostane.

Rudolf Cvetko je osvojil olimpijsko kolajno za Avstroogrsko in je tako ostalo.
http://sl.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Cvet
ko

Karkoli drugega bo samo špetir in glede na polpreteklo zgodovino najbrž ne potrebujemo prav veliko novit tem za "špetir".
s5er
# 04.08.2012 ob 18:07
http://www.london2012.com/country/sloven
ia/profile/index.html
SteVsiNeumni?
# 04.08.2012 ob 18:07
Lol srbi si kar lastijo naše šampione.
Groteskno!
To bi moral protestirati državni vrh.

Štukelj ima s srbijo natanko nič zato je bizarno da nekdo krade njegove dosežke!!! Kje je zunanje ministrstvo!
zabiče
# 04.08.2012 ob 18:06
ma da rečejo za Srbijo je kretenizem prve vrste
kakšna Srbija neki
Srbi pa smučanje ha,ha,ha
sicer pa
to so medalje,ki so jih osvojili SLOVENCI
za Jugoslavijo od 1918 do 1991

sicer se pa zdej vidi
mi imamo od 1991 leta 19 medalj,če se ne motim
Srbi pa ?
Deeker
# 04.08.2012 ob 18:05
Slovenskega sodnika (vaterpolo) Borisa Margeta so izgnali iz olimpijskih iger v Londonu.
Blamaža za Slovenijo ....
s5er
# 04.08.2012 ob 18:05
http://www.london2012.com/country/serbia
/profile/index.html
lo_pa__ta
# 04.08.2012 ob 18:04
ni tako lahko kar razdelit..kaj pa ekipni sporti?

sicer pa to samo prica kako mocna je bila yu v sportu....najjači :)
vsak je prispeval svoje, tudi slovenci in lahko je vsak narod ponosen...se danes smo vsi bivsi odlicni v sportu
Brahe
# 04.08.2012 ob 18:03
Heh, zakaj je bil moj post izbrisan? Ok, je bil Off topic, samo vseeno. Me ma da bom prenehal obiskovati ta portal ker najprej brišete vso novomeško tarnanje (ki ni bilo nič žaljivo, le govorili so o stvareh, ki so se zgodile) zaradi etnične skupine potem pa še brisanje čisto neškodljivih komentarjev? Lepo vas prosim no...
generusus
# 04.08.2012 ob 18:02
Slovenci smo velik del naše kulturne in narodne identitete izgubili v različnih jugoslovanskih tvorbah. To nas tepe še danes. Spomnite se samo predlogov ti. skupnih jeder, ki so vsiljevala prevlado srbske kulture, jezika itd. v vseh vzgojnoizobraževalnih sistemih pri nas. Mlajši komentatorji najbrž tega ne vedo. Nerazumno čaščenje srbske glasbe na številnih prireditvah pri nas je samo en majhen delček tega na kar želim spomniti.
Anar Hija
# 04.08.2012 ob 18:02
hehehhhh.,... kako hitro se najde kdo, ki neti sovraštvo in delitve med ljudmi... ko bi spletno oko okoli sovražnega govora kdaj še pogledalo pisce takih člankov,.... sicer je jasno, kako in kaj ampak eno pa je jasno kot beli dan in s tem se strinja tudi vsa slovenska klena desnica: od SFRJ se je odcepila Slovenija - ni se od Slovenije odcepila SFRJ. In drugo: Slovenija se od SFRJ ni odcepila sporazumno ampak po svoji volji. Pričakovati, da bo zdaj vse po njenem, je iluzorno. Drugače je pa jasno, da je to zavajajoč članek.
NE janšizmu!
pinkobalinko
# 04.08.2012 ob 17:59
Na ta način si pač zdravijo svoj manjvrednostni kompleks.
Sicer ima pa Wikipedia tole rangiranje medalj najbolje rešeno. Kar se njih tiče je bila Srbija doslej na OI 1912, 2008 in 2012 ter na zimskih 2010.
la.sonrisa
# 04.08.2012 ob 17:59
zakaj pa ne bi enostavno rekli, da so tiste bile medalje za rajnko jugoslavijo, AO itd. in mir? zakaj jih mora nujno nekdo podedovat? saj to ni hiša umrlega dedka, za katero se bodo zdaj vsi stepli, da se prišlepajo do denarja. medalje se štejejo tisti državi, za katero so bile osvojene, pa če ta država danes obstaja ali ne. če pa srbi potrebujejo naše medalje, da slavijo en kao jubilej, pa tudi prav. lepo je pomagati tistemu, ki nima :)
chbulls
# 04.08.2012 ob 17:58
RTVSlo mora biti prodana srbskim vlagateljem. Vcerajsnja prva beseda v plavanju je bila Srb je ...... an ne Phelps je.
Mogoce bi bilo naj bolje da BIH in SLO zamenjate teritorij, da se mi lahko pridruzimo srbom. Ni cudno da juzni sosedje navijajo na tekmah "Alpski Srbi"

Danes moram iti na portale bivsih republik, da vidim koliko pisejo o Janezih z dezele.
kunta kinte
# 04.08.2012 ob 17:57
medalje naj si lastijo vsi,ali pa nobeden
bitrate
# 04.08.2012 ob 17:57
Vsako leto, ob vsakem tekmovanju, RTV novinarji vlečete razne jugonostalgične podatke iz zaprašenih arhivov.
Bedno.
slovenkaaaa
# 04.08.2012 ob 17:55
Saj po svoje je Štukelj res tekmoval (tudi) za Srbijo, tako kot srbski tekmovalci za Slovenijo... kot del Jugoslavije... dajmo si še mi pripisat srbske medalje, pa je...
frakcija
# 04.08.2012 ob 17:51
Stanovnik, JankoviIĆ, Kučan bodo sedaj še bolj veselo mahali s okupatorsko zastavo.
lokew1976
# 04.08.2012 ob 17:50
@Brahe

Vsa čast, Brahe, ti si pravi ekspert! Pohvalno (NI cinično!)
Taka razmišljanja se mi dopadejo in take pisce rabimo
silvab
# 04.08.2012 ob 17:36
To pa res ne morem verjeti.
jast123
# 04.08.2012 ob 17:34
nerd,
Prvič - jugonostalgik in srbofil sta dva različna pojma, ki sta si svetlobna leta oddaljena.

Problem pa je ta, da je Slovenija 1992 na to razdelitev pristala.
Se strinjam, da je to en velik kretenizem, zelo narobe in ne fer, ampak sami smo si krivi.
Za Demosovo vlado to pač ni bilo pomembno
slovenc pa pol
# 04.08.2012 ob 17:33
0 novga od srbinov
soncek-zlat
# 04.08.2012 ob 17:32
Ma srbi so patetični! Če "Kocka" kaj velja naj sedaj dokaže! Ne pa, da se samo "turista špila".
mooodeeel
# 04.08.2012 ob 17:32
Zasluga Jankovica in njegovih Pingvinov da ns cel svet spet mesa s Srbijo.
rostavili
# 04.08.2012 ob 17:31
Tam gdje živi jedan srbin, tamo je Srbija. medalje so osvajali za SRBOslavijo.
realm
# 04.08.2012 ob 17:30
Balkanizem v vsej svojo veličini! Nevem, zakaj smo sploh šli v tvorbo z imenom Jugoslavija, ozemljsko nismo nič pridobili nazaj oz. po zaslugi srbskih igric po WW1 celo izgubili Koroško in kasneje še Istro k Hrvatom. Bratska in enotna država my ass..
brasilinho7777
# 04.08.2012 ob 17:30
srbska posla....
nerd.
# 04.08.2012 ob 17:30
No vidite vsi Jugonostalgiki in Srbofili da ste živeli v Veliki Srbiji in ne v vaši titovi jugi HAHAHA imate kaj solzne oči? LOL Sicer je pa to tipično srbsko, da se kitijo s tujim perjem, res škoda da tudi turških medalj ne štejejo za svoje, ipak so nebeski narod bruhuhu
Drncl
# 04.08.2012 ob 17:26
Je to kaj čudnega? Kocijančić.
napredni
# 04.08.2012 ob 17:25
@ Brahe,

zato, ker je "naš" komite pravzaprav njihov komite, torej komite komunistične partije jugoslavije (srboslavije), s partijskim sekretarjem kocijančičem na čelu.
alberto-romaric
# 04.08.2012 ob 17:22
V Kraljevini Jugoslaviji so olimpijske medalje osvajali samo Slovenci. Razen mislim, da je en hrvat živel od rojstva v Lj in osvojil na ekipni gimnastični preizkušnji.
freedomboy
# 04.08.2012 ob 17:21
Leone srbine..naše su bre i turske medalje...nije krv voda haha :D
alberto-romaric
# 04.08.2012 ob 17:21
Leon Štukljević, Miroslav Cerarić, Mateja Svetić, Juraj Frankić, Stanko Derganić, ....
nad
# 04.08.2012 ob 17:21
Kar naj se napihujejo z našimi medaljami, glavno je, da se mi ne z njihovimi.
roxdegabba
# 04.08.2012 ob 17:20
Te športne organizacije pogosto nimajo nobene veze z realnostjo. Ob odcepitvi so bili vsi jugoslovanski hokejisti iz Slovenije, pa nam niso dali kontinuitete, čeprav preostanek juge ni zbral hokejistov niti za reprezentanco. Jugoslavija je nehala nastopati, nas so pa vrgli v c skupino.

MOK my ass.
zamudnik
# 04.08.2012 ob 17:19
Hehe, torej Jugoslavija mednarodnopravno ni razpadla, ampak se je samo manjšala in na koncu postala tako majhna, da je morala skrajšati tudi ime? Malo smešno, vsaj zame.
Kerlc1
# 04.08.2012 ob 17:13
Ja, berem polemike na srbskih firumih ob "100." medalji. Zanimivo pa je, da so na uradni strani MOK-a Srbiji pripisane le tri medalje iz Pekinga.
sprehajalec
# 04.08.2012 ob 17:12
Spet kreg okoli oslove sence. Naj OK Slovenija na spletni strani objavi dobitnike kolajn za Slovenijo npr;

Osvajači medalja – XVI igre, Melburn 1956.

1. srebrna, Franjo MIHALIĆ, ATLETIKA, maraton

2. srebrna, SLOVENIJA, FUDBALERI

3. srebrna, SLOVENIJA, VATERPOLISTI

Pa je urejeno.
Branimir II
# 04.08.2012 ob 17:10
Tema vec pokrenuta u Hr medijima, sa diskusijom po svim portalima.

Moj osobni stav jest da bi se statusi raspalih drzava trebali zamrznuti, naprosto tog subjekta vise nema. Slucaj sa sovjetima, cehoslovacima, itd. No, to nije praksa pa tako netko mora nasljedovati te medalje.

U tom slucaju, eto one idu Beogradu. Takva su pravila, i sto se mene tice u redu.

NO, jedna jest stvar nasljediti medalje,....a druga osvojiti medalje!

Dakle, dok ja nisam jedan da po Hr i SRB portalima sudjelujem u zucnim raspravama oko toga, nekom te medalje moraju ici i po pravilima idu Srbiji, u redu,....no smatram osobno tragikomicnim od Srba da od toga rade spektakl.

Naprosto, oni 100 medalja nisu osvojili, pa sto onda toliko i slaviti.
freedomboy
# 04.08.2012 ob 17:08
prirejanje zgodovine...nič novega
Brahe
# 04.08.2012 ob 17:06
Zakaj se naš komite ne zmiga in prepriča MOK, da se osvojene medalije razdeli med republike bivše jugoslavije po kraju rojstva olimpionika? Recimo cerar je bil rojen v SR Sloveniji in naj ga dajo pod slovenijo. pismo no, saj ima kocjančič baje nek vpliv tam. Mogoče je pa tak jugonostargik in srbofil, saj vemo kakšne barve je. heh. Upam da ne bo minusov zaradi malo humorja na račun kocjančiča :P
x-central
# 04.08.2012 ob 17:04
Za Srbijo ali Jugoslavijo? Jugoslavija je bila od 1918 do 2006, med tem pa tudi SFRJ (1943–1992) ?
Roko5
# 04.08.2012 ob 17:02
tako kot doma kar odhajajoci bratje in sestre ne odnesejo
pri hisi ostane ce seveda kaj ostane
Kasper19
# 04.08.2012 ob 16:59
neverjetno!
Videonovice
Športniki se še vračajo z iger 00:01:03, 16.08.2012
Olimpijska zastava potovala po Riu 00:00:34, 16.08.2012
Türk sprejel slovenske olimpijce 00:03:46, 14.08.2012
Semenya in Liu v domovini 00:00:56, 14.08.2012
Anketa o olimpijskih igrah 00:01:02, 14.08.2012
London si zasluži visoko oceno 00:01:55, 13.08.2012
Zakulisne zgodbe olimpijskih iger 00:01:33, 13.08.2012
Čez štiri leta je na vrsti Rio 00:03:52, 12.08.2012
Rogge o igrah v Londonu 00:02:47, 12.08.2012
Nov rekord jamajške štafete 00:02:02, 12.08.2012
Izjava Primoža Kobeta 00:00:51, 12.08.2012
Hrvaški vaterpolisti prvaki 00:01:07, 12.08.2012
Francozi ostajajo na vrhu 00:01:36, 12.08.2012
Košarkarsko zlato v ZDA 00:00:59, 12.08.2012