Planica
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 65 glasov Ocenite to novico!
Za Petrom Prevcem in Janijem Grilcem je vrsto let trdega skupnega dela, ves trud pa je z imenitnimi dosežki poplačan. Foto: BoBo
Letos je slavil na 15 tekmah, 22-krat stal na stopničkah, osvojil 2.303 točke ter v povprečju na tekmo osvojil 79,41 točke. Vsi ti dosežki so rekordni, obenem pa je osvojil še veliki kristalni globus, malega za razvrstitev v poletih, zlatega orla za zmago na novoletni turneji ter zlato medaljo na svetovnem prvenstvu v poletih. Foto: BoBo
       Z očetom sva vsa leta veliko v stiku. Nikoli ni nič dvomil in rekel, zakaj pa tako trenirate, zakaj greste pa tja in zakaj Peter ne gre tja ali pa Cene in Domen. Ve, da gre tja, kamor zasluži. Zavedajo se, da je treba delati, da lahko tja pride. Filozofije ni. Stvar je realna in taka, kot mora biti. Ne išče se bližnjica, in to pri vzgoji otrok ostane. Starši imajo veliko vlogo, da je bila stvar tako zapeljana, da je prišel do sem, kjer je. Brate Prevc težko primerjamo. Kar se tiče pridnosti in odnosa do dela, so si enaki. Morfološko je pa vsak malce drugačen. Tehniko ima na primer Domen zelo perspektivno. To je tehnično dovršeno skakanje, z mize gre pravilno in ima občutek za let. Je pa še tako mlad, da težko rečemo, kaj bo naprej, ko bo pridobil še nekaj mišične mase in kako bo dozoreval v glavi.       
 Jani Grilc o bratih Prevc
Jani Grilc je glavni pri tehnični pripravi in naredi tudi načrt priprav. Matjaž Polak skrbi za kondicijski del slovenskih skakalcev, Goran Janus pa, kot pravi Nejc Dežman, vso ekipo drži pokonci. Foto: BoBo
Robert Kranjec je ob koncu sezone Petrovo veliko zmago v skupnem seštevku proslavil z veliko orlovo glavo. Na novoletni turneji zmagovalec dobi zlatega orla in zato se je Kranjec domislil ideje, da bi tako slavili zmago. V slovenskem taboru so računali na prestižno turnejo, kjer je bil lani Prevc tretji, in zato so tudi trenirali pred sezono na teh prizoriščih. Foto: BoBo
       S Primožem se lahko primerjata po poštenosti in talentu. Tudi Peterka ni nikoli iskal izgovorov. Obenem pa ima Peter še te vrhunske odlike in živi zelo športno. Pazi na vse, na prehrano in vse, kar se dogovorimo. To je še dodana vrednost.       
 Jani Grilc o primerjavi Peterke in Prevca
VIDEO
Vsakdo si je želel videti...
VIDEO
Portret Petra Prevca
VIDEO
Peter Prevc: »Hvala za sp...
VIDEO
Kako se je odvila Prevčev...
VIDEO
Peter Prevc dvignil velik...
VIDEO
30 tisoč ljudi v Planici...

Dodaj v

"Ko Peter Prevc naredi svoje boljše skoke, je to perfekcionizem"

Poleti večji poudarek na tehniki
21. marec 2016 ob 07:11
Planica - MMC RTV SLO

Jani Grilc že vrsto let bedi nad razvojem Petra Prevca, najboljšega skakalca na svetu, ki ima za sabo nepozabno sezono, kjer je, kot pravijo trenerji tekmecev, s tehniko prihodnosti osvojil, kar se je dalo.

Za vsemi uspehi v vrhunskem športu so leta in leta trdega dela in odrekanj, ki skupaj s talentom pripeljejo do visoke ravni. Petru Prevcu je uspelo priti do najvišje, ko je v eni sezoni dosegel številne rekorde in bil razred zase med elito smučarskih skakalcev. Za vsakim uspešnim športnikom stojijo odlični trenerji. Glavni v slovenski reprezentanci je Goran Janus, njegova desna roka pa Jani Grilc. Velik strokovnjak, ki se drži nekoliko v ozadju, a njegovo znanje je za slovensko skakanje neprecenljive vrednosti. Namreč je že vrsto let trener pri Triglavu, klubu, ki ima v vitrini že tri velike kristalne globuse. Prva dva je osvojil Primož Peterka, zdaj je bero lovorik z novim kristalom oplemenitil še najstarejši iz skakalne družine Prevc.

Ob svojih začetkih ni izstopal od vrstnikov
In Jani Grilc že vrsto let dela s trenutno z naskokom najboljšim skakalcem na svetu. "V najmlajših letih ne, potem pa sva ves čas sodelovala, od 13., 14. leta, obdobja, ki je zelo pomembno za učenja tehnike. Takrat se je treba naučiti pravo tehniko in začetki skakati na večjih objektih. Treba je slediti tudi velikosti skakalnic, da jih tekmovalec osvoji tehnično in potem take skoke stabilizira ter jih prenaša na večje skakalnice in tekme. To je zelo pomembno obdobje," se začetkov sodelovanja s skakalnim asom iz Dolenje vasi spominja Grilc.

Prevc je v isti sezoni, ko je začel skakati v svetovnem pokalu, nase opozoril na olimpijskih igrah. Tedaj je na novinarska vprašanja, ki niso bila povezana s športom, odgovoril, da bi nagrado za življenjsko delo dal Janiju Grilcu, "ker ga je odkril in pripeljal do tja," se spominja trener. Kot pravi, je bil Peter nadarjen, a vseeno ob svojih začetkih ni izstopal od vrstnikov in je bil celo v povprečju: "V rezultatskem smislu ni izstopal kot mlajši. Ni bil med najboljšimi. Bil je pri vrhu, a ne najboljši. Videlo se je pa že tedaj, da je zelo tekmovalen. Na tekmi je naredil še kaj več, kot je pa prej kazal na treningih. Takrat je imel še določene napake v tehniki. Bil je otrok in nekateri prej, drugi pozneje začnejo skakati pravilno. To je odvisno tudi od sorazmerja rasti. Peter je imel na primer malce visok počep, odskok preveč navzgor z zgornjim delom in tako v drugem delu leta ni pridobival metrov, glede na to, da je že tedaj na mizi kazal, da je potencial. Takrat se je na primer delala ena selekcija na fakulteti za šport in se je testirala njegova generacija, letnik starejše in mlajše, po tistih parametrih in testih sploh ni prišel med deset najboljših Slovencev, ko je bilo mišljeno, da se zgradi ena mlada ekipa za Soči. To je bilo dve leti pred Vancouvrom.

Ko je popravil tehniko, je ekspresno napredoval
Podobno je povedal tudi Prevčev vrstnik in klubski kolega Nejc Dežman. Nekdanji mladinski svetovni prvak, ki je letos zaradi poškodbe in operacije izpustil skoraj celo sezono, je dejal: "Ne bom rekel, da je bil poseben. Morda na neki način, ampak je pa na drugačen način gledal na skoke kot drugi. Ko smo bili stari 12 ali pa deset, je bil v povprečju, ali pa celo kaj slabše. Nikoli ni izstopal, recimo, da je bil zlata sredina. Morda je bil malce štorast, kar bi verjetno tudi sam rekel. Z leti pa je izjemno napredoval. Preskok je naredil pri 14. ali 15. letu. Od takrat naprej, ko je prišel v svetovni pokal, je pa ves čas odličen."

Toda ob načrtnem in pravilnem delu je Prevc lahko razvil svoj talent in počasi napredoval v vrhunskega skakalca. "Treba mu je bilo spremeniti tehniko. V tistem obdobju, ko sem začel delati z njim, sem vedel, kaj je treba začeti delati. Za manjše skakalnice je bilo to v redu, a večja kot je bila skakalnica, več metrov je v drugem delu leta izgubljal. Treba je bilo spremeniti oziroma naučiti, tedaj je bil še zelo mlad. Bil je pravilno usmerjen že kot otrok, kar se tiče podpore staršev in trenerjev v klubu, treba ga je bilo pa naučiti pravilno skakati. Torej pravilen počep, ki mu dovoljuje odskok bolj direktno s prsmi in nižje, da čez prelet izkorišča rotacijo in da ima tako v drugem delu leta tako pozicijo, da ga odnaša," je povedal Grilc.

Za svoja leta vedno zelo zrel
S pravim delom se je razvil tudi v vrhunskega letalca, celo najboljšega, saj je že trikrat zapored osvojil mali kristalni globus v poletih, letos postal svetovni prvak v poletih, obenem pa je lani v Vikersundu prvi preletel 250 m in je rekorder planiške (248,5 m) in kulmske (244 m) letalnice. Poleg natančnega odriva na mizi, lahkotnega leta in elegantnega pristanka sta veliko Petrovo orožje mirnost in popolna osredotočenost. Kot pravi Grilc, je bil Prevc izjemno zrel že v mlajših letih in je vedno vedel, zakaj nekaj dela in kaj je zanj dobro: "Uspešno je izpolnjeval naloge in razumel, zakaj je kakšen trening tako pomemben zanj. Zato ga je tudi vzel na tak način, morda nekoliko bolj resno kot pa nekateri drugi. Vedel je, da bo s tem nekaj pridobil. Glede na mladost je to zelo hitro razumel. Za svoja leta je bil zelo zrel, po tej plati je bil pred vrstniki. Zato je tudi tako napredoval. Marsikateri ni vedel, zakaj mora kaj delati, čeprav se mu je razložilo. Če ni bilo takoj učinka, so delali drugače, a tako ne gre. Treba je delati počasi in izhajati iz osnov."

Prevc je vsako leto vidno napredoval in z odločnimi koraki ter postopoma prihajal vse višje, do samega vrha: "Če govorimo o Petru, odkar je prišel v svetovni pokal, je lepo začel zbirati točke, tam od 15. do 30. mesta. Pridobival je izkušnje na najvišji ravni, a že takrat skakal na taki ravni, da je prihajal do točk. To je bil lep začetek, na katerem se je vsako sezono dalo graditi in narediti vsakič še več. Peter tudi v pripravljalnem obdobju razume, zakaj je maja tako, zakaj je junija tako in je treba toliko pozornosti nameniti fizični pripravi. Tisti treningi so dva meseca res težki. Trening je takrat monoton in fizično zahteven. Tako tudi malce glava trpi zraven, ampak če to veš, da potrpiš, je to velika naložba za naprej in si narediš osnovo za razvoj eksplozivnosti, ko se trening spusti in se gre bolj na podrobnosti."

Poleti večji poudarek na tehniki
Peter je najprej kar nekaj časa potreboval, da je skočil na oder za zmagovalce in nato tudi do prve zmage. Medalje z velikih tekmovanj so bile sprva srebrne in bronaste, letos pa je vse uspehe pozlatil oziroma je dokončno stopil na vrh. Po dveh drugih mestih v svetovnem pokalu je letos pometel s konkurenco in z imenitnimi ter neverjetno konstantnimi nastopi dosegal rekorde in osvojil veliki kristalni globus. Že lani je bil izvrsten, a mu je skupna zmaga v svetovnem pokalu za las spolzela iz rok, ko je imel enako število točk kot Severin Freund, a je Nemec dobil pokal zaradi večjega števila zmag: "Nedvomno je bila tudi lanska Planica dodatna motivacija, ker vem, da takrat po tistem finalnem skoku v nedeljo se je videlo, da je zelo razočaran in potrt, ko je videl, kako se je razpletlo. Že ko smo govorili čez pol ure, ko je tisti šok popustil in so se misli umirile, se je zavedal, da je bil velikokrat lani še okoli 15. mesta ali pa okoli deseterice. Zavedal se je, da je treba tehniko spraviti na višjo raven in jo bolj stabilizirati."

In naredil je neverjeten napredek. Poleti mu je uspelo napraviti preskok, da je iz vrhunskega skakalca, v bistvu najboljšega v svetovnem pokalu, postal skoraj nepremagljiv. Dobil je 15 od 29 tekem, popravil rekord po številu zmag v eni sezoni, po številu stopničk, točk ter povprečni osvojitvi točk na eni tekmi v zimi. Kako je sploh tak preskok mogoč? "Lani aprila sem naredil analizo, kako je šel njegov potek v smislu tehnike tudi poleti. Videlo se je, da je poleti, ker smo dajali velik poudarek moči in eksplozivnosti, imel v tehniki precej nihanj. So bili vrhunski skoki, pa potem spet povprečni. Tako smo vadbo v večji meri podredili tudi specialni pripravi, ki vpliva na boljšo tehnično izvedbo skokov, občutkov za počep, za odskok, za let … Tako je že letos med poletjem skakal veliko bolj stabilno, saj smo izpustili nekje deset odstotkov tega "energetskega" treninga in posvetili to tehniki. V moči je že prejšnja leta naredil tako velik napredek in smo rekli samo, da se to zadrži, obenem pa se tehnika spravi na res vrhunsko raven, predvsem v smislu stabilnosti."

Dežmanu se je zdel vsako tekmo močnejši
"Bil sem samo na prvih dveh tekmah in se mi je že takrat zdel precej bolje pripravljen kot prejšnja leta. Vedno je imel na začetku malce težav, Zdaj pa je bil že v Klingenthalu drugi. Na vsaki tekmi se mi je zdel močnejši. Potem je nizal tista druga mesta, v Rusiji pa je steklo. Treningi se niso bistveno razlikovali od prejšnje sezone. Morda kakšna malenkost sem in tja. Skakalo se je približno enako in na enakih skakalnicah kot lani. Morda je v glavi naredil dodaten preskok ob koncu priprav v Oberstdorfu, ko ga je Domen preskakoval, pa je rekel, ne, ne boš me (smeh),"
je dejal Dežman.

Toda kljub vrhunski pripravi in treningih se vendarle težko računa že na zmagovito sezono, kaj šele oplemeniteno z nepremagljivimi dosežki in številnimi rekordi. O tem je Grilc povedal: "Glede na to, kar je kazal v pripravljalnem obdobju, smo računali, da bo imel uspešno sezono. Nikoli pa ne moreš računati na tako vrhunske rezultate, saj se ve, kako je tanka meja med odličnimi in povprečnimi rezultati. Vidi se, da je med temi zadnjimi sezonami dozorel. Tudi v psihološki pripravi, kjer je že sicer zelo močan. Obenem pa tudi v izvedbi skoka, v sami tehniki smo odpravili napake, ki so se mu lani še pogosto pojavljale. Tega je vse manj. To je potem sklop okoliščin, ki so pripeljale do tako vrhunskih rezultatov."

Tudi ob napaki še vedno dobri rezultati
In letošnja sezona je bila res nekaj posebnega. Doslej še nobenemu skakalcu ni uspelo dobiti vseh vrhuncev ene zime, obenem pa tudi ne skakati tako izjemno in konstantno skozi vso sezono. Vendarle gre za zelo specifičen šport, kjer odloča toliko dejavnikov. Že sam skok je sestavljen iz več faz, tu so profili skakalnic, ki ne ustrezajo vsi vsem enako, vsaka napaka se zelo pozna, odvisno je tudi od opreme, nazadnje pa so še vremenske razmere. Prevc je tudi nekajkrat imel veliko smolo. Tako je bilo v Oberstdorfu, ko so se v strokovnem štabu ob zares slabih razmerah že ustrašili, da je na prvi postaji novoletna turneja izgubljena, pa je Peter vseeno skočil vrhunsko in s tretjim mestom zadržal varno razliko, ki jo je z naslednjimi tremi zmagami zlahka premagal.

"Z vsako tekmo avtomatično pride do adrenalina, ko ne veš, kaj bo. Nedvomno pa je, da, ko imaš tako vrhunskega tekmovalca, je veliko lažje, saj veš, da ne bo naredil kakšne neumnosti. Četudi so slabše razmere ali pa se prikrade napaka, je še vedno dober rezultat. Veš, da praktično variira le od prvega do desetega mesta. Zdaj je veliko bolje, ko so vetrovne izravnave in so rezultati veliko bolj realni. Veš pa točno, da če je preveč, je pa preveč in ni možnosti. Se ne da. Vedno pa se ne moreš izgovarjati na razmere," pravi Grilc.

Petrovo skakanje se zdi popolnoma lahkotno
Vsak uspeh poplača dolga leta trdega dela in odrekanj: "Nedvomno so to zelo lepi trenutki. Če gledaš nazaj, koliko je bilo treningov in dela vloženega, pridejo tudi problemi, ko mora biti oprema prava, koliko je potovanj in podobno, to pomeni zadoščenje za vse skupaj. Rečeš si, da se je izplačalo včasih, ko je bilo res težko potrpeti. Praktično v te probleme on sploh ne sodi. S Petrom je res užitek delati, obenem pa mi je všeč, ker je vsako leto še zahtevnejši do sebe in želi točna pojasnila, da se razčisti, in to je zelo v redu, ker potem ni treba iskati kakšnega krivca ali kar koli, kar se pri vrhunskih tekmovalcih lahko zgodi."

Vso skakalno elito je Prevc letos navdušil. Kot je razkril glavni trener Triglava, so trenerji drugih reprezentanc že na polovici sezone dejali, da je njegovo skakanje tehnika prihodnosti, saj ima najbolj izpopolnjeno skakanje, predvsem drugi del letenja, ko se vidi, kako pridobiva metre in koliko hitrosti ohranja, kako drži telo in smuči. Ko se vse skupaj združi celoto, da rezultate in se približa skakalni popolnosti: "Če njega gledamo, kadar skoči svoje boljše skoke, se vidi kakšen perfekcionizem je to. Sploh se ne vidi, da takšno silo vloži na mizi, ker je v tehničnem smislu to tak perfekcionizem. Vse je videti zelo lahkotno. V zraku leti zelo elegantno in ohranja hitrost za drugi del, kar mu tudi spodaj prinaša veliko metrov. Ima tudi velik občutek za plovnost, česar prej ni imel. Ni imel pa tudi zato, ker do takih daljav sploh ni prišel."

"Marsikdo se lahko po njem zgleduje"
Prevc je s fantastično sezono poskrbel za val navdušenja med navijači, ki so najprej romali v Bischofshofen, nato še na Kulm in pripravili nepozabno vzdušje v Planici. Slovenijo je zajela prava skakalna evforija. Po besedah Grilca pa Prevc ljudi ni navdušil le z rezultati, ampak tudi s svojo osebnostjo, obnašanjem in skromnostjo: "Mislim, da je Peter najboljša stvar, ki se je zgodila skokom in športu nasploh. Kot osebnost je ljudem všeč, ker se lahko marsikdo po njem zgleduje. Prirasel jim je k srcu. Ne govori veliko, a veliko pove. Ne poznam, pa ne zato, ker jaz delam z njim, a šport spremljam ves, in se ne spomnim, da bi bil neki športnik še vedno tako preprost in spoštljiv do vsakogar, obenem pa tako realen ter pošten, kot je Peter. To ga še dodatno krasi kot šampiona. To je vzorčen primer, kako naj bi se ljudje obnašali tudi na drugih področjih.

"To je izjemna stvar za ta šport. Podmladka je zdaj res veliko. V našem klubu je začetnikov nekje 90, trener je pa en, sem pa tja dobi dva pomočnika, če imata čas. Dobro je za naraščaj, dobro je z vidika pridobivanja pokroviteljev, vse samo pozitivno," je dodal Dežman, ki Prevca pozna že približno 15 let, bila pa sta tudi sošolca na srednji šoli v Kranju, kjer imajo po Nejčevih besedah v navezi s skakalnim klubom odlične razmere za delo, kar tudi pripomore k odličnim izidom kranjskega kluba, kjer skačejo tudi preostala brata Prevc in Robert Kranjec, ki je letos dvakrat zmagal.

Možnosti za napredek vedno so
In kako naprej. Za takšnega športnika, ki gleda na svoje delo in ima tako jasno zastavljene cilje, urejene misli in je tako mentalno močan, se ni bati, da ne bi našel novih izzivov. Grilc pa verjame, da lahko superšampion še napreduje: "Možnosti za napredek vedno so. Vsaka sezona se začne iz nič. To pomeni, da je treba iti od začetka v smislu kondicijske in tehnične priprave. Tudi morfološke, se pravi, da je teža ustrezna višini v pripravljalnem in tekmovalnem obdobju. Ves čas je treba te meje loviti, da se v sezono pripelje vse v enem sorazmerju in optimalnem stanju. Samo potem lahko pričakuješ vrhunske rezultate. Težko pa je napovedati, da bo taka sezona, ali pa še več. Temu je treba slediti, če je vse po načrtu, potem rezultati pridejo. Napredovati pa se da z vidika izkušenj, ki jih imaš za nazaj. Črpaš iz prejšnjih izkušenj in se s tem izogneš manjšim ali večjim napakam, ki so se včasih še prikradle."

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
3rac
# 21.03.2016 ob 08:04
Z očetom sva vsa leta veliko v kontaktu. Nikoli ni nič dvomil in rekel, zakaj pa tako trenirate, zakaj greste pa tja in zakaj Peter ne gre tja, ali pa Cene in Domen. Ve, da gre tja, kamor zasluži.

Upam, da to preberejo vsi tisti novodobni pametnajkoviči, ki se hodijo v šolo kregat z učitelji in izsiljevat , če genialni sine dobi malo slabšo oceno, na treninge "fehtarit" trenerje, da ga uvrstijo na tekmo...itd.itd... potuha ni nikoli nagrajena, nikoli!
Prevci so svojim naslednikom privzgojili vse tisto, kar je zlata vredno! Kapo dol!
Bibka7
# 21.03.2016 ob 07:50
Tale Jani Grilc je zlata vreden.
pozitivc
# 21.03.2016 ob 07:32
A je kje posnetek, ko je Lanišek Cerarju prjavu: " peace, ljubav bok!" :)
GUESS
# 21.03.2016 ob 07:21
Naslednja leta pa Air Prevc Co. (Peter, Cene, Domen) in ostali naši razturajo.
Voly
# 21.03.2016 ob 08:53
Takole. Sezone je konec, zdaj bo nekaj vikendov kar malo abstinenčne krize, potem me bo pa potolažilo toplo vreme.
V Planici sem bil v petek in nedeljo, nima smisla ponavljati kako veličastno je bilo, ker je že vse bilo napisano. Napisal bom le to, da si človek po takšnih dnevih nabere neverjetno veliko energije za vsakdanje življenje, ki seveda ni vedno samo z rožicami postlano!
Neizmerno sem bil v nedeljo ponosen, ko smo že tretjič poslušali našo himno in so k meni in svaku pristopili Norvežani in nama čestitali, kot, da sva midva osvojila vse te lovorike. Videti je bilo zelo iskreno.
O Petru le tole, fant je pač nekaj posebnega, mislim, da takšnega športnika Slovenija že dolgo ni imela, po karakterju ga jaz primerjam S Štukljem, ki je bil tudi tako skromen, delaven, iskriv in naravno inteligenten. To pa so lastnosti, ki delajo šampione!
Zelo sem vesel za Kranjca, še okoli novoletne turneje sem se moral tu gor prepirati s tistimi, ki ste ga po tistem hudem padcu pošiljali v penzijo, sedaj je pa s 603 točkami pristal na zelo uglednemu 13. mestu v skupni uvrstitvi, tik pred novim našim fenomenom Domnom Prvcem, ki pa je manjkal na tretjino tekmah in je naša velika rezerva prihodnje leto, ko bomo napadli ekipno prvo mesto, kar bi zame bil res vrhunec slovenske skakalne šole!
To šolo poosebljata Janus in Grilc, dva trenerja, ki se izvrstno dopolnjujeta, sta nedvomno trenerski par, ki si ga bodo začeli želeti vsi, ki imajo vsaj malo ambicij narediti vrhunsko skakalno ekipo. Janus je izreden motivator in zna v ekipi narediti pozitivno energijo, Grilc pa o moderni tehniki ve vse in zato tudi pišem o slovenski šoli skakanja, ki predvsem v poletih nima konkurence v svetu!
Za konec, upam, da ne bodo v naslednji sezoni drastično spreminjali kakšnih pravil, malo me skrbi, saj takšna Petrova dominacija sigurno frustrira ostali skakalni svet in bodo gotovo poskušali kaj spremeniti! Sicer pa, Peter se bo novitetam znal hitro prilagoditi!
juk
# 21.03.2016 ob 08:18
Ja veliko ljudi mi je že omenilo da je tale Grilc pravi mojster svojega poklica. Najboljši trener za tehniko na svetu.
kramci
# 21.03.2016 ob 07:37
Pero in vsi skakalci z trenerskim štabom vred so carji. Kako so letos združili vso Slovenijo, neverjetno. Tolk solz sreče kot sem jih letos pa še ne.
juk
# 21.03.2016 ob 08:28
Prevci so nekakšen proizvod izjemne starševske vzgoje in izjemnega načrtnega dela trenerjev
fender6
# 21.03.2016 ob 08:39
V naslednjih letih bo Petra Prevca premagal Prevc Domen!

to so preuranjene izjave. Domnovo telo je še v razvoju in se lahko razvije v 'napačno smer'. Končna oblika telesa bo tudi vplivala na njegovo tehniko in noben ne ve, kako bosta on in njegova tehnika zgledala čez 5 let. Ne gre pozabit koliko mladcev je v zgodovini skokov tako burno in hitro prišlo v ospredje, potem je pa z isto brzino njihova 'magija' tudi ugasnila.
Žgance jest pa biti potrpežljiv....

Je pa seveda za prehvalit trenutno stanje! In prav fenomenalno je da se z bratom tako razlikujeta, čeprav sta oba ful uspešna. Ta dva brata k izboljšavam tehnike doprineseta več kot 50 drugih skakalcev skupaj. To je res zanimivo in enkratno!
mustafa
# 21.03.2016 ob 07:27
Ni kaj za dodati, Peter je res v vseh pogledih pravi Šampion.
fender6
# 21.03.2016 ob 08:20
Petrova tehnika je res revolucionarna. Če smo odkriti, jo niti sam ne dohaja popolnoma, res uni pravi 'prevc skoki' mu uspejo v 60% primerov in takrat nabije najmanj 10 točk prednosti pred drugim in 15 pred tretjim. Zdaj ga bo celo poletje konkurenca poskušala posnemat in lovit.

Ravno včeraj me je šokiralo na kako starinski način je skočil ammann, priletel v poden s ful višine in sem bil prepričan da njegove krhke nogice ne bodo zdržale doskoka in se bo raztreščil. Omenjam ammanna zato, ker se spomnim kako je bil v špica časih ultra moderen po tehniki in samo zaradi nje tako uspešen, on nikoli ni bil skakalec na surovo moč, zdaj je pa povsem zastarel. Yep, tehnika se še vedno dramatično spreminja.
Nemci so povsem zastareli, tudi avstrijci z izjemo krafta in ni čudno da smo največkrat posebej na letalnicah gledali slovence in norvežane.
Zanimivo, da je starček Kasai po tehniki veliko bolj moderen od prej omenjenih

Če se spomnimo previh sezon, je pero rezultate veliko bolj dosegal z odrivom. Se spomnite njegove dominance na tekmah z vetrom v hrbet? Zdaj se je razvil v druge vode in nekaj zelo unikatnega. Priznam da ne vem natančno zakaj se toliko izpostavlja drugi del leta. Meni se zdi predvsem super glede prehoda iz odskok v let, se pravi eno 30 m po mizi in in tista zadeva če mu uspe se mi zdi ključna. In ko mi to izgleda tip-top, potem zmeraj odleti proti rekordu, redko dobim napačen filing.
Me pa čudi da v tekstu nisem opazil tudi omembe zvišanja zaletne hitrosti. Verjamem da zdaj bolje čepi za sam odskok, ampak je pa ipak bistveno da razvije tudi večjo hitrost. Brez tega ne bi bil tako fenomenalen letos.

p.s.
Zanimivo bo gledat tudi razvoj Domnove tehnike, ki je pa spet čisto nekaj svojstvena.
Saturn
# 21.03.2016 ob 10:26
Izjava tega Nemca je brez veze. Če zanemarimo dejstvo, da so pri Šnirlcu vedno očitno čakali na dobre pogoje, je pa nesporno sledeče. Vetrna izravnava je nekaj česar je bil deležen Prevc in tudi njegovi tekmeci. Tako kot ni Prevcu ta izravnava samo pomagal tako tudi ni drugim samo škodila. V povprečju so bili precej izenačeni. ampak bistveno je, da so jo imeli vsi in proti njim je Prevc tekmoval. V Šnirlcovih časih pa izravnave ni bilo ampak je ni bilo za nikogar! Torej sta in Prevc in Šnirlc tekmovala s svojimi nasptoniki, ki so imeli enake okoliščine kot onadva in Prevc je csvoje tekmece pač večkrat premagal kot Šnirlc. To je vse. Če pa zraven dodamo še prej omenjeno dejstvo o favoriziranju Šnirlca pa je Petrov dosežek še toliko več in ne manj vreden!
Voly
# 21.03.2016 ob 10:16
Neke vrste vetrne izravnave je Schlienzauer že imel, saj so pri njem dosledno čakali na ugoden veter, veliko bolj, kot pri drugih!
EnaK
# 21.03.2016 ob 09:33
Hvala Peter Prevc, Robert Kranjec in ostali slovenski orli za nepozabno sezono in za vse napete, prekrasne trenutke. Odpocijte si na zasluzenem dopustu, potem pa od zacetka novim zmagam naproti. Da bi ostali zdravi in brez poskodb.
Navijaci vas bomo z veseljem podpirali se naprej, v dobrem in slabem.
Voly
# 21.03.2016 ob 08:23
raknac navi
Te uvrstitve so : 11,6,4,5,9 in 5.
Pri edini uvrstitvi, ko letos ni bil med 10, je bil edini krivec res slab veter!
likid
# 21.03.2016 ob 09:21
Malo sem šel pogledati, kdaj nazadnje Slovenec ni zmagal v poletih.

Slovenski letalci so zmagli že na 8 poletih zapored + Prevc je postal še svetovni prvak. Zadnja zmaga neslovenca je bila Freundova na drugi tekmi v Vikersundu februarja 2015 (na tej tekmi je padel aktualni svetovni rekord Fannemela). En dan prej pa je tudi zmagal Prevc z 250m.

Torej lahko rečemo, na zadnjih 11 individualnih tekmovanjih v poletih je bilo Slovenskih zmag 10...
bjorndalen-tiala
# 21.03.2016 ob 08:59
Ta druga faza leta, pri kateri pridobiva, je bila ocitna predvsem v Kulmu, Planici in v Insbrucku. Poglejte fazo leta pri njemu in naprimer Forfangu. Pero dobesedno na koncu izvlece tistih 10 metrov, kaj je posledica hitrosti in obcutka za letenje. No glede clanka, osebno mislim, da je za uspeh posameznika najbolj pomembno razumevanje sporta, za kar je potrebna tudi pamet in pri Petru se vidi da je bister, in pa seveda delo v neizmernih kolicinah. Talent mislim, da se celo da razviti, ker mislim, da bi se ga dalo definirat na ta nacin, da ima nekdo za nek sport, boljse razvit obcutek. No vsaj na podlagi mojih izkusenj je tak. Tisti, ki res trenirajo v veliki meri in vedo v cem je smisel treninga postanejo sampioni. BRAVO PETER, s to sezono, mi je omogocil, da sem videl perfektno sezono v smucarskih skokih, pa sem vedno mislil, da je kaj takega nemogoce, zaradi specificnosti sporta, pa se od Slovenca, to je najlepse.
arhitektka
# 21.03.2016 ob 10:17
zzob
Nemški trener Schuster je za nemško Tv relativiziral "zgodovinsko" dominanco Prevca, rekoč, da ne bi mogel trditi, da je Pero letos bolj dominiral kot Schlierenzauer v tisti rekordni sezoni, saj da je imel Pero za rekord v št. skupnih točk in zmag na voljo več tekem kot Schlieri, pa še vetrne izravnave v času, ko je Schlieri dosegel oba rekorda, niso poznali.

Je potrebno najdet nekaj tolažbe po taki dominaciji, veš.

Sicer nisem strokovnjak, ampak če letos ne bi bilo vetrne izravnave in možnosti spreminjanja naleta med tekmo, bi gledali otroške skokce. Žirija bi morala upoštevati, da Peter ob perfektnem skoku druge preskoči vsaj za 10 m in da se ne bi raztreščil v podnu, bi skakali z blazno prenizkega zaletišča za vse ostale.

Tko da takole primerjanje ravno ne drži vode in je strašno nespoštljivo.
pozitivc
# 21.03.2016 ob 08:05
@OMNIC

Mogoče zato ker ni placa. :). Me pa bolj moti, da ni blo podelitve za pokal narodov za punce. Če bi seštel punce in fante, bi pa naši zmagal pokal narodov! :)
Uomo Tigre
# 21.03.2016 ob 09:23
V petek sem bil tam.
Neverjetno kakšna pozitiva energija. Moč slovenstva v najbolj pozitivni različici.
Peter in co, so navdih za vse nas, da damo več od sebe in postanemo boljši ljudje.
Tako bomo postopoma rešili vse naše težave v družbi.
stone77
# 21.03.2016 ob 09:11
Peter je človek,ki ga odlikujejo samo najboljše karakteristike.Te so človeku položene v zibelko,tega se ni mogoče naučiti.Njegova športna pot je za v učbenike za vsak šport,ne samo za skoke.Njegova pot je bistvo,oz.temelj vsakega športnega psihologa.
To,kar imamo z njim je največ...kar se lahko ima.
Tak človek se rodi na vsake toliko desetletij.
Ampak,ker smo mi en res poseben narod se nam je mogoče zgodilo.da je sedem let kasneje iz istega gnezda poletel še en tak orlič..
top
# 21.03.2016 ob 08:23
Trirac.
Niso vsi trenerji in učitelji kot Grilc.
OMNIC
# 21.03.2016 ob 07:54
Nepozabna sezona. Planica? Enkratno, vse se je poklopilo: naši uspehi, gledalci in vreme!
Mimogrede, ali kdo ve, zakaj ni prišla na podelitev Daniela Iraschko Stolz?
In še eno vprašanje za vse: zakaj pri moštveni razglasitvi pride na oder le Norveška kot zmagovalka?
KrNekej
# 21.03.2016 ob 10:08
Kar se tiče Janija Grilca se strinjam, da je vreden zlata. Premalo se o njem govori, mislim, pa da tud sam noče, da bi bil v ospredju. On res ve, kako in kaj. Naredil je že Peterko, zato, zveza, pazite, da nam ga ne "odkupijo" kakšni Poljaki, Avstrjici... Resno.
Še ena zgodbica. Se spomnim, ko se je Preterka, po nekaj slabih sezonah, hotel vrniti. Takrat so ga prevzeli neki drugi "strokovnjaki". Srečal sem Grilca na neki poletni tekmi v Kranju, skakal je tudi Primož. Primož ni nič pametnega spravil skup. Grilc je vse gledal, se samo čudil in bil, ne vem, žalosten, potrt, tako nekako. Sem ga takrat vprašal, kaj pa je s Peterko, a bo prišel nazaj. Pa je rekel "Ne vem kaj delajo, to ni.." naprej pa ni hotel govorit.
v.t.
# 21.03.2016 ob 09:20
Za konec, upam, da ne bodo v naslednji sezoni drastično spreminjali kakšnih pravil, malo me skrbi, saj takšna Petrova dominacija sigurno frustrira ostali skakalni svet in bodo gotovo poskušali kaj spremeniti! Sicer pa, Peter se bo novitetam znal hitro prilagoditi!
------------------------------------------
Imate prav! Spominjam se, kako so v času dominacije Ingemarja Stenmarka spremenili in zakomplicirali način točkovanja, da bi ga lahko Avstrijci in ostali dohiteli...Prvih pet tekem so štele vse točke, po tem pa so štele le točke, ki si jih dosegel, če si bil boljši kot na prvih petih tekmah.
nekaj takšnega. Kakorkoli, ni se jim izšlo...
Športnik je Športnik in mu nobena stvar ne more do živega.
In tak je bil Stenmark. In tak JE Peter Prevc.
jbtnm
# 21.03.2016 ob 09:27
Sem kar malo nevoščljiv, ker ste že pred menoj napisali vse. Posebej tisti, ki se malo bolj spoznate na te stvari. Skratka rezultatsko izvrstno, mega, nepozabno. O Petru ni za izgubljati besed: dragulj, ki se je rodil v eni časti vredni družini brusijo ga pa idealni filigrani z Grilcem in Janusom na čelu (zelo simpatična ekipa). Članek pa tudi super. Pero oddahni se malo potem pa kot lokomotiva popelji naš mali vlakec v nove zmage 2016/2017.
Cini Minis
# 21.03.2016 ob 08:24
V naslednjih letih bo Petra Prevca premagal Prevc Domen!
booster
# 21.03.2016 ob 11:02
@fender6

Všeč mi je, da si omenil tehniko. Letos (pa tudi lani) smo jih videli precej, ki enostavno nimajo tehnike za letenje oziroma sploh ne znajo leteti, presenetljivo tudi Norvežani - vsaj takšno je moje mnenje. Absolutno previsoka parabola leta - tisti Japonec Kobayashi je bil strahovit v tem segmentu.

Še danes se dobro spomnim izjave Romoerena iz leta 2005, ko je pokomentiral rekordni polet in dejal, da je poskrbel samo, da ga na začetku ni odneslo previsoko in da je ohranil hitrost, potem pa se je samo ulegel in jadral v dno. Zares leteti znajo samo še Prevc, Kranjec in Kasai, ostalim se pa tu ali tam posreči.
dalenck
# 21.03.2016 ob 10:14
Hvala slovenski orli za dejanja v tej zimi, za čudoviti vikend...Bil med množico v petek in v soboto in takšne pozitivne energije, toliko pozitivnega nacionalnega naboja, kako lepo je skakalcem uspelo združiti toliko slovencev, to je neponovljivo...Enkratni občutki...Sedaj si želim le eno, da bi do decembra crknili vsi mediji z raznoraznimi frustracijskimi naslovi in slikami bedastih politikov, ki razdvajajo narod, decembra pa verjamem da bodo zopet prišli naslovi, kot smo jim bili priča, ker takšna dejanja delajo ljudi pozitivne in samo s pozitivno energijo se da v življenju kaj naredit...Res bravo športniki, bravo Robi, bravo Peter!!!!Poklon!
rarock
# 21.03.2016 ob 09:52
Bravo Tilen , bravo Jani. Tale intervju pa eden najbolj informativnih tedna, saj gre tako v zgodovino (Peter i izstopal pri 10 letih) kot tudi v detajle zakaj se je letos še toliko izboljšal.
am shagar
# 21.03.2016 ob 13:54
Kaj je dejal Schuster sploh ni pomembno. Pomembno je, da bo moral spremeniti tehniko svojih skakalcev. Predvsem pri mlajših. Freund je dvolj dober in se da s popravki stvari izboljšati. Za kakšnega Wanka, ki gor v luft skače, je verjetno že prepozno. Od Avstrijcev razen Krafta in Haybecka ni pričakovati kakšnih pretresov. Vprašanje je kaj bo z Gregorjem. Tu je potem še falanga mladih Norvežanov, ki so zelo blizu. Pa seveda Stoch, ki večno ne bo zanič. Je predober. Kar se pa Malysza tiče pa je tip osvojil 3 zaporedne globuse. In se po razpadu vrnil in osvojil še enega. Več ni treba povedati. Primerjali pa jih bomo lahko po končani karieri. Umetnost je obstati na vrhu in v vrhu kot npr. Ahonnen. Peter je zanekrat na dobri poti.
rdeca caplja
# 21.03.2016 ob 10:21
Bravo vsi, ki ste mu blizu in ga pravilno usmerjate.
tzs123
# 21.03.2016 ob 19:49
Tole kar je pokalzal v letošnji sezoni Peter Prevc je pa res neverjeten dosežek. Vsa čast! Zmaga v svetovnem pokalu z več kot 800 točk prednosti zanesljiva zmaga na novoletni turneji le na prvi tekmi mu je žitija vzela zmago drugače pa vsepovsod najboljši pa naslov svetovnega prvaka v smučarskih poletih potem pa še rekord po številu osvojenih točk po številu zmag in po številu stopnič. Pa še osvojil mali kristalni globus in le svetovni rekord je še manjkal. Ta sezona bo zanj za celo ekipo in za navijače nepozabna. Letos je bil res izjmen. Tudi Freund je bil odličen a imel tudi nekaj kiksov pa tudi Gangnes ki je na koncu sezone slabše skakal in Hayböck ki je na začetku sezone precej slabše skakal. Forfang pa je bil v dtugem delu sezone vedno boljši. Kraft precej slabši kot lani. Tande je bil včasih izjemen ko pa so bile razmere malo slabše pa je slabo skočil. Kasai itak legenda. Res je izjemen pri 43 letih. Freitag v prvem delu odličen toda na stopničkah ni bil niti enkrat na stopničkah v drugem delu pa precej slabši. Fanemel povprečen. Kar se tiče naših škoda ker je inel Kranjec poškodbo ker v drugem delu je bil izjemen. Še v Zakopanah je imel 33 točk na koncu pa kar 603. Je pa dokazal da je eden najboljših letalcev na svetu vseh časov. Ima kar 198 poletov prek 200 metrov. Domen največje odkritje letošnje sezone. Pri 16 letih je bil dvakrat drugi na koncu bil 14. pa izpustil več kot 10 tekem. Pa nikjer ni nobenega pravila da pri 18 letih ne sme skakat na letalnicah. Kot je Jelko reku da lahko skače ampk Janus ni pustil. To je bila trenerjeva odločitev. Tepeš pa letos v zelo slabi formi Lanišek pa je v prvem delu bil izjemen v drugem pa popustil. Hvala je v drugem delu osvojil nekaj točk v prvem ni skakal. Upam da bo naslednje leto skakal tudi Cene Prevc ki je imel letos veliko težav z zdravjem pa Pavlovčiča bi si želel v ekipi. Damjan bo naslednjo letos najbrž že skakal. Kot velik ljubitelj smučarskih skokov pa bi si želel da vrne Schlierenzauer in se bori s Prevcem ter da na konvu zmaga Peter. Pa tudi punca naj bi ga zapustila toda to ni pomembno pa še poškodoval naj bi se na smučanju. Škoda ker je že konec sezone. Letos super vzdušje v Planici in vsa čast vsem navijačem ki so peli Zdravljico. Tudi Robi je bil odličen. Škoda ker je bil Bardal le gledalec v Planici. Res škoda ker je končal kariero. Ammann pa se naj čim prej nauči narediti telemark.Upam da bo Peter tudi naslednjo sezono najboljši vendar tole bo zelo težko ponovljivo. Malo bom pogrešal doktorja da bi kaj smešnega povedal. Zaslužen počitek za naše potem pa naslednjo sezono po nove uspehe. Škoda ker bo svetovno prvenstvo na Finskem. Janus pa je naredil velik napredek in tudi Grilc Frank in ostali.
pinkfranc
# 21.03.2016 ob 15:35
tako da Pero, več kot odlično si zafilal manjko Tine Maze v zimskih športih!!!
Ska'ara
# 21.03.2016 ob 12:33
Nepozabna sezona. Planica? Enkratno, vse se je poklopilo: naši uspehi, gledalci in vreme!
Mimogrede, ali kdo ve, zakaj ni prišla na podelitev Daniela Iraschko Stolz?
In še eno vprašanje za vse: zakaj pri moštveni razglasitvi pride na oder le Norveška kot zmagovalka?


Iraschko-Stolzeva je verjetno na dopustu, sezona za dekleta se je končala že nekaj časa nazaj (Staretovo podajanje mnenj se mi zdi skrajno neokusno, pač ima svoje razloge, je pa ona ena bolj fair-play športnic in zelo priljubljena med sotekmovalkami. Mislim, da je enkrat posodila svoje smuči našim, ker so njihove pripotovale prepozno).
Na podelitvi za pokal narodov pa vedno pridejo samo zmagovalci. Vedno je bilo tako.
pavaroti333
# 21.03.2016 ob 10:07
PRAVIJO DA ZAMAH METULJEVEGA KRILA
LAHKO POVZROČI ORKAN PO CELEM SVETU
ČAKAM (TRIS) BRATOV PREVC- BODO POMETALI VSE PRED SABO
ČESTITAM
schultz23
# 21.03.2016 ob 16:28
si bom sposodil citat jakova faka:

zakaj v planici ni bilo chucka norrisa? ker se je bal, da bo poražen :D
tupamaross
# 21.03.2016 ob 14:47
Za včerajšnji zadnji skok je prejel 3 dvajsetice.
nevem
# 21.03.2016 ob 11:24
Peter ima brez dvoma idealno razmerje med uporom in vzgonom. S tem ohranja hitrost v drugem delu leta ob optimalni višini leta.
V eno skrajnost gre v tem primeru Forfang (Aman) , ki v prvem delu izrabi vzgon na račun upora, s tem pridobi veliko višino... in izgubi hitrost. Dolžina je lahko sicer velika, vendar pri ekstremno dolgih skokih enostavno nima več možnosti optimalnega doskoka, saj doskoči pri bistveno večjem kotu, kot ostali.
Druga skrajnost je Kranjec, ki na račun manjšega vzgona in s tem upora, ohrani hitrost v prvem delu in nato v nizkem letu ob večji hitrosti doseže iste daljave. Kar pa je lahko problem v hrbtnem vetru ali pri skakalnicah z izrazito nizko krivuljo leta.
Za korekcije posameznih skakalcev z eno ali drugo "mano" se sliši sila enostavno, vendar je resnica zelooo daleč od tega.
raknac navi
# 21.03.2016 ob 11:14
Gledam zdaj posnetke tekem. Katastrofa od prenosa. Studi kr neki, nobene inovativnosti, dolgcas. Nobene pametne analize, kaj sele video analize. Tudi Stare beden. V svoji zaslepljenosti sploh ni pogruntal da se norvezan in avstric borita za tretje mesto v skupnem.
Sama rezija prenosa bedna. Reakcije tekmovalcev slabo polovljene itd. Skratka beda.
dalenck
# 21.03.2016 ob 10:15
Bravo seveda tudi Janus, Grilc in ostala ekipa!!!Hvala za takšen vikend in za takšno sezono.
raknac navi
# 21.03.2016 ob 09:02
Hvala Voly. Tudi te stevilke povejo za kako izredno sezono je slo.
alcatraz
# 21.03.2016 ob 20:51
Jani Grilc že vrsto let bedi nad razvojem Petra Prevca, najboljšega skakalca na svetu, ki ima za sabo nepozabno sezono, kjer je, kot pravijo trenerji tekmecev, s tehniko prihodnosti osvojil, kar se je dalo.

No, o tem sem flancal na začetku sezone.
Trenutno imamo v tej športni disciplini svetovne strokovnjake no.1. Tehnika skoka, ki narekuje prihodnost tega športa! Od katere se vsi učijo!
schultz23
# 21.03.2016 ob 15:33
štuli se kocjančič in noben drug.... on---potem dolgo nič.... pa še malo njega...potem pa vsi ostali... poglejte podelitev... on bi moral dati medaljo prvemu in nato še globus...tako je pa dal vsem medaljo in globus...ostala dva sta pa samo čestitala.... in zagotovo vesta zakaj se ne smeta buniti... zame šlamparija, ki je pokvarila tako veličastni teden...

drugače pa... že dolgo ni bilo tako veliko sreče in veselja na enem kupu v tako kratkem času...
m00nchile
# 21.03.2016 ob 11:34
booster & nevem sta zadela žebljico na glavico, polet Forfanga me je kar malo ustrašil. Lepo se tudi vidi, zakaj je Vikersund tako na silo nasut, da slabši pristajajo na puklu, ker z izjemo okoli 5 ljudi skakalci preprosto nimajo prave tehnike za letalnice in jih odnaša previsoko.
Strokovnjak
# 21.03.2016 ob 10:59
OMNIC
# 21.03.2016 ob 07:54
Nepozabna sezona. Planica? Enkratno, vse se je poklopilo: naši uspehi, gledalci in vreme!
Mimogrede, ali kdo ve, zakaj ni prišla na podelitev Daniela Iraschko Stolz?
In še eno vprašanje za vse: zakaj pri moštveni razglasitvi pride na oder le Norveška kot zmagovalka?

Verjetno je že imela rezervirano in plačano kakšno potovanje, podelitev za ženske bi originalno morala biti en teden prej v Romuniji, zamenjavo so objavili šele pred cca 10-imi dnevi. Če bi ona osvojila globus bi gotovo v vsakem primeru prišla, za 2. mesto pač ne (je bila 2. že večkrat). Nasploh tudi v smučanju pri teh skupnih podelitvah 2. in 3. pogosto manjkajo.
Oder je premajhen za 60-70 ljudi.
v.t.
# 21.03.2016 ob 09:13
Ata Prevca na ministrstvo za šolstvo, prosim...
veza
# 21.03.2016 ob 19:09
Morgenstern

Kutin, Šuster in Štekl odhajajo iz Planice, malo so zamišljeni, srečajo Janusa, ta jih veselo pozdravi, zaželi jim prijetne počitnice, kaj, se zgrozijo vsi trije, kakšne počitnice neki, sedaj gremo analizirat in naštudirat nove prijeme, da vas bomo že v poletni sezoni ponovno prehiteli, ja, ja, uspešno delajte, sanje niso prepovedane, se namuzne Janus, pa srečno pot...
pero aroma
# 21.03.2016 ob 16:19
kako osvojiti pokal narodov? V bistvu sploh nismo daleč. Če se ne bi zgodila Finska bi bilo zelo tesno.
Poleg tega imamo tu še Domna ki je izpustil mislim da okoli 15 tekem takole na pamet, vsaj 500 600 točk. Tudi norvežani vprašanje če bodo ekipno tako suvereni
Kranjec in Tepeš kaj več od njiju težko pričakujemo, se pa lahko kaj naredi na mladih: Lanišek, Semenič, predvsem pa Pavlovčič in še kakšen bi bili material za deseterico
In če uspe Domnu, Petru pa približno tako potem je pokal narodov naš
pinkfranc
# 21.03.2016 ob 15:34
zato je pa Tinca šla ne premor

ker Slovenci še več carskosti ne bi prenesli

potem pa res ne bi več nič drugega delali, kot smučanje gledali :)
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Lanišek: V Slatnarjeve smuči stoodstotno zaupam
19
5. oktober 2017 ob 08:33 Smučarski skakalci so končali poletni del sezone, kjer je bil od Slovencev najboljši Anže Lanišek, ki je v skupnem seštevku poletne velike nagrade zasedel drugo mesto. 21-letni Domžalčan je zbral ...
Več novic ...
Planica - tekmovanje v smučar ...
Kazalo