Svet

Poudarki

  • Ni potrdil, da je njegov vir Bradley Manning
  • Arhiv Cablegata ima več kot 100.000 ljudi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 46 glasov Ocenite to novico!
Julian Assange
Assange je razburkal svet z objavo več kot 250.000 ameriških depeš, pred tem pa z objavo tajnih podatkov iz vojne v Iraku in Afganistanu. Foto: EPA
Julian Assange
Kje se Assange v teh dneh skriva, ni znano, največ govoric pa kroži o tem, da naj bi bil nekje na jugu Anglije. Foto: Reuters
       Sprva sem se trudil, da organizacija ne bi imela obraza, vendar pa se je nato pojavila radovednost, kdo stoji za organizacijo, pojavljali so se celo nekateri posamezniki, ki so trdili, da nas predstavljajo. Konec koncev nekdo mora biti odgovoren pred javnostjo in samo vodstvo, ki je pripravljeno nastopiti pogumno, lahko pripravi naše vire do tveganja za javno dobro.       
 Julian Assange
Hilary Clinton
Ameriško zunanjo ministrico Hilary Clinton v teh dneh upravičeno boli glava ... Foto: EPA

Dodaj v

Assange: Bomo preživeli? To je odvisno od vas

Nov zaporni nalog za ustanovitelja WikiLeaksa
3. december 2010 ob 15:31,
zadnji poseg: 3. december 2010 ob 17:15
London - MMC RTV SLO

Najbolj iskani človek ta trenutek, Julian Assange, je načrtoval, da bo WikiLeaks takšen "vihar" po svetu sprožil že pred dvema letoma. "Še vedno pa nas čaka veliko dela," je posvaril.

39-letni Avstralec je po začetnih tehničnih težavah zaradi preobremenjenosti strani odgovarjal na vprašanja bralcev britanskega časopisa Guardian. Tako je dejal, da je eden izmed ciljev njegove strani izkazati spoštovanje viru, ki je veliko tvegal zaradi svojih objav, saj novinarji brez njega ne bi mogli storiti ničesar. "Če je za tem v resnici Bradley Manning, kot pravi Pentagon, potem mora postati junak, kot ga še ni bilo."

Švedske pravosodne oblasti so britanskim posredovale nov zaporni nalog za Juliana Assangea, je potrdila pristojna švedska vrhovna državna tožilka Marianne Ny. Nyjeva ni mogla povedati, ali so pristojne oblasti v Londonu zaporni nalog že prejele. Britanska policija Scotland Yard je sicer v četrtek sporočila, da Assangea, ki ga švedsko tožilstvo sumi poskusa posilstva in spolnega nadlegovanja, do zdaj niso mogli prijeti zaradi formalne napake v predhodnem zapornem nalogu švedskega tožilstva. Švedsko tožilstvo je prvi zaporni nalog zaradi sumov poskusa posilstva in spolnega nadlegovanja za Assangea izdalo 18. novembra. V skladu z odločitvijo sodišča so izdali tudi mednarodno tiralico za Assangeem. Assange je obtožbe zavrnil kot izmišljene in jih označil za umazano kampanjo.

Dejal je tudi, da je sam kot njegovi sodelavci po objavi ameriških diplomatskih depeš dobil nekaj groženj s smrtjo. "Te nevarnosti se zavedamo, zato smo sprejeli nekaj varnostnih ukrepov. Previdni smo, saj imamo opravka z velesilo," je dodal.

Assange je zapisal, da v štiriletni zgodovini WikiLeaksa ni bilo nikakršnih verodostojnih obtožb celo s strani organizacij, kot je Pentagon, da bi bile njihove poteze za kogar koli nevarne ali da bi ga ogrozile, in to kljub številnim manipulacijam. "Glede tega tudi v prihodnje ne pričakujem sprememb."

Kritika avstralske premierke
Povedal je tudi, da se spopadajo z velikimi tehničnimi težavami, zaradi česar spletna stran WikiLeaksa ne deluje. Izrazil pa je tudi nezadovoljstvo, ker kot imetnik avstralskega potnega lista ne more v Avstralijo, saj naj bi premierka Julia Gillard in državni tožilec Robert McClelland zagrozila, da bosta aktivno pomagala ZDA "pri napadih nanj in na njegove ljudi", vse to pa zgolj zato, da bi bili avstralski politiki lahko "povabljeni na najboljše zabave ameriškega veleposlaništva".

"Sem predvsem urednik"
Na vprašanje, ali se ima za novinarja, je dejal, da se je pri 25. letih podpisal kot soavtor knjige, od takrat pa je sodeloval pri dokumentarnih filmih, časopisih, televizijskem in spletnem delu. "Kakor koli, razprava o tem, ali sem novinar, sploh ni pomembna, prav tako kot tudi ne dejstvo, da ljudje, ki začnejo pisati za našo stran, skrivnostno nehajo biti novinarji. Čeprav še vedno pišem in raziskujem, je moje glavno delo vloga urednika, ki organizira in usmerja druge novinarje."

Na vprašanje, ali je pričakoval, da bo imel na svetovno dogajanje tako velik vpliv in ali se boji za svojo varnost, je dejal: "Vedno sem verjel, da bo WikiLeaks kot ideja odigral svetovno vlogo. To se je nakazalo že leta 2007, ko smo spreobrnili izid splošnih volitev v Keniji. Vseeno pa sem mislil, da bosta potrebni le dve leti in ne štiri, da bodo tudi drugi prepoznali našo pomembno vlogo, zato še vedno nekoliko zaostajamo za svojimi načrti. Čaka nas še veliko dela."

Na vprašanje, kakšen je njegov komentar na izjavo svetovalca kanadskega premierja Toma Flanagana, ki je dejal, da bi Assangea morali ustreliti in da "ne bi bil nesrečen, če bi Assange izginil", se je ustanovitelj WikiLeaksa odzval: "Če so te izjave resnične, bi moral biti obtožen hujskanja k umoru."

Nekaj plusov in nekaj minusov
Assange se je strinjal s skeptičnim bralcem, ali ne bi bilo bolje, da bi WikiLeaks ostal organizacija brez obraza, saj jo to, da so se novice in poročanje zožile izključno nanj, dela ranljivo, poleg tega pa vsa ta pozornost ni pravična do njegovih sodelavcev. "Sprva sem se trudil, da organizacija ne bi imela obraza, vendar pa se je nato pojavila radovednost, kdo stoji za organizacijo, pojavljali so se celo nekateri posamezniki, ki so trdili, da nas predstavljajo. Konec koncev nekdo mora biti odgovoren pred javnostjo in samo vodstvo, ki je pripravljeno nastopiti pogumno, lahko pripravi naše vire do tveganja za javno dobro. Hkrati pa sem postal tudi strelovod. Zaradi tega me neupravičeno napadajo, po drugi strani pa dobivam tudi neupravičeno priznanje za vse zasluge. Tako se vse uravnoteži."

"Zgodovina bo zmagala"
Assange je prepričan, da bodo dokumenti iz afere Cablegate, kot so jo poimenovali novinarji, preživeli kljub naporom vlad in nekaterih podjetij, da bi izginili. Dejal je: "Ta arhiv ima v šifrirani obliki, skupaj z obsežnim materialom iz ZDA in drugih držav, več kot 100.000 ljudi. Če se nam kaj zgodi, bodo najpomembnejši deli samodejno objavljeni. Poleg tega je arhiv Cablegate tudi v rokah več novinarskih organizacij. Zgodovina bo zmagala. Svet se bo dvignil na višjo raven. Bomo preživeli? To je odvisno od vas.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
evaevi
# 07.12.2010 ob 13:59
"Če je za tem v resnici Bradley Manning, kot pravi Pentagon, potem mora postati junak, kot ga še ni bilo."

TAKO JE!
Rdeča kapica
# 04.12.2010 ob 23:11
Take stvari so dvorezen meč. En Gadafi stvar malo slabo sprejme, pa se začne nova svetovna vojna. Mi se lahko zabavamo ob branju, upam pa da stvari ne bodo zahtevale žrtev.
Lahko pa, da gre za eno najbolj cool dejanj. Ne vem, bo pokazala zgodovina.
spleenter
# 04.12.2010 ob 19:33
Assange ni kriv. Krivi so tisti, ki so tako nerodni, da so dopustili odliv teh materialov iz tajnih arhivov. Na žalost imajo tudi avtoriteto, da Assanga preganjajo kot terorista. Kar on ni, so bolj teroristi tisti o katerih piše wikileaks.
vali
# 04.12.2010 ob 19:03
Julian Assange je trenutno največja legenda!
Robin Hood 21. stoletja proti brezobzirnemu kapitalizmu.
nad_realist
# 04.12.2010 ob 12:27
WikiLicks = rumeni tisk na steroidih :)
PFK
# 04.12.2010 ob 11:18
Če smo prisli do tam,da mora neki Wikiliks (ki by the way do sedaj ni objavil nicesar senzacionalisticnega ali nekaj kar bi res komproimitiralo ameriski rezim)ljudem odpirati oči po razvitem svetu potem smo pa res v hudi godlji.
Ali lahko nek smesni wikiliks bolj kompromitira ameriko in njeno zunanjo politiki kot pa nezakonit napad na Srbijo in 21ton osiromsenega urana odvrzenega na njo,napad na Irak in tone osiromasenega uranija odvrzenega na do takrat najbolj perspektivno drzavo na svetzu
Komu to in se vse kar pocnejo americani ni dovolj naj vzame za primer Guantanamo na okupirani zemlji postavljeno taborisce in metode mucenja v njem.
Ce ti to ne odpre oči,potem ti ne bo niti smešni wikiliks,kateremu pa priznavam zasluge za pred meseci objavljen posnetek ameriskih sil iz Iraka in njihovo pocetje.
Guantanamo,ne pa wikiliks......
Homer S.
# 04.12.2010 ob 08:15
Največja živeča leganda našega časa!!!
PONOS
# 04.12.2010 ob 07:45
Človek je postal legenda..zame heroj da razkrije to umazano svetovno in domačo bagro,morda bo vpeljal novo kulturo obnašanja.
series
# 04.12.2010 ob 07:31
z objavo teh dokumentov se sedaj vidi kaj je demokracija da amerika in zahod nista nič drugega kot lopovsko morilska naveza ki se skrivata za imenom demokracija
KLIPAN
# 04.12.2010 ob 06:27
Človeka, ki se bori za resnico, bodo zaprli.
Mi pa še vedno verjamemo "demokraciji zahodnega tipa".
sekioli
# 04.12.2010 ob 03:53
živel uran.
sekioli
# 04.12.2010 ob 03:51
med drugo svetovno vojno se je vedlo kdo je za koga,sedaj se ne ve več nič,hehehehe
nikhrast
# 03.12.2010 ob 23:43
Zakaj bo zmagala zgodovina, pa zakaj bo zdaj boljši svet, pa zakaj bo zdaj vse bolj transparentno?

Prav obratno bo, samo varnost se bo povečala, diplomacija pa gre naprej; diplomati bodo zdaj bolj previdni kako in komu izdajo svoje pošteno mnenje.

Največ teh izjav je banalnih, za ostale smo pa v glavnem vedeli, samo ne javno govorili, zato pa nekaj zadreg, pa kot je eden rekel Clintonovi, ne se bati, samo da vidite kaj mi govorimo o vas.
prim00z
# 03.12.2010 ob 22:22
assange je samo grešni kozel za to stanje, nek fotogeničen webmaster za katerega so se odločili, da ga je vredno "pogrešiti" če bo situacija nanesla, sam pa je želel biti predstavnik in želel ogromno publiciteto (ki jo je seveda dobil).

verjeti, da je on dejansko glava WikiLeaksa (pa naj bo le-ta CIIN, KGBjev, ali pa celo neodvisen, vseeno je) je približno tako neumno kot Kennedyjeva zadnja vožnja z odporto streho, čeprav je bil opozorjen.
Zatarra
# 03.12.2010 ob 22:05
Nekoč bodo o Assangeu in njegovih aktualnih prigodah zagotovo posneli film, politični triler! Tako se mu za prihodnost nikakor ni bati, tudi če takoj zdaj preneha z nadaljnjimi objavami kočljivega gradiva in razen, če se bo kdo izmed nasprotnikov odločil za radikalni poseg ... V vsakem primeru se bo Hollywood še tepel za avtorske pravice.
nad_realist
# 03.12.2010 ob 21:35
mogoče bo spet kdo rekel ta težim (in dobival minuse) ampak Amerikanci so veliko večino ljudi spet profesionalno potegnili za nos. Ko berete depeše vidite, da vsebina ni nič novega. Rusijo označuje za mafijsko državo, Ahmedinežada za Hitlerja in napadeni so vsi politiki, ki imajo kakorkoli drugačne rešitve kot jih vidi Fašington :) Američane pa kritizira tako - do jih med vrsticami dejansko hvali. Cilj vsega tega je v države zanesti politični razdor (v Sloveniji jim je to odlično uspelo) in nato se pojavijo seveda USA, ki s svojo modrostjo in mediacijo rešijo problem. Assange pa je tisto, kar hočejo ljudje videti - samostojen borec proti (pokvarjnemu) sistemu, nekakšen heroj, ki pozna vso resnico. Ampak catch je ravno v tem, da se proti sistemu lahko borimo le v skupini.
lunajko222
# 03.12.2010 ob 20:52
@kolnkista .. poglej, karkoli je skrivno itd.. je ilegalno dati nekomu ki ni pooblaščen.. samo tisti ki je to dal-za zdaj je to neimenovani vir, .- je storil v legalnem smislu protizakonito dejanje.. to je nek agent, človek ki ima zavest in ki dela v visokem vrhu v zda, naj tega lovijo ne pa assanga.

assange nikjer ne dela, nima nobene službe v ameriškem notranjem ministrstvu da bi ga nekaj obvezovalo da mora spoštovati to.. tudi novinarji nimajo nobene obveze ne pokazati te ali druge skrite dokumente.. iz pravnega vidika govorim.. .seveda živimo v časih džungle in masakrov.. kjer je pravo samo na papirju.. tako da je možno vse.. samo če pogledaš pravo.. on ni storil NIČ ilegalnega.. in tukaj se skriva problem za ZDA ki ga hočejo tožit, ..ne morejo.. lahko ga ubijejo samo s tem naredijo sebi gromozansko škodo.. samo poglejte kako bi izgledalo.. Obama dobitnik nobelove nagrade ukazal umor civilista ker se je zavzemal za transparentnost.. vse kar je naredil narobe je to da je pokazal kaki lopovi sedijo na visokih položajih.. in kazen za do dobrodelnost s strani assanga je ?.. Smrt? pa kaj še.. zaščititi ga moramo vsi mi državljani sveta, in povedati eliti ... da Wikileaks je tukaj da ostane, in postane samo še večji in večji.. dokler ni nobene "državne, vojaške, industrijske" skrivnosti.. trgovanje je samo takrat pravično ko imajo vsi vpleteni enake podatke.. če nekdo ve več kot drugi ima prednost pri trgovanju, kar pomeni možnost da ukrade,pobije itd.. ko so Informacije enake in transparentne, samo takrat lahko govorimo o kaki demokraciji..
kolnkista
# 03.12.2010 ob 20:43
ma nej mi en pojasni, kako je s temi viri. jaz menim, da imajo depeše, sploh take, oznako ene od stopenj tajnosti. če take podatke razkriješ, brez pravne podlage, je to sigruno kaznivo dejanje.
sej ne rečem, vsa čast, sam, ni mi jasn, če bo tole držal vodo.
Doktor
# 03.12.2010 ob 20:37
NAJ ŽIVI ASSANGE!!!!!!!!!!!!
lunajko222
# 03.12.2010 ob 20:31
@kejkoo.. verjami da assange ni kreten ki se ne zaveda kaj lahko taki imbecili pohlepni morlici kot so američani in company dajo njemu.. logično da bodo poskusili jih ustaviti če ne drugače z zasuvanjem podatkov ki nimajo nobene vrednosti in ki štejejo v miljonskih straneh v upanju da jih upočasnijo..saj vse podatke wiki pregleda da vidi kaj sploh je in da preveri ali je možno da je "false flag".. lažni podatki v upanju da se jih objavi pa potem da ga tožijo zaradi laži..

on je vedno en korak naprej pred morilci ker ima zavest, pamet, inteligenco, .. bedaki ki ga obtožujejo so samo PR-ovci najbogatejših multinacionalk.. kapitalu služijo..in ko je kapital ogrožen ugrizne, .. ugrizne močno.. in tukaj mi navadni držravljani nastopimo.. morali bi vsaj v sloveniji načeti neko pobudo, na Facebooku, za podporo assangu.. da se mu da politično zatočišče pred morilci tega sveta.. in to bi moralo imeti močno podporo ljudi.. pa če vlada to ne podpre.. pa je**ga .. jo odstavimo..

on brani resnico, transparentnost, te besede ki jih politiki izgovarjajo ko zavajajo volilce, on resnično stoji za temi besedami.. vsaka čast, človek ki si zasluži nobelovo, .. ne pa obama ki grozi iranu, siriji, razširjuje vojno proti pakistanu.. groza od groze.. svet stoji na kritični točki.. ali bomo MI ljudje postali odgovorni in zaščitili takšne naravne voditelje, ali bomo pa še vedno sledili morilcem ki v našem imenu počnejo grozovita dejanja!!??
blackened
# 03.12.2010 ob 20:31
Hillary je zrela za OBTOŽNICO! FUJ!
Kejkoo
# 03.12.2010 ob 20:24
Osebno sem zelo previden pri teh objavah.

Pomislite, Leaks strani so lahko odlično sredstvo, za distribucijo informacij, ki jih recimo določena vlada želi.

Vse kar je potrebno narediti, je najti "neodvisni" vir, ki bo namesto tebe predložil "neprijetne" informacije, ki so ravno prav začinjene, da zbudijo zanimanje brez, da bi razkrivale preveč ali celo namočijo koga.

Ogromno bo šlepanja in izkoriščanja instant kredibilnosti, ki si jo g. Assange trenutno uživa.

To se že dogaja. Ogrmono objavljenih dokumentov je očitno dvojna igra - previdno!!!
aton
# 03.12.2010 ob 20:06
Nobelova nagrada za Assange-a.
Opus 2012. Dal sem ti samo en minus. Več truda ne zaslužiš.
tristokosmatih
# 03.12.2010 ob 20:02
Demokracija na delu: Najprej uničiti posameznikov sloves, nato pa še posameznika.
mario78
# 03.12.2010 ob 19:12
Vsi ti predstavniki ljudstva so iz mesa in krvi kakor jaz in ti! Celo noge jim smrdijo in pod pazduho se potijo! Nevem zakaj takšno začudenje. V vsakem podjetju imajo zaposleni vzdevke pa tudi o karakteristikah se redno govori. Len in zabit je kot prasec, pravi hitler, mikro možgan....zato me ne preseneča kako se izražajo te osebe v neformalnih pogovorih in da si dajejo vzdevke. Skrbi me to, da si cel politični svet želi glavo sodobnega Robina Hooda. Razgalil jih je v eni potezi oni pa se zdaj tega sramujejo, ker ljudstvo vidi, da niso nič več kot mi. Cel čas govorimo, da je politika kurba in njeni akterji glavne prodajalke laži, potem pa se čudimo, ko je vse to črno na belem. Niti malo se ne razlikujejo od povprečnega državljana, niso uspeli v športu, kulturi, svojem izobrazbenem področju.... vse kar jim je ostalo, da bi bili opaženi je politika! Na nesrečo vseh nas pa pri tem nerabiš biti vrhunsko podkovan le manipulator in moralno brezvesten človek moraš biti. Žal dokler nebo obstajal drugačen sistem smo prisiljeni živeti pod dirigentsko palico teh katerim ravno tako smrdijo noge!
pojsi
# 03.12.2010 ob 19:08
Mislim, da bi moral biti nominiran za nobelovo nagrado za mir. Če je bil Bush jr., potem bi moral biti tudi ta. Jaz bi mu jo kar dal.
deficente
# 03.12.2010 ob 18:50
Zanimivo, koliko ljudi se spreneveda, češ zadeva ni preverjena itd. A boš vprašal Hillary, če je njihov ambasador res ocenil Berlusconija za debila? Gotovo ti bo odgovorila in to po resnici... Nihče ni zanikal, da je karkoli izmišljeno ali dodano, torej je verodostojno. In še za tiste, ki ne morete razumeti delovanja medijev - ni problem novinarjev, če država ne zna čuvati svojih dokumentov. Novinar lahko objavi VSE, kar je resnično, najbolj idiotsko pa je sklicevanje, da "bodo zdaj pokvarjeni odnosi ZDA z drugimi državami". Neverjetno, a je Assange kriv, da Ameri svinjarijo na vse konce? Če bi delali kot je treba, bi te depeše zanimale kvečjemu Lady ali Sun, ko bi pisali, čigava žena se je dajala dol s kakšnim diplomatom.
deficente
# 03.12.2010 ob 18:37
@Opus 2012
Jaz ti - med ostalimi - dajem minuse, ker si creten!
lilalula
# 03.12.2010 ob 18:22
@ manrose: Kako duhovit komentar! Prav lepo si me nasmejal! Mogoče sta pa Assange in Bin Laden zelo dobra prijatelja in zato pač ne verjamem, da bi ga Bin zaradi tega izdal... :D
ancient
# 03.12.2010 ob 18:05
Assange of Asgard.
nad_realist
# 03.12.2010 ob 18:04
WikiLeaks je ena sama velika PR operacija če mene vprašate in mediji, ki te nepreverjene, morda celo povsem izmišljene zgodbe pograbijo in jih objavijo brez analize, preverjanja in vrednotenja vsebine si kopljejo lasten grob. Do zdaj je dokazano le to, da zgodbe objavljene na tem portalu so takoj vzete kot verodostojne, njihovo ozadje pa se ne preverja. Na kar pravzaprav opozarjajo številni kritiki Wikileaksa (se jim pridružujem), ki jih zdaj na žalost ni slišati.
marjan_1
# 03.12.2010 ob 17:58
Svet se mora dvigniti na višji nivo zavedanja. Samo to lahko reši svet.
luka83
# 03.12.2010 ob 17:43
Še en dokoz: http://www.youtube.com/watch?v=Sm73wOuPL
60
bryden
# 03.12.2010 ob 17:37
POVEZAVA NA VIDEO
bryden
# 03.12.2010 ob 17:37
http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3
G0&feature=player_embedded
bryden
# 03.12.2010 ob 17:36
Zakaj ZDA trepetajo? Zato ker so na dan prisli tudi filmi z vsebino kot je tale

Ameriski vojaki s helikopterja strelajo na ljudi, med katerimi sta tudi dva novinarja Reutersa. V glavnem Američani so popolnoma bolani ... Edino pravilno da jih cel svet vidi in spregleda!
Hladilnik
# 03.12.2010 ob 17:33
strinjam se - clovek ima jajca, postavil si je tarco na glavo... moral bi dobiti vso mozno podporo... me prav zanima, kako se bo odzval tisk... ali bo pritisk nanje prehud s strani domacih vlad ali pa si bodo upal se naprej vse objavljat... osebnost ne samo leta, temvec najmanj desetletja... naj folk vidi, kako poteka visoko uglajena diplomacija ;)
tyr
# 03.12.2010 ob 17:30
Svetovna pokvarjenost. Namesto da bi lovili tatove, lovija tistega ki kaže na njih.

Vsi smo nekako vedeli da je politika pokvarjena k....a, sedaj pa je to potrjeno tudi z dokazi.
Sapp
# 03.12.2010 ob 17:28
Kaj naredi elita, ko ugotovi, da ji raja po desetletjih (stoletjih) brezobzirnega laganja ne verjame več?
Izumi Wikileaks in nateg se nadaljuje...
luka83
# 03.12.2010 ob 17:27
Svaka mu čast, za to rabiš ogromna jajca. Uprl se je celemu gnilemu politično-mafijskem svetu. V mojih očeh eden najpogumnejših ljudi v zgodovini človeštva.

Ni čudno da se toliko opeva svoboda na zahodu, ko pa je te tako malo in lahko zaradi napačnih besed pristaneš v zaporu. Osebno vidim veliko podobnost s protestom na Kitajskem:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9-nXT8lSnPQ?fs=1&amp;hl=sl_SI"><
/param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embe
d src="http://www.youtube.com/v/9-nXT8lSnPQ?fs=1&amp;hl=sl_SI" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></objec
t>
Mmishko
# 03.12.2010 ob 17:20
Zakaj ne bi vsi vedeli, za kaj dejansko plačujemo vso politično in diplomatsko drhal?
In ne velja argument, da se to pač tako dela in da brez skrivnosti, kupčij in ostalih svinjarij ne gre, samo njim tako bolj odgovarja.
Če bi bilo vse javno, in bi delali tako, kot se trudijo prikazati da delajo, bi bili rezultati isti in verjetno boljši, le da ne bi mogli tako dobro poskrbeti zase...
Seveda se ne bo nikoli zgodilo, bodo pa te objave vsaj malo odprle oči javnosti, saj politiki itak ne bodo presenečeni...
sexxxpert.net
# 03.12.2010 ob 17:20
Odlično delo wikileaks. Upam še na kakšno podobno akcijo, sem jim doniral 25$.
manrose.
# 03.12.2010 ob 17:07
Osama bin Laden je že sporočil, da bo po svojih najboljših močeh pomagal ZDA pri iskanju in lociranju Assanga, saj nikakor ne more sprejeti, da je Assange postal najbolj iskan človek na svetu z bistveno manj napora, kot ga je vložil bin Laden za pridobitev tega laskavega naziva.
avspng
# 03.12.2010 ob 17:06
Elemental....

Se strinjam s tabo popolnoma....manjka takih Julijan-ov Assange tudi pri nas doma.Somišljeniki, bi ga mogli podpreti!!!
ms-dante
# 03.12.2010 ob 17:04
Marsikaj je lahko zadaj, vseeno pa je zanimivo vedeti, kako deluje diplomacija, kdo nosi hlače na svetu in kdo krilo.
drugače rečeno: Obama je TIŠČEK, Pahor pa DRŽEK
Jakap80
# 03.12.2010 ob 17:00
Wow ... koncno se je nekdo nasel, kooooncno, bil bi že čas, da se nekaj na tem planetu spremeni ... nehajmo omejevati samih sebe.
Rok12
# 03.12.2010 ob 16:58
Prebral že kar nekaj depeš in ugotavljam naslednje. Bolj kot berem, bolj se mi dozdeva, da je bila to napaka. Govorimo le o diplomaciji. O mednarodnem okolju, kjer ima vsaka država svoje interese in svoja interesna območja, ki jih še kako krvavo zasleduje. Govorimo o izvoljenih ljudeh s strani ljudstva, ljudstva, ki od njih zahtevajo super stvari kot, dobre službe z visoko plačo, nizki javni in zasebni dolg, nizke davke in vedno več storitev,...

Amerika je velesila in pika. Tako se tudi obnaša. Je arogantna, izkoriščevalska, moralistična in še in še bi lahko našteval. Res je pa tudi, da ima dobre diplomate. Kakšni zapisi so odlični. Nikakor pa ne razumem to začudenje. Morda vi živite v paralelnem vesolju? Ali resno mislite, da ko Angela, Nicolas, Silvio, David, Lula, Erdogan, Borut,... pridejo iz obiskov in govorijo o milijardnih poslih - je enako, za že zgoraj omenjeno ljudstvo, službe - nikoli v ozadju ne igrajo umazanih iger, da bi ali premagali konkurenco ali kakor koli izsiljevali?

Bil in bom velik zagovornik transparentnosti v vseh treh vejah oblasti, ta dogodek, pa se mi zdi, da bo le še bolj zaprl vpogled pod prste ljudem, ki smo jih izvolili.

Ne da se mi več. Gremo na enega pa malo se pokepat. Lep dan.
SEL
# 03.12.2010 ob 16:55
To je pravi BIG BROTHER, ne pa neka kislica na naši tv,
sugimugi
# 03.12.2010 ob 16:49
Upam da se ta organizacija tako razširi, da je ne bo mogoče nikoli ukiniti. Naj se vlade useh držav bojijo tega kar počnejo, saj bo javnost izvedela use.

VIVA WIKI :)
heureka
# 03.12.2010 ob 16:47
Pocuti se verjetno nekako tako kot se je Salman Rushdie,potem ko mu je po objavljenju njegovih Satanovih versov oznanil Ajatolah Khoumeini fatwo. Zivel je kaj precej casa v ilegali,vendar mislim da mu,da ga je ta smrtna obsodba,ki Iran se ni preklical le se bolj stimulirala pri njegovem knjizevniskem delu.
Izgleda da je Assange iz istega zeleza kovan in iskreno upam ,da se mu bo uspelo seveda pri podpori vseh svobodno mislecih le nekako izmazati in ostati ziv in delujoc.
Ima pa za to minimalne sanse.
Ce pa bo Ameriko udaril se po zepu, oz. se bo spravil se na Ameriske banke ,tedaj je njegova usoda zapecatena. Kajti denar je se zmeraj bil in bo sveta vladar.
Prej bi mu Clintonova oprostila ,da jo je spravil ob sluzbo,kot pa mu bodo banke ce jih bo spravil ob profit.
atanosečasn
# 03.12.2010 ob 16:42
Julian Assange je James Bond fikcija, ki je postala živa. Tommorow never dies.
evaevi
# 03.12.2010 ob 16:41
V vseh zgodovinskih in družbenih razmerah so se našli dragoceni posamezniki, ki so povsem z nasprotju z osebnimi koristmi sledili resnici, pravici, idealom, z eno besedo - človeški dobrobiti. Danes je enako, hvala jim za etični zgled in za družbeni učinek.
bob
# 03.12.2010 ob 16:38
Jejks Američanom je zopet nekdo stopil elegantno na prste. Svojo vizijo demokracije si lahko kar nekam utaknejo. Od Obame pa sem malce več pričakoval. Škoda še en šou po ameriško
tupamaross
# 03.12.2010 ob 16:34
Elemental,
če Assange ima še tiste podatke za katere milim, da jih ima, je
osebnost tega tisočletja in ga nihče ne bo prekosil.
Elemental
# 03.12.2010 ob 16:28
Kakšen Obama nekaj,... osebnost leta 2010 je: Julian Assange
kocovan
# 03.12.2010 ob 16:21
Kako ironično, v državi ki najbol gazovarja sovbodo govora, hočejo zapret nekoga zato ker je govoril resnico.

haha
in potem zahod prodaja to kot najbolj pravičen sistem, dejansko pa ni nič drugače kot v drugh sistemih, samo da ima lepšo embalažo
vsebina pa je enaka

embalaža je da imajo ljudje oblast v rokah, ko je v resnici nimajo
embalaža je svobodo gaovora, ki sega v resnici samo do tja dokler komu pomembnemu ne stopiš na rep
embalaža je enakost pred zakonom in pravna džava, ko pa reveži dobijo slabe odvetnike in jih ne znajo na sodišču rešit niti če so nedolžni, medtem ko si lahko bogati privoščijo vrhunske odvetnike ki jhi pred sodišči rešijo vseh packarij
...

ja demokracija se lepo sliši, samo pač ni vse zlato kar se sveti in še zdaleč ni tako lepa kot na tej embalaži piše
tupamaross
# 03.12.2010 ob 16:12
Do večine podatkov naj bi prišel z posredovanjem vojaške osebe,
kar da misliti, da za njega ni več nobene vojaške skrivnosti v ZDA.
Tu pa seveda nastane grozljivka. Kako in na kak način bodo sploh
ZDA reagirale in ali obstaja nevarnost za svetovni mir?

V komentarju pod "WikiLeaks kršil pravila in bil prisiljen spremeniti
spletni naslov" sem to malo bolj podrobno opisal. Srčno upam, da
ni tako resno, kot se mi zdi, da je. Sicer mislim, da tudi, če bi z
vojaškimi tajnami ZDA razpolagal, jih ne bi objavil, saj bi lahko
tvegal vojaške konflikte neslutenih razsežnosti. Najboljše je, da še
naprej ostane pri diplomaciji in bančništvu, na splošno, gospodarstvu.
Opus 2012
# 03.12.2010 ob 16:09
KDO daje minuse? Ustvari nova uporabniška imena in popravi s plusi!
ratatata
# 03.12.2010 ob 16:05
Podpiram tega gospoda, edini je, ki se bori, da ljudje ne ostajamo le marionete v rokah svetovnih voditeljev!!!
SloDavid
# 03.12.2010 ob 15:47
Legenda
Throll
# 03.12.2010 ob 15:42
Julian Assange je legenda!
el CARTEL
# 03.12.2010 ob 15:38
Dejal je tudi, da je sam kot njegovi sodelavci po objavi ameriških diplomatskih depeš dobil nekaj groženj s smrtjo.

haha demokracija v polnem sijaju.. o tem vsem bi volilci morali biti obveščeni, ne pa da se najprej prikriva volicem, nato pa se "informatorju" grozi s smrtjo.. ZDA bi mu mogla dati nagrado za "borbo za pravico govora" in nobelovo nagrado za mir (sedaj vedo, kako se kitajska počuti loooool)
Kazalo