Olimpijske igre 2010
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 61 glasov Ocenite to novico!
Simon Ammann
Štirje dvignjeni prsti za štiri zlate olimpijske kolajne. Foto: Reuters
Robert Kranjec
Robert Kranjec je imel velike načrte, ki pa so v prvi seriji splavali po vodi. Foto: EPA
       Videli smo izjemno predstavo Simona Ammanna, ki je ta čas za razred boljši od vseh. Kar se Slovencev tiče, pa lahko rečem, da smo res vsi, predvsem pa sam Robi, veliko pričakovali od njega, nato pa je v prvi seriji skočil malo bolj nesproščeno, slabe razmere pa so mu zaprle pot za kakšen še bolj vrhunski rezultat. Z drugim skokom je pokazal, kam sodi in kako dobro je pripravljen, saj je naredil ogromen premik naprej in devetega mesta se ne smemo sramovati.       
 Trener slovenske reprezentance Matjaž Zupan
Gregor Schlierenzauer, Simon Ammann in Adam Malysz
Gregor Schlierenzauer, Simon Ammann in Adam Malysz Foto: Reuters
Simon Ammann
Ammann je pometel s konkurenco. Foto: EPA
Adam Malysz
Adam Malysz je obdržal drugo mesto. Foto: EPA
Mitja Mežnar
Mitja Mežnar je v drugi seriji še nekoliko pokvaril svoj rezultat. Foto: STA

Dodaj v

Foto: Ammann med nesmrtne, Kranjec po slabem prvem skoku deveti

Avstrijci brez protesta
20. februar 2010 ob 19:53,
zadnji poseg: 20. februar 2010 ob 22:29
Whistler - MMC RTV SLO

Simon Ammann se je vpisal v zgodovino olimpijskih iger, saj je postal prvi skakalec, ki se lahko pohvali s četrto posamično zlato kolajno s tega tekmovanja.

Najboljši Slovenec Robert Kranjec je na veliki skakalnici zasedel 9. mesto. Srebro je pripadlo Adamu Malyszu, bron pa Gregorju Schlierenzauerju. Enak vrstni red je bil že prejšnjo soboto na srednji napravi. Če je Ammann pred osmimi leti v Salt Lake Cityju presenetljivo zmagal na obeh skakalnicah, je v teh dneh tako prepričljiv, da je o njegovem uspeh dvomil le malokdo.

Kranjcu ponagajal veter
Kranjec se v prvi seriji v slabših vetrovnih razmerah, ki so se pojavile približno 15 skakalcev pred koncem serije, ni znašel in pristal pri 118,5 m. Tudi odskok mu ni uspel. Zasedel je šele 27. mesto. V drugi seriji je dokazal, da zna skakati in se s 135,5 m, kar je bil tretji izid finalne serije, povzpel med deseterico.

Peter Prevc je končal na 16. mestu (124,5 m; 124,0 m), v finalu je izgubil dve mesti. Mitja Mežnar (119,0 m; 118,5 m) je bil 29., Jernej Damjan (114,0 m) pa je ostal brez finala na 33. mestu.


Švicarski čudežni deček najdaljši v obeh serijah
Ammann je že v prvi seriji potrdil vlogo glavnega favorita in s 144 metri (daljava dneva) suvereno opravil s tekmeci. Malysz na drugem mestu je skočil sedem metrov manj (zaostajal je 6,6 točke), Matti Hautamäki pa kar 10 (13 točk za Ammannom). Za temi tremi skakalci so se zvrstili vsi štirje Avstrijci.

V drugi seriji je Hautamäki povsem odpovedal (104,0 m) in padel na 26. mesto. S tem je odprl pot na stopničke Schlierenzauerju, ki je bil po prvi seriji peti. "Schlieri" je imel na koncu le točko prednosti pred rojakom Andreasom Koflerjem. Ammann je bil tudi v drugi seriji najdaljši (138,0 m) in za 14,2 točke ugnal Malysza.

"Tako živčen sem bil tam zgoraj. Vse to zelo slabo vpliva na živce,” je po tekmi dejal Ammann in dodal: “Znova sem imel to magično moč, da sem lahko tu skočil daleč in to je neverjetno. To je resnično neverjetno.”

Najuspešnejši skakalci na olimpijskih igrah

tekmovalec zlatosrebro bron moštveno
Simon Ammann 4 0 0
Matti Nykänen 3 1 0 zlato 1988
Jens Weissflog 2 1 0 zlato 1994
Birger Ruud 2 1 0 /
Espen Bredesen 1 1 0 /
Toralf Engen 1 1 0 /
Kazujoši Funaki 1 1 0 zlato 1998
Toni Innauer 1 1 0 /
Veikko Kankkonen 1 1 0 /
Jirši Raška 1 1 0 /
Jani Soininen 1 1 0 /
Lars Bystöl 1 0 1 bron 2006
Toni Nieminen 1 0 1 zlato 1992
Karl Schnabl 1 0 1 /

Kako je bilo v poskusni seriji?
Kranjec je v poskusni seriji s 135,5 m dosegel peto daljavo. Tudi tedaj je bil najdaljši Ammann s 142,5 m. Drugi najdaljši skok je uspel Andersu Jacobsenu (139,5 m), tretji pa Schlierenzauerju in Thomasu Morgensternu (oba po 137,0 m). Prevc je pristal pri 125,0 m (24.), Damjan pri 119,5 m (37.), Mežnar pa pri 119,0 m (38.).

Avstrijci so se pomirili
Iz avstrijske reprezentance so že pred tekmo sporočili, da ne bodo vložili protesta zaradi spornih vezi Ammanna, potem ko je Mednarodna smučarska zveza (FIS) v petek sporočila, da je z vezmi vse v redu in Švicar z njimi ne krši predpisov. "Želeli smo, da se stvari razčistijo, in FIS je to storil. To je bil naš cilj," je povedal tiskovni predstavnik Avstrijcev Florian Kotlaba.

Vodstvo avstrijskih skakalcev je sprva napovedalo, da bo, če bo Švicar znova uporabil iste vezi, po prvi seriji tekme vložilo uradni protest.

Končni vrstni red:       
1. S. AMMANN ŠVI 283,6 144,0/138,0
2. A. MALYSZ POL 269,4 137,0/133,5
3. G. SCHLIER. AVT 262,2 130,5/136,0
4. A. KOFLER AVT 261,2 131,5/135,0
5. MORGENSTERN AVT 246,7 129,5/129,5
6. M. NEUMAYER NEM 245,5 130,0/130,0
7. A. HAJEK ČEŠ 240,6 128,0/129,0
8. N. KASAI JAP 239,2 121,5/135,0
9. R. KRANJEC SLO 233,7 118,5/135,5
10. W. LOITZL AVT 230,3 129,5/121,5
...
16. P. PREVC SLO 222,3 124,5/124,0
26. M.HAUTAMÄKI FIN 202,4 134,0/104,0
29. M. MEŽNAR SLO 198,5 119,0/118,5
------------ zunaj finala: ----------
33. J. DAMJAN SLO 89,7 114,0
 
Po prvi seriji:
1. S. AMMANN ŠVI 144,7 144,0
2. A. MALYSZ POL 138,1 137,0
3. M.HAUTAMÄKI FIN 131,7 134,0
4. A. KOFLER AVT 127,2 131,5
5. G. SCHLIER. AVT 125,4 130,5
6. W. LOITZL AVT 124,1 129,5
7. MORGENSTERN AVT 123,6 129,5
8. M. NEUMAYER NEM 122,5 130,0
9. A. HAJEK ČEŠ 119,4 128,0
. A. JACOBSEN NOR 119,4 128,0
...
14. P. PREVC SLO 111,6 124,5
26. M. MEŽNAR SLO 99,7 119,0
27. R. KRANJEC SLO 99,3 118,5
-------- zunaj finala: --------
33. J. DAMJAN SLO 89,7 114,0

M. R.
Robert Kranjec
Adam Malysz, Simon Ammann in Gregor Schlierenzauer
Gregor Schlierenzauer, Simon Ammann in Adam Malysz
Adam Malysz
Simon Ammann
Matti Hautamaeki
Robert Kranjec
Wolfgang Loitzl
Michael Uhrmann
Gregor Schlierenzauer
Thomas Morgenstern
Adam Malysz
Adam Malysz
Simon Ammann
Simon Ammann
Simon Ammann
Prijavi napako
Komentarji
Webb
# 22.02.2010 ob 19:11
Bravo!
mikedean
# 21.02.2010 ob 17:09
Jurčič, a misliš Nagillerja?
juveandlivar
# 21.02.2010 ob 16:59
hannibal asi vidu kšn trening skok od kranca na ol in če nisi skakov je zelo dobro,pač je u preveliki želji in ob zelo slabih razmerah zasrov prvi skok u drugem pa je spet dokazov da zna skakat.krancu sm drgač pred olimpiskimi igrami najbl prvošču medaljo od useh,ker toliko smole kot jo je mel on u karjeri je mev retko kater tekmovalc(majdič je med temi) LP
radofka
# 21.02.2010 ob 16:09
Damjan go home!!!
sonja17
# 21.02.2010 ob 15:58
SKing
Pač mi je Ammann brezzvezen in kaj poj???
nikol ga nisem marala in ga tud nikol ne bom!!!!!!!!
hannibal
# 21.02.2010 ob 14:50
Mislim da Kranjecv skokih preveč pričakuje. Med najboljšimi je v poletih, v skokih pa med petim in desetim mestom, in sicer pod pogojem da ima svoj dan. V skupni razvrstitvi svetovnega pokala je visoko uvrščen zaradi poletov in ne skokov. V včerajšnjem prvem skoku je pregorel, od sebe je zahteval preveč, za medaljo sta bila potrebna dva odlična skoka.
sam-zee
# 21.02.2010 ob 14:08
Upam pa tudi, da je konec s trenerskimi rošadami in da bo lahko zdaj Zupan v miru delal na dolgi rok.

Damjan pa nerazumljivo slab, glede na to da je vse kazalo na to, da je njegova forma v vzponu. Po prikazanem ga res ne bi smeli videti na ekipni tekmi. Prav pa je, da se mu je dala še ena priložnost, ker je človek že dokazal, da zmore.
sam-zee
# 21.02.2010 ob 14:08
Bravo Robi!

Res mi je žal zanj, ker je človek dejansko skoraj eno leto garal in živel za to tekmo, potem pa v 1. seriji pogorel zaradi prevelike želje. Kdo ve, morda tudi zato, ker je vedel da mora zaradi kilavih vetrovnih razmer narediti res "ubijalski skok" da bi bili konkurenčen. Tega nikoli ne bomo vedeli, je pa res, da se je videlo, da je skok bil zgrešen, skupaj z razmerami pa se više ni dalo.

Še toliko bolj škoda je, ker so Avstrijci rahlo padli in je po mojem Robi trenutno res popolnoma konkurenčen Šliriju in ostalim, ki so korak za (klinčevim) batmanom z Visle in še dodaten korak za Ammanom, torej napad na bronasto medaljo, ki ga je odkrito napovedal, še zdaleč ni nerealen.

Res škoda, da se mu ni poklopilo, čeprav sam nisem preveč razočaran, v mojih očeh je včeraj dokazal, da je res velik skakalec in da je tudi psihično toliko zrasel, da se res veselim nadaljevanja svetovnega pokala in naslednjih let. Sploh, ker se obeta res dinamičen duo Kranjec - Prevc! Kar se je še leto nazaj zdelo zelo črna prihodnost, se letos kaže v povsem drugi luči! Končno, lahko rečem!
juveandlivar
# 21.02.2010 ob 13:10
kranjec je mev u karjeri več smole k sreče
SKing
# 21.02.2010 ob 13:05
aca_trica razen Malysza res ne. Pa takšnih ni tako malo - zato pravim, da je Ammann fenomen, da mu je uspelo 4 zlate dobiti na OI.
aca_trica
# 21.02.2010 ob 12:16
SKing, ne samo zlate, tudi posamične medalje noben od teh nima.
SKing
# 21.02.2010 ob 12:06
aca_trica res je - zlate individualne pa noben od teh.
aleksander26
# 21.02.2010 ob 11:59
Neverjetno kaj dela tale Amman, kapo dol!
Čestitke seveda tudi našim!!!
aca_trica
# 21.02.2010 ob 11:54
Ja, SKing, od teh ki si jih naštel je le Malysz osvojil posamično medaljo, Schmitt, Ahonen in Peterka pa ekipno.
mihabegelj
# 21.02.2010 ob 11:16
škoda za robija
social
# 21.02.2010 ob 10:51
Čestitke Robiju za uspeh pa čeprav le deveto mesto. Petrka, ki je bil pa v studiju je pa legenda in vedno bo. Toliko lepih trenutkov, ki jih je on dal slovencem, to pa so bili časi! Hvala Primož
SKing
# 21.02.2010 ob 10:47
sonja17 nevoščljivost spet?

Jaz bi Ammanna "poslal nekam", če bi zaradi njega bil Kranjec npr. 4-i. Tako pa ni nobenemu od naših nič vzel - 9 ali 8, na OI je vseeno.

Drugače pa ne vem, kako nekateri ne cenite tega, da je Ammann najboljši skakalec na OI vseh časov - na OI so mnogi zmagovalci skupnega seštevka svetovnega pokala ostali brez individualne zlate medalje (Malysz, Ahonen, Peterka, Goldberger, Janda, Schmitt...). Ammann je osvojil 4, kar je rekord brez primera in mu je treba čestitati. Pa pustimo že to slovensko fovšijo nekje!
Jurčič
# 21.02.2010 ob 10:45
Vceraj se mi je za trenutek zakolcalo po tanovih pravilih:)...no, sej ne , da bi ga pripeljale do medalje, ampak vseeno....bilo bi velik bolj pravicno do kranjca, kasaia, ahonena, chedeala, ollija,uhrmana,......sam vseen, kar je je.....mu bo pa v planici sreca bolj naklonjena upam, si zasluzi lepe uvrstitve tam, letos res ni imel srece z vremenom.....no, sej ko sta sla ahonen in jakobsen v dolino, so zacel mal cakat, ker so se blizali nastopi avstrijcev.....drgac pa ja, skoda...sicer sem mislil, da ima moznost za 4.mesto, ker so ostali trije premocni ta trenutek, sam se je vidl, da vcer bi lahk slo na bronasto...

drgac pa glede avstrijcev...vse preveckrat pozabljajo kako je do svojih stopnick prsu Florian Liegel, pa Kofler takrat, pa se en ko je bil na blond postrihan, ko je dvakrat zmagal, ne vem kaj je ze bil , nekej na N.....pa tut zdej so imel drese mal drugacne, pa kar pozabjo na vse to....
sonja17
# 21.02.2010 ob 07:44
škoda za Kranjca, še eno šansa je na ekipni tekmi
Toti Ammann pa nej gre nekam!!!!
farjestad
# 21.02.2010 ob 04:16
Ma sem dvomil v Damjana, kar sem povedal že v neki drugi temi.
aca_trica
# 21.02.2010 ob 02:52
Ja Damjan res polomija, raj dam Pikla.
Sandie
# 21.02.2010 ob 02:32
Ammann - amen! Harry Potter z železnimi živci, Malysz superca, da se 'dedek' še lahko takole kosa z junci. Šnicl - no ja, en od jodlarjev je skor mogel dobit medaljo, ne? Hehe, kljub bronci je na ORF vladalo skoraj pogrebno vzdušje, stalno gold medalje gor, gold medalje dol. Kajne gold medalje hehe!
jakosol@ lepa analiza, sam menim da ni šans za medaljo, četrti člen, kdorkoli to že bo, je absolutno prešibak. Avstrijci bodo prvi, ker so vsi realno gledano med 10, tud padec si lahko privoščijo. Nekak pa ne verjamem, da bo našim uspelo 8 zelo dobrih ali dobrih skokov. 5,6 da, 8 pa ne. RAZEN če tudi drugi ne bodo grešili. Če analiziramo današnjo tekmo bi bilo takole - v oklepaju je število tekmovalcev med 30 + tisti izven 30):
1. AVSTRIJA (4) 1000 točk
2. NORVEŠKA (4) 889 točk
3. NEMČIJA (4) 831 točk
4. POLJSKA (3+1) 795 točk
5. SLOVENIJA (3+1) 744 točk
6. ČEŠKA (3+1) 740 točk
7. JAPONSKA (2+2)
Norvežani so predaleč, vsaj takole na prvi pogled. Nemci, Poljaki in Finci za bron... Mi pa čakamo na napake tekmecev hehe, so pa zelo blizu nas Čehi. Finske tu ni zaradi diskvalificiranega Happonena in Ahonena, ki v drugo ni nastopil.
Shackler
# 21.02.2010 ob 01:05
bjorendalen-tiala

po Poljsko se izgovori Mauiš.. in Bergant se dela Poljaka.
Voly
# 21.02.2010 ob 00:33
Če bi skakali po novem sistemu,bi bilo veliko boljše za naše,sam potem pa glumijo z naletnim mestom,ga skrajšajo za recimo dva naleta,potem pa zapiha slab veter in je spet štala!
bjorndalen-tiala
# 21.02.2010 ob 00:22
škoda za kranjca, prevc me pa navdušuje z svojimi izjavami. Sicer pa me zanima zakaj ta bergant vrdno reče mauiš če pa je vedno do zdaj blo mališ.
jakosol
# 21.02.2010 ob 00:19
Hej t bag pazi se Japoncev, Finci pa skor nimajo šans za medaljo brez Ahonena. Za Avstrijce sem pa itak reku, da bodo prvi, razen, če kdo ne kiksne, kar pa je malo verjetno.
SKing
# 21.02.2010 ob 00:14
Moram priznati, da sem danes dejansko občudoval Simona Ammanna. Navkljub pritiskom s strani Avstrije (ki so se izkazali za neresnične - kar smo itak vedeli) na eni strani strani in pritiskom s strani Švice na drugi strani (zagotovo so od njega pričakovali ogromno) ter navkljub fantastičnim predstavam Malysza (drugi najboljši skakalec vseh časov po zmagah) mu je uspelo dvakrat zmleti nasprotnike. Dvoma o zmagovalcu ni bilo - niti na srednji niti na veliki skakalnici. Naj kdo reče "pojdi v Švico" - niti slučajno, veliko srečnejši bi bil, če bi na vrhu stal Kranjec. A kakorkoli gledamo - predstavi, ki ju je Ammann uprizoril na teh OI so za v zgodovino - takšne suverenosti še nisem videl.
webmaher
# 21.02.2010 ob 00:06
ni še konc, v ponedeljek nam bo posijalo sonce, gremo našiiiiiiiiii :-))))))))))))))))
kesjerdna
# 20.02.2010 ob 23:59
meni je pa škoda janneja ahonena ... sicer sem pa čisto zadovoljen s kranjčevim 9. mestom, čeprav mislim, da je nadpovprečno zrel za kolajno! škoda za prvi skok.
T-bag
# 20.02.2010 ob 23:52
Jakosol hahaha p kej j s tabo...
1. vse drugo kot zmaga avstrije senzacija
2.3. za drugo in tretje mesto se bojo borile nemčija, finska, norveška, slovenija.
Če uspeta damjanu dva skoka kot jih je kazal na treningih, mežnar in prevc ponovita današnje skoke, ter kranjec dvakrat nadpovprečen nam medalja z malo sreče ne bi smela uiti....

japonska pa ni govora za 4. mesto. Kasai je soliden in ne odličen, ito povprečen ostali pa tako tako..
Primozz
# 20.02.2010 ob 23:47
VIDEO: Smučarski skoki, velika skakalnica
10min - Ammann, Malysz, Schlierenzauer...
jakosol
# 20.02.2010 ob 23:35
OK pa analizirajmo za ekipno tekmo:
1. Avstrija (majo najbolj kakovostno ekipo, čeprav v tem trenutku noben ni v super formi; ampak vsak lahko gre okol 130 m ali čez; če ne bo kiksa, so prvi)
2. Norveška (majo solidno četverico; Jacobsen je lider in on mora nardit razliko do zasledovalcev, drgač so lahko celo ob medaljo; je pa znano, da na ekipnih tekmah dajo še več kot bi na individualni)
3. Nemčija (glede na imena bi morali biti tretji, vendar nimajo liderja, ki bi krepko odskočil; Schmitt in Wank sta nezanesljiva)
4. Japonska (imajo toplo-hladno ekipo; vroč je Kasai, topel je Ito, ostala dva pa kar zaostajata, vendar Japonci so vedno zelo močni, ko gre za moštveni duh)
5. Slovenija ( Kranjec je v vrhu, vedno je dobro skakal na ekipnih tekmah, ker je manj pritiska; Prevc je naš joker, ki je sposoben narediti TISTI skok, Mežnar bi moral biti ''sidraš'', ki mora dvakrat skočiti okoli 120m; kot četrtega bi dal Damjana, ker je le bolj izkušen od Pikla in potencialno lahko bolje skoči)
6. Finska ( če ni Ahonena, so brez možnosti za medaljo; nimajo konstantnega skakalca v vrhu; velika nihanja)
7. Poljska (skriti favorit za bron; Malysz lahko krepko odskoči, Hula in Stoch sta sposobna napraviti po en skok čez 125m; problem je četrti Mietus, ki malo preveč zaostaja)
8. Češka (podobno kot Poljaki, vendar brez skakalca tipa Malysz; Hajek je v formi, Janda in Koudelka solidna, veliko odvisno od najslabšega Cikla)

Preostale ekipe nimajo realnih možnosti za preboj v finale. Zelo pomembna bo postavitev po serijah. Sam bi dal na začetek Damjana, ker bo najbrž daljši nalet in on rabi hitrost, nato Mežnar, Prevc in na koncu Kranjec
la.sonrisa
# 20.02.2010 ob 23:33
ahhh ta nas robi, skoda no, verjetno so ga tud zivci malo izdali, je blo vseeno smešno gledat kok se je razp***u v drugi seriji in skocu k norc kar iz ene ihte:). hja, mogoce pa bo veter kaj lepse popihal na ekipni! dajmo slovenijaaaa
peterkriza
# 20.02.2010 ob 23:19
glede razmer:
Res da ni primerljivo, ampak vseeno:
Tina je imela dobre, Kranjec (in Prevc) pa slabe, na koncu je vse tu nekje izenačeno, škoda pa da ne veljajo nova pravila.
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 23:17
pa ta Peterka je pa občutljiv kot 5-letno dete.
Mislim, da ne. Bergant je trdil, da ga je v Naganu zafrknila psiha, kar ni res, ker ga je samo veter. Imel je odlične ocene v prvi seriji, samo metrov mu je manjkalo. V drugi je pa naredil najboljši skok dneva.
D e s S
# 20.02.2010 ob 23:15
...seveda sem mislil okrog 20. v prvi seriji....
D e s S
# 20.02.2010 ob 23:15
Moram se strinjati. Tudi če bi bila nova pravila Robi ne bi bil boljši kot nekje okrog 20. mesta. Je bila tudi njegova napaka žal. Se je pa zelo popravil in še enkrat čestitke Kranjcu pa tudi Perotu...

Zanimivo bo na ekipni. Če se je Ahonen poškodoval (:/) in ne bo skakal se odpre možnost za Poljsko, Češko in naše, ker tudi Nemci danes v drugi seriji niso bli ne vem kaj...
pudzian
# 20.02.2010 ob 23:13
pa ahonen je tud car, ma vsetovni rekord, neuradni, če bi bla planica dost velika bi takrat skoču 250 m tko da romoren bolš da se preveč ne hval da ma rekord
peterkriza
# 20.02.2010 ob 23:12
Odskok je bil pri Robiju katastrofalen-povsem vertikalno, kot pravi Gros. Škoda, ker so razmere premešale skakalce, vendar so bili na koncu na vrhu najboljši.
zike
# 20.02.2010 ob 23:10
Danes so pač razmere odigrale veliko vlogo, na samem vrhu ne, ampak v 1. seriji pa so Kranjec, Jacobsen in Ahonnen imela najslabše razmere. nova pravila so mogoče malce nepregledna, ampak so vsaj bolj pravične kot vremenska loterija in danes bi Kranjec z boljšimi razmerami kljub slabšem prvem skoku bil med tistimi, ki bi se borili za medaljo. Škoda za ahhonena, tip res nima sreče na OI, jodlarji pa so največji poraženci OI.
D e s S
# 20.02.2010 ob 23:08
ampak, gledam posnetke tekme in mi še vedno ni jasno kaj je hotel v drugem skoku naredit Hautamaeki...res ni mi jasno....:/
clarus
# 20.02.2010 ob 23:07
Men je pa žal za Hautamaekija.

Ammann je pa itak zakon pa Kranjec in Prevc tud.
peterkriza
# 20.02.2010 ob 23:06
pa ta Peterka je pa občutljiv kot 5-letno dete. Pa vsi ki mislite, da je Kranjca zaj... Žirija pa vreme, se motite, na koncu itak nebi mogu prehitet 3 najboljših, ki so bili nedosegljivi. Hautamaki pa neznam kaj ma v glavi.
srs.group
# 20.02.2010 ob 23:04
Ej počakite na ekipno... Verjemite, še prešerno se nam smejalo....
SKing
# 20.02.2010 ob 23:04
Simon Ammann je danes postavil mejnik, ki ga bo težko preseči. Imeti 4 individualne zlate medalje je rekord, ki bo še dolga leta neprekosljiv. In s kakšno samozavestjo, hladnostjo in prepričljivostjo je opravil skoke tako na srednji kot na veliki skakalnici. Svaka čast Ammannu za ta dosežek!

Drugače pa res škoda za Kranjca, saj mu niso bili namenjeni dobri pogoji v 1. seriji. Upam, da naši ekipi uspe na ekipni tekmi, čeprav UPAM, da Jernej Damjan ne bo nastopil v ekipni tekmi, saj se bojim, da bo zaj***l celo ekipo...
prim00z
# 20.02.2010 ob 22:58
janne:(
D e s S
# 20.02.2010 ob 22:53
Ah pač malo smole danes, a kaj čmo. Nam je Tina polepšala večer. Lep napredek v drugi seriji. Vsa čast Kranjcu. Ne pozabit, vse se vrača, bliža se Planica ;)...

Za ekipo bi jaz postavil takole:
1.Mežnar
2.Pikl
3.Prevc
4.Kranjec
peterkriza
# 20.02.2010 ob 22:52
Odskok je bil pri Robiju katastrofalen-povsem vertikalno, kot pravi Gros. Škoda, ker so razmere premešale skakalce, vendar so bili na koncu na vrhu najboljši.
Arriel
# 20.02.2010 ob 22:49
Peterka car. Prav paše malo tiste svežine v studiju. Moravčani vladajo! =)
gusztav
# 20.02.2010 ob 22:49
Prevc je sevede tud Car
gusztav
# 20.02.2010 ob 22:47
Peterka je car, Kranjec je car, Prevc je var, Amman je car, Ahonnena mi je pa žal.
Slovenc-85
# 20.02.2010 ob 22:46
Bravo Robert, naredil si en dober in en odličen skok! Boljš da je bil na koncu 9. kot pa naprimer 4., kar bi se kaj hitro lahko zgodilo, če bi v prvi seriji skočil naprimer 128m.
pudzian
# 20.02.2010 ob 22:45
moravčani so tko the best
pudzian
# 20.02.2010 ob 22:45
enkrat so peterko vprašal kaj kej je, pa je reku da kašno domačo klobaso od ata, legenda
pudzian
# 20.02.2010 ob 22:44
peterka je največji car
scenic
# 20.02.2010 ob 22:44
Drncl...saj peterka je vedno bil tak.
Neo_
# 20.02.2010 ob 22:43
ah peterka pa bergant razturata u studiu :)
scenic
# 20.02.2010 ob 22:43
krtek..saj vse lepo in prav,ampak potrebovali bomo dva kranjčeva skoka okoli 135 m...dva prevčeva skoka okoli 127 m...in pa še ostala dva bosta morala skakati preko svojih zmožnosti.kar smo gledali,se bojim da bo to premalo za medaljo.
sicer pa damjana nebi smelo biti v ekipi.naj gre rajši trenirat za sebe nekam daleč stran.
Drncl
# 20.02.2010 ob 22:42
Kaj je Peterka zadet v studiu? :)
Bobr
# 20.02.2010 ob 22:41
No ja roko na srce Kranjc tudi ob boljših razmerah verjetno ne bi dobil kolajne. Namreč že v osnovi je naredil napako pri odskoku in tukaj ga tudi boljše razmere ne bi ponesle preko 130m. Bil bi pa verjetno okrog 5. mesta na koncu. Malo ga je živčnost zjebala, mogoče bi pa bilo bolje če bi ostali pred njim skočili dlje.
marvin42
# 20.02.2010 ob 22:40
kranjec sploh ni imel tako slabih razmer, zajebal je odskok na žalost :(
webmaher
# 20.02.2010 ob 22:38
Upanje umre zadnje...gremoooo po medaljoooo nihče ni nepremagljiv :-)))
pudzian
# 20.02.2010 ob 22:38
kasai pa kranj bi se borila še za 3 mest če bi mela dobre razmere v 1 seriji, bravo kranjc pa tud ostale dva, gremo na medaljo v ekipni!!!!!!!!!!!!!!
jurica
# 20.02.2010 ob 22:37
A je tle gor kakšen strokovnjak,ki bi znal zračunat ali imamo mi moznosti za ekipno medaljo...ker takole jaz kot laik,a že dolgo spremljam skoke do medalje ne moremo...enostavno samo z dvema odličnima,pa še od teh dveh-Robi in Peter, ni nobeden tak,da bi naredil razliko v primerjavi s tistim ,ki bo skakal z njim v isti skupini...enostavna sta ostala dva preslaba...upam,da se motim..je pa res AVS,in NOR....potem pa Nemci???Poljaki???ja pa čedalje bolj ,ko razmišljam..morda pa so možnosti...
Diego Armando
# 20.02.2010 ob 22:37
Bravo Ammann, ŽIVA LEGENDA!!! Bravo tudi Kranjec in Prevc, novi lepi uvrstitvi.V ponedeljek pa na medaljo!
krtek
# 20.02.2010 ob 22:36
scenic,
Damjan in Mežnar/Pikl sta res mal šibek člen. Sam na treningih ni zgledal tko slabo. Mogoče se pa na ekipni le nekako poklopi vse skupi.
Nemci so bili danes npr. v prvi seriji dobri, a so v drugi z izjemo Neumayerja precej nazadovali (Schmitt, Urhmann). Norvežanov ni sploh med deseterico, pravtako Fincev, Poljaki tudi po vsej verjetnosti ne bojo preveč konkurenčni (večinoma mladi tekmovalci), Japonci pa mi z izjemo Kasaia ne delujejo posebej močni. Torej: pred našimi 100% le Avstrijci. Upanje torej je:)
webmaher
# 20.02.2010 ob 22:35
ajd tko bom napisal: Kranjec, Prevc, Mežnar, Pikl, Damjan zberte se, medalja v ponedeljek je naša 10000%...vsa Slovenija je z vami :-))))
Gigue
# 20.02.2010 ob 22:34
Škoda za Roberta, vseeno čestitke našim...
Neo_
# 20.02.2010 ob 22:33
dream liner očitno ne razumeš kakšen vpliv ima pri skokih veter. seveda so pr malyszu pocakal pr kranjcu seveda ne. skoda. sam če pogleda kasaia ma še na 2 OI šanso za medalijo :) sam mal sapice dons pa bi mel še eno medalijo.
ammann pa itak.....from another planet:)) avstrijci pa surle do tal haha.
miki331
# 20.02.2010 ob 22:33
Po mojem mnenju bo skakal Pikl na ekipni tekmi.
bamfi
# 20.02.2010 ob 22:33
kranjc je v prvi serji čist sam zafrknu. jacobsen je takoj za njem skoču 10m dalj tko da...
drgač pa aman res car.
Pen118
# 20.02.2010 ob 22:32
ajojjj skoda, skoda... blizu medalje bi lahko bil.. ne sicer zlata al pa srebrna, ampak mogoce bi lahko bil bronast...
upam, da damjan sestavi kak spodoben skok na ekipni, ker nasi bi lahko bili blizu medalje
webmaher
# 20.02.2010 ob 22:32
dreamliner pejt se sankat, o skokih pojma nimaš :-))))
Lyn19
# 20.02.2010 ob 22:31
18 mest pridobit v finalu ni mačji kašelj in samo dokaz več, kako slabe razmere sta imela tako kasai kot tudi kranjec...
113113
# 20.02.2010 ob 22:30
pikla namest damjana,pa gremo še po 1 bron!!!
demetra
# 20.02.2010 ob 22:30
ajaj škoda
dreamliner
# 20.02.2010 ob 22:30
ma brez veze... velika nakladanja, na koncu pa nič. vedno velike besede, na koncu je pa vse drugo krivo, samo samokritičnosti ni.
rap_coko
# 20.02.2010 ob 22:29
naj gre vse skup nekam, dans bi meli 2 medalji če bi meli vsi enake razmere
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:29
ja je super sam kaj ko na OL štejejo le kolajne. Pa še to d je u drugi seriji skoču tko k zna. Če bi počakal u prvi seriji tko k pr Malyszu bi biv na stopničkah tko d res škoda.
jakosol
# 20.02.2010 ob 22:28
Za ekipno zna bit še zanimivo, ker Ahonen najbrž ne bo skakal, ker je poškodvan in Finci so takoj v slabšem položaju. Avstrijci bodo najbrž prvi, Norvežani znajo bit drugi, za tretje mesto pa se bodo udarli Nemci, Poljaki, Slovenci, mogoče še Čehi.
BOY007
# 20.02.2010 ob 22:27
iz 27 mesta na 9. to je supeeeerr
grd
# 20.02.2010 ob 22:26
*pardon, peti
grd
# 20.02.2010 ob 22:26
Kranjcu so razmere v prvi seriji odnesle ene 10m, mal je pa tud sam zeznu. Z 18 točkami več bi bil pa ravno četrti.

Bo pa medalja na ekipni
janbac
# 20.02.2010 ob 22:26
haha spet Kofler 4.
SloKid
# 20.02.2010 ob 22:25
Avstrijci pa že tipkajo pritožbo.
SloKid
# 20.02.2010 ob 22:25
Ammann je res legenda.

Grenek priokus zaradi Kranjca in prve serije. :(
igiko
# 20.02.2010 ob 22:25
Tako se to naredi ...... Avstrijci brez zlate medalje. Upam, da jim jo jutr na ekipni tekmi naši uzamejo. :)
scenic
# 20.02.2010 ob 22:25
krtek...kakšna ekipna medalja neki...kranjec in prevc ne moreta sama,ker so pa ostali naši preslabi.
Arriel
# 20.02.2010 ob 22:25
bravo vsa čast amanu!
drhhal
# 20.02.2010 ob 22:24
ja, Kranjec bi bil drugi s 135m dolgim prvim skokom! Ni sreče...
Primozz
# 20.02.2010 ob 22:24
BRAVO AMMAN
janbac
# 20.02.2010 ob 22:24
Če bi druga serija sam upoštevala bi bil Kranjec bronast, res svaka ti čast!!!
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:23
dons bi biv kranc lohk 2 joj joj joj
grd
# 20.02.2010 ob 22:23
Ammannu lohk pa vedno sam ploskam
Primozz
# 20.02.2010 ob 22:23
Bravo Malysz

SREBRO
Suma Sumarum
# 20.02.2010 ob 22:22
Ampak kako moteče zoprn glas ima pa tale Kavčič ... Uh, kot da bi srako poslušal. :)
igiko
# 20.02.2010 ob 22:22
Odlično Malysz ...... zdej pa še Ammann
webmaher
# 20.02.2010 ob 22:21
Kranjeccccccccccccc 9 juhuhuhuhu....ste videli kak je srečo zapravil Hautamaeki.....
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:21
res ni fer kaj so pr krancu nardil lahk bi mal počakal pa bi mel medaljo
igiko
# 20.02.2010 ob 22:19
Točno tako krtek. Pa tudi Mežnar in Pikl (ali Damjan) bosta mogla skakat konstantno okoli 125 ali več.
webmaher
# 20.02.2010 ob 22:18
Robert carrrrrrrrrrr siiiiiiiiii...10 mestoooo :-)))))))))))))))))))))
Če bi čakali v prvi seiji tko kot so pri Mališu bi bla medaljaaaa :-)))))))))))))))))
krtek
# 20.02.2010 ob 22:17
Če ni ratal dons, nej uspe na ekipni tekmi! Tam bomo odličnega Kranjca in Prevca zelo potrebovali!!!
djamshy
# 20.02.2010 ob 22:17
1 skok prevca in 2. skok Kranjca znese 247.1 točke

Kolk mal bo zmanjkalo
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:15
prekleta prva serija a je mogl bit tko joj
janbac
# 20.02.2010 ob 22:14
Kranjec pa še zmeraj najdaljši v tej seriji.
teo007
# 20.02.2010 ob 22:11
zdej pa veter v hrbet,pihaj veter pihaaaaaaaj
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:09
ja res škoda če bi u prvo mu mav vetra bi sigurn mu medaljo
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 22:09
Prej je Šnicl je pokazal catwalk, LOL.
igiko
# 20.02.2010 ob 22:08
10 metrov daljši skok v prvi seriji, pa bi realno lahko upal na stopničke. je pa u drugi seriji pokazal, da je bil skok v 1. seriji splet nesrečnih okoliščin in zabite žirije.
Anže
# 20.02.2010 ob 22:06
Če ni Kranjcu uspelo na olimpijskih igrah, bo pa v Planici v poletih pometel z vsemi.
ivanakont93
# 20.02.2010 ob 22:05
ojojoj....amman razred zase....drugiiii malysz tretji....upamo hautameki....cne verjetno schlieri...skoda za kranjca....
janbac
# 20.02.2010 ob 22:04
Dajmo zdaj Prevc!!!!!!
daywalker
# 20.02.2010 ob 22:01
vsi nj skačejo tko k schmitt pa bo mal res mal za šalo
zvoneCH
# 20.02.2010 ob 22:00
skoda, ce bi v prvo imel tak veter kot sedaj v drugo bi biu v prvi seriji na tretjem mestu, skoda za robija, ampak umpam da bo jih se velik k ga nebo prehitelo.
Liverpool_fc
# 20.02.2010 ob 21:59
Kranjec je rekel da ga zanima le medalja zato bo sam verjetno zelo jezen in razočaran
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 21:58
Kranjcu se je zgodilo to, kar se je Peterki v Naganu na veliki skakalnici. Podobnost je neverjetna.
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:58
je med najboljšimi sam nemu to zdej nč ne pomen on je cilu na medaljo pa je use izgubu u prvi seriji
meteora89
# 20.02.2010 ob 21:58
ma naj to žirijo veter odnese, bv
ampak, ostala je ekipna tekma. upajmo na zelo dobra kranjca in prevca ter solidna pikla in mežnarja, pa bo medalja
Liverpool_fc
# 20.02.2010 ob 21:57
Bravo Kranjec! V drugo je pokazal da je eden izmed najboljših skakalcev trenutno!
janbac
# 20.02.2010 ob 21:57
upam da se bodo slabe razmere.
mihelacko
# 20.02.2010 ob 21:57
drugi bi bil ... ce nebi blo prvega skoka .. skoda ...
jakosol
# 20.02.2010 ob 21:56
Ajmo veter v hrbet, sodeluj sedaj!!!
janbac
# 20.02.2010 ob 21:55
Kranjec bo skočil po lestvici navzgor.
scenic
# 20.02.2010 ob 21:55
sej zdej bojo pa znižali zalet,pa gremo jovo na novo
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:53
res škoda dva taka skoka pa bi mu medaljo
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:53
Kranjecccccccccccccc carrrrrrrrrrrrrr siiiiiiiiiiiiii vseeenoooooooooooo bravoooooooooo, klobuk dollllllllll z naleta nižjeeeeeeeeeeeeeee vsaka čast :-))))))))))))
teo007
# 20.02.2010 ob 21:53
zdej pa vsi razen Prevca pod 120 hehe
angelmanuel
# 20.02.2010 ob 21:53
Svinjarija brez primere. Ta tekma za mene ni regularna.
Bobr
# 20.02.2010 ob 21:53
evo to pa so razmere...
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:53
Bravo Robert
Tinchii
# 20.02.2010 ob 21:52
se zdej zalujm zarad 1 skoka kranjca, škoda no res škoda za tist ***** vetr
igiko
# 20.02.2010 ob 21:52
zdej je pokazal kako se skače ...... škoda za prvi skok
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:52
bravoooooooooooo Robertttttttttttttttt :-))))))))))))))
jakosol
# 20.02.2010 ob 21:52
A ste vidli zdej. Banda od žirije.
janbac
# 20.02.2010 ob 21:51
bojijo se avstricov, ker bodo tožili, ker ne bodo osvojili medalje. :) imamo pa srebrno Tino.
jakosol
# 20.02.2010 ob 21:49
Če bi Stare komentiral, bi že zdavnaj oku.... to ku.... žirijo. Tale Kavčič pa nula.
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:49
vsega je kriv izjemni Ammann in usrana žirija...nalet je bil zeloooo nizek in koridor za veter preveelik...če bi bli pogoji približno vseskozi taki kot jih je imel Hautamaeki bi bla tekma velikoo bolj pravična in razburljiva....Robert je res naredil manjšo napako, ampak tudi če bi naredil res dober skok bi bil kvečjemu v bližini Jacobsena....smolaaaa res smolaaaaa....nalet so pa spet znižali na 11 mesto...zgleda da je vzgornik...kaj bi dal da bi zadnjih 10 skakalo z vetrom v hrbet pa da vidimo junake :-)))))
jakosol
# 20.02.2010 ob 21:47
Gumpci gredo še znižat zaletišče. Hahaha
teo007
# 20.02.2010 ob 21:46
sam res na kaki drogi je Aman,
kaksen tripskok:))
jakosol
# 20.02.2010 ob 21:43
Rad bi videl podatke o vetru. Pa pismo rosno. Človek se je matral 4 leta in pol smola na kubik. Pa k skače v življenski formi. Ajajaj. Dejmo Robi zdej v drugo pokaž česa si zmožen. Napali se za ekipno. Planica je pa itak tvoja :))
janbac
# 20.02.2010 ob 21:39
Če bi Kranjec skočil tako kot Ammann, bi pa šli še enkart na novo.
peterkriza
# 20.02.2010 ob 21:39
pa kdo se spet s hrvati obremenjuje.
scenic
# 20.02.2010 ob 21:37
ja sej zato.sploh ni naredil telemarka,skoraj je pristal na riti on pa sanja o nekih dvajseticah..haha
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:36
1. Amman
2. Malysz
3. ???????
janbac
# 20.02.2010 ob 21:35
scenic
20. februar 2010 ob 21:26
Prijavi neprimerno vsebinohrvaški komentator je rekel sedaj pri ammannovmu skoku,da je čisto možno,da bodo sodniki podelili kakšno 20.00
hahahahhahahahah

ja pe še brez telemarka... hahahaha
ponudnik
# 20.02.2010 ob 21:34
Nič bat. Robert Kranjec = letošnji svetovni prvak v poletih v Planici :)
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:34
Erorr, hahaha
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:33
Fišbaherova prva u superveleslalomu

Austrijanka Andrea Fišbaher nova je olimpijska šampionka u superveleslalomu, dok je srebro pripalo Tini Maze iz Slovenije, a bronza Amerikanki Lindzi Von.
Beta
Beta

Fišbaherova, koja je u karijeri ostvarila samo jednu pobedu u Svetskom kupu, i to pre dve godine, je do trijumfa na Igrama u Vankuveru došla u vremenu od 1:20.14 minuta. Austrijanka je svojoj zemlji donela prvo zlato u alpskom skijanju na 21. Zimskim Olimpijskim igrama, a na mestu olimpijske šampionke je nasledila sunarodnicu Mihaelu Dorfmajster.

Na subotnjoj trci su učešće uzele i srpske reprezentativke Jelena Lolović i Nevena Ignjatović. Lolovićeva je zauzela 30 mesto sa nešto više od šest i po sekundi zaostatka u odnosu na pobednicu, dok Ignjatovićeva nije uspela da završi svoju debitantsku trku na Olimpijskim igrama.

Vonova, nova olimpijska šampionka u spustu, je bila velika favoritkinja za najsjajnije odličje i u superveleslalomu, i kada je došao red na nju ostvarila je najbolje vreme, ali onda je na stazu izašla Fišbaherova. Iako je malo ko to od nje očekivao 24-godišnja Austrijanka je za 74 stotinke nadmašila vreme koje je postigla aktuelna osvajačica Svetskog kupa i tako je osigurala da zlato u superveleslalomu ostane u posedu Austrijanki, pošto je titulu u Torinu, pre četiri godine, osvojila Dorfmajsterova.

Fišbaherova je takođe tada raspršila nade Vonove da osvoji još jedno zlato na 21. Zimskim Olimpijskim igrama jer su na programu još ostale trke u slalomu i veleslalomu, disciplinama u kojima je najlošija. Potom je veliko iznenađenje napravila Tina Maze, koja je sigurno odvozala najbolju trku karijere i smestila se između Fišbaherove i Vonove.

Iza osvajačica medalja našla se Johana Šnarf, a potom su sledile ’bronzana’ u spustu Elizabet Gergl iz Austrije, Švajcarkinja Nađa Stajger, Lucija Rećija iz Italije i nova olimpijska šampionka u superkombinaciji Nemica Marija Riš. Među prvih deset na trećem takmičenju u alpskom skijanju u Vankuveru plasirale su se i Amerikanka Džulija Mankuzo, koja se prvi put na ovim Igrama nije našla na podijumu, i Ingrid Žakemo iz Francuske.

Naredno takmičenje u alpskom skijanju u konkurenciji žena zakazano je za sredu, kada je na programu veleslalom.

http://www.b92.net/sport/vancouver2010/a
lpsko-skijanje/vesti.php?yyyy=2010&nav_id=
412732
alekst
# 20.02.2010 ob 21:32
Mejčkeno je škoda.Ampak vsak ma pač slab dan.
Jaz sem ponosen,ker sem Slovenec
peterkriza
# 20.02.2010 ob 21:32
Kranjec je v prvi vrsti sam naredil napako. Res pa je, če bi veljala nova pravila, bi bil Prevc med 10, Kranjec pa okoli 20. Kaj naj rečem za Kranjca. Zgledalo je, da je ratal stabilen v svojih skokih, potem pa to! Najpomembneje je, da zadrži dobro formo do Planice. Ammann pa ponovno z drugega planeta!
Neo_
# 20.02.2010 ob 21:32
ajj skoda kranjca....mal bi mu zapihal pa bi blo 10m več. al pa k bi un tanov ocenjevanje ze uveljavl. sam kej mormo. NČ :)
ammann pa brez konkurencee. avstrijci požrite se haha
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:31
bamfi psihično nezrel si ti zato nehaj s takimi izjavami
MIRNČAN
# 20.02.2010 ob 21:31
kaj gleda tega damjana k je nič od nič. Poglejte mladega prevca ki pri 17 letih nabije vse slovence. Jst nebi reku da je imel KRANJEC tako slabe razmere ker so za njim skakali bistveno dlje. pač ni šlo bo pa na ekipni bolš
spella
# 20.02.2010 ob 21:31
Take se zapre usta Avstijcem Simon-bravo!! Smola za Robija res=(
teo007
# 20.02.2010 ob 21:31
Aman je v Planici prvi kandidat da poprav rekord,tud ce bo z nizjega zaleta skakal
bamfi
# 20.02.2010 ob 21:30
kranjc je psihično ne zrel. žal
scenic
# 20.02.2010 ob 21:30
SloKid..ja seveda..kakšne dobre ocene pri ammannu saj pa vedno hoče prevarati sodnike,ko kao naredi telemark .šele potem ko že pristane,potegne nogo nazaj.

ampak danes pri taki dljavi pa itak ni mogel narediti telemarka,ker je šel predaleč.
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:29
tko kot je že en napisal prej: Kranjec nikol ampak res nikol nima sreče s tem jebenim vzgornikom...u Planici ima da se mu vse povrne z obrestmi in da postavi svetovni rekord :-)
janbac
# 20.02.2010 ob 21:29
ja tudi režija celo tekmo zajebala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:28
scenic, tudi na BBCju je komentator rekel, da se zna zgodit, da pri Ammannu vidimo zelo visoke ocene.
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:28
Simon je ALIEN
jbzt
# 20.02.2010 ob 21:26
Mislim,da gredo skakalci lahko domov...Ammann "zafrknil" olimpijsko tekmovanje...
scenic
# 20.02.2010 ob 21:26
hrvaški komentator je rekel sedaj pri ammannovmu skoku,da je čisto možno,da bodo sodniki podelili kakšno 20.00
hahahahhahahahah
srs.group
# 20.02.2010 ob 21:26
Glavni, pravim GLAVNI in največji krivec za to so AVSTRIJCI s Pointnerjem na čelu: Če se oni ne bi "jajcali" bi loh gledali olimpijske z novimi pravili, tako pa zdej bentimo. Naj se zdej oglasijo zagovorniki starega načina ocenjevanja...
igiko
# 20.02.2010 ob 21:26
Bravo Ammann
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:26
Ammann je skakavc za olimpijske igre
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:25
Ammann pa je norc na kubik :-)))))
robimilan
# 20.02.2010 ob 21:25
aman skočil 144m
brez besed
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:25
O Simone, vrazji sine
chelsea car
# 20.02.2010 ob 21:25
kva je skočo stari
slonik
# 20.02.2010 ob 21:25
Tot Amman je mal prtisnjen :-)
zvoneCH
# 20.02.2010 ob 21:25
tudi sedaj avstrijca nista mela super vetra, kranjec je pa biu pri odskoku tudi prepozen, Simi pa razred zase :-)
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:25
AMAN jih je POSCALLLL
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:25
Ammann car!
igiko
# 20.02.2010 ob 21:24
Dejmo Ammann
janbac
# 20.02.2010 ob 21:24
ej to pa ni do nobenega privično pa pejte nekam.
anzze
# 20.02.2010 ob 21:24
MARŠ!
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:24
So vsaj Avstrijci zasrali.
scenic
# 20.02.2010 ob 21:24
adijo šnicl
robimilan
# 20.02.2010 ob 21:23
če so se avstrijci pritožli na amanove vezi naj se slovenci na razmere:):)
repjek
# 20.02.2010 ob 21:23
Kranjec nima čisto nikoli ampak res čisto nikoli sreče z vetrom...najboljše razmere kar pomnim so bile solidne..pa še to ne preveč..kako ma lahko tako smolo e..marš u pm..pa tepeš tui e..kurc..
tracer
# 20.02.2010 ob 21:22
Vetrovni koridor je občutno prevelik! Eni brez vetra, drugi majo pa tak vzgonski veter, da jim še odskočit ni treba, pa priletijo u podn.

Je pa treba rečt, da tut Kranjec kljub slabim razmeram ni naredu dobrega skoka.
janbac
# 20.02.2010 ob 21:22
to se mora zupan pritožiti
Bobr
# 20.02.2010 ob 21:22
Škoda za Kranjca, skočil je ravno v najslabših razmerah kar jih je danes bilo.
igiko
# 20.02.2010 ob 21:21
Zakaj pa pri Kranjucu niso čakal na boljše razmere? Mamo Tepeža kot pomočnika direktorja, pa nima jajc da bi reku 5 minut pavze
webmaher
# 20.02.2010 ob 21:21
ja, ja žirija pa Tepeš, hvala, res hvala...Mališu je treba pomagat, ne me jebat...
Liverpool_fc
# 20.02.2010 ob 21:21
Škoda naša največja aduta sta oba ostala brez vzgonskega vetra,še posebej Kranjec :(
gvidk
# 20.02.2010 ob 21:21
Ma v kakšen veter Tepeš spusti Kranjca.
peterkriza
# 20.02.2010 ob 21:21
joj joj, dobro, da je Prevc visoko, po občutku se mi pa zdi, da do zdaj razlike niso velike. Kranjec mora napasti v finalu. No, s5 dober veter. Če bi imel takšnega Prevc, bi bil med 5.
janbac
# 20.02.2010 ob 21:20
Ej režija butasta.
scenic
# 20.02.2010 ob 21:20
dejte prevcu take razmere pa bo poletel do 140m
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:20
pičkeee grdeee... forsirajo tte kurbe....... ko bi kdaj pred kranjcom čakal na veter...ne uni ga pošlejo z vetrom v hrbet
jbzt
# 20.02.2010 ob 21:20
To ni res.Če slučajno ne bo vetra pri Avstrijcih...se lahko tale serija zavleče za kakšne pol ure...
igiko
# 20.02.2010 ob 21:19
Evo, pa je spet vzgonski veter. Bravo Malysz.
luka26
# 20.02.2010 ob 21:19
*pocakajo
luka26
# 20.02.2010 ob 21:19
no pa smo videli, kako se skace...

samo pocajkao na razmere in to je to :D
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:19
Bravo Malysz
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:19
Kriminalna žirija.
robimilan
# 20.02.2010 ob 21:19
in malysz takoj skoči 137 metrov
robimilan
# 20.02.2010 ob 21:18
zdej k je pa malysz na vrsti so pa ustauli tekmovanje hinavci
peterkriza
# 20.02.2010 ob 21:18
joj joj, dobro, da je Prevc visoko, po občutku se mi pa zdi, da do zdaj razlike niso velike. Kranjec mora napasti v finalu. No, s5 dober veter. Če bi imel takšnega Prevc, bi bil med 5.
scenic
# 20.02.2010 ob 21:18
in spet čakajo,da se izmere za najboljše izboljšajo
igiko
# 20.02.2010 ob 21:18
Ja fajn da je zdej spet malo vzgonskega vetra ....... zajebavajo se z nami
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:18
nei gre vse u pizzdo materno... zei bojo čakal da bo vredu vreme za te tabolše.... prav čakajooo barabeeee ciganskeeeeeeee
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:18
Zakaj pa pavza?!
stepovsek
# 20.02.2010 ob 21:18
pa to ni res zdaj pa dajo Adamu pavzo pa mamo jim to nemorš verjet mrššššš gnili so!!!!!!!!!
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:18
a zdej pa čakajo
luka26
# 20.02.2010 ob 21:18
lol, zdaj pa ze spet dobre razmere :D
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:17
evo zei bo pa spet vzgonc....
scenic
# 20.02.2010 ob 21:17
bravo prevc
igiko
# 20.02.2010 ob 21:17
Nimaš kej, tud Ahonenu pa Jacobsenu ni ratal, tako da ..... Bo pa Prevc šu po medaljo
Legstrong
# 20.02.2010 ob 21:16
Postava za ekipno tekmo: Prevc,Pikl,Mežnar in Zupan,da ne bodo preveč zaostali,hahaha.
slonik
# 20.02.2010 ob 21:15
Hvala bogu bo v Planici zmagu!
jbzt
# 20.02.2010 ob 21:15
ah...to je to...
ps.Na ekipni namesto Damjana,Pikla...in po medaljo.
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:15
nei zei tak veter ostane do konca... ne pa da bo pomagu pol spet tabolšim
grd
# 20.02.2010 ob 21:15
če kdo rabi vzgon je to Robi. Jebiga
stepovsek
# 20.02.2010 ob 21:15
matr p''''''''kan veter , če bi biw avstric bi mew 10 minut pavze!!!!!!!
slonik
# 20.02.2010 ob 21:15
Pizda nevetrovna!
sjeng88
# 20.02.2010 ob 21:15
Smola, res smola
Domoljub
# 20.02.2010 ob 21:15
ja fak no
pa lih zdej ni vetra
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:15
118.5

Skoda
pet144
# 20.02.2010 ob 21:14
ajajajajajajajajaj
igiko
# 20.02.2010 ob 21:14
Sranje :( veter ga serje
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:14
proklet vetr da mu jebem mater svinjskoo
SloKid
# 20.02.2010 ob 21:14
Jebemti veter.
grd
# 20.02.2010 ob 21:14
škoda
Primozz
# 20.02.2010 ob 21:14
GREMO KRANJEC
grd
# 20.02.2010 ob 21:13
gremo Robi
shaman
# 20.02.2010 ob 21:13
tooooooooooooooooooooooooooooooooo
kranjc 137,5m
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:11
to so pač skoki... in na koncu se lahko zgodi da bo hautameki prvak, če bodo takšne razmere še naprej
igiko
# 20.02.2010 ob 21:11
Sranje, vetr u hrbet. To bo še štala
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:11
pihite prot kanadi :)
ednpach
# 20.02.2010 ob 21:10
kranjec spet ne bo mel sreče z vetrom :(
rumenige
# 20.02.2010 ob 21:10
veter od zadaj,sranje:(((
strucko
# 20.02.2010 ob 21:07
js tu gledam! kako se da na full-screen??
shaman
# 20.02.2010 ob 21:06
hrgota bi mogu nastopat namest damjana.
damjan sp hahahahha ma mi gre prov na jetra ta damjan.
stanislavp
# 20.02.2010 ob 21:06
http://vinovo.magnify.net/video/Tina-Maze-Srebro-OI-2010 posnetek tine HTV2
grd
# 20.02.2010 ob 21:05
dej vzgornik vztraji
robimilan
# 20.02.2010 ob 21:04
čudeži se dogajajo tku da počakajmo do konca
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:04
Bliža se skok Kranjca ljudje držte pesti
yoyo9
# 20.02.2010 ob 21:02
težka bo.hautakaki:) je izvrstno skočil in ga bo težko premagat
teo007
# 20.02.2010 ob 21:01
Kranjec bo sel v podn,to bo norisnica
daywalker
# 20.02.2010 ob 21:00
Da bi se še Kranjcu spulil
Homer S.
# 20.02.2010 ob 21:00
Gremo na zlato!!!
grd
# 20.02.2010 ob 20:59
Hautamaekiju se je pa res čist spulil v 1. skoku
zvoneCH
# 20.02.2010 ob 20:58
pomeni Trije na konc v finalu
robimilan
# 20.02.2010 ob 20:58
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
kle je prenos
Legstrong
# 20.02.2010 ob 20:58
Škoda Damjan škoda.Zupan,nazaj noter daj Pikla.
daywalker
# 20.02.2010 ob 20:58
upam d bo na ekipni Pikl skaku namest Damjana
Benji
# 20.02.2010 ob 20:58
Upam, da Damjan ne bo na ekipni tekmi...
yoyo9
# 20.02.2010 ob 20:57
damjan ga bo zajebal na ekipni tekmi
robimilan
# 20.02.2010 ob 20:57
damjan slabo 114 metrov premau za finale
Dios
# 20.02.2010 ob 20:57
a reku sm da more damjan iz ekipe...nwm al nima jajc zupan al zakaj ga neda vn?
mi lahko kdo pojasne tu?
Urko
# 20.02.2010 ob 20:56
Ja, Damjan je tekmovalec in zna skociti...Bravo Gros
ednpach
# 20.02.2010 ob 20:54
ufff...hautameki ga raztura :)
Toming
# 20.02.2010 ob 20:53
Slovenija danes kaže zobe, po Tini Maze tudi Prevc odlično, Mežnar tudi dobro, kar je zelo pomembno za ekipno tekmo.
ednpach
# 20.02.2010 ob 20:53
prevc bo danes gotovo med 15 , mogoče blizu 10 ... je treba računat da sedaj skačejo iz 12zaletnega mesta, v poskusni seriji je blo zaletno mesto št. 16!
Primozz
# 20.02.2010 ob 20:52
TINA SREBRO

Kranjec Zlato?
po2po4
# 20.02.2010 ob 20:51
lux33
20. februar 2010 ob 20:49
Prijavi neprimerno vsebino
kaj teb dela po2po4

kaj?? ne štekam
Diiky
# 20.02.2010 ob 20:50
prevc že v finalu =)
stewie
# 20.02.2010 ob 20:49
124,5m, Mežnar pa mislim da 119m.
bzbox
# 20.02.2010 ob 20:49
Jaja, ne bodite tok prepričani v medaljo. Če bodo vsaj 10., bodo dobri.
buča
# 20.02.2010 ob 20:49
124,5 prevc :)

tudi meznar dobro!
lux33
# 20.02.2010 ob 20:49
kaj teb dela po2po4
anzze
# 20.02.2010 ob 20:49
a loh en pove kolk je skoču?
klko
# 20.02.2010 ob 20:48
trenutno 1. ;)
buča
# 20.02.2010 ob 20:47
dobro Prevc, dobro, le tko naprej!
Evgy
# 20.02.2010 ob 20:47
hahah, kr reč JAJCA!
stepovsek
# 20.02.2010 ob 20:47
Bravo Prevc!!!!!!!
po2po4
# 20.02.2010 ob 20:46
odpri televizjo na slo2 pa boš mew
Urko
# 20.02.2010 ob 20:46
Hvala za razumevanje? Kaj pa nizja narocnina za ta mesec? Glede na to da moram Rtv prispevek placati tudi, ce imam samo racunalnik, bi bilo to edino fer in sprejemljivo, ne pa hvala za razumevanje...
klko
# 20.02.2010 ob 20:45
še ena medalja? jojjj.... :))
robimilan
# 20.02.2010 ob 20:45
a lahko kdo pove prenos s slovenskim komentatorjem
luka26
# 20.02.2010 ob 20:45
18, 20, 27, 42
daywalker
# 20.02.2010 ob 20:44
18 P. PREVC
20 M. MEŽNAR
27 J. DAMJAN
42 R. KRANJEC
Allmighty
# 20.02.2010 ob 20:41
kolk majo štartne številke naši?

a ni žalostno da o tekmi več zvem med komentarji, ko pa v novici sami?
tracer
# 20.02.2010 ob 20:39
A mi lahko kdo razloži zakaj spet ne predvajajo skokov prek spleta? Dobro, da se da vsaj emo gledat prek mmc-ja! Katastrofa! K sreči si lahko tekmo ogledam drugje, na MMC se ni mogoče zanesti.

Mimogrede, dajmo Kranjec in Prevc : )
_slovenec_
# 20.02.2010 ob 20:37
Ali je kje internetni prenos s komentarjem? (slo, eng, nem ali ital jezik če se da :)) hvala!!
teamgeist
# 20.02.2010 ob 20:36
odrin pa zategn!! go slovenija in kranjec in prevc in vsi...
finiti
# 20.02.2010 ob 20:31
AJMOOOOOOOOOOOOOOO AMAAAANNNNNNNNNNNN
hamlet
# 20.02.2010 ob 20:31
bravo MMC!!!!!!
Allmighty
# 20.02.2010 ob 20:30
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

channel 3 ce kdo nemore nima TVja pri roki.
ednpach
# 20.02.2010 ob 20:30
Ti si naš sonček
In nas vedno pogreješ,
Nihče ti nič ne more,
A bi se poročila z mano ? :)
robimilan
# 20.02.2010 ob 20:29
a bo ki prenos
bla5
# 20.02.2010 ob 20:29
a ni blo na srednji skakalnci da je z tekmovalnim dresom poletu ene 2 metra dlje al kok? tko da je tole dobr obet. in vrjamem da ni sou 100% skoct tole! in tut vrjamem da ni sou prevc 100% skoct!
peterkriza
# 20.02.2010 ob 20:28
Spet nas ženske rešujejo, Kranjec, Prevc-KONTRA TAKOJ!!!
igor09
# 20.02.2010 ob 20:25
he he, bergant je rekel, kakšna ema, danes je tina.
Salmiakki
# 20.02.2010 ob 20:17
Zdej pa še Robi in Peter posežeta po medaljah pa bo večer popoln! :D
Slovenc-85
# 20.02.2010 ob 20:12
Kranjec dvakrat v podn, pa kar bo bo!
jbzt
# 20.02.2010 ob 20:10
Robi in Peter...dajta kontro Petri in Tini...
Gremo naši.
peterkriza
# 20.02.2010 ob 20:08
kot sm napovedal Pointner je stisnil p*, bravo Robi.
mmaattG
# 20.02.2010 ob 20:07
Robi prinesi medaljo...
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 20:07
Eh, ni jih. :(
komentar
# 20.02.2010 ob 20:06
Če bo med petimi bo super...
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 20:06
FIS-SKI, na desni imaš Ski Jumping, klikni na LIVE!
AlexiusH
# 20.02.2010 ob 20:04
Samo naj naredi taka skoka, kot si ju je zamislil in veliko sreče z vetrom želim!
zblj12345
# 20.02.2010 ob 20:04
A kdo ve kje so rezultati poskusne serije?
krumpek
# 20.02.2010 ob 19:58
TINA JE BLA SREBRNA SEPRAVI DA BO DANES ROBI ZLAT =)
spella
# 20.02.2010 ob 19:57
Dejte fantje pokazat krila!!:) Dons je srečen dan za nas!!=)
webmaher
# 20.02.2010 ob 19:55
gremoooooooooooooo Robert, 2X u podn :-)))))))))))))
teo007
# 20.02.2010 ob 19:55
sedaj pa se zlata od Robija
greeeeeeemo kranjeec
Ronaldinko
# 20.02.2010 ob 19:55
gremo na zlato!
Zimske olimpijske igre
link
Olimpijski ogenj v vesolju
2
8. julij 2011 ob 12:05 Ruski organizatorji naslednjih zimskih olimpijskih iger, ki bodo leta 2014 v Sočiju, so se odločili na prav poseben način zaznamovati pot olimpijskega ognja. Olimpijsko baklo nameravajo prvič v ...
Več novic ...
Kazalo