Odličen prodajni izid Alibabe na kitajski dan samskih. Foto: Reuters
Odličen prodajni izid Alibabe na kitajski dan samskih. Foto: Reuters

A čeprav je bila količina naročil rekordna, je bila rast glede na lanske številke nižja kot pretekla leta, dvignila se je namreč za 27 odstotkov, lani pa za 39-odstotkov.

Dan samskih, ki je bil prvotno zamišljen kot neuraden praznik za vse neporočene na Kitajskem, je Alibaba pred desetletjem izkoristila za promocijo po zgledu ameriškega nakupovalnega praznika črnega petka. Na ta dan lahko kupci izkoristijo velike popuste, še dodatno se je "projekt" prijel zaradi vedno večje priljubljenosti plačevanja prek pametnih telefonov.

Izvršni direktor podjetja Daniel Džang je, kot poroča BBC, nakupovalno mrzlico označil kot jasen znak, da "kupci nadaljujejo možnosti za nadgradnjo svojega vsakdanjega življenjskega sloga". Dogodek so v soboto odprli z gala dogodkom, na katerem je nastopila tudi ameriška pevka Mariah Carey.

Lani je kitajski spletni velikan, ki ponuja več kot 180.000 znamk, novembrski prodajni dogodek dogodek razširil tudi na nekatere zahodne trge.

Ustanovitelj podjetja Jack Ma naj bi se, tako je podjetje sporočilo septembra, prihodnje leto umaknil z vrha podjetja in vodenje prepustil zdajšnjemu izvršnemu direktorju Džangu.