Preostali športi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 10 glasov Ocenite to novico!
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko ostaja svetovni prvak kar po treh verzijah. Foto: EPA

Dodaj v

Jekleno kladivo udarilo pet sekund pred zadnjim zvoncem

Boksarski spektakel pred 51.000 gledalci
21. marec 2010 ob 10:23
Düsseldorf - MMC RTV SLO

Vladimir Kličko ostaja svetovni boksarski prvak v težki kategoriji po verzijah WBO, IBO in IBF. Ukrajinec je v Düsseldorfu premagal Američana Eddieja Chambersa.

Obračun pred 51.000 navijači na nogometnem stadionu je bil končan pet sekund pred koncem 12., zadnje, runde, ko je "Jekleno kladivo" na tla spravilo šest let mlajšega tekmeca in si v 57. profesionalnem dvoboju zagotovilo še 54. zmago.

Ukrajinec je 16 cm višji
"Moram ga pohvaliti, saj je izjemno hiter. V rokah nima veliko moči, a najbrž bi me premagal, ko bi se sam enkrat utrudil. Toda to se na srečo ni zgodilo," je povedal 33-letni Ukrajinec, ki je s 199 cm kar za 16 cm višji od Chambersa.

Chambers ni izpolnil obljube
Američan je bil po porazu kratek: "Obljubljal sem zmago po nokavtu, to mi očitno ni uspelo."

Vitalij aktivno spremljal bratov boj
Prestižni pasovi v najbolj prestižni kategoriji tako ostajajo v družini Kličko, saj je njegov pet let starejši brat Vitalij svetovni prvak po verziji WBC. Ta je brata (kot običajno) spremljal v kotu ringa.

S. J.
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Vladimir Kličko
Prijavi napako
Komentarji
kocbek
# 23.03.2010 ob 13:27
Mah, nekoč so tudi bili Maradona in Pele in vsa tista lepota nogometa pa nisem ravno prepričan, da bi zmagovali te današnje dolgočasneže. Pravzaprav sem prepričan, da današnji taktični nogomet rezultatsko tolče prejšnjega (tistga ta lepega). In to orng.
Vitez
# 22.03.2010 ob 16:48
Zakaj kontradiktoren? Nič posebnega nista napram temu, kakšne boksarje smo gledali včasih.
:cool2:
# 22.03.2010 ob 11:23
Klička nista nič posebnega, dejstvo pa je, da trenutno nimata konkurence.

Hehe, ne vem, če je možno napisat še krajši samemu sebi kontradiktoren stavek. :)
Vitez
# 21.03.2010 ob 17:46
Klička nista nič posebnega, dejstvo pa je, da trenutno nimata konkurence.Tudi Haye bo nokautiran, če stopi v ring z enim od njih.Ni več legendarnih črnih boksarjev iz 80-ih in 90-ih.V času Tysona, Holifielda, Lewisa..ni bilo kruha za razne Kličke.Vitali je popil lep KO proti Lennoxu, Vladimir pa mislim da proti Brewsterju..
nostradam13
# 21.03.2010 ob 13:46
[url=http://www.metatube.com/en/videos/3
0067/Wladimir-Klitschko-KO-s-Eddie-Chamb
ers-12-Round-Boxing]KO[/url]
mušica
# 21.03.2010 ob 13:45
Kličko je toliko boljši od vseh ,tako ,da je edina možnost nasprotnikov obrambna taktika ter zdržati čim več rund oziroma čakati na morebiten kiks Klička.Temu bi lahko rekli boksarska oblika Italijanskega nogometa ,ki se mu reče catenaco.Jasno je ,da v odprti igri proti Kličkotu ne bi nihče zdržal niti tri runde.
nostradam13
# 21.03.2010 ob 13:45
[url=http://www.metatube.com/en/videos/3
0067/Wladimir-Klitschko-KO-s-Eddie-Chamb
ers-12-Round-Boxing/]''KO''[/url]
nostradam13
# 21.03.2010 ob 13:44
[url=http://www.metatube.com/en/videos/3
0067/Wladimir-Klitschko-KO-s-Eddie-Chambers-12-Round-Boxing/]''KO''[url]
nostradam13
# 21.03.2010 ob 13:40
[link]http://www.metatube.com/en/videos/
30067/Wladimir-Klitschko-KO-s-Eddie-Chambers-12-Round-Boxing/''KO''[/link]
Rdeči valjar
# 21.03.2010 ob 13:05
Kličko boksa ravno toliko kolikor je dovolj za zmago. Problem je vedno v izzivalcu, ki mora prikazari aktivno, agresivno borbo. Chambers je bil izgubljen že v samem štartu. En sam dober udarec je bil dovolj za KO. To pove vse o superiornosti Ukrajinca.
ratm
# 21.03.2010 ob 12:44
kaj paj dolgočasnga? vidl ste po kakšnem udarcu je fat eddie padu...drgač men sej zdel kul, kličko gaj skos meu, sam useen sej kdaj umes zazdel da bo fat eddie sprovocirou klička da ga napada od bližje pa mu bi pol lah kašno dau...sam ni blo to to... upejmo na vitalij-haye:D
Latex
# 21.03.2010 ob 12:39
Jst pa veliko raje gledam tele mrcine kot pa 60 kilske palčke. Pač je bol pristno :)
kocbek
# 21.03.2010 ob 12:15
Točno to brehme. Prav brezvezni so komentarji da so Kličkove borbe dolgočasne. Vsi nasprotniki se popolnoma zaprejo in kaj naj Kličko? Skače kot opica, da se eni lahko zabavajo? Točno to dela kar najbolje zna in to je zmagovati.
brehme
# 21.03.2010 ob 12:05
na sliki 3...takratr je Chambers spodnesel Klička :)
Niti ni bila tako slab borba včeraj. Kličko ima res jeklen udarc, zato pa se vsi branijo, eden od prejšnih nasprotnikov se je malo odprl, napadal in takoj dobil po zobeh.
el CARTEL
# 21.03.2010 ob 11:43
kaj pa bilo na sliki 3? :)
el CARTEL
# 21.03.2010 ob 11:40
Pričakovano..žal mi je, ker nisem utegnil gledati..torej je bilo kar nezanimivo al kako? Mogoče pa so pričakovanja bila previsoka (Tyson ne boksa več;))
Paul_Scholes
# 21.03.2010 ob 11:37
Tudi meni je bilo skrajno nezanimivo včeraj.. tudi Chambers je pripomogle k temu seveda.
Tako, da je veliko bolj napeto v lažjih kategorijah, kjer se več dogaja in so borbe bolj izenačene.
karlie
# 21.03.2010 ob 11:26
zadnja 12 runda,kjer ga je kličko nokavtiral http://www.youtube.com/watch?v=kNHFYPqKr
h4
Partyboy
# 21.03.2010 ob 11:11
Se strinjam z predhodniki, ki pravite, da je v nižjih kategorijah boks bolj zanimiv. V najtežji kategoriji se vse dogaja preveč počasi, kar je bilo lepo razvidno včeraj, da ne omenjamo borb Valujeva (tisto nima nobene veze z boksom). Borbe našega Zavca so precej bolj zanimive in živahnejše!
petek33
# 21.03.2010 ob 10:58
kar zmanjkalo ga je :D
petek33
# 21.03.2010 ob 10:56
fast eddie - seveda:D
M-filter
# 21.03.2010 ob 10:53
bjorndalen-tiala
21. marec 2010 ob 10:36
Prijavi neprimerno vsebinokličko sploh ni zanimiv za gledat, bolj zanimivi so mi dvoboi v manjših kategorijah, kjer je več udarcev in več borbe.

se strinjam. en živ dolgčas je tale kličko. leva,leva,leva,leva pa desna in spet isto. moral bo dobiti nasprotnika, ki bo znal plesati okoli njega in verjamem, da bo poražen. kje so zlati časi boksa :)
mitjek
# 21.03.2010 ob 10:49
Samo zadnji udarec je bil pa res......jekleno kladivo.
rush1
# 21.03.2010 ob 10:46
Mislim, da ni bil problem v Kličku, ampak v Chambersu, ki je bil včeraj prav smešen. Celo tekmo se je samo branil, niti poskušal se ni odpreti. S tako taktiko je brezveze sploh iti v dvoboj.
bjorndalen-tiala
# 21.03.2010 ob 10:36
kličko sploh ni zanimiv za gledat, bolj zanimivi so mi dvoboi v manjših kategorijah, kjer je več udarcev in več borbe.
Kazalo