SP v rokometu 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 111 glasov Ocenite to novico!
Franjo Bobinac, Miro Cerar in Ivo Milovanovič
Ivo Milovanovič je bil izjemno ganjen po neverjetnem uspehu slovenskih rokometašev. Solz ni mogel skriti niti pri rokovanju s premierjem Mirom Cerarjem. Foto: Dr. Miro Cerar Facebook
       To so takšni trenutki, ko čustva na neki način prevladujejo, ko se razum malo sprosti in pač pride do reakcije, kot je bila na tekmi s Hrvaško.       
Malokdo je verjel, da Slovenci zaostanek osmih golov lahko spremenijo v zmago, a v zadnjih desetih minutah so uprizorili neverjeten preobrat in z 31:30 premagali Hrvaško. Foto: Reuters
       Pred tekmo naju je obiskal predsednik RZS-ja Franjo Bobinac in vprašal, kakšne imava z Romanom Pungartnikom občutke. Rekla sva, da dobre. Ti dobri občutki so bili sicer malo načeti pri zaostanku osmih golov, ampak - notranji občutek te vseeno napeljuje na misel, da vse le ni izgubljeno.       
Marko Bezjak
Marko Bezjak bi si zaslužil mesto v idealni sedmerici svetovnega prvenstva. V MMC-jevi anketi je sicer med slovenskimi igralci prav Bezjak dobil najboljšo oceno. Foto: EPA
       Na koncu si izžet kot limona. Vse gre počasi iz tebe. Jasno, da si utrujen. V 18 dneh sva naredila deset prenosov, jaz sem pripravil še nekaj poročil.       
Prvenstvo v Franciji po Milovanovičevem mnenju ni bilo dobro organizirano, je pa domača javnost dobila tisto, kar si je najbolj želela: zlato medaljo francoske reprezentance, ki je na prvenstvu dobila vseh devet tekem. Foto: Reuters
       Organizacija je bila v Metzu na visoki ravni, v Parizu ne. Komentatorska mesta so bila zelo slaba. Pred nama so gledalci vstajali, za nama so bili takoj navijači       
Ivo Milovanovič
Ivo Milovanovič je bil zadnjič na svetovnem rokometnem prvenstvu v vlogi reporterja. Delo bo opravljal še letos in morda naslednje leto, potem ga čaka upokojitev. Foto: www.alesfevzer.com
       Naj mi nekdo dokaže, da je šesto mesto na olimpijskih igrah enako uvrstitvi (hokejistov) na olimpijske igre. Če mi to kdo dokaže, se bom vsem opravičil.       

Ivo Milovanovič: "Ni me sram solz"

MMC-jev pogovor z legendarnim reporterjem TV Slovenija
31. januar 2017 ob 06:22
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Tu ni več razuma, so samo čustva," o komentiranju "najbolj šokantne končnice v zgodovini slovenskega športa" pravi Ivo Milovanovič, ki se ne strinja popolnoma, da je šlo za vrhunec njegove kariere.

Za osem golov je na tekmi svetovnega prvenstva v rokometu, ki je odločala o bronasti medalji, vodila hrvaška reprezentanca. Kar nekaj slovenskih navijačev je ugasnilo televizor, saj so bili prepričani, da je vsega konec. Kar je sledilo, bo za vedno ostalo v najlepših spominih slovenskih navijačev. Slovenija je tekmo končala z nizom 7:1, zmagala 31:30 in osvojila bronasto medaljo. Med tistimi, ki so verjeli v Slovence, je bil tudi dolgoletni reporter TV Slovenija Ivo Milovanović: "Težko je razložiti, ampak gre za notranji občutek. Pred tekmo naju je obiskal predsednik RZS-ja Franjo Bobinac in vprašal, kakšne imava z Romanom Pungartnikom občutke. Rekla sva, da dobre."


Še vedno smo pod vtisom te neverjetne tekme za 3. mesto. To je bil verjetno tudi za vas vrhunec dolge reporterske kariere, se strinjate?
Deloma. Moja kariera gre res h koncu, ne vem še natančno, ali bom končal letos ali prihodnje leto. Ko gre za velike tekme ... kar nekaj takšnih je bilo. Imel sem srečo, da sem živel v eri Iztoka Čopa, ki je osvajal medalje. Bil sem zraven tudi leta 2004, ko je Slovenija osvojila srebrno medaljo na EP-ju v rokometu, potem ko je v polfinalu premagala Hrvaško in je bilo že jasno, da bo osvojila najmanj srebrno medaljo. To so takšni trenutki, ko čustva na neki način prevladujejo, ko se razum malo sprosti in pač pride do reakcije, kot je bila na tekmi s Hrvaško.

Res, celo nekaj solz ste potočili. Mar ni to trenutek, za katerega živi vsak reporter?
Absolutno, tu ni nobenega dvoma. V življenju sem poskušal vse delati s polno močjo in na neki način so pri delu prisotna tudi čustva. Šport je panoga, kjer pride do izraza tudi čustvena obremenjenost.

Ste se trudili, da tega nihče ne bi opazil?
Ne. Bila je spontana reakcija. Nič ne skrivam. Rad se smejim, ni me sram, da tudi zajokam.

Ko ste pri visokem vodstvu Hrvaške opozarjali, da njihovi navijači prehitro slavijo bron, vas mnogi nismo jemali resno. Ste takrat res verjeli, da lahko Slovenija še zmore preobrat?
Sem verjel. Po naravi sem optimist. Težko je razložiti, ampak gre za notranji občutek. Že pred tekmo sem imel dober občutek. Pred tekmo naju je obiskal predsednik RZS-ja Franjo Bobinac in vprašal, kakšne imava z Romanom Pungartnikom občutke. Rekla sva, da dobre. Ti dobri občutki so bili sicer malo načeti pri zaostanku osmih golov, ampak – notranji občutek te vseeno napeljuje na misel, da vse le ni izgubljeno. Časa je bilo še dovolj. Hrvatje so vidno padali, naši vidno rasli. To je bil razlog, da sem bil optimist. No, ob takšnih napovedih moraš imeti tudi nekaj sreče, nisem zdaj neki velik frajer. Vse se je dobro izteklo. Sem pa že od začetka verjel v fante, ta generacija mi daje upanje. Če bodo še naprej delali tako resno, mislim, da bodo domov prinesli še kakšno medaljo.

Kaj pa tiste navijačice, ki so bile blizu vašega reporterskega mesta in so neutrudno navijale tudi v trenutkih, ko se je vse izdelo izgubljeno?
Nisem jih opazil, skoncentriran sem bil na tekmo. Ta dekleta so bila za menoj in jih nisem niti videl, so mi pa sporočili, da je bilo njihovo navijanje ves čas slišno v mednarodnem tonu in - ni kaj, treba jih je pohvaliti.

V Sloveniji je vaše komentiranje ob koncu tekme s Hrvaško postala prava uspešnica. Ste pripravljeni, da vas bo to spremljalo vse življenje?
To je bolj tema za medije, ne zame. Sem realen. Najbolj sem zadovoljen, da je Slovenija osvojila bronasto medaljo, vajen pa sem tako kritik kot pohval. Včasih sem v središču pozornosti, včasih me nihče ne opazi.

Ni skrivnost, da je rokomet vaš šport številka ena. Kako ste po tekmi proslavili uspeh? Ste rajali skupaj z rokometaši?
Ne. Šel sem sicer na igrišče in rokometašem čestital, potem sva šla z Romanom Pungartnikom na pivo, in to je bilo vse. Potem sva šla spat. Bila sva sicer povabljena v hotel, kjer je bivala reprezentanca, a nisva šla. Naslednji dan naju je namreč čakal še prenos finala.

Igralci so bili v zadnjih minutah tekme proti Hrvaški kot v transu. Bi lahko tako trdili tudi za vas? Se spomnite vseh besed, ki ste jih rekli? Recimo, da je "teh zadnjih 19 sekund fenomenalno dolgih".
Ob takšnih trenutkih niti ne veš točno, kaj vse poveš. Poveš tisto, kar čutiš. Tu ni več razuma, so samo čustva. Čas je pa relativen. Enkrat teče hitro, enkrat počasi.

Je tudi vas prvenstvo v Franciji utrudilo? Je delo reporterja zelo naporno?
Jaz pravim takole: naj ljudje poskusijo, pa bodo videli, kaj pomeni to delati. Na koncu si izžet kot limona. Vse gre počasi iz tebe. Jasno, da si utrujen. V 18 dneh sva naredila deset prenosov, jaz sem pripravil še nekaj poročil. Že vožnja je utrujajoča. Izračunajte, koliko je od Ljubljane do Pariza in nazaj. K sreči sva imela v Parizu hotel zelo blizu dvorane Bercy.

Se kdaj nasitite prenosov? Bi zdajle šli takoj spet komentirat novo tekmo?
Navajen sem tega, takšna je moja služba. Če bi imel službene obveznosti, bi se pač pripravil in to naredil. Ampak šefi so dovolj pametni, da vedo, da je treba biti nekaj časa tudi stran od mikrofona, se spočiti in se pripraviti na nove naloge.

Je bilo svetovno prvenstvo dobro organizirano?
Ne. Organizacija je bila v Metzu sicer na visoki ravni, v Parizu ne. Komentatorska mesta so bila zelo slaba. Pred nama so gledalci vstajali, za nama so bili takoj navijači. Navijači so mi skratka zapirali ogled na igrišče in nisem točno videl, kaj se dogaja. Poleg tega je bil glavni semafor takšen, da ga nisva mogla uporabljati. Tudi igralci so imeli težave s semaforjem. Skratka, cel kup tehničnih pomanjkljivosti, kar pa smo pri Francozih že vajeni.

Smo res gledali fenomenalen rokomet, kot je bil slogan turnirja?
Kakovost ni bila vedno vrhunska, vendar je bila še vedno na visoki ravni. Kar me veseli, so spremembe v svetovnem rokometu. Pred dvema letoma je Katar igral v finalu, letos pa z osmim mestom dokazal, da dobro dela. Domov je šla predčasno evropska prvakinja Nemčija, pa olimpijska zmagovalka Danska. In konec koncev se je Slovenija uvrstila v polfinale. Verjamem, da so vedno sposobni uvrstitve v četrtfinale. Tokrat je bil to celo polfinale, pri čemer je malo pomagal tudi Katar, ki je izločil Nemčijo. Na takšnem turnirju moraš imeti tudi nekaj sreče.

V idealni postavi prvenstva ni nobenega Slovenca. Se vam zdi to nenavadno?
Na te idealne postave ne dam veliko in se z njo ne strinjam. Niti ne vem točno, kako jo izbirajo. Najbrž bi lahko bil med najboljšimi sedmimi tudi kakšen slovenski rokometaš. Če so že Karabatića razglasili za najboljšega igralca prvenstva, bi bil lahko Marko Bezjak namesto Domagoja Duvnjaka, ki si po mojem mnenju ni zaslužil, da je v idealni postavi. Bil sem na precejšnjih turnirjih in vedno je kakšna pripomba. Ampak, tako pač je – vsake oči imajo svojega malarja.

Še vedno pa trdite, da bi si morala rokometna reprezentanca, ki je bila lani šesta v Riu, v izboru za športnike leta prislužiti naziv najboljša ekipa leta, kajne?
Absolutno in še danes sem razočaran nad izborom. Veste, novinarji nismo kar neki navijači. Seveda smo navijači, ko gre za državno reprezentanco, ampak to je resno delo in ko gre za takšne ankete, moraš malo razmisliti in ne smeš biti navijač. Pa naj mi nekdo dokaže, da je šesto mesto na olimpijskih igrah enako uvrstitvi (hokejistov, op. a.) na olimpijske igre. Če mi to kdo dokaže, se bom vsem opravičil. To je napaka, to je navijaški pristop. Nisem več član Društva športnih novinarjev Slovenije, ker sem pred leti iz protesta izstopil. Ampak, takole ne ceniti šestega mesta na olimpijskih igrah, se mi zdi podcenjujoče, še posebej za novinarje, ki se imamo za strokovnjake.

Tomaž Okorn

VIDEO
Ivo Milovanovič: Vnukinji sta me vprašali, ali sem še živ
Prijavi napako
Komentarji
drf2006
# 31.01.2017 ob 06:39
Ni me sram solz.

O tem ni nobenega dvoma
Luigi811
# 31.01.2017 ob 06:38
Res, celo nekaj solz ste potočili. Mar ni to trenutek, za katerega živi vsak reporter?
Absolutno, tu ni nobenega dvoma.

hahah
Primi123
# 31.01.2017 ob 06:39
Bravo Ivo
joy
# 31.01.2017 ob 06:37
Ja, ko so solze so solze.
gigi76
# 31.01.2017 ob 07:19
No...Ivo tebe spoštujem, kot komentatorja, ker toliko let delaš predano v športu, izjave o neprimerni izbiri za ekipo leta, pa meni niso čisto na mestu...za 2017 si bodo rokometaši sigurno zaslužili, za 2016 pa so nagrado dobili hokejisti, kar po mojem ni tako nezasluženo, ja lahko bi tudi rokometaši, pa je po mojem prevladala borbenost Risov pa predvsem pristop in seveda uvrstitev, tako v elito, kot OI.
Treba je vedeti še nekaj..hokejisti imajo stokrat manjšo bazo in izbiro igralcev in so te rezultati pravi čudež, kar za rokomet niti ne moremo trditi..saj smo imeli vedno precej široko bazo pa smo vedno ostali z rezultatom pod pričakovanji ali pa so bila pričakovanja realno prevelika.
Enkrat je bila ekipa leta celo Čop-Špik, a takrat te pa to ni motilo..ker to zame ni nobena ekipa...pa pustimo to...
Vsak od nas pač favorizira šport, ki ga bolj zanima in je to razumljivo in zato je tudi razumljivo, da so solze sreče ob uspehu športa katerega spremljaš in celo komentiraš.
Na koncu je tudi velika razlika med športoma, pri hokeju recimo na OI ni nobenih eksotov in tudi na svetovnem prvenstvu ne, dejansko se igra z reprezentancami, ki so najboljše na svetu..pri rokometu in košarki je to malo drugače.
Pri rokometu je evropsko prvenstvo bolj kvalitetno od OI in svetovnega.

Še enkrat čestitke našim rokometašem za medaljo in tudi sam sem potočil solzo, Ivo ti pa upaj, da slučajno ne osvojijo hokejisti kolajne na svetovnem, ker tudi igrajo v Bercyju samo par mesecev kasneje in sicer letos maja meseca hehe
sportasica
# 31.01.2017 ob 07:11
Ivo, ničesar se ti ni treba sramovati! A ste vsi že pozabili, kako je Marjan Fortin jokal ob legendarni bronasti medalji Petre Majdič na OI 2010? Kar je takrat uspelo njej s petimi zlomljenimi rebri, je vredno spomenika na sredi Ljubljane! In če jočemo ob takih trenutkih mi pred malimi ekrani, zakaj ne bi smeli komentatorji? Kakšna penzija neki, takšne komentatorje rabimo!
ginobili
# 31.01.2017 ob 07:48
Ivojova cvetka: Rezultat je 1:1 glede na prikazano igro bi lahko bilo tudi obratno

Mojster je mojster :)
Rui
# 31.01.2017 ob 07:59
ampak priznajte, ko bo pa šel v peznijo ga boste pa pogrešali. :)

......po moji uri še natanko 5min do konca tekme, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn kaj se dogaja, gol, zapišimo...
sportivko
# 31.01.2017 ob 07:43
ZAKAJ STE TAKO NESRAMNI?

Človek se trudi in vsa leta skrbi za to, da vam kavč selektorjem ni dolgčas doma, tuki pa berem same negativne komentarje! Dejte pol TV na tiho (mute) in glejte tekmo tako da poslušate musko. Nihče pa ne zna razbrati, koliko podatkov in informacij Ivo med tekmo tudi pove v splošnem, čeprav mu tega nebi bilo treba.

Ivo, ti boš za nas vedno legenda!
Remix
# 31.01.2017 ob 07:47
Ja pa kaj ce se je rokoval s Cerarjem, kaj vi ce bi bli v transu in tako prisli na igrisce cestitat fantom, bi najprej studirali do koga imate zamere in komu ne smete dati roke? Cene drugega se da roko predsedniku vlade iz spostovanja in bontona, cesar eni ocitno ne premorete
_turing
# 31.01.2017 ob 07:47
Na avtobusu v Ljubljani:
Gospa: "Vaš glas pa prepoznam, vi ste gospod Milo!"
Milovanovič: "O, gospa, sem pa počaščen, ampak pišem se Milovanovič."
Gospa: "Ja, veste, moj mož takoj preklopi, ko sliši vaš glas ..."
opat
# 31.01.2017 ob 06:59
Človek je tudi čustveno bitje. Izraziti solze sreče je človeško. Bravo Ivo! Tudi jaz sem točil solze sreče. Še naslednji dan, ko sem gledal ponovitev tekme.
Remix
# 31.01.2017 ob 07:35
"Absolutno, tu ni nobenega dvoma."

Haha
artoum
# 31.01.2017 ob 06:40
@Kekec99
31.01.2017 ob 06:34

tole si pa hinavsko naredil. čisto izven intervjuja in vprašanja si vzel. konteksta , celote če tako hočeš.
kurjac
# 31.01.2017 ob 06:57
Ivo ni me sram solz ....zakaj bi te blo sram ....me pa moti to da med S.P. govori zakaj taksna menjava zakaj igra ta in ne un pozna se da nimamo izkusenejsih igralcev .kaksne menjave dala Vujo ...ja pol bodi pa ti selektor ... pogleda si nej svoje komentarje skupi z Pungijem pa se bo zihr zamislu ..no mogu bi se ..
pr ns se novinarji (( ne vsi )) obnasajo kot da so oni selektorji ne pa zgolj reporter..upam da se bo to spremenilo ..upam ...za vzgled nej si vzamejo sosede ...
Hans
# 31.01.2017 ob 08:13
Ivo drugic pa le malo majn pluvanja po vujotu med prvenstvom prosim :)
kok
# 31.01.2017 ob 09:32
Ivo, nekateri te seveda ne premorejo, ker si si drznil, po mojem mnenju povsem upravičeno, kritizirat našega selektorja. Pa še šparal si ga, pa te že označujejo za pljuvača.
Bravo Ivo, kritike so bile povsem na mestu!


Pravilnost vodenja reprezentance s strani selektorja skozi celoten turnir se je pokazala na tekmi za tretje mesto. S svojim vodenjem skozi turnir je ustvaril podlago, da so naši lahko v zadnjih 20 min povozili Hrvate. Ivo je jamral na tekmah v skupini zakaj Vujo menja in zakaj ne igra najboljši. Vujo pa je vedel, da je turnir dolg ter da najvažnejše tekme šele prihajajo. Po domače Vujo je kalkuliral. Vedel je da potrebuje vse igralce, da morajo vsi biti v igri. Dodatno je pametno celo zamenjal 2 igralca in ekipi dodal Grebenca in Lesjaka. Naši so zato v odločilnih trenutkih leteli, Hrvati ki so igrali z 9imi igralci pa so se sesuli. Če bi poslušal Ivota, bi pa že s Katarjem popušili
mrzo123
# 31.01.2017 ob 09:45
Uvrstitev hokejistov na OI je večji uspeh zaradi tega, ker je slovenski klubski hokej praktično amaterski. Medtem, ko je rokomet edini šport poleg odbojke, kjer imamo klub v ligi prvakov. Pa še to. CPL je ustvarilo vrhunske rokometaše. 20 letni Janc (trenutno najbolj nadarjen mladi rokometaš na svetu) gre letos v Kielce, Blagotinšek je že v Veszprem. Torej dva najboljša evropska kluba. V vsakem primeru igra CPL na zelo visoki ravni. Malo se še sestavijo, pa bodo zelo resna konkurenca najboljšim klubom. Tudi v ligi SEHA kažejo izvrstne predstave. Tudi Gorenja ne smemo pozabiti. Res da ni na taki ravni kot Celje, a kljub temu. Ne spomnim se pa tega, kdaj se je Olimpija nazadnje uvrstila na predzadnje mesto lige EBEL. Sam imam raje rokomet, a tukaj tretiram hokejski uspeh za večjega. Podobno velja za nogomet, če se uvrstimo na SP. Klubski nogomet je žalost, zato je uspeh reprezentance toliko večji. ZATO IVO. Preboli že to. Če nimaš pojma že o rokometu, kako boš imel šele kaj pojma o hokeju.
don_draper
# 31.01.2017 ob 07:52
Ja prišli smo v čas, kjer za uspeh enostavno moraš biti všečen (zabaven, lep ....). Pravih športnih navdušencev to ne briga in Ivo se strokovno pripravi na prenose. Mogoče kdaj zaplava, ampak kdo pa ne. On spada k rokometnim prenosom in tako naj ostane dokler bo pri močeh, da opravlja svoje delo.
greg77
# 31.01.2017 ob 11:57
Z vsem spoštovanjem g. Milovanović, v kakšnih pogojih delujejo hokejsiti in v kakšnih rokometaši. Koliko denarja se obrača v slovenskem hokeju in koliko v rokometu? In kakšna je popularnost hokeja v svetovenem merilu in kakšna rokometa. Hokej je daleč najbolj gledan dogodek zimskih olimpijskih iger kar za rokomet na letnih olimpijskih igrah ne velja. Vsa čast našim rokometašem za bron na svetovnem prvenstvu. Vsekakor največji dosežek slovenskega ekipnega športa na kar bomo ponosni še nekaj časa in se nam bo koža ob gledanju posnetkov predvsem tekme za tretje mesto ježila še nekaj časa. Vendar če govorimo o lanski podelitvi nagrade najboljšemu športnemu kolektivu je vsekakor uvrstivev slovenskih hokejistov ki so se uvrstili med 12 najboljših ekip na svetu z enim profesionalnim klubom (pa še ta je u bistvu klinično mrtev) na zimske olimpijske igre vsekakor večji dosežek kot 6. mesto rokometašev.
Wasabi
# 31.01.2017 ob 08:56
Ajde, jaz mu bom dal, čeprav nisem fan Ivota, oceno 3/5, upoštevajoč njegove komentatorske kolega na rtvju. V plus mu štejem, da res navija za naše in to tudi pokaže. Na drugi strani mi gre vedno na živce, ker sodniki skoraj vedno sodijo proti našim. Ja pa ja da.;) Že res, da kdaj res, ampak sploh ne tem prvenstvu se mi zdi, da so sodniki sodili najboljše od vseh prvenstev, kar sem jih gledal (recimo da nekje od časov Jacksona Richardsona naprej). Med prenose bi lahko vključil več statistike, pa ne tiste, kdo je najboljši strelec prvenstva. Prav tako pogrešam več podatkov, ki se ne nanašajo na rokometno igro. Ne zahtevam zdaj težkih osebnih podatkov, pač pa kako anekdoto, pripetljaj, zanimivost, smešno stvar, kaj iz rubrike saj ni res pa je....Naprimer povprečen gledalec ne ve, iz kje so Grebenc, Henigman, Kastelic in ostala mlajša garda. A je tako težko povedati, iz katerega mesteca oz. vasi prihajajo itd. Da bi lahko zanamcem pripovedovali, ko se bomo vozili skozi te kraje, vidiš mali, ta vas je pa dala tega pa tega, člana prve slovenske ekipe, ki je v skupinskih športih z žogo dobila prvo medaljo na SP za Slovenijo. Nočem tračev, pač pa čisto osnovne informacije. Ne vem, zanimivost, ta pa ta pa je za razliko od tega pa tega začel resno treirati rokomet šele pri 13 letih. Pač take zanimive podatke. Kako ne da nič na to pove tudi njegov odgovor iz tega iuntervjuja.
Ne. Šel sem sicer na igrišče in rokometašem čestital, potem sva šla z Romanom Pungartnikom na pivo, in to je bilo vse. Potem sva šla spat. Bila sva sicer povabljena v hotel, kjer je bivala reprezentanca, a nisva šla. Naslednji dan naju je namreč čakal še prenos finala.

Ne vem no, lahko bi šel k našim v hotel na pivo, sigurno se je kaj zanimivega zgodilo, pa bi kdaj nam povedal...spet nimam v mislih stvari, kot so zadeve, ki naj ostanejo v garderobi oz. v vednosti ekipe kot take..pač malo manj monotonosti si bi želel pa kak podatek, vsaj o naših..tipa....ta ta pa v prostem času igra kitaro, rad riše, najraje posluša Morriconeja itd....
a.orhidejca
# 31.01.2017 ob 07:26
Ivo: pojdite v penzijo uživat :)
poliki
# 31.01.2017 ob 13:50
solze so ok ivo, komentiranje ni
rangerno1
# 31.01.2017 ob 13:07
Lahko pa ga je sram kritiziranja Vujovića in da že 30 let uporablja istih 5 fraz
Ciouds
# 31.01.2017 ob 12:48
Je rekel Ivo: "Kaj loči zmagovalce od poražencev?"
.
.
.
.
.
.
Sotla!
cockatoo
# 31.01.2017 ob 11:33
Bravo Ivo, tudi vi ste s svojim poročanjem dodali tisto nekaj zaradi česar je bila tekma nepozabljiva in razburljiva. Hvala vam, bili ste enkratni vsi skupaj .. :-)
mesija-s
# 31.01.2017 ob 08:39
Ivo,
s solzami sreče si pokazal, da tvoje srce bije za reprezentanco.
Vse ti oprostim za nazaj in za bodoče želim čim več emocij, ko jih vsak komenator vrhunskega ranga prenese na gledalce. To je bila tvoja najboljša tekma in samo tako še naprej
fritaja
# 31.01.2017 ob 14:36
sportasica
# 31.01.2017 ob 07:11
Kakšna penzija neki, takšne komentatorje rabimo!


Nisem ravno prepričan, da rabimo takšne komentatorje, a brez njegove ure bo težka... ;)
Atila the Hun
# 31.01.2017 ob 14:17
Ni me sram solz, sram me je, ker še vedno ne znam komentirati...
jbzt
# 31.01.2017 ob 13:02
Po moji uri,bi Ivo moral v penzijo...
Še nisem pozabil,kako je na začetku prvenstva kritiziral selektorja za vsako malenkost.
Ko se komentator začne družiti z funkcionarji,ko mu je vse bolj važno,kot komentiranje...
...mislim,da človek po koncu 30 minute v rokometu izjavi,da je očitno nekdo vzel minuto odmora...
iluvatar
# 31.01.2017 ob 07:42
..kaj sodita Španca?

Ivo JE največji!
Mike1825
# 31.01.2017 ob 07:41
gigi76

Že samo pridt na olimpijske je izjemen uspeh, manjkali so npr: Španci, Norvežani, Rusi, Madžari, Islandci, Srbi, Makedonci itd.
mc007
# 31.01.2017 ob 06:56
Solze sreče niso sporne. Sploh ne, moti me komentiranje na PREJŠNJIH tekmah tega prvenstva, ko je ok(u)rcal Vujovića, govoril, da je 27:21 osem razlike itd. Vse dobro v penziji.
Benten
# 31.01.2017 ob 12:56
Priznam, jaz bom jokal, ko ne bom več slišal njegovega glasa in znamenitih fraz, ki so več desetletij bogatile športne prenose Tu ni nobenega dvoma!

Jaz bom jokal od sreče. Tu ni nobenega dvoma. Žal pa ne vem, koliko je po moji uri, da mu Španca piskata odhod v penzijo. Mislim pa si, da bi bila to priložnost.

Točno, na izgovorjavo priimkov sem pozabil. Handerson, Malbranque je bil Malbranke (naglas na zadnjem e) in še kaj vesoljskega je bilo.
klko
# 31.01.2017 ob 12:42
Veliko sem ga preklinjal skozi celotno prvenstvo. Zame preveč "pametuje" in dela nekatere zaključke, ki so velikokrat smešni in ne ravno strokovni (kot on misli).

Ampak, ko pomislim na njegov optimizem pri zaostanku naših na tekmi s Hrvaško, mu je oproščeno. Tudi takrat sem ga preklinjal, da danes naši pač ne bodo naredili preobrata ...

▒▓██ S █ L █ O █ V █ E █ N █ I █ J █ A ██▓▒
jela
# 31.01.2017 ob 07:26
In sedaj žanje uspehe rokometašev še Ivo. Pa pejte nekam. Na tekmi pa ni vedel, zakaj gredo igralci proti garderobam (očitno je polčas...). Na vseh tekmah, ko našim ne gre, so krivi sodniki. Navsezadnje mi je čist v redu )povprečen) komentator s plusi in minusi, ampak zvezda tega turnirja pa vendarle ni bil...
www
# 31.01.2017 ob 14:52
Ja, komu od nas pa se niso vsaj malo zasolzile oči ob tem uspehu ?

Človeško, simpatično...
alkum
# 31.01.2017 ob 14:37
Zdaj pa mi naštejte boljše komentatorje za rokomet,kot je Ivek?
Mogoče tisti,ki ob vsakem prikazu določenega rokometaša,pove da je to njegov portret??
Ima pač tiste svoje legendarne stavke,ki tudi popestrijo njegovo komentiranje in na tekmi proti hrvatom je tudi prišel na svoj račun s španskima sodnikoma!!
kentaurus
# 31.01.2017 ob 12:46
Handerson...
sirob
# 31.01.2017 ob 07:48
Ne razumem tega pompa okrog Milovanovičevih solz. Oziroma je pomp kar ustrezen. Te solze in ganjenost so namreč edina simpatična stvar na tem gospodu. Komentiranje pa je tako neverjetno neposljušljivo in neprebavljivo, da je zame res pravi čudež, da tega ne ugotovijo tudi tisti, ki so pri RTV Slovenija odgovorni za "razporejanje" komentatorjev za mikrofone. Toliko spodrsljajev (niti malo simpatičnih), toliko pristranskosti in nekorektnosti, toliko klišejev in ponavljanja, toliko mrcvarjenja besed in stavkov. V barvo glasu, intonacijo, ritem itd. se ne bom spuščal, ampak tudi to ni na ustreznem nivoju. Potem pa slišim, da je omenjeni gospod menda mentor bodočim športnim komentatorjem!!?? Naj mi prosim nekdo pove, da je to sama slaba šala....
profich
# 31.01.2017 ob 07:37
Lol na tisti prvi sliki, ko sem jo vidu vceri sem cerarja zamenjal za jerkovica.
Fndesjekl
# 31.01.2017 ob 16:35
Derepasko
Valuk_
# 31.01.2017 ob 09:20
Legenda Ivo.

Pogrešali te bomo.
autopoesis
# 31.01.2017 ob 07:26
Mislim, da si Ivo zasluži predčasno penzijo. Res je, da je predan športu, da je čustven, ampak njegovo komentiranje je mučenje gledalcev, kar je dokazal že neštetokrat.
sandiego1995
# 31.01.2017 ob 07:03
Se strinjam z Ivotom. Ze leta 2012 je bil sportnik leta Anze Kopitar in ne Primoz Kozmus, ko je na Olimpijskih igrah osvojil srebrno medaljo. A je to normalno? Sportni novinarji vecinoma pojma nimajo.
humwawaxaztur
# 31.01.2017 ob 18:33
ivo je legenda pa lahko eni pišete ,kar hočete...človek komentira rokomet od leta 1985 in do zdaj.nihče ni popoln tudi od vas kavčarjev z mano vred ne...
vragec
# 31.01.2017 ob 18:00
za mene sta Ivo Milovanovič in Andrej Stare profesorja kar se slovenskih komentatorjev tiče in bi bilo brez njiju ena velika praznina.
mcHudurra
# 31.01.2017 ob 15:49
Bravo g. Ivo, mislim, da nobeden pravi navijač ni ostal ravnodušen. Kaj ravnodušen, jaz sem norela, jokala, se smejala, vriskala skratka skoraj strgalo se mi je. Jokali so igralci, jokal je komentator in mislim, da je malo ljudi v Sloveniji katerim se ni zarosilo oko. Tukaj so nekateri komentatorji pomešali hruške in jabolke, me prav zanima kdo od njih bi se obrnil stran, če bi mu ponudil roko g. Cerar, in ne vem kaj imajo pri vsem tem položnice. Nekaterim ni nič sveto, nič ni dobro za pošteno, nesebično in iskreno veselje. Bravo rokometaši, bravo g. Vujo, bravo g. Ivo in ena velika, neskončna HVALA.
fritaja
# 31.01.2017 ob 14:59
sirob
# 31.01.2017 ob 07:48
Potem pa slišim, da je omenjeni gospod menda mentor bodočim športnim komentatorjem!!?? Naj mi prosim nekdo pove, da je to sama slaba šala....

Izgleda da ni šala, glede na to, kakšni so tamladi. :)
slo ultras
# 31.01.2017 ob 14:34
Najprej še enkrat čestitke za super uspeh rokometašev, ki bo vedno ostal zapisan kot pomemben mejnik v zgodovini našega športa na splošno, ne samo rokometa. Prve medalje v ekipnih športih z žogo na SP se pač ne osvoji vsak dan. Glede Milovanovića pa... Zadnje minute njegovega prenosa so bile legendarne, tako kot solze, vendar... Skrajni čas je, da gre v pokoj, že če bi šel deset let nazaj, ne bi bilo popolnoma nič narobe. Ponavljanje vedno enih in istih klišejskih stavkov, napačno izgovarjanje priimkov, kritika takrat ko ni treba (ta isti Milovanović je kritiziral selektorja že v skupinskem delu, da je pozabil na Mačkovška, pa je bilo vsem jasno, da selektor varčuje z močmi igralcev, samo njemu očitno ne), in pohvale takrat ko ni treba, itn itn, lahko bi našteval v neskončnost.... V Sloveniji imamo pač tako slabe komentatorje, da smo že na vse navajeni in sploh več ne vemo, kaj je dober komentator, da nas tudi Ivo "Beležka" ne moti več. Na žalost. Za konec še en dober nasvet. Ko boste naslednjič gledali smučanje in bo na TVSLO komentiral Hudomalj, preklopite na Eurosport, pa boste hitro spoznali razliko! Lep dan vsem!
Facebook

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!