Preostali športi

Poudarki

  • Košarkarji in nogometaši z novimi dresi
  • Triglav kot glavni simbol
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 16 glasov Ocenite to novico!
Slovenija - Italija
Slovenski nogometaši imajo na zeleno-belih dresih tudi simbol Triglava. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Navijači
Košarkarsko reprezentanco navijači spremljajo v ogrevalnih dresih zelene barve, ki jim jih je podaril KZS. Foto: Reuters
Nekaj posebnega so dresi hokejistov, ki imajo na prsih risa. Foto: EPA
VIDEO
Športni izziv

Dodaj v

Bolj kot barve k prepoznavnosti pripomorejo dobri rezultati

OKS predpisal zeleno-modro-belo kombinacijo
2. februar 2012 ob 08:33
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tema tokratnega Športnega izziva je bila barva dresov slovenskih športnikov, ki so eni izmed najbolj neenotnih in po mnenju nekaterih zaradi tega tudi med najbolj neprepoznavnimi.

Novinar RTV-ja Ervin Čurlič je v studiu gostil predsednika olimpijskega komiteja Janeza Kocijančiča, predsednika atletske zveze Petra Kukovico, predsednika košarkarske zveze Romana Volčiča in predsednika nogometne zveze Aleksandra Čeferina.

V prispevku, ki je bil uvod v debato, je David Črmelj izpostavil prepoznavne barve brazilskih nogometašev, nizozemske nogometne reprezentance in njihovih navijačev, rdečih barv, ki jih imajo na sebi španski športniki in njihovi privrženci, pa nepogrešljivo hrvaško šahovnico in modro barvo Italijanov. V kombinacijah, ki jih je priporočil olimpijski komite od slovenskih reprezentanc nastopajo le redke - smučarska, odbojkarska in atletska.

OKS predpisal zeleno-modro-belo kombinacijo
"Dolgo časa so barve že določene. Prvič je o tem odločala Športna zveza Slovenija, ki je predhodnica olimpijskega komiteja, leta 1992. Sprejela je priporočilo, da se kot nacionalne upoštevajo zelena, modra in bela. Zbrali smo nekaj priporočil, tudi dopustili nekaj variacij v barvnih odtenkih. Na vseh sestankih smo prišli do stališča, da se barve reprezentanc poenotijo in uporabljajo v tem razmerju – 40 % zelene, 40 % modre in 20 % bele. Šport je sfera civilne družbe in je urejen po zakonih o društvih in noben od nas nima pravice ukazati, kakšni naj bodo dresi. Zaukaže lahko le država z zakonom, kar bi bilo sila neobičajno. Upoštevanje naših priporočil je stvar etike in samostojni odločitev športnih zvez ter organizacij," je uvodoma dejal Kocijančič.

Kukovica je pri izbiri barv izpostavil sponzorje kot zelo pomemben dejavnik: "Naše mnenje je, da bi bila prepoznavnost slovenskih športnikov čim bolj enotna. Na ta način še dodatno lahko opozorimo na Slovenijo v tujini na največjih tekmah. Je več dejavnikov, ki vplivajo na to, kako priti do enotne barve, kako upoštevati vsa ta priporočila OKS-a. Slovenski potencial naših sponzorjev, opremljevalcev je za vstop na slovenski trg majhen. Velikokrat je že pridobiti sponzorja velika stvar."

Košarkarji in nogometaši z novimi dresi

Pomen sponzorjev je poudaril tudi Čeferin: "Športniki so veliki promotorji te države in tudi zaradi tega bi bilo dobro, da so v enotnih barvah in takoj prepoznavni. Smo majhna država, nismo tako prepoznavni kot kakšna velika in zato bi bilo še toliko bolj dobrodošlo, da se poenotimo. Na tem področju sicer veliko problemov. NZS ima zelo dobro pogodbo z opremljevalcem. Oni ne bodo delali natančno takega dizajna, kot ga bo določil nekdo iz OKS-a ali države."

Košarkarji so z dobrimi igrami in izjemno podporo navijačev na zadnjih velikih tekmovanjih zagotovo med najbolj prepoznavnimi slovenskimi športniki. Od osamosvojitve dalje je izbrana vrsta nastopala v zeleno-belih dresih, za prihajajoče prvenstvo, ki ga bo gostila Slovenija, pa se bodo tudi oblačila košarkarjev nekoliko spremenila. Vse bo v skladu z motom prvenstva.

Triglav kot glavni simbol
Predsedniki so bili enotni, da za večjo prepoznavnost kot dresi in barve le-teh, poskrbijo dobri rezultati. Barve slovenskih športnikov so vse bolj enotne. Tudi nogometaši bodo v prihodnje igrali v novi podobi.

"Bistveno je, da naredimo drese prepoznavne. Da bo vsak, ko bo videl naše drese, vedel, da gre za Slovenijo," je zatrdil Kocijančič. Čeferin je mnenja, da ni prava pot iskanje barv za prepoznavnost, ampak je bolj bistveno, da se na simbolni ravni do določene mere izenači videz športnikov. Kot glavni oziroma najprimernejši simbol se že uporablja, pričakovati pa je, da se bo v prihodnje še bolj, Triglav. Glede poistovetenja navijačev pa Kocijančič ne vidi težav. Navijači se bodo poistovetili z vsemi dobrimi rezultati.

T. J.
Prijavi napako
Komentarji
karambo
# 13.05.2012 ob 15:18
Zelo se strinjam s tem, kar je zgoraj povedal U-N. Dejstva so naslednja:
- odločitev o barvi dresov je bila sprejeta leta 1992
- odločitev v 20 letih ni bila sprejeta ne samo med delom, ampak verjetno kar med veliko večino navijačev

Torej lahko sedaj še 10 let rinemo z glavo skozi let ali končno nek funkcionar reče bobu bob in se barve spremenijo. Ne vem sicer za ostale in Olimpija gor ali dol ampak zelena barva v identiteti slovenskega naroda ne igra nobene vloge. Slovenija je lahko tudi zaradi mene zelena dežela, kot je tudi Avstrija in še mnogokatera druga, samo za Slovence ne predstavlja nobenega poglobljenega pomena. Vse barva tujih reprezentac: I - modra, NL - oranžna, ... imajo pomen v njihovi zgodovini. Za zeleno barvo in Slovenijo te povezave ni.

Tudi mene moti to, da se moramo ločevati od ostalih. Potem si pa dajmo roza drese ni vsi bodo vedeli, da gre za Slovensko reprezentaco, ker jih nima nihče na svetu! Mislim, da je iz tega primera jasno, da gre za čisto neumnost. Prepoznavnost raste z vsakimi petimi leti in pred dvajsetimi leti je bila manjša kot pred desetimi in danes je večja kot pred desetimi. Mislim, da je zelo neumno, da se turizem/državo skuša samo zaradi prepoznavnosti dajati v barve, ki niso povezane z narodom.

Tako da bi prosil v duhu tega, da se ne prepiramo okoli oslove sence, da se stopi korak nazaj, se prekliče slabo odločitev izpred dvajsetih let in gremo skupaj naprej. Reprezentančni dres mora predstavljati državo! Drugače pa bomo prišli do tega (mladinske OI):
http://cdn1.siol.net/sn/img/12/016/63462
3467598530230_21_cuvan2_120116_pek-1.jpg

Predlog navijačev (za hokejske drese):
http://shrani.najdi.si/?2O/WO/D7O1HhA/hz
s.jpg
http://shrani.najdi.si/?3O/m5/2N4EuCNs/h
zs1.jpg
http://shrani.najdi.si/?45/5G/4HIRPHrQ/h
zs2.jpg
http://shrani.najdi.si/?3s/5J/4vOF3zPT/h
zs3.jpg

Mislim, da je čas, da se ta norost zaključi.
U-N
# 07.02.2012 ob 03:09
To, da bi Slovenija morala imeti barve dresov samo zato, da bi bila prepoznavna v svetu je idiotizem prve vrste. Dejstvo je, da je Slovenija kot država na zemljevidu Evrope in celotnega planeta popolnoma nepomemben igralec in njej lahko določeno mero prepoznavnosti na področju športa prinesejo le dobri rezultati.

Ravno zaradi tega ne razumem te slovenske zaplankanosti, zakaj bi v tej državi morali bi prepoznavni pred tujci, ki ponavadi niti ne vedo, da Slovenija obstaja. Govorijo zagovorniki zelene kombinacije o prepoznavnosti, medtem pa reprezentanci Sloveniji z to isto kombinacijo vrtijo napačne himne po mestih v Evropi (Bruselj oz. prestolnica EU je lep primer, ki se je zgodil pred kratkim).

Na svetu praktično ni države, ki ne bi na športnem področju nastopala v svojih zgodovinskih in nacionalnih barvah (dresi Nizozemske, Rusije, Italije, Nemčije, Avstralija itd. vsi izvirajo iz teh dveh predpostavk).

Dresi morajo združevat in ne razdvajat! Očitno zeleni uspeva predvsem slednje, zaradi česar tudi obstajajo te polemike že dvajset let. Stavim, da ni človeka v tej državi, ki bi si lahko zamislil drese hokejske reprezentance v katerikoli drugi barvi kot pa trenutno nastopajo. Niti ni človeka, ki bi tem barvam nasprotoval. Ampak ne, gremo raje spremenit še te drese. Ni pomembno kaj si slovenski narod misli o tem, ampak je pomembno predvsem to kaj si mislijo tujci:)))) Zaplankanost in hlapčevstvo.

Še enkrat. Ni pomembno kaj si o barvah slovenskih reprezentac mislijo tujci ampak to kaj si mislijo Slovenci. Nažalost pa zaradi slovenske hlapčevske miselnosti odloča predvsem tisto prvo. Ravno to je bil razlog zakaj je OKS leta 92 sprejel odločitev o modri in zeleni kombinaciji. Ne zato, ker bi zelena bila kao nacionalna barva ampak zato, da bi se kao razlikovali od držav republik bivše Jugoslavije.

PS: Ne mi o idiotskih argumentih, da je zelena nacionalna barva Slovenije zaradi zelenih gozdov in nekega turističnega oglasa iz časa Jugoslavije. Mimogrede, lipov list je simbol vseh Slovanov in tukaj Slovenci niso odkrili tople vode.
U-N
# 07.02.2012 ob 02:43
@petermeter: Omenjena hrvaška šahovnica na njihovih dresih. To je nacionalni zagrebški grb, ki ga imajo Hrvati (Zagrebčani) v rabi že iz Valvazorjevih časov. Mi imamo ta problem, da so si pokrajine različne, ne kot na Hrvaškem, ki vse izvira iz Zagreba.

Če povzamem njihovo uporabo grba nikakor ne pride v poštev naša zastava (post komunistična) in triglav (samo gora, in smo lahko na kaj druga tudi ponosni).


Hrvaška šahovnica je bila simbol hrvaških plemičev in naroda dolgo preden je Zagreb sploh postal njihovo pomembno mesto. Izvira še iz časov hrvaških kraljev, ki so imeli centre svoje oblasti v mestih po Dalmaciji in Hercegovini. Zagreb postane pomembno mesto šele v času Vojne krajine stoletja po tem, ko je šahovnica že v uporabi. Uradni simboli mesta, ki izvirajo iz 16. stoletja pa niti v 21. stoletju ne vsebujejo šahovnice.

Morda ne veš ampak zastava Slovencev ne izvira iz postkomunističnih časov ampak je v uporabi že najmanj od sredine 19. stoletja. Med drugimi so se ob tej zastavi borili slovenski polki na Soški fronti med prvo svetovno vojno in po njej tudi borci za severno mejo.
wisan
# 03.02.2012 ob 10:30
" Bolj kot barve k prepoznavnosti pripomorejo dobri rezultati "
S to izjavo se absolutno ne strinjam. Zelo prepoznavni so Hrvati s svojo šahovnico. Samo, če ne bi bili nikjer poleg, bi bili s šahovnico vred popolnoma neprepoznavni.
Zeleni so tudi nemški nogometaši ( in belo-črni ) in latvijski košarkarji,.... Slovenija pa ni samo zelena, je tudi modra ( morje ), bela ( sneg ), rdeča ( preteklost ). Definitivno ljudje zeleno barvo povezujemo bolj z raznimi Olimpijami in ne z zeleno Slovenijo. To se da spremeniti le na en način, tako da Olimpija spremeni barvo dresov.
Osebno mi je všeč modro-bela barvna kombinacija hokejistov ( HZS ). Tudi alpski smučarji izgledajo super v letošnji modri in z zelenimi ščitniki ( dokaz: fotograf. zgoraj ). Zeleni dodatek imajo tudi biatlonci in se je izkazal za super idejo glede prepoznavnosti, ki jo drugi posnemajo. Torej, zeleno je treba vkombinirati le kot dodatek v prevladujočo modro, in belo barvo. Grb pa sigurno je naš skupni prepoznavni znak in spada na vse reprez.drese.
tiger983
# 03.02.2012 ob 01:03
http://www.kamra.si/Data/Valvasor%20-%20Viniški%20grb.jpg

tukaj imate povezavo kako naj izgleda slovenski grb, kateri bi mogel biti na vsakem dresu slovenskih športnikov
knedl222
# 02.02.2012 ob 22:39
če se vpraša mene bi bilo bolje, da imamo samo dve barvi, ker če jih je preveč smo preveč načičkani....večina reprezentanc ima namreč par (brazilija modra in rumena, hrvati bela in rdeča, italijani bela in modra...) zato se mi mogoče predlog 40 % zelene, 40 % modre in 20 % bele ne zdi najboljši....
pravzaprav pa kaj bi čas in predvsem denar vlagali v obstranske zadeve....ta denar naj gre raje za univerzijado in ep v košarki 2013....
KVG
# 02.02.2012 ob 22:10
drop dead
# 02.02.2012 ob 20:18
http://www.ekipa.org/index.php?p=te&
i=993&s=3&t=1298118986
drop dead
# 02.02.2012 ob 20:16
http://www.ekipa.org/index.php?p=te&
i=993&s=3&t=1298118986 "Tako naj bi zgledal"
drop dead
# 02.02.2012 ob 20:11
Za vse ki še ne veste iz wikipedije

In February 2011 it was again confirmed, by the Football Association of Slovenia, that the jersey colours will change in 2012 and that the kit provider, Nike, has already started to design the national team jersey's in white, blue and red.
zamudnik
# 02.02.2012 ob 20:10
Kdor:
a) je star trideset let,
b) ni potomec oficirske družine nekdanje države ali poosamosvojitveni priseljenec,
c) ni obremenjen s slepo zahojeno provincialno mržnjo do Ljubljane

ima vse realne predpogoje, da vsaj približno ve, kako močna je simbolična povezava zelene barve in Slovenije kot samostojne države.

Hvala.
AnKOrn
# 02.02.2012 ob 19:56
hydrogenium:
oranžna barva ima pomen tulipanov

Hahaha ... hahaha. Ja. Poment tulipanov. Ma ti si tulipan. Oranžna je nacionalna barva Nizozemske zaradi njihove kraljeve družine. Isto kot je zelena nacionalna barva Slovenije, ker je Slovenija zelo zelena država, razen, če si barvno slep.
zlatorog00
# 02.02.2012 ob 17:42
Edino slabše od recimo sporne barve je stalno menjanje barv. To niti slo gospodarstvu ni jasno.. pogledaš coca colo, heineken, budweiser, amstel... vsi imajo iste logotipe že več kot 50 let, recimo laško pa vsake dve leti novo skrpucalo

ja sam kozorog je pa že od nekdaj hehehe
varda
# 02.02.2012 ob 15:49
Sam ne takih dresov kot jih majo odbojkarji pa bo dobr. To so najgrši dresi kar sem jih kdaj vidu, podobno velja tudi za rokometaše letos.
FooFighter
# 02.02.2012 ob 14:09
zaradi mene je lahko fluoroscentno marskovsko zelena
(sem štajerc) z izbiro barve mimam nobenih problemov.
to naj stroka določi, kaj nas predstavlja kot Slovence, oz v sodelovanju z oblikovalci in tržniki.
ne vem zakaj se tukaj išče neka nujnost iz zgodovine?
lahko bi imeli nekaj popolnoma čisto novega, nek simbol osamosvojitve na splošno,
saj smo mlada država, ki je 1991 začela pisat novo zgodovino, in popolnoma nov v ta namen bi lahko bil tudi simbol, če 200 let bo tudi ta izviral iz naše zgodovine, to kar iščemo danes. Ampak mi se še zmeraj obnašamo, kot da ne obstajamo?

za mene nujno je samo, da je stvar enotna (fajn je tudi moderna in vpadajoča, če izpade pa grda, pa tudi ni problem, bo pač po tem prepoznavna, slo imajo pa najgrše drese :))) zdaj se niti to ne ve, ker ima vsak svoje.
ko bom gledal odbojko, nogomet, rokomet, smučanje, košarko, hokej,....
bom takoj ugotovil, keri so naši in tudi igralci bodo bolj vedeli, za koga se borijo!!!
FooFighter
# 02.02.2012 ob 13:45
dres ni samo simbol države, ampak je še mnogo mnogo več
ne obstaja zastonj znanost o tem, vse velike vojske so imele lastne simbole, to je nujno za ustvarjanje pripadnosti na globalnem nivoju in tako večje enotnosti in uspešnosti.
pri nas se pa iz tega norca delamo in potem se čudimo, da imamo razne Udrihiće, Vujaćiće, ...
in ironično je v tem še več simbolike, mislim, da ni slučaj, da naši danes že lahko rečemo tradicionalno izgibljajo dobljene tekme v zaključku. tudi tukaj not se po moje skriva ta problem.
najprej je treba najti simbol (barve,..), ki bo identificiral vse Slovence, in potem je treba to NUJNO poenotit v vseh športih. Grem stavit, da bodo naši bistveno enotnejši, močnejši, zvestejši, ponosnejši,..., uspešnejši. Pa ne samo športniki, vsi Slovenci. Narod brez lastne idnetitete ni narod, ampak izgubljenec. In tudi to simbolično sovpada s tisto Cankarjevo o hlapcih, neizbežno. Meddrugim se norca delamo iz Balkancev, čeprav smo to sami po geografiji, po dejanjih si pa še zdaleč ne zaslužimo tega naziva, prej kak pičkodimovci. Hrvatje, Srbi, Makedonci, Bosanci,... oni vsaj vedo kaj so, ponosni so na to, popolnoma prav in upravičeno je tako.

In ker pri nas očitno ne bo šlo zlepa, je treba zgrda. Jaz takoj podprem tak zakon. Žal odločajo tisti, ki imajo od tega korist, tako da se pri nas to ne bo spremenilo, in ne samo, da se izplača, zdi se že samouevno in edino možno, že navada, ne samo lastni interes.
FooFighter
# 02.02.2012 ob 13:14
in potem mi vzvišeno gledamo na Balkan?
njim je uspelo, vzgledno, samo kaj to priča o Sloveniji? bananarepublika je bolj prav.
FooFighter
# 02.02.2012 ob 13:13
Kocijančič
z drugimi besedami povedano
to je super priložnost, da VSI posamezniki VSAKE zveze fajn zaslužimo zraven.
če bi bilo to poenoteno, bi zaslužil mogoče samo en dva (kdor bi pač o tem krovno odločal), zdaj nas ima od tega profit bistveno več, še najlepše pa je, da lahko imamo razpise na vsake cca 4 leta, tako da se vedno znova in znova da iztržit kak delež za novega BMWja. super, tako mora ostati in tako je prav, jebeš slovensko identiteto v športu, saj ti hlapci je pa itak ne rabijo.
Spook
# 02.02.2012 ob 12:26
Rogaška Slatina:



Selnica ob Dravi:



Ajdovščina:



Sploh ni problem v zeleni barvi kot barvi nasplošno, bolj se gre za to ker ima te barve Olimpija (sovražniki pa to). Če bi Olimpija mela rumene drese bi bila zelena super zaželjena za drese... Omejenci.
Spook
# 02.02.2012 ob 12:20
Štajerski grb. Hm...

Kraner
# 02.02.2012 ob 12:12
če bi nazaj uvedli drese športnikov kot so jih nosili na olimpijskih igrah v antični grčiji,bi šport zasijal čisto v drugačni luči.
prodlgy
# 02.02.2012 ob 12:07
lahko je zelena, samo ne taka kot smo jo videvali do sedaj. Bela-temno zelena, najbolj antipatična barva za moje pojme pa sem expert v stilu.
fafaron
# 02.02.2012 ob 12:00
Gostujoči nogometni dres ni skrapucalo ampak je zelo lep, domači tudi, rokometni pa je osupljivo oduren! Kot embalaža za jogurt ali kislo smetano cenene znamke Olimp. A že vratarjev rokometni dres je čisto v redu in jaz bi le tega uporabil za igralce v polju, vratarju pa trenutnega za ostale igralce, da se bodo nasprotniki bali vratarja. q:

Stran z zeleno?
Nekdo pred mano je Irce označil za muslimane. Uf, kakšna blamaža zanj!

Da pa še jaz predlagam svojo odurno kombinacijo:
poševno prohast oranžno-črn... (;
T-bag
# 02.02.2012 ob 11:49
1. NZS ima zelo dobrega opremljevalca zato ne bodo delali takega dizajna kot ga določi oks. Haha nzs ima po mojem mnenju najslabšega opremjecalca. Spomnimo se da je bil na prenstvu slovenski dres izbran za najgršega. No to pa ni ravno priznanje za opremljevalca.

2. Vsi ki ste proti zeleni barvi; domnevam, da ste štajerci in ne želite da so dresi zeleni kot olimpija oz ljubljana. sam sem s primorske a vas razumem. A naj povem da zelena barva olimpije oz ljubljane nima nobene povezave. Zelena je bila barva slovencev še preden je obstajala olimpija oz maribor. Če se spomnite nastanka jugoslavije (no iz slik mislim:)) ko smo bili narodi postavljeni po barvah (slovenci zeleni, hrvati rdeči, srbi plavi....) Olimpija je pa nastala 1961 torej petnajst let po tem ko smo že slovenci prevzeli zeleno barvo.
Da smo slovenci zelene barve ni naključje. Podobno kot je zelena barva irske. Slovenci smo edini potomci keltov izven otoka. (O tem pričajo tudi razni običaji kot so postavljanje mlajev, šrange...) Sicer je to mogoče le majhen razlog da smo zeleni, a glavni je vendarle zaradi izrazito zelene dežele. Bolj kot romunija kot je nekdo napisal. Podobno zelena kot je irska.

Če vas pa res moti da je zelena zradi olimpije pa poglejte sosednje države (srbi rdeči kot crvena zvezda, hrvati rdeče beli pa imate moder dinamo, itd itd...

3. Če pa koga zanima barva košarkarjev na EP v Sloveniji mi je Avanzo povedal da bo zelena kot v napisu i feel slovenija.

Lep dan:)
Rui
# 02.02.2012 ob 11:47
Prepoznavni bomo takrat ko bomo imeli enotne barve. In sam se strinjam s Čeferinom da bi vsi morali tudi uporabljati simbol tj. Triglav ki bi dodatno pripomogel k prepoznavnosti. Vse reprezentance ga lahko umestijo na svoje drese.

P.S. Zelena barva pa nima nobene nacionalne veze. Takrat na začetku države je bilo razumljivo da so izbrali neko barvo, ki nas je ločila od bivše skupne države, danes pa ni potrebe vstrajati na zeleni samno zato ker smo je navajeni. Čeprav na zeleni vstrajajo samo še košarkaši in nogometaši, pa še pri slednjih bo zeleno nadomestila modra.

Poenotenje je je bistvo......
kanalija
# 02.02.2012 ob 11:19
Uf si pa vzkipljiv ni kaj.. seveda imaš pravico, ti jo kdo odreka? In da, repliciram če se mi zdi to potrebno in mi je všeč debata, zato se ne takoj razhudit kot eno dete. Btw kvazi pametnjakovič ni ravno žaljivka...
kok
# 02.02.2012 ob 11:16
dresi so običajno v nacionalnih barvah - ergo potrebno je spremenit rdečo v zastavi v zeleno
iRobert
# 02.02.2012 ob 11:15
@kanalija samo odgovarjam ti, da neboš samo tisti, ki si jemlje to pravico ! ja lepo da sedaj poznaš zgodovinska ozadja, me veseli :) ! če ti pametuješ bom pa še jast malo nazaj, ko si se pač vedno ti zapičil vame, no pa se bom še jast vate kvazi *pametnjakovič*
zogg
# 02.02.2012 ob 11:08
Jaz sem mnenja da bi morali imet modro-zeleno-belo kombinacijo. tega nima noben v evropi
kanalija
# 02.02.2012 ob 11:06
@irobert: no točno tako, niso v barvah zastave. In da, poznam zgodovinska ozadja njihove izbire. Pametujem? In kaj točno počneš ti?
nane
# 02.02.2012 ob 11:04
Barve, ki predstavljajo Slovenijo so že dolgo znane in te so modro-zeleno-bela. Zdaj, če komu to ni všeč je to njegov osebni problem.

Dejstva so pač naslednja:
- stari slovenski grb je imel zeleno z lipovim listom, zakaj so ga odstranili iz grba nimam pojma - http://sl.wikipedia.org/wiki/Slika:SR_Sl
ovenia_coa.png

- osamosvajali smo se s sloganom Slovenija moja dežela v zeleno modri barvi http://sl.wikipedia.org/wiki/Slovenija,_
moja_de%C5%BEela

- zeleno modro priznavajo tudi
vlada RS http://www.vlada.si/si/o_vladi/kdo_je_kd
o/ministrstva/
uradni slovenski turistični portal http://www.slovenia.info/
turistična zveza http://www.turisticna-zveza.si/index.php
OKS http://www.olympic.si/
stran namenjena 20 letnici Slovenije http://www.dvajset.si/

Point je, da se v nečem razlikujemo od drugih. Ko pogledaš facebook stran o Sloveniji iz večine slik narave sekata modra in zelena http://sl-si.facebook.com/SlovenijaMojaDezela
Kauko
# 02.02.2012 ob 11:02
Se strinjam s SF010 glede himne, to da reprezentanti ne pojejo himne je ena velika sramota. Edini ko vsi v en glas so rokometaši ostale pa kot da jih...
kanalija
# 02.02.2012 ob 11:02
Zeleno barvo je imela vedno Olimpija in Ljubljana, to pa ne pomeni da morajo biti tudi dresi državne reprezentance zeleni.

Olimpija ni od vedno zelena.
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 10:49
Seveda Stig logičn. KEr to je reprezentanca Slovenije ne Ljubljane. Ta zelena nam sigurno ne pristoji, djmo trobojnico gor al pa Triglav.
The Stig
# 02.02.2012 ob 10:45
zafrustriranost nima meja.

ker je zelena Olimpija, smo vsi proti! kako bedno.
iRobert
# 02.02.2012 ob 10:43
@roxon pa vendar imajo celjske barve vsaj neko , oziroma zelo veliko zgodovinsko težo, ne samo v sloveniji, kar v evropi ^^ ! medtem ko zelena, res nevem ,sem ljubljančan, pa vseno ne vem v čem bi ta barva predstavljala slovenijo lol ! kakorkoli, naj bodo vsaj vse selekcije v enaki barvi ne pa da ima vsaka svojo, samo še roza nisem videl do sedaj lol
Roxon
# 02.02.2012 ob 10:40
@hydrogenium

Ne moremo teh treh zvezdic uporabit kot prepoznavni znak, ker potem bodo spet kakšni omejenci, ko bodo rekli nočem Celjskih dresov, kot zdaj pravijo da imamo Ljubljanske.
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 10:32
Hrvati majo povsod kocke pa vendar so prepoznavni. mi pa spet mešamo drek. Dres v barvah zastave in v vseh športih enako pa bo ne.
prodlgy
# 02.02.2012 ob 10:24
Ne vem kaj je sedaj spet to? nesposobnost, če so že govorili o spremembah naj nekaj uredijo že enkrat. V čem so to igrali naši rokometaši? Zakaj so dodali neko rumeno, ki sploh ne paše?
Kot je že en omenil, bi naj izhodišče bila hokejska reprezentanca. So odlične samo pomodernizirati v stilu je treba pa bomo najbolj prepoznavni!!!!!!!!!!
petermeter
# 02.02.2012 ob 10:14
Omenjena hrvaška šahovnica na njihovih dresih. To je nacionalni zagrebški grb, ki ga imajo Hrvati (Zagrebčani) v rabi že iz Valvazorjevih časov. Mi imamo ta problem, da so si pokrajine različne, ne kot na Hrvaškem, ki vse izvira iz Zagreba.

Če povzamem njihovo uporabo grba nikakor ne pride v poštev naša zastava (post komunistična) in triglav (samo gora, in smo lahko na kaj druga tudi ponosni). Kar nas združuje je kranski grb, celski grb in na splošno tudi karantanski (brez j, ki je komunistični dodatek in ga Slovenci v besedah ne govorimo).

Če hočemo biti povezani moramo to povezanost iskati v zgodovini, takrat ko smo hoteli biti povezani s svojimi brati.
1312
# 02.02.2012 ob 10:06
@SF10->Torej priznaš,da je modra italijanska nacionalna barva,čeprav je nimajo v zastavi.Nizozemska ima oranžno iz istega razloga.Slovenija?The green peace of Europe?Zelen lipov list?
Zelena je slovenska nacionalna barva.To nima nič z Ljubljano,še manj z Olimpijo.Fajn je imeti tako barvo,ker s to barvo (v kombinaciji z modro in belo) bi bili prepoznavni,ker take barve kombinacije (torej zeleno-modro-bele) kolikor jaz vem,nima nobeden.
Kar se tiče simbolov-Triglav je super.Kot je že nekdo prej omenil,če bi ga imeli na vseh dresih,bi verjetno kmalu postal bolj prepoznaven (kot hrv. šahovnica).Mi moramo iskati simbole,s katerimi se lahko MI poistosvetimo,ne simbole,po katerih nas poznajo turisti (ne predstavljam si ravno Blejskega jezera na prsih ;D ),in mislim da se pod Triglavom spozna vsak Slovenec.Kar se pa tiče Risa pri hokejistih-naj ostane.Risi živijo le v nekaj državah,ena iz med njih je Slovenija,in v bistvu je ris na prsih lepa gesta-ris predstavlja borbenost,nepopustljivost.Super simbol na naše hokejiste.
pezdicek
# 02.02.2012 ob 10:05
http://img.rtvslo.si/_up/upload/2009/12/
07/64646572_belo_modri.jpg
iRobert
# 02.02.2012 ob 10:04
@kanalija drugače je pa *azzurro* modra barva nacionalna barva italije zato jim pravijo azzuri ( plavi ), in jo uporabljajo v vseh selekcijah in športih, posvečena je pa kraljevi dinastiji ki je leata 1861 združila italijo in katere zaščitna barva je bila *Azzurro Savoia* !! kar se tiče Nemčije ima drese črne in bele ( barve nemškega cesarstva ) na njih pa so črte v barvi sedanje nemške zastave črna/rdeča/zlata! no pa pojdiva na Nizozemsko , Oranžna barva je barva Nizozemske kraljeve družine po kateri je bil imenovan William of Orange iz 16.st , in predstavlja Nizozemski nacionalni ponos :) ! bo dovolj ? al še ? samo tolk ker pametuješ na vsak post, pa brez zamere, če kje ni presledka sem na mini testaturi ne za računalnikom :)
MyotisSI
# 02.02.2012 ob 10:03
Zelo hitro rešljiv problem.

Pošteno se plača skupini sposobnih oblikovalcev, ki problem rešijo, seveda brez vmešavanja ljudi ki o zadevi nimajo pojma (politiki, razni športni funkcionarji itd.).

Potem se vsenm zvezam reče, ali pač sprejmete novo enotno barvno shemo ali pa xy % manj denarja, ali pa nič. In to je to.

Ni pomembnio katera barva je oz. kakšen sibol se uporabi, bistvo je da se vsi, oz. večina ljudi v taki podobi najde.

Vse to je izvedljivo, a v našem bananistanu bo šlo težko skoz ...

Vse bi bilo boljše kot sedanji "teksas"
obid83
# 02.02.2012 ob 09:57
@badžo

Ma vse je lahko sam zelene ne!!!
nemoremsespomnit
# 02.02.2012 ob 09:56
Za prepoznavnost naših športnikov bi za začetek lahko le ti tekmovali brez majic, zgolj z alkoholnim flomastrom na hrbtu napisanimi številkami...

...tekme ženske odbojkarske reprezentance bi bile noro obiskane...:))
SF010
# 02.02.2012 ob 09:54
italjani so modri zaradi savojske kraljevine ko je bla modra

nizozemci oranžni ker je to kraljeva barva

nemci bodo pa ravnokar mavričasti ker imajo same priseljence
gregsz
# 02.02.2012 ob 09:48
@Zverčk

Nekje sem bral, da ekipe, ki imajo rdečo barvo dresov dosegajo boljše rezultate.
kop
# 02.02.2012 ob 09:43
hydrogenium

# 02.02.2012 ob 09:29 nemci nimajo samo bele barve v dresih ampak tudi črno, ki je barva zastave. Kaj v slovenski zastavi imamo pa mi zelenega?


hehehe, sej mi mamo tud belo. Tko kot v zastavi. Pa kako lahko tak kretenski stavek sestaviš?
Ovržeš nemško belo barvo, ki je prva "home" barva. Naša "home" je isto bela. Oni bele nimajo, mi jo imamo! Njihova "away" varira od črnih do rdečih, naša je zelena. Oboji imamo torej ene drese izven nacionalnih barv. V čem je problem??
Lejte sej če je zelena problem zaradi enega kluba ( noben nikoli ne omenja Krke, Zlatoroga) to pomeni vašo omejenost in ne poveličevanje Olimpije! Vaše frustracije, vaše probleme...
SIcer jo lahko tudi umaknemo, zeleno namreč. Ampak zaboga dejmo potem najdt nek drug nadomestek, ne pa rdeče modre! Dejmo rumeno v kombinaciji z modro. Dejmo belo modro z živo rumenim odtenkom nekje.Dejmo uglavnm najdt neki kar nas bo ločilo!!!!
In še dokaz, da imam vsekakor prav


Še risa zamenjite z grbom, tako kot eni že veselo pišete, pa smo tam. Pa da se mi ne najde trol, ki bo rekel ja mamo Kopitarja, pa ja vsi vejo kdo je Slovenija. Ja mamo Kopitarja. Oni majo pa Charo, Vishnovskyja, Demitro, Handzuša , Šatana, ..............
kafkaf
# 02.02.2012 ob 09:42
treba je poiskat takšno kombinacijo, s katero bomo v svetu prepoznavni, ter na nek način to kombinacijo vstaviti v bojne barve čimveč panožnih zvez..se mi zdi pa absurno in passe riniti vse v barve zastave, da o omejenosti ljudi, ki zeleno enačijo z olimpijo ne bi...zeleno modra kombinacija ne bi bila švoh..se mi zdi pa nonsens, če so nogometaši že kar dolgo nastopali v belo-zeleni kombicaji,da se gre sedaj v popolnoma drugo smer..hokejiste bi lahko tudi pokombinirali v zeleno modro kombinacijo, seveda pa ris ostane..so imeli pa rokometaši zelo lsabe barvne kombinacije, nuisem razumel kombiniranja rumene z modro..

pri barvah se je danes treba ozirati na tržno zanimivost...modro,bela, rdeča niso ok..oz nas ne ločijo od ostalih..
Zufer
# 02.02.2012 ob 09:42
Naj bo drap, tega nima nihče.
idared
# 02.02.2012 ob 09:42
Z i feel slovenia so naredili dobro marketinško potezo. To bi mogli sedaj nadaljevati, trebalo bi nakej naredit.
Ko menjavam programe in vidim kakšno reprzentanco, pa naj si bo to nogomet ali rokomet ali kateri drugi šport. Takoj veš katera reprezentanca igra. Brazilci so rumeni ali modri, Španci so rdeči, Francozi so temno modri, Nizozemci so oranžni, Hrvati,.....za nas pa nikol ne veš.
Smučarski tekači florescentni, nogmetaši zeleni ali beli, ......

Meni osebno se najbolj dopadejo smučarski dresi, še posebaj iz lanske sezone.
Rokobaroko
# 02.02.2012 ob 09:41
Glede na to, da je poenotenje glede barv nemogoče, predlagam nek kompromis.
Zelena ne leži štajercem, mnogim ne leži klasična slovanska kombinacija.... Zato naj se uvede neka nevtralna barva, naj magari žrebajo, nikakor pa ne sme biti ena od sledečih, ker bi spet šla nekomu v nos:

rdeča- ker to nosijo komunajzarji
črna - ker to nosijo "ta beli"
modra - ker jo imajo lahi
zelena - ker jo imajo žabari
vijolična - ah, to barvo bi bilo itak potrebno zakonsko prepovedati in izbrisati iz barvne lestvice

Mogoče bi bilo najboljša 100% bela kombinacija, folk itak nima dnarja za drese in podobne zadeve, oblečeš belo Fruit of the Loom majico za 5 eurov, pa si že pravi navijač he,he
Zufer
# 02.02.2012 ob 09:40
Glede poistovetenja navijačev pa Kocijančič ne vidi težav. Navijači se bodo poistovetili z vsemi dobrimi rezultati.

Napaka, neumnost, idiotizem, zaplankanost, nerazumevanje navijaštva, slovenceljstvo. Ata Kocijančič je za v penzion in da ga ne vidim več.

Mi bi še kar naprej gradili na dobrih rezultatih, namesto na pripadnosti, domoljubju in ljubezni do športa kot takega. Zato pa imamo krasno situacijo, da ko so uspehi, nikakor ne moreš do kart za tekmo, že čez 3 mesece, ko jih pa ni več, pa gledamo prazne tribune.

Poleg tega pa je prioritetno treba urediti kategorizacijo športov, ker imamo zdaj komunistični sistem, kjer so vsi športi enako tretirani. Še več, nekateri obskurni "športi" kot je ples, dobijo od države več denarja kot hokej. Prilagoditi je treba tudi davčno politiko v športu, ki bo prijaznejša do športnikov in vlagateljev.
kanalija
# 02.02.2012 ob 09:35
Nič, prav tako kot omenjene države. Sploh pa je tole debata za symbolminded ljudi, pa himna pa razno razni bulšiti ki v športu ne pomenijo 0. Veliko držav zelo lepo poje himno z roko na prsih in bla bla in pušijo tiča na veliko. Važna je vsebina ne ovitek. Recimo osebno ko vidim matavža s triglavom kako obrača amerikance mi je naš dres najbolj kul na svetu.. ko pogledam korena kako ne zadrži žoge ni 2s proti amerikancom v 60. minuti se mi zdi oprava usrancev.. tako da je tole brezpredmetno. IN NE TO NI ZELENA OLIMPIJE. Niti navijači olimpije tega ne priznavamo. Tko da kr komu drugemu to trobi. To mi res najeda, meni so lepi zato ker so naši, ne zato ker so v barvi olimpije. Niti ne bi hotel te povezave. Sprijazni se. Tudi če bi bili viola bi se počutil isto.
bhcohn
# 02.02.2012 ob 09:33
Barvna asociacija ob naši ljubi deželi je... ...zelena! Ne le zaradi dresov. Tudi ne zaradi Ljubljane (Ob ljubljani mi pride na misel bolj ... bela... Ljublajna) Mogoče je narava (gozdovi so secer zeleni tudi drugje, ampak mi jih imamo skoraj največ v evropi, Finski gozdovi so pa tako in tako večino časa beli ;-)), mogoče okoljska osveščenost, mogoče tudi dosedanji uspehi športnikov v zelenem... Ob Sloveniji čutim zeleno. Tudi naš turistični emblem je tak, pa dobri stari lipov list... In verjetno je ekonomsko kar upravičeno, če se barva naših športnikov poenoti z barvo našega turističnega emblema. Z našo ponarodelo nacionalno barvo, zeleno, kot bi rekel Lorca, ki te ljubim, zeleno.

Lep pozdrav
luka101
# 02.02.2012 ob 09:33
Amaterizem prve vrste, da se že 20 let ne morejo dogovoriti za barvno kombinacijo. Košarkarji zeleni, nogometaši zeleno beli, rokometaši sinje modri, hokejisti v barvi zastave, smučarji modro-belo-zeleni.

Logično bi bilo edino to, da se na podlagi barvne kombinacije zastave zelo izpostavi simbol triglava - in to se da oblikovalsko narediti tako dobro, da bi bil naš triglav lahko tako prepoznaven kot hrvaška šahovnica.

In če ne gre drugače, naj se kombinacije barv reprezentančnih dresov in uporaba Triglava kot simbola predpiše z zakonom.
hydrogenium
# 02.02.2012 ob 09:32
@ Zlobni genij - če razmišljaš v tej smeri, potem bi morali spremeniti kar celo zastavo, ne samo barve in simbolov.
gregsz
# 02.02.2012 ob 09:32
@Zlobni genij

Zakaj pridejo ljudje s celega sveta v Slovenijo?

Zato ker jih turistične agencije nategnejo, da bodo videli ne vem kakšne lepote. Drugi razlog je, da je Slovenija za tujce relativno poceni.

Kakšne barve je to pa ne vem.
Zverčk
# 02.02.2012 ob 09:30
men je pa rdeča barva grozna, rdeča barva predstavlja trplenje, smrt, bolečino s tem k zelena barva predstavlja mir in zadoščenje
jebš rdečo plavo belo barvo, to jo majo skor vse reprezentance na dresih, nej ufurajo plavo zeleno belo kombinacijo tko kot jo majo rokometaši in bo supr, k gledam te jadne drese od naše nogometne reprezentance mi gre kr na kozlanje tok so grdi, ma bl grdih neb mogl nardit....če ne druzga so naši dresi vsaj zmagal v tem da so bli najbl grdi na svetovnem prvenstvu za kar si itak zaslužjo ta naziv. A spet se gorenarji in preostali iz cele slovenije oglašajo da je zelena barva grda.....ja lepša je že od vijolične pa rdeče :)
hydrogenium
# 02.02.2012 ob 09:29
@kanalija - modra barva je barva Azzurrov, oranžna barva ima pomen tulipanov, nemci nimajo samo bele barve v dresih ampak tudi črno, ki je barva zastave. Kaj v slovenski zastavi imamo pa mi zelenega?
Zlobni genij
# 02.02.2012 ob 09:29
@gregsz, @hydrogenium:

Janeza Janšo pa Boruta Pahorja (:

Kaj je tisto, kar privabi ljudi z vseh koncev sveta v Slovenijo? A pridejo sem samo zaradi Triglava, ali še zaradi česa drugega? Po čem vse smo prepoznavni? :)
kanalija
# 02.02.2012 ob 09:26
Sploh pa zelena zelo lepo paše mentaliteti.. zeleni od zavisti ;)
kop
# 02.02.2012 ob 09:17
Valda Modro belo rdeče !! Prepoznavni bomo povsod po svetu. :)))
Od Slovaške se bomo še bolj razlikoval kot sedaj, lol :)))
badžo
# 02.02.2012 ob 09:15
@obid
Kaj majo pa Italijani modrega v zastavi? Pa so modri že ves čas. Kaj imajo Nizozemci oranžnega v zastavi?

Mene bolj kot barve na dresih moti neusklajenost zvez. Vse zveze na kupa dat, pa se dogovorit o enotni barvi, pa tako kot je nekdo že rekel - potem magari če smo pinki, al pa vijoličasti al pa nagi...
kanalija
# 02.02.2012 ob 09:15
Dresi morajo biti v barvi zastave kot imajo hokejisti... nevem zakaj bi mogla imet reprezentanca drese Olimpije .. wtf

Recimo kot ima italija modre, nizozemska oranžne, nemčija bele?
hydrogenium
# 02.02.2012 ob 09:14
@Zlobni genij - imamo 3 zvezde recimo ...
iRobert
# 02.02.2012 ob 09:11
Dresi morajo biti v barvi zastave kot imajo hokejisti... nevem zakaj bi mogla imet reprezentanca drese Olimpije .. wtf
obid83
# 02.02.2012 ob 09:11
Drugače je pa itak narod tudi tle razdeljen. Kaj sploh upam da bo kdaj drugače. Ni nas niti za plunk v morje pa vsak na svojo stran. Enako kot levi - desni, so tudi tle zeleni - pa rdeči. Ej slovenija kaj bo s tabo?
kanalija
# 02.02.2012 ob 09:11
Meh če bi bili svetovni prvaki v fuzbalu nas bi vsi poznali, pa magari če smo pinky. Zelena barva arabska? Hmm je irska bližnji vzhod? Že tako nas mešajo s slovaki.. če damo drese v barvo zastave nas bodo še bolj. Edino slabše od recimo sporne barve je stalno menjanje barv. To niti slo gospodarstvu ni jasno.. pogledaš coca colo, heineken, budweiser, amstel... vsi imajo iste logotipe že več kot 50 let, recimo laško pa vsake dve leti novo skrpucalo.. No ja kakorkoli, večino rekvizitov imamo navijači že zelene, z menjavo bomo samo še bolj "off", če pa vam to predstavlja olimpijo potem ste pa itak zamašeni. Meni kot olimpijašu nima zelena reprezentance nič z zeleno olimpije, niti si olimpija nikoli lastila reprezentance niti na abstraktnem nivoju, čeprav bi si v marsikaterem športu lahko.. da sploh ne omenjam da niso istih odtenkov. Pripadnost državi je pripadnost tradiciji, menjanje barv ne naredi nobene tradicije.. sam bom sicer vedno za slovenijo pa če smo mavrični, ampak se mi zdi pa tole neumno predrkavanje okoli nepomembne zadeve, raje razmislimo zakaj pušimo že dobljene tekme kot največji usranci na svetu.. verjetno prej zaradi takšnih predrkavanj kot zaradi zelene.
Gravesen
# 02.02.2012 ob 09:08
Jaz se kar strinjam z OKS, kombinacija modre, zelene in bele bi bla najbolš, nekaj takega kar so nosili naši rokometaši na ravno končanem EP.
obid83
# 02.02.2012 ob 09:07
Pa kaj smo alžirci da vedno to zeleno bašete zraven. Zeleno imajo vse muslimanske države in mi. Pa še grda je. Če je v zastavi modra, rdeča in bela naj bodo te barve. Drugače je pa zarad mene tudi florescentna lahko, kot jo imajo tekači. Tam jih vedno dobim ven in smo prepoznavni :)
gregsz
# 02.02.2012 ob 09:06
@Zlobni genij

doblico?
Zlobni genij
# 02.02.2012 ob 09:06
Po čem nekaj se Slovenija razlikuje od vseh ostalih evropskih držav?
Le kaj imamo mi, česar nima nobena druga evropska država?

Na to odgovorit, pa smo rešili problem.
hydrogenium
# 02.02.2012 ob 09:02
Tako kot so Hrvati recimo prepoznavni po svoji šahovnici, bi lahko bila Slovenija recimo po 3 zvezdah , ki jih imamo v grbu! Barva dresov obvezno v barvi zastave. Zeleno barvo je imela vedno Olimpija in Ljubljana, to pa ne pomeni da morajo biti tudi dresi državne reprezentance zeleni.
gregsz
# 02.02.2012 ob 08:59
Hokejski dresi so res lepi, samo tistega risa bi se lahko znebili.
dveter
# 02.02.2012 ob 08:58
Jst bom težko s srcem naviju za slovensko hokejsko reprezentanco, če bodo zeleni:)
gregsz
# 02.02.2012 ob 08:57
@alonsodeportes

A ti sploh veš kakšno zastavo imajo Belorusi?
alonsodeportes
# 02.02.2012 ob 08:56
To opažam že vsaj pet let in sem težko čakal članek na to temo. Običajno so dresi v barvah nacionalne zastave. Prepričan sem, da bo potem veliko njih trdilo, da bomo v 'komunističnihbarvah' in da se ne bomo razlikovali od Rusov, Belorusov in še celega kupa slovanskih držav. Imam obutek, da skoraj nihe ne bi želel videti naših reprezentantov v belo-modri-rdeči kombinaciji.
In tako pridemo do bistva problema - najprej bi bilo potrebno poskrbeti za zastavo in nacionalne simbole, ki bodo dejansko bolj unikatno predstavljali bolj identiteto slovenske države in slovenskega naroda. Potem pa se bo problem dresov državnih reprezentanc rešil skoraj spontano.
heros
# 02.02.2012 ob 08:56
tako kot na marsikaterem področju se tudi tukaj ne moremo dogovoriti. Vsak po svoje.
Rokobaroko
# 02.02.2012 ob 08:55
Dejstvo je, da izgledamo kot kanarčki. Obvezno je poenotenje barv, ampak na žalost to na kratek rok ne bo nič pomagalo, ker bodo pač hribovci še vedno hodili na tekme v sponzorski majicah, ki so jih dobili pri raznih mobitelih ali Sparih. Hrvati so nam lahko za vzgled!
gregsz
# 02.02.2012 ob 08:53
Baje imajo v Avstriji rdeče gozdove, zato imajo rdečo barvo dresov.
mušica
# 02.02.2012 ob 08:52
Jaz pa pravim obvezna zelena v kombinaciji z belo in modro.Rokometaši to že uporabljajo.Mislim ,da take kombinacije nima nihče in ni slanba .Medtem ko imajo rdečo ,belo in modro ogromno držav med katerimi je tudi Slovakija z katero nas že tako vsi mešajo.
callrem
# 02.02.2012 ob 08:50
Bi bil že čas v 21 letih, da se naredi nekaj. Ne pa da delajo skropucala ala gostujoči dres nogometne reprezentance. Naj se naredi dres v nacionalnih barvah in simbolih in naj tak tudi ostane, da se bo vedlo da gre za Slovenijo, tako kot imajo Hrvatje šahovnico in so na njo tudi ponosni. Kaj pa mi? V pomembnejših športih imamo zelenobele drese ker je pač Ljubljani blo tak všeč in ker so to barve Ljubljane. Kocijančič naj bo pa samo tiho, sedi tam že nevem kolko let pa ka je naredo?
SF010
# 02.02.2012 ob 08:48
Stran z zeleno.

To je rezervirano za arabske in muslimanske države.

Zelene gozdove in travnike pa tudi najdeš še kje razen v Sloveniji. Npr. Romuniji?!

Drese v barve zastave in namesto grba zvez grb Slovenije na srčno stran. Aja pa vsi obvezno peti himno. Če jo ne znate vam organiziram tečaj! Če lahko drugi športni narodi lahko tudi vi, dragi športniki.
Kazalo