Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 24 glasov Ocenite to novico!
Iranske vojaške vaje
Iran je v zadnjem času izvedel že več vojaških vaj in preizkusil svoje zmogljivosti ob morebitnem zunanjem napadu. Foto: EPA

Dodaj v

Iran zagrozil z napadom na države, iz katerih bi napadli iransko ozemlje

ZDA vojaško navzoče v Katarju, Bahrajnu in Kuvajtu
5. februar 2012 ob 18:26
Teheran - MMC RTV SLO/Reuters

Iran bo napadel vsako državo, ki bo svoje ozemlje ponudila "sovražnikom" za vojaški napad na iransko ozemlje, je zatrdil namestnik vodje revolucionarne garde.

Hosein Salami je med vojaškimi vajami dejal, da bodo območja, ki bodo gostila sovražne operacije proti Iranu, deležna povračilnih ukrepov iranskih oboroženih sil.

Revolucionarna garda je v soboto začela dvodnevne vojaške vaje, s katerimi hoče pokazati moč islamske republike v času napetosti med Teheranom in Zahodom zaradi spornega iranskega jedrskega programa, za katerega zahodne države menijo, da je krinka za razvoj jedrskega orožja, medtem ko iranske oblasti trdijo, da gre za miroljuben program.

Ker pogajanja z Iranom o jedrskem programu niso obrodila sadov in so izpadla kot iransko kupovanje časa, ZDA in Izrael ne izključujejo možnosti vojaškega napada na iranske jedrske objekte.

Bodo zalivske države prisiljene sodelovati v napadu?
V preteklih dneh so se pojavile govorice, da Izrael aprila, maja ali junija načrtuje napad na Iran, da bi mu tako po besedah izraelskih predstavnikov v zadnjem trenutku onemogočil izdelavo jedrske bombe.

Salami ni imenoval držav, za katere meni, da bodo svoje ozemlje ponudile za vojaški napad na Iran. Šest ameriških zaveznic med zalivskimi državami je sicer sporočilo, da ne bodo dovolile uporabe svojega ozemlja za napad na Iran.

A če bi Iran iz maščevanja napadel katero izmed njih, bi po mnenju poznavalcev zalivske države klonile pod pritiskom ZDA in dovolile uporabo svojega ozemlja za vojaško operacijo proti Iranu.

Zalivske države, ki gostijo ameriško vojaško infrastrukturo, so Kuvajt, Katar in Bahrajn.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
meho007
# 06.02.2012 ob 21:49
To kar počnejo z Iranom, je vse stara zgodba vendar z drugimi nasprotniki. In zavedni oz. dovolj poučeni Američani, se tega zavedajo, vendar proti vojnem lobiju in milijardam nimajo možnosti. Tudi večina filmov posneta s fiktivne ali dokumentarne perspektive je posneta v ZDA npr. Syriana, No end in sight, je pa potrebno poudariti, da so ti in podobni filmi nastali v času največjih protivojnih demonstracij v ZDA od leta 2000. Predstavijo realna dejstva ekonomije in spletk. Tu ne gre za nekakšne teorije zarot kot v primeru 11.9, gre enostavno za spopad interesov v naftnem gospodarstvu podobno kot v primeru s Sirijo z zornega kota Velesil(pritiski zahoda, medijski linč, embargo, krepitev NATO baze v Turčiji, pogon Ruske flote ter veto ) in ne lokalnega prebivalstva Sirije, ki sigurno preživlja težke čase v če lahko tako rečem državnem udaru, kjer si državljani pač želijo drugačne čase. Napad na Iran predstavlja investicijo in ne boj zoper jedrsko grožnjo. Pakistan predstavlja večjo atomsko grožnjo ima atomske bombe in Obveščevalno strukturo, ki deluje kot država v državi, imajo talibane in prisotnost Al-Kaide. Sama dejstva si nasprotujejo po zdravi logiki in ne Ameriška administracija jih še naprej finančno in vojaško krepi iz leta v leto z izjemo sredine 90', ko so jim uvedli sankcije, pa še te so odpravili leta 99' se mi zdi. Dejansko poleg naftnega interesa, obstaja če ne celo prevladuje interes Izraela. Iran se zaradi svoje velikosti in gospodarske moči demonizira in povezuje z vsemi možnimi bad guys, ki so dejavni ali bili dejavni v sosedah Izraela in sami Palestini politično ustrojeni kot taki. Samo preoblikovanje Irana ni prioriteta, tako kot to ni bilo v Iraku, pomembno je državo pahniti v globoko krizo, ki bi nato potrebovala 20 let tuje pomoči in s tem obvezo k novodobnem suženjstvu oz. vzpostavitev dolžniške strukture, ki bi jo diktirale svetovne banke. S tem Izrael pridobi kasnejši politični poligon, da od držav sosed, ki se sedaj politično prikrito ali odkrito branijo z Iranom, izsili dogovore njim v prid in kar je njim še bolj pomembno, da obstanejo brez podpore ZDA, ker se jim bo sčasoma ZDA morala odreči in Izrael njej. Nekakšna niansa temu je lahko Hong Kong, cca. 100 let je spadal pod Britansko kraljevstvo in če ne bi bil močen, bi se ga Britanci z veseljem odpovedali, tako pa so obžalovali sporazum sklenjen 100 let poprej. Izrael in ZDA delujejo na principu mutualističnega sožitja, vendar se sožitje nekega dne mora končati. Zakaj Evropa verjame ZDA in Izraelu, v nujnost vojaškega posredovanja, odgovor najbrž leži še v nedavnih spopadih v Libiji, kjer so tako imenovano "zamrznjeno" premoženje Gadafija, v bistvu veselo obračali in odplačevali dolgove, smotrno opravičevali visoke stroške vojske in zgrešene investicije svojim jeznim državljanom. Tako, da če se ne bo na hitro našel nov "sovražnik št.1" se Iranskemu narodu ne piše nič dobrega.
zemljemerec
# 06.02.2012 ob 20:40
bobbek, preberi si kdaj slo kroniko, kaj vse počno Slovenci svojim najbližjim.
zemljemerec
# 06.02.2012 ob 20:36
Predvsem bi želel, da SLO.TV več filmov, reportaž , pogovornih oddaj iz Irana pokaže Sloveniji. Večina slovenskega naroda ne pozna življenja ljudi v Iranu, vidijo in berejo zgolj medijsko propagando zahoda.Perzijci pred islamizacijo so bili mnogo bolj civilizirani in učeni, kot evropejci.
bobbek
# 06.02.2012 ob 18:24
dol zenske kamenjajo,iranci,ki zvijo v eu hodijo pa v kurbnhause,tega tut ne zastopim
pinkfloyd123
# 06.02.2012 ob 15:13
nafte je še dovolj, vendar pa je vse manj poceni nafter (vedno več bo stalo pridobivanje le te)

ww3 pa je žal pred vrati
macupicu
# 06.02.2012 ob 11:18
Iran lahko še tako grozi - ob tehnologiji, ki jo ima Amerika, bo klavrno končal, tako kot Irak in Libija. So najmanj deset svetlobnih let za Ameriko.
milan3milan3
# 06.02.2012 ob 08:55
Pravilno - vsaj izrael je treba izbrisati z oblicja zemlej - ampak - kaj pa ko imajo 200 Abomb.
MZ
# 06.02.2012 ob 08:39
Čas je, da si zahodnjaški vojni zločinci na Iranu dokončno polomijo zobe in da se vzpostavi neko ravnotežje moči v svetu. Dokler ne pridemo na višji duhovni nivo, ko se ne bomo šli več vojn, je ravnotežje moči edini garant miru.
Srecko
# 06.02.2012 ob 01:22
Nekdanji nemški zunanji ministerJoschka Fischer je že pred pol leta napovedal, da je konflikt z Iranom le še vprašanje časa. Pod pretvezo atomske grožnje, ki ima v tem primeru celo realno podlago, želi Zahod interesno podjarmiti še zadnji v narekovajih protizahodni z nafto bogati režim na Bližnjem vzhodu. Iz istega razloga sta padla Irak in Libija (tako Husein kot Gadafi sta prišla na "noro" idejo, da z nafto ne bi več trgovala v dolarjih); Saudska Arabija, Katar, Kuvajt in ZAE pa so že tako ali tako pod zahodnim interesnim vplivom. Na novo odkritih nahajališč nafte je v svetu vse manj, potrebe po črnem zlatu pa so vedno višje in v interesu vseh nas, ki živimo na Zahodu je, da imamo vsaj omejen nadzor nad naftnimi viri, Realpolitik pač.
Politkomisar.
# 06.02.2012 ob 00:36
Podpiram Iran v boju proti ameriškem imperializmu in sionizmu!
R2D2
# 06.02.2012 ob 00:10
Obešanje je že če te zna samo električni stol je pa čsta groza in to še na DC tok ...
roxdegabba
# 05.02.2012 ob 23:40
Enih res ne morem razumeti. Obešanje je vsega zgražanja vredno, električni stol je pa čisto normalen in sprejemljiv. Bravo, res ste perle.
roxdegabba
# 05.02.2012 ob 23:39
@zamudnik in Comando valut: Hkrati pa zagovarjata državo, ki aktivno izvaja smrtno obsodbo z nečloveškim cvrenjem na električnem stolu? Poskrbita za malo konsistence v svojih stališčih, hlapca jenkijevska.
djdj
# 05.02.2012 ob 23:14
car dusan silni
Podpis!
R2D2
# 05.02.2012 ob 22:55
Bojo že sami uredili s tem ...
vidim
# 05.02.2012 ob 22:52
@zamudnik zadel si bistvo. Tam okoli Donave so ljudje hudo maščevalni in jezni, sploh ker so jim preprečili nekaj takega kot danes počne Sirija in Iran. Ampak se bo plošča obrnila in bodo molili še k drugim močnim botrom kot samo Rusom.
Comando valut
# 05.02.2012 ob 22:51
Ker je Nato pred desetletjem piknil nekaj raket nad domovino vaših staršev in priljubljeno splavarsko počitniško destinacijo, bi mnogi tukaj dandanes raje sami aktivno sodelovali v kamenjanjih in obešanjih kot da bi prejemnikom teh občečloveških blagodati privoščili drugačno obravnavo.

Dbest!
Nikec3
# 05.02.2012 ob 22:42
Iranci dejansko imajo demokracijo. Če koga zanima, je bil v soboto v Večeru 4-stranski intervju z Iranskim veleposlanikom v Sloveniji.
zamudnik
# 05.02.2012 ob 22:32
Ker je Nato pred desetletjem piknil nekaj raket nad domovino vaših staršev in priljubljeno splavarsko počitniško destinacijo, bi mnogi tukaj dandanes raje sami aktivno sodelovali v kamenjanjih in obešanjih kot da bi prejemnikom teh občečloveških blagodati privoščili drugačno obravnavo.
hepimen
# 05.02.2012 ob 22:09
ciracara

Najpri se pozanimaj kaj je demokracija. Nihče ne pravi, da se demokracije na zahodu ne da izboljšati, neumnost jo je pa primerjati z iransko diktaturo, ki niti slučajno ne zagovarja 20% interesa vseh ljudi v iranu.

...zahodni korporativni kapitalizem pa zagovarja interes kolikšnega deleža vseh ljudi na zahodu?
car dusan silni
# 05.02.2012 ob 22:08
Podpora Irancem proti ameriški diktaturi!
mk89
# 05.02.2012 ob 21:50
Najpri se pozanimaj kaj je demokracija. Nihče ne pravi, da se demokracije na zahodu ne da izboljšati, neumnost jo je pa primerjati z iransko diktaturo, ki niti slučajno ne zagovarja 20% interesa vseh ljudi v iranu.

Ampak to sploh nebi bil problem za ZDA. Problem je v tem, da iranska diktatura ne zagovarja niti 1% interesa zahodnih podgan :)
primoz.trubar
# 05.02.2012 ob 21:43
@ ciracara

...kakšno podporo pa ima Obama.....a je to demokracija...?????
EU Bananistan
# 05.02.2012 ob 21:41
NATO do sedaj ni napadel še niti ene države, ki bi imela atomsko orožje. Dokler niso bili čisto prepričani, da Irak in Libija takšnega orožja nimajo, do takrat tudi pomislili niso, da bi te države napadli ali zasedli. Verjamem, da Iran tega orožja nima, razen če razvoj in gradnja nukleark za pridobivanje električne energije, NATO interpretira kot grožnjo okoliškim državam.
gorc27
# 05.02.2012 ob 21:39
primoz.trubar

Tako izgleda socialni inženerig v akciji. Smo del zahoda in kot taki moramo verjet da Iran grozi, Rusija in Kitajska pa sta hudobni in ga podpirata.
Nikec3
# 05.02.2012 ob 21:39
Dokler bodo v ZDA bedaki kot je Santorum se nam slabo piše:

http://www.youtube.com/watch?v=e3JkUm0zL
ww
Xter
# 05.02.2012 ob 21:36
Vidim, da zagovorniki ZDA ne vedo, kaj je to demokracija. Po njihovih merilih se lahko samo določeni kandidirajo na volitvah. Se grem pa stavit, da če bi bile danes volitve v Iranu in Siriji, bi zmagala tako Ahmadinejad, kot tudi Asad zmagala, verjetno ne bi bila absolutna zmagovalca, relativna pa vsekakor.
primoz.trubar
# 05.02.2012 ob 21:35
...pa zakaj v naslovih na RTVSLO vedno piše, da Iran grozi z napadon........???? Pa kaj vam je vi vrli novinarji....???? Iran nikomur ne grozi, grozijo mu zahodne države....iran pa se bo samo branil.... bodite malo bolj objektivni in ne širite zahodne propagande.....pun k....c mi je vaših naslovnih vrstic kje sta vedno uporabljeni besedi Iran in grozi....
zumba142
# 05.02.2012 ob 21:34
Hja me kr skrbi. Vsi so kriminalci od američanov do kitajcev. Če se naujo zmenil bo hudič.

"I do not know what weapons World War III will be fought with, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein
ciracara
# 05.02.2012 ob 21:30
jeanm

Opran si bil s pojmom demokracija...

Najpri se pozanimaj kaj je demokracija. Nihče ne pravi, da se demokracije na zahodu ne da izboljšati, neumnost jo je pa primerjati z iransko diktaturo, ki niti slučajno ne zagovarja 20% interesa vseh ljudi v iranu.
lojal
# 05.02.2012 ob 21:26
Treba bo nekaj zakuriti na novo. Domena Amerike pač in vsi bodo pokimali, Izrael bo pa začel.
Senna-Maze 28
# 05.02.2012 ob 21:22
Irancev ( Perzijcev ) je 75 miljonov. Oni če bi hoteli, bi že zdavnaj lahko poslali kakšno raketo na majhen Izrael in ga uničili. Prerokba se bo uresničila za leto 2012, židje bodo sprožili 3. svetovno vojno. Hočejo se maščevati za svoj holokavst svetu in sedaj bodo delali piz ****je.
espero
# 05.02.2012 ob 21:20
Po komentarjih sodeč si vojno ne želita ne Iran in ne Izrael ampak samo Slovenci.!!!
Senna-Maze 28
# 05.02.2012 ob 21:13
8 miljonski Izrael bi rad napadel veliki Iran. To je enako kot če bi Slovenija napadla Srbijo. Naj se ne špilajo preveč Židi, Iran ni Palestina. Zaradi nespametnih Židov lahko pride do WW3.
EU Bananistan
# 05.02.2012 ob 21:11
In če bo v okolici Irana uporabljeno atomsko orožje, bo to naredila prav ZDA, obtožila pa bo Iran in s tem opravičila svojo agresijo. ZDA je v slabi gospodarski situaciji, medtem ko na drugi strani Kitajska zelo napreduje in vzpostavlja vse več gospodarskega sodelovanja predvsem z državami bližnjega vzhoda. ZDA že desetletja zavira večji gospodarski razvoj teh držav in ustvarja konfliktne situacije med arabskimi državami. Začetek vsega tega pa je bila ustanovitev satelitske države Izrael. Vsi tisti, ki trdite da NATO z zasedbami bližnjevzhodnih držav prinaša civilizacijo in demokracijo, ste zelo naivni in hitro podlegate najbolj poceni propagandi. Veliko Evropejcev smatra, da mora NATO biti prisoten v teh državah zato, da sploh dobivamo nafto. Verjemite, če NATA nebi bilo tam, bi nafta pritekala normalno, kot sedaj in bila bi celo bolj cenejša, kot pa zdaj. Poleg tega pa nebi bilo vzroka za razmah ekstremnih in radikalnih islamskih skupin, ki prisotnost NATA izkoriščajo v svoje namene in pridobivajo naklonjenost ljudskih množic. Mnoge takšne skupine pa ZDA celo tajno podpirajo in oborožujejo. Pa da poenostavim: Če nekomu ne prinašaš sovraštva in agresije, ta tudi nima vzroka da te sovraži in napada nazaj.
miroslav
# 05.02.2012 ob 21:02
en komad od adija,malo skrajšan, ki lepo razloži zakaj se začnejo vojne...vse vojne..

Ljudi bom goljufal, odiral,
Izsiljeval, teptal, kasiral,
Za tolarje in dojče marke,
Pretepal bom šolarje in brcal starke!
Mi dala moč bo gotovina,
Postal pomembna bom mrcina.
Bom dobu dnar magar s pištolo,
Za biznis tolku bom z macolo!

Naivna raja rada se naslaja,
Zato vse kupi, vse prodaja,
A najboljše so kupčije,
Sred masovne histerije,
Ko se zamenjajo vladarji,
Ko vojska se poveže s farji,
Ko fanatizem po ljudeh udari -
V ozadju zmer so težki dnarji!

Nič ni tabu, nič ni izvzeto,
Človeški rasi nič ni sveto,
Obnašamo se kot živina,
Cel svet postal je flajš mašina!
izyodore
# 05.02.2012 ob 20:56
...ima vso pravico in mojo moralno podporo...
jeanm
# 05.02.2012 ob 20:53
Da še kot zanimivost tu dodam, ker Rusija podpira Iran in kaj dela ZDA, da zbije rusko kredibilnost:

http://www.foxnews.com/world/2012/02/04/
tens-thousands-rally-against-putin/

drugače je pa zanimivo videt, kako navajajo, da se jih je zbralo 120k proti Putinu, medtem, ko se jih je pa v resnici zbralo 120k ZA Putina, na drugi strani mesta pa 20k proti Putinu
erru
# 05.02.2012 ob 20:50
@tekuma

Dej si ti rajš tole poslušaj glede jedrske energije, kaj delajo Ameri pa Rusi s temi svojimi konicami in ne pametuj kolk je dejanske moči oz. grožnje v tem:
http://tvslo.si/predvajaj/financne-krivulje-komentar-dneva/ava2.96942064/

Poleg tega.. zakaj bi vsi diskriminirali Iran, če morda Iran v jedrski energiji vidi, poleg zagotovitve energije svojemu narodu, tudi ekonomsko gospodarsko priložnost ...
EU Bananistan
# 05.02.2012 ob 20:48
Z napadom na Iran si bo Ameriški tiger polomil zobe. Prihaja čas, ko bo krvoločni tiger mijavkal, kot mala muca.
jeanm
# 05.02.2012 ob 20:43
@ciracara

Opran si bil s pojmom demokracija...

Drugače pa preberi poročilo Human Rights Watch in boš videl, da na zahodu ni nič kaj bolje. Še par člankov si preberi na temo poslabšanja človeških privilegijev (ti beri: pravic) in boš videl kje smo. Samo naj te spomnem v ZDA na IDA (Indefinite Detention Act), ampak tebe to seveda ne moti, samo da se v Iranu nobenemu kaj ne zgodi...
mk89
# 05.02.2012 ob 20:42
Kaj ima iranski islam z mošejo v Ljubljani?
vidim
# 05.02.2012 ob 20:39
Da me ne bo kap, tukaj cel kup ljudi slavi Iranski islam. Verjetno že težko čakajo mošejo v Ljubljani. Ko bo Iran napadel in uničil Izrael, bodo padli v ekstazo. Ni kaj "cvet" družbe, čeprav malo strašljiv.
mk89
# 05.02.2012 ob 20:38
ZDA so pravi primer popolnega obvladovanja države s strani agresivne korporativno-vojaške hunte.

Bolje nebi mogel definirat :)
ciracara
# 05.02.2012 ob 20:34
help

In iran je pravi primer uspešne demokracije in spoštovanja človekovih pravic..

kako objektivna kritika.
help
# 05.02.2012 ob 20:21
Ampak, a je kdo zasledil kakšno resno javno razpravo v ZDA o agresiji na drugo državo? Še posebej če primerjamo to s stanjem med vietnamsko vojno, ko se je razvila močna civilnoinciativna fronta proti vojni.

ZDA so pravi primer popolnega obvladovanja države s strani agresivne korporativno-vojaške hunte.
jeanm
# 05.02.2012 ob 20:20
Iran je zelo svobodna država, ampak z svojimi omejitvami. Uporabljajo Facebook in YT normalno in še ostale stvari.
Ampak vsak režim rabi ''failsafe'', da ga ne vržejo dol in zato ''cenzura''. Predlagam pa, da vsi nejeverniki preberete na wikipedii Censorhip in Israel oz. America in primerjate z Iranom. Izrael pa America imata vsaka 2x več, kot pa Iran napisano.
Drugače pa Ateisti in Judje normalno živijo v Iranu (Judje -20k jih je- imajo svojega predstavnika v parlamentu) in Ahmadinejad nima nič proti Judom, samo proti Izraelu. Isto je pri sovraštvu Irana proti ZDA (nč proti ljudem, ampak vladi).

PS: So 2. na Bližnjem Vzhodu po številu uporabnikov interneta, takoj za Izraelom.
nad_realist
# 05.02.2012 ob 20:06
sej novga Hitlerja itak ne rabimo na žalost. Samo amerikance poglej in njihove predsedniške kandidate kako govorijo. War, war, war, war, war.... Pa kuo skrajno konzervativnih debilov, ki jim sledijo. Če mene vprašaš, spadajo ti profili ne v 21 stoletje, ampak v srednji vek.
Comando valut
# 05.02.2012 ob 19:44
sure. ampak kataklizmo si bo Zahod verjetno kar sam zrihtal, mimo javnega mnenja večine, ki si kataklizme ne želijo. Nemčija se 2× ni znala ustavit, ker so mislili da so uberrasa in je vse njihovo. ZDA & GB in zizrael se na žalost tud ne znajo. Boj se tistega trenutka, ko rusom al pa še verjetneje rumencem ne bo preostalo drugega.

Se strinjam, sami se bomo uničili. Toda drugače, kot misliš: mi ne rabimo tujega Hitlerja, kar sami se razglasimo za pod-raco (zahod), ki nima pravice do obstoja.
mk89
# 05.02.2012 ob 19:44
@tekuma

Kakorkoli obrneš - ZDA so do zdaj edina država, ki je uporabila jedrsko bombo na drugi državi. In trenutno ostajajo največji izvoznik orožja na svetu. Imajo največji obrambni proračun in so prisotni v največ državah. Od WW2 dalje so tudi okupirali, napadli ali kakorkoli drugače zmanipulirali največ držav.

Zaj pa jim povej nekaj v bran no, da ne bodo slučajno izpadli kot hegemoni :) LOL
tekuma
# 05.02.2012 ob 19:38
Popravek, 3500- več jih imajo!
nad_realist
# 05.02.2012 ob 19:35
Nam pa naj prizanese, saj mislimo, da je zahod OK.

Volk sit, koza cela.


sure. ampak kataklizmo si bo Zahod verjetno kar sam zrihtal, mimo javnega mnenja večine, ki si kataklizme ne želijo. Nemčija se 2× ni znala ustavit, ker so mislili da so uberrasa in je vse njihovo. ZDA & GB in zizrael se na žalost tud ne znajo. Boj se tistega trenutka, ko rusom al pa še verjetneje rumencem ne bo preostalo drugega.
tristokosmatih
# 05.02.2012 ob 19:35
Ha ha, najprej preberite naslov članka, nato pa sledeči citat:

A če bi Iran iz maščevanja napadel katero izmed njih, bi po mnenju poznavalcev zalivske države klonile pod pritiskom ZDA in dovolile uporabo svojega ozemlja za vojaško operacijo proti Iranu.

Catch 22.
tekuma
# 05.02.2012 ob 19:34
@KLIPAN Pozabljajo tudi , da ima prav Amerika največ orožja za množično uničevanje, ki ga je v svoji zgodovini že uporabila, Iran pa takšnega orožja nima

Še ena pravljica... Rusi so država z največjim številom jederskih konic cca. 2500 več jih imajo, tudi imajo bolj ali manj še večino zalog kemičnega in biološkega orožja. Ameri so jih v večini že uničel!
Skippy
# 05.02.2012 ob 19:32
Me res zanima, če bodo upali napasti Savdsko Arabijo. :)
KLIPAN
# 05.02.2012 ob 19:23
Salonski desničarji pa so lepo tiho, ko ženske v Savdski Arabiji še danes nimajo volilne pravice, ne smejo vozit avta brez prisotnosti moškega, šeriatsko pravo 10x strožje v Iranu.....
Tega seveda ne vidijo, ker je Savdska Arabija zaveznica ZDA.
Nič se ne bunijo, ker Izrael ima jedrsko bombo, nič se ne bunijo, ko je Amerika napadla Vietnam, Irak, Libijo, Afganistan......
V tem času seveda Iran ni napadel nobenega.
Pozabljajo tudi , da ima prav Amerika največ orožja za množično uničevanje, ki ga je v svoji zgodovini že uporabila, Iran pa takšnega orožja nima.
Ampak, Američani pravijo, da so Iranci tisti ta zlobni in v praznih glavah te besede dolgo odmevajo.
Hej desničarji, kje pa je tiso orožje, ki so ga iskali v Iraku, uničili državo in pobili na desttisoče nadolžnih ljudi???
Ga je muca popapcala?
Osel gre enkrat na led, desničar pa vsake tolko.
tekuma
# 05.02.2012 ob 19:08
@skof Ko je Iran zagrozil, da bo njihovo odločitev uveljavil takoj so ga zahodni izmečki prosili, da t[b]ega ne stori, ker je sedaj zima in njihovi ljudje crkujejo od mraza.

Islamokomunajzarji ste znani po pravljičarstvu!! Nafte je na trgu dost, bolj kot se bodo Kitajci zameril arabcem zarad Sirije še več jo bo za Eu. Saudijci, ki po tihem navijajo za sankcioniranje Irana lahko zlahka nadomestijo celotno (ne samo tistih 20% ki gre v EU) proizvodnjo nafte.
škoff
# 05.02.2012 ob 19:07
thepero
# 05.02.2012 ob 18:47

@škoff

Ja, ampak kdo bo na zahodu potem nastradal. Vsekakor ne tisti, ki so za to krivi.
-------------
Zato je prav, da ne podpiramo lastnih vladnih kriminalcev in zahodnih zločincev, ki nas vodijo v brezno.
Vsevednik
# 05.02.2012 ob 18:55
V Iranu ženske kamenjajo zaradi "grehov", ki so pri nas pravzaprav čisto mimo. Naj demokracija zahodnega tipa pomaga tem revicam.
ciracara
# 05.02.2012 ob 18:51
Mene ta iranska verska diktatura ne moti, pač slo je dokaj ok in marsikoga tudi ne. Ampak ali je v 21.st pravilno, da mižimo nad represijo ljudi v iranu? Samo zato, ker niso bili deležni enake zgodovine kot mi evropejci.. Kako takim ljudem pomagati in ali jim sploh pomagati? dejstvo, da oblast mora zagotoviti pravice za vse, če ne..
Nikec3
# 05.02.2012 ob 18:49
Ne daj se Iran!
thepero
# 05.02.2012 ob 18:47
@škoff

Ja, ampak kdo bo na zahodu potem nastradal. Vsekakor ne tisti, ki so za to krivi.
LOBANJA
# 05.02.2012 ob 18:43
Bravo iran. Ne daj se.
škoff
# 05.02.2012 ob 18:38
Pravilno. Kaj drugega reči.
Si lahko predstavljamo hinavščino zahoda, ki je proti miroljubni državi Iran oziroma njenemu ljudstvu uvedla najstrožje sankcije in sprejela odločitev, da s 1. junijem ukine tudi ves uvoz nafte iz Irana. Ne takoj, ker je sedaj zima ampak poleti. Ko je Iran zagrozil, da bo njihovo odločitev uveljavil takoj so ga zahodni izmečki prosili, da tega ne stori, ker je sedaj zima in njihovi ljudje crkujejo od mraza.
Pa naj še malo Putin pripre pipico, sedaj, ko EU ječi na -40, da se zahou vrne po njihovih delih
Sheppard
# 05.02.2012 ob 18:37
Pod sliko imate pa tiskarškega škrata :D (vojapkih)
Comando valut
# 05.02.2012 ob 18:33
Potrebno je najti ravnovesje med diplomacijo in ukrepi.

Nove A-bombe si ne moremo privočiti.
-sloga--
# 05.02.2012 ob 18:30
Zahod je zgrožen...
Kazalo