Svet

Poudarki

  • Amnesty objavil satelitske posnetke Alepa s 600 kraterji
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 13 glasov Ocenite to novico!
Sirija
Vladne sile so sprožile ofenzivo za ponoven prevzem nadzora nad Damskom in Alepom. Foto: Reuters
Rijad Hidžab
Hidžab (levo) na fotografiji z uporniki na jugu Sirije pred prebegom v Jordanijo. Foto: Reuters

Dodaj v

Asadove sile naj bi pregnale upornike iz večine Alepa

Hidžab šele v sredo prebegnil v Jordanijo
8. avgust 2012 ob 18:24
Damask - MMC RTV SLO/Reuters

Sirska vojska je po poročanju vladnih medijev prevzela popoln nadzor nad največjim mestom v državi Alepom, čeprav uporniki zanikajo, da bi se povsem umaknili.

Sirske sile so v sredo silovito napadale še preostala oporišča upornikov v Alepu, ki ga je obkolilo okoli 20.000 vojakov. Za predsednika Bašarja Al Asada je ključno, da obdrži nadzor nad mestom, ki predstavlja središče sirskega gospodarstva in leži na pomembni prometnici, ki iz Damaska vodi proti Turčiji na severu.

"Umaknili smo se, odšli smo od tukaj," je povedal osamljeni upornik v soseski Salahedin, ki predstavlja južno vstopno točko v mesto z 2,5 milijona prebivalcev in je bila v zadnjih dneh tarča silovitih napadov sirske vojske, potem ko je iz večine mesta že pregnala upornike, ki so se bili prisiljeni umakniti v okolico mesta.

Sirska državna televizija je poročala, da so vladne sile vdrle v Salahedin, ubile večino tamkajšnjih upornikov in se nato premaknile v druge dele mesta v najnovejši ofenzivi.

Uporniki so zanikali navedbe državnih medijev. Njihov tiskovni predstavnik v soseski je zanikal, da bi vladne sile prevzele popoln nadzor. Spopadi se nadaljujejo, je zatrdil.

Asad se na vse pretege trudi ohraniti Alep v svojih rokah in mu pri tem ni mar za uporabljena sredstva, kar dokazujejo tudi satelitski posnetki, ki jih je objavil Amnesty International. Iz njih se vidi več kot 600 kraterjev, verjetno posledic eksplozij odvrženih bomb.

Hidžab šele zdaj v Jordaniji
Kljub 17-mesečnemu uporu se Asad še drži na oblasti, ki je ne ogrožajo ne odločenost upornikov, ne mednarodni pritiski, ne prebegi visokih predstavnikov režima kot v primeru nekdanjega premierja Riada Hidžaba.

Hidžab je le po dveh mesecih na čelu sirske vlade prestopil na stran opozicije in prebegnil v Jordanijo. A to se ni zgodilo v ponedeljek, kot je sprva sporočil njegov tiskovni predstavnik, ampak v sredo.

Do prebega se je Hidžab s svojo družino skrival pri upornikih na jugu države, novico o prihodu v sosednjo Jordanijo pa so sporočili dva dni pred tem, da bi zavedli sirske oblasti.

Hidžabov tiskovni predstavnik je še povedal, da je nekdanji premier čakal do torka zvečer, ko je bilo dovolj varno za prehod v Jordanijo, saj so sirske mejne enote okrepile prisotnost, potem ko je v ponedeljek zakrožila novica o prebegu.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
ma_ri_bor
# 09.08.2012 ob 18:14
mogoče. vendar se je začel nepovraten proces. neizbežno bo samo prestavljeno v bodočnost. s tem da je kurdski sever že avtonomen.
Majster
# 09.08.2012 ob 16:20
No tole je en velik poraz Zda, ogromen poraz, zanimva bo reakcija. Tako imenovani "uporniki" so bili uničeni v Alepu ter ostali so popolnoma demoralizirani, ravno demoralizacija igra ogromno vlogo v nadaljnem poteku vojne in tle je ena ogromna zmaga za Asada. Zdj vedo kaj jih čaka.

Seveda bo zanimivo videt nadaljni odziv in me tudi zanima kakšen bo.

Čisto mogoče je, da Asad ter sirska vlada zmaga tole vojno.
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 12:29
Libanon, ki je razdeljen na pet provinc služi kot precendent za ves arabski svet, vključno z Egiptom, Sirijo, Irak in Arabskega polotoka Irak je že razdeljen v etnično ali versko, kot je v Libanonu, to je primarni cilj na dolgi rok, medtem ko je razpad vojaške moči teh držav služi kot primarni kratek ciljni rok. Sirija bo razpadla, v skladu s svojo etnično in versko strukturo, v več državah, kot sta na današnji Libanonu, tako da bo ena država (asad) Shia Alawiti vzdolž obale, sunitsko na področju Aleppo in v Damasku in Druzi, ki bo vzpostavila avtonomijo znotraj Israela zgolj vojaško (zaradi varnosti) medtem, ko bodo politično samostojni. Ta avtonomija bo segala preko našega Golana, in prav gotovo v Hauran in na severu Jordanije. To stanje bo zagotovilo za mir in varnost na območju, na dolgi rok, in ta cilj je že v naši bližini danes.
Ostaja zgolj še vprašanje Gaze ali bo ponovno z Egiptom ali bo samostojna palastinska država. To se morajo dogovoriti palastinci in egipt.. Israel je umakno vojsko in naseljence iz gaze in ima Gaza vse v svojih rokah.
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 12:13
gregorsu perzici v palestini ? uh enako kot onih 48 v Siriji, ki so jih ujeli včeraj a RTV ne poroča o iranskih plačancih v Siriji, Libanonu in kot ti ugotavljaš tudi v palastini.

Meje so se vedno spreminjale in vedno se bodo dokler obstajajo različni narodi. Ni problem spreminjat mej potrebno je to narediti tko, da so vsi zmagovalci. če bi palestinci pristali na enotno palastino južno od gaze bi že zdavnaj bilo konec nemirov tko pa želijo eno vas tu drugo čez 100k le kako si to predstavljaš da bi italija imela namesto trsta eno vas v prekmurju drugo na dolenskem...

Kar se tiče pa okupacije Israela je pa tako za ene okupator za druge osvoboditel tko je vedno bilo in vedno bo. V Israelu so vsaj svi enaki pred zakonom v arabskih državah razmišljajo celo o davku za nemuslimane..kako demokratično
heureka
# 09.08.2012 ob 11:58
@Lu Yehi
Imas prav ,moji spomini na staro zavezo so ze malce zbledeli. Tocno prava mati ne bi nikoli na kaj takega pristala. In tudi ni,kar je modri Salamon.tudi pricakoval in predvidel. Cel ta stari testament je zelo okrutna in krvava zadevscina,no taki so bili tedaj tudi casi. Poglej tudi pravi Sirijec, taki,ki je mu je po vsej tej moriji ostalo se kar patriotizma, cuti verjetno isto. Toda tam je verski moment daleko mocnejsi od narodne zavesti. Zato bo ta narod le stezka lahko spet poenotiti. Zamerim pa tem,ki so pod pretvezo,da bodo zdruzili teokratsko in demokraticno strukturo v eno, nafarbali mlade po demokraciji zejne Sirijce,ki pa bodo sedaj morali polagati krvni davek .
gregorsu
# 09.08.2012 ob 11:33
Yehi, če nadaljujem tvoje razmišljanje... kaj pa perzijski prebivalci palestine? Aja, njihova zemlja po verskih učbenikih itak pripada judom, še ko ni bilo izraela je bilo tako.

Če začnemo pogovor o mejah, yehi, bi bilo smiselno ugotoviti kje sploh so mednarodno priznane meje. Pa ne bom spet o tem, da je izrael v tem delu sveta edini, ki je državo še vedno vsakodnevno širi z okupacijo tuje zemlje. Imajo pač vladajoči judje versko oprane možgane, kaj hočemo.

Za libanon se seveda bojiš zato, ker je blizu izraela, ne ker bio te tako skrbelo za nejude v njem. Drugače bi pa ponovno spreminjanje obstoječih meja najbolj koristilo izraelu, ki se nikakor ne bo odpovedal okupaciji. Izgovor o varnosti.... pa daj priznaj že enkrat, jehi, da je izrael izgnal cele kmečke vasi, kjer ni bilo niti enega samega strela ali pokalice proti izraelu.

S teorijo o kurdski državi se lahko strinjamo ali pa ne. Namreč verjamem, da bi bil izrael vesedl in zda tudi, mord tudi rusija. kako si izvedel prekok do tega, da bi to bilo v interesu asadu, mi pa ni jasno... Zagotovo ne bo asad dovolil, da bi bil ogrožnen dostop sirije do mediteranskega morja in tudi evropi ne bi bilo pogodu, da bi se tako blizu formirala nova
verska država, tokrat muslimanska. - ker vatikan že imamo in pogojno izrael.

Veliko bolj verjamem v to, da bo asad poskušal pomiriti kurde, ki že dolgo niso imeli take priložnosti za avtonomijo in tega se zavedajo! Se pa tega zavedjo tudi ZDA in so po moje tudi na škodo turčije pripravljene podpreti kurde, samo da bi izgubila sirija in s tem iran.

A kdo verjame, da se je anan sam odločil, da ne odpotuje na konferenco o siriji v iran?? Če bi bilo treba, bi zlezel še v kanalizacijo, če bi mu to ukazala obamova administracija.... in še na WC revež ne more, brez dovoljenja Big Brotherja.

Še na OI se je lepo videlo, o kam seže moč skrajne politike, ko so celo zatevali minuto odmora, pardon, molka. Pa je šlo za športno prireditev, ne politično! Reakcije užaljenih judov so pa jasno pokazele nivo kulture.

Da ne grem predaleč, zanimivo bo videti poskuse zahoda, da sprejo kurde z asadom,. V to smer so že namigovali zahodni mediji, češ da se Kurdi borijo proti asadu, kar pa seveda ni res. Je pa verjetno res, da so kurde potihem oborožili.... tako, za vsak slučaj ali kot argument za avtonomijo. zanimivo bo tudi videti, kako bodo reagirali na to marksistični kurdi v turčiji...
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 11:11
sf kurdom ne paše direktni konflikt jim pa paše regionalni konflikt saj drugače si težko predstavljamo Kurdistan,ki je 1/3 še pod turško okopacijo in 1/2 pod iransko
sure_fantek
# 09.08.2012 ob 09:21
@dmejz; iz istega dogodka

Kar se tiče Kurdov: če je Asad pameten jim bo takoj zdaj dal avtonomijo takšno kot jo imajo v Iraku (kar tudi sami zahtevajo) in si omogočil, če ne sodelovanja, vsaj ne-konflikt s to manjšino. Ampak verjetno kot vsi diktatorji ima tudi on megalomanski kompleks, kar ga lahko v končni fazi stane glave.
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 09:15
Da dokončam tvojo pripoved o Salomonovi sodbi. Popustila je zgolj prava mati, ki se je raje odpovedala otroku da mu reši življenje. Druga je pa bila sebična in ji ni bilo mar za otroka..

Kaj pa vem veliko držav je skupaj kar tako sam pa menim, da bo velika regionalna vojna in da bo nastalo kar ekaj novih držav na tem območju. Tako je tudi prav zakaj pa kurdi nebi imeli svoje države ? ali zakaj nebi iračani bili ponovno v perziski enotni državi če si to želijo .. tudi Slovenija je šla po svoje. Najbolj se bojim za Libanon, ki je že tako majhen in razdeljen na dvoje če tam zavre bo ponovno hudo
heureka
# 09.08.2012 ob 08:46
@ Lu Yehi
Morda imas pa prav,toda ne vem ali si ze slisal tisto o Salamonovi sodbi,kjer sta se dve zenski prepirale o temu cigav je otrok? Popustile so sele tedaj ,ko je zagrozil,da ga bo presekal v dvoje. Morda pa bo tudi Sirijce srecala pamet,ko bodo videli da jim grozi taka delitev.Saj Sirijci so vendar en narod,ce izvzamemo Kurde na severu.
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 08:37
orglar
# 09.08.2012 ob 07:20
Prijavi neprimerno vsebino
Očitno je, da hočejo zahodni sionistični zločinci uničiti Sirijo, tako kot so uničili mnoge države, Irak, Afganistan, Somalijo, Libijo..

Pa okvi mešate jabolka in hruška .
Irak ? ok ne rečem velika in neumna napaka ameriške administracije če vprašamo Kurde, ki so končno država v državi za sedaj in Iran, ki je dobil na pladnu Irak in je samo vprašanje kdaj se narod združi saj če odštejemo Kurde je 2/3 Iračanov šia perzicev in so praktično odnekdaj en narod.
Afganistan - Ne vem zakaj imam občutek, da so že rusi in talibani uniči vse kar se je dalo.
Somalijo Civilna vojna brez tuje intervencije
Libijo gadafi je bil klavec tudi na evropskih tleh in njegova odstranitev je prepozna vsaj 30 let. Poglej novi parlament večina žensk in skoraj nič islamistov v gadafijevi eri kaj takega ni bilo mogoče niti sanjati.

Pa tudi sicer kaj bi pa imal zahod od razpada Sirije ?
Lu Yehi
# 09.08.2012 ob 08:22


All parts seem pleased to see Syria divided into 2 or more states.
Assad and his aides accede to establish an Alawite state which is based on Latakia.
Israel will be satisfied to see its enemy dividing.
USA will be happy if Israel is happy.
Iran is happy that they won’t lose effectiveness near Israel via new Alawite Baathist state. So they will keep their outpost.
Kurds will be happy that they may gain land or at least power in northeast Syria.
Muslim Brothers-Free Syrian Army will be happy that they will get a state. To rule a state is the goal for this kind of Islamist movements whether it is small or big.
Russia will be happy that they will keep selling arms to Alawite state and welcome a new established Islamist anti-american government. Maybe they sell arms to the new state ha!

Oh I forgot Turkey. Turkey is not happy for this situation…
orglar
# 09.08.2012 ob 07:20
Očitno je, da hočejo zahodni sionistični zločinci uničiti Sirijo, tako kot so uničili mnoge države, Irak, Afganistan, Somalijo, Libijo.... Od samega začetka uničevanja Sirije pred poldrugim letom dni ne dovolijo opoziciji, da bi sedla za pogajalsko mizo z al Asadom kar on ves čas predlaga tako kot tudi Rusija, Kitajska in večji del mednarodne skupnosti, ki najodločneje obsoja pošiljanje teroristov kar počnejo satanistični zio-zahodni vladni morilci.
Krik
# 09.08.2012 ob 06:50
ivo lola, verjetno nosiš Leviske, piješ CocaColo, kadiš Malboro imaš internet, televizijo, avto, vse to je kapitalizem, al si tako čuden in tega ne vidiš?
dmejz
# 09.08.2012 ob 00:06
Zadnje dni iz Sirije bolj prihajajo videi, kako teroristi bežijo, tako da je vojska zgleda vzpostavila mir. Na zadnjem hoče terorist impresionirat in skasira kroglo.
Ivo Lola
# 08.08.2012 ob 22:55
Živela Sirija! Živel Bašarj Al Asad!
Dol z ameriškim imperializmom in kapitalističnim izkoriščanjem!
358clenKZ
# 08.08.2012 ob 22:48
Long live Bashar al Asad!
IndyBob
# 08.08.2012 ob 22:08
Medtem v Libiji, kjer so pred letom dni uspešno odstranili Gadafija, poteka predaja oblasti med prehodnim svetom in novo izvoljenim demokratičnim parlamentom. Upajmo, da bo šla Sirija tudi po poti Libije, čim prej in s čim manj človeškimi žrtvami.
nacekpacek
# 08.08.2012 ob 21:45
Jap, tudi meni je žal, da je Čečenija tako propadla. Moraš pa priznati, da se niso dali zlahka in so Ruse pošteno premikastili. Pa tako majhen narod!
ma_ri_bor
# 08.08.2012 ob 21:43
hja, samo čečeni so se na žalsot tudi vahabizirali. prva vojna je bila slavna potem pa je šlo v maloro. vse pametne so tako rusi pospravili sedaj pa tam večinoma strašijo uvoženi zblojenci.
sure_fantek
# 08.08.2012 ob 21:36
z uporom (z plačanci ali brez) ima ljudstvo vsaj teoretične možnosti za kaj boljšega.

Možnosti za kaj boljšega ima ljudstvo z političnimi reformami in mirno tranzicijo, ne pa z državljansko vojno začeto od islamskih fanatikov. Zdaj je kar je. Katerakoli stran zmaga, se bo znesla nad poraženimi nasprotniki.

Ampak Asad je vseeno manjše zlo kot Jihadistan.
Gyorgy
# 08.08.2012 ob 21:35
Bolje demokratični teroristi kot hudoben režim.
nacekpacek
# 08.08.2012 ob 21:33
Gotovo v primeru Afganistana, kjer tudi ni malo skrajnežev, ne izražaš takega navdušenja nad "Allahu akbar" uporniki, kajne?

Nope Talibov ne maram. So mi pa všeč Čečeni, če te to kaj tolaži!
sure_fantek
# 08.08.2012 ob 21:30
Asad se na vse pretege trudi ohraniti Alep v svojih rokah in mu pri tem ni mar za uporabljena sredstva...

Uporniki se skrivajo po šolah, domovih in soseskah - jim je mar za uporabljena sredstva? Ne si delat utvar - še vsaka vojska ki je hotela pregnat gverilce iz utrjenega urbanega okolja, je morala mesto (del njega) porušit do tal: Američani Faludžo, Rusi Grozni, Izraelci Jenin / Gazo...

Amnesty International naj pozove "upornike" naj gredo islamsko revolucijo izvajat na odprto polje.

btw, me zanima ali Asad nima nič belega fosforja na zalogi? Baje deluje odlično proti upornikom, poročajo ameriški in izraelski viri :))
MZ
# 08.08.2012 ob 21:28

nacekpacek
# 08.08.2012 ob 21:04

Tudi, če izgubijo bitko ali dve, uporniki ne bodo izgubili vojne! Dol z Asadom, morilcem otrok! Naj živi svobodna Sirija! Allahu Akbar!


Gotovo v primeru Afganistana, kjer tudi ni malo skrajnežev, ne izražaš takega navdušenja nad "Allahu akbar" uporniki, kajne?
ma_ri_bor
# 08.08.2012 ob 21:28
se strinjam heureka. toda samo zato, ker ga "misionarji demokracije" napadajo, asad še ni junak. je diktator. zato ne razumem tega navijanja in navdušenja nad diktatorskim režimom. tudi če je levi.
z uporom (z plačanci ali brez) ima ljudstvo vsaj teoretične možnosti za kaj boljšega.
Mr.D
# 08.08.2012 ob 21:17
Assad FTW!
nacekpacek
# 08.08.2012 ob 21:04
Tudi, če izgubijo bitko ali dve, uporniki ne bodo izgubili vojne! Dol z Asadom, morilcem otrok! Naj živi svobodna Sirija! Allahu Akbar!
heureka
# 08.08.2012 ob 20:31
@ ma_ri_bor
škoda je, da je največja mobilizacijska sila v tistih krajih islam. ker je plemenska struktura močna, občutek za čast in skupnost velik,
Pravilno povedano,toda kakor vidis,so to slabost,ce lahko to znacilnost Bliznjega vzhoda lahko tako imenujemo,pridno izkoristili prav oni,ki se zmeraj in vedno nazivajo za misionarje demokracije.
Kaj je lazjega,kot izkoristiti to napetost med verskimi locinami in zanetiti segregasko vojno in tako ustvariti iluzijo ,da bo vse to pripeljalo narode blize demokraciji.
jaro
# 08.08.2012 ob 20:29
german: K.Š po vseh teh državah?...... ja seveda, če ni doma v Dubaju, je pa na kulisah Damaska v bližnjem Katarju XD
http://www.vecernji.hr/vijesti/u-kataru-sagraden-lazni-damask-sirenje-neistine-stanju-siriji-clanak-432785
Sebastjan666
# 08.08.2012 ob 20:27
Pošteni zahod si tako želi t.i. demokratične spremembe v Siriji, a t.i. demokratične spremembe si želijo tudi v Bahrajnu in Savdski Arabiji. Samo poglej ga čuda. Savdska Arabija (s popolno podporo zahoda in Izraela) popuca protestnike tam in pri sebi doma, ker je nedopustno, da bi prišla tam demokracija, ker so tam ameriške vojne baze in so to veliki kupci zahodnega orožja in diktatorski zavezniki. Ob tem pa zahod modro molči, tako kot naša Karmen, ki ne zna zanalizirat nobenega kriznega žarišča in čivka tako kot pravi CNN.

Pa še ena zabavna za vse ljubitelje clintonove, ki se je nedavno mudila v Malaviju - še čebele so spoznale, da je idiot od človeka in jo veselo popikale na poti do letala. Hahaha

No gremo dalje:
V preteklosti so se zahodni režimi zgražali, ker so prihajale informacije (sicer pogosto brez dokazov, no pa vseeno) da Asad pobija civiliste in to obsodile, hkrati pa dejale, da je potrebno nujno intervnirat. Ok, lepo in prav
In kje so sedaj ti zahodni režimi ko je potreno obsodit zločine 'upornikov' nad civilisti, ki se dogajajo vsak dan - dokazano.
Modro molčijo in iščejo možnosti za napad in pomoč 'upornikom'.
To je zahodna demokracija.
zlatorog00
# 08.08.2012 ob 20:07
Kot je rekel že nekdo pred menoj: Dajte jim po pički plačancem!!!!!
german
# 08.08.2012 ob 19:58
Kak se da tej Karmen Švegelj d.rkat nonstop po teh kriznih državah...ženska ma raje dnar kot družino?
jaro
# 08.08.2012 ob 19:46
Ko gre Assadovim silam na bolje, na 24urah kar pozabijo na članek :)
orglar
# 08.08.2012 ob 19:43
Zahodne nato podgane bežijo, obomber grize kravato, killarca pa tepih.
bert1
# 08.08.2012 ob 19:39
dejmo naši!
luka83
# 08.08.2012 ob 19:37
To jaaaaa! Naj živi legalna, legitimna in suverena Sirija.
Ori
# 08.08.2012 ob 19:26
Ob takšnih novicah, ki so slabe za teroriste, si savdijski in zahodni režiserji sigurno grizejo nohte.
zinedan
# 08.08.2012 ob 19:18
bravo! dajte jim po pički! bravo asad!
ma_ri_bor
# 08.08.2012 ob 19:16
škoda je, da je največja mobilizacijska sila v tistih krajih islam. ker je plemenska struktura močna, občutek za čast in skupnost velik, dežela pretežno agrarna itd., bi kakšna "indoktrinacija" s skrajno levo, vendar nemarksistično torej libertinsko ideologijo, znala prinest zanimive rezultate. le misionarjev nam žal manjka.
help
# 08.08.2012 ob 19:03
IndyBob
Tole pa je kot citat iz nekega liberalnega učbenika za 7. razred osnovne šole. Sam kaj ko je realnost veliko bolj kompleksna, možnosti veliko bolj številne, "razvojna" linija človeštva pa veliko manj linearna.
heureka
# 08.08.2012 ob 19:01
Islamski ekstremizem in terorizem je odziv nekaterih ljudi na represijo in nesvobodo,
Islamski ekstremizem pomeni prav tako nesvobodo,ce ne za drugega pa vsaj za ta cedno polovico.
Tako,da ce hoces pravo demokracijo,ki pomeni istocasno enakost med spoloma, tedaj je vsaksnen verski ekstremizem samo slepa ulica.
Kaj se nismo nic naucili od talibanov in njihovega pogleda na kulturo ter se posebej njihov pogled na zenski spol.
IndyBob
# 08.08.2012 ob 18:45
Islamski ekstremizem in terorizem je odziv nekaterih ljudi na represijo in nesvobodo, ki jo ponujajo represivni režimi kot je sirski diktatorski pod Asadom, pa tudi izraelska represija na palestinskih ozemljih. Z osvoboditvijo, demokracijo in izobrazbo na teh ozemljih bodo v desetletjih ugasnili tudi razlogi za nasilje. Arabska pomlad je šele začetek dolge poti v svobodo. Začne se z odstranitvijo diktatorjev.
lunajko222
# 08.08.2012 ob 18:43
novinarji.. napiše se "Kljub 17-mesečnem obleganju sirije s strani teroristov, plačancev je sirijski voditelj še vedno na oblasti saj ga izgleda podpira večinski del populacije. "

Matr ne znate napisat objektivno pa še vam objektiv vržejo v glavo! ...

Upam da je Alepo hermetično zaprt tako da ne bodo imel kam zbežat teli teroristi.. do zadnjega jih morajo uničit, ..in poslat sporočilo turčiji, SA, katarju da z plačanci ne bo šlo.. sirijski narod je pa tudi spregledal kaj je igra zahoda-uničiti sirijo in prinesti wahabizem, šeriatsko pravo.. to pri zdravi pameti noben noče.. in izgleda večinsko prebivalstvo tudi ne..

Res upam in molim da vse moje analize se izkažejo kot napačne, .. ne bi mogel biti bolj srečen če se to zgodi..

Še bolj pa upam da končno moralno in finančno bankrotirani zahod dokončno crkne v vsej svoji nagnusnosti in lažeh..
Kazalo