Zimski športi

Poudarki

  • MMC-jev intervju z Andreo Massijem
  • "Smo ekipa, ki dela z minimalnimi sredstvi"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 43 glasov Ocenite to novico!
Andrea Massi in Tina Maze
Tina Maze je v lanski sezoni osvojila srebrni olimpijski medalji v Vancouvru, v svetovnem pokalu pa zmagala na veleslalomski tekmi v Garmischu, kjer bo v naslednji sezoni svetovno prvenstvo. Foto: STA
       Nikoli nismo spali v najboljših hotelih. Bili smo pri nekdanjem trenerju nemške reprezentance in v bungalovu. Razmere so bile dobre, kuhali smo si sami. Raje investiramo v kakovosten trening in najamemo progo ali motorne sani. Na Novi Zelandiji zaradi vetra nekaj dni niso delale žičnice in smo uporabljali snežne sani.       
 O varčevanju.
Andrea Massi in Tina Maze
S trenerjem Andreo Massijem sta se odlično ujela, odločitev za lastno ekipo se je izkazala kot zelo smiselna. Zdaj so zglajeni tudi vsi spori s Smučarsko zvezo Slovenije, tako da se Tini ni treba več ukvarjati s finančnimi težavami. Foto: EPA
       Finančna podpora, ki je končno prišla od SZS-ja, je zelo dobrodošla in nam daje dodatno spodbudo. Končno se je obrnilo na bolje, tudi sam sem bil že skoraj na točki, ko sem hotel vse pustiti.       
 O preobratu pri odnosu s SZS-jem.
Aksel Lund Svindal
Zakaj bi plačeval 2.000 dolarjev za najem proge, če lahko stroške prepoloviš in treniraš kar z olimpijskim prvakom? Tina Maze je na Novi Zelandiji vozila po isti slalomski progi kot Aksel Lund Svindal, ki je na letošnjih olimpijskih igrah osvojil zlato, srebrno in bronasto medaljo. Foto: EPA
VIDEO
Mazejeva znova trenirala...

Dodaj v

Massi se čudi: "Samo Slovenci tarnate, kako ste majhni"

Ko žičnice niso vozile, je Tina trenirala s pomočjo sani
28. september 2010 ob 10:40
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tina Maze je na Novi Zelandiji trenirala z Norvežanom Svindalom, kar je bila še dodatna motivacija, ki je koristila tudi proračunu ekipe Team to aMaze.

Konec avgusta je Mazejeva odšla za skoraj en mesec na Novo Zelandijo, kjer je trenirala vse discipline in istočasno testirala smuči. Vse ni šlo gladko: imela je nekaj zdravstvenih težav (hrbet, ahilova tetiva), načrte pa ji je prekrižalo tudi vreme. In narava: Novo Zelandijo je stresel močan potres, ki ga sicer na južnem delu otoka ni bilo čutiti, vendar je bil učinek naslednji dan viden na snežni podlagi: "Kot bi zdrobil steklo in imeli smo veliko dela, preden smo popravili snežno podlago," je povedala Črnjanka, ki pravi, da je bil trening z dobitnikom treh medalj iz Vancouvra (tudi zlate v superveleslalomu) Akslom Lundom Svindalom vreden zlata: "Veliko motivacijo sem imela, ko sem trenirala z njim!"

Do prve tekme nove sezone svetovnega pokala je le še en mesec in Sölden bo že nakazal, kako uspešne so bile priprave. Seveda so misli veliko bolj usmerjene k vrhuncu sezone, svetovnemu prvenstvu v Garmisch-Partenkirchnu, kjer bo Tina Maze branila veleslalomsko srebro s prejšnjega prvenstva. Tudi v novi sezoni bo najboljša slovenska alpska smučarka točke zbirala v vseh disciplinah in poskušala v skupnem seštevku svetovnega pokala izboljšati lansko 4. mesto. O tem, kako je bilo na Novi Zelandiji, ali je testiranje smuči uspelo in kakšno je finančno stanje v ekipi Team to aMaze, smo se pogovarjali s trenerjem Andreo Massijem.



Kje ste trenirali in kako so uspele priprave na Novi Zelandiji?
Razmere niso bile idealne, imeli smo težave z vremenom. Na Mt. Huttu je bilo prvi teden vse v redu in smo lahko trenirali hitre in tehnične discipline. Nato se je vreme poslabšalo in smo se preselili na Coronet Peak, kjer smo med drugim en teden trenirali s slovensko moško reprezentanco za tehnične discipline. Ob koncu smo se vrnili na Mt. Hutt in imeli spet nemogoče razmere.


Včasih Tina v slabih razmerah ni dobro tekmovala. Ali ni morda sem in tja tudi dobrodošlo, da so na treningu razmere nemogoče?

Točno! Zadnji dve leti treniramo tudi v takšnih razmerah, kar se je obrestovalo tako na svetovnem prvenstvu v Val d'Iseru kot na olimpijskih igrah v Vancouvru, ko so bile na tekmi razmere slabe.

Sta se nova člana ekipe Livio Magoni in Dušan Kapš hitro ujela? Je čutiti novo energijo?
Energija je v ekipi že nekaj let dobra, brez tega ne gre. Tudi trenutno vzdušje je dobro, nova člana pa sta se morala na začetku prilagoditi, saj je sistem dela poseben.

Ali še koga pogrešate?
Nerad zapletam stvari. Smo ekipa, ki funkcionira z minimalnimi sredstvi. Ne bi rad koga na silo dodajal. Verjetno bi potrebovali še nekoga pri treningih superveleslaloma in smuka, saj so proge dolge in z Magonijem ne moreva pokriti vse proge. Pogrešamo tudi fizioterapevta.

Je treba zelo varčevati, izbirate slabše hotele in podobno?
Nikoli nismo spali v najboljših hotelih. Bili smo pri nekdanjem trenerju nemške reprezentance in v bungalovu. Razmere so bile dobri, kuhali smo si sami. Raje investiramo v kakovosten trening in najamemo progo ali motorne sani. Na Novi Zelandiji zaradi vetra nekaj dni niso delale žičnice in smo uporabljali snežne sani.

Na Novi Zelandiji ste testirali tudi smuči, Tina je celo preizkusila moške smuči za hitre discipline. Ste že našli prave smuči, ki jih bo Tina uporabljala na tekmah?
Dušan Kapš je bil zelo obremenjen s testiranjem, res je ves čas delal. Smo na dobri poti, vsega pa le nismo testirali, saj je odpadlo nekaj treningov hitrih disciplin. Potrebujemo še nekaj dni smuka, načrtujemo, da bomo to nadomestili po uvodni tekmi v Söldnu.

S kom ste, poleg slovenske moške reprezentance, še sodelovali na Novi Zelandiji?
Povezali smo se z Norvežani, slalom smo trenirali z ekipo Aksla Lunda Svindala. Sodelovanje je tudi njim prišlo prav, saj si sami prav tako ne morejo privoščiti, da bi za en dan najeli progo za 2.000 dolarjev. Tudi v prihodnje bomo sodelovali.

Lani je Tina Maze zelo napredovala v slalomu. Ste ga tudi to poletje trenirali? Kako kaže?
Slalomu smo se posvetili, prav tako veleslalomu, v hitrih disciplinah pa smo zaradi vremenskih težav v zamudi. O trenutni pripravljenosti nerad govorim, trening je namreč eno, tekma drugo. Zmagovalci treningov ne štejejo!

Ste morda opazili, da je vaša varovanka po imenitni sezoni postala še bolj samozavestna? Je zdaj dokončno dozorela?
Proces dozorevanja še ni končan, tu je potrebnega tudi veliko timskega dela. Tekmovalka na štartu ne more biti psihološko optimalno pripravljena, če trener ni prepričan o uspehu. Mislim, da je bila psihološka plat treninga v prejšnjih letih zanemarjena. Vedno se je govorilo o slovenski majhnosti! To poslušam le v Sloveniji in se čudim. Tega nočem sprejeti! Ponavljam: v Sloveniji so nenormalno dobri športniki. Vsa ta samozavest, ki jo je Tina pridobila, je plod treninga, kondicije in rezultatov. Te kolajne, ki ti pripadajo, moraš le vzeti. Seveda je pa to lažje reči kot narediti.

Lani ste se v pripravljalnem obdobju ubadali s finančnimi težavami, saj niste našli skupnega jezika s Smučarsko zvezo Slovenije. Letos je ob prihodu Tomaža Lovšeta verjetno marsikaj drugače, kajne?
Spomladi nam je to vzelo še veliko energije, tudi Tini, ki se je morala pogajati, namesto da bi se osredotočila le na to, kar dela. Zdaj se lahko mirno ukvarja s športom, drugo rešujemo preostali v njeni ekipi. Finančna podpora, ki je končno prišla od SZS-ja, je zelo dobrodošla in nam daje dodatno spodbudo. Končno se je obrnilo na bolje, tudi sam sem bil že skoraj na točki, ko sem hotel vse pustiti.

Ste torej mislili resno, ko ste izjavili, da utegne Tina Maze smučati za drugo državo?
Banditi grozijo, jaz ne. V trenutku, ko je bil položaj najbolj neznosen, sem rekel, da je vse mogoče, tudi menjava države. Bilo je realno, čeprav so nekateri trdili, da lahko takšen postopek traja dve leti. Toda v izjemnih primerih, če Fis upošteva določene okoliščine, bi bilo to izvedljivo. Ponavljam pa, da je bila to moja ideja, ne Tinina. Tina rada tekmuje za Slovenijo in dobro je, da smo vse končno rešili.

T. G., T. O.
Prijavi napako
Komentarji
schawlly
# 09.10.2010 ob 00:55
Verjetno bi bilo vse v redu, če bi bil Massi Madžar in ne Italijan¨Bravo Andrea in Tina! Mi smo z vami! Ljubljančani pa so itak veseli, da Tina ne dobi medalje, sam, da ne bo zato zaslužen Italijan!
RockyV
# 06.10.2010 ob 09:02
tina pa tarna da nima denarrja čeprav ga ima na kupe.
schawlly
# 29.09.2010 ob 21:25
Če bi zgubili z Rusi, bi rekli a veste kolko večja je Rusija od Slovenije ha ha!
marichuy1
# 29.09.2010 ob 15:21
"Pljuvate MAssija, kje je pa bila Tina preden je on prišel? večna tarnanja in večne poškodbe, zgrešeni trening."

Bistvo je, da je Tina po prihodu Massija začela trenirati veliko bolj intenzivno. Prej jo je po dveh vožnjah že bolel hrbet in ni mogla več. Na SZS so opazili kako se je njen način dela spremenil, saj ni bilo več godrnanja. Tukaj išči razlike, ne v Massiju!

Če sta hotela dokaziti nesposobnost SZS, njima je to nedvomno uspelo.
sunken
# 29.09.2010 ob 13:26
srečno Tini v novi smučarski sezoni!
Splohne
# 29.09.2010 ob 12:05
Upajmo...da je ne bojo zajebali kakor so mene pa ostale naše ljudi...sej
čist tko....ne prenesejo bolših od sebe. Naj se pazi od raznih substanc v
hrani(vodi kamor jih sipajo) etc. Drugač pa ja...lušn narod so kar jih je še
zvestih samih sebi ostalo.
kravakonj
# 29.09.2010 ob 08:29
Tudi meni gre blazno na živce slovenska nadutost, češ "mi smo majhni, imamo pa nenormalno število vrhunskih športnikov." To enostavno ni res. Če bi to bilo res, bi to pomenilo, ali da smo Slovenci nadljudje, ali pa da so tu neki pogoji, ki naredijo iz navadnih superljudi.
Sploh se pa hvalimo s športi, kot je ultramaratonsko plavanje, ultramaratonsko kolesarjenje, ultramaratonsko plezanje ipd. Gre za športe, s katerimi s tako in tako ukvarja zelo malo ljudi. Vrhunska športnica je bila Jolanda Čeplak, vendar smo tudi tu videli, kako se je stvar končala...
študent88
# 29.09.2010 ob 08:23
Komaj čakam na zimske športe. Sedaj so sobote tako prazne in puste. Nič prav se ne dogaja.

Gremo naši
erru
# 29.09.2010 ob 00:40
Matr smo mejhni... meter 75 v povprečju... ampak latinosi so še manjši...
K.
# 28.09.2010 ob 23:29
na njenem mestu bi jaz že spokal. Da bi mene hebala ena smučarska zveza, kjer jih je kot klopov, jaz bi pa sam nosil stroške...ma marš. Adijo. Pljuvate MAssija, kje je pa bila Tina preden je on prišel? večna tarnanja in večne poškodbe, zgrešeni treningi. Kostelička je lepo povedala, ko so naše dekline še spale, je ona že odfurala 2 uri treninga...
B in .
# 28.09.2010 ob 22:49
No sej nisem presenečen.. da na portalu šport aktivno spremljajo le golobradci in veliki športni navdušenci. Tokrat je prvih pač dosti več, sodeč po simpatičnih a mladostno naivnih komentarjih. ;)
ham-kam
# 28.09.2010 ob 22:42
Najboljši primer slovense veličine je bil zmaga nad Rusi :)

Uhuhu, kako patetično majhen klub je potem United, ki vodi 3-1 in igra na koncu (v 90' in 92') igra 3-3 :)
Sarkazem seveda ...
schawlly
# 28.09.2010 ob 20:34
Najlepši primer slovenske majhnosti je bil na Sp v nogometu, kjer je slovenska reprezentanca izpadla v predtekmovanju in poglej to! Splošno veselje! So premagal uboge Alžirce, dobljeno tekmo z ZDA so igral neodločeno in izgubili z slabimi Angleži!
marichuy1
# 28.09.2010 ob 18:45
Če bi Tina razmišljala s svojo glavo, tega izsiljevanja s prestopom v drugo državo ne bi bilo. Tina kot Tina deluje čisto v redu, v kombinaciji z Massijem pa čisto pade pod njegov vpliv in njegove umazane predloge. Res ne vem, kaj je bilo tega treba.
Jasko_Kp
# 28.09.2010 ob 17:28
Manjapašta,... ma vai mona !!!
Hiti se u kandot,...
account_holder
# 28.09.2010 ob 16:56
Jej, jej Kekec.
spella
# 28.09.2010 ob 16:33
O Slovencih dober glas po svetu širijo predvsem športniki! Ne vem kdo je omenil,da nimamo vrhunskih športnikov-imamo jih! Z medaljami tko iz zimskih kot poletnih olimpijskih iger,svetovnih prvenstev,hokejisti so v A,imamo svetovne prvake,podprvake,tud v ekstremnih športih smo med najmočnejšimi,...glede na to kolk mal ns je,je to res nekej posebnega. In kako se s športniki dela pr nas,kakšne majo pogoje(predvsem v gimnastiki,kjer smo dosegal res ogromne uspehe) res čudn,da jih ne gre več za tuje države tekmovat!!
Ampak pri nas tko nihče ne opazi športnika,če nima res zlate medalje na sv prvenstvu.Zato pa tisti,ki ne spremljate redno se ne oglašajte,ker očitno nimate pojma...
Tina in ekipa in ostali smučarji-upam,da nam to leto polepšate ogromno vikendov!!!:)
Bendit
# 28.09.2010 ob 15:44
samo resnično - kako to da Američani, Rusi , Kitajci, Nemci, Anglezi in ostali nikoli ne jokajo o svoji majhnosti?? **čoh čoh po glavi*** aja zato ker NISO majhni. Ali Ferci, San Marinčani (al kva so), Andorci in ostali govorijo o svoji majhnosti (kot narod, ne kakih drugih pritiklin)? po moje DA
lo_pa__ta
# 28.09.2010 ob 15:43
ajde Tina, skupni sestevek je tvoj ...!!!

ce pa ne, si pa se zmer najbolj simpaticna na belih strminah :)
as_kgarnett
# 28.09.2010 ob 15:38
dajmo Tina!!!
as_kgarnett
# 28.09.2010 ob 15:32
Srečno Tina, pričakujem pa vsaj; 3.mesto v veleslalomskem seštevku
ali pa celo 3. mesto v skupnem seštevku.
Sanje pa so: veleslalomski globus in svetovna prvakinja v veleslalomu;-))))
Soelden (sobota 23.oktober) se nezadržno bliža;-))))
Linhart
# 28.09.2010 ob 15:18
Pri teh blogarjih je samo problem, da Tina ni iz Ljubljane in da aktivno ne podpira SD-ja.
Linhart
# 28.09.2010 ob 14:56
Pri teh blogarjih je samo problem, da Tina ni iz Ljubljane in da aktivno ne podpira SD-ja.
Djolc
# 28.09.2010 ob 14:51
Res je, da če imaš večje število prebivalcev imaš tudi večjo "bazo", vendar je ta zadeva pri nas enostavno "potencirana". Po tej logiki bi potem Kitajci morali biti najboljši v vseh športih, da ne govorim recimo o Indijcih, ki so drugi najštevilčnejši narod na svetu.
Živimo na prostoru, ki je enostavno "z roko v roki" s športom -> vse nekdanje republike skupne države so izjemno uspešne! Hrvati so bili 3. na SP v nogometu zame osebno s v nogometu dali "največ" s prostora nekdanje države, v rokometu so VELESILA, smučanje (Kostelića) vaterpolo ...
Srbija je v košarki VELESILA, v odbojki so bili Olimpijski prvaki, evropski prvaki ... vaterpolo, tenis itn.
Torej vse te republike so za evropske in svetovne razmere majhne (Srbija ima manj kot 8 mio prebivalcev pa je največja od vseh), vendar so v športu v samem vrhu!
Zmeraj se spominjam tiste repke v košarki, pred razpadom Juge -> zame osebno najboljša "bela" reprezentanca vseh časov!
B in .
# 28.09.2010 ob 14:39
Nimajo vsi..."razciščeno"(čeprav je neustrezna beseda ponavljam), samo svetle izjeme, kar pa v kolektivu dostikrat ni dovolj.
Takrat, ko so Grki v zadnjih 3h minutah zaostajali 16 pik, na koncu pa zmagali... je bila prva reakcija športnih fenov v enem baru: "pa ne SPET." Nisem po nesreči napisal z veliko.
ham-kam
# 28.09.2010 ob 14:25
Haha, ne morem da ne odpišem :)

Sem bil aktiven v športu in vem kako je ...

Vem, da je marsikaj v glavi. Ampak si kdaj pomislil, da včasih presežemo same sebe? Mislim, da majo naši športniki vse lepo razčiščeno v glavi. Samo mi pričakujemo vedno nekaj več. Z lahkoto pa bi rekli. Vrhunski so. Očino so dobro delali znotraj in zunaj fizike ...

Tudi v naših glavah je marsikaj ...
B in .
# 28.09.2010 ob 14:14
Zakaj Dancev nisi omenil, ker se ne skladajo s tvojim prepričanjem? :)
Tudi meni ni do debate.., ker ne mislim bolj natančno predavat tukaj zakaj in kako, sploh pa ne širši javnosti, ki ni bila nikoli aktivna v športu kot športnik ali trener.
Pa da neboš mislil, ponosen sem na rezultate naših športnikov, problem, ki ga je omenil Massi pa dejansko obstaja in to se najbolj in najbolj redno pozna pri kolektivnih, deloma tudi individualnih športih. Isakovič, Kozmus, Tina itd. vsi ti so začeli dosegati bistveno boljše rezutlate šele tedaj, ko so začeli delati še na področjih izven same "fizike". Ali kot je eden od naših najboljših deskarjev izjavil; "v top 20 na svetu so razlike v tehniki in pripravljenosti minimalne, razlika je v glavi."
ham-kam
# 28.09.2010 ob 14:02
Zato Dancev nisem omeni :) Črnogorci se dvigujejo ja, to bo to.

Ma sej ne mislim debatirati. Samo tole povem. To da mi vedno popušimo je v naših glavah ... Premagali smo Ruse, ko je bilo najbol potrebno, Ukrajince, Romune.

Dej še nam malo zgodovine, pa bo tudi nam enkrat ratalo, da bomo evropski prvaki ...

Slovenci. V košarki 4. v Evropi in 8. na svetu.
Nogomet, dvakrat na svetovnem prvenstvu, 17. na svetu. Rokomet, podevropski prvaki. Hokej, redni udeleženci skupine A.

Petra Majdič, Sara Isakovič, skakalci, Rajmond Debevec, Iztok Čop, Špik, Tina Maze, ...

20 let za tole vse smo rabili. 20 let.; ;) Danci pa malo dlje obtajajo, ne? :)
B in .
# 28.09.2010 ob 13:47
Heh.. amaterji ja; aja Danci (rokomet moški-ženski v svetovnem vrhu, nogomet - že europski prvaki, hokej solidno itd..), mogoče Norvežani (itak znani kot odlični športniki - sploh zimski), dvigujejo se pa tudi Črnogorci (no v vaterpolu se nimajo več kam dvignit, ker so že na sami špici).
In meni je 4 mesto in 8 v svetovni konkurenci dober rezultat... problem je, da pač ne razumeš bistvo povedanega oz. ti je vsaj za enkrat povedano izven dometa.
Saj se vsakemu zgodi kiks, tudi američanom...ampak nam se dogajajo preveč redno - tle je bistvena razlika in tle se pozna stanje mentalitete.
tosmjzt
# 28.09.2010 ob 13:42
Noebenega od teh dveh niti videti ne morem. rajši grem ven, da ne zbolim in ne pobruham ekrana.
tosmjzt
# 28.09.2010 ob 13:40
Tale Massi zgelda kot Cher pri 80 letih s kratimi lasmi.
ham-kam
# 28.09.2010 ob 13:21
Pa mamo res tako dobre posameznike?
Norvežani in črnogorci so v ekipnih športih proti nam itak amaterji. Pri njih sploh nima smisla govoriti o majhnosti, ker malo dosežejo.
Posameznike, ki razturajo v individualnih športih pa imamo tudi mi. Ki zmagujejo :)

Raje ti ne pričakuj, da bomo kar medalje pobirali v ekipnih športih pa ti bo lažje. Ker imaš ti kompleks, da 4 mesto v evropi, 8 na sveto ni dobro.
Ker stalno se govori o tem kako mi vedno odpovemo. Da nimamo prave miselnosti. Larifari. Vsem se dogaja. Italijanom, Franozom. Tem zgoraj naštetim tvojim državam pa se sploh ne more, ker redko pridejo na veliko tekmovanje ...
lookaaa
# 28.09.2010 ob 13:19
kaj ma veze, kaksen avto vozi massi? tudi ce je njegov in ne sponzorski, je to njegova stvar.

v tem trenutku je financna plat projekta tina maze odvisna od trenutnih sponzorjev. trenutno morajo pridobiti toliko denarja, da speljejo sezono, ob enem pa skusajo se kaj prisparati za stara leta!
dejstvo je, da je massi uspesen clovek, ki je v zivljenju pac ze nekaj zasluzil. kljub temu, da je ob trenerskem delu tudi partner mazejevi, ni primoran v ta projekt vlagat lastnih sredstev. a naj proda se hiso, pa mamo... pa saj ni hazarder, da bi vso eksistenco stavil na kocko, ampak je obicajen delavec, ob vsem tem pa se garac! za trenutno delo pac hoce biti placan in glede na videno, si to tudi zasluzi.

szs pa tudi mora primakniti svoj kolac, navsezadnje je tina edina, ki jim omogoca s svojim imenom podpise sponzorskih pogodb. ne mores se samo kititi na tuj racun, vcasih je treba seci tudi v zep. in prav je tako!!!

tini zelim cim manj stresne in vrhunske priprave! komaj cakam na zimo. ze drzim pesti zanjo!
B in .
# 28.09.2010 ob 13:14
Verjami, da od naštetih ne boš slišal poveličevanja majhnosti...
Kompleksaši... in s tem poudarjanjem temu psihičnem stanju nič ne pomagamo.
To nonstopno malikovanje naše majhnosti in kako ne moremo, se vidi v zaključkih tekem ko treba imet zbranost, verjet v uspeh, v zmago...(košarka, rokomet in ostali kolektivni športi - kolikokrat se je to že zgodilo našim športnikom, tako pa imamo lahko super individualce, ki pa niso zmagovalci - so pač premajhni.
kravakonj
# 28.09.2010 ob 13:11
Tudi meni gre blazno na živce slovenska nadutost, češ "mi smo majhni, imamo pa nenormalno število vrhunskih športnikov." To enostavno ni res. Če bi to bilo res, bi to pomenilo, ali da smo Slovenci nadljudje, ali pa da so tu neki pogoji, ki naredijo iz navadnih superljudi.
Sploh se pa hvalimo s športi, kot je ultramaratonsko plavanje, ultramaratonsko kolesarjenje, ultramaratonsko plezanje ipd. Gre za športe, s katerimi s tako in tako ukvarja zelo malo ljudi. Vrhunska športnica je bila Jolanda Čeplak, vendar smo tudi tu videli, kako se je stvar končala...
ham-kam
# 28.09.2010 ob 13:07
A misliš da Norvežani, Danci, Črnogorci slišijo od nas kako mi govorimo da smo majhni?

Dejstvo je da smo majhni. Sam bi to majhnost prej uporabil kot pozitivno stvar. Izgovori se uporabljajo zato, ker MI SLOVENCI vedno hočemo medaljo. Ah, kakšno medaljo, zlata mora bit ...
Volodya
# 28.09.2010 ob 13:03
Daj Tina,pričaraj nam uspehov polno športno zimo..!!
B in .
# 28.09.2010 ob 13:02
Messi ma prav ;).
Norvežani, Danci, Črnogorci... Je kdo njih slišal kdaj, da omenjajo kako so majhen narod??
Izgovori zategnjenih kompleksašov...
am shagar
# 28.09.2010 ob 12:59
ja gospod Massi smo majhen narod to je res nismo pa majhni po višini. Naduti pa sigurno nismo kot ti.
UnknownID
# 28.09.2010 ob 12:32
Najbolj simpatična smučarka u karavani! Pa še prava šampionka je, kaj več bi lahko želeli! =)
galaktiko
# 28.09.2010 ob 12:11
Zdaj pa bi morali Norvežani zahtevati nja Mazejeva prestopi v njihovo reprezentanco ker je trenirala z njimi...
Cankar
# 28.09.2010 ob 12:03
Massi, nikar se ne čudi, to je pač del zakompleksanosti tega naroda. Še huje od tega je privoščljivost(samo da sosedu naj krava crkne, pa bo vse ok). Naslednja stvar pa je ponos(tudi to je Massi že omenil pred časom). Ponos na to lepo deželo, ponos na pridne ljudi, ponos na naše športnike, .... in nenazadnje ponos nato, da smo Slovenci. Vsega tega nam močno primanjkuje. LP Vsem.
vičan
# 28.09.2010 ob 11:57
nenn0: najbrž je ribiič hotel povedat, da kljub temu, da je norvežanov 4mio so na ZOI velesila
nenn0
# 28.09.2010 ob 11:53
Se peavi jih je enkrat več. Kje je tvoj point? :D
Ribiič
# 28.09.2010 ob 11:39
Massi se čudi: "Samo Slovenci tarnate, kako ste majhni" - točno to - imamo manjvrednostni kompleks - smo kdaj slišali npt. Norvežane, da so rekli, da so majhni (jih je 4 milijone).
močna žarnica
# 28.09.2010 ob 11:37
@vičan
O Porscheju in o Tininem "pogledu" ne morem soditi, lahko da imaš prav, ampak Tina s smučanje za Slovenijo zastopa SZS in je logično, da jo le-ta pri tem mora podpirati. Bahajo in okoriščajo se (oz. so se) z njenimi uspehi, ne bi pa za njen napredek nič naredili. To se mi zdi zgrešena logika in zato sem stal za Tino oz. njenim trenerjem, ko se je omenjalo, da je možen prestop v drugo reprezentanco, kjer bi imela boljše pogoje. Sem pa jasno toliko bolj vesel, da ostaja pri nas. Kakšen avto nekdo vozi pa se mi zdi pri tem irelevantno, to nima zveze s tem, koliko naj Tina dobi od zveze.
ham-kam
# 28.09.2010 ob 11:36
Italijan je. Njih pa ne maram. End of story :)
Venski
# 28.09.2010 ob 11:35
Jah, majhnost se opazi v denarnici.
vičan
# 28.09.2010 ob 11:22
močna žarnica: očitno si močno zalepljen-a če ne razumeš tistega kar sem hotel povedat. tarna kako jih SZS finančno ne podpira dovolj, po drugi strani pa se vozi s Porschejem. P.S.:če ne bi imel Porscheja ga najbž Tina ne bi niti pogledala
močna žarnica
# 28.09.2010 ob 11:21
Pa popolnoma se strinjam z Andreo, da Slovenci prevečkrat tarnamo, kako smo majhni. Če prevlada taka miselnost, je logično, da napredek in uspehi niso možni. V skoraj vseh športih premagujemo tekmovalce iz večjih držav in to nam mora biti vodilo, ne pa sklicevanje na to, da ne moremo nič doseči, ker smo premajhni.
Dejstvo
# 28.09.2010 ob 11:19
To bo Julia Mancuso ljubosumna!
močna žarnica
# 28.09.2010 ob 11:14
@vičan
A je vse v redu s tabo? Smučanje za Italijo se je omenjalo le kot skrajna opcija in tudi sam bi raje videl, da Tina smuča za drugo državo, kot pa da bi končala kariero v taki formi, s katero je možno doseči še marsikaj. Vesel pa sem, da so rešili spor s Smučarsko zvezo in da bo še naprej tekmovala za Slovenijo, podpiral pa bi jo tudi v drugačnih okoliščinah.
azzil
# 28.09.2010 ob 11:06
No, mogoče bo Tina smučala hitre discipline z moškimi smučmi.. Potem bi se z Vonnovo lahko zlasale na stopničkah.. :D
vičan
# 28.09.2010 ob 10:57
Naj se raje poroči s Svindalom
vičan
# 28.09.2010 ob 10:56
Lah neumen, on bi kar korošico spravu tekmovat za njih.
Pa naj se ne joče, da jih SZS ne financira dovolj, zakaj se pa potem s Porschejem šopiri po Gorici?
Triptico
# 28.09.2010 ob 10:56
Če pravijo, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska, pa je v primeru Tine tako, da za njo stoji ena močna osebnost, brezkompromisen človek z vizijo in velik garač. Sigurno je Massi oseba, ki ga je Tina potrebovala, na vseh področjih. Če ga ne bi bilo, bi na žalost njen ogromen potencial bil neizkoriščen in očitno imata oba tako specifičen karakter, da se odlično dopolnjujeta, tako na smučišču kot izven njega :) Kakorkoli pa, Tina & Co, srečno v novi sezoni!
LucjoP
# 28.09.2010 ob 10:53
bode ne trenira :P

on pride na tekmo, zmaga, se ga zapije u najbližji gostilni in tam pozabi kolajno.
elaine
# 28.09.2010 ob 10:51
Ampak Axel menda bolje obvlada.
kum 50
# 28.09.2010 ob 10:49
ah sem mislu da je trenirala z BODEJEM ,ne pa kar z enim svindalom
kum 50
# 28.09.2010 ob 10:47
ah, sem mislu da je trenirala z BODEJEM
Svetovni pokal v alpskem smuč ...
link
Edini Jermanov stres: slabše smučanje njegovih kolegov
5
18. maj 2012 ob 12:12 Andrej Jerman je poškodbo kolena, zaradi katere je izpustil skoraj vso sezono, izkoristil za "čiščenje glave" in predvsem za testiranje opreme. Na snegu bo spet konec julija.
Več novic ...
Kazalo