Svet

Poudarki

  • V Milanu kar 200.000 priseljencev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,8 od 12 glasov Ocenite to novico!
Milano
Smrt 19-letnega Egipčana je sprožila nemire med priseljenci. Foto: EPA

Dodaj v

Foto: Spopad priseljencev v milanskem "sodu smodnika"

Morilca 19-letnega Egipčana še iščejo
14. februar 2010 ob 16:29
Milano - MMC RTV SLO/STA/Reuters

Več deset priseljencev iz severne Afrike je v eni izmed četrti Milana v znak protesta proti uboju 19-letnega Egipčana razbijalo izložbe trgovin in prevračalo avtomobile.

Neredi so izbruhnili v soboto zvečer v četrti, kjer živijo pretežno priseljenci, potem ko je skupina priseljencev iz Južne Amerike po sporu na avtobusu napadla Egipčana in njegovega prijatelja, pri čemer je 19-letnega Mahmuda El Fajeda ubila.

Severnoafriški priseljenci, večina med njimi naj bi v državo prišla nezakonito, so po novici o uboju začeli divjati po četrti, nekateri so se spopadli s policijo. Razjarjeni so razbijali izložbe trgovin, predvsem tistih v lasti Južnoameričanov, zažigali zabojnike za smeti in prevrnili več avtomobilov, enega pa zažgali.

V Milanu kar 200.000 priseljencev
Med izgredi so prijeli več egiptovskih državljanov, morilce 19-letnika pa še iščejo.
Namestnik milanskega župana Riccardo De Corata je dejal, da so se nemiri začeli zaradi goste naseljenosti priseljencev v četrti, ki je "že dolgo sod smodnika". V "prestolnici mode" živi okoli 200.000 priseljencev, od tega okoli 40.000 nezakonito.

Severna liga, ki je sovražno nastrojena proti priseljencem, je zahtevala, da vse, ki so v nemirihg sodelovali, izženejo iz Italije, v četrti na severovzhodu Milana pa izvedejo preiskave od hiše do hiše.

Januarja spopadi na jugu Italije
Tokratni nemiri v Milanu so že drugi v tem letu, v katere so bili vpleteni priseljenci. Januarja so se zgodili spopadi na jugu Italije v mestu Rosarno med domačini in priseljenci, večinoma iz Afrike, ki so sprožili dolgotrajno debato o imigraciji.

Italijanska vlada je lani sprejela zakon, po katerem je nezakonita imigracija tako kot pomoč nezakonitim priseljencem zločin. Priseljencem, ki nimajo urejenih papirjev, grozi izgon v državo, iz katere so prišli.

T. V.
Milano
Milano
Milano
Milano
Milano
Milano
Milano
Milano
Prijavi napako
Komentarji
user491
# 15.02.2010 ob 02:17
@Tadejstein

torej mi smo super, ostali so zanič. We're the good guys, aneda?

Ma čuj: ti imaš samo to srečo, da si prišel iz vagine na tem delu sveta. Zato bodi tiho in BODI HVALEŽEN ZA TO KAR IMAŠ. Ni ti treba skrbeti, da ti bodo vdrli neki ljudje s kalašniki, te oropali, posilili itd. Imaš sigurno nekaj za pod zob v hladilniku in doživel boš normalno starost z redno zdravniško oskrbo.
Tadejstein
# 14.02.2010 ob 21:21
jaz bi enostavno prepovedal vse imigracije iz tretjega sveta v evropo..! vse ki pa so že tu in nimajo dokumentov, pa bi vrnil tja od koder so prišli.
user491
# 14.02.2010 ob 20:30
edwin, el-cartel, motmot, tetka, chopin

lepo je brati vaše poste

@binkibinki
kar se nabijanja muzke v avtih tiče - IMAŠ POPOLNOMA NAPAČEN POGLED. Retardirano bi se počutil, če bi v avtu nabijal do konca Damjana Murkota in se fural skoz Bosno, ter mislil, da s tem "provociram" folk ter si obenem mislu "kaj mi pa morete?"
upornikposrcu
# 14.02.2010 ob 20:05
Nikoli nisem odobraval početja naših "taspodnjih" "bosancev" v Fužinah in drugje po SLO
Vedno sem jih obsojal in kritiziral

Po ogledu nekega podjetja v bližini Fužin sem začel verjeti v njihovo resnico
od 1000 zaposlenih je 850 Bosancev ali "taspodnjih"
Tistih 150 so sami šefi Slovenci (redko kakšen na IĆ uspe biti "mali šef)

Vprašal sem se a so ti Bosanci retrdirani a je to samo politika taka

Začel sem verjeti v njihovo resnico in bes ki ga imajo v sebi
Razumevati sem začel zakaj se držijo zase

Toliko o "bratskih" Slovencih
edwin
# 14.02.2010 ob 19:59
@BinkiBinki
ok, verjamem, da obstajajo tud taksni zdravniki. Lahko jih je tudi desetine zaradi mene. Ampak, ko govorimo o priseljencih v SLO, govorimo predvsem o ne/pol kvalificirani delovni sili, ki je v krepki vecini.
kuturna asimilacija po moje pomeni, da se prilagodis nekim splosnim normam, ki veljajo v dolocenem okolju. V Evropi, se mi zdi, smo ze dosegli nivo, ko muslimanska ruta v javnosti nebi smela sproziti nekega revolta. V Teheranu pa bi po njihovih normah tvoja kratkohlacnica veljala za provokatorko. Cista reciprocnost, kot jo zahtevas ti, seveda ne more obveljati. Samo tvoj "prav", pa je indic kulturnega kolonializma oz. superiornosti dolocene kulture.
Tudi jaz ne maram narodnjakov. Stvar okusa-nic vec,nic manj. Nikakor pa tega ne dojemam kot izzivanje. Pomisli malo, se ti res zdi da oni poslusajo to "nabijanje" in trpijio zraven kot jaz in ti, samo da tebe jebejo u glavo?
"Oni" (se mi zdi) ne izrazajo toliko nestrinjanja z drzavnimi zakoni, kot nestrinjanje s krsenjem oz. pomanjkanjem zakonodaje. Ne upravicujem razbijanja privat ali javne lastnine. Razumem pa, da so neki triggerji, zakaj do tega pride in da se z represijo ne da takih zadev dolgorocno resit. DIALOG!!!
Chopin
# 14.02.2010 ob 19:57
Franjo, še vedno vztrajam, da je Belgija zaenkrat lep primer multikulurnosti v Evropi med flamci in francozi. Večkrat sem bil v Belgiji in se prepričal na lastne oči, da večjih sporev in nasilja med tema dvema največjima etničnima skupinama v državi ni. En lep primer je denimo tudi Nemčija, južni, pretežno katoliški del ima nakako alpsko kulturo in alpski bavarski dialekt, medtem ko so severnjaki po večini protestanti in denimo govorijo jezik, ki je bolj podoben Nizozemščini (sploh ob meji).
Kaj pa je po tvoje razlog, da v Evropi ne bi bila mogoča multikulturnost? Če si bil kdaj v Londonu, si lahko opazil, da multikulturnost tudi v Evropi že obstaja in vse več jo bo v prihodnosti.
Je pa res, da sta asimilacija in multikulturnost dva različna pojma. Večja mesta naj bi ti dovolila, da vsaj v neki meri nadaljuješ življenje v tuji državi s svojo kulturo in vero brez pretirane asimilacije. Temu jaz pravim multikulturnost.
odpadnik-1
# 14.02.2010 ob 19:50
Če imajo ti ljudje pravico, da gredo s trebuhom za kruhom, potem naj se cela Afrika in cela južna Amerika preseli v Evropo, potem pa naj vse stolčejo.
Avtohtoni Slovenci iz Italije in Avstrije pa se bodo verjetno izselili, saj jih večinski narodi očitno ne marajo.
MoTmOt
# 14.02.2010 ob 19:47
Potem "nabijanje" raznorazne južnjaške muzike po avtomobilih. Oprosti, ampak to je zame navadno izzivanje v smislu "kaj nam pa morete" in je kot takšno nesprejemljivo

hahaha... v nemških avtomobilih bi morali vrteti le nemško glasbo!V francoskih-francosko..v yugotih-balkansko.....V tam-čkih pa slovensko........Vse drugo je nesprejemljivo..hahahahah
ssecnik
# 14.02.2010 ob 19:44
Binki.podpišem,žal je res tako.
Tetka 18:43Res je,le da lastniki firm niso vedno Slovenci,pravzaprav najbolj izkoriščajo njihovi rojaki,to pa zato ker jim ti prišleki zaupajo ."Kao zemo",nato pa sledi velik nateg.
Franjo_Malgaj
# 14.02.2010 ob 19:41
Chopin, gre se za primerjavo znotraj kultur, ker večina Zimbabvijcev najbrž niti ne ve kje je Švedska in se zato tudi z njimi ne morejo primerjati. Lahko pa primerjaš znotraj držav. O tem pa sem že pisal, tudi med avtohotnim prebivalstvom je rešvčina pa zaradi tega še ne rzasaja na veliko po sovjih mestih.

Ne moreš primerjati ZDA, Kanade, Avstrlaije itd. z Evropo. Edina vzporednica je morda to, da so njihova avtohotna ljudstva lep primer tega, kaj se zgodi če se te podredijo priseljenci.

Beligja lep primer multikulturnsoti?! Se hecaš? Nobena država poleg Bosne v Evropi ne poka po vseh šivih tako kot ravno Belgija. Velik del Flamcev želi sovjo državo, obtoževanja med Flamci in Valonci so del vsakdanja itd..
upornikposrcu
# 14.02.2010 ob 19:32
Pol Italije so zgradili črnci
Pol Slovenije pa "Bosanci"
Chopin
# 14.02.2010 ob 19:30
Franjo, ne moreš primerjati povprečno revnega šveda in povprečno revnega afričana, saj povprečno reven šved živi bolje kot 90%prebivalcev Zimbabweja denimo, saj država poskrbi za njega. Medtem ko je povprečno reven afričan velikokrat lačen, žejen in bolan (pa nerad posplošujem). Sploh pa, kako lahko primerjaš predstavnika naroda s predstavnikom celine. Ravno taka posploševanja nimajo stika z realnostjo in so posledica stališča, da je nek narod več vreden od drugega, da je neka kultura bolj razvita od druge?

Tud tvoja teorija, da multikulturnost nikoli ni delovala na srečno verjetno ne drži. Multikulturnost je delovala skozi celotno zgodovino in deluje tudi danes (najlepši primeri so denimo ZDA, Avstralija, Belgija, Kanada izmed večjih držav ali pa recimo pomembnejša svetovna središča kot denimo New York, London, Hong Kong, Singapur, Shanghai, Sydney...). Po navadi multikulturnost najbolje deluje v najbolj liberalnih okoljih (večjih mestih) oziroma tam, kjer ljudje dobro živijo (torej tam, kjer so presežki družbe najbolj opazni).
Se pa strinjam, da je ponekod uveljavljanje multikulturnosti težavna. Vprašajmo se rajši zakaj je ponekod sprejemljiva, drugje pa ne...
jack burton
# 14.02.2010 ob 19:20
Mene osebno moti današnja "baštardizacija" sveta.....in v Sloveniji nam gre še dobro. Si predstavljate, da bi poleg nas živeli še kitajci, afričani.......hvala bogu, da nas nihče ne pozna in nismo zanimivi
BinkiBinki
# 14.02.2010 ob 19:18
@edwin
Glede asimilacije s področja jezika, ti bom dal samo primer zdravnikov, ki prihajajo iz juga. Tu so že 30 in več let in ŠE VEDNO NE GOVORIJO jezika države, v kateri si služijo kruh. Sedaj me pa prepričaj, da ti gospe in gospodje nimajo dovolj sogovornikov, da bi se ga naučili.
Potem je kulturna asimilacija in razne rute na glavah, ki jih nosijo (nekatere) muslimanke. Bi še nekako toleriral takšno njihovo obnašanje, če bi se lahko tudi moja partnerka sprehodila po teheranu v kratkih hlačah.
Potem "nabijanje" raznorazne južnjaške muzike po avtomobilih. Oprosti, ampak to je zame navadno izzivanje v smislu "kaj nam pa morete" in je kot takšno nesprejemljivo.
Temu jaz pravim asimilacija.
In če že izražajo "nestrinjanje" z državnimi zakoni, naj izvajajo škodo nad državnim premoženjem. Ne pa da razbijajo izložbe in avtomobile navadnih državljanov, ki so prav tako nemočni, kot oni sami. Rad bi videl tvoje mnenje, da bi ti na takšen način razbili avto. Verjetno bi jih še šel potrepljat po rami.......
Franjo_Malgaj
# 14.02.2010 ob 19:11
Tetka...No pa mi razloži zakaj potem podpiraš priseljevanje, ki je v korist koga drugega kot kapitala, ki pa ga po drugi strani napadaš? Samo priseljenci bodo delali za tako nizke plače v korist bogatih lastnikov kapitala in če ne bi bilo priseljencev bi morali dajati domačinom spodobnejše plače ali pa se denimo ne bi več gradilo?! Kaj od tega je bolj realno je najbrž jasno.

In lepo da govoriš o socialnih stiskah med Slovencih - ja tudi med njimi so, pa med Itailijani pa med Francozi itd. ampak glej ga zlomka ne razsajajo po mestih, ne zažigajo in prevrčajo avtomobilvo nič hudega slutečih drugih državljanov itd. Toliko o samo socialnih vzrokih nemirov... O tem, da bi država lahko zagotovila veliko boljši socialni sistem za avtohotono prebivalstvo, če ne bi bilo priseljencev, ki so večinoma veliki davkojemalci pa še kdaj drugič...
tetka
# 14.02.2010 ob 19:05
In še nekaj, Franjo, kako se obnaša povprečen Šved ali povprečen Balkanec ali povprečen Afričan ali povprečen mehiški Indijanec, ne veš ne ti ne jaz, torej očitno si izmišljuješ in potrjuješ tezo, da te vodijo predsodki...kdor je kdaj šel v Afriko in je pisal o življenju med ljudmi je povečini vedel povedati ali zapisati kar veliko lepih besed, prenekateri so celo nostalgično govorili o izgubljeni pristnosti in človeškosti pri nas, na razvitem Severu..
jack burton
# 14.02.2010 ob 19:02
Danes je to velik problem.............preveč tujcev je v Italiji! Zakaj jih pa je toliko??? Delo na črno in mafija, ki služi s tem......
tetka
# 14.02.2010 ob 19:02
Franjo Malgaj, ti nič ne zamerim, tvoj biologistični recept nisi ti iznašel, je žće dolgo poznan, le da so zagovorniki tega povečini lastniki kapitala, delavci, ki pa težko živijo s svojo plačo pač tega tvojega koncepta ne sprejemajo in bodo tudi razbijali ali kako drugače protestirali. Saj ni treba do Alžirije in Afrike, saj imamo v Sloveniji podobne situacije, se najdejo lčjudje, ki trdijo, da ni nič narobe, da v Prekmurju nimajo fabrik, da gre v stečaj Steklarska Nova, da je že ok, da ni LTH-ja, da ni prav nič narobe, če v družini oba starša zgubita službo, to je pač trg, najboljši in najbolj premeteni pač vzdržijo, tko kot v gozdu, najmočnejši pojedo najšibkejše, a ni tako,...torej invalide stran, saj so nekoristni in manj sposobni od normalnih, tiste, ki imajo ob rojstvu kako resno srčno napako pustit da crknejo, saj kdo bo pa njim plačeval 100 000 € drage operacije, naj preživijo le najmočnejši, pa bo družba zdrava, hitro rastoča in vesela ..
tetka
# 14.02.2010 ob 18:56
torej, ti ne hodiš na dopust za več kot 3 dni ?
Raje bom napisal, da prepičanih se ne da prepričat, torej, tisti, ki mislijo, da alžirci rabijo bit poslani na prvi avion domov, bodo tako mislili še dalje, tisti, ki pa tako ne mislimo, bomo pač tako mislili še naprej.
Franjo_Malgaj
# 14.02.2010 ob 18:55
Zdaj pa že nehajte o tem kako hudo da tile delajo... Tole so večinoma, tkao kto v ostlaih državah, kjer veselo razgrajajo kar lepo potomci teh priseljencev, ki imajo kvečjemu vsega preveč kot pa premalo, začenši s časom.

In če je vse tako povezano samo z ekonomskhi položajom to poemni, da se bo denimo nek povpečni reven Šved obnašal enako kot nek povprečen reven Afričan? Težave z logiko in stikom z realnim svetom...

Multikulturnost ni nikdar delovala in tudi nikdar ne bo. Je le v korist multinacionalk in lastnikom kapitala, ki veselo, kako ironično, zaslepljujejo ravno tiste, ki se imajo za velike nasportnike kapitalizma pa veselo podpirajo mutlkulti in priseljevanje.

Pa še nekaj o vseh tistih, ki moralizirate o razmerju "sever-jug" itd.. Predlagam, da se vsi preselite v najmanjše možno stanovanje po možnosti brez elektrike in porabite denar samo za kruh in mleko višek denarja pa pošljete v nerazvite države. Glede na to koliko vas je se bo pa že nekaj nabralo?!
Pa ne trdim, da je razporeditev dobrin prava, ampak tako pač je in tako je realno in naravno. Tudi v naravi dobi več hrane in je uspoešnejši tisti, ki je v dani situaciji sposobnejši in iznajdlivejši in človek je v prvi vrsti žival.
potamošer
# 14.02.2010 ob 18:49
Svakog gosta, tri dana dosta.
tetka
# 14.02.2010 ob 18:44
Nisi me razumel, ne govorim o nepismenih bankirjih temne polti, ..govorim o tem, da ti direktorji in raznorazni lastniki živijo od izkoriščanja delovne sile, ki nima niti najosnovnejših pravic, imajo jih manj kot pred 2. svetovno vojno v Kraljevini Jugoslaviji pod kraljem Aleksandrom.
tetka
# 14.02.2010 ob 18:43
Nisem govoril, da bi nepismene priseljence zaposlili za bankirje ???, govoril pa sem o tem in to vidim pri nas, da imamo pristne Slovence za direktorje gradbenih firm, ki imajo denarja kot pečka, hiše na morju in se vozijo v Q7, medtem, ko za delavce na gradbiščih ne veljajo zakoni, plače na roko par sto evrov, brez malice, spijo kar v skupinskih sobah,..nevem no, bi ti delal v takem okolju ..domnevam da ne bi, reveži s kosova pa bodo, ker so v to prisiljeni zaradi domačih razmer, torej, če poenostavim, mi, domačini krepko izkoriščamo težave teh ljudi v domačih državah, jih izkoriščamo, da imamo mi, torej MI, lepe hiše in pokošeno travico, da lahko kupujemo trenerke Adidas za 50 €, kljub temu, da jih ti sužnji naredijo za 3-5€...<prepad med bogatimi in revnimi državami še nikoli ni bil tako izrazit kot sedaj in prej ko slej se bo treba lotiti tega problema...pa ne z zidanjem meja, bombardiranjem z laserskimi izstrelki ipd. načini.
skcaminoreal
# 14.02.2010 ob 18:25
tetka, res ni prav, da teh ljudi ne zaposlijo na primer kot razvojne inženirje, direktorje bank in podobne deficitarne poklice, jih naselil v eltnih stanovanjskih soseskah!
Če bi jaz imel banko, bi jih takoj zaposlil. Domače pa za snažilke in pomožne gradbene delavce pa mrš v barake stanovat.
Ti tudi, a ne?

Ali pa bi bilo vso zadevo okoli priseljevanja le treba malo bolj premisliti in ne vedno žugati z aparheidom in fašizmom? Ker v bistvu se mi zdi, da vsak najraje živi v svojem okolju. Če zmore.
Chopin
# 14.02.2010 ob 18:24
Se strinjam z edwin, el Cartel, MoTmOt in tetka... Nasilje je v veliki meri posledica slabega položaja v družbi in suženjskega in iskoriščevalskega odnosa države in večvrednostnega odnosa nekaterih prebivalcev do priseljencev. Po mojem mnenju je potrebno razmišljati vzročno-posledično. Podobna zgodba kot pri terorizmu. Nihče se ne rodi kot terorist ali pa recimo nasilen priseljenec ali kriminalec, v to ga naredi družba in življenje (ponavadi krivice).

Dokazano obstaja velika korelacija med kriminalom in položajem človeka v družbi (socialnim statusem). Tiste komentatorje, ki povezujejo barvo kože, nacionalnost, vero z določenimi "slabimi" karakteristikami ali nekatere skupine ljudje zmerjajo celo za živali ali sodrgo kakor prebiram v neki drugi temi, pa naj se zamislijo, saj sejejo le sovraštvo, nestrpnost, večvrednostne komplekse ter neutemeljeni prikriti strah pred neznanim.
bata
# 14.02.2010 ob 18:17
Ni opravicila za taka dejanja toda vse eno me veseli, da se med tukajsnjimi komentatorji najdejo tudi taki, ki stvari upajo pogledati globje.

Se strinjam z Edwinom in El cartelom skoraj v vsem.
tetka
# 14.02.2010 ob 18:06
še moje mnenje.....seveda ni prav, da se ubija in požiga, ampak kdor vzroke išče v barvi kože, v nekulturi črnuhov in poševnookih ni prav daleč od besedoslovja aparthaida južne afrike ali kakih zagovornikov višje-bele rase...
Nisem sociolog, ampak to so vprašanja za sociologe. Kot jaz dojemam te napetosti so vzroki večplastni, največkrat pa verjetno zelo banalno-ekonomski, torej, za fizična dela na gradbiščih, za šoferje tovornjakov, za čistilke ipd. so dobri črnuhi in bosanci, ker pač "višja rasa" teh poslov ne dela, ker ne bi preživela, ti ljudje pa lahko živijo v barakah, brez ogrevanja, brez zdravstva ...niso pa slepi in vidijo bogastvo Milana, vidijo fine gospe v visokih petkah, vidijo debele zamaščene bankirje in direktorje,..in še nekaj bi rad dodal, ..blagostanje naše zahodne družbe pač temelji v veliki meri v črpanju razlike med ceno dela in ceno tako izdelanega produkta na trgu..po domače, gradbena firma bogati zato, ker ne plačuje bosancev in šiptarjev, cene kvadratnih metrov pa so kot da jih plačujejo, trgovine z oblačili še vedno rastejo kot gobe po dežju, ker iz Vietnama in Kitajske dobijo zastonj artikle, pri nas pa Aklcija -50%, majčka 10€,...ipd. pač naš standard se vzdržuje zaradi siromašnega juga..in nevem zakaj se mi zdi, da že zaradi morale moramo sem ter tja kakega pribežnika sprejet, knede..
MeadDrummer
# 14.02.2010 ob 18:03
če kdo ubije belca pa je vse tiho...
MoTmOt
# 14.02.2010 ob 18:03
Sem pred leti vprašal sodelavca Rasima.Zakaj ne govori slovensko.??
Pa mi je mojster odgovoril."Kaj bom potem slovenac?Kaj me bodu drugač gledali?Mi bodu pol nehali govorit bosanac zabiti?Tako sam kar sam i pika"
Rasim je seveda še v sloveniji,v tem času se je poročil in ima družino.Dobil je tudi otroka,ki obiskuje slovensko šolo in govori tekoče slovensko.Mali je dober v šoli in zanima ga vojaški poklic..vendar zaradi priimka dvomi,da ga bi v vojski tudi zaposlili.Rasim mu svetuje,da naj bo gradbeni tehnik ker"Tako boš gospod na gradbišču.V vojski boš(če boš?) za vedno samo bosanac"
edwin
# 14.02.2010 ob 17:59
Zivel eno leto v severni Italiji;
krivda Italijanov je predvsem v tem, da so, kot tudi vecina nas-dvolicni. Dokler jim tretji svet gradi stadione in puca ulice za 3eur/h je vse o.k. Ko pa se, predvsem zaradi tega, pojavijo tenzije tudi znotraj teh skupnosti, pa vsi zacnejo kricat, da je treba to bando sterat od koder je prisla
zamudnik
# 14.02.2010 ob 17:57
@ ultimojan: 20 eur za 15 ur dela, kapitalizem......
No, očitno so naredili hudo napako, da niso šli s trebuhom za kruhom kam, kjer cveti socializem.
Franjo_Malgaj
# 14.02.2010 ob 17:52
In kaj so zdaj Italijani krivi, če se tolčejo med sabo?

To so lepote multikulturnsoti. In nikakor ni stvar samo v revščini, temveč tudi v mentaliteti, vzgoji, kulturnih vzorcih, vrednotah itd..

Če pa se slabo počutijo je to le še razlog več, da se priseljevanje močno omeji, ker očitno ni v korist ne avtohtonemu prebivalstvu, ne državi (priseljenci so skoraj vsi veliki koristniki socialni tranfgerjev) in tudi priseljencem samim ne, temveč samo lastnikom kapitala. Torej, boste vsi veliki zagovnriki priseljencev potem takem podprli močno omejitev priseljevanja?
edwin
# 14.02.2010 ob 17:44
@tomato,Vinni...
eni imate neverjetno sposobnost generaliziranja in popoln manjko empatije!
el CARTEL
# 14.02.2010 ob 17:42
Primerek povedanega je nad mano (Vinni)..case closed
el CARTEL
# 14.02.2010 ob 17:42
prišlo so; ker situacija verjetno ni rožnata v njihovih domovinah.če bi vse v najlepšem redu, nihče ne bi prišel. Vendar zahodni kapitalizem ne deluje brez ljudi, ki so primorani opravljati službe, ki jih nihče drug noče. Primorani pa so zato, da ne stradajo..kaj je razlika med suženjstvom?

Asimilacija pa ni mogoča. Prva generacija hoče priti le do nekaj denarja in se nato vrniti v domovino (vendar do tega ne pride, zaradi velikih stroškov življenja v drugih državah). Njihovi otroci pa so rojeni v italiji in se nimajo kam vrniti (kot je rekel edwin)..

Tukaj pa pridejo na vrsto "domačini" v tem primeru italijani, ki jih ne spoštujejo, jih prezirajo in diskirminirajo (v bistvu se imajo za več vredne)...Tako da "priseljenci" (2. generacije, ki to sploh več niso) začnejo le poudarjati drugačnost..in tako se le povečuje prepad

Kakšno vprašanje?
ultimojan
# 14.02.2010 ob 17:38
20 eur za 15 ur dela, kapitalizem......
Itak vedno zelo radi dobijo bilokeri razlog, da zakurijo kak avto in poropajo kako trgovitomato ne bluzi
Tomato
# 14.02.2010 ob 17:32
"V ljudeh, ki nimajo dostojnih služb, ne dostojnih plač in ki so polet tega še diskriminirani, se kopiči sovraštvo, ki na žalost eksplodira na tak način..Ne opravičujem nasilja, ampak dejstvo je, da niso samo priseljenci krivi, vsaka stran ima dve medalji"

Noben jih ni klical sem. Če so lahko v italiji, so lahko samo hvaležni, če ji pa kaj ni prav se lahko vrnejo iz kjer so prišli.

Itak vedno zelo radi dobijo bilokeri razlog, da zakurijo kak avto in poropajo kako trgovino :/
edwin
# 14.02.2010 ob 17:31
@BinkiBinki
Kaj pa ce se nimajo kam vrnit? Kaj pa ce so ze druga generacija tu?Kaj pa ce jih to novo okolje zavraca ze v startu? Kaj pa ce so samo izkorisceni tu?...
Kot srednjesolec sem en mesec delal v gradbenem podjetju in spoznal se drugo plat. Od takrat so mi jasne vsaj ene osnovne stvari, ki vecini ne bodo nikoli. Npr. zakaj "bosanci" po 30 letih v SLO ne govorijo slovensko. Ker nimajo SLO frendov in jih tudi niso imeli sanse nikjer dobit. Delovni jezik na gradbiscih pa tud ni Slovenscina...
Torej povej mi BinkiBinki, kaksne moznosti imajo za asimilacijo?
BinkiBinki
# 14.02.2010 ob 17:21
@el cartel
Če jim tu ni lepše, lahko gredo tja od koder so prišli?!
To velja za vse priseljence tega sveta... ASIMILACIJA
el CARTEL
# 14.02.2010 ob 17:01
*vsaka medalja ima dve strani
el CARTEL
# 14.02.2010 ob 17:01
V ljudeh, ki nimajo dostojnih služb, ne dostojnih plač in ki so polet tega še diskriminirani, se kopiči sovraštvo, ki na žalost eksplodira na tak način..Ne opravičujem nasilja, ampak dejstvo je, da niso samo priseljenci krivi, vsaka stran ima dve medalji
dreamliner
# 14.02.2010 ob 16:47
ja sej res no... dejmo uničt vse, kar lahko. itak ni naše. ko bo pa uničeno, gremo pa lahko drugam... banda
mdural
# 14.02.2010 ob 16:38
Sej drugače ta horda tudi ne zna.
Kazalo