EP v rokometu 2014

Poudarki

  • Rutenka: Slovenija je še vedno boljša
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 21 glasov Ocenite to novico!
Miha Žvižej
Belorusi so fizično močnejša reprezentanca, kar je bilo v izčrpavajočem boju na vse ali nič, ki se je bil ob koncu sezone, odločilno. Na sliki krožni napadalec Miha Žvižej. Foto: Aleš Fevžer
Jure Dolenec
Desni zunanji Jure Dolenec je dosegel štiri gole. Foto: Aleš Fevžer
Boris Denič
Selektor Boris Denič s sodniki ni bil zadovoljen: "Sodniki niso vredni, da bi o njih izgubljal besede. A dejstvo je, da se nam doma sodi tako, kot da bi bili v gosteh." Foto: Aleš Fevžer
Sergej Rutenka
Kapetan Belorusije Sergej Rutenka je po tekmi dejal, da zaradi težav s hrbtom ni v formi. "V zadnjih 14 dneh nisem delal nič, pred tekmo s Slovenijo sem opravil le dva treninga," je povedal 31-letni Belorus, ki je z Barcelono po podaljšku izgubil finale Lige prvakov proti Hamburgu (30:29): "Rajši bi izgubil v rednem delu za štiri gole, kot pa na tak način." Rutenka bo dopust preživel v rodnem Minsku, udeležil pa se bo tudi poslovilne tekme Didierja Dinarta na Guadalupu. Foto: Aleš Fevžer
VIDEO
Denič po grenkem porazu p...
VIDEO
Ivezić, Šerbec in Tamše p...
VIDEO
Žvižej, Denič in Rutenka...

Dodaj v

Denič: Poraz gre na moj račun. A ni nobena katastrofa.

Odmevi po tekmi Slovenija - Belorusija
17. junij 2013 ob 07:46
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tudi slovenski rokometaši so spoznali, kako kratka je v športu pot od zvezd do trnja. Januarja so igrali polfinale svetovnega prvenstva, le nekaj mesecev pozneje pa so po porazu z Belorusijo ostali brez evropskega.

A boleči junijski porazi niso nič "novega" za slovenski rokomet. Nedeljsko razočaranje pred 6.000 gledalci v Stožicah je po letih 2008 in 2010 že tretji primer, ko je Slovenija v tem neugodnem terminu ob koncu sezone zapravila uvrstitev na veliko tekmovanje. Po Slovakih in Madžarih so bili tokrat usodni Belorusi.


Belorusija je reprezentanca v vzponu, z bogato rokometno tradicijo še iz časov Sovjetske zveze. V Ljubljani je dokazala, da zmaguje tudi, ko eden najboljših rokometašev na svetu Sergej Rutenka ne blesti.

Dolenec: To se ne bi smelo zgoditi
"Težko je v tem trenutku, ko so glave še vroče, povedati kaj pametnega. To se ne bi smelo zgoditi. Odigrali smo še eno slabo tekmo. Še najbolj smo ustavili Rutenko, ostalih nismo mogli. Ne vem, kaj naj povem. Sem razočaran. Utrujenost je že stalnica na teh junijskih tekmah, a vseeno bi mogli vzdržati še to tekmo in se uvrstiti na prvenstvo. Po takšnem rezultatu v Španiji smo zdaj vse podrli. Prejeli smo absolutno preveč golov, da ne govorim o tem, da smo zgrešili deset stoodstotnih priložnosti, naredili veliko tehničnih napak, skratka, vse je šlo narobe, posledica vsega pa je neuvrstitev na evropsko prvenstvo," je bil prvi komentar razočaranega Jureta Dolenca, ki ob čvrsti beloruski obrambi ni prišel do izraza, saj je izmed štirih golov le enega dosegel iz igre, preostale tri pa s sedemmetrovko.

Denič: Igralcem nič ne zamerim
Selektor Boris Denič je krivdo za neuspeh prevzel nase, igralce pa vzel v bran. "Belorusi so tekmo dobili s postavljeno cono. Mi se enostavno nismo ubranili, čeprav je naš vratar branil korektno. A njihov vratar je ubranil za nianso več, in tukaj se je tekma zlomila. Moram priznati, da so bili Belorusi tokrat spretnejši, srečnejši in boljši, za kar jim moram čestitati. Želeli smo s posameznimi igralci igrati ena na ena, a ni šlo. Enostavno ni bilo energije, zbranosti. V ključnih trenutkih nismo izkoristili 100-odstotnih priložnosti in prišel je poraz. Nismo uspeli, a jaz nikomur od igralcev nič ne zamerim. Ta poraz gre na moj račun in je moja odgovornost."

Denič: Naložili smo si velik nahrbtnik in padli
Tudi za Deniča je poraz veliko razočaranje, a ga ne jemlje kot tragedijo: "S preteklimi uspehi smo si naložili velik nahrbtnik, ki ga je treba nositi. Mi smo padli na prvi stopnici. Upam, da je to ena šola in da bomo dobili tisto, kar želimo. To ni nobena katastrofa. Slovenska državna reprezentanca je mlada, ima širino. Treba je delati naprej in čakati. Verjamem, da ima velik potencial. Jutri je nov dan. Dejstvo pa je, da tega, kar se nam je zgodilo, ni nihče želel. Imeli smo jasen cilj zmagati. Svoje je naredila tudi utrujenost. Večina naših igralcev igra tekmo sezone že šest mesecev, od svetovnega prvenstva dalje. Enostavno nimamo še te fizike, moči. Mogoče čez leto, dve, ko se bodo nekateri igralci z nastopanjem v tujini učvrstili. Z leti prihaja tudi do tako imenovane moške moči. Očitno smo zaenkrat premladi."

Kavtičnik: Enkrat se izide, drugič ne
Vid Kavtičnik
je obžaloval zapravljeno prednost petih golov (14:9) v prvem polčasu: "Tisti padec, ko smo vodili za pet golov, je bil težek. Na koncu smo mogoče zgrešili dva, tri 'zicerje' preveč. A takšen je šport. Borili smo se kot levi, nihče ni razmišljal o utrujenosti, a enkrat se pač izide, drugič ne. Upam, da bomo garali in delali naprej. Pokazali smo, da smo na pravi poti. Mogoče imamo še preveč nihanj v igri, ampak mislim, da lahko to odpravimo. Še vedno verjamem, da bo naslednje svetovno prvenstvo naše."

Skube: Nismo jih uspeli utruditi
Sebastiana Skubeta
je presenetilo, da so Belorusi vzdržali vso tekmo v visokem ritmu: "Tako kot mi so tudi oni tekali gor in dol, s tem da mi rotiramo več igralcev. Nismo jih uspeli utruditi. Ko smo povedli s petimi goli razlike, smo nerazumljivo padli. Tisto prednost bi morali zadržati, tako da bi bila tekma mirna in bi jo zmagali. Žal pa se to ni izšlo. Za to reprezentanco pomeni, da bomo izpustili eno veliko tekmovanje, kar je zame osebno kar šok. Upam, da naslednjih takšnih priložnosti ne bomo izpuščali. Reprezentanca je kljub temu še mlada in upam, da bomo še nizali uspehe."

Rutenka: Slovenija je boljša od nas
Največji zvezdnik beloruske reprezentance Rutenka, ki se je 'naredil' v Sloveniji in nekoč branil tudi slovenske barve, je zaradi težav s hrbtom igral s protibolečinsko injekcijo. Po tekmi ni kazal velikega navdušenja. Priznal je, da ima mešane občutke: "Ne glede na ta rezultat je Slovenija boljša od nas. Pričakovali smo, da lahko Slovenija povede, a smo se dogovorili, da se moramo, ne glede na izid, boriti naprej, saj nam je bila pomembna tudi razlika v golih. Ko smo nadoknadili pet golov minusa, smo začutili svojo priložnost in jo nazadnje tudi izkoristili. To je velik korak naprej za beloruski rokomet. Še posebej sem vesel, da so fantje dokazali, da Belorusija ni le Rutenka, ampak gre za ekipo. Čeprav sam nisem mogel dati tistega, kar bi lahko, so oni dali vse."

Slovencem se je 'zgodila' Belorusija, Nemcem pa Črna gora
Slovenija bo torej po velikih uspehih na evropskem prvenstvu v Srbiji (6. mesto) in svetovnem v Španiji (4. mesto) izpustila turnir najboljših evropskih reprezentanc, ki bo januarja 2014 na Danskem. Ta neuspeh zagotovo boli, a Slovencem je lahko v vsaj majhno tolažbo dejstvo, da niso edini osmoljenci, saj se je zalomilo tudi takšni rokometni velesili, kot je Nemčija, za katero sta bila usodna dva poraza z 'malo' Črno goro, ki ima le okoli 600.000 prebivalcev, kar priča o tem, da je tudi v rokometu konkurenca izjemno ostra. Kakor koli, po tem 'hladnem tušu' bo moralo o nadaljnji poti slovenskega reprezentančnega rokometa svoje povedati tudi vodstvo rokometne zveze na čelu s predsednikom Franjem Bobincem ...

Aleš Vozel
Prijavi napako
Komentarji
DrHouse11
# 17.06.2013 ob 07:55
Poraz vsekakor JE KATASTROFA, ker smo sedaj daleč od četrte reprezentance sveta. Od SP dalje nam na niti eni tekmi v končnici ni uspelo tekme obrniti v svoj prid (2x Islandija, 1x Belorusija), prej je bila sreča na naši strani. Katastrofa je tudi v tem pogledu, da ta generacija ne bo imela možnosti nastopati na EP na Danskem in s tem pridobiti prepotrebne izkušnje.

In še izjava Deniča pred tekmo z Belorusijo in ob podpisu za Minsk: "Belorusi me bodo še nekaj časa po prihodu v klub sovražili!"

Čas je tudi za slovo Zormana (kdaj se je včeraj poškodoval?) in še nekaterih.
parker123
# 17.06.2013 ob 07:58
"Kakorkoli, po tem hladnem tušu bo moralo o nadaljnji poti slovenskega reprezentančnega rokometa svoje povedati tudi vodstvo rokometne zveze na čelu s predsednikom Franjem Bobincem"

Se močno strinjam, povedo pa lahko samo eno: "Gospod Denić veliko uspeha pri opravljanju vašega dela v Minsku, čemur se boste lahko posvetili v celoti, saj vas ne potrebujemo več."
royayers
# 17.06.2013 ob 08:33
Jaz bi pa kar rekel, da je VELIKA katastrofa! Glede na rezultate zadnjih dveh prvenstev, EP in SP, je tole blamaza na celi crti.
nigro
# 17.06.2013 ob 08:47
Rpkpmetna zveza bo morala dati odpoved Deniču, takoj ko je le-ta podpisal za Minsk. Nedopustno je, da je selektor še klubski trener in to pri moštvo, kjer igra večina reprezentatov Belorusije. Največja napaka na včerajšnji tekmi pa je bila sprememba postave po našem vodstvu 14:9 v prvem polčasu, ko je igra bila dobra, pa je selektor spremenil postavo. Od odgovornih na RZS zahtevam odopved pogodbe z Deničem. Naša reprezentanca bo sedaj igrala predkvalifikacije za SP in bo lahko igrala dodatne kvalifikacije junija 2014 za SP le, če bo prva v teh predkvalifikacijah. Nato pa lahko dobimo kakšno zelo močno reprezentanco in uvrstivtev na SP 2015 je pase in prav tako OI 2016 v Rio, katere cilj je bil našega strokovnega vodstva. Menim, da je še pravi čas, da postavimo nove temelje reprezentance in naj bo ogrodje ekipe tisto, ki bo sedaj igralo na sredozemskih igrah.
AlexiusH
# 17.06.2013 ob 08:41
@OK1 Nažalost je bil včeraj Zorman na tekmi, kjer je petkrat podal Belorusom v roke in s tem posledično lahki zadetki za njih.
Tipično. Noben selektor nima jajc, da bi zamenjal Zormana, ko mu ne gre.
NinCy2
# 17.06.2013 ob 08:38
Naslednji ciklus naj bo odigran v rokometnem Celju!!
PICENG
# 17.06.2013 ob 08:02
Seveda JE katastrofa. In kljub veliki podpori s tribun sem imel občutek, da naši niso bili dovolj borbeni. Deničeva napaka je v tem, da ob našem vodstvu in nekaj dvomljivih odločitvah španskih sodnikov ni pomiril igralce, ti niso uspeli ohraniti živce za zadnjih 15, 20 minut. Kako lahko takšne preizkušene igralce zmede nekaj res vprašljivih odločitev sodnikov? Nekaj prekrškov v napadu, pa dosojena mrtva žoga Belorusom je po moje bil začetek konca. Naših ni bilo več za spoznati. Ne vem, čemu služijo time-outi, ali takrat Denič ne zna reči ničesar uporabnega? Po minutah odmora so naši praviloma zaigrali še slabše.
Cecile
# 17.06.2013 ob 12:14
Je pa je katastrofa, in to je tvoja katastrofa, Boris.

Ne mores imet boljsi kolektiv, igrati doma in fasat (ob zelo dobrem golmanu (!)) 35 golov. Halo?!?

Ce bi imel obraza in moralne integritete bi vceraj podal odstop, moj dragi Boris.

Bruka.
zuco
# 17.06.2013 ob 08:40
Če bi to rekel selektor nogometne reprezentance bi se strinjal. Pri rokometu pa je to velika sramota. Upam da Denič končno odide
damirtankovic
# 17.06.2013 ob 13:56
Spominja me na Štimca ko smo izgubili protiv Škotov, hehehe. Edino oni vidijo "nekaj" pozitivnega v teh porazov, haha.
duke
# 17.06.2013 ob 12:07
Ne, kje pa. Ni katastrofa. SRAMOTA JE!!!
OK1
# 17.06.2013 ob 08:11
PICENG - minute odmora so ponavadi rezervirane za Zormana, a ga včeraj ni bilo na tekmi...
Giroud
# 17.06.2013 ob 18:33
Vedno do sedaj sem podpiral Deniča. Nikoli nisem rekel besede proti njemu.

Ampak tole je resnično blamaža in sramota. Letos 4 na EP, na prihodnjem pa nas ne bo zraven. Kot sem že včeraj zapisal - ne bi me bolelo, če ne bi imeli kakovosti, boli me da nekateri ne pokažejo niti borbe, niti želje.
Selektor pa počne ogromno napak, taktičnih, pri menjavah ... pa nočem biti "spletni selektor" a večina stvari je vidno vsakemu laiku.
Zorman je živa katastrofa. Igra zvezdo, ko ima žogo ta kroži zeloooo počasi, potem poizkuša z nekimi podaji na krožnega.. nič vse skupaj. Bezjak je zanj trenutno dva nivoja višje.
Tudi Gajić brez vsake želje, deloval mi je nezainteresirano brez želje, žara borbe, ki bi ga videli pri Marguču recimo..
Luka Žvižej greši vse zicerje kot za stavo in to ko je to najbolj potrebno. Pa sem ga vedno imel za zelo dobro levo krilo. Vsa čast Bilbiji, ki je dokazal da je pravi ko se mu vse poklopi in da je težko zaustavljiv. Aja pa na tekmi v živo je lepo vidno, da Zorman ne izgubi le žoge. On potem leži na nasprotni polovici na tleh bogi revež, medtem ko Dolenec teče v obrambo kot nor in se meče na glavo..
Pa tudi Kavtičnik kaj on počne na desnem zunanjem meni to ne bo nikoli jasno, tam je slab. Je pa fantastiično krilo, sploh če Gajiču ne gre in ni Marguča bi moral igrati Vid.
master
# 17.06.2013 ob 15:57
Kakšna katastrofa neki..to je sramota! Denič, pokaj!
mr. pp
# 17.06.2013 ob 15:45
Je že odstopil? Čakamo...
toldo
# 17.06.2013 ob 12:39
ko berem te butaste komentarje, se mi zdi, da imamo reprezentanco natanko takšno, kot si jo zaslužimo......

Če je kaj dedca v njem, bo Denič sam odstopil, ker ne zna in ne zmore. Veliko prevelki čevlji so to zanjga,....
scenic
# 17.06.2013 ob 12:23
seveda ni katastrofa,saj so pa ja belorusi daleč najboljša rokometna velesila v zadnjih 50 letih.
zato je ta poraz slovenije povsem pričakovan in denič dela res super delo,daj smo navkljub tej suverenosti belorusije bili tako blizu EP-ju.
čestitke!
Chope
# 17.06.2013 ob 11:33
Kako ni nobena katastrofa??? Denič, a govorimo o SLOveniji?
Dej se zbud, pismo, ... najmanj drugi v skupini obvezno.
ZAME JE KATASTROFA IN TO VELIKA.
Saj tud igralci niso kdo ve kaj, vendar vseeno, počasne beloruse bi pa lahko premagali.
zuco
# 17.06.2013 ob 09:33
Padci se dogajajo samo ne na tak način. Padec bi bil če se ne EP ne bi uvrstili v skupinski del. To kar smo sedaj doživeli je sramota in velika blamaža. Še Rutenka je povedal tako kot je res. Mi smo od Belorusov boljši za najmanj 5 golov, sam kaj k imamo šarlatana na klopi.
ti_si_nula
# 17.06.2013 ob 09:23
Niso bili pravi na igrišču, morda je bila težava glasbeno ozadje v Stožicah - narodnjaki...FUJ ! ! !
levkup
# 17.06.2013 ob 08:23
No ja podpora s tribun ?? Jaz sem pričakoval,
da se nas bo zbralo več v podporo Slovenski
reprezentanci.
Šooda za poraz. Belorusom se je vse poklopilo in
roko na srce tudi sodnika sta sodila njim v prid.
Ne morem se znebiti občutka, da sta na tekmi
SLOVENIJA : BELORUSIJA onadva navijala za NEMČIJO.
DrHouse11
# 17.06.2013 ob 08:14
@OK1 Nažalost je bil včeraj Zorman na tekmi, kjer je petkrat podal Belorusom v roke in s tem posledično lahki zadetki za njih.

Največja napaka je ta, da je selektor dopustil, da se 5 igralcev imenuje HERO TEAM.
tuditi
# 17.06.2013 ob 08:01
Se samo meni, zdi da so ti dve tekmi vzeli preveč z lahkoto kao romune tam in Beloruse doma bomo že premagali?

Ter še en dokaz, da je imel Denič še kako prav, ko mu ni bilo vseeno da gre Maček raje po denar namesto, da bi pomagal reprezentanci. Sicer ne pravim, da smo zaradi odsotnosti Mačka ostali brez EP, ker tudi brez njega bi morali zmagati vendar vseeno takšen rokometaš bi še kako prav prišel. Verjetno si je pa tudi Maček mislil eh ta dva nasprotnika bodo pa tudi brez mene premagali in se vidimo na EP. No sedaj bodo gledali vsi preko TV-ja, pa morda opozorilo v prihodnje.
žižola
# 17.06.2013 ob 15:22
tudi za moje pojme je ta poraz katastrofa..., če bi namesto v stožicah igrali v celju ali velenju tudi publika ne bi bila gledališka
Cecile
# 17.06.2013 ob 14:31
Duvnjak gre poleti 2014 v Kiel!
nigro
# 17.06.2013 ob 13:43
Enako, kot včeraj, ko smo imeli +5 smo izgubili v Mariboru proti Islandiji, ko smo imeli +4. Ista napaka s strani selektorja (igralec igra dobro - ga potegneš na klop; potem ekipi ne gre in enak igralec naj potegne celotno ekipo - sedaj že hladen, ker prejšnje menjave ni razumel). Krivec za neuspeh v teh kvalifikacijah je trener, kateremu je vseeno, če ima uspeh z našo reprezentanco, saj ima v žepu dve pogodbi, eno za našo reprezentaco do 2016 in eno z ambicioznim evroligašom.
RZS - zbudi se Bobinac, drugače se ti bo zgodil med rokometaši enak punt kot v Gorenju (proizvodnji delavci). Odstavite Deniča in to takoj.
MoM
# 17.06.2013 ob 13:07
Denič , mislim, da je čas za slovo!

pa še nekaj bi te prosil. NE PROVOCIRAJ S TAKIMI IZJAVAMI.
ti_si_nula
# 17.06.2013 ob 11:24
Strinjam se z Rutenko - res smo Slovenci od Belorusov boljši. Če bi bil na Deničevem mestu npr Tiselj, on ne bi dovolil, da se iz prednosti 5 golov zgodi poraz, ni tak karakter.
Acinho
# 17.06.2013 ob 11:22
Uradno četrti na svetu in šesti v Evropi pa ne greš na SP in to ni katastrofa? Potem pa nwm kaj je. Enih Islandcev (daleč od čistega evropskega vrha) ne moreš niti enkrat zmagat, še huje pa je da tudi Belorusov NITI enkrat ne moreš zmagat. V tej ekipi je bilo v teh kvalifikacijah nekaj hudo hudo narobe, ker je nenormalno tako slabe rezultate beležit...ok recimo da tisto četrto mesto na svetu res ni bilo nwm kako realno, sploh zaradi žreba vse tja do polfinala, ki je bil roko na srce zelo naklonjen zmagovalcu skupine kjer je igrala Slovenija, ampak vseeno, ne moreš v takih ne preveč težkih kvalifikacijah odigrati tako porazno, premagati le Romune in enkrat remizirati z Belorusi.
LFC
# 17.06.2013 ob 11:10
Kako pa ste lahko tako ziher, da bo Medved Boris gledal EP iz kavča?

Če ga slovenska zveza (končno že enkrat) odpenali, ga bodo Belorusi v zahvalo za (ne)sposobost na klopi Slovenije kot častnega člana strokovnega štaba odpeljali zraven na Dansko... Njegova naloga bo 100% izkoristila njegov potencial, se pravi bo nosil vodo in brisače.
alcatraz
# 17.06.2013 ob 10:02
nehite s temi sodniki pa zrelostmi in dograjevanji in brušenji.
še enkrat: luzerji!
daryankoff
# 17.06.2013 ob 10:01
Izkazalo se je, da je bila napaka, da so Deniču že pred zaključkom kvalifikacij podaljšali pogodbo do 2016. Vprašanje, kaka odškodnina bi mu pripadla, če se mu sedaj odpovejo, isto zgodba kot pri Maljkoviču.
Ta reprezentanca ima potencial za medaljo, a pod Deničem tega nikoli ne bo dosegla. Na zvezi so si zabili avtogol. Naj se zgledujejo po hokejistih in odbojkarjih, celo na NZS so zamenjali selektorja po debaklu v kvalifikacijah.
ma_ri_bor
# 17.06.2013 ob 09:50
" Utrujenost je že stalnica na teh junijskih tekmah, a vseeno bi mogli vzdržati še to tekmo in se uvrstiti na prvenstvo."

Čeprav gre za navedek bi lahko novinar malce lektoriral, da ne poneumljamo mladine še naprej. Razen seveda, če novinar ni že v tem košu ali pa mu je vseeno.

Vsekakor bi morali vzdržati a žal niso mogli.
anze82
# 17.06.2013 ob 09:44
zorman,gajič,špiler,luka žvižej-upam da ste zgodovina...nimate pojma,čas je za mlade sile z jajci
alcatraz
# 17.06.2013 ob 09:35
luzerji.
nigro
# 17.06.2013 ob 09:09
Menim, da je Denič že dovolj dolgo trener naše reprezentance in normalno je, da ob takem neuspehu ekipe ne more biti več trener, kajti roko na srce, imeli smo zelo lahko skupino. V tej skupini bi morala Slovenija biti prva in ne trepetati do konca in na koncu celo ostati brez EP-ja. To je nedopustno za naš rokomet. Samo spomnim lahko, kako je slabo vodil reprezentanco na tekmi v Mariboru proti Islandiji (v drugem polčasu smo takrat dobili 20 golov, a selektor, ki je imel na razpolago dva time outa, ni vzel niti enega - tam smo izgubili dve točki).
MIRNČAN
# 17.06.2013 ob 09:03
Nujno menat selektorja. Igra je posledica kvalitete ne pa selektorja. Selektor bo uničil še tisto kar je ostalo če ne bo odšel. Pol igralcev še sedaj ne bi videlo prve postave (Bilbija,Dolenec) če se ne bi nekateri poškodovali. Nič ni naredil v tem obdobju popolnoma nil.
dadinho10
# 17.06.2013 ob 08:28
no, kako da ni katastrofa.....na zadnjem ep 6, na letosnjem sp 4, potem pa ne gremo skozi kvalifikacije.... seveda je katastrofa in to velika, saj izkusnje, ki si jih mladi igralci nabirajo gredo v nic.... pa se tale termin, ki je neugoden po naporni sezoni......saj je za vse enako..... to, da se sodniki omenjajo pa nic novega....35 GOLOV smo dobili....ce sodnikov sploh nebi bilo, jih nebi smeli toliko dobiti..... mi smo te belorusw dobili na sp.....ampak tak, kot smo se na sp izvlekli v koncnicah, smo tukaj dobili po nosu, realnost je taksna, da si na sp nismo zasluzili 1/2, ker realno nismo tam...... zal-.-
wisan
# 17.06.2013 ob 21:14
Tamše je povedal: Gorenje bi Belorusijo doblo z levo. Vsak bi dobo en špohert ( razen Rutenke, ki je že dobo ), in bi vsi šli zelo zadovoljni nazaj domu.
levak12
# 17.06.2013 ob 19:36
Dokler bo igral Zorman bom jaz sam sebi pulil lase ... In Milosavljevićev najboljši organizator na svetu pa za posrat...
cartekmedo
# 17.06.2013 ob 15:42
Včeraj sem pa bila zelo razočarana.
B in .
# 17.06.2013 ob 13:06
Očitno Denič ne misli odstopit.
služba je služba, gnar pa gnar ... si je rekel danes, ko se je zbudil. Ni katastrofa ...

Če bi mela zveza kej jajc, ambicioznosti in znanja, bi morali danes časopisi bruhati: Rokometna reprezentanca išče novega selektorja, kdo so najresnejši kandidati?
polzaliva
# 17.06.2013 ob 12:11
Denič: Poraz gre na moj račun. A ni nobena katastrofa.

Ne, to je uspeh.

Je pa še nekaj. Obstaja množična molitev, da dokler v Stožicah ne bo poplačan zadnji delavec, tam točk ne bo. Ste mar pozabili? Lahko dajete temu minuse, ampak tisoči molijo, da se pogreznejo v zemljo. Goljufi.
alkum
# 17.06.2013 ob 11:55
daleč največji krivec je denič. že na prejšnjih tekmah(posebej na svetovnem prvenstvu) je delal nerazumljive poteze,ampak tam so reprezentanco lahko izvlekli nekateri posamezniki s svojo individualno kakovostjo in zakrili njegovo nevednost ali na trenutke že smotanost.
tomjaz11
# 17.06.2013 ob 10:31
KATASTROFA je glede kje smo v rokometu smo v samem vrhu, ki mogli biti zmeraj med top 6 v evropi. Denič poglej koliko klubov igra v evropi dva v ligi prvakov(Gorenje, Celje) in so v tem klubu samo naši igralci, le kakšen tujec. Koper(na žalost propadel) in Maribor tudi oba odlična kluba, pa vemo kako dobro igral Maribor v pokalu EHF, ki bi mogli biti v polfinalu, ki jo sodniki ukradli zaradi imena.(za en gol) in pet igralcev je bilo kandidati za ekipo zvezd in samo Rutenka je bil od belorusov.
Nekaj je bilo igralcev, ki ne vem zakaj so zraven in enih, ki jih ni zraven.
piatim69
# 17.06.2013 ob 09:59
anze82@....po moje je povsem neprimerno zdajle nekatere igralce pribijat na kriz..sploh gajica,ki je bil na obeh zadnjih tekmah eden boljsih...predvsem mora odleteti selektor...kljuc neuspeha je v njem....
OK1
# 17.06.2013 ob 08:44
katastrofa je prehuda definicija. Je pa poraz in neuvrstitev boleča zaušnica, ki od selektorja zahteva toliko samokritičnosti, da ponudi odstop. Morda tudi sam ni bil najbolj z mislimi zraven, saj že sestavlja klubsko ekipo. V zadnjih letih se nam je večkrat srečno poklopilo (hvala bogu), sedaj pa je sreče konec na zelo boleč način in mislim, da je čas za spremembe. Selektor naj bo profesionalec.
qayxc
# 17.06.2013 ob 08:31
1 na 1 so hoteli dobiti tekmo, očitno so podcenjevali in to je napaka selektorja, mislim, da je v evropi, tačas le malo reprezentanc, ki bi jih Slovenija lahko dobila na tak način.
anze82
# 17.06.2013 ob 08:29
ja pa je katastrofa, prosim za maklo samokritičnosti.ve se da je ep najmočnejše tekmovanje ter da so vse reprezentance, ki nekaj pomenijo tja uvrščene,razen SLOVENIJE...ne rečem,da bi bili belorusi neka top sila, so pa tretji/četrti kakovostni razred...šele DRUGIČ se je pripetilo po dolgih letih,da nas ne bo zraven,ti teslo pa praviš da pioraz ni katastrofa...ma da odstopi golman blesavi..
soki
# 18.06.2013 ob 10:43
Iz naše repke se mora poslovit HEROTEAM (brata žvižej, zorman), ampak obvezno! Ker te zvezdice so polne same sebe. Kar se pa tiče imam eno vprašanje za vse, oziroma če mi lahko PROSIM kdo razloži: ZAKAJ za vraga greš menjat celotno postavo 7 min pred koncem prvega polčas, ko ti je naredila razliko??????? LEPO PROSIM KOGA..NAJ MI NA TO VPRAŠANJE ODGOVORI????
Kazalo