EP v rokometu 2014
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 21 glasov Ocenite to novico!
Nikola Karabatić
Nikola Karabatić spet spominja na dobre stare čase. Tokrat je bil skupaj z Michaelom Guigoujem najboljši strelec tekme. Oba sta zadela po sedemkrat. Poleg napadalnega učinka je Karabatić odlično igral tudi v obrambi, kjer je združil moči z bratom Luko. Foto: EPA
Marko Kopljar
Najboljši hrvaški strelec Marko Kopljar je vseh sedem golov dosegel v prvem polčasu. Foto: EPA

Dodaj v

Nova francoska lekcija hrvaškim rokometašem

Tesni zmagi Poljske in Švedske
19. januar 2014 ob 20:25,
zadnji poseg: 19. januar 2014 ob 22:33
Aarhus - MMC RTV SLO

Francoski rokometaši na evropskem prvenstvu na Danskem ostajajo neporaženi, potem ko so v nedeljskem derbiju s 27:25 premagali Hrvaško.

To je bil prvi poraz Hrvaške na prvenstvu. Hrvati so v prvem polčasu, v katerem je s sedmimi goli blestel Marko Kopljar, nekajkrat povedli s tremi goli razlike, a so jih Francozi vselej ujeli. Že po izteku časa je Michael Guigou s sedmih metrov zadel za francosko vodstvo z 18:17.

Omeyer znova strup za hrvaške strelce
Francija je v prvi polovici drugega dela na krilih odličnega vratarja Thierryja Omeyerja pobegnila na +4 (23:19). Hrvaška v nadaljevanju ni imela moči, da bi še ujela fizično močnejše in v najtežjih bitkah prekaljene Francoze. Zlatko Horvat je v zadnji minuti resda znižal na 26:25, a je nato odgovornost prevzel odlični Nikola Karabatić in deset sekund pred koncem postavil izid tekme. Francija je tako na velikih tekmovanjih še enkrat več porazila Hrvaško.

Jurkiewicz prehitel sireno
V popoldanskih tekmah je Poljska le za gol premagala Belorusijo (31:30), pri kateri je Sergej Rutenka dosegel devet golov. Odločilni zadetek je le dve sekundi pred koncem dosegel prvi poljski strelec (8) Mariusz Jurkiewicz.

Švedska je bila z 29:27 boljša od Rusije.

EVROPSKO PRVENSTVO NA DANSKEM

SKUPINA II, Aarhus

1. KROG

POLJSKA - BELORUSIJA 31:30 (14:13)
Jurkiewicz 8; Rutenka 9.

RUSIJA - ŠVEDSKA 27:29 (13:20)
Igropulo 11; Jakobsson 7.

FRANCIJA - HRVAŠKA 27:25 (18:17)
Guigou in N. Karabatić 7; Kopljar 7.



Lestvica:                        *    
FRANCIJA           3  3 0 0 +10 (4)  6
HRVAŠKA            3  2 0 1 +10 (4)  4
ŠVEDSKA            3  2 0 1  +9 (2)  4
POLJSKA            3  2 0 1  +2 (2)  4
RUSIJA             3  0 0 3 -11 (0)  0
BELORUSIJA         3  0 0 3 -20 (0)  0
       * - točke iz prvega dela       
V polfinale se uvrstita prvouvrščeni  
reprezentanci.                        
A. V.
Prijavi napako
Komentarji
sik
# 19.01.2014 ob 21:23
Pa to ne mores verjet kaj dela nacionalka.

Na sporedu je rokomet in to odlicen rokomet, gledamo pa Mozarta.
scenic
# 19.01.2014 ob 21:04
Hrvaška v obrambi rotira te igralce(krila tu ne štejem)Gojun 203 cm,Musa 200 cm ali Vori 203 cm,Duvnjak 197 cm,Buntič 198 cm ali Kopljar 210 cm.

Slovenija v obrambi z igralci:Gaber 198 cm,Pucelj 193 cm,Miha Žvižej 191 cm,Dolenec 190 cm ali Kavtičnik 190 cm ali Miklavčič 196 cm.Včasih tudi dva,ki sta večja od 200 cm(mačkovšek in blibija),ampak to so za deniča že previsoki igralci,saj mi ne potrebujemo tako visokih igralcev v obrambi,ker igramo hiter rokomet....haha
V1p3R
# 19.01.2014 ob 21:48
In hrvaški novinarji bodo zopet krivili pristranske sodnike, nadležne navijače, čuden parket, lepljivo žogo, preozke drese, veter v dvorani...
toldo
# 19.01.2014 ob 21:01
sojenje je čisto v redu, vaš komentator je pa tradicionalno neobjektiven....
MIRNČAN
# 19.01.2014 ob 21:50
S takim Karabatičem so Francozi zelo težko premagljivi. Predvsem v obrambi sta z bratom izjemna.
zkocija5
# 19.01.2014 ob 21:25
goluža vadi duvnjaka van, utakmica je izgubljena, nek čovjek štedi snagu za poljsku i rusiju.
ti_si_nula
# 19.01.2014 ob 22:12
Zakaj ni bilo prenosa na nacionalki?!! Tri programe imate, v enega bi komod lahko vtaknili rokomet!
no72
# 19.01.2014 ob 22:02
Hrvški kompleks do Francozov!
klemy
# 19.01.2014 ob 20:57
presenetljivo slabe obrambe na obeh straneh. So bili že dvoboji teh dveh ekip ko je bil končni rezultat komaj kaj višji kot je danes rezultat ob polčasu
tuditi
# 20.01.2014 ob 08:34
scenic prosim napiši hruste, ki bi jih ti postavil v obrambo pri nas. Pa prosim ne mi nabijat samo rokometaše s cm-ji ampak tudi takšne ki imajo centimetre + kvaliteto za igranje obrambe.
Branimir II
# 20.01.2014 ob 01:44
to je bedarija scenic.

kot prva, spanija je najmocnejsa v zadnjih 10 let. so svetovni prvaki ane? prejsna leta so gledali za hrbet fra, cro. zdaj so boljsi in osvajajo titule. napredek

danska je na ravni. ni nic izgubila in kot spanija je samo ze boljsa. napredek

francija je bla neprepoznavna na euru v srbiji. tud ni videla zakljucne boje na svetovnem, zadnjem velikem turnirju. zdaj so boljsi, in so ponovno v polfinalu. napredek

hrvaska je izgubila in ni sam vrh kot prej ampak je seveda mocna in kvalitetna ekipa katera zna dobro igrat.

edino belorusi napredovali? napredek je pri avstriji katera je veliko otkritje zame. belorusi so na istem-- en igralec. poljska je na istem, ne vem po cem so nazadovali imajo isto ekipo in igro zadnjih 4 let al vec. rusi tudi po starem. itn

ne vem o cem govoris. zadeve kot menjave generacij pri nekaterih so od prejsnih turnirjev, tako da to ni novica in je zarad tega ker proces ze traja zadeva boljsa v danskoj ker so ekipe se ze vec prilagodile. ni OI za par mesec da reprezentance 'pozabijo' na euro kot je blo na zadnjem.

zares, ne razumem.
Branimir II
# 19.01.2014 ob 22:55
se pa strinjam prva liga glede kvalitete samih moštev in da je to prvenstvo res eno izmed slabših.
------------------
zakaj, ker ni slovenije? morda je to dokaz da je rokomet vse boljsi. ce nisi 100%, ne mors se ni kvalificirat.

rokomet je dober. smesno je govoriti nasprotno. v srbiji je bilo dost rokoborbe. in francija je 'propustila' turnir zarad OI. manj je zdaj tega. reprezentance so dobre, in sam vrh danska, spanija in tud francija igrajo zelo lep rokomet.

ne vem od kot da je ta euro slab. smesno
fuzinc
# 19.01.2014 ob 22:30
Drugače pa se lahko zgodi da je ta poraz Hrvaško stane napredovanja.tudi če zmagajo naslednji 2 tekmi, če bodo šle tudi ostale tekme "po načrtu", lahko v zadnjem krogu Francozi poskrbijo za zmago Švedske in Hrvati izpadejo.
fuzinc
# 19.01.2014 ob 22:06
Belorusi 2.5 min do konca vodili za 3 gole na koncu pa zgubili.
toldo
# 19.01.2014 ob 21:33
francozi so fizično močnejši in to je prevagalo.
toldo
# 19.01.2014 ob 21:00
golmani niso ravno razpoloženi, ampak meni je to še vedno super rokomet
veleje
# 23.01.2014 ob 01:19
jagoda...spet se ti ni izšlo..hahahaha...božiček,dedek marz,..sveti sava,komandant mark,blek stena,zagor..ceca..kdo ti še lahk pomaga?'..ahaha
mtejo007
# 20.01.2014 ob 09:08
Hrvati so malo padli na realna tla...kar je ok.
Branimir II
# 20.01.2014 ob 02:14
ok morda razumem v cem je tezava scenic. prevec si se navadil na igralce zadnjeg desetletja da ti prevec falijo :) no ne morejo vedno igrat

metlicic, kot primer katerega si dal, ni v reprezentanci ze 4 let. you got to let go ;D

igralci se spreminjajo. nekatere reprezentance padejo. drugi pridejo na njihova mesta, drugi se dignejo. way of life. rokomet je ze vedno isti ceprav so lica nova.
SkodaOctavia
# 19.01.2014 ob 22:56
neumen naslov! kakšno lekcijo,če je bilo pa samo 2 gola razlike?!
montebuba
# 19.01.2014 ob 20:30
Kril Lazarov je LEGENDA!

Euro 2012: 61 golov
Euro 2014: 31 golov (še dve tekmi)

SP 2009: 92 golov
SP 2013: 44 golov
dioklecijan st
# 20.01.2014 ob 14:09
dejstvo je da je francija igrala slabo, so se "nudili", delali tehnične napake skozi celo tekmo, vendar to hrvaška ekipa ni znala izkoristiti.

francoski trener je včeraj odločil zmagovalca. v vsakem trenutku ve kaj narediti in to naredi, pravočasno. goluži je potrebno 15 min da spozna kaj gre narobe in zamuja. poopolnoma zgrešeni tajmingi pri TO. pol TO zgubi da najde igralce, je smešen, prebrana knjiga. če bi hrvaška reprezentanca v zadnjih 10 letih trenerja tipa Onesta, bi vsaj še 3 zlata osvojila.
veleje
# 20.01.2014 ob 09:27
in realna tla so po tvoje mtejo??..haha
veleje
# 20.01.2014 ob 07:34
definitvno je pa največji problem hrvatije zamenjava za duvnjaka...očiten padec ,k mu ne gre ali k je na klopi...poklicat baliča legendo za te minute...
scenic
# 20.01.2014 ob 01:13
brane..prvo kot prvo..govorimo o tem,da je manj kvalitete kot prejšna leta.
kot drugo,če ni slovenije je logično kvaliteta slabša. :)
kot tretje pa...hrvaška ni več kar je bila.ni več tistih čudežnih baličevih žog,ni več lacovih neverjentih bomb v odločilnih trenutkih,ni metličiča kut rutine.
francija..tudi oni počasi menjajo igralce in fernandez,narcisse,omeyer niso več na nivoju kot pred leti,menjave pa me ne prepričajo.
španija..sploh mi ni všeč način na katerega igrajo,pa tudi kvalitetnih igralcev jim počasi primanjkuje.
rusija in poljska nazadujeta,islandija nič drugačna kot pred leti,norveška slaba kot že dolgo ne itd itd itd
edino pri belorusiji se vidi napredek, to je pa vse.
scenic
# 19.01.2014 ob 22:25
se pa strinjam prva liga glede kvalitete samih moštev in da je to prvenstvo res eno izmed slabših.
Branimir II
# 19.01.2014 ob 22:19
Izgleda pa tudi, da je to prvenstvo najslabše v zadnjih 20 letih kar se tiče kvalitete ekip.
----------
ne bodi smesen.
toldo
# 19.01.2014 ob 22:19
mislim da trenutno nismo dosti slabši od te hrvaške.

ahahahahahahahahhhhh..........
klemy
# 19.01.2014 ob 22:07
nekako najbolj diši na finale Danska-Francija. Pri Hrvatih je preveč vse odvisno od Duvnjaka. Ko so ga francozi v drugem polčasu odrezali ostali sploh niso vedeli kaj bi z žogo. Španci bodo pa nevarni le če vratarja pokažeta kaj več kot včeraj in če se pozdravi Aguinagalde, ki je verjetno najboljši pivot na svetu vsaj kar se tiče igre v napadu. Od ostalih pa bo težko kdo prišel zraven sploh v prvi skupini kjer bi morala Španija kiksnit proti Makedoniji ali Avstrija, da bi kdo sploh imel kakšne šanse
veleje
# 21.01.2014 ob 09:04
hahaha..evo jagoda..danes je rus,čez dva dni pa že poljak...sj se model ne more odločit kaj bi bil...
veleje
# 20.01.2014 ob 07:32
omeyer in karabatič nekako odločila zmagovalca...prvih 20 minut še,pol pa slabo
zaslužena zmaga francije...

mi je pa smešno...pa daleč od tega,da bi sodnike krivil za poraz hrvatije...
mislim,da so FRA med najbl grobimi ekipami na prvenstvu...včeraj so bili enako grobi kt hrvatje..če ne še bolj..pa preveriš izključitve???
zkocija5
# 19.01.2014 ob 22:40
fuzinc, lako morejo i francozi ispasti, ako zgubijo z prevelikom razlikom. ako bude 2 razlike za švedsko, odlučuje tko je zabio najmanje golova.
scenic
# 19.01.2014 ob 22:08
prva liga...če bi gledal naše tekme in tekme hrvaške, bi vedel o čem govorim.se ne mislim ponavljati iz tedna v teden.sem že večkrat povedal kaj je naš največji problem.
prva liga
# 19.01.2014 ob 22:01
Kaj hočeš povedat scenic?
Branimir II
# 19.01.2014 ob 21:58
kot sem napovedal po svedski, hr nima kvalitetno igro. opazen je padec. in bo se to nadaljevalo pod goluzo.

ampak, to ne pomeni da so francozi 'bogovi'. danska in spanija so pokazale vec. spaniji fali sterbik, ampak bojo morda vrnili v finalu dancima za poraz.z mal srece. je mogoce da se francija vmesa, ampak bojo imeli pravi izziv na rokah.

bo napeto v koncnici. bo ze dobrog rokometa :)
ijagodn1
# 22.01.2014 ob 20:53
Včeraj Rusi slabo, pod nivojem,
danes pa nova, Poljska lekcija hrčkom !!
Cecile
# 20.01.2014 ob 15:44
+2 je kao "ocitati lekcijo" .... zadnji dve tekmi je pa Hrvaska dobila +7 proti Franciji, ce se ne varam ... kak je pa takrat glasil naslov "Tesna zmaga kockastih proti galakticni Franciji?"

kak pateticno ....

drugace pa zasluzena zmaga Francozov. Hrvati prvih 25 min izjemno, potem pa black out ... Obramba kar na nivoju, v napadu pa brezidejno. Prevec individualnih akcij ... Danska bo kar z lahkoto vzela naslov. Finale bo Danska-Francija.

Vsi tisti, ki pravijo, da bi se Slovenci lahko kosali s Hrvasko; za vas imam samo eno odgovor:

Smo vidli lani oz. smo vidli nazadnje 2004 ... ;)
prva liga
# 19.01.2014 ob 22:31
povej mi reprezentanco, ki je boljša kot je bila 4 leta nazaj.
Avstrija, Belorusija. Ostale so žal po kvaliteti nižje, kot so bile še nekaj let nazaj.
ijagodn1
# 20.01.2014 ob 23:27
Vsem navijačem teh Balkancev, ja so dobri,
zdaj pa jim bodo dali lekcijo še Poljaki ali Rusi,
eni sigurno.
MIRNČAN
# 19.01.2014 ob 21:21
Hrvati igrajo tam kjer so Francozi najmočnejši.
bonifika123
# 20.01.2014 ob 07:49
No sam moram pa komentirat to da lahko Slovenija premaga Hrvasko.....

Naš hero team ne more premagat npr.: Avstrije, Poljske, Rusije, Belorusije, Madžarske, Srbije, Islandije, Švedske. .......
TAKO DA O HRVAŠKI NEBI ZGUBLJAL BESED...... NA KRATKO NIMAMO ŠANSE
prva liga
# 19.01.2014 ob 22:14
mislim da trenutno nismo dosti slabši od te hrvaške.
Izgleda pa tudi, da je to prvenstvo najslabše v zadnjih 20 letih kar se tiče kvalitete ekip.
zkocija5
# 19.01.2014 ob 21:27
ovi francuzi očito udaraju finije nego hr, zato ima kazni samo na jednoj strani. onda još omeyer.
Killer wog
# 19.01.2014 ob 21:11
Gremo Hrvati, sam da nebodo prepoteni Francozi zmagal
MIRNČAN
# 19.01.2014 ob 21:08
Dejmo Hrvati, premagajte uničevalce rokometa.
Kazalo