Rokomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,6 od 24 glasov Ocenite to novico!
Roman Pungartnik

Dodaj v

Roman Pungartnik

9. februar 2012 ob 14:08
Ljubljana - MMC RTV SLO

Je pa vsekakor naša želja v tem trenutku vstop v regionalno ligo, in kakor vem, enako razmišljajo vsaj še pri enem od vodilnih treh klubov.

Ne glede na to, ali se bomo pridružili tej ligi, mora tudi v Sloveniji priti do sprememb. Naša dvanajst-, se opravičujem, enajstčlanska liga mora doživeti korenite spremembe. In odhod te trojice bi lahko bil celo zelo pozitiven.

Direktor rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško Roman Pungartnik o želji, da se Celjani priključijo regionalni ligi, v kateri letos nastopajo klubi iz Hrvaške, BiH-a, Srbije, Črne gore, Makedonije in Slovaške. Vir: uradna spletna stran Celja PL

Prijavi napako
Komentarji
U-N
# 11.02.2012 ob 22:15
Sicer pa kot sem že povedal. Nisem proti regionalni ligi ampak proti temu, da bi v njej igrali samo trije slovenski predstavniki.
U-N
# 11.02.2012 ob 22:14
Mimogrede je Maribor lani izgubil proti španskemu velikanu San Antoniu (da slučajno ne bi kdo mislil, da so izpadli proti kakšnim eksotom:)
U-N
# 11.02.2012 ob 22:12
@pahorček

Poglej rezultate. Letos ima Slovenija enega predstavnika v Ligi prvakov medtem, ko bo naslednjo sezono znova imela dva saj je slovenska liga na lestvici EHF prehitela dansko ligo.

Če mi spomin prav služi so v lanski sezoni štirje klubi (Cimos, Gorenje, Celje in Maribor) nastopali vsak v svojem pokalu.

V Ligi prvakov je Celje sicer izpadlo že po skupinskem delu vendar je tudi res, da so igrali v skupini smrti (Kiel, Lowen, Barcelona, Chambery, Kielce - Lowen je po koncu sezone končal na četrtem mestu, Barcelona pa je bila prvak). Še pred začetkom Lige prvakov pa se Gorenju v Wild card kvalifikacijski skupini ni uspelo uvrstit naprej (prvi je bil Lowen, ki je igral na domačem terenu).

Gorenje je v nadaljevanju sezone igralo v EHF pokalu in prišlo do četrtfinala kjer so se poslovili po dveh tekmah (v gosteh poraz, doma zmaga) proti nemškemu Goppingenu, ki je tudi kasneje bil zmagovalec tega pokala.

V Pokalu pokalnih zmagovalcev je Slovenijo zastopal Maribor in tudi prišel do četrfinala kjer pa je izgubil obe tekmi ampak za ekipo, ki še dve sezoni igrala nižjeligaški rokomet je to vsekakor bila solidna evropska sezona.

Še zadnji evropski predstavnik iz Slovenije v lanski sezoni pa so bili rokometaši Kopra, ki so osvojili Challenge pokal in tako osvojili svojo prvo evropsko lovoriko.

Letos so rokometaši Kopra v Ligi prvakov že uvrščeni v osmino finala. Gorenje in Maribor pa sta po prvih tekmah v svojih pokalih (EHF pokal in Challenge pokal) že praktično uvrščena v četrfinale. Celjanom se bo zmagi v gosteh proti Aarhusu obeta enako v Pokalu pokalnih zmagovalcev.

Trdit, da slovenska liga ne sodi med močnejše v Evropi je torej neutemeljeno in skrajno žaljivo. Med drugim ji z uradno lestvico to potrjuje tudi EHF. V zadnjih štirih sezonah so slovenski predstavniki v Evropi praktično vedno uvršali v zaključne boje in v tem času so osvojili en evropski pokal, enkrat izgubili v finalu in dvakrat prišli do polfinala. Trend se bo verjetno nadaljeval tudi letos.
pahorček
# 11.02.2012 ob 18:29
taubi
Če gremo v regionalno ligo bo propadla naša liga, ki sodi med pet najmočnejših na svetu! Zagotovo.


Naša liga je sodila med najboljše v evropi, in še vedno ji je tam mesto, samo kvaliteta vsako leto pada, kar povejo rezultati v evropi!!!

Toraj je treba nekaj naredit!!!

Močna regionalna liga je rešitev!

Močna, če ne je brezveze!
U-N
# 10.02.2012 ob 20:47
@simi1983

Ne vem kaj imaš recimo proti Slovanu. Je edini slovenski moški rokometni klub, ki je osvojil naslov jugoslovanskega prvaka. Kar se tiče tako Slovana in Maribora je dejstvo, da imata oba kluba v svojem mestu primerno infrastrukturo in tudi potencialno bazo navijačev. Ob tem pa imata obe mesti dobro gospodarsko zaledje in veliko potencialnih sponzorjev. Sicer Slovan trenutno igra v drugi ligi ampak ni vrag, da se bi lahko dvignil. Kar se pa Maribora tiče pa očitno trenuten proračun že zdaj zagotavlja, da je moštvo boljše od nekaterih ekip, ki trenutno igrajo v SEHA ligi (CZ, Sutjeska, Izvidjać, Lovćen, Metaloplastika in v trenutnem stanju verjetno tudi Bosna).

Sicer pa Maribor jutri igra v Dvorani Tabor prvo tekmo Pokala Challenge (lani so ga osvojili pri Kopru). Vljudno vabljen:)
U-N
# 10.02.2012 ob 20:22
@japlek

Za poljske klube je problem, da je ostro proti vključitvi klubov v to ligo kar poljska rokometna zveza.
simi1983
# 10.02.2012 ob 12:38
U-N, nehi že z Mariborom in Slovan z vsem dolžnim spoštovanjem. V tej ligi bi moral igrat za začetek samo naši prvi trije klubi, o vzrokih so veliko povedal že predhodniki. Ostali slovenski klubi naj bodo valilnice talentov, tako pač je v teh časih. Men kot Celjanu bi blo tud všeč, da bi bil v nogometu CMC Celje na vrhu ob boku z MB naprimer, pa vem, da so to samo sanje. Pač treba bo v našem športu dorečt stvari. Vsako mesto pač ne more imeti 5 ekipnih športov na vrhunski ravni, ker enostavno za to ni denarja. In ja ob vstopu naših v SEHO, bi vstopili tudi Madžari in kasneje verjetno še Poljaki. In kaj bi tu počel npr. Slovan, Maribor...? Ene Kielce al pa Zagreb jih razmontirajo. Dobesedno. Pa ne nabijaj o tem, kako je Mb parkrat premagal Celje. Tisto kar šteje, so lovorike na koncu. In pri nas so na vrhu Gorenje, Cimos in Celje, potem pa en nivo nižje vsi ostali. Pa če si to priznaš, al pa ne. Bi pa lahko npr. uvedli nek nacionalni koeficient, kjer bi potem lahko imeli naslednje leto predstavniki posamezne države še kako dodatno moštvo, če bi bile njihove ekipe skupno gledano zelo uspešne. Za začetek pa mislim, da so tri ravno prav. Res pa bi se blo treba usest za mizo in se zmenit u detajle, tako da ne bo v naših ekipah preveč tujcev, da ne bo naša domača liga preveč trpela, da se uveljavilo dost slovenskih igralcev za reprezentanco itd. V glavnem ne bi blo dobro, da bi postala liga podobna nemški, kjer so domači igralci obstranski opazovalci, trpi pa nemška reprezentanca, ker so nosilci večinoma tujci. Finančno pa bi se verjetno izplačalo, ker bi bli obiski vsaj proti Zagrebu, Szegedi, Kielcam, ipd., zelo dobri.
japplek
# 10.02.2012 ob 07:14
Zakaj pa nebi bili poljaki tudi v tej ligi? Razdalja nebi bila problem. Če je lahko Metalurg in Vardar notri, potem so lahko tudi poljaki.
Drugače se pa strinjam z vstopom v regionalno ligo. Bi bilo res zanimivo. Prave tekme, ni kaj...
U-N
# 10.02.2012 ob 01:18
@DrHouse11

Tudi v SEHA ligi se ne cedijta med in mleko. Na začetku so govorili kako imajo že generalnega sponzorja in vse, potem pa ni bilo iz tega nič in so komaj sploh pričeli s tekmovanjem. Bosanci imajo tri predstavnike zaradi banalnega izgovora češ, da so oni prišli na idejo o regionalni ligi (morda pa tudi, ker morajo vsi trije narodi v tej državi imeti svojega predstavnika:)) Je pa njihova kvaliteta naravnost smešna. Bosna, ki je gonilna sila bosanskega rokometa se sooča z propadom. Ob vsem tem pa se dogajajo neke čudne stvari v ligi, ko prihaja do naknadnih prestavitev tekem ipd. Kot rečeno, nisem proti igranju slovenskih klubov v tej ligi ampak sem proti temu, da bi v njej igrali samo trije. To, da pa bi ob Slovakih vlačili v to ligo še Poljake pa je tudi brezveze. Naj se raje osredotočijo na bližnjo regijo, ker kvalitete ne manjka (vsaj pri proizvodnji igralcev ne).
U-N
# 10.02.2012 ob 01:13
Realno gledano Slovenija ne sme sprejet nič drugega kot vsaj pet klubov v ligi.

Celje
Cimos
Gorenje
Maribor
Slovan

Prvi trije imajo že sedaj vse pogoje za igranje v tej ligi (finance, kakovost, dvorano).

Maribor ima večino od teh stvari (sicer trenutno kakovost še ni na tako visokem nivoju kot pri prvih treh ampak to jih očitno ne onemogoča pri tem, da jih eno Celje ni premagalo že tri sezone, če se ne motim).

Slovan pa bi z vključitvijo gospodarstva (domača podjetja bi zagotovo z zanimanjem preučila možnost sponzoriranja na 20 milijonskem trgu, kjer tako ali tako prodajajo svoje proizovde in ob tem Slovan prihaja iz večjega mesta - enaka situacija kot pri Mariboru) zagotovo prišel nazaj na pota stare slave, ko je že dominiral na prostoru bivše države.

Ostali klubi, ki pa so že zdaj večinoma na polprofesionalni ravni pa bi to obdržali in igrali med seboj ligo 10 in brušenje diamantov za klube iz regionalne lige.
bdn
# 09.02.2012 ob 22:36
In kaj bi ta liga prinesla igralcem:NIČ!:
En kup potovanj (z avtobusom po balkanu)
utrujensot
igranje v zakajenih balkanskih dvoranah (razen zagreba )..posnetke lahko najdete na Youtube
nastanitve v hotelih v nekaterih ni niti gretja (80%)
ter recimo da en klub kot je Koper igra: domačo ligo,LP, in še ostale tekme...to pomeni da bi praktično vsak klub moral imeti vsaj dve postavi...in izkupiček vsega tega je:TROŠENJE IGRALCEV ,in koliko je nagrada letos za 1 mesto? 100.00?? 50.000??...

Od tega bi imeli koristi nekateri vodilni...igralci definitivno ne...
mr. pp
# 09.02.2012 ob 21:27
Meni je ideja všeč že zaradi tekme Celje : Zagreb =). So pa plusi in minusi, na tehtnico pa naj dajejo tisti, ki so za to zadolženi, jaz bom pa upal, da bom lahko gledal dobre tekme in razvoj našega rokometa.
DrHouse11
# 09.02.2012 ob 20:22
Tudi če v SEHA ligi rečejo, da lahko imajo Slovenci 6 mest (hipotetično!), jih ne moremo imeti, ker si klubi tega ne morejo privoščiti (beri amaterski klubi). U-N vse skupaj pa govoriš zelo pavšalno, ker ne poznaš razmer v slovenskem rokometu. Iz Ribnice so napovedali, tudi že javno, da bodo v prihodnje šli na amaterizem, izolski igralci dopoldan imajo službe, popoldan igrajo rokomet, v Trebnjem so problemi, Šmartno in Krško izpolnjujeta svoje obveznosti redno (vendar so verjetno v 10% velenjskih, koprskih in celjskih)... Enostavno ostalih 8 slovenskih klubov ne more držat tempa (finančnega in organizacijskega) te trojke. Naša liga pa tudi ne more biti kakovostna kot celota, če vsako leto nekdo izstopi, prvenstvo pa je zaradi tega precej manj regularno. Tega v resnih ligah ni. Derbiji med vodilno torjico pa bodo v vsakem primeru ostali. Napovedano je tudi, da SEHA liga v prihodnji sezoni ne bo v enaki zasedbi, da bi imeli Bosanci tri klube ni verjetno. Za začetek so morali "pobrati" vse, da so lahko zadevo pognali. Sedaj pa gre vse bolj v okvirje kakovostnih ekip. Slovenski klubi pa lahko ob odhodu trojice (vrnili bi se v končnici) PROFITIRAJO!. Končno bi lahko začeli živeti v bolj realnih okvirjih in ne na robu svojih zmožnosti. In še več mladih igralcev bi lahko dobilo priložnost, kar lahko posledično prinese tudi večjo bazo za reprezentanco v prihodnje. Meni ni vse tako črno, kot želite prikazati. In kakšno bi šele bilo vzdušje na lokalnem primorskem derbiju v končnici. Še boljše kot sedaj, to si upam napovedati.
marko530
# 09.02.2012 ob 19:37
Naj grejo Zagreb, Nexe,Veszprem, Pick Sezged, Metalurg v našo ligo! Bi bila potem naša liga kot EBEL liga v hokeju. Pa slovenska liga je pomojem bolj finančno stabilna kot druge lige npr. hrvaška, mađarska, makedonska....
zugec
# 09.02.2012 ob 19:05
U-N kaj naj ti rečem, imaš sicer nekaj argumentov ki stojijo, a imajo vsi nek vprašaj. Ne verjamem da bo imela Bosna toliko predstavnikov, če bi v ligo vstopili slovenski in madžarski klubi, mogoče še kak poljski. Slovenska liga ne napreduje oz. ima dve hitrosti, to moraš razlikovati. Imamo zgornjo in spodnjo polovico, pri čemer spodnja deluje vse bolj na amaterski osnovi, zato liga zagotovo ne napreduje. Pa tudi v zgornji polovici je znova črta po sredini. Se spomniš uspehov CPL-ja pred leti, ko si vsako sezono upal vsaj na polfinale? Danes tega ni več, Cimos bo cilje dosegel z uvrstitvijo iz skupine. Torej spet, liga nazaduje. Res je, štirje naši klubi bodo igrali v zajključnih bojih, pri čemer moramo omeniti da že dolgo časa ni bilo takih rezultatov in da je to verjetno tudi plod sreče in slabših nasprotnikov. Vemo pa tudi da španskim in nemškim klubom drugo in tretjerazredna evropska tekmovanja ne pomenijo nič drugega kot distrakcijo v boju za čim višja mesta v domačih prvenstvih. Že navijačem CPL-ja to tekmovanje ne pomeni (skoraj) nič. Vse kar šteje je liga prvakov.
U-N
# 09.02.2012 ob 18:42
@zugec:

Ne iskat izgovorov. Našteval si madžarske klube, ki igrajo v tej ligi in logično, da sem dodal klicaj, ko sem ti napisal, da to ne drži! Jaz nisem proti tej regionalni ligi ampak proti temu, da bi v njej nastopali SAMO TRIJE slovenski klubi. RZS bi se morala zadovoljiti z vsaj petimi že zaradi kvalitete. Kot sem že zapisal zgoraj. Če ima Bosna v tej ligi tri predstavnike, Srbija in Črna gora pa po dva bi si Slovenija po tem kriteriju zaslužila vsaj šest!

PS: Kako liga nazaduje? V prihodnji sezoni bo Slovenija znova imela dva predstavnika v Ligi prvakov. To ji je uspelo, ker liga napreduje in ne nazaduje (prehiteli so Dance). Naj še omenim, da bodo ta vikend igrali kar štirje predstavniki Slovenije v evropskih pokalih. Vsi štirje v zaključnih bojih v svojih tekmovanjih.
The_Rocket
# 09.02.2012 ob 18:41
Spoštovani predhodni komentatorji, jaz mislim, da je celotna zgornja debata tukaj povsem zgrešena. Narobe gledate na celotno situacijo v našem rokometu,

Klubi, ki si lahko privoščijo regionalno ligo (ne samo finančno, ampak tudi kadrovsko) bi vsekakor morali vanjo vstopiti. Zakaj? Vzemimo primer, RK Gorenje ima sedaj 4 pivote v prvi ekipi. Naenkrat igra lahko 1 v napadu in 2 v obrambi. V naši 1. ligi je 11 klubov, kar pomeni 20 tekem + če odigrajo 10 tekem v pokalu in Evropi, je to 30 tekem v eni sezoni (pa zanemarimo dejstvo, da bo določen del teh tekem popolnoma brezveznih zaradi razlike v kvaliteti ekip,,,). Če to delimo s 4, pride manj kot 8 tekem na igralca v sezoni... Torej kako bo nek Matej Gaber, ki je vrhunski talent in prihodnost slovenskega rokometa napredoval (in držal korak z vrstniki iz Nemčije, Danske, Španije,...) če bo odigral 8 dobrih tekem na sezono???

Torej, če si ekipe lahko to privoščijo, morajo VSEKAKOR igrati TAKO v slovenski, KAKOR TUDI v regionalni ligi, kjer bi lahko dali več priložnosti za razvoj mladim, talentiranim igralcem in tistim, ki sicer ne dobijo največ priložnosti...

Tako jaz gledam na stvar...

LP
U-N
# 09.02.2012 ob 18:38
Pa še v primeru Trima bi v regionalni ligi zagotovo vsi raje videli Slovan, ker ima slednji tako tradicijo kot rezultate in ob tem prihaja iz večjega mesta. V regionalni ligi pač ne bi hoteli gledat klube, ki igrajo tekme v šolskih telovadnicah. Takšna je pač realnost.
zugec
# 09.02.2012 ob 18:36
Roman Pungartnik: "Vsi se sprašujejo kaj bi nastopanje teh treh klubov pomenilo za slovenski rokomet, oziroma ali bi mu škodovalo. Mar res? Se je kdo vprašal kaj bi za nas pomenil obstanek ob prej naštetih dejstvih? Težave klubov se bodo še stopnjevale in razkorak bo vedno večji. To pomeni, da bo tudi nam padala kvaliteta, ne bo obiska v dvoranah, ta pa je lahko največji vir dodanega prihodka, ki ga najboljši klubi nujno potrebujemo. Posledično bo padla kvaliteta slovenskega rokometa in ogromno bo izgubila reprezentanca, ki je sestavljena iz igralcev teh treh klubov in iz naših igralcev iz tujine.

Evo, to je izjava Romana Pungartnika, s katero je povedal vse. Res vse. Vsakršne nadaljne razprave so nabijanje v prazno. Kdo zmore bo razumel, kdor ne pač ne bo. U-N predvidevam da si navijač katerega od manjših klubov pa si ne želiš osiromašane lige, razumem te, res te razumem, pomagati pa ti ne more nihče, žal. Napisal si da v ligi ne igrajo madžarski klubi in to podkrepil s klicaijem. Res je, imaš prav, a če bi malo bolj prebral zadeve bi videl da bi se madžarski klubi pridružili regionalni ligi v primeru vstopa slovenskih, za Partizan pa mi je tako ali tako vseeno. Praviš da ima Makedonija celo dva solidna kluba, to si zapisal v sarkastičnem tonu, pa te vprašam koliko pa jih imamo mi, da smo tako samovzdržni? Mogoče bi si res lahko prebral intervju s Pungartnikom na celjski spletni strani, nekaj bi zvedel tudi o tem da bi se ligi radi pridružili tudi Poljaki in tako naprej. Preberi si.
gregsz
# 09.02.2012 ob 18:35
Neumnost. Raje naj v Sloveniji naredijo ligo 10 klubov pa bo bolje za nas.
U-N
# 09.02.2012 ob 18:34
Jaz mislim, da se regionalna liga za Slovenijo splača le v primeru, da bi izgledala takole (liga 18):

Celje
Gorenje
Cimos
Trimo
Maribor
Veszprem
Pick Szeged
Zagreb
Nexe/Metković
Vardar
Partizan
Crvena Zvezda
Metaloplastika
Metalurg
Borac
Bosna/Izvijdać
Tatran
Lovćen/Sutjeska
Comando 2
# 09.02.2012 ob 18:30
@zugec: V balkanski ligi klubi iz Madžarske ne igrajo! Niti ne igra beograjski Partizan

Točno tako. V Ekipi sem prebral, da naj bi madžarska kluba čakala na odgovor iz SLO - če se pridružimo mi, se bojo tudi oni.
U-N
# 09.02.2012 ob 18:22
Mimogrede včeraj se je Celje mučilo in sila težko premagalo v gosteh Ormož, ki so trenutno osmi na lestvici. Medtem, ko je Gorenje doma premagalo Ribnico, ki je deseta. Celje je zmagalo z dvema goloma razlike, Gorenje pa z enim. Ali bo morda raje gledali kako ta dva kluba nabijata Crveno Zvezdo, Izvidjac ali Nexe z 15 goli razlike?
U-N
# 09.02.2012 ob 18:19
@zugec: V balkanski ligi klubi iz Madžarske ne igrajo! Niti ne igra beograjski Partizan.

Trenutno regionalna liga izgleda takole:
Zagreb
Vardar
Tatran
Metalurg
Nexe
Borac
Lovcen
Metaloplastika
Bosna
Izvidjac
Sutjeska
Crvena Zvezda

Po kvaliteti so omembe vredni klubi le Zagreb, Metalurg in Vardar ter tudi slovaški Tatran. Ostali se vsi po vrsti v slovenski ligi ne bi uvrstili med top 6 oz. zgornji polovico lestvice.
U-N
# 09.02.2012 ob 18:13
Če se že s kom združevat se naj združijo v Madžari in imajo ligo 16 (8 iz Slovenije in 8 iz Madžarske). Ni pa se potrebno združevat z Bosno ali Srbijo, ki imata katastrofalen klubski rokomet (podobno kot Hrvaška, ki ima itak samo Zagreb medtem, ko ima Makedonija celo dva solidna kluba zaradi lokalnih šerifov, ki vlagajo). V primeru, da samo trije klubi iz Slovenije gredo v to ligo bodo ostali zagotovo začeli počasi propadat. Ne pozabit, da je po uradnem EHF koeficientu slovenska liga trenutno šesta v Evropi! (link: http://cdn1.siol.net/sn/doc/2011/7/ranki
ng_list_2012_13_men.pdf )

PS: V tej SEHA balkanski ligi ima po nekem čudnem sistemu Bosna tri predstavnike. Če imajo oni tri bi Slovenija morala glede na kvaliteto imeti vsaj šest! Da ne omenjam dejstva, da se tekma dostikrat konča z neodločenim izidom (mutna posla:).
zugec
# 09.02.2012 ob 17:40
Ne razumem nekatere, ki pišete o nekih slabih izkušnjah z NLB ligo in podobno. Kakšne pa so te slabe izkušnje? Jaz jih ne poznam. Pa o nekih prevelikih stroških, ki naj bi nastali s tekmovanjem v tej ligi, kakšne bedarije so to. Če si lahko te stroške privoščijo ti klubi, ki tekmujejo v njej letos, si bodo brez skrbi lahko te stroške privoščili tudi trije slovenski klubi. Nekateri pa ste šli celo tako daleč da govorite o slabi kakovosti, pa čeprav v ligi igrajo Zagreb, Veszprem, Pick Szeged, Metalurg, pa da ne pozabimo poleg CPL tudi Gorenje in Koper, kje vi vidite slabo kvaliteto meni ni jasno. Ali ste pač mnenja da je Ribnica kvalitetnejša od Picka, Krkško od Veszprema... Edina polenika, ki jo razumem je to, da bo s tem padla kvaliteta slovenski ligi, ki pa tako ali tako v zadnjih letih več ne napreduje, skoraj vsako leto propade kak klub, slabši klubi ne nudijo skoraj nobenega odpora trem velikim, posledično je na teh tekmah, ki niso derbiji malo gledalcev, pa četudi se na tekmi v Kopru med Cimosom in Izolo zbere 3000 ljudi, tu gre za izjemo, verejtno povezano s tem da je Izola na prvi tekmi Koper premagala, ne verjamem da bo na naslednji tekmi spet toliko gledalcev če pa tekma ni ponudila niti odstotka rezultatskega naboja. Pa tisti, ki pišete da je slovenska liga boljša od francoske... bila je, pa žal ni več, v francoski ligi igrajo igralci, ki si jih slovenski klubi ne morejo privoščiti. Sam to ligo podpiram, ob predpostavki da bo ostalo dobro poskrbljeno za slovensko ligo. Je pa še v začetni fazi, zato je razumljivo da prvo mesto ne prinaša lige prvakov in podobno, a ne pozabimo da je bilo tudi z Jadransko ligo v košarki enako, pe je iz leta v leto napredovala in pridobila veljavo.
študent88
# 09.02.2012 ob 17:24
Jaz sem za to, naj se recimo Zagreb priključi naši ligi.
m.l.
# 09.02.2012 ob 16:18
hm...kako je meni zanimivo to, da se na več področjih "balkanci" spet povezujemo!?! Ne vem ali bi taka liga prinesla prednosti ali slabosti- sem premalo seznanjen, vendar če pogledamo večje države je logično da večji klubi kot se borijo med seboj bolj je zanimivo. Recimo..tekma Zagreb- Celjemali kaj takega bi bilo res zanimivo. Žal svovenija ne more imeti 19 vrhunskih klubov. Kolikor vem od prijateljev, ki so rokometaši jih veliko v prvi ligi igra skoraj zastonj.
MIRNČAN
# 09.02.2012 ob 15:50
Po mojem bi se preveč zapostavljalo ligo. Kar pa se mi ne zdi prov.
DivjiJezdec
# 09.02.2012 ob 15:40
Preberite cel intervju, potem pa delajte zaključke. Jasno piše, da bo sponzor lige kril stroške potovanja. Torej, če mene pošteno vprašajte, bi pa rajši igral vsak vikend z Zagrebom, Madžari, Metalurgom in ostalimi udeleženci lige prvakov, kot pa Ormožom, Trebnjem, Šmartnim in podobnim - z vsem spoštovanjem do vseh športnih delavcev, ki delujejo v teh klubih. In to na tuje stroške. Nekaj so rokometni zasenjaki, nekaj pa profesionalizem. Vendar treba si je priznati, da je razlika med "sveto trojico" in ostalimi klubi iz dneva v dan večja.
DrHouse11
# 09.02.2012 ob 15:34
Za kakovost naše lige oz. rezultatov slovenskih klubov v Evropi je zgovorna EHF lestvica. Prvi Nemci, drugi Španci, tretji Francozi, četrti Rusi, peti Madžari, šesti Slovenci, za petami Danci, potem pa imamo prednost pred Švicarji, Romuni, Hrvati. In edino rezultati v Evropi so merilo kvalitete slovenskih klubov. Pa še to imamo srečo, da imamo tri klube, ki so sposobni igrati na visoki ravni v Evropi, medtem ko je pri Švicarjih in podobnih samo po en kakovosten predstavnik. In če bolj pogledaš to mednarodno lestvico, potem klubi iz balkana napredujejo. Torej s skupno ligo bi še bolj.
MIRNČAN
# 09.02.2012 ob 15:17
Dr House naša liga je močnejša od Francoske. Res ne vem kaj bi s tem profitirali.
DrHouse11
# 09.02.2012 ob 15:03
Ne govorite nekaj na pamet. V ligi bi igrali Celje, Koper, Velenje, Zagreb, Veszprem, Pick Szeged, Metalurg, Vardar...sami klubi iz lige prvakov. Pri nas pa razen treh klubov nihče nima interesa igrati niti v Evropi. Slovenska je res bolj izenačena kot ostale balkanske ige, vendar če pobereš najboljše klube, imaš takoj ligo, ki je za nemško in ob boku španski&francoski. Naša liga pa nikoli ne bo več tako močna. Ne živeti več v letu 2004.
daryankoff
# 09.02.2012 ob 15:01
@acinho
Pisal sem o slabih izkušnjah (predvsem finančne narave) z vidika naših klubov, kako je s Partizanom, me ne zanima. Vsak ma svoje interese. Če Partizanu ustreza, je to dobro za njih, kar še ne pomeni, da je dobro za nas. Kakor vem, so pa tudi v Srbiji težnje k odcepitvi od regionalne lige, tako, da jim očitno ni vse všeč. Primerjat slovensko rokometno ligo in slovensko košarkarsko je nesmiselno. Slovenska rokometna liga je močna liga. Če bi šlo nekaj naših klubov v regionalno ligo, ne bi bilo nobene dodane vrednosti, finančno bi bilo kvečjemu slabše. Takšen je moj vidik glede tega.
Rowbi
# 09.02.2012 ob 14:58
Če prebereš celoten članek na strani RK Celje PL, Pungi ni za to da bi kr takoj šli v regionalno ligo.
Hoče neke spremembe, ker je res žalostno da vsako leto v Sloveniji propade en klub in trpi celoten rokomet zaradi tega.
taubi
# 09.02.2012 ob 14:57
Plus vsega so ekipe v regionalni ligi take, da bi se samo Zagreb v slo ligi uvrstil med prvih pet. Torej kaj profitiramo? Treba je res korenito reorganiziraz našo ligo. Je popolnoma dovol. Pol pa magar kak Zagreb vstopi v našo ligo, kot so naši v EBEL. Al pa še najbolše. Združiti slovensko in madžarsko ligo. Proti tem bi bila regionalna čista druga liga.
taubi
# 09.02.2012 ob 14:49
Sploh pa Celje. komaj se rešujejo proti slovenskim ekipam iz spodnjega dela lestvice. On bi pa šel v regionalno ligo. Treba vedet, da bo pivovarna Laško v naslednjil letih vsaj prepolovila vložek. Če prevzamejo tujci bodo sredstva v celoti ukinal (zakaj bi oglaševal, če ma Laško monopol - ne rabiš). Kaj pa pol? Kot Jesenice ko nimajo niti za prevoz v Avstrijo.
Comando 2
# 09.02.2012 ob 14:49
Jest sem proti.
Slovenska liga je kvalitetnejša in bolj izenačerna kot ostale balkanske lige. Če bi bila televizijsko še bolj pokrita - imela več prenosov (trenutno Sportklub) in če bi klubi dobili procente od TV pravic bi bilo še bolje. Včeraj se na lokalnem derbiju med Koprom in Izolo zbralo 3000 ljudi. Pungi je edini direktor, ki je za. Pri Gorenju niso navdušeni, tudi Cimos je proti. Regionalna liga prinaša veliko stroškov, ne prinaša nobene uvrstitve v Evropska tekmovanja
taubi
# 09.02.2012 ob 14:46
Če gremo v regionalno ligo bo propadla naša liga, ki sodi med pet najmočnejših na svetu! Zagotovo.
Acinho
# 09.02.2012 ob 14:42
daryankoff in kakšne so to slabe izkušnje z NLB ligo??? To če Olimpijo vodijo nesposobni ljudje, za to niso krive ekipe iz regije...dokaz da z Olimpijo delajo nesposobneži je dokaz da je zadnja leta prvak Krka! Kako je NLB vplivala na klube v regiji najbolje govorijo rezultati Partizana...vedno mi je smešna ta ozkoglednost..."osredotočte se na domačo ligo in LP"...sej če se bodo osredotočal na domačo ligo bodo kmalu igrali samo še po raznih selih po celi Sloveniji in bodo o LP lahko samo še sanjali...
DrHouse11
# 09.02.2012 ob 14:33
Če želijo slovenskih klubi približno uloviti bogatejše nemške, francoske, danske, poljske., potem bodo morali narediti kakšen korak naprej. Težek je preofsionalni kruh in tega je v Sloveniji vse manj. In glede na kakovostno zasedbo lige je lahko samo korak naprej.
daryankoff
# 09.02.2012 ob 14:27
Nisem za to, preveč dodatnih stroškov in nobene dodane vrednosti za naše klube. Slabe izkušnje z NLB ligo. Osredotočite se na državno prvenstvo in Ligo prvakov.
Kazalo