Hokej

Poudarki

  • ZDA začele silovito
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 38 glasov Ocenite to novico!
Jerome Iginla
Jerome Iginla je dvakrat zatresel norveško mrežo. Foto: EPA
Corey Perry
Corey Perry je povišal na 7:0. Foto: EPA
ZDA
Veselje ZDA ob prvem zadetku. Foto: Reuters
Aleksander Ovečkin
Ovečkin je dosegel dva zadetka. Foto: Reuters

Sorodne novice

Dodaj v

Latvija lahek zalogaj za ruske zvezdnike

Kanadčani še povečali apetite navijačev
16. februar 2010 ob 20:36,
zadnji poseg: 17. februar 2010 ob 08:28
Vancouver - MMC RTV SLO

Začel se je moški hokejski turnir, vrhunec 21. zimskih olimpijskih iger. ZDA so s 3:1 premagale Švico, Kanadčani z 8:0 Norveško, Rusi pa z 8:2 Latvijo.

V izjemnem vzdušju gostitelji v prvi tretjini niso blesteli. Zanesljiv je bil norveški vratar Pal Grotnes, ki je obranil vseh 14 strelov na vrata. V 23. minuti je bil z igralcem več od daleč natančen Jerome Iginla. Le dve minuti zatem je na 2:0 povišal Dany Heatley, Mike Richards pa je po pol ure že odločil srečanje.

Popolna prevlada javorjevih listov
Odpor Norvežanov je bil strt in v zadnji tretjini so navdušeni gledalci videli pravi šov Kanadčanov. Po četrtem golu Ryana Getzlafa je vrata zapustil Grotnes, priložnost je dobil Andre Lysenstön, a je hitro prejel štiri zadetke. Drugič sta se med strelce vpisala Heatley in Iginla, nato pa sta bila natančna še Corey Perry in Rick Nash. O premoči Kanadčanov priča tudi razmerje v strelih na gol (42:15).

Prvi dve tretjini v znamenju ZDA
Američani so pred tekmo s Švico veljali za nesporne favorite. Brian Burke je v Kanado pripeljal pomlajeno ekipo, ki jo krasita mladost in hitrost. ZDA sodijo v šesterico svetovnih velesil in veljajo za tihe favorite turnirja.

Na samem začetku so vlogo upravičili. Silovito so Američani pritisnili proti vratom prvega zvezdnika Švice Jonasa Hillerja. Vratarju Racmanov iz Anaheima je vse do 19. minute uspelo ubraniti vse napade nasprotnika, nato pa ga je vsega sekundo pred iztekom predzadnje minute prve tretjine premagal klubski soigralec Bobby Ryan.

V drugi tretjini so ameriški hokejisti zagospodarili na ledeni ploskvi, premoč pa jim je uspelo kronati v 26. minuti. Najboljši vratar Lige NHL v letošnji sezoni Ryan Miller je odbil nevaren poskus Švicarjev, plošček je "pobral" David Backes, ki je po levi strani kot blisk "švignil" proti nasprotnemu golu in plošček mojstrsko popeljal mimo Hillerja. Čez tri minute je ZDA uspelo izkoristiti igralca več. Z modre črte je silovito streljal Ryan Suter, odbito ploščico pa je v gol porinil Ryan Malone.

Švicarji vzpostavili ravnotežje
Na začetku zadnje tretjine so bili Švicarji Američanom povsem enakovredni, če ne celo boljši. Edini zadetek je v 50. minuti dosegel Roman Wick, ki je z desne strani podal pred vrata, Miller pa je nerodno posredoval in prvič se je zatresla tudi ameriška mreža. Štiri minute pred iztekom igralnega časa je Malone imel "na palici" še četrti zadetek, a je v zadnjem trenutku posredoval kapetan Švicarjev in član Islandersov Mark Streit.

Rusi kraljevali proti Latviji
Rusija, ena glavnih favoritinj turnirja, je odpor Latvijcev strla že v prvi tretjini. Natančni so bili Danis Zaripov, Aleksander Radulev in Aleksander Ovečkin. Premoč 'zbornaje komande', ki želi osvojiti prvo zlato olimpijsko medaljo po razpadu Sovjetske zveze, kaže tudi razlika v strelih; na nasprotnikova vrata so streljali petinštiridesetkrat, baltski hokejisti pa na ruska le dvjsetkrat.

Skupina A:
ZDA -
ŠVICA
3:1 (1:0, 2:0, 0:1)
Ryan 19., Backes 26., Malone 29.; Wick 50.

KANADA - NORVEŠKA
8:0 (0:0, 3:0, 5:0)
Iginla 23., 48., Heatley 25., 47., Richards 32., Getzlaf 45., Perry 52., Nash 59.

Četrtek, 18. februarja:
Ob 21.00: ZDA - NORVEŠKA
Petek, 19. februarja:
Ob 1.30: ŠVICA - KANADA

Sobota, 20. februarja:
Ob 21.00:
NORVEŠKA - ŠVICA
Ponedeljek, 22. februarja:
Ob 1.40:
KANADA - ZDA

Skupina B:
RUSIJA
- LATVIJA
8:2 (3:0, 1:0, 4:2)
Zaripov 3., 42., Radulev 8., Ovečkin 20., 41., Malkin 39., Kovalčuk 44., Morozov 59.; Vasiljevs 41., Ankipans 44.

Četrtek, 18. februarja:
Ob 6.00:
ČEŠKA - SLOVAŠKA

Petek, 19. februarja:
Ob 6.00:
SLOVAŠKA - RUSIJA
Sobota, 20. februarja:
Ob 1.30:
ČEŠKA - LATVIJA

Nedelja, 21. februarja:
Ob 1.30:
LATVIJA - SLOVAŠKA
Ob 21.00: RUSIJA - ČEŠKA

Skupina C:
Sreda, 17. februarja:
Ob 21.00:
FINSKA - BELORUSIJA
Četrtek, 18. februarja:
Ob 1.30:
ŠVEDSKA - NEMČIJA

Petek, 19. februarja:
Ob 21.00:
BELORUSIJA - ŠVEDSKA
Sobota, 20. februarja:
Ob 6.00:
FINSKA - NEMČIJA

Nedelja, 21. februarja:
Ob 6.00:
NEMČIJA - BELORUSIJA
Ponedeljek, 22. februarja:
Ob 6.00:
ŠVEDSKA - FINSKA

T. J., A. G.
Prijavi napako
Komentarji
Latex
# 17.02.2010 ob 19:22
ZDA začele silovito??
Od kje vam to?
ikn1
# 17.02.2010 ob 17:32
Doughty = Ray Bourque, o tem se je na tiho susljalo ze na draftu, po Doughtyjevih igrah v reprezentanci in NHLu pa je vse bolj jasno, da bo Kopitar kmalu, ko Doughty nabere se nekaj izkusenj in fizicno dozori, za sabo imel najboljsega branilca lige za naslednjih 10+ let.

Kar se pa komentiranja tice, ce spremljas ligo NHL se velikokrat lahko samo za glavo primes ne glede na to kdo komentira (razen severnoamericanov, je pa vseeno lepse gledat TV kot prek interneta).
kavlj¸
# 17.02.2010 ob 16:59
Tud hrvat je ime svoj dan in je tako komentiral imena, da sploh nisem vedel ali Drew Doughty špila ali ne...mislm da sem šele v drugi tretjini pogruntal, da je v ekipi...hehe..Se mi pa vseeno zdi, da bi stare lahko bolje komentiral vsaj imena, mene so začele kar ušesa pečt, hvala bogu za eurovisionsport!!!! Vse bolj spoznavam, da imajo v ameri najboljše komentatorje na svet, zgolj s stališča ker imajo vedno strokovnjaka, ki pove kaj o taktiki ekipe in še kaj insajderskih informacij, za razliko od Staretovih nebuloz...čeprav sem fen ko poslušam komentarje njegovi tekem oli:jes in slo. rep., mi na teh OI njegovi komentarji ne sedejo. Joj še dobra 2. tedna do NHLa!!! damn
8ovy8
# 17.02.2010 ob 15:22
oiradd ZACH se izgovori zek parisi...vsaj tako izgovarja on sam in tako izgovarjajo američani v ligi NHL...Če bi spremljal ligo NHL bi vedel....Z v angleščini je Z ni C
oiradd
# 17.02.2010 ob 14:57
sej ne da bi biu siten, sam nej Stareju že en pove naj malo poštudira izgovorjavo imen...kajti Zach je še zmeraj Cah ;)
kasilnca
# 17.02.2010 ob 14:28
rtv bi morala prenašati vse tekme hokeja,če vemo,da je to no. 1 disciplina na OI. pa še hokejski narod naj bi bili.še hrvati,ki so skoraj eksoti v hokeju prenašajo tekme.tudi švica:norveška bi lahko prenašali.itak pa so tekme take ure,kadar nimate res kaj bolj pametnega predvajat na tv-ju.
Smajly
# 17.02.2010 ob 13:56
divac ne znajo jih gor dat na stran oni znajo samo iz youtuba posnetke gor dat =P
divac
# 17.02.2010 ob 13:49
Zakva pa RTV ne objavla vrhuncev - sej mao odkupljene pravice?
Smajly
# 17.02.2010 ob 12:28
pa vendarle ne samo povzetek tekme brez posnetka =S
Smajly
# 17.02.2010 ob 12:27
na NHL.com imate vse
Smajly
# 17.02.2010 ob 12:27
ali je kje mogoče pogledati gole iz teh treh tekem ?
MaTeTe
# 17.02.2010 ob 11:35
Mića na HRT je svetlobna leta za Staretom, pa naj povem, da nisem fan Stareta, prej nasprotno. Kakršne je včeraj Mića streljal med tekmo Kanada vs. Norveška... :) Doughty je Dagti ali Dakti...sprva nisem niti vedel da izgovarja priimek igralca in za koga gre. Keith je bil Kejt oz. Keit..."ubačaj Keita, do pločice udrsao Dagti..." :D :D Sicer pa Stare tudi ni dosti boljši kar se imen tiče. MićAA vidi tako ali pa tako nič. Verjetno še vedno glavo obrača tako počasi kot kamermani v Ledeni dvorani Doma Sportova...pravila so mu bolj španska vas...drl se je pa tudi tako, da je kar hreščalo...da njegovih medmetov niti ne omenjam (uhhh, ufff itd.). No vsaj prenos so imeli...za razliko od naše nacionalke. Res, tudi sam ne razzumem zakaj ne morejo imeti prenosov ponoči??!?!? Je bolj smotrno vrteti Zabavni infokanal???

No, da se vrnem k sami tekmi. Kanadčani so me kar malo razočarali. Res je, da še niso povsem uigrani, a časa za uigravanje takorekoč ne bo oz. ni. Powerplay je bolj slabo funkcioniral. Nasploh prva tretjina je bila za v pozabo. Ko so Norvežani zamenjali vratarja sem slutil, da se bo usul plaz golov. Norvežani so po mojem mnenju najslabša reprezentanca na turnirju in pravi test bo šele Švica, ki je proti Američanom pokazala, da so odlična ekipa, ki se zna dobro braniti. Tudi precej agresivni so in igrajo bolj na telo kot bi si mislil. Iz tekme Kanada Norveška bi omenil še bolj slabo vzdušje na tribunah. Že res, da to ni Evropa, a vseeno bi pričakoval malo več Go Canada Go in podobnih vzklikov. Prvo tretjino so bili bolj kot ne tiho.

Ena pozitivna stvar, ki sem jo opazil na prvih dveh tekmah je, da sodniki puščajo precej fizično igro, ne izključujejo za vsak nalet, kot se je to dogajalo na prejšnjih prvenstvih in OI.
Fabregas1991
# 17.02.2010 ob 10:50
Stare je res car :) je pa šel s Parisejem tut men mal na živce. Jasno je bilo , da ima biatlon prednost , ker smo imeli naše tekmovalce v konkurenci, vendar bi se lahko po koncu biatlona vključili na hokej.
Latex
# 17.02.2010 ob 10:26
Stare je itak za v staro šaro :)
Re
# 17.02.2010 ob 10:23
Ob gledanju tekme ZDA-Švica so se zdele igre v ligi Ebel, kot počasen posnetek. ;-)
Xander123
# 17.02.2010 ob 10:05
Hrvaški komentator je smešen pri izgovorjavi igralcev Kané - Kane, Parise - Parizi
Vidi se mu tudi, da ni ravno hokejski poznavalec. Je pa kljub temu prenos na HRT precej zanimiv.
Goorden
# 17.02.2010 ob 09:29
Ja ta Zah Parise, je bil res moteč. Drgač pa bo težko postavlat favorite po tem prvem razigravanju, ker rezultati še nimajo prave teže.
kavlj¸
# 17.02.2010 ob 09:04
Gledal sem hokej na eurovision in kasneje na hrt, malo sem za hec poškilil na slo2, da vidim kako komentira Stare. Kapo dol Staretu veliko ve o hokej, ampak o ameriških hokejistih in hokeju pa nima pojma. Da še vedno izgovarjaš Ananheim Mighty Ducks !? WTF Plus nešteto nebuloz, kot so imena ameriških igralecev Zach Parise je bil Zah itn. Če ne bi spremljal nhl hokeja malo podrobno, bi rekel da je stare genij, tako vidim da je samo človek. ;)
buce
# 17.02.2010 ob 08:44
Živeli posnetki. Hvala RTV. Zanimivo bi bilo pogledati dejansko stanje spremljanja OI po TV . Z zagotovostjo trdim, da je RTV med zadnjimi, pred njimi so ORF, HTV, EUROSPORT in tudi nemški kanali
TPoweR2
# 17.02.2010 ob 08:34
Ce ne bi gledal tekme ZDA - Svica bi verjel napisanemu. Glede na videno, so imeli v prvi tretini Svicarji pobudo in lepse priloznosti, Americani pa so delovali silno zmedeno in neuigrano. Po golu so sele zaceli igrati bolje.
PS. orf1 in nemski programi so zakon!
deniniho
# 17.02.2010 ob 08:33
Pričakovana zmaga Kanade, ZDA in Rusije. Glede prenosov se je pa brezpredmetno kregati kaj bodo prenašali, saj bodo nekateri hoteli hokej, nekateri biatlon in oboji ne bodo nikoli zadovoljni. Se pa strinjam, da imajo prednost Slovenci :)
b3dan3c
# 17.02.2010 ob 08:18
Sej zdele ko imajo vsi RUS-LAT v živo, ima RTVSLO topshop, verjetno bo bolj zanimivo tekmo spremljat popoldne v posnetku, namesto česa kar bo v živo... Še tisti HD program so rabli, zakaj? Da je tudi zdele posnetek biatlona, če nas nimajo ti za norca... Kdo je urednik tega s***** je totalno nesposoben...

Pa vem za tisti eurovisionsports stran, sam zakaj bi mogu gledat prek interneta če bi kdo sposoben mi vse to na tv lahko/moral "pričaral/ti"...
zupicaa
# 17.02.2010 ob 07:57
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

Imate vse live...
8ovy8
# 17.02.2010 ob 00:46
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Benji
# 17.02.2010 ob 00:20
Ja točno tako Latex, zakaj bi gledali dve tretjini hokeja v posnetku... raje prenašaš zadnjo tretjino v živo, potem pokažeš še malo snowboarda v živo... ljudje bodo videli vse in grejo lahko spat... Posnetke hokeja pa lahko predvajajo celo noč, jutro in še popoldne. Evo, jaz sem vse videl, grem zdej spat ;p.
Latex
# 17.02.2010 ob 00:08
Lej rtv ma itak pravice za use zadeve. In jaz nebi meu nič proti če do konca prenašajo biatlonnato pa se vklučijo v hokej in zatem namesto hokeja prenašajo snowboard. Kdo bo pa gledu posnetek hokeja ob polnoči?? lepo vas prosim.
:cool2:
# 16.02.2010 ob 23:58
Benji, težava je v tem, da je bil hkrati biatlon in hokej... in za Slovence je bil biatlon bolj zanimiv, saj smo imeli 4 tekmovalce in enega od teh v igri za kolajno. Težko je vse te stvari stlačit skupaj se strinjam, ampak me zanima, kako bi ti rešil? Zdej, verjamem, da mogoče tebi za biatlon dol visi in si hotel gledat hokej, ampak mislim, da je prav, da imajo prednost tekme s slovenskimi nastopi.
Benji
# 16.02.2010 ob 23:54
In sedaj ORF1 in Eurosport prenašata snowboarderje v živo... RTVSLO pa bo verjetno to predvajala po koncu hokeja... tako bo imel Eurosport tako hokej in snowboarderje V ŽIVO, rtvslo pa oboje v POSNETKU...
Mene pa silijo plačevati naročnino...
zogg
# 16.02.2010 ob 23:47
A mi lahko en prosim pove, če imajo naši jutri ob 6.00 prenos katere tekme hokeja? Ko greš na šport piše, da je prenos češka:slovaška, ki pa je po sporedu iger na vrsti v četrtek, pri sporedu pa piše da imajo infokanal
Benji
# 16.02.2010 ob 23:40
Eh Sifamora, tudi na HRT2 in Eurosportu so prenašali biatlon do konca... nato pa so šli v živo prenašat hokej... RTVSLO-jevčki pa posnetek...
sifamora
# 16.02.2010 ob 23:33
Če je bil v času hokeja biatlon, je EDINO PRAVILNO, da so predvajali biatlon. Tam imamo naše tekmovalce, med kateri je eden bil celo v boju za medaljo, na koncu pa dosegel odličen rezultat, na žalost ni bila medalja. Res dajete lepo spodbudo našim tekmovalcem (v tem primeru zelo uspešnim). Kaj pa Eurosport in HRT2 prenašata pa je njihova stvar prioritet. Kdor je res hotel gledati hokej (ali kaj drugega) je že našel prenos na netu. Ali pa je gledal Eurosport ali HRT2.
Če je na različnih kanalih različen prenos, je tako še boljše. Na enem lahko gledaš nogomet, na drugem biatlon, na tretjem hokej. Kaj še hočeš boljšega. Če bi bil prenos na TVS2, bi pa se ziher našel nekdo ki bi se pritoževal nad katastrofo od komentatorja. Vedno je tako.
Xander123
# 16.02.2010 ob 23:24
Po prvi tekmi sodeč se nam obeta noro dober hokej. Zdej pa spat in naštimat budilko za ob 6ih, ko igra Rusija proti Litvi.
Benji
# 16.02.2010 ob 22:55
Spet "zmaga" RTVSLO. Predvajajo posnetek, medtem pa Eurosport in HRT2 prenašata tekmo v živo...
ToxXxiC
# 16.02.2010 ob 22:51
3:1
drmors
# 16.02.2010 ob 22:50
pa vam povečini ni jasno da se je tekma začela že tedaj ko je bila tekma biatlona.....in vi seveda še vedno rajši navijate za neke američane ali švicaje kot pa da bi za slovenca!!!! oni pač hočejo da se potem zvečer tekma prenaša v celoti in ne kr nekje v srdini..... če pa hrvati prenašajo hokej pa ga naj, če te že tekma tako zanima ga boš gledo tamle.....še čudno da ne keri reče, zakaj ne prenašate tekme Milan : Manchester.......
mprivse
# 16.02.2010 ob 22:49
Gremo USA
grd
# 16.02.2010 ob 21:48
sori, moja napaka, Hiller je valjda Švicar
grd
# 16.02.2010 ob 21:46
Glavni zvezdnik reprezentance je vratar Racmanov iz Anaheima Jonas Hiller.

ja, sam v golu je pa dons Buffalov Ryan Miller
Berti14
# 16.02.2010 ob 21:46
Sramota za rtv! Za vzgled naj vam bo hrt! Čudno ,da ne prenašate fuzbala namest oli. igr!?!
sudija
# 16.02.2010 ob 21:42
ne, žal se ne da povečat, razen HD kanala. Škoda, ker drugače so res fantastično ušimal, da si kakovostno in legalno ter predvsem zastonj lahko ogledaš vse kar si želiš.
Hasek
# 16.02.2010 ob 21:41
A obstaja možnost fullscreen?
aca_trica
# 16.02.2010 ob 21:38
A pa a se da povečat čez cel ekran?
aca_trica
# 16.02.2010 ob 21:37
mprivse, Slovaki pa res ne, prej Švedi, Čehi pa Finci. Tud Američani ne. Ti seveda lahko upaš. kavlj, kako si pa vedu da je na četrtem, ko pa je tm skeleton narisan, pa še um. drsanje?
sudija
# 16.02.2010 ob 21:36
Eurovision

hokej je na Live-4

če greš pa na TV Channels Live imaš pa tam švicarske kanale + najbrž še kdo to prenaša.

tale Eubrovision je čist hud, ne vem pa zakaj RTV, ki je del EBU-ja tega ne reklamira, če že ne znajo svojih kanalov naštimat.
grd
# 16.02.2010 ob 21:34
Hokej je na

http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

spodaj je treba izbrati 4. kanal
kavlj¸
# 16.02.2010 ob 21:34
aca trica, itak da, na četrtem kanalu! sej jz gledam! hvala uredniku strani k briše moj post, nisem namerno, ampak če bi vi prenašala bi bilo veliko bolje, kajne! ;)
polipropen
# 16.02.2010 ob 21:33
švicarji nimajo sreče...

morala je bit isključitev američana
Goorden
# 16.02.2010 ob 21:32
Ryan je zabil gol svojemu moštvenemu kolegu Hillerju
mprivse
# 16.02.2010 ob 21:32
Upam da pridejo v polfinale USA , Kanada , Rusija , Slovaška
V Finale pa Rusija - Kanada
zupicaa
# 16.02.2010 ob 21:26
RTV PONAVLJA biatlon, nakar HRT PRENAŠA hokej. Niste normalni...
aca_trica
# 16.02.2010 ob 21:23
dida12, eurovision zdele sploh hokeja nima.
Primozz
# 16.02.2010 ob 21:19
Gremo Švica
dida12
# 16.02.2010 ob 21:08
ta eurovisionsports sploh ni slab...ni komentiranja in lahko uživaš ob vzdihih gledalcev :D
mr.muscolo
# 16.02.2010 ob 21:03
na htv2 naša tv je itak podn!
zupicaa
# 16.02.2010 ob 21:01
kje lahko gledam prenos?
Olimpijske igre
Kazalo