Preostali športi

Poudarki

  • Zelo verjetna razširitev sezone na 18 tekem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 31 glasov Ocenite to novico!
Rok Grilec
Rok Grilec v Ligi NFL stiska pesti za Tampo Bay. Na Bucse je prvič naletel leta 2000 v tedenski oddaji na ORF-u in se vanje takoj zaljubil. Pred kratkim je tudi obiskal njihov stadion. Foto: Osebni arhiv Roka Grilca
Rok Grilec
Liga NFL zadnja leta z eno tekmo gostuje tudi v Evropi. Rok Grilec je bil lani na spektaklu na Wembleyju. Foto: Osebni arhiv Roka Grilca
Michael Vick
Michael Vick je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri po zraku. Foto: EPA
Julius Peppers
Carolina je po odhodu Juliusa Peppersa med najslabšimi ekipami v ligi. Foto: EPA
Kobe Bryant
Športni kralj LA-ja je Kobe Bryant in njegovi Lakersi. Foto: Reuters

Dodaj v

Rok Grilec: Strokovnjaki za Pittsburgh, stavničarji za Green Bay

Prvi izbor na naboru najbrž obrambni igralec
31. januar 2011 ob 10:18
Ljubljana - MMC RTV SLO

Sezona Lige NFL se bo končala ta teden, ko se bosta na Super Bowlu v Dallasu pomerila Pittsburgh in Green Bay. Razburljivo odštevanje začenjamo tudi na MMC-ju.

Ameriški nogomet je v zadnjih letih postal v Sloveniji zelo priljubljen, eden izmed glavnih vzrokov se skriva v televizijskem komentatorju Roku Grilcu, ki je skupaj s sokomentatorjem Urošem Valantom najbolj priljubljen ameriški šport povsem približal slovenskemu gledalcu.

Rok Grilec se je z Ligo NFL prvič srečal leta 2000, zahvali pa se lahko avstrijski televiziji ORF. Ljubezen je hitro vzklila, ameriški nogomet tako komentira že od leta 2005, medtem pa je postal tudi selektor slovenske reprezentance v ameriškem nogometu. Z Grilcem smo potegnili črto pod sezono 2010.

Kako bi na kratko opisali letošnjo sezono? Kaj vas je najbolj presenetilo in kaj najbolj razočaralo?
Letošnja sezona je bila zagotovo ena najzanimivejših v zadnjih sezonah. Pokazalo se je, da so vse ekipe dokaj blizu skupaj, vloge favoritov niso pomenile praktično ničesar. Najlepše presenečenje sta bila zagotovo Kansas City in Tampa Bay, tudi pri Detroitu se pozna dobro delo. Največje razočaranje sta zagotovo Minnesota in Dallas, ki sta sezono začela kot favorita za naslov, a že zelo zgodaj povsem razpadla.

V nedeljo bo na sporedu Super Bowl, na katerem se bosta pomerila Pittsburgh in Green Bay. Sta za vas to "pravi" ekipi? Komu dajete prednost?
Super Bowl je Super Bowl. Nobena izmed ekip mi ni posebej pri srcu, a gre za tako velik dogodek, da te enostavno potegne v vrtinec. Packerse sem na Super Bowl sam uvrstil že pred sezono, saj imajo enostavno odlično ekipo. Pittsburgh je stalnica že nekaj zadnjih sezon. Ekipa, ki jo je prevzel trener Mike Tomlin, je storila nekaj dodatnih korakov naprej. Na papirju so favorit Steelersi, na stavnicah pa Packersi. Težko je predvideti, kdo bo na koncu slavil, odločale bodo malenkosti. Sam si bolj želim zmage Green Baya, saj bi Steelersi v primeru zmage pošteno pobegnili konkurenci po številu prstanov.

Če opazujemo zgolj posamezne nastope, je v rednem delu ob Tomu Bradyju največ pokazal Michael Vick. Kako ocenjujete njegovo vrnitev?
Vick je bil superzvezda že v Atlanti, tako da me njegova vrnitev ni presenetila. Prišel je v pravi klub, delal s pravimi trenerji. Morda sem malce presenečen nad napredkom, ki ga je pokazal v igri po zraku, kajti to je bilo področje, kjer je njegova igra pred aretacijo resnično šepala.

Opaziti je razvoja podajalcev - od statičnih (Peyton Manning, Tom Brady) k bolj dinamičnim (ekstremni primer Michael Vick, a tečejo tudi drugi, denimo Aaron Rodgers). Tudi v študentski ligi je opaziti vse več podajalcev, ki tečejo (Cameron Newton). Je v prihodnosti mogoče pričakovati bolj agilne podajalce? Se to lahko pozna na naboru?
Liga NFL je izredno konzervativna, kar se tiče spreminjanja trendov. Zaradi hitrosti obramb v NFL-ju je mobilnim podajalcem precej težje dobivati jarde s tekom, kot jim je bilo na primer v Ligi NCAA. V študentskih ligah se lahko sistem popolnoma prilagodi takšnim igralcem, v NFL-u pa tega ni. Lep primer je Vince Young, ki mu je Tennessee do neke mere poenostavil "playbook", a se vse skupaj ni ravno dobro izšlo. Vsako leto se pojavijo izjeme, a skavti imajo še vedno raje klasične, "pocket" podajalce.

Prvi izbor na letošnjem naboru se je obetal Andrewu Lucku, ki pa se je odločil, da še eno sezono ostane na univerzi. Kdo bo po vašem mnenju prvi izbor? Kam lahko poseže Newton?
Sam bom izjemno šokiran, če bo letos prvo mesto na naboru pripadlo igralcu napada. Trenutno nekako kot prvi izbor vidim igralca obrambne linije Da'Quana Bowersa, Carolina nujno potrebuje zamenjavo za Juliusa Peppersa. Visoko na "draft boardih" so še obrambni igralec Nick Fairley, lovilec A. J. Green, igralec druge obrambne linije Patrick Peterson,… Pri podajalcih skavti največkrat omenjajo Blaina Gabberta (Missouri), ki pa je igral v "spread sistemu" in bo potreboval nekaj časa, da se navadi na igro v NFL. To zna biti težava tudi za Newtona, ki ga sam vidim nekje na začetku druge runde.

Kaže, da do začetka marca še ne bo prišlo do nove kolektivne pogodbe. Kako verjetno je, da bi odpadla celotna sezona 2011?
Informacije, ki jih dobivamo od Lige NFL in sindikata NFLPA, so precej skope, a menim, da odpovedi sezone 2011 vendarle ne bo. Morda se pogajanja ne bodo končala do 4. marca, ko se izteče kolektivna pogodba, a v igri so vseeno preveliki denarci.

Ena od točk spora je razširitev sezone s 16 na 18 tekem. Podpirate to širitev? Mislite, da bo v novi sezoni res 18 tekem?
Glede na to, da je širitev ena glavnih točk lastnikov in lige same, bo do tega skoraj zagotovo prišlo. To seveda pomeni dve tekmi manj v pripravljalnem delu sezone, kar je vsekakor dobro, širiti bodo morali tudi število igralcev na "rostru". A igralci pravijo, da se s tem za zdaj ne strinjajo, glede na število poškodb, bi jim kar pritrdil. A kot navijač si seveda želim daljše sezone, tako sem tukaj na strani lastnikov.

Veliko je govora, da bi se Liga NFL v bližnji prihodnosti vrnila v Los Angeles. Govora je o šesterici ekip, ki bi se lahko preselila na zahod države, največkrat se omenjajo Jaguarji. Ali Los Angeles potrebuje NFL in ali Liga NFL potrebuje drugo največje tržišče v ZDA?
Los Angeles Lige NFL ne potrebuje. To je dejstvo, ki bi ga lahko počasi v pisarnah v New Yorku že dojeli. Tako Raidersi kot Ramsi pa tudi Chargersi v AFL so mesto zapustili. Tam domujeta dve študentski ekipi (USC in UCLA), ki privabljata precej večje množice, kot so jih vse tri franšize, ogromno je drugih dejavnosti. Trg je sicer velikanski, a mislim, da bo tudi ta poskus žalostno propadel.

Čez noč postanete komisar Lige NFL. Kaj bi bilo prvo, kar bi spremenili?
Ligo bi poskušal "odpreti" in jo približati evropskim gledalcem. Evropa je za Ligo NFL fantastična priložnost, poglejmo samo, kaj je Jao Ming naredil za NBA na azijskem tržišču.

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
bh549052
# 04.02.2011 ob 17:03
tko kot sem reku Anglezi pravijo TEMU ITS LIKE WATCHING PAINT DRY
pridemvečksno
# 03.02.2011 ob 18:59
Glede na to da vas je večina za GB, bo zelo zanimivo brati v ponedeljek komentarje pod člankom z naslovom: Steelersi z dominantno obrambo, do svojega 7 SB naslova!!!
ziga6novak
# 02.02.2011 ob 20:07
Ok tud prav. Pač jaz sem razumel, da jih šteješ kot manj pomembne in jaz s stem ne strinjam... Nekateri pač tako mislijo, uradno štejejo naslovi enako, je pa pač razlika v tem da je bilo včasih manj ekip in malo drugačen sistem tekmovanja.

Steelersi so pa res v zadnjih 40 letih najuspešnejši in jaz bi navijal za nasprotnike tudi če nebi Green Bay igral - se kar strinjam torej glede tega:). Strinjam se tudi glede Farva in dejstva, da bi Packersi z njim lahko osvojili več. Dejstvo je, da je v končnici pred in po naslovu velikokrat zapravil tekme s prestreženeimi podajami. Bil je jeklen in zabaven za gledat, ampak v odločilnih trenutkih pač ni bil veno pravi - kot recimo pred njim Montana ali v zadnjih letih Big Ben. So pa packersi kljub temu v zadnjih 20 letih precej uspešni, tepe jih končnica da nimajo več naslovov. Od leta 1992 naprej recimo (torej ko je začel Farve) pa do vključno te sezone imajo najboljši odstotek zmag v rednem delu. Drugi je New England, tretji Pittsburgh. Problem je končnica torej - v tem je bil Lombardi mojster, niso pa Packersi slabi in tako daleč zadaj za šampionskimi 60'... Slabi so recimo Lionsi in Brownsi zadnjih 15-20 let! ;)
rgrilec
# 02.02.2011 ob 19:11
Nimam ti česa argumentirat. Nikoli in nikdar nisem napisal, da so naslovi pred SB ero nepomembni. Če kdo kaj da na zgodovino lige, sem to jaz. Ampak na lovorikah, starih 70 let je težko živet. In ja, tisti naslovi imajo konkretno brado, Packersi v zadnjih 15-20 letih niso prišli blizu ekipam, ki jih je imel čez Lombardi. Pa so imeli top QBja (čeprav ima večino rekordov ga sam ne štejem za res elitnega, čeprav svaka mu čast za jeklenost). Pitt ima v SB eri enostavno več naslovov (ŽAL) in prav to je razlog, da bom v nedeljo navijal proti njim. Ker so daleč najuspešnejša ekipa v zadnjih 40 letih in je enostavno treba biti za underdoga.
ziga6novak
# 02.02.2011 ob 17:43
Jasno da štejejo vsi naslovi! Grilec se pač bolj spozna na Super Bowle kar je logično, saj se praktično vsi - ker obstajajo posnetki, več statistike, medijske pozornosti itd. (ostali naslovi so pač časovno bolj oddaljeni)... ampak njegova fraza o tem, da ima (to in to) 'že precej dolgo brado' je navadna novinarska floskula. Ampak saj konec koncev navija za zelo mlado ekipo (Tampa Bay), tako da je razumljivo da poveličuje zadnjih nekaj desetletji in trdi, da oddaljene preteklosti nihče ne jemlje preveč resno. To je navadna imišljotina.

No sej itak pa ni več nič napisal, ker ve da nima prav. Škoda, bila bi lahko dobra debata z argumenti... Najlažje je napisat, daveš več kot drugi in se umaknit brez da bi argumentiral svoje napihovanje. Žalostno, sem mel dobro mnenje o Grilcu kot novinarju NFL-a, zdaj pa nisem več prepričan o tem. Jasno da je vsak malo subjektiven (tud jaz sem včasih kar se tiče Green Baya in njihove zgodovine hehe - po drugi strani pa tudi neusmiljeno kritiziram kako slabo igrajo), ampak številke ne lažejo. 12 naslovov Green Baya. 3 od njih so bil tik pred uvedbo Super Bowla z praktično izto ekipo in trenerjem kot prva dva naslova, kis ta bila Super Bowla. Štetjr prstanov je torej malo zavjujoče.
Rok2011
# 02.02.2011 ob 14:16
Od vsega je najbolj zanimivo dejstvo, da se komentator "vojskuje" z ostalimi bralci. Ne verjamem, da je ravno tako podkovan kot trdi...bolje bi bilo, da bi svoje znanje dokazal v prihodnjih obračunih na igrišču in ne na spletu.
kljukec87
# 01.02.2011 ob 11:42
tud v mb si bomo ogledali superbowl. vec info na spletni strani =)
NuuX
# 01.02.2011 ob 10:56
Sem bil med komferenčnim finalom na Floridi in so po tekmi z Bearsi vsi govorili, kako grejo Packersi po 13. naslov, tako da tam verjetno štejejo vse naslove, tudi tiste, ki so jih osvojili pred SB.

So pa drugače v Chicagu navijači zažigali Cutlerjeve drese in ga označili za izdajalca in pussyja :D
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 16:53
linki ne delajo...

zgodovina lige: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_
the_National_Football_League

FB stran za navijače Green Baya: http://www.facebook.com/home.php#!/pages
/Green-Bay-Packers-Fan-Club-Slovenija/121383124602336
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 16:52
Popravk: ekipa ameriškega nogometa v sloveniji sem mislil - alp devilsi...

ToxXxic v intervjuju je res omenjal samo prstane. Jaz sem izpostavil da se NFL ni začel z dobo Super Bowlov in da naslovi od prej štejejo enako. rok Grilec se očitno (glede na komentarje spodaj) ne strinja povsem s tem... pač uradne statistike lige NFL enačijo naslove in povsod lepo piše, da ima največ naslovov Green Bay. Tako da izjava, da 'razen zgodovinarjev in navijačev tistih naslovov nihče več ne jemlje resno' pač ne drži.
Vse statistike, Hall of Fame itd. priznavajo naslove lige NFL od leta 1920 naprej. Od 1967 se imenuje finale Super Bowl (tekma med zmagovalcema konferenc AFC in NFC - prva štiri leta sta bili to ligi AFL in NFL, ki pa sta se nato združili in nastali sta omenjeni konferenci). če koga zanima zgodovina naj si prebere, je zelo zanimivo... da se ne bom tu preveč razpisal.
Priporočam kar wikipedijo, kjer je NFL kvalitetno opisan (lahko pa tudi po uradni strani NFL preiščete):
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 16:43
sem za rarock... vem da bo ekipa nfla alp devils letos gledala superbowl v pubu pod skalco, pa tud silwerhavksi vsako leto nekje gledajo skupaj... ampak to so igralci, ki navijaro za različna moštva.

Maš kak predlog kje bi gledali?
še en link za navijače green baya: - stran na fb - slovenski fan kub.

ferbec 7 let sem bil star pred 17 leti. Grilec je približno tok star kot jaz. Moj stic ne spremlja več NFL-a... kakor koli, jaz bi z veseljem komentiral hehe. Ampak Grilec in Valan že zdaj to čisto dobro počneta. Če bosta pa kdaj potrebovala pomoč (ali kdor koli drug), pa zveseljem priskočim, mislim da bi imel veliko zanimivega za povedat.

Drugač jaz vsega skupaj zagotovo nisem jemal kot tekmovanje, ampak izmenjavo mnenj (če komu ni všeč to, naj pač ne bere)... me je pa zmotila izjava Roka, da zagotovo ve več od mene o zgodovini NFL-a. Čakam na njegovo 'pojasnilo' te izjave.
rarock
# 31.01.2011 ob 15:21
Ne jemljem tega kot tekmovanje ampak zbiranje somišljenikov..ko sem v 80ih letih spremljal NFL sem mislil da sem edini, takrat se je dalo le prek pravega radia slisati, pa screen sport, in nato TV Koper. Prvo tekmo packersov ki jo resp pomnim pa instant replay proti bearsom, Lepo da nas je se nekaj dologletnih Packer navijacev, in ne samo tisti sele sedaj skacejo na vlak. Bi bilo mogoce fajn da si packer navijaci kje skupaj ogledamo tole ?
ToxXxiC
# 31.01.2011 ob 14:54
Ma se prepucavate brezveze...

@ziga6novak...
citat iz zgornjega clanka (ki upam, da ga niso že 15x popravli)..

Quote...
"bla, bla, bla...si bolj želim zmage Green Baya, saj bi Steelersi v primeru zmage pošteno pobegnili konkurenci po številu prstanov.... bla, bla bla..."
End of Quote

Še enkrat malo bolj podrobno

Quote:
"...bla, bla, bla...pošteno pobegnili konkurenci po številu prstanov... bla bla bla."
End of Quote

NFL gledam od tistega leta ko so Patrioti bili 16-0 po rednem delu, gledati pa sem začel v končnici tistega leta...
Zgodovine poznam bolj malo, ampak iz zgoraj napisanega predvidevam, da so prstane začeli podeljevati z uvedbo SB-ja. In ker je v članku napisano to kar sem zgoraj citiral, ima pač Grilc prav...
Ni pa nikjer v članku napisano, da Grilc v nič daje vse naslove GB-ja. (kar pa ne morem trditi po prebranih komentarjih :D )

Pa še zgodovina, ki jo poznam...

Steelersi in Packersi so med seboj odigrali 35 tekem.
Steelersi so zmagali 14x, Packersi pa 21x.

Je pa res, da so Packersi zmagali prvih 12 tekem zapored (od leta 1933 do leta 1946).
V zadnjem obdobju pa je statistika bolj na strani Steelersov, ki so dobili 7 od zadnjih 10 tekem. Je pa res, da se moštvi srečata bolj redko, saj sta zadnjih 10 tekem odigrali v obdobju od leta 1970 do danes...
Pa še VIR.

Zadnja tekma med obema ekipama (iz sezone 2009) je bila pravi shootout in je bila na 4 mestu med najboljšimi tekmami sezone. Big Ben je tam pokazal, zakaj ima vzdevek Big...Rodgers pa je tudi bil že takrat odličen, od tedaj pa je samo še napredoval.

Obeta se nam fantastičen SB dveh ekip, ki sta navajeni osvajati naslove...upam, pa da bo tekma bolj obrambna in ne shootout kot leta 2009.
ferbec
# 31.01.2011 ob 14:48
ti rok a nebi ti raj strica od žigca povabu za sokomentatorja .... zna bit zanimiv če sešetejemo leta .... žigec pa naj nažiga iz sosednje sobe tko k pr svojih 7 letih .... nso sicer je tale vajina debata brezveze ..... sploh zate rok da se na nivo 7 letnega izzivalca spravljaš ...
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 14:42
ja, gledal sem tekme skupej z stricem po TV ko sem bil 7 in takrat začel navijat za Green Bay Packerse, ker mi je bilo to ime najbolj všeč, zelena pa najljubša barva haha... Otrok še pač. Ampak sem ostal zvest navijač Green baya do danes in vzljubil NFL, ki ga spremljam od takrat. Na začetku samo rezultate in tiste tekme, ki so bile ob 19h po TV, zadnjih 10 let pa pogledam kar se le da na TV in berem članke na spletnih portalih itd.

No, seveda se z nekaterimi, ki me po poznavanju zgodovine NFL-a zagotovo nesejo na celi črti ne morem primerjat, ampak to je njihov problem. Jaz pač cenim vse naslove enako in menim, da Super Bowl ni vreden več. But what do I know LOL!?

GO PACK GO! Titletown.
jkocja5
# 31.01.2011 ob 14:35
"In ja, če kaj vem oz. se na kaj spoznam, je to zgodovina NFL oz. football na sploh. Tako da sem na to ponosen. Če je to zate napihovanje, je pa to tvoj problem, ne moj."

To je lepo, ampak trditi, da veš o nečem več kot 2 milijona ljudi, ob tem pa jih 99 % niti ne poznaš, je NEUMNO!!!!
Union Jack
# 31.01.2011 ob 14:33
Ziga6novak ti si začel spremljat NFL pri 7 letih?
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 13:58
Zame je napihovanje, da rečeš da me neseš na celi črti v poznavanju zgodovine NFL vključno s Packersi.

Pač dejstvo je, da sem NFL 7 prej začel spremljat kot ti, get over it. Mogoče je izpadlo, da s tem hočem nevem kaj povedat, ampak prav zaprav nisem mel takega namena (hotel sem ti samo povedat, da se tudi sam spoznam in da zgodovina traja že precej dle kot od začetka Super Bowl ere, devedesetih ali leta 2000). V intervjuju si pač dejal, da si začel spremljat leta 2000 na OFR... jaz sem začel leta '93 na DSF. To seveda ne pomeni, da vem več od tebe o NFL ali zgodovini, ker niti ne vem koliko ti veš... in nisem tega njiker trdil, samo dvomim pač da veš o Packersih in njihovi zgodovini več - in s tem si se napihoval pa če priznaš al ne, tako je pač izpadel tvoj komentar, preberi ga še enkrat.

Lej, meni je čisto prav, da si ponosen na svoje znanje, saj sem že rekel, da vem da se spoznaš... Ni ti pa treba sklepat, da si edini tukaj s tem znanjem. To sem ti hotel povedat, saj sem tudi sam ponosen na svoje poznavanje NFL-a, zgodovine, statistike, igralcev, zakulisja.
drawlord
# 31.01.2011 ob 13:47
Hahaha.....moj ata ma boljši avto od vaju obeh.

Mogoče ta portal ni mesto, kjer bi dva tekmovala, v tem, kdo ma daljšega, a? Se vama ne zdi?
Otroka.
rgrilec
# 31.01.2011 ob 13:44
Lej Grilec, ti si leta 2000 začel spremljat, jaz ene 7 let prej...sori, to je zame napihovanje. In ja, če kaj vem oz. se na kaj spoznam, je to zgodovina NFL oz. football na sploh. Tako da sem na to ponosen. Če je to zate napihovanje, je pa to tvoj problem, ne moj.
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 13:24
Grilec močno dvomim da me neseš po celi črti glede na to da Packerse že 15 let redno spremljam in navijam za njih... pogledal sem že ogomno oddaj, prebral članke, gledal stare tekme itd. Mogoče veš enako, več zelo težko. Nisem se šel tekmovat 'kdo djle časa spremla NFL', samo karikirat sem hotel da liga pač obstaja precej več časa kot jo spremljava midva in zraven navedel dejstva. Ti si se pa sedaj začel napihovat kot neka žaba... saj poslušam tvoje prenose. O Packersih veš povedat veliko, ampak do zdaj od tebe še nisem slišal čisto nič, kar nebi že vedel. Pač poslušam ameriške komentatorje, ki vedo več od tebe (ali boš trdil da tudi od njih več več?!). Tko da jaz ne mislim tu tekmovat s tabo in tvojim EGOM, ker to ni point...

V bistvu se mi zdi prav kul, da se še drugi zanimajo za NFL in ti se zagotovo dobro spoznaš in kot komentator narediš veliko za popularnost lige pri nas, kar je zelo pozitivno. Ampak ni ti pa treba zato podcenjevat drugih, sploh ljudi ki jih ne poznaš in nimaš pojma koliko zares vedo. Nisi edini, ki spremlja NFL v Sloveniji in dobro pozna zgodovino.

In ja, po številu prstanov so Steelersi v vodstvu to vem - in bodo tam tud ostali, ker Dallas in San Francisco po mojem še nekaj časa ne bosta osvojila novih, Pittsbugh ima pa ekipo ki bo kunkurenčna vsaj še nekaj let. Amapk pač fraza da bodo pobegnili tukaj po mojem mnenju ni najbolj primerna... Ker niso najboljši po ŠTEVILU NASLOVOV, kar pač šteje več kot 'samo' Super Bowl prstani.
rgrilec
# 31.01.2011 ob 13:01
Juhu, in zej se bomo šli, kdo dlje sprelja ligo :D :D Res ne vem, kaj ma to veze, z gotovostjo trdim, da te v poznavanju zgodovine (tudi Packersov) nesem po celi črti. Nihče Packersom ničesar ne odreka, ampak po ŠTEVILU PRSTANOV so pa zadej. Poskusi dojet, da je to vse, kar sem želel povedat.
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 13:00
pa strinjam se tudi da je 16 tekem boljše kot 18 - trenutni sistem je praktično popoln - glede na to s kom igraš v ligi, rotacije divizij itd. " tekmi bi vse zbrkali, pa v predsezoni nebi mladi dobil dovolj priložnosti če bi se skrajšala. Bilo bi več poškodb. Pa še težje bi blo primerjat število zmag iz prejšnjih sezon - zagotovo nebi več bilo neporaženih ekip, kar bi bla škoda... uni prdci iz Miamija bi odpiral šampanjec vsako leto do smrti. Pa njihova ekipa sploh ni bila tko dominantna.
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 12:54
po tej logiki ma 66% naslovov od Pittsbugha tud že konkretno brado... 70' pač - 40 let nazaj. Naslov je naslov. Pittsburgh je bil do sedemdesetih najslabša ekipa, totalni luzerji 30 let od vstopa v ligo, tko kot so v zadnjem derstletju Lionsi. Ampak stvari se obračajo ane... ne pomeni pa da naslovi iz preteklosti zato nimajo vrednosti. Naslov prvaka je naslov prvaka.

Čez 50 let bodo potem tud nekateri pozabli na naslove Dallasa iz 90', Patsov iz 00' in seveda 49ersov iz 80'... ampak naslovi bodo še vedno šteli. Res je, da je sedaj v ligi več ekip kot na začetku, obrača se več denarja itd. ampak to ni krivda Packersov in Bearsov, Giantrsov, Brownsov itd. ki so naslove zbirali od 20' - 50'. Če nebi bilo teh začetkov, pionirjev kot so George Hallas in Curley Lambeu, tudi NFL-a kot ga poznamo danes nebi bilo. Brez Lombardia pa tudi Super Bowla nebi bilo, dobil je prva 2, malo pred tem pa 3 naslove v razmaku slabega desetletja (8 let). Zakaj bi dva, ki sta Superbowla štela več kot prejšnji štirje?!

Tako kot je napisal jkocja5: dejstvo je, da je Green Bay najuspešnejša franšiza (12 naslovov). Pittsburgh nebi nikamor pobegnil, ampak bi se približal Packersom, še bolj pa Bearsom (9 naslovov) in Giantsom s katerimi bi se izenačil na tretjem mestu z 7 naslovi.

Lej Grilec, ti si leta 2000 začel spremljat, jaz ene 7 let prej... Liga pa že 90 let obstaja, ne podcenjuj zgodovine.
rgrilec
# 31.01.2011 ob 12:20
Ne reče se GB brez razloga Title Town, ampak 99% njihov naslovov ima pa že konkretno brado.
jkocja5
# 31.01.2011 ob 12:17
"Super Bowl era je Super Bowl era in v tej so po številu zmag v finalu veliko bolj uspešni pri Pittu."

Ja, v zadnjih 10 letih pa so najbolj uspešni Patsi. Pač, z uvedbo SB se je začelo neko obdobje, sama igra pa se takrat bistveno ni spremenila. Začetek SB-ja ne pomeni neke izjemne prelomnice, da bi naslove od prej kar pozabili. Prvaki sezone 1966 (SB 1) so bili Packersi, prav tako so 1 sezono prej bili Packersi prvaki. Naslov iz 66 je torej vreden omembe, naslov iz 65 pa ne. Smešno!!

Dejstvo je, da je GB najbolj uspešna franšiza v zgodovini lige.
rgrilec
# 31.01.2011 ob 12:03
Žiga, tisti naslovi imajo takšno brado, da jih resno jemljejo samo zgodovinarji in navijači. Super Bowl era je Super Bowl era in v tej so po številu zmag v finalu veliko bolj uspešni pri Pittu.
ziga6novak
# 31.01.2011 ob 11:58
ha, Pittsburgh im največ prstanov mogoče (6 superbowlov)... ampak Green Bay ima pa največ naslovov prvaka lige (12, od tega 3x superbowl, ki ga igrajo od leta 1967, liga pa se igra že od 1920), tako da bodo z zmago tudi oni še bolj pobegnili - NFL se je igral tudi pred uvedbo Superbowla. Steelersi so od 1945 člani lige, Green Bay od 1921. Glede na to koliko sezon so eni in drugi člani, je Green Bay prav tako boljši... Kakor koli, gre za dve izmed najbolj uspešnih franšiz in Super Bowl bo zelo zanimiv.
jkocja5
# 31.01.2011 ob 10:38
Kogar zanima več o CBA, naj posluša ta pogovor z Jay Feely-jem. Najprej je neki o Giantsih, Jetsih, od 4:35 pa o CBA, lastnikih, igralcih,.... Zelo zanimivo.

http://newyork.cbslocal.com/?podcast_url
=http%3A%2F%2Fwww.podtrac.com%2Fpts%2Fre
direct.mp3%2Fnyc.podcast.play.it%2Fmedia
%2Fd0%2Fd0%2Fd0%2FdW%2FdO%2FdG%2Fd1%2FWO
G1_3.MP3%3Fauthtok%3D5561366643165011051
_68FM3gf3MHRUhURwIQ5d9HFWekM&podcast
_name=Jay+Feely&podcast_artist=Joe+a
nd+Evan&station_id=91&tag=&d
cid=CBS.NY
jkocja5
# 31.01.2011 ob 10:34
"Morda se pogajanja ne bodo zaključila do 4. marca, ko se izteče kolektivna pogodba, a v igri so vseeno preveliki denarci."

Lastniki ne bodo nič izgubili, tako, da oni lahko čakajo in čakajo...
jkocja5
# 31.01.2011 ob 10:33
16 tekem je boljš kot 18:

1) manj poškodb
2) bolj zanimiva sezona; če je več tekem, je pomembnost ene tekme manjša....
3) če le 2 tekmi predsezone, se "neznani" igralci ne bo imeli priložnost izkazati in tako bo veliko takih, ki so se v preteklosti prebili iz anonimnosti do starterjev, ostalo zunaj
lapy
# 31.01.2011 ob 10:29
Glede na prejšnje fotke je Rok v zaporu večino časa preživel v solariju :)
ziga_tzn
# 31.01.2011 ob 10:28
Hitro popravljeno.Pohvalno!
zugec
# 31.01.2011 ob 10:26
Rok Grilec je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri

Sreča v nesreči, bravo Rok, vsaj nekaj pozitivnega si potegnil iz tega.
siggi
# 31.01.2011 ob 10:22
Rok Grilec je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri po zraku.

Ha?
zmiki
# 31.01.2011 ob 10:21
Rok Grilec je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri po zraku. :)))))
ziga_tzn
# 31.01.2011 ob 10:21
''Rok Grilec je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri po zraku. Foto: EPA''. Verjetno je miščjeno za Vick-a
konobare
# 31.01.2011 ob 10:20
Rok Grilec je po vrnitvi iz zapora najbolj napredoval v igri po zraku. Foto: EPA

lol
Kazalo