



Vaša ocena: 



Ocena 5,0 od 20 glasov
Ocenite to novico!
| Avir Greenhills je nato testni material poslal v laboratorije, ki z njim sodelujejo v Sloveniji, na Češkem in v Nemčiji. Testni material, ki smo ga poslali Avir Greenhillsu, je bil res po nesreči okužen z virusom ptičje gripe (avian flu virus). | ||
| Baxter | ||
| Podjetje na splošno ne komentira tožbe ali morebitne tožbe, a meni, da so obtožbe, ki jih je gospa Burgermeister napisala v pismu, popolnoma brez dokazov in si ne zaslužijo odgovora. | ||
| Baxter o Jane Burgermeister. | ||
| Baxter je cepivo za virus H1N1 res patentiral leta 2008. Aprila so nam rekli, da je virus H1N1 nekaj povsem novega. Tako nov je bil, da so morali razglasiti pandemijo, saj nismo imeli dovolj razvitega imunskega sistema. Ne morejo pa imeti obojega. Ne morejo reči, da je virus nov in da moramo razglasiti pandemijo, na drugi strani pa je Baxters že leta 2008 patentiral cepivo. Ne morejo reči, da niso vedeli. | ||
| Jane Burgermeister | ||
| Varnostne izkušnje z vsakoletnimi sezonskimi cepivi proti gripi imajo lahko samo omejene vrednosti zaradi spremenjenega postopka proizvodnje. Zato bo moralo biti cepivo ocenjeno po tem, ko bo cepivo že uporabljeno na trgu | ||
| Navodila za pripravo pandemskega cepiva, 8.–12. oktober 2007, sprejeta s strani Strokovnega odbora za biološko standardizacijo pri WHO-ju. | ||
Glede primera Jane Burgermeister in okuženega cepiva/materiala smo vprašali tudi farmacevtsko podjetje Baxter in slovensko podjetje BIA Separations, ki je okuženi material prejelo.
Zgodbo avstrijske novinarke Jane Burgermeister, ki trdi, da Svetovna zdravstvena organizacija (WHO), Združeni narodi (ZN), vplivni svetovni gospodarstveniki in farmacevtska podjetja Baxter, Novartis in Sanofi izvajajo načrten genocid, ki naj bi se začel z letošnjim jesenskim cepljenjem, smo predstavili. O zadevi pa smo povprašali tudi farmacevtsko podjetje Baxter, ki naj bi bilo del zarote, po kateri bo v desetih letih za posledicami cepljenja umrlo pet milijard ljudi. Prav tako smo za dodatna pojasnila prosili slovensko podjetje BIA Separations, d. o. o., ki je bilo eno izmed štirih podjetij, o katerih je govorila Burgermeistrova, ki je prejelo okuženo cepivi oziroma eksperimentalni material, kot trdijo sami.Preberite tudi intervju z raziskovalno novinarko Jane Burgermeister: "Baxter je v Slovenijo poslal cepivo z živim virusom ptičje gripe", 1. del
|
Odgovori Baxterja:
Ali je res, da je Baxter poslal 72 kilogramov cepiva, okuženega z živim virusom ptičje gripe, v 18 laboratorijev?
Ne. Baxter je poslal testni material in ne cepivo, in sicer v laboratorij (Avir Green Hills Biotechnollogy), ki ima pogodbo z Avstrijo. Material je bil izključno testni in ni bil namenjen za uporabo na ljudeh. Avir Greenhills je nato testni material poslal v laboratorije, ki z njim sodelujejo v Sloveniji, na Češkem in v Nemčiji. Testni material, ki smo ga poslali Avir Greenhillsu je bil res po nesreči okužen z virusom ptičje gripe (avian flu virus).
V vseh objektih, kjer hranijo testni material, se dela pod ustreznimi pogoji in upošteva pravila varnosti pri delu. V nobenem primeru niso bili ljudje, ki so delali s testnim materialom ali so bili navzoči pri njegovem prevozu, v nevarnosti. Zelo malo verjetnosti je, da bi se v laboratoriju, kjer so hranili virus H5N1, delavci okužili - nihče se ni okužil.
Ste novo cepivo testirali in ali je varno? Rezultati v češkem laboratoriju so namreč pokazali, da ni. Vse živali, na katerih so v laboratoriju opravljali poskuse, so umrle.
Kar se je dogajalo februarja, kot je opisano zgoraj, nima nič skupnega z našim cepivom H1N1. Celvapan je trenutno na kliničnem preizkusu v dveh evropskih državah. Več na spodnji povezavi:
http://www.baxter.com/about_baxter/
press_room/press_releases/2009/08_05_09-A-H1N1.html
Prosim vas, da na vprašanje odgovorite z da ali ne. Ste cepivo za novo gripo patentirali že 28. avgusta 2008?
Ne.
Ali je res, da vstavljate mikročipe v cepivo?
Ne.
Ali fundacija Billa Gatesa (Bill and Melinda Gates Foundation) financira kakršne koli vaše raziskave?
Ne.
Ali veste, kdo je Jane Burgermeister, in ali poznate njen primer?
Le toliko, kolikor smo prebrali na blogih. Baxter še ni prejel tožbe. Podjetje na splošno ne komentira tožbe ali morebitne tožbe, a meni, da so obtožbe, ki jih je gospa Burgermeister napisala v pismu popolnoma brez dokazov in si ne zaslužijo odgovora.
Povezava na dokumenta WHO-ja, ki opozarjata na dejstvo, da cepivo za novo gripo ni testirano. Njegovi stranski učinki pa bodo vidni šele po cepljenju. Tedensko epidemiološko poročilo, 7. avgust 2009, sprejet s strani Svetovalnega odbora za varnost cepiv pri WHO-ju |
Bi ljudem priporoči, da se cepijo, če zaznajo simptome nove gripe?
Odločitev ali se bo nekdo cepil, je odvisna od posameznika in od nasvetov, ki jih posreduje državno ministrstvo za zdravje.
- - - - -
Iz slovenskega podjetja BIA Separations, d. o. o., ki je prejelo okužen material z živim virusom ptičje gripe, je na vprašanja odgovarjal soustanovitelj in direktor podjetja Aleš Štrancar:
Sodelujete s farmacevtskim podjetjem Baxter ali podjetjem Avir Green Hills Biotechnollogy?
Z Avir GHB.
Od katerega izmed omenjenih podjetij ste v prvi polovici leta 2009 prejeli okuženo cepivo, ki naj bi bilo cepivo za normalno sezonsko gripo, in zakaj?
V okviru tega EU-projekta smo januarja od Avir GHB prejeli eksperimentalni vzorec, ki je bil, kot smo bili od partnerja naknadno obveščeni, kontaminiran z virusom ptičje gripe. Material, ki smo ga prejeli, je bil namenjen izključno eksperimentalnim namenom, skladno z načrti projekta. Poudarjam, da vzorec NI bil cepivo, temveč material, namenjen eksperimentom, potrebnim za razvoj postopka čiščenja cepiv! Torej je šlo za okužbo eksperimentalnega vzorca in ne okužbo cepiva.
Torej so vas opozorili, da je material okužen oziroma nevaren?
Iz podjetja AVIR Green Hills Biotechnology so nas naknadno obvestili o kontaminaciji vzorcev z divjim tipom virusa.
Kateri laboratorij v Sloveniji je še prejel okužen material?
Razen našega podjetja v Sloveniji ni prejel tega okuženega eksperimentalnega vzorca nihče.
Koliko kilogramov oziroma odmerkov ste prejeli?
Šlo je za približno 600 ml eksperimentalnega vzorca.
Kako je bilo označeno?
CP (exp5) 15. 1. 2009 - 2 x 7,5 ml
DL #153 15. 1. 2009 - 5 x 100, 1 x 25, 1 x 30 ml
VHT #153 15. 1. 2009 - 1 x 1 ml D #153 15. 1. 2009 - 1 x 1 ml
CP (exp6) (=2CIM-E1) 15. 1. 2009 - 1 x 0,5 ml
SP (exp6) (=3SECpool2) 15. 1. 2009 - 1 x 0,5 ml
DS (exp6) 15. 1. 2009 - 1 x 0,5 ml
Kaj ste z njim naredili?
Vse eksperimentalne vzorce obravnavamo kot potencialno nevarne in z njimi ravnamo skladno z navodili stroke za take materiale. Skladno s postopki varnega dela so bili vzorci prenešeni v mikrobiološko zaščitno komoro, kjer so potekali vsi nadaljnji postopki.
Je takšen material uporaben za nadaljnjo uporabo ali ga je potrebno uničiti? Kako se ga uniči?
Noben eksperimentalni vzorec NI predviden za nadaljnjo uporabo. Standardni postopki predvidevajo dekontaminacijo (uničenje) z avtoklaviranjem. To je bilo narejeno tudi v omenjenem primeru.
Kateremu podjetju dobavljate zdravila, cepiva?
Nobenemu. Naše podjetje NI registrirano za promet z zdravili oz. cepivi in se s tako dejavnostjo NE ukvarja.
Material naj bi bila mešanica živega virusa ptičje gripe in normalne sezonske gripe. Je takšen material varen kot cepivo?
V omenjenem primeru je šlo za eksperimentalni vzorec, ki se NE SME uporabljati za kakršno koli cepljenje, temveč le za namene raziskav. Po končanih študijah ga je treba uničiti.
So bile opravljenje kakšne študije, ki bi ugotavljale varnost cepiva, ali se bodo njegovi stranski učinki videli šele po uporabi?
Vsako potencialno zdravilo gre skozi dolgoletna testiranja in različne komisije, ki ugotavljajo varnost in učinkovitost. Brez njihovega dovoljenja je prodaja zdravila prepovedana. Tudi v okviru našega projekta se opravljajo in načrtujejo zahtevane študije.
Bi takšno cepivo, čeprav je do njega prišlo pomotoma, lahko sprožilo pandemijo?
Če se v proizvodnji cepiv upošteva vse varnostne standarde, potem do kontaminacije z nevarnimi virusi ne more priti. Poleg tega pa mora vsak nov proizvodni cikel skozi vrsto testov in testiranj, preden gre lahko v prodajo. Ta testiranja bi zagotovo pokazala kontaminacijo cepiva z živim virusom, če bi, npr., v proizvodnji prišlo do kakršne koli nesreče ali sabotaže. Torej je sprožanje pandemij s cepljenjem teoretično nemogoče, ob predpostavki, da je prevoz cepiva varen (da preprečimo možnost okužbe cepiva s strani terorističnih skupin). V današnjem času je zato priporočljivo vsako pošiljko cepiva zelo skrbno pregledati, preveriti transpotne poti in pred uporabo testirati.
Bi Slovencem priporočili, da se cepijo, če zbolijo za novo gripo?
Sam se že več let cepim proti gripi in se bom tudi letos, in sicer v okviru cepljenja, ki ga organizira Tehnološki park Ljubljana. Pri cepivih sem trenutno mnogo bolj pozoren na postopek proizvodnje in morebitne nečistote v cepivu kot na možnost okužbe. Okužba je praktično nemogoča. Zaradi nečistot pa lahko pride do stranskih reakcij in neželjenih posledic, nikakor ne okužbe. Proizvajati bolj čista cepiva na bolj enostaven in hiter način je zato najbolj važna naloga biofarmacevtske industrije v tem trenutku.
se strinjam, podobno sem razmišljal ob enem drugem članku vidim pa da je tu misel na mestu.
Umetno se ustvari in virus in cepivo. Že z datumi se ne izide, ne more biti cepivo za x virus ustvarjeno pred samim x virusom.
Sramotno za baxter, da pošljejo okuženo cepivo oz. testni materijal okoli po svetu v laboratorije in to ne prvič, že ob izbruhu virusa HIV je bilo podobno. Ja verjetno njih bolj zanima kako hitro se lahko širi virus in ne kako se lahko pozdravimo ob okužbi! Itak smo pa navadni ljudje v njih očeh le poskusni zajčki.
Čestitam novinarki za neverjeten pogum in odritosrčnost, bojim pa se za njena leta.
Da smrdi vsa zadeva je več kot očitno.
Prvič: zdravilo je patentirano skoraj pred samim izbruhom, kar meče njavečji sum da je bila gripa umetno ustvarjena in seveda istočasno tudi zdravilo. Kakšen je bil namen lahko ugibamo, mislim pa da je novinarka zelo blizu resnici. Potrditev je odgovr baxterja.
Drugič: Kako se lahko zmotijo? In to nri postopku ki naj bi bil delan v največji meri pazljivosti, in to ugotovijo šele ko je bil razposlan v posamezne laboratorije.
Človek se vpraša kaj bi sezgodilo če novinarka ne bi tožila i obelodanila te tajne podatke.
Več kot očitno je da se nekaj pripravlja, sedaj je samo vprašanje kakšen je plan B, ko je plan A delno spregledan.
Čestitam tudi našim novinarjem pri pripravi tega članka.
Hvala.
Drugače se isti postopek uporablja za čiščenje vseh, tudi podtipa Influanza A H5N1, ki pa je ločeno cepivo. Se pravi, vsak podtip se proizvede in očisti ločeno, potem se pa zmešajo željeni.
Še 1x poudarjam, postopek ("recept") za čiščenje je isti za vsak podtip, in ga ni treba razvijat za vsakega posebej, ali vsako leto na novo razvijat. Nova gripa je preprosto različica Influenza A H1N1, saj je tako ali tako vsako leto je vsak podtip rahlo drugačen. Se pravi, H1N1 od letos ni isti kot lani, in ne bo isti kot naslednje leto. vsako leto WHO pred sezono pove, katere različice podtipov so aktualne in njih se uporabi za pripravo cepiva.Sam postopek za čiščenje- pripravo pa ostaja isti.
A je zdej jasno?
lp
upam, da sem pojasnil
http://www.baxter.com/about_baxter/press
_room/press_releases/2009/08_05_09-A-H1N1.html
Mene tudi zanima ce tale oznaka "A/H1N1 virus strain", pomeni "avian", kar bi dejansko pomenilo, da je v cepivu prisoten tudi "pticji" virus.
Baxter Receives EMEA Positive Opinion For CELVAPAN, The First Cell Culture-Based Pandemic Flu Vaccine
Main Category: Flu / Cold / SARS
Also Included In: Flu / Cold / SARS
Article Date: 27 Dec 2008 - 0:00 PDT
Sicer ne vem koga je novinarka sprasevala v Baxterju vendar je ta clanek dokaz, da so 27. Dec. 2008 ze objavili, da so razvili cepivo CELVAPAN in da so ga ze patentirali. Vprasanje je samo, kako so vedeli, da ga bodo lahko uporabili za prasicjo gripo. Tukaj kot lahko vidimo je namenjen samo za Flu/Cold/SARS. V tem clanku je sicer samo omenjeno da se lahko uporabi v primeru pandemije pticje gripe.
Na tej naslednji strani pa to isto cepivo Celvapan omenjajo, kot cepivo proti prasicji gripi.
Najbolj zaskrbjujoce je pa tole, kar potrjuje tudi avstrijska novinarka:
ABOUT BAXTER'S PANDEMIC VACCINE DEVELOPMENT
Baxter received the A/H1N1 strain for testing and evaluation from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (a WHO Collaborating Center) in early May. The company then undertook pre-production testing and evaluation of the virus strain to assess its growth characteristics and ability to work in the company's proprietary Vero cell culture. Based on the virus' ability to grow in Vero cell culture, Baxter initiated commercial production on June 3, 2009. Bulk CELVAPAN vaccine is produced at its large-scale commercial facility in Bohumil, Czech Republic, and is sent to Vienna, Austria for the final formulation, fill and finish before distribution.
To potrjuje trditev, da je v Celvapan zmesano tudi cepivo za pticjo gripo, saj je bil Celvapan od leta 2008 nemenjen za cepljenje proti pticji gripi, sedaj so ga samo malo reformulirali in mu dodali nekaj ucinkovin tudi za prasicjo gripo. Ljudje bodite previdni!!!! To je izredno, izredno sumljivo. Predlagam vsem samostojno mislecim novinarjem, da se naprej raziskujejo to stvar in resnicno pridejo do dna tej nevarni igri.
Kolikor vem, je virus ptičje gripe klasificiran v tretji varnostni razred (od štirih), Bia pa nima laboratorijev na tej varnostni stopnji. Kako lahko potem kdorkoloi zatrdi, da ni bil nihče v nikakršni nevarnosti, če pa so bili varnostni protokoli kršeni že od vsega začetka?
In to svinjarijo nam drago prodajajo.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1217057/Dr-Richard-Halvorsen-Im-opposed-jabs-worries.html
---izsek-----
As a doctor, I have been concerned for some time about this issue. I should stress that I am not in any way opposed to vaccinations.
Indeed I run an immunisation clinic which offers a wide range of vaccines as a protection against various diseases. But I am increasingly disturbed by the lack of any debate either about long-term vaccine safety or about the excessive influence of commercial interests.
Contrary to what Government officials and pharmaceutical giants pretend, the health of future generations could be compromised if we are not allowed to question this official fixation with mass vaccination.
In the research for my recent book on this subject, I discovered that not only are inoculations being introduced with less and less research on their safety, but, just as worryingly, they are being promoted for diseases which do not represent a widespread danger to the public.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1217057/Dr-Richard-Halvorsen-Im-opposed-jabs-worries.html#ixzz0StkY3FM4
---------
makabejci so pristopili k judom ker so jih smatrali za dovzetne za njihove načrte. Spustili so se z neba in jim razodeli načrt no oz so poslali k njim le spokesmana judje pa "blaženi"...... Judov bo kot zvezd na nebu in postali bodo plemstvo zemlje..... Za razliko brezglavega pobijanja je lahko človeka uporabiti tudi kot govoreče orodje, kogar zanima zakaj preprosto ne počistijo planeta človeštva in ga sami vzamejo.
Jahve.... baal..... in njegova ognjena kočija.... s katero se je je prerok Jeremija Odpeljal v nebo. Sami kredibilni viri so polni namigov o obstoju tujcev in svetopismski apokrifi tudi ne skoparijo z njjimi
Judje čakajo danes kakor so čakali pred 200 leti na Odrešenika torej tistega, ki jih bo postavil za plemstvo zemlje ostale čaka bedna smrt v kolikor nebi koristili njihovim načrtom.
Ehh sej kaj pa človek ve kaj je res in kaj ne.
Ja smešno ane.... no upam da se bom temu "lahko" še dolgo smejal
http://en.wikipedia.org/wiki/Marcab
lp
A ni še prepozno. Vse skupaj lahko preprečimo tako, da priskrbimo Stinger rakete in sestreljujemo letala, ki s chemtraili onesnažujejo naše dragocene telesne tekočine (precious bodily fluids). A to moramo pohiteti. Rothschildi so namreč to nameno odkrili in so zato s pomočjo Baxterja razvili odlično obrambno metodo: V cepivo bodo vstavili mikročipe, ki bodo neavtoriziranim ljudem onemogočali uporabo Stinger raket. Zato moramo sestreliti vsa letala še preden nam podtaknejo čipe, s katerimi nas bodo onesposobili.
Zlo koncentrirano v oblastnih strukturah že več dob po atla- obala tides- dvig
času ko je morje potopilo stare civilizacije poskuša prevzeti človeštvo in ga oropati duše ter jo kot vstopnico v vesolje prodati tujim življenskim organizmom.
He hehe danes sem še nahoden inn kašljam.... V torek se je začelo.... Najbolje pomaga pri okužbi z prehladnim obolenjem če se pošteno prepotite in to večkrat, pijete čaj in malo jeste.
Na krušni peči sem se paril zadnjih nekaj dni in telo je zmagaloo.... No to je zame rutina 2x letno spomladi in jeseni je zdravo da se takole zravsamo....
Cepljenje je za pussy-e in krmljenje elite z soldi
ANTI-NWO
P.S Pišite mi vsi svobodnjaki v boj za ZEMLJO ZRAK SVOBODO
sic.
Ne povzroča nam gospodarske škode. Ne, ne mislimo je tožiti, saj so njene obtožbe brez dokazov.
Zanimivo je,da je ne tožijo,če nima dokazov.
Očitno grejo po poti popolne ignorance primera,kar je jasen dokaz,da tu nekaj smrdi!!!
...
v bistvu ničesar ne zanika, pove samo to, da je novinarka brez dokazov...
Teta hripca
Oktobra 1918 je bil vrhunec do sedaj najhujše pandemije gripe
Mateja Hrastar
Nekega jutra je vdova Drozdova iz Steklovskega v Kostromskem okraju v cerkvi, kjer je imela piščančjo farmo, našla vso perjad zmedeno, pobruhano, krvavo, v nekaj urah bolno in pocrkano. Ker so se bali, da bi se bolezen razširila na ljudi, so pobili vso perutnino v državi. Se sliši kot prejšnji teden prebrano časopisno poročilo iz Romunije? Ne, to je zgodba Usodno jajce, ki jo je leta 1928 napisal Mihail Bulgakov. Naključje? Ne, pandemije gripe, ki se z živali preseli na ljudi, niso nič novega. Raziskovalci menijo, da smo jih do sedaj preživeli že več kot trideset. Zadnja, ki jo pomnimo, je - kakšno naključje - vrhunec dosegla natančno pred 87 leti. "Kaj bo, ako bo šlo tako naprej! Ljudstvo obupano, jesenski pridelki, koruza, ajda, fižol, celo grozdje še vse zunaj, a ni ljudi, ki bi pospravili. Še za postrežbo bolnikov bo kmalu zmanjkalo zdravih ljudi. Nimamo ne zdravil ne zdravnikov. Pa kaj, saj kmet je samo takrat dober, kadar treba dati. Kdo bi se brigal za njegovo zdravje," je bilo zapisano 18. oktobra 1918 v Slovencu. Po Sloveniji in svetu je divjal drugi val smrtonosne španske gripe. Od 3. oktobra so bile po Sloveniji zaprte šole, trgovine in gostilne. Oblasti so pozivale prebivalstvo, naj se izogiba "na hripi bolnih ljudi in sploh vseh prilik, kjer se zbira veliko ljudi," saj naj bi se bolezni nalezli že, "če le pogledaš v sobo, kjer leži bolnik". Skupaj je v Kraljevini SHS v letih 1918/19 zaradi gripe umrlo več kot 60.000 ljudi. Mrtvih po vsem svetu pa naj bi bilo po različnih podatkih od 20 do 100 milijonov, najverjetnejša številka pa je okoli 40 milijonov, kar je več, kot je bilo žrtev prve svetovne vojne.
Španska gripa je bila do prejšnjega tedna ena največjih medicinskih skrivnosti. Takratna medicina ni bila sposobna ugotoviti, kaj je bil vzrok za tako silovitost bolezni. Zavezniki v prvi svetovni vojni so špekulirali, ali je ni morebiti povzročilo nemško biološko orožje. Pojavljale so se celo teze, da je za vse kriv aspirin, ki je ravno takrat bolj množično prišel na trg. Mnogi so menili, da je bila bolezen posledica tega, da so se možje bojevali v jarkih, ali pa kar, da so jo povzročili vsi plini in dim, ki so prišli v zrak na bojiščih. Šele prejšnji teden, torej 87 let po bolezni, pa so znanstveniki Armed Forces Instituta v Marylandu in Mount Sinai School of Medicine v New Yorku po sedmih letih raziskovanja končno razvozlali celoten genski zapis virusa H1N1, ki naj bi bil povzročil špansko gripo, ter ga poustvarili v laboratorijskem okolju. Ugotovili so, da je bil prvotno to virus ptičje gripe, ki se je prilagodil ljudem, ne pa hibrid med ptičjo in človeško gripo, kot je bil denimo virus pandemij leta 1957 in 1968. Vse to se je začelo, ko so leta 1998 našli zmrznjena trupla žrtev španke. Najprej zmrznjeno truplo obolele ženske, ki so ga našli na Aljaski. Na podobno najdbo so naleteli tudi na Arktiki. Sedem moških, starih od 18 do 29 let, ki so na Spitzberge z norveško ladjo prišli septembra 1918 za delavce v polarni rudnik. Pri vseh sedmih je bila v rudniškem dnevniku kot vzrok smrti vpisana gripa. Pokopani so bili zaviti le v časopisni papir in položeni v zmrznjeno zemljo. To, da so jih našli na Aljaski in Arktiki, niti ni presenetljivo. Ravno v teh predelih je bila smrtnost zaradi virusa španske gripe najvišja, umrlo naj bi bilo do 60 odstotkov takratne populacije Eskimov.
Poleg tega, da je znanstvenikom uspelo ugotoviti, kakšen je bil virus španske influence, je pomembno tudi, da vemo, kako se je širila. Časovnica španske gripe je bila ekspresna. Četrtega marca 1918 je regimentni kuhar v Fort Rileyju v Kansasu Albert Gitchell potožil, da ga boli glava in da ima vročino 39,5 stopinje Celzija. Kmalu za njim sta imela enake simptome še narednik Lee Drake in stotnik Adolph Hurby. Vse tri so ozdravili, vrnili so se k opravljanju dolžnosti. Posledica tega je bila, da je v naslednjih dneh zbolelo 500 vojakov, 48 jih je umrlo. Z vojaki se je epidemija hitro razširila, na splošno velja, da je bila vojna eden glavnih dejavnikov, ki so pospešili širjenje influence. A ker so ameriški mediji poročali le o bojih, prebivalstvo ni vedelo, kakšen je obseg epidemije. Aprila 1918 je z okuženimi ameriškimi vojaki prišla v Evropo, menda najprej v Francijo, kjer se je razširila po bojnem polju in med civilisti. Smrtnost je bila še vedno v mejah normalnih epidemij gripe. Vojaške oblasti so zadrževale informacije o bolezni, da sovražnik ne bi dobil podatka o njihovi šibkosti. To je tudi krivo, da se virus sedaj imenuje španska gripa. O njej so prvič poročali v španskih časopisih, tako da je bila večina prepričana, da je gripa izbruhnila prav v Španiji. Tudi v Sloveniji se prva vest o bolezni nanaša na Španijo. "Na Španskem divja neznana kuga. Dosedaj je obolelo v Madridu 80000 ljudi, v Barceloni 30000," je navajal prvi zapis o španski gripi v Sloveniji 31. maja 1918 v Straži. V drugih državah, ki so bile vpletene v vojno, so novice o pandemiji pravočasno cenzurirali, Španija pa je bila nevtralna in so tam o gripi poročali brez omejitev. Še toliko bolj po tem, ko je zbolel španski kralj Alfonz XIII. (med visokimi politiki je kasneje, v začetku leta 1919, zbolel tudi ameriški predsednik Woodrow Wilson). Pravzaprav so jo tako poimenovale prav države zaveznice, Španci pa so jo imenovali francoska gripa.
To je nemara točnejše poimenovanje. Kajti konec poletja 1918 je virus v Franciji mutiral, hitreje se je prenašal med ljudmi. V novi obliki je prvič izbruhnil v Brestu. Avgusta, ko je v Evropo prišlo milijon in pol ameriških vojakov, je bil virus v najboljši formi. Pokosil je vse. Z ladjami, ki so vozile vojake nazaj v Ameriko, se je mutirani virus vrnil v ZDA. Pa ne le tja: v državi Sierra Leone sta bili okuženi dve tretjini prebivalcev prestolnice Freetown. Med septembrom in novembrom je virus postal najbolj smrtonosen. Najhitreje se je širil med vojaki in mornarji, ki so bili prisiljeni živeti v kampih. Šele ko je umrlo skoraj 10.000 ameriških vojakov, so se ameriške oblasti zavedle, da gre za epidemijo. Prepozno. Oktobra 1918, ko so zavezniške sile ruski armadi pomagale osvojit Arhangelsk, se je okužila še Rusija, ki se je izognila prvemu valu. Kmalu za tem Kitajska in Indija. Kljub strogi karanteni se pred virusom nista obvarovali niti Avstralija in Nova Zelandija. Skupaj je obolelo skoraj 20 odstotkov svetovnega prebivalstva, smrtnost med obolelimi pa je bila od 2- do 5-odstotna, najvišja v najrevnejših predelih, denimo v indijski vojski je umrlo 22 odstotkov okuženih vojakov, samo v Indiji pa je skupaj umrlo 17 milijonov ljudi. Najvišja je bila smrtnost v odročnih krajih: na Aljaski in v južni Afriki so bile izbrisane cele vasi, v dveh tednih je umrlo 14 odstotkov prebivalcev Fidžija in 22 odstotkov prebivalcev Zahodne Samoe. Med azijskimi državami je imela najnižji odstotek mrtvih med obolelimi Japonska, kjer je umrlo 257.363 ljudi, to je 0,4 odstotka obolelih. Edini dokumentirani kraj, kjer ni bilo primera španske gripe, je otok Marajo v delti Amazonke.
V Sloveniji je prvi val bolezni izbruhnil julija. Šestnajstega avgusta 1918 so v Deželno bolnišnico v Ljubljani sprejeli prvo pacientko, ki so ji diagnosticirali špansko gripo. Dvaindvajsetletnica je preživela. Ta gripa še ni bila mutirana. Septembra 1918 pa je prišla v naše kraje mutirana smrtonosna gripa. Uradno je bil prva smrtna žrtev v Ljubljani dveletni deček, ki je umrl 11. septembra 1918. Pri štetju žrtev gripe je težava v tem, da so kot vzrok smrti vpisovali gripo in pljučnico, ki se je razvila iz gripe. V Ljubljani so od septembra 1918 do februarja 1919 umrli 403 ljudje, največ oktobra, 257 ljudi.
Ukrepi, ki naj bi preprečili razširjanje bolezni, so bili strogi. V Ameriki je bilo obvezno, da vse zdravstveno osebje nosi zaščitne maske. Težava pri oskrbi je bila tudi v tem, da je bila velika večina zdravnikov na fronti, zato so ob izbruhu bolezni za paciente skrbeli kar študenti višjih letnikov medicine. Podobno je bilo z medicinskimi sestrami, tako da so marsikje izpeljali dodatne mobilizacije, da so zadovoljili potrebe po medicinskem osebju v civilnem sektorju.
V krajih, ki jih je zajela epidemija, se je vsakdanje življenje ustavilo, saj so bili preplavljeni z bolniki in umrlimi. Potovanja so bila omejena, marsikateri kraj je bil v popolni osami. V mestih so bili zaprti gledališča, opere, cerkve in druga mesta, kjer se zbira veliko ljudi, v nekaterih mestih so prepovedali celo rokovanje. V Kanadi so poročali o preobremenjenih telefonskih centralah, ker so ljudje več ostajali doma in več uporabljali telefon. Zato so recimo pri Bellu v reklamnih oglasih prosili ljudi, naj uporabljajo telefon le v nujnih primerih. Med ameriškimi otroki je krožila pesmica: "I had a little bird, its name was Enza, I opened the window and got influenza." Zdravstveni delavci so ljudem priporočali, naj si večkrat na dan umijejo usta z razkužilno tekočino, denimo z razredčenim vodikovim peroksidom ali hipermanganom. V Slovencu so recimo objavljali oglase z navodili prebivalcem: "Skrajno snago, roke si večkrat na dan umijemo, posebno pred jedjo, javne lokale je treba pridno zračiti in snažiti." Šole in vrtci so bili zaprti, saj "ni niti misliti, da bi poslovali, ker je bolezen nalezljiva in bi bilo zelo brezsrčno, če bi se na ta način izpostavljali nevarnosti."
Tako hitro in skrivnostno, kot je prišla, je španska gripa tudi odšla. V osemnajstih mesecih se je pandemija končala. In do letos ostala medicinska skrivnost.
To velja samo za gripo. Virusi gripe hitro mutirajo in vsako leto se globalno razširijo drugi. Cepivo, ki te je zaščitilo prejšnje leto, tako sedaj več ni uporabno, ker gripo povzroča drug virus. Zato je potrebno cepivo za sezonsko gripo izdelati vsako leto znova.
...drezajo v imunski sistem
Tu ne gre za nobeno drezanje. Edina stvar, ki jo cepiva naredijo je, da tvoje telo "naučijo" izdelovati protitelesa proti določenemu virusu.
Oni sluzijo denar sele ko si ti bolna.
Točno tako. Zato so cepiva za njih kontraproduktivna. Njim je v interesu, da se ne cepiš in zboliš, tako da ti lahko prodajajo draga zdravila. Zakaj posamezniku prodat eno dozo cepiva, če mu lahko prodaš kup tablet.
Hvala za tak clanek in kar tako se naprej.
Se strinjam.
Mogoče bi bilo bolje vprašati Baxter kako je lahko prišlo do take pomote in ali je to običajna praksa pri njih.
Žal je bilo to ime v zadnjih letih večkrat omenjeno pri podobnih incidentih. Očitno imajo v program izdelave vklopljene procese, ki so ranljivi za človeške in/ali tehnične napake. Avstrijsko ministrstvo je sklenilo, da so dodatni ukrepi, ki so bili sprejeti zadovoljivi. Moti me to, ker zaradi varovanja poslovnih podatkov v javnosti ni bilo objavljeno za kakšno napako je šlo.
Vsi tisti, ki pa ste trdili, da je novinarka malo nora, pa morate priznati da le ni.
Nekaj je izvedela, Baxter nekaj muti, krste so res v Georgiji....
.com/DarylBradfordSmith_Rothschild.htm
a>
Za tiste ki jih zanima zgodovina kako so prisli do tega da si lastijo ze skoraj vse na svetu pa povezava na breanje katero mocno priporocam.
kje je pa fora da se proti bolezni cepiš vsako leto znova?:-) Sploh pa pri gripi, vsaj mladi in sicer zdravi ljudje bi se morali cepljenjem izogibati saj po mojem čisto laičnem razmišljanju po nepotrebnem drezajo v imunski sistem.
Cepljenja bi morala biti koriščena preudarno in pri tistih skupinah ljudi ki jih nemara res potrebujejo in bi jim tudi gripa lahko zelo škodovala.
Sem absolutno proti trendu tržnih, rutinskih cepljenj za vsako malenkost.