Psiholog Matej Tušak: 'Športniki na največjih tekmovanjih veliko prostega časa preživijo v hotelu, kjer si prosti čas krajšajo z brskanjem po spletu. Nekateri pogosto iščejo zapise in komentarje, ki jih omenjajo, na določeno skupino športnikov to vpliva negativno.' Foto: EPA
Psiholog Matej Tušak: 'Športniki na največjih tekmovanjih veliko prostega časa preživijo v hotelu, kjer si prosti čas krajšajo z brskanjem po spletu. Nekateri pogosto iščejo zapise in komentarje, ki jih omenjajo, na določeno skupino športnikov to vpliva negativno.' Foto: EPA

MMC-jev novinar Slavko Jerič je tokrat na svojem blogu pisal tudi o pomenu in vplivu spletnih komentarjev. Novinar je opravil raziskavo o vplivu pojavljanja športnika v medijih na njegovo osebnost, motivacijo in športno identiteto.

Manj uspešni športniki so bolj zunanje motivirani
V svojem zapisu podaja pet temeljnih ugotovitev, ki jih je dala raziskava. Eno zanimivejših je spoznanje, da športniki prebirajo forume in komentarje pod spletnimi novicami, v katerih so omenjeni. To pa več počnejo manj uspešni športniki, ki so bolj zunanje motivirani (bolj si želijo slave, denarja, medijske izpostavljenosti ...). Avtor sklepa, da je morda tudi to krivo, da manj časa namenijo treningu in iskanju morebitnih pomanjkljivosti, kar lahko vpliva na slabšo formo in posledično dosežke.

Majdičeva prenehala brati komentarje
Najbolj znan primer vpliva spletnih komentarjev na športnika je Petra Majdič, na katero so se po svetovnem prvenstvu 2009 usule številne kritike (tudi MMC-jevih bralcev), kar je športnico izrazito prizadelo. Majdičeva je po tem dogodku prenehala brati spletne komentarje, kar je morda tudi vplivalo na psihično pripravo pred naslednjimi tekmovanji (po tem dogodku je osvojila medalji na olimpijskih igrah in svetovnem prvenstvu).