Svet

Poudarki

  • "Nespoštljivo", "idiotsko" in "neameriško dejanje"
  • Pastor Jones se ne zmeni za obsodbe in bo zažgal Korane
  • Krščanski, muslimanski in judovski voditelji obsodili "idiotsko" dejanje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 22 glasov Ocenite to novico!
Napis cerkve pastorja Jonesa
Cerkve pastorja Jonesa pravi, da je treba izpostaviti islam zaradi tega, kar je - nasilna in zatiralska vera. Foto: EPA
Koran
Do napovedi sežiga Koranov prihaja v občuljivem času napetih odnosov med Američani in islamom. Foto: EPA
VIDEO
Sežig Korana

Dodaj v

"Islamski verniki bodo pobili vse Američane"

9. september, mednarodni dan sežiganja Korana?
8. september 2010 ob 09:52,
zadnji poseg: 8. september 2010 ob 22:00
Washington - MMC RTV SLO/STA/Reuters

Kljub opozorilom ameriške vojske in pozivom ameriških verskih voditeljev bo krščanski pastor na Floridi 11. septembra vseeno sežigal Korane. Dan pa je poimenoval kot mednarodni dan sežiganja Korana.

Terry Jones je vodja samooklicane Cerkve, ki šteje le okoli 50 registriranih vernikov, zato si je izmislil poceni način, da bi jih pridobil še več. Za deveto obletnico terorističnih napadov na ZDA je napovedal sežig Koranov, ki mu jih po pošti pošiljajo nestrpneži z vseh koncev države.

"Razkrili bomo, da je islam veliko nevarnejši in nasilnejši, kot misli večina," je dejal Jones, ki doma ne zapusti brez pištole. Sam pridiga, da islam prihaja od hudiča, zato ker ni skladen s krščanstvom in po njegovem mnenju mu je treba poslati nedvoumno sporočilo, kar namerava storiti z javnim sežiganjem islamskih svetih knjig. Dogodek je poimenoval mednarodni dan sežiganja Korana.

Čeprav mu gasilci niso izdali dovoljenja za javno sežiganje Koranov, pa njegovi odvetniki zatrjujejo, da velja pravica do izražanja, ki je zagotovljena s prvim dopolnilom k ameriški ustavi, zato mu sežiga ne morejo zakonito preprečiti.

"Idiotsko in neameriško dejanje"
S svojo namero je Jones sprožil val kritik in obsodb. Ameriška državna sekretarka Hillary Clinton je na večerji v State Departementu v čast bližajočemu se koncu muslimanskega svetega meseca ramazan dejala: "Vesela sem jasne, nedvoumne obsodbe tega nespoštljivega, sramotnega dejanja."

Ameriški pravosodni minister Eric Holder je dejanje označil za "idiotsko", za tiskovnega predstavnika ameriškega zunanjega ministrstva Phillipa Crowleyja pa je "neameriško". Sam je izrazil upanje, da bo do sobote še več Američanov dvignilo glas in obsodilo to dejanje.

Enoglasno so Jonesa obsodili tudi ameriški krščanski, muslimanski in judovski voditelji. Washingtonski kardinal Theodore McCarrick in Michael Kinnamon iz Nacionalnega sveta cerkva sta v skupni izjavi izrazila skrb zaradi "protimuslimanske vročice" in ogorčenje zaradi "takega nespoštovanja svetega besedila".

Predsednica Islamskega združenja v Severni Ameriki Ingrid Mattson je muslimane v tujini pozvala, naj "naredijo korak nazaj" in naj ne posnemajo "hrupnih glasov krščanskih skrajnežev" v ZDA za opravičevanje dejanj proti Judom in kristjanom.

Najbolj resno opozorilo je prišlo iz Kabula, kjer je poveljnik ameriških in Natovih sil v Afganistanu general David Petraeus v izjavi za javnost dejal, da bi lahko sežiganje Koranov ogrozilo življenja ameriških vojakov in oslabilo njihova prizadevanja pri stabilizaciji nemirne države. Bolj črn scenarij pa je napovedal imam v Afganistanu Mohamed Muktar: "Verniki se bodo nemudoma odzvali tako, da bodo pobili vse Američane, ki jih bodo videli, Vseeno kje, povsod po svetu jih bodo pobijali.."

G. V., K. Š.
Prijavi napako
Komentarji
espero
# 10.09.2010 ob 08:52
Kako malo je treba da nahujskaš skrajneže in idiote po svetu.Ali je morda kakšna povezava med izjavo rabina pred nekaj dnevi in tega pastorja.Oba s takimi izjavami jasno kažeta da nista vernika, saj ne razglašata vero v boga , temveč sovraštvo do ljudi ,kar je v nasprotju z vero!
gregorsu
# 09.09.2010 ob 16:02
Tudi brez Cerkve in drugih institucij vere bo v nas prisoten bog. Če ga nekateri ga ne čutijo ne pomeni da ga ni. Nobena institucija pa si ne sme lastiti boga, ker to potem ni več bog.
grozny
# 09.09.2010 ob 14:25
Cerkev je eno, vera je drugo

to je tvoja razlaga. dejstvo pa je da katoličani vsako nedeljo in praznik molimo vero, v kateri izjavljamo "verujem v sveto katoliško Cerkev". za nas je Cerkev vera! mi vsi smo Cerkev. to ni zgolj organizacija kot bi marsikdo od vas "zunanjih" hotel prikazat. to je isto kot da bi rekel "saj nimam nič proti alahu, sem pa proti islamu".

kdaj je CERKEV pri nas sprejela klošarja in mu dala jesti, za prespati? Zakaj se morajo po novem župniki voziti z mercedesi?

kar pojdi k frančiškanom na tromostovje pa reci da si lačen. ali pa na Karitas. kar se pa mercedesev tiče je od kraja do kraja različno. na Primorskem je najpogostejši duhovniški avto clio. Sam pa sem že poskrbel za brezdomce, bil pri prostovoljcih, redno dajem del dohodka tistim ki bolj rabijo kot jaz... in JAZ sem tudi cerkev, tako kot tudi ostali katoličani.

ampak to ni point. tudi med pripadniki islama so skrajneži, so ljudje ki drugim ne pomagajo, so celo ljudje ki nedolžnim namerno škodijo, jih ubijajo, pohabljajo,... pa ti vseeno braniš islam, njegove svete simbole in prepričanja. žal mi je le, ker očitno nisi iskren oz. dosleden, pač pa brez pravih razlogov delaš očitne razlike med dvemi verami.

.nikoli ne bom pljuval vere, te spoštujem, bom pa kritiziral zlorabo le te v prej omenjene namene.
zakaj pa potem nisi skritiziral odziva muslimanov? groženj s smrtjo? zakaj le pastorja? je njihov odziv primeren? grožnje z napadi na nedolžne? nisi dosleden;)

se pa trudim da te ne bi žalil. upam pa da razumeš da s pljuvanjem po Cerkvi žališ mene in vsakega pravega katoličana (vsaj tistega ki vsaj misli to kar govori in kar izpoveduje v veri), še sploh zato ker smo vsi mi Cerkev in ko govoriš o pokvarjenosti Cerkve trdiš da sem sam pokvarjen. mogoče je par duhovnikov in laikov takih, je pa tudi cel kup duhovnikov in laikov ki niso taki. zakaj torej na podlagi ravnanj manjšine vse nas metati v isti koš?
sraka
# 09.09.2010 ob 13:56
.... ljudi, ki se kregajo za oslovo senco!
sraka
# 09.09.2010 ob 13:15
Število prebivalcev na zemlji narašča, povprečni IQ pa ostaja isti - ergo: vedno več je podpovprečno inteligentnih ljudi.
Jethros
# 09.09.2010 ob 12:25
grozny:
Cerkev je eno, vera je drugo, jaz vero spoštujem, nikoli ji nisem nasprotoval, sem pa nasprotnik cerkve kot ustanove, ki ne izvaja tisto kar vera narekuje oz. uči! Kako že gre po besedah Kristusa: "bolje je dati kot prejeti"...kdaj je CERKEV pri nas sprejela klošarja in mu dala jesti, za prespati? Zakaj se morajo po novem župniki voziti z mercedesi? Kje je upoštevanje Kristusovih besed s strani naših cerkvenih poslancev? Zakaj morajo dobesedno zahtevati prispevke še od revnih ljudi, ki v njihovem slepem verovanju ne vidijo, da jim CERKEV jemlje hrano iz ust? To niso nauki Jezusa Kristusa, ampak so izkoriščanja neke ustanove pod pretvezo širjenja vere, katero je začel Jezus Kristus sam, ki pa je vsaj po vseh knjigah in naukih bil reven, skromen in predvsem dober do vseh ljudi.
Dobro, bomo dejali, da je Rdeči križ cerkvena ustanova, ampak glede na to koliko denarja vzamejo ljudem bi vsi klošarji bili siti, pa niso!
Krščanstvo ni nobeno zlo, kot mi polagaš v usta, zlo izvajajo ljudje, ki bi morali to vero prikazovati tako, kot naj bi jo Jezus Kristus. Tukaj gre za zlorabo vere v druge namene.
Žalostno kako začnete pljuvati po takih, ki si mislimo svoje o ustanovah in vere spoštujemo, zdaj sem že reva, ker nisi razumel nič od tega, kar se tukaj piše, ampak sem pač reva ker sem po tvojem pljuval čez krščanstvo, čez islam si pa ne upam...nikoli ne bom pljuval vere, te spoštujem, bom pa kritiziral zlorabo le te v prej omenjene namene. Če pa je tebi normalno, da je CERKEV pobijala drugače misleče, skrivala pedofilijo, sprožala vojne (križarske) v imenu VERE...potem si zgrešil bistvo mojih očitkov čez tega pastorja.
Zdaj pa zadihaj, džihad je isto sranje kot križarske vojne...človek si v imenu vere izmisli neke vojne...ne v Bibliji ne v Koranu ne piše, da so te vojne potrebne. Torej, koga kritiziram? Človeka, ne vero!
Pa lepo me žali še naprej zaradi nerazumevanja mojih komentarjev.
pedalski
# 09.09.2010 ob 12:21
Pač kurilno olje je postalo drago in pastor nima več denarja, tako da se je odločil, da bo za kurjavo uporabil knjige.
kip
# 09.09.2010 ob 12:11
če bi muslimani malo manj agresivno odreagirali na take pravokacije bi jih bilo mogoče manj pravokacij na njihov račun z strani krščanskega sveta saj nas oni tudi na veliko pravocirajo z podobnimi dejanji oziroma javnimi govori pa jim ne nasedamo se ne odzivamo tako agresivno jest pravim take bedake ki pravocirajo je treba samo medisko ignorirat pa bo jest ne vem zakaj taka medijska pozornost za takšne neumnosti škoda našega časa
grozny
# 09.09.2010 ob 11:48
Ne gre samo zgolj za požig neke knjige, ki kot prav iš se lahko spet natisne, gre za simbolično dejanje, dejanje, ki kriči po nestrpnosti, hujskanje pastorja Jonesa, ko pravi, da je islam ZLO, da je to vera hudiča in podobno...

@Jethros, kako da tega nisi sposoben napisat ko ljudje pišejo o tem da je Cerkev ZLO, da je krščanstvo zlo, ko nas zmerjajo s katolibani, ko trdijo da je zažiganje križa zgolj svoboda izražanja (če pa gre za " simbolično dejanje, dejanje, ki kriči po nestrpnosti"), itd. mogoče pa je to zato ker si pač tako kot premnogi zastrašen od islama in te je groza njihovega nasilja, si pač le ne priznaš da si reva pa seveda pljuvaš po eni religiji, po drugi pa si seveda ne upaš. če torej sam ne grozim da bom ubil vsakega ki žali mojo vero to pomeni da ta dejanja nimajo predznaka nestrpnosti? imam zato ker nimam nasilja v sebi in svojih dejanjih zato kaj manj pravic od muslimanov?
ribi
# 09.09.2010 ob 11:44
ali je prav ali ne je stvar vsakega posameznikain posamezne države, če jim to dovoli.

Pri nas lahko serješ in govoriš vse proti krščanstvu in boš zato morda še nagrajen.
Če govoriš proti muslimanom,ali pedrom, ali priseljencem, si pa zagotovo saj javno linčan, če ne še kaj hudega.
V iranu naprimer imajo glavno besedo le kleriki in nihče drug.Tam je njihova vera oblast in za vse druge vere ali drugačno prepričanje ni prostora.Če imaš pa jajca, te pa linčajo.

Tako je to.Na kratko seveda.
galoper
# 09.09.2010 ob 11:29
Vsako okolje ima svojo filozofijo ali pristop do življenjskih naukov, če je komu ta stavek bolj domač, in manj sporno b bilo, da bi te zapise v knjižni obliki poslali v okolje kamor spadajo.
ta_prav
# 09.09.2010 ob 11:27
Naslednji totalitarizem na globalni ravni (za komunizmom) bo islamizem. Izkazuje podobne metode kot komunizem in je enkao brezkompromisen pri izbiri sredstev.
Caetano
# 09.09.2010 ob 11:10
Naj ga ameri lepo odpeljejo v Guantanamo, saj jih je tam, skrajnih in ekstremnih, čisto njemu podobnih še polno. In tam bo imel priložnost prepričati zadrte islamiste naj se odrečejo Koranu in prestopijo v njegovo zadrto vero, v karkoli že verjame.

Ta predlog mi je pa prav res všeč. :)
papiga
# 09.09.2010 ob 11:06
Ta zmedenec pač hoče popularnost. Sekta ali kaj že je, ki ima 1000 članov? Močna zadeva a ne? Naj ga ameri lepo odpeljejo v Guantanamo, saj jih je tam, skrajnih in ekstremnih, čisto njemu podobnih še polno. In tam bo imel priložnost prepričati zadrte islamiste naj se odrečejo Koranu in prestopijo v njegovo zadrto vero, v karkoli že verjame. Kakšne človeške smeti, ki se sploh ne zmenijo ne za dostojanstvo drugih ne za škodo, ki jo povzročajo.
Žal je tovrstnih škodljivcev po vsem svetu,tudi pri nas, na pretek.
Caetano
# 09.09.2010 ob 10:59
Nikakor ne zagovarjam nikakršnih umorov, ki so posledice vere!

Bodi previden, ko govoriš to okoli, v tistih deželah, kjer ne vladajo neverniki, ampak ''sveti islamistični zakoni'', se takšni umori stalno dogajajo. Tako, da se ti kaj lahko zgodi, da boš koga zelo užalil in potem kdo ve kaj ti lahko sledi... :)
gmaina
# 09.09.2010 ob 10:51
Nikakor ne zagovarjam nikakršnih umorov, ki so posledice vere! Prav nasprotno, močno obsojam vsakršno versko nasilje, kot tudi vse drugo nasilje. Drugače pa, večina Američanov, pobitih po svetu, je prav vojakov, ki prinašajo "demokracijo" v "neubogljive" dežele. Torej je za njihovo smrt kriva ameriška administracija.
Jethros
# 09.09.2010 ob 10:07
lotmeržanec:
Ne gre samo zgolj za požig neke knjige, ki kot prav iš se lahko spet natisne, gre za simbolično dejanje, dejanje, ki kriči po nestrpnosti, hujskanje pastorja Jonesa, ko pravi, da je islam ZLO, da je to vera hudiča in podobno...ni samo sežig navadne knjige, ampak predstavlja napad na njihovo vero in roko na srce, vemo kako jo ti ljudje cenijo in spoštujejo. Ne smemo pa mešati hruške in jabolka, sama vera ni odgovorna za napade, ki si jih omenil, ampak so to določeni ljudje,ki to vero širijo v napačni smeri in ravno tako, na enak način kot pastor Jones, izrabljajo vero za širjenje nestrpnosti. Zlo rodi zlo in pastor Jones ne počne nič drugega kot širjenje le tega.
Diego Armando
# 09.09.2010 ob 10:02
Diego Armando, veš kdo so "Američani povsod po svetu" ki jih pobijajo? Verjetno v tistem delu sveta niso turisti, kaj?

Mislim, da je bilo mišljeno za vse Američane, kjerkoli in karkoli počnejo. Upam, da ne zagovarjaš upravičenosti umora za sežgano knjigo.
lotmeržanec
# 09.09.2010 ob 10:00
Nisem podpornik nestrpnosti zato sem tudi proti sežiganju
koanov vendar pa me moti kako pa lahko islamisti podtikajo
eksplozivna telesa na raznih vlakih in pri tem pobijajo
ničkrive ljudi med njimi tudi otroke! Zakaj se taka dejanja
bolj ne obsojajo od sežiga nekaj knjig katere se lahko ponovno
natisnejo! Pa ne mi govoriti da se islamskim vernikom godi krivica
saj se tudi drugim veram pa zato ne pobijajo nič krivih ljudi!
Caetano
# 09.09.2010 ob 09:59
jest verjamem v znanost... nisem še nobenega videl, da bi zažgal strojniški priročnik!

Videl že mogoče nisi tega. Vendar se je to že dogajalo in ne dolgo nazaj. Talibani so tako leta 1998 zažgali in zmetali v reko okrog 55.000 knjig, vseh vrst, tudi religiozne med njimi in tudi takšne velike zgodovinske vrednosti. Tako so uničili največjo afaganistansko knjižnico in muzej.
Caetano
# 09.09.2010 ob 09:47
V ZDA so nedolgo tega zažigali po raznih mestih in ob podpori nekaterih cerkva knjige H. Potterja. Čeprav je bilo to res patetično videti, starši in stari starši v obrambo prizadetih čustev otrok in vnukov niso začeli pobijati Američanov vse vprek.
laaftje
# 09.09.2010 ob 09:46
jest verjamem v znanost... nisem še nobenega videl, da bi zažgal strojniški priročnik!
#didi
# 09.09.2010 ob 09:43
"Terry Jones je vodja samooklicane Cerkve, ki šteje le okoli 50 registriranih vernikov, zato si je izmislil poceni način, da bi jih pridobil še več."

meni se zdi bolj pocen način, kako z nepomembno novico pridobit bralce
Jethros
# 09.09.2010 ob 09:43
Kako lahko je biti glasen in hujskati proti veri, katero označuješ za čisto zlo in ne vem kaj še vse...naj gre pastor Jones z gorečim koranom ven iz zaledja ZDA, naj se gre sprehodit kar v Afganistan malo, pa naj tam maha z gorečo knjigo in vpije te floskule, če ga je toliko v hlačah!
Bolnik...zaradi takih prihaja do fanatičnih napadov, ki sicer niso opravičljivi, ampak ne moreš pričakovati mirno odobravanje ljudi, ki bodo gledali tak napad na njihovo vero.
Pastorja Jonesa bi morali zapreti zaradi ogrožanja varnosti vseh ljudi, ameriškega porekla! Ne bi se čudil, če bi Florida doživela kakšen napad...
elgreco
# 09.09.2010 ob 09:24
Vera je opij za ljudstvo
Ivo Lola
# 09.09.2010 ob 08:18
Zakaj ga ne zaprejo v Guantanamo?
Binder Dandet
# 09.09.2010 ob 08:15
Kaj ne more nekje zapelat s ceste?
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 06:39
Religija je precenjena. Te t.i. svete knjige v sebi nosijo ogromno pomankljivih polresnic in celo laži. In vendar se jih jemlje kot absolutna dejstva po katerih naj bi se ravnali vsi. najhuje pri vsem je, da v te verske konflikte vlečejo ateiste, ki s tem ne želimo imeti nič.
zavedni9d
# 09.09.2010 ob 06:31
Globalisti želijo skregati svetovne vere. To je namen. Rezultat tega bo novo svetovna (lažniva) vera
Shenkey
# 09.09.2010 ob 00:15
Svoboda izražanja.

Zažig zastave bi se lahko imel za oseben napad na državo, ki je veliko hujši prekršek kot pa prezir neke vere, ki ga pokažeš z tem za zažgeš njegovo "sveto knjigo", škoda da pri svojem opravi ne vrže gor še new age knjige ter staro in novo zavezo.
gmaina
# 08.09.2010 ob 23:57
Teolin, prav to je bistvo. Sicer povsem verjamem, da je šlo za pravokacijo, vendar razlika je v tem, da ni šlo za javno nasprotovanje krščanstvu. Kot ateistu se mi to ne zdi posebno sporno dejanje, saj po drugi strani tudi raznorazne postavitve teh verskih simbolov na javna mesta po mojem mnenju ne sodijo, Po drugi strani pa obsojam postavitev podgane v Marijino naročje v sakralnem objektu, to pa po mojem mnenju je žalitev vernikov, saj njihovo skulpturo skrunijo v njihovem zbirališču. Toda tu svojih mnenj ne bomo nikoli uskladili, ker pač nekateri nimamo verskih čustev in zato določene provokacije jemljemo drugače
grimsvotn
# 08.09.2010 ob 23:51
Islam je lep!
aljotheherpi
# 08.09.2010 ob 23:50
@pinkobalinko
pravilno!!!!
čeprou jaz mislim da bi se morali iz verskih zadev še bol norčevati... ker so pač ... po moje mnenju bedastoče !!!! .... tukaj izlocim biblijo in koran !!! oz vse knjige!!!
Teolin
# 08.09.2010 ob 23:43
gmaina
Mislim, da je križ obnovljen. Vendar to ni bistvo. Bistveno je, da je večinski del javnosti podprl tako bogoskrunsko dejanje, ker je presodil, da ima svoboda izražanja prednost pred verskim prepričanjem (in zasebno lastnino v tem primeru). RKC je na to reagirala z spravno mašo,ki so jo darovali vsi slovenski škofje, pri kateri so prosili Boga naj odpusti storilcem.

Najgloblje obsojam skrunitev verskih simbolov katerekoli religije, me pa moti hinavščina nekaterih komentatorjev, ki so muslimanom pripravljeni priznati upravičenost jeze zaradi skrunitve in se odpovedati svobodi govora, medtem ko kristjanom tega ne priznajo in v imenu taiste svobode izvajajo verbalne in dejanske skrunitve simbolov vere.
pinkobalinko
# 08.09.2010 ob 23:41
Če zažgeš strunjanski križ si pacient, četudi sam sebe imenuješ umetnik.
Če namesto Jezusa v Marijinem naročju upodobiš podgano, si pacient, četudi sam sebe imenuješ glasbenik.
Če protestno zažgeš knjigo, ki je za veliko ljudi sveta, si pacient, četudi sam sebe imenuješ pastor.
Če zaradi tega kogarkoli ubiješ, čeprav nima z zažigom muslimanske svete knijige nič, si prav tako pacient, četudi sam sebe imenuješ vernik.
gmaina
# 08.09.2010 ob 23:39
Achlilies, tu gre predvsem za način, kako sprovocirati muslimane.....očitno si nekdo res želi nove vojne in prevlado svoje vere...... Ubistvu kar se mene tiče mi je popolnoma vseeno, kaj verske sekte počnejo, zaradi mene če začnejo požigati cerkve, mošeje....mene to ne bo bolelo. Bojim pa se odziva nasprotne smeri, zaradi take neumnosti kot so te provokacije, se začenjajo hude vojne, v katerih je prizadeto mnogo ljudi. Če vam je to v interesu, ok, toda ko bo do verskih vojn prišlo, naj se bojujejo le verniki med sabo, nas ateiste pa naj pustijo pri miru!! Ne mislim umreti ne za križ, se za polmesec ali ostale simbole!!
Achilies
# 08.09.2010 ob 23:26
gmaina ali bo pastor skuril vse kurane??

kako si plehek, upam da boš še dolgo životaril, ko se bo začelo kar so odločili že pred več kot 100 leti
gmaina
# 08.09.2010 ob 23:24
Teolin, nisem najbolje seznanjem s tistim zažiganjem križa...So ga potem postavili na novo ali niso?
Achilies
# 08.09.2010 ob 23:23
Rad bi videl da se motim. Morda pa ti nisi dovolj zrel, da bi razumel vso resnico in pot po kateri nas ženejo kakor skopljeno govedo.

Vem groza je pomisliti, da izgubimo vse udobje kot ga imamo, da ni več pop kulture ne jankovičevega štadijona pač pa le gola bitka za preživetje v svetu podivjanih virusov bolezni umazanije, ko človek popolnoma poživinil in moril za tisti plesniv kruh...

Žal mi je upam, da se motim in bo jutri lep dan
Teolin
# 08.09.2010 ob 23:20
Zažiganje svetih knjig je nesramno in podlo dejanje, prav je da je večina komentatorjev pred mano obsodila tako dejanje. Me pa muči nekaj, pred časom so v Piranu zažgali križ z izgovorom, da gre za umetniški performans. (križ je največji simbol krščanstva) Večina takratnih komentatorjev je dejanje podprla z argumentom da gre za izraz svobode izražanja. Protestom RKC so se pa posmehovali.
Seveda RKC ni grozila z nasiljem.

Sedaj pa vprašanje, ki je mogoče retorično, ali imate spoštovani komentatorji dvojna merila, ali pa se bojijo islamistov?
Ancistrus
# 08.09.2010 ob 23:14
Res gre tale protestantski gospod že v skrajnosti in je s tem pridobil zgražanje mnogih, ampak...Nekateri se lahko močno zamislite nad sabo. Pod novice kot so "islamski samomorilec pobil 60 ljudi, ženska obglavljena zaradi prešuštva" pljuvate čez američane, kako so oni grozni in se vas svinjarije in kriminal omenjenih islamistov sploh ne dotakne. medtem ko ste popolnoma šokirani in zgroženi ob novicah kot "zakuril koran, prepovedali burke na javnih prostorih".
Kakšna neverjetna dvoličnost!

Mislim, da je nekdo že pravilno ugotovil: Ukoreninjen strah je mnoge pripravil do tega, da simpatizirajo z islamskimi skrajneži ali manj skrajneži, ki učijo in nagovarjajo k nasilju. Ustrahovanje je islamska taktika, ki se jim vsaj za zdaj močno obrestuje.

Problem pa je še ogromno število ljudi, ki so izgubili vero. Pa ne mislim tisto vero, ampak vero vase. Ne zaupajo več lastnemu razmišljanju in lastni zdravi presoji, ampak raje nasedajo medijem in jih zajemajo z veliko žlico kot čisto resnico.
Koliko novic je o "pokvarjenih" duhovnikih? Ogromno.
Koliko novic je po drugi strani o islamu, kjer je že običajen verski obred v večini razvitih držav (tudi pri nas) kaznivo dejanje? Nič.

Ne vem točno, kdo je kriv za tako stanje, vem pa da niti približno ni vredu. Kot sem rekel: človek je izgubil zaupanje vase in se prepustil toku, ki ga narekujejo "veliki".
Achilies
# 08.09.2010 ob 23:13
gmaina pastor dela za določeno skupino ki si želi velike vojne. vsi temelji zanjo so že davno položeni

islam je sit do vrha glave krščanarjev belcev... cel svet je SIT belcev stoletja so BELCI zatirali črnce pa latinose kineze in aborigine pa indijanece.

zdej bo vse to padlo na ramena NAS ki smo BELI in pripadamo kulturnemu krogu KRIŽA.

iN kaj sem jaz kriv da so črnska plemena imela vojne med seboj in so svoje sosede prodajala HISPANSKIM trgovcem, KI so suženjstvo uvozili v ameriko. Ti hispanci so iztrebili južno ameriko do texsasa Olivokožci ne BELCI

Kaj je kriv nek potomec norveških ali poljskih emigrantov ki je v 19 stoletju priromal v ameriko in se zgaral v rudnikih ali gradbiščih. vso smetano so pobrali SIONISTI

IN to je tista majhna skupina, ki svoje početje in kriminalno zgodovino prelaga na ramena BELCEV. oBAVLADUJEJO kako se spre etnične skupine med seboj če imajo še križ in polmesec je delo še toliko lažje.

Leta izobilja se bližajo koncu. Papež olive v londonu, začetek 3 vojne. Napovedano že pred nostradamusom.

Kupite si konzerv in skopljite brlog !
aljotheherpi
# 08.09.2010 ob 23:10
aja ... sori pozabu zakljucit ... gmaina... podpisem se pod tvojim komentarjem!!! :)
aljotheherpi
# 08.09.2010 ob 23:08
religija je za primitivne ...

sori no .... ampak ce se malo poglobis v stavri rata samo se en velik HAHA
odgovor vernika v situaciji ko ne zna odgovoriti na vprasanje ... jest vrjamem !!!!.... lol ja fak....
me nič ne moti .... samo mene in meni podobnim pustite pri miru :)....
Sapp
# 08.09.2010 ob 23:07
Nekomu je očitno v interesu ,da nek nestrpen bedaček iz enih ameriških rovt s 50 podporniki pride na prve strani svetovnih medijev. Realno ni niti omembe vreden, takih vaških posebnežev je povsod čez glavo..
gmaina
# 08.09.2010 ob 23:02
Še en dokaz, da so religije sredstvo za obvladovanje množic. Na račun pravljic o posmrtne življenje zavajajo ljudi, da jim slepo verjamejo in jih izkoriščajo v svoje politične namene. Da se razumemo, proti veri nimam nič, vsak naj verjame, kar hoče, toda kar je preveč je preveč! Upal sem, da se bo skrajni islam počasi civiliziral, toda očitno se sedaj tudi krščanstvo spušča na njegov primitivni nivo. In na obzorju so nove verske vojne....Mislil sem, da tega v 21. stoletju ne more več biti, toda kot je rekel Einstein, človeška neumnost nima meja....in prav tako človeška podlost! Ljudje, odprite oči, ne dovolite, da vas prevarajo razni "duhovni vodje" ....Mislite s svojo glavo! To velja pripadnikom vseh veroizpovedi!

Diego Armando, veš kdo so "Američani povsod po svetu" ki jih pobijajo? Verjetno v tistem delu sveta niso turisti, kaj?
Achilies
# 08.09.2010 ob 22:58
Islam dejansko je tak kot ga prikazuje pastor. Islam je religija stalnega nasilja in dejansko nasprotje čemurkoli duhovnemu. Kaj pomaga 95% svetlečih besed, če skrivajo v samem bistvu nasilnost. Prav demonom je značilno spretno prekrivanje naklepa z leporečenjem.
Po njih delih jih boste spoznali je povedal Kristus in pazite se lažnih prerokov. Te besede povedo vse.

Zdaj je test za muslimane če so resnični verniki bodo to dejanje provokacije ignorirali in alaha prosili za milost razuma in ljubezni temu pastorju. Drugačna reakcija bo potrdila in ponovno dokazala islamski religion capture.
Ramus
# 08.09.2010 ob 22:37
Možakar se ima za Kristjana, hodi pa oborožen s pištolo, ker mu grozijo,... Potem se pojavlja terminologija kot je "Krščanski ekstremisti". Za tiste, ki uporabljajo takšno terminologijo bi bilo prav, da bi vedeli, da takšno početje sploh ni Krščansko in da ljudje, ki to počnejo niso Kristjani. Kristjani živijo v skladu z učenji Jezusa Kristusa in ne nosijo pištol. Sploh pa ne živiju v sovraštvu in nespoštovanju do svojih bližnjih.
:cool2:
# 08.09.2010 ob 22:16
Bljak RTV, plehki populizem!

Naslov članka se sedaj glasi:"Islamski verniki bodo pobili vse Američane"

medtem, ko v članku piše:"Verniki se bodo nemudoma odzvali tako, da bodo pobili vse Američane, ki jih bodo videli..."
Diego Armando
# 08.09.2010 ob 22:10
OK, sežiganje Korana je bedasto in vredno obsodbe, toda ali je "pobijanje Američanov povsod po svetu" enakovreden odgovor na -sežiganje knjig? Kdo je zdaj bolj nor?!!
kip
# 08.09.2010 ob 20:23
jest mislim da je ta tip opokan če ne mara različnosti naj gre živet nekam v gmajno kjer bo čisto sam in ga ne bo nič motilo
vidim
# 08.09.2010 ob 19:28
Seveda ga ljudje obsojao, ker se bojijo nasilja muslimanov. Stalno se bojimo nasilja muslimanov in se namesto da bi zagovarjali pravičnost in mir v svetu skrivamo svoja mnenja kot prestrašeni kužki stisnejo rep med noge. Islam dejansko je tak kot ga prikazuje pastor. Islam je religija stalnega nasilja in dejansko nasprotje čemurkoli duhovnemu. Kaj pomaga 95% svetlečih besed, če skrivajo v samem bistvu nasilnost. Prav demonom je značilno spretno prekrivanje naklepa z leporečenjem.
Po njih delih jih boste spoznali je povedal Kristus in pazite se lažnih prerokov. Te besede povedo vse.
Ramus
# 08.09.2010 ob 19:11
Gre za popolnoma nesprejemljivo dejanje, ki je povsem nasprotno z učenji Svetega Pisma in Krščanstva. To kaže na globoko nespoštovanje, sovraštvo bližnjih in prezir do učenj Jezusa Kristusa. Takšna skupina se ne more imenovati Krščanska in tako sramotiti Kristusovega imena.
Ca6e
# 08.09.2010 ob 18:54
pa še to, se pa zadnje cajte zelo opazi, ko stopiš na muslimansko mravljo, se cel svt zgraža z muslimani na čelu, ko pa mulslimani stopijo na krščansko pa pravijo sami: bog je tako hotel, mogoče je pa tudi to bog hotel, če že verjamete v njega!!!
McL
# 08.09.2010 ob 18:33
Ameriški administraciji ostane samo eno, in sicer eliminiranje motečega faktorja. Postopki pa so že znani. Seveda če jim je to v interesu, in če v ozadju spet ne obstajajo interesi za vojaško industrijo....
Eliminiranje ene osebe v korist miru in stabilnosti....
Vztrajni Volk
# 08.09.2010 ob 17:10
Budala bedasta naj se polije z bencinom in fajn zakuri. Taisto naj storijo njeni bebasti verniki, ki so pozabili zakaj jim je Bog dal glavo in pamet vanjo. Ker imajo očitno le slamo, bo to velik kres!
Ta cepec zlorablja Boga v privat namene. Naj to stori nejkje v Afganistanu, butec bimbasti, da mu bodo še domačini dobro podkurili!
Gman
# 08.09.2010 ob 14:27
Vse verske knjige so dobre samo za v muzej pod rubriko totalitarizem, ideologije in religije. Njihovi masovno proizvedeni izvodi (kopije) pa naj služijo kot material za prižiganje ognja.

Velja za vse vse religije, ker niso človeške in ker se vse skorumpirajo in bazirajo na izmišljenih dejstvih.

To je žalostno dejstvo, ki ga milijarde ljudi še ni spoznalo, da na tem svetu ni boga in da ni vredno ubijat, maltretirat drugačne, ki so genetsko tvoj daljni sorodnik.

Celotno človeštvo ni nič drugega kot potomstvo nekaj tisočih zadnjih ljudi po izbruhu supervulkana pred davnimi tisočletji.

Unifikacija je rešitev za človeštvo, potrebuje le še skupnega sovražnika - nezemeljsko raso.
okosokolovo
# 08.09.2010 ob 14:00
Tu ne gre samo za nek protest, niti za provokacijo, zalitev ali kaj podobno nedolznega. Stvar je precej bolj temna in gnila. Jones se s tem dejanjem hoce v svoji perverzni sli po ultimativnem globalnem spopadu s hudicem pokazati kot Omega, peti jezdec apokalipse, ki bo "ocistil beli rod hudiceve zalege". Zal v teh svojih bolanih perverzijah crpa iz nevsahljivega bazena fundamentalnega sovrastva drugacnosti. A njegov antipol napaja se vecja in veliko bolj brezupna masa, ki nima izgubiti drugega kot svoj ponos in odresitev, usmerjeno skoncentrirano prav v tej knjigi... Fanatiki vseh dezel .... naredite samomor.
tyr
# 08.09.2010 ob 13:48
gregorsu

Boga ni. Vse kar mu pripisujejo je čista izmišljotina in preslikava obnašanja enega ali več ljudi ki so bili na oblasti.
gregorsu
# 08.09.2010 ob 13:36
Bog v stari zavezi je krut in ne pozna usmiljenja. Staro zavezo dejansko kristus negira. Res pa je treba upoštevati čas v katerem je stara zaveza nastajala. Danes ko to vemo je skrajni čas, da tudi cerkev prizna, da kristus in stara zaveza nimata nič skupnega, oziroma sta si, upoštevajoč čas nastanka celo nasprotna ( oko za oko in zob za zob ter tista o nastavljanju drugega lica. Nekoč morda bo cerkev vsaj bolj vidno ločila vrednost pozitivne nove in negativne stare zaveze. Za tak sežig korana, bi morda nekdo lahko celo našel opravičilo v stari zavezi.
grozny
# 08.09.2010 ob 13:31
El Cartel, saj s tem kaj je krščansko se pa strinjam. ampak protestanti si vedno po svoje razlagajo stvari. tako kot njim paše...
el CARTEL
# 08.09.2010 ob 13:24
grozny @ če misliš, da je krščanaska vera manj fanatična (kot islam), se popolnoma strinjam.. to recimo za malezijo nisem vedel.. moj komentar je bil mišljen predvem na dvoličnost tega pastorja, ker svojih knjig pa ne bi zažigal, tuje pa bi..

in to, da kristjani ne grozijo z nasiljem, je krščansko.. saj v bibliji piše, naj obrnejo drugo lice.. in drugo lice se ne obrne tako, da zažgeš verske knjige, ki niso tvoje.. ravno nasprotno.. očitno še en duhovnik, ki ne razume vere
grozny
# 08.09.2010 ob 13:09
Terry Jones je vodja samooklicane Cerkve

:D to je definicija vseh protestantskih cerkva. novinarji pa o tem pišejo kot o nekakšni grozni sekti :D

elCartel, dejstvo je da biblije mečejo v ogenj (v Maleziji so jih oblasti celo proti odredbi sodišča zaplenile 18000), pa vseeno ni niti enega kristjana ki bi zaradi tega grozil z nasiljem, še manj pa da bi se dejansko šel razstreliti. prav tako papež ali škofje zaradi tega ne razglasijo fatve in pozivajo kristjane naj takega človeka ubijejo kjerkoli ga srečajo.
astro 1963
# 08.09.2010 ob 12:57
Na tak način se zakuhajo vojne... Uničevanje svetih simbolov pa prej ko slej tepe akterje. Dober primer so afganistanski talibani še pred letom 2001. Tam nekje okoli leta 2000 so razstrelili največji kip Bude nekje v afganistanskem gorovju, ker je bil zanje "simbol krive vere". V izročilih vzhodnih religij (budizma ipd) pa je napovedano, da uničevalca svetih simbolov doleti strahotna kazen. In to se je tudi zgodilo. Že kmalu so jih talibani dobili po grbi in državo so morali prepustiti v oblast drugim (celo tujcem!), sami pa so še danes najbolj preganjana skupina na svetu. Vse to verjetno zaradi peščice verskih radikalcev - fanatikov, nestrpnih do vsega kar ni (ali ne more biti) v njihovi lasti.
Upamo lahko, da če bo ta ameriški radikalec (ki si je očitno omislil kar svojo "krščansko" cerkev) uresničil svoje napovedi, da kristjanom bratje v veri muslimani tega ne bodo zamerili. Zna se pa zgoditi da bo ta norost rezultirala ravno tako nor odziv, in pot v konflikt bo neizbežna.
>>> " Pastor Jones je vidni antikrist. - kot kaže, ja.
:cool2:
# 08.09.2010 ob 12:38
Čeprav mu gasilci niso izdali dovoljenja za javno sežiganje Koranov, pa njegovi odvetniki zatrjujejo, da velja pravica do izražanja, ki je zagotovljena s prvim dopolnilom k ameriški ustavi, zato mu sežiga ne morejo zakonito preprečiti.

Torej, če prav razumem, bi teoretično lahko "zakuril" tudi na bencinski pumpi - saj ima pravica do izražanja pač prednost pred varnostnimi omejitvami?!?

gregorsu
Torej ima namen užaliti vse ljudi, ki to knjigo in znanje ki je v njej in njene navke, spoštujejo.

Sam bi rekel, da ima v bistvu nek drug namen - pridobitev javne podpore tistih, ki podpirajo sežiganje Korana in žaljenje muslimanov. Zastonj reklama, čisto nič drugega, saj cela Amerika in celo cel svet govorita o tem. Ampak, kot pravi Mlakar - tisto, kar nas nič ne stane, včasih nas največ košta!
el CARTEL
# 08.09.2010 ob 12:27
če je že pri tem, naj vrže še biblijo v ogenj, pa da vidimo, kdo je manj ekstremist v teh situacijah..tudi kristjanom ne bi bilo prav, enako kot ne muslimanom.. zakaj bi drugemu delal nekaj, kar nočeš, da naredi tebi? a ne uči krščanstvo ravno tega...
marjan_1
# 08.09.2010 ob 12:17
Pastor Jones je vidni antikrist.
gregorsu
# 08.09.2010 ob 11:23
Če hujskanje k požigu svete knjige in verska nestrpnost v "najbolj demokratični" državi sveta nista kazniva...
Kakšen smisel pa ima zažig Korana? Da knjiga sama po sebi ni nič kriva je jasno. Torej ima namen užaliti vse ljudi, ki to knjigo in znanje ki je v njej in njene navke, spoštujejo. Pa da ne bo kdo mislil, da kaj takega uči biblija, posebej nova zaveza, kaj takega zavrača. Zato je logično, da se tak posameznik, ki se ima za kristjana ne drži načil svoje svete knjige in jo z izjavami, da je kristjan, celo žali. Torej ne more obstajati skrajno krščanstvo ali skrajni islamizem. dejansko pa obstajajo skrajneži vseh ver, barv in oblik in te bi moral demokratični sistem kaznovati, pa jih ne.
marjan_1
# 08.09.2010 ob 11:19
Ta akcija spominja na nacistični sežig knjig v letu 1933.

Takrat se je na berlinskem Opernplatzu, današnjem Bebelplatzu, zbralo več sto nemških študentov in članov nacistične stranke, ki so ob svečavi bakel na grmado obsodili več kot 20.000 knjig avtoric in avtorjev, nevarnih za "čistost arijskega duha".

Na spisku z 200 imeni so se znašli Judje, levičarji, tujci in svobodomisleci; od Anne in Sigmunda Freuda, Walterja Benjamina, Bertolta Brechta, Alfreda Doeblina, Jacka Londona, Alberta Einsteina, Else Lasker Schueler, Rose Luxemburg, Thomasa Manna, Roberta Musila, Franza Kafke do Karla Marxa in Leva Trockega. Sežiganje knjig, katerega je s "slavnostnimi" besedami na ozvočenem odru s svastikami "odprl" Joseph Goebbels, je bilo res največje v Berlinu, toda vzporedno je potekalo na več kot 40 trgih nemških mest.

Na mestu, kjer je bila grmada, je danes podzemni spomenik, v bližini pa je postavljena spominska plošča s preroškim citatom Heinricha Heineja iz leta 1820, v katerem opozarja, da kjer se sežigajo knjige, bodo na vrsto kmalu prišli tudi ljudje.
grimsvotn
# 08.09.2010 ob 11:00
Razumem sežiganje zastave, toda Sveta knjiga?
Kazalo