Alpsko smučanje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,7 od 23 glasov Ocenite to novico!
Julia Mancuso
Julia Mancuso po polovici tekme ni skrivala solz razočaranja. Foto: EPA
Lindsey Vonn in Julia Mancuso
Srečanje obeh Američank na progi. Foto: EPA

Dodaj v

Lindsey Vonn spravila Julio Mancuso v jok

Napetosti v ameriški ženski ekipi
25. februar 2010 ob 08:47
Whistler - MMC RTV SLO

V ameriški reprezentanci alpskih smučark se med prvima damama Lindsey Vonn in Julio Mancuso že nekaj časa čuti ljubosumje, nov kamen spotike pa je prinesla prva vožnja veleslaloma.

Obe zvezdnici belega cirkusa sta v Whistlerju na prvih treh tekmah osvojili po dve medalji. Če je bila pred igrami kot prva zvezdnica načrtovana Lindsey Vonn, pa je v Severni Ameriki Julia Mancuso eksplodirala. Potem ko v zadnjih dveh sezonah v svetovnem pokalu ni niti enkrat stopila na oder za zmagovalke, je srebrni medalji osvojila v smuku in superkombinaciji.

Gre za tekmovanje v priljubljenosti?
Ameriški mediji so na začetku tedna pograbili izjavo Julie Mancuso, ki je presenetila: "Očitno gre za tekmovanje v priljubljenosti. Naša reprezentanca kot skupina šepa. Smučarke težko dosežejo svoj potencial, saj se je treba boriti za pozornost. Na sestankih po tekmah je v moštvu slaba volja, če Lindsey morebiti slabo smuča, a tu so še druge tekmovalke."

Lindsey Vonn: "Še naprej jo bom podpirala"
Olimpijska zmagovalka v smuku se je takoj odzvala: "Julio poskušam podpirati, tako kot podpiram vse druge sotekmovalke. Z Julio tekmujem vse od malih nog, čeprav sva vedno bili tekmici, sem ji vedno želela le dobro. Res mi ni vseeno, da o meni zdaj govori take stvari. Podpirala jo bom še naprej in upam, da mi bo podporo vračala."

Ponovitev nastopa zaradi odstopa
Napetost med šampionkama je bila znova opazna v sredo, ko so smučarke tekmovale v prvi veleslalomski vožnji. Lindsey Vonn je nastopila s številko 17, a je padla v spodnjem delu proge. Tik za njo je štartala Julia Mancuso. Po dobrem vmesnem času so jo organizatorji zaradi varnosti ustavili in jo peljali nazaj na štart. V ponovljenem nastopu je branilka naslova dosegla le 18. čas in planila v jok.

"Vem, da je jezna"
"Žal mi je za Julio, takega scenarija si prav gotovo nisem želela. Želela sem priti v cilj in se boriti za visoka mesta, prav tako sem privoščila dober nastop tudi njej. Vem, da je jezna, razočarana in jezna name, a ne morem ji pomagati, če se tako počuti," se je za nesrečo opravičila Vonnova.

Vonnove ni omenjala
Julia Mancuso je bila zelo razburjena, a v svoji izjavi ni omenjala reprezentančne kolegice: "To je najslabše, kar bi se mi lahko zgodilo. Branilko olimpijskega naslova so ustavili sredi vožnje. Od jeze sem jokala, saj sem vedela, da bodo pogoji po številki 20 vse slabši. Razumem, da se tekmovalko ustavi, če se zgodi nesreča na superveleslalomu, a tega po navadi ni v veleslalomu."

S. J.
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Lindsey Vonn, Julia Mancuso
Prijavi napako
Komentarji
kobe.b
# 26.02.2010 ob 03:48
fora ni bla v številki pač pa v temu da je mogla še 1x na start kar je pokvarlo njeno koncentracijo, ni bla več tako ogreta, pa tudi 2x zapored startat ni kar tako!!!!
da pa bi bla konkurečna za medaljo je dokazala danes s tretjim časom druge vožnje!
ampak jebat ga smučanje je pač smučanje in tudi to se ti lahko zgodi!
urbann
# 25.02.2010 ob 23:05
za Mancuzovo tak vem da zna smučati samo na velikih tekmovanjih kot so OI, ker vse vzame v neko zabavo, kar je po eni strani pametna miselnost, saj ne čuti nobenega pritiska. Mislim da je prav da so jo ustavili, če bi prišlo do nesreče (recimo da bi eden reševalec prečkal proga v njenem vidnem polju bi se Mancuzova pritoževala).Kar se pa tiče Vonove pa tak vsi vemo kakšen je njen ritem treninga, in da si zasluži kakšno olimpisko medaljo. Ubistu si pa Mancuzova ni zaslužila številke 18 glede na to kaj je pokazala v svetovnem pokalu.
Če znaš smučati tudi lahko s številko 31 presenetiš tako kot je Katja Koren s cirfo 33 v prvi vožnji prevzameš vodstvo v slalomu!!
m13
# 25.02.2010 ob 22:07
@amater74: Samo za informacijo, tista slika je stara ze par let. Ce pac ni zgodbe, si jo novinarji izmislijo. Cist easy.
Pikiviki
# 25.02.2010 ob 16:18
Saj američani jih tudi ne poznajo svoje smučarske zvezde,saj so pred časom spraševali njune sorodnjake ,če poznajo Lindsey Vonn in so rekli ne.
Pikiviki
# 25.02.2010 ob 16:17
Dejstvo je,ko se američani spraševali,kdo je Lindsey Vonn so rekli,da ne vedo ,kdo to je.
Pikiviki
# 25.02.2010 ob 16:04
Ha,ha,,se več nekateri tu za američanke skrbite.
Kristinka
# 25.02.2010 ob 15:43
Ja, kakšna nesreča...
Uboge 'Barbike' američanske
Sandie
# 25.02.2010 ob 14:47
Hehe, Julia se je ustrelila v lastno koleno z izjavami v stilu 'take it easy'. Res, Jules? Vredno krokodiljih solz? Vonnova je dala dokaj korektno izjavo in ne glede na to ali se je nalašč zapletla v tisto mrežo ali ne, bi morali Julio ustaviti saj je bila smučina preblizu, si predstavljate, kaj bi bilo če bi Mancusova priletela v Vonnovo? Sicer razumem frustracijo Mancusove, da se vsa ekipa organizira in koncentrira okoli Vonnove, po drugi plati pa je to logično, saj Lindsey zmaguje kot za stavo in seveda požanje največ pozornosti. Naj se ekipa bolj posveča 'californian-rock'n'roll-beach-party-girl'? Mancusova je čisto simpatična smučarka, vendar je njena brezbrižnost do slabih rezultatov pomojem zaigrana. Gotovo ji ni bilo vseeno, da se je v zadnjih 2 sezonah v primerjavah z Lindsey dobesedno smešila. Torej njene izjave o 'take it easy' lifestylu niso čisto poštene.
Drgač pa so avstrijski mediji napihnili pijanski škandal, Georg Streitberger, ki se je na teh OI dvakrat slabo odrezal, ga je po odpovedi treninga smuka žural z svojimi feni, veliko fotk je nastalo in so bile vržene na internet - kar je povzročilo slabo voljo pri javnosti in medijih, ki so slike cinično komentirali kot 'druge prioritete'. Šef Avstrijcev trdi, da je spil samo 2-3 pire hehe.
MaTeTe
# 25.02.2010 ob 14:38
Pa kakšna napaka in krivda organizatorjev ljudje? Varnost je na prvem mestu in, če bi pustili da Macusova pelje dalje in bi morebiti odletela na istem delu kot Vonnova in bi se zaletela v Vonnovo potem bi pa spet vik in krik zagnali. Zaradi vremena in števila tekmovalk na štartu so se pri FIS-u (verjetno so oni tisti, ki vodijo tekmovanja) odločili, da bodo tekmovalke štartale s krajšim časovnim intervalom. Že tako ali pa tako pa smo videli, da je ,zaradi vremena (megle), kasneje drugi tek odpadel. Zatorej, organizatorji niso nič krivi in verjetno je bila Mancusova že na progi, ko se je Vonnova valjala po tleh. Smola, se zgodi. Jaz tu ne vidim nič spornega.
mopsi
# 25.02.2010 ob 14:37
joj kok napak v clanku...
kobe.b
# 25.02.2010 ob 14:29
tudi če ni julia nič dosegla v veleslaomu v prejšnjih 2 letih to ne pomeni da ni bla med favoritinjami...tud pri smuku pa kombinaciji ni bla pa je vseeno dobila medaljo!!!
še ena napaka organizatorjev...ker je bilo to prvič v veleslalomu da so tako ustavli tekmovalko...in je sramota da se je to zgodilo prav na olimpijskih igrah!
drugače pa GO JULIA!!!!!!
UmetnikGeorge
# 25.02.2010 ob 14:08
kakor sem rekel: "princeska" ni bila niti v ožjem krogu favoritinj za olimpijske igre, pa je vseeno dobila že dve medalji. In to ji še ni DOVOLJ !?!?!?!? Po drugi strani pa je Lindsey samo podkrepila mojo miselnost, da je zelo antipatična oseba, navajena samo na zmage. Naveličan sem že njenega prisilnega "smehljanja". Kot kaže nobena od njih ne prenese poraza, to pa je samo odraz tega, kako domišljavi sta. Da ne omenjam Lindseyine lažne poškodbe in oh in sploh debat okoli tega. Sram naj jih bo!
gunslinger
# 25.02.2010 ob 13:24
Cmera!!!
amater74
# 25.02.2010 ob 13:12
"www.24sata.hr/sport/vruca-proslava-srebra-julia-mancuso-u-jacuzziju/160370/"
evo Q_B, zadnjič sta pač proslavljali srebrno medaljo, tokrat bosta utapljali razočaranje.
Queen_Bee
# 25.02.2010 ob 13:03
amater74
Boli klinac Julio. Jo bo pa spet mal Chemmy za joške stisnla in bosta obe potolaženi.

Mislm... kakšn komentar....
Queen_Bee
# 25.02.2010 ob 13:00
Jah.... Julia se mi kr mau smil...
Ampak če so videli da je Lindsey padla bi lahko na štartu malo počakali, ne pa da so Julio takoj spustili po progi.
enostavno ni fer, ker je potem Julia imela slabše pogoje kot bi jih imela če bi štartala 18.
Pr tem pa mislm da nima Lindsey noben krivde.
BorutMaja
# 25.02.2010 ob 12:59
Lindsey Vonn ni nič kriva, da se je Mancusova mogla ustaviti ... Krivi so organizatorji, ker so prehitro pošiljali tekmovalke na start. Itak, ko kdo pade in še leži v "nevarnem" predelu proge, se more tekmovalec za njim ustaviti.
Sem pa zelo prepričan, da bi Mancusova tisti hip Vonnovo najraje raztrgala od jeze.

Tokrat pa pač američanke ne bodo osvojile kolajine.
REDCRAB
# 25.02.2010 ob 11:56
To kar se je zgodilo Juliji ni fer.
V takem primeru bi blo fer, da se tekma ustavi, tekmovalko, ki so jo ustavli med vožnjo zapelje nazaj na vrh, da lahko še enkrat štarta, da ne more bit pol izgovora zaradi slabše proge.

Škoda.

Vsekakor pa upam, da bo Tina danes odlično odpeljala tudi 2. vožnjo. Bo pa tekma zagotovo nervozna, ker so razlike tako majhne.

SREČNO TINA!!!
amater74
# 25.02.2010 ob 11:55
Ponudnik, mogoče je zavlačevala, ker jo je bolel desni mezinec zaradi zloma mogoče?
Toliko sem ugotovil po zelo podrobnem pregledu posnetka, še enkrat.
boboman
# 25.02.2010 ob 11:52
Kua se vsi tolk jokate za tem Hollywoodom? Preveč so ratale povne same sebe! Zdaj pa taka drama. Se zgodi tako ali drugače, tudi našim se je že to dogajalo. Mancuso pa se tut preveč joče, jaz še nisem videl da bi favoritka štartla s št. 18 v veleslalomu, 4. leta ni nič spravla skup. Če bi pa slučajno nabila kje Vonnovo na progi ali da bi še njo odneslo tja, bi bil pa spet ogenj v štali.

Sicer pa to so ženske, mi deci si še mislit ne mormo kako so lahko spletkarske, ampak to še ne pomen da bomo naivno kr vse vrjeli!
amater74
# 25.02.2010 ob 11:39
Boli klinac Julio. Jo bo pa spet mal Chemmy za joške stisnla in bosta obe potolaženi.
Shackler
# 25.02.2010 ob 11:36
Diego Armando,

če pa je bilo povsem očitno, da je zavlečevala. Poglej si še enkrat posnetek, zelo podrobno.
Diego Armando
# 25.02.2010 ob 11:32
ponudnik, ti si skrajno čuden. Na podlagi česa lahko trdiš, da je Vonnova zanalašč ovirala Julio??!! Ne mi govorit, dsa lahko o tem sklepaš na podlagi posnetka in nekih grimas ali česa že. Res si neverjeten, kakšne sposobnosti sklepanja imaš. Da te ni sram!
pero5
# 25.02.2010 ob 11:32
Tuki se pa strinjam z aaa.

Hvalabogu da se ni naredilo to nasi Tinci, ker drugace bi bil ze jok po vseh intervjujih, pa tozbe bi letele vsevprek in iskanje zarot proti majhni sloveniji bi se nadaljevalo. Da se je to naredilo dobitnici dveh kolajn in prejsnji prvakinji, smola ne, se zgodi. In v tem primeru je to res nesreca kjer ona ni imela nic zraven!
Pikiviki
# 25.02.2010 ob 11:31
aaa,katera Perti?
aaa
# 25.02.2010 ob 11:25
@Partyboy
V Sloveniji bi bili definitivno. Ce padem po pločniku, je treba najti odgovorne. Jaz že ne morem biti kriv. V Pertinem primeru predlagam interpelacijo kanadskega ministra za šport.
ponudnik
# 25.02.2010 ob 11:16
Namest da talate minuse si raje poglejte posnetek. Vonnova je padla do mreže in nato obstala s smučkami vsaj meter stran od mreže. Zgledalo je kot da bo vstala, potem pa ko se je kamera preselila stran in spet nanjo pa je imela kar naenkrat smučke v mreži. Nato je gospa seveda čakala da ji odpnejo smučke in se nato z lahkoto odpeljala do cilja. Noben mi ne bo rekel, da ni vedela kdo je naslednji na progi, morda je s cilja celo slišala vmestni čas. Natančno je tudi vedela da če se ne umakne, da bodo Julio ustavili in imela je vse možnosti da takoj po padcu odsmuča v cilj. Tudi Julia bo seveda sedaj marsikaj vzela nazaj, ampak včeraj je zapeljala meter in pol stran od nje z ekstremno besnim izrazom na obrazu in tudi jok je veliko povedal.
ponudnik
# 25.02.2010 ob 11:07
Kot sem že včeraj napisal - očitno je bilo da Vonnova poležuje na progi z namenom da prepreči Juliji vrhunski nastop.
xpact99
# 25.02.2010 ob 11:06
Aja pa še to! Julia je bolj luštna od Lindsey, Lindsey je pa bolj luštna od Tine! Tako!
xpact99
# 25.02.2010 ob 11:02
Spet je zatajila organizacija, kot na teh igrah že ničkolikokrat. Ponavadi se ob takih dogodkih naslednjega tekmovalca sploh ne pošlje na progo, v tem primeru pa verjetno sploh niso sporočili na štart, da je Vonnova padla. Skratka še ena blamaža teh organizatorjev, kar si za kanadčane res nisem predstavljal....kaj bo šele čez štiri leta v Sochiju, ko bodo vse skupaj sestavljali in upravljali šlampasti rusi!
bata
# 25.02.2010 ob 11:00
Voly

Kaj ma pa tole veze z našo Petro?


Nič prav dosti! Razen da obe radi jokcata....
Shackler
# 25.02.2010 ob 10:57
Če bi bil komentator dr. Stare in bi se to naredilo Tini Maze..., bi zdaj govorili o največji zaroti, ki je naperjena proti nam. In kako smo majhna nacija, proti kateri je vse naperjeno in kako je Tina štiri leta trenirala in se odrekala potem ji pa organizatorji ne dajo niti fer pogojev itd. itd...
In tu bi bilo pa že 1000 komentarjev na to temo.
Partyboy
# 25.02.2010 ob 10:47
aaa, in boš rekel, da niso krivi, da je padla v luknjo na skale?
lotmershki21
# 25.02.2010 ob 10:45
ahahahahah ta pa res zmaga :D Branilko olimpijske prvakinje so ustavili sredi vožnje
Voly
# 25.02.2010 ob 10:41
Kaj ma pa tole veze z našo Petro?
fios
# 25.02.2010 ob 10:40
To je najslabše, kar bi se mi lahko zgodilo. Branilko olimpijske prvakinje so ustavili sredi vožnje. Od jeze sem jokala, saj sem vedela, da bodo pogoji po številki 20 vse slabši. Razumem, da se tekmovalko ustavi, če pride do nesreče na superveleslalomu, a tega ponavadi ni veleslalomu

Google Translator???!!!
aaa
# 25.02.2010 ob 10:23
Ko je padla v grabn naša Perta, so bili tudi krivi vsi drugi. Celo o tozbi so razmisljali.
channa
# 25.02.2010 ob 10:09
zaka pr hudičo ni nikjer nbenga videa!? Pa ja nismo na olimpijskih v Saporu!!! Smo leta 2010!!!!
celentano
# 25.02.2010 ob 10:08
Branilka olimpijske prvakinje, ha ha!!
Adut97
# 25.02.2010 ob 09:59
Avši!
Miš
# 25.02.2010 ob 09:55
"Branilko olimpijske prvakinje so ustavili sredi vožnje
wtf?"

Ja itak - ponavljam, kje je kak lektor???
aeterno
# 25.02.2010 ob 09:48
kamelji prst na sliki 9

pogledali ste, packi =P
manchy
# 25.02.2010 ob 09:48
Jst pa zdej nečesa ne razumem ... al je Julia mal dvojna osebnost, al pa novinarji pišejo kr neki ... Najbrž bo to ta drugo.
Kajti Julia je na svojem twitterju napisala tole ... "been hearing lots of people thinking I'm mad at Lindsey for crashing... thats just ridiculous! bummed about the situation...not Lindsey"

In pa še tole z njenega facebooka ... "I just want to share with everyone a little insight on the story about mine and Lindsey's relationship. Here is a profile where Lindsey says "We're friendly, but not friends" and you know what?? I don't really care, Lindsey doesn't really care.. I know I can speak for us both when I say we are both stoked when there... is an American on the podium, no matter who that is. Of course we both want to win.. but the truth is, everyone else seems to be more concerned about how we get along than we even think about it. We are all out there to ski fast and have fun. So save the drama for your mama!"

Zgleda da novinarji res nujno rabijo neke take zgodbice in če jih ni, si jih izmislijo.

Tko kot je u zadnjem stavku napisala Julia ... save the drama for your mama:))
rebelrebel
# 25.02.2010 ob 09:48
Babe dejte mer!:D
HAFODAMC
# 25.02.2010 ob 09:24
julia ima še vse možnosti v finalni vožni,ker so tako majhni zaostanki,proga bo pa po vsaki tekmovalki slabša!
sunken
# 25.02.2010 ob 09:23
to z ustavitvijo Julie je napaka organizatorjev, ki bi morali z večjim časovnim zamikom spuščat tekmovalke na progo.
Andrejček
# 25.02.2010 ob 09:21
Teroristi so ustavili obe američanki, vam povem! In tako so iranske tekmovalke zdaj boljše od ameriških! YES!
fisher
# 25.02.2010 ob 09:21
Babe...
Ulikses_
# 25.02.2010 ob 09:18
jebi ga
burrit
# 25.02.2010 ob 09:12
Julia je dobila toliko simpatij s svojim pristopom na teh olipijskih igrah, ko je ljudem dokazala, da se ne splača sekirat za vsako stvar, potem pa vse skupaj pokvari z enim jokom. Dosegla je več kot je pričakovala in postala pohlepna.
kentuckykid
# 25.02.2010 ob 09:11
Leomessi, kaj je narobe s tistim zapisom?
Ja, ona je lahko le branilka olimpijske MEDALJE ali NASLOVA, ni pa branilka prvakinje....
dreamer
# 25.02.2010 ob 09:08
še po lepoti nimajo šans proti naši Tinci!
Anze73
# 25.02.2010 ob 09:06
strinjam se s marvin42...ce bi se to zgodilo Tini, bi organizatorje in Vonnovo lincal tukaj .... reakcija Mancusove je logicna ... nej se med sabo zmenijo :)
leomessi10
# 25.02.2010 ob 09:04
boksar300
Branilko olimpijske prvakinje so ustavili sredi vožnje
wtf?

ja..in kaj je narobe s tem??? xD
rhino
# 25.02.2010 ob 09:03
Se mi zdi da so tele američanke kar pošteno razvajene.
Ko one zmagujejo in ko imajo drugi smolo (takšno ali drugačno) je vse v najlepšem redu, ko pa stvari za njih ne stečejo tako kot so si zamislili,so pa kot mala deca, ko jim vzameš cuker stran
marvin42
# 25.02.2010 ob 09:02
Res je imela veliko smolo. Če bi se pa to zgodilo naši Tini, bi bilo pa 1000 pljuvajočih komentarjev.
aeterno
# 25.02.2010 ob 09:01
yankee tears taste like honey
Thiver
# 25.02.2010 ob 09:00
Tako je to, ko si pod imidžom samo razvajeni headcase. Ni to zdaj globalna drama da so jo ustavili, se pač zgodi, en dan imaš srečo en dan ne.
riđek
# 25.02.2010 ob 08:54
A ni Mancuso nekaj govorila o "take it easy" olimpijskih igrah?!
lolek11
# 25.02.2010 ob 08:54
američanka u jok pa na drevo
boksar300
# 25.02.2010 ob 08:54
Branilko olimpijske prvakinje so ustavili sredi vožnje
wtf?
b0149
# 25.02.2010 ob 08:52
brezveze se sekirajo te Američanke, ker bi tak lahko samo drobtinice pobrale, ker proti naši Tini tak nimajo šans :D:D:D
pisosiht
# 25.02.2010 ob 08:51
Ja big deal res no...
Zimske olimpijske igre
link
Olimpijski ogenj v vesolju
2
8. julij 2011 ob 12:05 Ruski organizatorji naslednjih zimskih olimpijskih iger, ki bodo leta 2014 v Sočiju, so se odločili na prav poseben način zaznamovati pot olimpijskega ognja. Olimpijsko baklo nameravajo prvič v ...
Več novic ...
Kazalo