Svet

Poudarki

  • Vrednost BP-ja na trgu se je zmanjšala za 40 odstotkov
  • Bob Dudley se je izkazal pri zaustavitvi iztekanja nafte v Mehiškem zalivu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,6 od 5 glasov Ocenite to novico!
Tony Hayward
Tony Hayward po 28 letih zapušča podjetje. Foto: EPA
Robert Bob Dudley BP
Novi generalni direktor british Petroleuma Robert, tudi Bob, Dudley, ki je zatolžen za čiščenje naftnega madeža v Mehiškem zalivu. nekateri analitiki menijo, da se je Dudley izkazal pri zaustavitvi iztekanja nafte, prav tako, pa naj bi popravil slab ugled BP-ja v ZDA. Foto: EPA
BP
Greenpeace je v Londonu zaprl bencinsko črpalko BP-ja in postavil nov znak. Foto: EPA
VIDEO
BP menja vodstvo

Dodaj v

BP z zgodovinsko izgubo in novim vodstvom

Direktor BP-ja Tony Hayward 1. oktobra odhaja, zamenjal ga bo Dudley
27. julij 2010 ob 07:22,
zadnji poseg: 27. julij 2010 ob 14:18
London - MMC RTV SLO

Naftno podjetje BP je od aprila do junija poslovalo s 13 milijardami evrov izgube, stroški v Mehiškem zalivu so bili 25 milijard evrov. Podjetje zapušča Tony Hayward.

Od eksplozije na naftni ploščadi 20. aprila letos, pri čemer je umrlo 11 delavcev, v Mehiški zaliv pa se je razlila rekordna količina nafte, se je vrednost BP-ja na trgu znižala za 40 odstotkov. V polletnem poročilu je v 25 milijard evrov, ki jih je BP namenil stroškom čiščenja nafte, vštetih tudi 15 milijard evrov, ki jih je podjetje namenilo različnim tožbam in izplačilu odškodnine ribičem.

BBC piše, da bi imel BP, če seveda ne bi upoštevali stroškov, ki jih je imel z Mehiškim zalivom, v drugem četretletju šestih milijard evrov dobička (v primerjavi z drugim četrtletjem v letu 2009, ko ga je pridelal 2,2 milijarde evrov). Podjetje za drugo četretletje ne bo izplačevalo dividend, prav tako pa je napovedalo, da bo prodalo nekaj svojega premoženja za 23 milijard dolarjev.

BP z novim vodstvom
Čeprav so se britanski mediji razpisali, da naj bi generalni direktor podjetja British Petroleum Tony Hayward v soboto podal svoj odstop v 24 urah, se to ni zgodilo. BP je namreč objavil, da bo Hayward po 28 letih v podjetju s položaja generalnega direktorja odšel 1. oktobra letos, zamenjal pa ga bo ameriški kolega Robert Dudley, ki je sicer odgovoren za čiščenje razlite nafte v Mehiškem zalivu, piše britanski medij BBC.

Greenpeace zahteva bolj "zeleno" politiko
Bencinske črpalke BP-ja v Londonu so zaprli okoljevarstveni protestniki. Skupina Greenpeace trdi, da je prekinila dobavo goriva na vse črpalke v središču britanske prestolnice, BP pa je sporočil, da so zaprli okoli 20 njihovih črpalk. Aktivisti so dobavo goriva ustavili tako, da so zaprli varnostne ventile na črpalkah, nato pa jih odstranili, da jih ne bi mogli znova odpreti. Ventile bodo vrnili, je zatrdil Greenpeace.


Greenpeace želi s svojo akcijo podjetje prisiliti k bolj "zeleni" energetski politiki oziroma da bi prisilili prihodnje vodstvo podjetja, da se oddalji od "obsedenosti z zelo nevarnimi, do okolja neodgovornimi viri nafte" zdajšnjega vodje Tonyja Haywarda. BP je akcijo označil za "neodgovorno in otroško dejanje, ki se vmešava v varnostne sisteme".

Hayward je dejal, da je trenutek njegovega odhoda primeren, saj je BP-ju uspelo ustaviti iztekanje nafte. "To je dobra osnova za spremembo vodstva v podjetju," je še pojasnil Hayward.

Hayward upravičen do 700 tisoč evrov pokojnine letno
Že v ponedeljek je BBC objavil podatek, da bo Hayward upravičen do 700 tisoč evrov pokojnine letno. Sicer pa je vrednost Haywardova upokojitvene vreče ocenjena na 13 milijonov evrov, pri čemer bo lahko obdržal vrednost delnic.

Nad Haywardom kot senca zla ne ležijo le rdeče številke, temveč tudi obtožbe ameriških kongresnikov, da ni prevzel nikakršne odgovornosti. Neprimerne so bile tudi njegove izjave, češ da je nastala nesreča res grozna, a da si tudi on želi nazaj "svoje staro življenje". Prav tako se je sredi junija odpravil na jadranje, medtem ko je nafta iz globini 1.500 metrov vrela na plan z vso svojo silo. Hayward bo kljub odhodu, zamenjal naj bi ga ameriški kolega Bob Dudley, prejel celoletni izkupiček letošnje plače in še nekatere bonitete za nekaj več kot milijon evrov.

K. Š.
Prijavi napako
Komentarji
Sebastjan666
# 27.07.2010 ob 17:21
To kar ti teoretično podajaš velja na prvi pogled res. Okolje tam je čisto uničeno. Boge živali in narava. Bi bil po tej strani vesel, da imaš prav in da ni vmes nobene zarote.
Samo me zanima, bi ti prodal delnice, ki ti prinesejo 8,5M$ na leto, kar tako brez razloga. OK, da jih eden, ne pa toliko ljudi na pomembnih položajih. Ampak pustimo sedaj to.
Zakaj ne verjamem(o) Obami?
Obama kot predsednik govori in dela samo tisto, kar mu rečejo. Ni edini predsednik, ki je lutka svojih nadrejenih. Obama je pred izvolitvijo govoril čisto nekaj drugega kot pa dela sedaj. Zakaj? Pač nekaj je potrebno folku dat, še posebno potem, ko so se naveličal Busha. In kaj dobi folk? Drugega predsednika isti folk v ozadju, kot ga je imel prej Bush mlajši, Clinton in Bush starejši. Kako je lahko Obama nasprotoval vojni v Iraku, ko pa ima sedaj isti folk, ki je naredil vojno kot svoje zveste sodelavce. Kako se lahko isti ljudje že skoraj 30 let non stop pojavljajo v ozadju (drugače rečeno nad) predsednikom? Mislim (nimam dokazov, ampak se učim iz zgodovine) da Obama tukaj ne mora odločati, kaj bo naredil, ampak mu je tako ukazano. Kar se tiče zapravljanja ugleda ameriške politike je pa jasno da je že tako uničen, da ga tudi ta katastrofa nič kaj bolj ne učrni. Črna je črna, če ji dodaš črno je samo še črna. Kaj misliš da je Bush ml. res tako tumast, kot se je prikazoval v javnosti? Mislim da ne.
No še par stvari, ki tudi nimajo veze s tem, ampak so dokazana in sem jih že 100krat povedal pa bom moral še 101.
Napad na Irak 2003. Bush pove da Irak skriva orožje za množično uničevanje in da je povezan z Al-kaido oziroma Osamo. Če bi ti jaz takrat rekel, da to ni res, bi rekel da so moje trditve neumne. Pa ne samo ti. Pa tudi vsi mediji so govorili tisto, kar jim je povedal Washington. Čez nekaj časa pa Bush na tako idiotski način, kot zna samo on, pove da Irak nima orožja za množično uničevanje niti ni povezan z osamo. No, kaj praviš na to.
To kar se meni zdi res, tebi neumno je za njih samo igra. Njih boli za mene za tebe, samo da se oni zabavajo pa folk nategujejo pa pobijajo. Pa še to. Kateri medij je po tej zadnji izjavi Busha obsodil njihove laži in izgovore za napad na Irak. Nobeden. Koliko predsednikov EU je obsodilo te napade? Nobeden.
Še en primer. Ta sega še dlje v zgodovino. Če bi ti leta 1933 rekel, kdo je sponzorilral Hitlerja bi rekel, ne da sem neumen ampak, da rabim psihiatra. Od Busha st. fotr. Zakaj to ni prišlo v javnost? Zato ker ni res ali zato ker se ne sme vedet. Pa ne rečt da se takrat ni vedl kdo je Hitler.
Naslednji primer je Vietnamska vojna. Ali so res vietnamci napadl ameriško ladjo, ali so jo američani sami? malo posrfaj po netu pa boš videl
Kdo je ustanivil Al-kaido, sem tudi že pisal in zakaj.
Ljudi v ozadju boli javno mnenje ljudi in za Obamo, predsednik je samo lutka za doseganje njihovih ciljev.
CarlosNorris
# 27.07.2010 ob 15:43
@Hepihipo, Sebastjan666

Dejmo s preprosto kmečko logiko se spravit na ta naš problem- kakšna bi bila motivacija BP-ja, Tonya Haywarda in Obame da se zgodi 'nesreča'- torej da se namerno tole zgodi, na kar vidva napeljujeta.

Kakšen bi bil motiv BP-ja? V 2, 3 mesecih od te nesreče je imelo 13 milijard izgube! V očeh javnosti je postalo eno najbolj osovraženih podjetij! Cena delnice je drastično padla!

Kakšen bi bil motiv Obame? Tudi njemu je podpora še padla zaradi te katastrofe! Da mu je nekdo povedal da se bo to zgodilo in je rekel svojim upravljalcem premoženja naj prišoparajo par milijonov dolarjev? Misliš da je to pomembneje kot javna podpora in to da je predsednik?! Od prodaje svojh knjig zasluži po milijone najbrž na mesece!

Motiv Tonya Haywarda? Tukaj se mi res več ne da napletat zgodbice. Zelo očitno nekaj takega ni v interesu delničarjev, torej bi moral to narediti na lastno pest. Seveda ne bi mogel sam nekaj takega izvesti, še stotine ljudi bi moral vpeljati v ta svoj evil masterplan, ki nikoli ne bi spregovorili in se jim ne bi zdelo nič spornega (ne vem pa kaj bi jim dal v zameno- mogoče delež tistih milijonov, seveda da obenem sprejmejo tveganje da izgubijo službo). Seveda je tudi to popolnoma kretensko, saj je s tem izgubil ogromno denarjo ko je odstopil in preživel naravnost peklenska sva meseca...

Izliv nafte je bila katastrofalna nesreča, s katero nihče ni pridobil, so pa mnogi veliko izgubili in ni bilo nič del neke velike zarote. Upam da vama je jasno kako absurdne so vajine teze, v bistvu, milo rečeno, naravnost neumne.
Sebastjan666
# 27.07.2010 ob 13:45
@CarlosNorris
tisto povezavo twakwi, ki sem jo prej dal, sem jo dal, ker je bila prva, ki sem jo danes našel na to temo. O tej zadevi sem bral že enkrat prej, samo sem pozabil kje. O tem verjetno res ni poročal kakšen svetovno znani medij. Kar se tiče tega kar gre komu za verjeti je vseskozi velik problem, ker veliko teh ljudi, ki dajejo drugačne informacije, dela za svojo korist $. Ampak so določeni neodvisni mediji dostikrat veliko bolj zanesljivi, kot pa svetovno znani. Žal. Je pa dejstvo da vsake stavri ne moraš verjeti, tako kot ne moreš verjeti vsakemu poročilu, ki ga dobiš od Reutersa, CNN in podobnih. O tem sem 100% prepričan in upam da to veš tudi ti. O tem obstaja nešteto dokazov. Že dejstvo, da ima en človek v lasti takšno število medijev ti lahko veliko pove. Čemu? Da se v vseh medijih pojavljajo iste novice? Kje je potem objektivnost. Če je na primer, kot praviš ti laž o prodaji delnic Obame preko Vanguarda, zakaj potem Obama in drugi ne tožijo Boba Chapmana, ki mislim, da je dal to informacijo ven. Res, da med drugim Alexu Jonsu. kakšno korist bodo imeli sami od tega ne vem. Za mene je pomemben podatek to da se je to zgodilo nekaj tednov pred nesrečo. Čudna naključja
Moj pogled na te zadeve
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 13:03
CarlosNorris, lepa, lepa... spet preusmerjaš pozornost.

Dejstvo je, da je prodal tretjino deleža zgolj mesec dni pred "nesrečo". Če bi prodal celotnega, ne bi bilo dvoma, sedaj pa je. Zmotil te je tudi mesec očitno.. kaj bi bilo zate dokaz, če bi ga 5 minut pred "nesrečo"?

Ne spodbijat dejtvev z naštevanjem naslovov ostalih zadev. Spodbijaj dejstva z dejstvi in jih tako postavi na laž. Torej.. ali je ali ni direktor BPja Tony Hayward mesec dni pred nesrečo prodal tretjino svojega deleža v BPju? Poznaš še kakšnega direktorja, ki proda tolikšen del delnic svojega podjetja sredi mandata? Pa tudi glede ostalih informacij.. reči, ne, Vanguard ne upravlja z delnicami Obame in niso nič na veliko prodajali pred tem dogodkom, itd itd.. štekaš?
CarlosNorris
# 27.07.2010 ob 12:45
Je zelo pomembno, kdo je izdal, sej ja ne verjameš vseemu kar na internetu piše, a ne?

Stran, ki si jo dal- twakwi, mislim da mi sploh ni potrebno nič komentirati, samo prepisal bom par njihovih naslovov-

It’s not warm but COLD!

The environmentalists abolishing private property

Obama can shut down internet

EU climate communism extends to housing

7th grader discovers mysterious cave on mars

Resno, a je potrebno kaj dodati? Resno?
Sebastjan666
# 27.07.2010 ob 12:17
http://www.twawki.com/?p=6768

“Goldman Sachs wasn’t alone either in its astute “foreknowledge” of the collapse of BP’s stock value due to the Gulf disaster as BP’s own chief executive, Tony Hayward, sold about one-third of his shares weeks before this catastrophe began unfolding too.

But according to this FSB report the largest seller of BP stock in the weeks before this disaster occurred was the American investment company known as Vanguard who through two of their financial arms (Vanguard Windsor II Investor and Vanguard Windsor Investor) unloaded over 1.5 million shares of BP stock saving their investors hundreds of millions of dollars, chief among them President Obama.

For though little known by the American people, their President Obama holds all of his wealth in just two Vanguard funds, Vanguard 500 Index Fund where he has 3 accounts and the Vanguard FTSE Social Index Fund where he holds another 3 accounts, all six of which the FSB estimates will earn Obama nearly $8.5 million a year and which over 10 years will equal the staggering sum of $85 million.

The FSB further estimates in this report that through Obama’s 3 accounts in the Vanguard 500 Index Fund he stands to make another $100 million over the next 10 years as their largest stock holding is in the energy giant Exxon Mobil they believe will eventually acquire BP and all of their assets for what will be essentially a “rock bottom” price and which very predictably BP has hired Goldman Sachs to advise them on.

Important to note is that none of this wealth Obama, Goldman Sachs, and other American elites is acquiring would be possible without this disaster, all of whom, as the evidence shows, “somehow” knew what was going to happen before it actually did, including the US energy giant Halliburton who 2 weeks prior to this disaster just happened to purchase the World’s largest oil disaster service company Boots & Coots”. Read more about Climategate and why the left has lied to the populace.

Vsem lenobam ki sem jim ni dalo it na link, ki sem ga prej dal.
Pa je čisto vseeno kdo je to dal v javnost ali Bin Laden, al sosedov France ali sosedova Štefka al pa Alex Jones
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 12:15
CarlosNorris, verjami komur želiš. Ja, malo drugače napisano, tako da se pozornost se iz dejastva, da je prodal tretjino svojega deleža mesec pred nesrečo, preusmeri drugam. ;)

weeks je čisto lahko mesec, saj ne piše 2 weeks. Tretjina deleža nekega direktorja pa je ogromno denarja.. saj ni tako neumen, da bi prodal vse, ker potem ne bi bilo dvoma. Sedaj pa je.. in kadar je dvom, je dovoljeno vse. Saj ti bo polovica verjela, da si pošten.
CarlosNorris
# 27.07.2010 ob 12:01
Tony Hayward cashed in about a third of his holding in the company one month before a well on the Deepwater Horizon rig burst, causing an environmental disaster.

Mr Hayward, whose pay package is £4 million a year, then paid off the mortgage on his family’s mansion in Kent, which is estimated to be valued at more than £1.2 million.

There is no suggestion that he acted improperly or had prior knowledge that the company was to face the biggest setback in its history.


Tole je dejstvo HepiHipo. Malo drugače napisano kot tisto kar si od Alexa Jonesa pobral a ne?

Videl boš te majhne propagandne tehnike, ki se jih Jones poslužuje- mesec postane par tednov, ni omenjeno da je prodal le tretjino svojega lastniškega deleža, itd.
Jakap80
# 27.07.2010 ob 11:54
sebaair: miljarda dobička je premalo, da bi si lastniki kupovali vile, jahte, private jet-e, helikopterje in ostale igračke ... kar je pa najbolj smešno, da jim mi reveži plačujemo ves ta luksuz ...
CarlosNorris
# 27.07.2010 ob 11:52
HepiHipo, ti malo preveč Alexa Jonesa poslušaš?

Prosim lepo, ne mi reči da imamo tudi v Sloveniji fene takih zarotniških ultra-konzervativnih norcev kot je Jones? Samo še pristaše Glenna Becka, ki trdijo da je Obama komunist, ki hoče uničiti ZDA rabimo, pa bomo imeli tako v kurcu javni politični diskurz kot ga imajo Američani.
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 11:49
BP chief Tony Hayward sold shares weeks before oil spill

-1

Dragi moj. To je dejstvo. Ti daješ minuse dejstvom :) Verjetno na drugi strani pluse lažem.
sebaair
# 27.07.2010 ob 11:36
6 mrd dobička????
Pol pa še naj kdo reče, da nas nena nategujejo s ceno nafte.
a ne bi blo dovolj, če bi poslovali ''samo'' z 1mrd dobička pa bi se cena goriva malo znižala?
Sebastjan666
# 27.07.2010 ob 11:33
@HepiHipo

Tako ti bom povedal. RTV SLO je državna televizija. Torej je v lasti države. Slovenska država je v lasti EU. EU je v lasti bankirjev in drugih vplivnežev, ki diktirajo svetu in imajo v lasti med drugim tudi vse 'najpomembnejše' medije. Ti mediji potem tako poročajo kot oni hočejo. Zato je resnica vedno prikrita. Veš ker novinar je ponavadi dober - mrtev. Ker ga ubijejo ker je hotel zvedeti in napisati resnico. Če pa ti pišeš in 'raziskuješ', kako se ga je Lindsey Lohan napila, pa o tem poročaš, potem ne bodo padale glave, pa še folk bo bil vesel. Moraš tudi vedet, da se na dosti novinarjev pritiska, da ne pišejo o tem kar vedo.
Ampak to kar mi danes v Sloveniji pojmujemo kot novinarstvo, to ni novinarstvo, to je kopiranje novic. Zakaj jaz vem več o Obami, kot pa o Pahorju? Malo sem mogoče sam kriv, da se o njegovih neumnosti, ki jih počenja ne informiram, po drugi strani pa naši novinarji ne razkrijejo skoraj nobenih čudnih poslov naših falotskih politikov. Če pa že kaj pride ven, pa hitro ponikne. Le zakaj in kako.
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 11:20
Novinarji, zakaj ne napišete teh dejstev v čalnku? Se bojite?
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 10:53
BP chief Tony Hayward sold shares weeks before oil spill

But according to this FSB report the largest seller of BP stock in the weeks before this disaster occurred was the American investment company known as Vanguard who through two of their financial arms (Vanguard Windsor II Investor and Vanguard Windsor Investor) unloaded over 1.5 million shares of BP stock saving their investors hundreds of millions of dollars, chief among them President Obama.

Kaj vam še ni jasno?
zigaa
# 27.07.2010 ob 10:33
Ko bo nafte zmanjkalo nas ne bo bolela glava, bolela nas bo edino od dragih trošarin v naši ljubi deželici! :)
Sebastjan666
# 27.07.2010 ob 10:20
Prosim poglejte spodnji link
http://www.twawki.com/?p=6768
Tukaj so podatki, sem komaj zbrskal na netu, o malo drugačni resnici v povezavi med Obamo(oziroma politiko ZDA) in BP. Prosim preberite in boste videli kakšna je stvar v resnici
Pa ne potem trobit da je to naključje

Tu je pa še link o tem kako tone ameriško gospodarstvo in pa tudi svetovno
http://www.usdebtclock.org/
BorutMaja
# 27.07.2010 ob 09:54
Ne vem, zakaj bi mogli direktorji in politiki odstopati s položajev, ko je enkrat nekaj hudo narobe? Zgodila se je nesreča. Tudi če bi se to drugemu podjetju zgodilo, bi morda bilo isto, še boljše ali pa še veliko slabše. Prišlo je do napake delavcev na ploščadi. Kot pa smo lahko videli, nobeno drugo naftno podjetje ni ponudilo pomoč pri reševanju za zamašitev naftne vrtine, kar pomeni, da tudi oni nimajo primerne tehnologije za zamašitev luknje, tak da bog ne daj, da se še to kje zgodi, ker bo spet ista pesem.

700.000 evrov pokojnine letno?! Ja, upam, da imajo vsi tam na otoku takšno pokojnino, da lahko brez večjih skrbi preživijo iz meseca v mesec.
atanosečasn
# 27.07.2010 ob 09:31
How nature degrades oil

Včeraj je za CNN eden njihovih strokonjakov izjavil, da se bo nafta razgradila. Verjetno res, ampat to bo trajalo mesece-leta. Vmes bo pa pobilo nešteto ptic, sesalcev, rib... Na Kitajskem bi znali soditi takim, tukaj pa dobi še odpravnino. Lopato pa vrečko bi mogo dobit.
Ambroise
# 27.07.2010 ob 09:22
Zakaj RTVSLO še vedno piše, da se podjetje imenuje British Petrolium, če pa se že dolga leta ne imenuje več tako. Ime je BP, ne pa British Petrolium. Razumete?
Al mi še vedno mogoče živimo v Avstro-Ogrski?
pisosiht
# 27.07.2010 ob 08:55
Mocho...kera nestrpnost :D
se kar strinjam drugače s teboj..pobit...no ja..obstaja še kakšna hujša kazen...
Mocho
# 27.07.2010 ob 08:53
vse pobit
ban03
# 27.07.2010 ob 08:52
700.000 eurov letno za pokojnino...

ne bo hudga temu stričku
ban03
# 27.07.2010 ob 08:52
700.000 eurov letno za pokojnino...

ne bo hudga temu stričku
Jakap80
# 27.07.2010 ob 08:42
Arturo: seveda vlagajo več kot včasih, nafta je danes potrebna bolj kot kadarkoli, cene so visoke kot se nikoli, torej gre za perspektivno panogo, panogo, ki omogoča enormne dobičke, torej ja, vlagajo veliko več kot včasih ... za take ugotovitve niso potrebne znanstvene študije, samo kmečka logika
Jakap80
# 27.07.2010 ob 08:39
HepiHipo: po bitki je lahko bit general
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 08:39
Arturo.. v BPju so sami "strokovnjaki" ;)
Jakap80
# 27.07.2010 ob 08:39
Nafto bodo črpali, dokler bo, potem pač ne več.

A dej no ... haha
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 08:38
res smo fuuul tehnološko napredni, tako so mislili tudi v 18. stoletju, ko so izumili prvi parni stroj

Mar sem predlagal, da gredo na Mars ali da zamašijo luknjo?
Arturo
# 27.07.2010 ob 08:36
Jakap80, si bil ti tam?
Vidim da raje verjameš vodstvu BPja in da si večji strokovnjak od "strokovnjakov".
Ja koliko pa vlagajo v naftno industrijo? Nafto bodo črpali, dokler bo, potem pač ne več. Mar danes vlagajo več v prihodnost naftne industrije kot včasih? Daj, razloži nam tvoje podatke.
Jakap80
# 27.07.2010 ob 08:20
Ja to so dejstva, da jo bo zmanjkalo, ampak ne še kmalu ... drugače nebi toliko vlagali v naftno industrijo. Ti si pa vrjetno član kriznega štaba in si vse te rešitve raznih "strokovnjakov" mel priložnost slišati in bil tam, ko so jih zavračali kot po tekočem traku. Razmisli !

ps: ja, res smo fuuul tehnološko napredni, tako so mislili tudi v 18. stoletju, ko so izumili prvi parni stroj
HepiHipo
# 27.07.2010 ob 08:11
in vse tiste nebuloze, da jo bo kmalu zmanjkalo

Hm, hm, stari, to so dejstva. Lahko se pa vprašaš, kako to, da tri mesece človek v 21. stoletju s zvo to tehnologijo, "ni sposoben" zamašiti ene luknje. Vse rešitve strokovnjakov iz celega sveta so pa enostavno ignorirali. Razmisli!
Jakap80
# 27.07.2010 ob 07:45
Zdj vsaj vidimo kako precenjena je nafta in vse tiste nebuloze, da jo bo kmalu zmanjkalo - vse za visoko ceno. 20 milijard stroškov pa podjetje še kar normalno posluje, samo direktorja bodo zamenjali ...
DREADLORD
# 27.07.2010 ob 07:39
BP bodo rešili in njihove težave niso vredne nobene pozornosti, čeprav jo bo deležen še največ. Torej kako kaj situacija ob obali Mehiškega zaliva?
Kazalo