Tenis
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 14 glasov Ocenite to novico!
Robin Söderling
Robin Söderling je že dvakrat igral v finalu Roland Garrosa, v Parizu se odlično počuti, saj je v dvorani Bercy osvojil svoj prvi turnir serije masters. Foto: EPA
Robin Söderling
Šved je teden dni pred začetkom zaključnega turnirja serije ATP v Londonu v sijajni formi. Foto: EPA

Dodaj v

Söderling nadigral utrujenega Monfilsa

Prihodnjo nedeljo začetek zaključnega turnirja v Londonu
14. november 2010 ob 16:58
Pariz - MMC RTV SLO

Robin Söderling je v finalu teniškega turnirja v Parizu s 6:1 in 7:6 ugnal Gaela Monfilsa, ki se mu je poznala utrujenost po maratonu z Rogerjem Federerjem.

Francoz je bil v uvodnem nizu popolnoma brez možnosti, Söderling je izkoristil dve od treh priložnosti za brejk in zanesljivo zadržal svoj začetni udarec. V drugem nizu se je Monfils ob podpori s tribun prebudil, serviral šest asov, oba tekmeca pa sta odlično servirala in nista dopustila nobene priložnosti za brejk. Podaljšano igro je dobil Šved s 7:1.

Prva zmaga na mastersih za Söderlinga
Dvoboj je trajal uro in 17 minut. V osvojenih točkah je bilo 66:46. Šved je za svoj prvi uspeh na turnirju serije masters v žep pospravil 450.000 evrov. Četrti nosilec je že tretjič v treh medsebojnih dvobojih ugnal Monfilsa, skupno pa se je 26-letnik veselil že šeste posamične turnirske zmage.

"Vem, da je težko izgubiti dva zaporedna finala v enem mestu, ampak Monfils je ta teden igral odličen tenis," je po zmagi dejal Söderling, ki je v pariškem finalu Roland Garrosa klonil v letih 2009 in 2010. "Prav tako je Gael v tem tednu ugnal tudi Rogerja Federerja, to pa tudi vemo, kako težko je," Šved ni skoparil s pohvalami nasprotnika.

"Ta teden je bil naporen in poln različnih občutkov. Veliko sem se naučil. Igral sem na robu svojih zmogljivosti in razočaran sem, da sem bil tako blizu in v finalu izgubil tako zlahka. Ampak v tretje gre rado, upam, da bom prihodnje leto spet v finalu," pa je po dvoboju dejal Monfils.



PARIZ
(2.750.000 evrov, trda podlaga)

Finale:
SÖDERLING (ŠVE/4) - MONFILS (FRA/12)
6:1, 7:6 (1)
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
brucjan
# 17.11.2010 ob 12:53
kemik ti se kr tolaži problem je k vsi tukaj vedo da je federer odsviral svoje sam ti se neki tolažiš
zelko289
# 16.11.2010 ob 23:20
A je danes kšn tenis???
joplin
# 16.11.2010 ob 21:38
se je pač treba sprijazniti, da je federer že preživel najboljše čase, in da je zdaj v njih nadal, ki bo brez poškodb kar dolgo časa kraljeval na lestvici ATP. tako pač je, enkrat si na vrhu, drugič pač ne
joplin
# 16.11.2010 ob 21:34
spet dvojna merila...federer bo šel do št. 20 (potem po možnosti do 25 GS), medtem ko mu naj nadal ne bi prišel niti blizu, čeprav jih ima zdaj 3 več kot federer v istem obdobju
Kemik
# 16.11.2010 ob 15:10
Neumen je tisti, ki kar tako trdi, da Federer ne bo osvojil niti enega turnirja za Grand Slam več v svoji karieri. Se oproščam, če sem s tem kogarkoli užalil, a je Roger že neštetokrat dokazal, da nikoli ni za kakršenkoli odpis in da tudi pri teh letih še vedno lahko premaga kogarkoli in kadarkoli. Tudi če bo tenis igral pri 35 letih, bo še vedno nevaren za osvojitev turnirja za Grand Slam, tako kot je navsezadnje bil tudi Agassi, ki ni bil daleč od zmagoslavja na OP ZDA 2005. Sam sem mnenja, da je 20 osvojenih turnirjev za Grand Slam za Federerja povsem realen in dosegljiv cilj, medtem ko ste nekateri drugi pač vsako leto drugačnega mnenja in se vedno znova ugriznete v jezik. Prav tako sem mnenja, da ga Nadal definitivno ne bo nikoli ujel v tem, pa če je zanj bila letošnja sezona še tako sanjska na turnirjih za Grand Slam.

Aja, pa vse čestitke Robinu Söderlingu, za katerega je bilo jasno, da bo slej ko prej osvojil katerega od turnirjev serije Masters 1000, tokrat pa mu je tudi uspelo. V Parizu, kje pa drugje, to je zanj očitno zares srečen kraj, vsaj glede na to, kaj je dosedaj naredil tudi že na Roland Garrosu. Bravo.
tototototo
# 15.11.2010 ob 17:53
Jaz nisem rekel, da Federer ne bo več nič osvojil. Rekel sem samo, da mislim in da mam tak občutek, da več ne bo osvojil grand slama. Ampak seveda upam, da se motim in da Roger že v Avstraliji utiša vse, ki mislijo, da ne bo osvojil grand slama. Tudi mene. Heh. :D

GO FEDERER!
elaine
# 15.11.2010 ob 13:40
Se strinjam z juventino. Nekateri igralci res najdejo motivacijo proti Federerju, v naslednjem krogu pa potem gladko izgubijo. Proti Nadalu se jih veliko že vnaprej preda.
brucjan
# 15.11.2010 ob 11:20
partyboy mal preveč optimističen si
pozabu si da nadal igra v londonu- vsi pa vemo kako se roger ustraši nadala:)
Partyboy
# 15.11.2010 ob 11:00
Vsem tistim, ki pravite, da Federer ne bo osvojil nič več, povem, da bo Federer osvojil masters, ki je pred nami, saj njegova igra vedno bolj spominja na tisto izpred let! Je pa res, da je tudi konkurenca boljša. Glede tega, koliko grand slamov bo še osvojil, pa mislim da je odvisno predvsem od Nadala in njegove forme oziroma težav z poškodbami! Resnično si ju še želim gledat v medsebojnih dvobojih, ko sta oba v formi!
tototototo
# 15.11.2010 ob 10:44
Eh. Pa kakšni prodani dvoboj. Dvoboj je bil čist kot solza. Če pa Rogerju v ključnih trenutkih ni šlo pa pač ni. Je pa Monfils zelo dobro serviral ampak mislim, da bi mu Roger kakšno žogo več lahko vrnil.
Za Rogerja v dobrem in v slabem.

Go Federer!
n1fuzbaler
# 15.11.2010 ob 10:25
Ne vem, zakaj se tudi meni zdi, da je bila tekma Roger - Monfils prodana??!
Ker tiste napake, to se preprosto ne dela...
Se je pa Roger izkazal za dobrega igralca, če je to res. JEJ JEJ!
juventina10
# 15.11.2010 ob 10:20
vedno imam občutek, da si vsakdo ,ki pride pred fedexa obupno želi zmage in dokazovanja.Potem pa npr. pride v finale in popusti od utrujenost, kot , da bi si z zmago proti rogerju zagotovil več, kot pa priznanje ob osvojitvi turnirja.
svelenau
# 15.11.2010 ob 08:40
slonik@

Ne podcenjujem Rogerja, ampak 20 je pa že malo pretirano. Za 18 bi morda še rekel. Star je 29 let in izkušenost za GS ni več dovolj, potrebna je tudi hitrost, izjemna želja in motivacija.
slonik
# 15.11.2010 ob 01:34
Uff pa še koliko jih bo osvojil ...

Največ GS-jev so vedno osvajali izkušeni tenisači. Nekaj je igrat ATP500 nekaj pa dvotedenski GS po možnosti trikrat ali štirikrat u pet nizov!

Jaz vrjamem, da pred 20 se ne bo ustavil...
brucjan
# 14.11.2010 ob 21:59
se strinjam s tabo totototo federer nima šans več osvojit slama
tototototo
# 14.11.2010 ob 21:39
Federer je bil v izjemnem nizu. Potem je zgubil proti Monfilsu. Ta dvoboj bi lahko tudi dobil. Odločale so malenkosti.
Itak, da se bo Federer posvetil večinoma največjim turnirjem. Mastersom in grand slamom. Ampak kot sem že včeraj napisal k prejšnji temi mislim, da žal Federer več ne bo osvojil grand slama. Konkurenca je vedno večja, Federer pa več ni tako mlad. Upam, da se motim.

Je pa res škoda, da je včeraj izgubil, saj bi potem naredil še en rekord. Škoda ampak tako pač je.

Zdaj pa na končni masters.

Go Federer!
luckylucke
# 14.11.2010 ob 21:29
Brucjan - glih kontra!
Fokusiral se bo sam še za največje turnirje (kot je npr Sampras osvojil 14. turnir).
Federer je v Baslu in v Parizu igral fenomenalno. Vse do tekme z Monfilsom.

Nisem zagovornik teorij prodanih tekem v športu zaradi športnih stav. Ampak Federer je na čase deloval, kot da tekmo namenoma prodaja, nekaterih njegovih napak in obraznih mimik sploh nisem prepoznal!!!
friks
# 14.11.2010 ob 20:51
Če ne bo nihče nič pametnega napisal, bom pa jaz. "Pokal", ki ga je dobil je grozen.
brucjan
# 14.11.2010 ob 19:52
kot sem že napisal mislm da se bo roger zdej posvetil turnirjem ranga 250, 500, kar je tudi prav - to ni več tisti fedex kar je bil...sej tut te turnirji nekaj štejejo:)
drugače pa soderling prihaja v formo ravno za london - mi je pa škoda monfilsa , bi mu res privoščil zmago doma. je pa velik naredil ko je uniču federerja dan prej .
brucjan
# 14.11.2010 ob 19:46
mislm da bi danes tut rogerja robin odpihnil iz igrišča:)
Kazalo