Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 21 glasov Ocenite to novico!
Cepljenje
Nasprotniki in zagovorniki cepljenja ne najdejo skupnega jezika: bo zaradi povečanja števila obolelih za ošpicami po mizi udarila vlada? Foto: Reuters

Dodaj v

Italija razmišlja o uvedbi obveznega cepljenja proti ošpicam

Število obolelih se je na letni ravni povečalo za šestkrat
12. maj 2017 ob 13:07
Rim - MMC RTV SLO, STA

Zaradi velikega porasta obolelih za ošpicami italijanske oblasti razmišljajo o uvedbi obveznega cepljenja za šoloobvezne otroke.

Zdravstvena ministrica Beatrice Lorenzin pripravlja odlok s seznamom vseh obveznih cepiv, ki jih mora otrok prejeti pred začetkom šolanja. Z obveznim cepljenjem želijo zmanjšati število obolenj za ošpicami, ki se je zelo povečalo. Italijanske oblasti so namreč letos naštele rekordno število ošpic: od začetka leta so odkrili 2.200 obolelih, kar je šestkrat več kot v istem obdobju lani. Aprila so na letni ravni ugotovili petkratno povečanje obolelih, kažejo podatki italijanskega inštituta za javno zdravje.

Po ministričinih besedah za zdaj še ni jasno, ali bo uredba o obveznem cepljenju začela veljati že z začetkom prihodnjega šolskega leta. Dejala je, da bo uresničitev odloka težavna, saj še vedno številni ne želijo cepiti svojih otrok.

Cepljenje deli tudi mnenja politikov. Gibanje petih zvezd mu zelo nasprotuje, zavzemajo se, da bi obvezno cepljenje odpravili.

Cepljenih 85 odstotkov italijanskih dvoletnikov
Italijanski inštitut za zdravje je že aprila opozoril, da je epidemija izbruhnila zaradi strmega padca v številu cepljenih otrok. Proti ošpicam je cepljenih le še okoli 85 odstotkov italijanskih dvoletnikov, Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) pa za preprečevanje širjenja okužb priporoča vsaj 95-odstotno cepljenost.

Eden od glavnih razlogov za padec precepljenosti je širjenje informacij, da ima cepljenje škodljive stranske učinke. Leta 2012 je sodišče v Riminiju prisodilo odškodnino družini z majhnim fantkom z avtizmom na podlagi tega, da je njegovo stanje verjetno posledica cepljenja proti ošpicam, mumpsu in rdečkam (eno cepivo). Tri leta pozneje je prizivno sodišče odločitev sicer spremenilo, a prva sodba je močno odmevala, piše italijanska spletna stran Thelocal.it.

K. T.
Prijavi napako
Komentarji
G.Bruno
# 12.05.2017 ob 15:48
Jon
Če je cepljenje v delu strokovne javnosti sporno, potem ni prav da je obvezno.

Nekaj bedakov s svojimi blogi in na Facebooku še ni strokovna javnost.
Enako velja za "strokovnjake" o globalnem segrevanju.
sumljivac
# 12.05.2017 ob 15:03
sivi gandalf:
farmacevti, naftarji, orožarji nam krojijo življenja zaradi dobička

Cepiva predstavljajo izredno majhen del prihodka farmacevtskih družb. Bistveno več ga je s prodajo zdravil brez recepta. A ni logično?
m72
# 12.05.2017 ob 13:34
Se mi zdi, da smo pri nas imeli to že pred 50 leti porihtano :-)
Voly
# 12.05.2017 ob 16:42
Roky89
Pri nas je ogromna večina staršev še toliko pametna, da svoje otroke cepijo, tako, da je precepljenost odlična, okoli 93%.
Vendar pa je predvsem v ljubljanski regiji vse več "internetnih strokovnjakov", ki ne cepijo svojih otrok in precepljenost je padla že pod 90%, to pa je že skoraj alarmantno in če se bodo kje pojavile ošpice, se bodo v Ljubljani in okolici!
Roky89
# 12.05.2017 ob 16:01
Drugače podpiram italjanski predlog. Isto bi mogli imeti pri nas.
Korošec
# 12.05.2017 ob 15:21
@sivi gandalf
farmacevti, naftarji, orožarji nam krojijo življenja zaradi dobička


Cepit so začeli v času komunizma na vrhuncu hladne vojne v državah kot so Kuba, Sovjetska zveza, Kitajska, Jugoslavija itd me res zanima kako so fermacevtski koncerni imeli v rokah, vse te komunistične veljake in takratno zdravstveno-znanstveno sfero, res mi ni jasno, mi lahko razložiš?
G.Bruno
# 12.05.2017 ob 19:23
neprilagojen
in ce ze nekateri verjamejo znstvenikom imam vprasnje za vse

Ah, kje. Raje verjamemo nekomu, ki je svoje znanje v petih minutah pridobil na youtube akademiji.
Korošec
# 12.05.2017 ob 18:01
@zenga.zenga
Cepit so začeli v času komunizma na vrhuncu hladne vojne v državah kot so Kuba, Sovjetska zveza, Kitajska, Jugoslavija itd

kaj pa na zahodu , cepljenja ni bilo ??? Daj ne davi ....


Očitno ti ni jasno kaj sem želel s tem povedat, da so komunistični zdravniki in znanstveniki, ki niso bili pod vpljivom zahoda prišli do istih zakjučkov in začeli z cepljenjem, razloži mi kako je to mogoče? V komunizmu ni bilo koorporacij in strmenja k dobičkom.
Roky89
# 12.05.2017 ob 16:00
@ Jon
Skoraj VSA strokovna javnost, rezultati testiranj in dejstva podpirajo isti zaključek.

@ Keketz
Ne nabiji neumnosti. 97 % podnebnih znanstvenikov se strinja z zaključkom, da so podnebne spremembe posledice delovanja človeka. Na več tisoč strokovnih člankov je nekaj takih, ki postavijo ta zaključek pod vprašaj oz. prihajajo do zaključka, da ne morejo z gotovostjo potrditi oz zavržti delovne hipoteze.

Hudič je, če prebivalstvo ni znanstveno pismeno...
Homer.
# 12.05.2017 ob 19:13
zenga.zenga
# 12.05.2017 ob 17:31
zakaj le ? saj so jih starejši ljudje vsi po vrsti preboleli in zaradi tega nič ni bilo narobe ....
---------------
Ob tem pozabljaš. da so "štepali" po 12 otrok in jih je morda polovica dočakalo polnoletnost.
Saj, če vaše teorije proti cepljenju ne bi vplivale na druge, bi rekel: delajte kar hočete, smrt otrok pa bo na vaši vesti, pa žal vplivate na vse druge, ki se zaradi medicinskih razlogov ne smejo cepiti......
petruska123
# 12.05.2017 ob 14:15
Pa nimamo nič več
Olorin
# 12.05.2017 ob 20:32
@HOR
"Glede znanosti je pa dokaj podobno..."

Primerjas pripravo hrane in visoko znanost?
Ni cudno, da smo v takem drecku, ce sta ljudem ti dve stvari zelo podobni.
Korošec
# 12.05.2017 ob 22:34
@neprilagojen
kapital ima temelj v pohlepu, in ne glede na druzbeno ureditev ali izobrazbo, clovek je nagnjen k pohlepu in zavisti
pohlep po stvareh ali pohlep, da je nekdo pametnejsi ali pa pohlep, da se ima kontrola nad drugimi je vse enako, samo drugac prikazano
v "komunizmu" je bila zelja po kontroli katera se je izvajala z represijo, kaj tudi ni drugacna v kapitalizmu zelja po premozenju in z tem avtomaticna kontrola, sicer komunizem je nemogoc, je samo neka utopija popolnoma enako, kot religija le bog odstranjen
ce pa mislis, da zahod ni imel vpliva na "komunisticne" drzave, kot so bile jugoslavia in sovjetska zveza, ti lahko recem, da zivis v milnem mehurcku, ker eno je kaj ljudje vidijo, popolnoma drugo, kaj se dogaja v politicnem ozadju


Daj no, nekateri čisto ste skregani z vsako logiko in realnostjo. v komunizmu znastveniki, zdravniki iženirji niso imeli nič od kapitala, razvili so neverjtne stvari, ki so spremenile človeštvo pa so vsi umrli reveži, saj tisti, ki so ostali znotraj sistema to je dejstvo, zato nehaj lagat in jih obsojat, da jih je gnal nek pohlep po kapitalu, bluziš kar nekaj na pamet.
G.Bruno
# 12.05.2017 ob 20:54
HOR
Pa še nekaj: Ni potrebno biti kuhar, da bi lahko ocenil ali je hrana zanič ali užitna in dobra

Znanost nam servira nekaj, kar je podkrepljeno z dokazi, pa če ti je to všeč ali ne. Sicer pa so okusi različni:

zenga.zenga
# 12.05.2017 ob 17:33
Korošec
Cepit so začeli v času komunizma na vrhuncu hladne vojne v državah kot so Kuba, Sovjetska zveza, Kitajska, Jugoslavija itd
---
kaj pa na zahodu , cepljenja ni bilo ??? Daj ne davi ....
Simba
# 15.05.2017 ob 16:47
Bruno: Znanost nam servira nekaj, kar je podkrepljeno z dokazi, pa če ti je to všeč ali ne.

To sploh ni res. Dokazi:
- znanost je postavila jajce v skupino nezdravih jedi
- sončnična in repična olja so zdrava
- nasičene maščobe povzročajo bolezni srca
- nasičene maščobe in trans-maščobe so podobne
- uživanje maščob te debeli
- margarina je bolj zdrava od putra
- procesirana hrana z malo maščobami je zdrava prehrana

vse to so kasneje ovrgli oz. nekatere še vedno veljajo. Dejstvo pa je, da je "znanost" bila pod "vplivom" kapitala, ki je v tistem momentu potreboval "znanost" za svoje izdelke.
Hohštaplerija
# 13.05.2017 ob 10:33
Antivaxxerji so očitno romantični nostalgiki, ker se jim kolca po starih dobrih časih.

mineral
# 13.05.2017 ob 01:20
Ne da se mi brskat po netu, bistvo pa je:
Včasih so kvečjemu v osmrtnici napisali da je umrl zaradi
bolezni, ni nam ostalo resničnih podatkov koliko ljudi je
umrlo za katero boleznijo, še manj podatkov pa je kakšne
posledice so pustile nalezljive bolezni na prebivalstvu.
tudi diagnostika bolezni in posledic je bila nična. Če je
nekdo umrl, ali pa je postal kripl je bila pač božja volja.
V zadnjih dobrih sto letih je medicinska znanost tako
napredovala, da je iz včasih poznane ene bolezni sedaj
lahko diagnosticiramo (ločimo) ala sto bolezni! Stranskih
posledic prebolevanja pa raje ne omenjam koliko različnih
možnosti obstaja, pa še kombinacij!
Predlagam, da se na vsaki škatlici zdravila napišejo tudi
možne posledice nejemanja! Recimo na cepivih: če se ne
cepiš, in zboliš za boleznijo imaš tak in tak procent šans
da umreš, da postaneš kripl ali umski kripl, ...
Če bi bila primerjalna tabela bi se precej lažje odloćili!
Malo pobrskajte po netu za podatki, ne samo po apokaliptičnih
straneh zarot - vem, da je zanimivo branje, ampak to je
tako, kakor znanstvena fantastika: kaj bi bilo, če bi bilo!
Pa lep pozdrav od mene, ki sem star 60 let, pa sem na srečo
prebolel večino otroških bolezni, vsaj mislim, brez zaznavnih
posledic. Koliko je pa mojih vrstnikov, kateri so preboleli
mumps in nimajo otrok in jim je pomagal do njih kak uslužen
sosed, pa raje sedaj ne bi.
hexen
# 12.05.2017 ob 22:30
Za youtube doktorje, ki očitno še ne veste:

V pol leta zaradi ošpic umrlo 17 romunskih otrok
Korošec
# 12.05.2017 ob 21:55
ker so znanstveniki v komunističnem, sostemu padli pod enako paradigmo da je človeštvo treba ohraniti za vsako ceno v korist kapitala

Oprosti ne vem kaj naj rečem, mora bit dobra roba tale "kapital" haha
nikoli
# 12.05.2017 ob 19:33
@neprilagojen
# 12.05.2017 ob 19:09
Prijavi neprimerno vsebino
in ce ze nekateri verjamejo znstvenikom imam vprasnje za vse, oziroma ali mi lahko, kateri razlozi smisel tega
ce so znastveniki tako pametni zakaj ne poskusajo najti vodo ali nacin, kako bi puscave pozeleneli, ne pa iskati vodo na marsu, s cem clovestvo nima nikakrsne koristi
za 10% denarja teh vesoljskih raziskav bi imeli sigurno eno puscavo zeleno

ni pomebno, ce je voda na marsu, pomebno je, ce je kaj pameti na zemlji!


Ozelenitev puščave je stvar tehnike in ne znanosti. Vsi tehnični problemi so rešeni, vprašanje je le, če se za to lahko pridobi dovolj energije.
hexen
# 13.05.2017 ob 21:59
mataj-finance a te slike si pa iz Stražnega stolpa izrezal?
COP
# 13.05.2017 ob 07:56
neprilagojen
in ce ze nekateri verjamejo znstvenikom imam vprasnje za vse, oziroma ali mi lahko, kateri razlozi smisel tega
ce so znastveniki tako pametni zakaj ne poskusajo najti vodo ali nacin, kako bi puscave pozeleneli, ne pa iskati vodo na marsu, s cem clovestvo nima nikakrsne koristi


Znanstveniki so že zdavnaj iznašli način za pozelenitev puščave, tako kot so že zdavnaj iznašli cepiva in odkrili vzroke podnebnih sprememb.
Zato ni problem v znanstvenikih, temveč v neprilagojenih, ki znanstvena odkritja zanikajo.
anny22
# 13.05.2017 ob 07:25
Ni potrebno obvezno cepljenje. Le kdor nima v kartonu, da je cepljen, se mu zavrne vsa zdravstvena oskrba. Naj se zdravijo z čaji iz rožic in ravnajo zlomljene kosti s fižolovkami.
HOR
# 12.05.2017 ob 22:49
G.Bruno
# 12.05.2017 ob 20:54

Pa še nekaj: V osnovi je govor o znanosti. Primerjava s hrano se nanaša na znanost.
Z lepljenjem slike Trumpa, ki se nanaša na hrano in politiko, pa si prav simptomatično vnesel politiko v znanost. In to je v klimatologiji tudi bistvo problema, ki je politizacija klimatološke znanosti s strani klimatskih alarmistov. Politika v znanosti pa nima kaj iskati in pomeni konec znanosti, kar velja tako za IPCC, kot razne Al Gore, Papeža in Pariške klimatske cirkuse ter razno ideološko navlako, ki zlorablja znanost...
keketz
# 12.05.2017 ob 18:09
Ne nabiji neumnosti. 97 % podnebnih znanstvenikov se strinja z zaključkom, da so podnebne spremembe posledice delovanja človeka.

Zdaj še pa enkrat prečitaj to bedarijo. Zemlja je stara 4.5 iiljarde let. Ljudje (ljudem podobni predniki) naj bi začeli to Zemljo gaziti pred 200 tisoč leti, in do takrat se podnebje ni spreminjalo? Ha,ha,ha
anny22
# 13.05.2017 ob 07:35
Dvom je zdrav, dokler je podkrepljen z razumnimi argumenti. Nasprotniki cepljenja razen blogov bivših misic in YT teorij zarote nimate nič konkretnega.

Najbolj zabavno pri vsem skupaj pa je, da pljuvate v lastno skledo. Vaši neimunizirani otroci bodo najbolj nasrkali. Skupaj z njimi pa še cel kup tistih, ki niso nič krivi, nič dolžni.
Nikolas
# 13.05.2017 ob 06:56
Smo imeli in je tudi delovalo, a so razni nori fanatiki (beri verski !) to obšli ! Pravilno bi bilo da kdor ni hotel biti cepljen in zboli plača zdravljenje sam, kot je bil predlog ZJZ.
HOR
# 12.05.2017 ob 21:03
@G.Bruno
# 12.05.2017 ob 19:23

"...in ce ze nekateri verjamejo znstvenikom imam vprasnje za vse

Ah, kje. Raje verjamemo nekomu, ki je svoje znanje v petih minutah pridobil na youtube akademiji..."


You Tube sam po sebi sploh ni problem. Problem je kaj tam gledaš.
Za primer zato dajem Dr, Richard Lindsen-a, ki je vrhunski atmosferski znanstvenik in zaslužni profesor na MIT, ki v objavljenem posnetku na You Tube razlaga kaj tudi pravijo znanstveniki in kakšno je danes stanje v (politični) klimatologiji...- copy-paste v iskalnik: www.youtube.com/watch?v=OwqIy8Ikv-c

Sicer pa ni stvar toliko verjetja kolikor sistematičnemu predelovanju velikega števila pro in contra (povzetkov) znanstvenih objav, saj imajo mnogi znanstveniki diametralno nasprotna stališča...

Če seveda 97 procentno poznaš samo klimatsko alarmistične verzije se čudiš zakaj mnogo ljudi razume stvar popolnoma drugače
simonc27
# 12.05.2017 ob 18:53
Raziskava razlik med cepljenimi in necepljenimi otroki.
Zanimivi rezultati: pri necepljenih je nekoliko večji procent obolelih za nalezljivimi boleznimi, kar je pričakovano, vendar daleč o kritičnosti. Ampak kar je zanimivo, je pa to, da je pri cepljenih bistveno več alergij, drugih kroničnih bolezni in razvojno-nevroloških motenj.
Članek je dosegljiv iz arhivirane strani, ker so ga na originalni strani že odstranili (!)
ginza
# 15.05.2017 ob 11:34
Ja, prosim, uvedite obvezno cepljenje.
Sussudio
# 12.05.2017 ob 22:58
mataj-finance
znanstveno pismeni ljudje podpirajo tudi GSO.
HOR
# 12.05.2017 ob 22:36
@G.Bruno
# 12.05.2017 ob 20:54

HOR
Pa še nekaj: Ni potrebno biti kuhar, da bi lahko ocenil ali je hrana zanič ali užitna in dobra

"...Znanost nam servira nekaj, kar je podkrepljeno z dokazi, pa če ti je to všeč ali ne. Sicer pa so okusi različni..."

Ni potrebno biti kuhar, da bi lahko ocenil ali je hrana zanič ali užitna in dobra in ni potrebno biti znanstvenik, da lahko zavrneš klimatski alarmizem in antropogene vzroke, kot glavne in odločilne za sedanje klimatsko dogajanje, le dovolj razvitega vedenja oziroma "okusa" (poanta...) za znanost moraš imeti.

Znanost nam ne servira samo nekaj, kar je podkrepljeno z dokazi, ampak v mnogočem operira v območju hipotez in verjetnosti tudi na na podlagi omejenega znanja in podatkov, iz preprostega razloga, ker pač znanost ne ve vsega ( in na takšen način raziskuje) ter pač vsled tega daje ocene in hipoteze na podlagi doseženega nivoja...

Za stališče, da so sedanji globalni klimatski procesi globalno alarmni (nevarni) in za stališče, da je glavni odločilni faktor sedanjega klimatskega dogajanja človeška dejavnost, oziroma emisije ni znanstvenega dokaza in je to samo ena od hipotez in hipotetičnih ocen verjetnosti, pa če ti je prav ali ne.

Klimatski alarmizem z antropogenimi vzroki zanj je le nek produkt hipotez in ocen ter omejenih konsenzov na podlagi le nekih znanstvenih raziskav, ki dajejo le omejene oodgovore (katerim mnoge druge raziskave, hipoteze in znanstveniki nasprotujejo) in nima podlage v znanstvenih dokazih zato ni po mojem okusu in ga lahko zanikam, kot neznanstvenega pa če ti je to prav ali ne.
Za to, da lahko to izjavim in trdim ne rabim biti znanstvenik ampak moram samo vedeti ali je to znanstveno dokazano ali ne in seveda poznati različna glavna stališča znanstvenikov na podlagi različnih raziskav.

Za zdravljenje od vpliva romantičnih višav znanosti pa priporočam malo vpogleda v realno stanje znanosti v družbi (vse 4 dele)....LINK ali copy-paste v iskalnik
www.dnevnik.si/1042761844
hexen
# 12.05.2017 ob 22:28
Kapitalizem je platforma, ki omogoča, da se pohlepna gonja osvobodi in človeka docela spremeni v brezčutno in asocialno obsedeno bitje, nagrajuje sebično in amoralno vedenje, resnicoljubno, tovariško, nedolžno vedenje pa kaznuje.
mataj-finance
# 13.05.2017 ob 11:29
Bistvo klimatskih sprememb:
ena
dva
HOR
# 12.05.2017 ob 21:25
Olorin
# 12.05.2017 ob 20:32

"...Primerjas pripravo hrane in visoko znanost?
Ni cudno, da smo v takem drecku, ce sta ljudem ti dve stvari zelo podobni..."


Zgrešil si poanto saj nisem pisal o primerjavi priprave hrane in visoke znanosti !
Pisal sem o primerjavi med okušanjem in komentiranjem izdelkov kuharjev in znanstvenikov.

Podobno, kot pri ustrezni hrani (in okusu) veljajo neka pravila, veljajo tudi pri znanosti.
Problem je, da, če kdo nima razvitega okusa in ga ob tem futrajo še samo z neko enolično slično hrano, bo ta potem težko ocenjeval in razumel kakšno drugo hrano saj je niti ne pozna, še posebej, če so mu jo opisovali, kot da večinoma ni užitna ali, da ne obstaja.

Podobno je pri hranjenju z medijsko prezentacijo klimaalarmistične znanosti, katere znanstvena kredibilnost je dokaj neokusna, čeprav mnogi mislijo, da je to ustrezen okus, ker pač ne poznajo nič drugega...

Takšna in podobne manipulacije so problem. In zato smo v takšnem drecku..in seveda zato, ker se ljudje v mnogo čem ravnajo, po okusu, čeprav situacija zahteva kaj bolj konkretnega...
HOR
# 12.05.2017 ob 20:45
@Roky89
# 12.05.2017 ob 16:00

"...Ne nabiji neumnosti. 97 % podnebnih znanstvenikov se strinja z zaključkom, da so podnebne spremembe posledice delovanja človeka. Na več tisoč strokovnih člankov je nekaj takih, ki postavijo ta zaključek pod vprašaj oz. prihajajo do zaključka, da ne morejo z gotovostjo potrditi oz zavržti delovne hipoteze.
Hudič je, če prebivalstvo ni znanstveno pismeno..."


97% znanstvenikov se ne strinja da so podnebne spremembe posledice delovanja človeka ampak le, da podnebne spremembe so in , da imamo neko globalno segrevanje (v času teh študij) ter da ima človek nek vpliv na to.
Več teh študij o tvoji klima alarmistični verziji 97% konsemza je bilo v recenzirani strokovni recenziji totalno raztrganih in na primer verjetno najbolj zananaCookova na koncu ni pokazala niti 1% takega konsenza. Strokovne razlage 97% konseznega fijaskota John Cook-a (Cook at al.) so dostopne na internetu LINK ali copy-paste v iskalnik
https://link.springer.com/article/10.100
7/s11191-013-9647-9
In še nekaj dodatne razlage skropudala Cookovega 97% konsenza na svetovno najbolj obiskanem klimatskem portalu WUWT - LINK ali copy-paste v iskalnik
https://wattsupwiththat.com/2013/09/03/cooks-97-consensus-disproven-by-a-new-paper-showing-major-math-errors/
Taka nekredibilnost pa ne moti vernike klimatskega alarmizma, da ne bi trumoma verjeli večino kar je napisano na Cook-ovii strani Skeptical Science, itak pa poznajo samo podobne enostranske klima alarmistične zgodbice, ki so tam napisane, v svojem pravičniškem napuhu pa si domišljajo, da jim je o tem dovolj jasno, čeprav ni o sedanjem in prihodnjem klimatskem dogajanju dovolj jasno niti znanstvenikom...

Tvoje navajanje, da je le nekaj takih, ki postavijo ta zaključek (za podnebne spremembe so odločilne posledice delovanja človeka) pod vprašaj oz. prihajajo do zaključka, da ne morejo z gotovostjo potrditi oz zavržti delovne hipoteze" je napačen in kaže popolno nepoznavanje stanja v klimatologiji. Da je sedanje podnebno dohajanje katastrofalno in, da je človeško delovanje glavni faktor kliamatskega dogajanja in segtrevanja ni znanstveno dokazano, zato pa se namestao dokazov servirajo skonstruirani znanstveni konsenzi, ki pa nimajo vrednost znanstvenega dokaza.

Kar se pa tiče števila znanstvenih objav, ki nasprotujejo klima alarmistični hipotezi prevladujočega antropogenega vzroka pa je bilo že samo lani in letos do aprila objavlljeno ca
650 takih objav LINK
http://notrickszone.com/2017/04/03/growing-skepticism-already-150-new-2017-scientific-papers-support-a-skeptical-position-on-climate-alarm/#sthash.3TjEOneU.dpbs ali copy-paste v iskalnik
http://notrickszone.com/2017/04/03/growing-skepticism-already-150-new-2017-scientific-papers-support-a-skeptical-position-on-climate-alarm/#sthash.3TjEOneU.dpbs

Nekaj opisa klimatskih oslarij, ki so jih napovedovali znanstveniki klimatskega alarmizma že leta 1978 za sedanji čas in, ki so podobne tem, ki jih sedaj napovedujejo za prihodnji čas pa se lahko najde tukaj LINK ali copy-paste v iskalnik
http://notrickszone.com/2017/05/11/flashback-1978-scientist-predicts-10c-warming-5-meter-sea-level-rise-660-ppm-co2-by-2028/#sthash.jl92kzhc.dpbs

Tako, da se popolnoma strinjam, da je Hudič, če prebivalstvo ni znanstveno pismeno in niti ustrezno znanstveno seznanjeno, zato pa lahko klima alrmisti prodajajo svoje hipoteze, kot znanstvene dokaze, čeprav to niso in manipulirajo neuke množice podobno, kot se to delalo v srednjem veku...
Sussudio
# 12.05.2017 ob 22:56
m72
v jugoslaviji je vladal močan političen farmacevtski lobij, zato pa so v jugi bila obvezna cepljenja tudi za bolezni ki so bile v Evropi že desetletja prej popolnoma odpravljena.
Samo en primer: zahodni svet je cepiva proti črnim kozam odpravil že v 70. letih.
V jugi in nato še Sloveniji pa je to trajalo do 90. let.
Popolnoma brez kakršnekoli potrebe! (če seveda odmislimo zaslužek farmatevstkih družb)
redondo
# 12.05.2017 ob 22:26
To ne moreš verjet koliko mediji pumpajo in zagovarjajo cepljene, avtor tega članka sigurno dobi lepo vsoto od farmacije. Od ošpic nobeden ne umre in zakaj bi se cepili če nam to cepivo škodi.
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 22:08
@Korošec
# 12.05.2017 ob 21:55
Oprosti ne vem kaj naj rečem, mora bit dobra roba tale "kapital" haha
------------------------------------------------
kapital ima temelj v pohlepu, in ne glede na druzbeno ureditev ali izobrazbo, clovek je nagnjen k pohlepu in zavisti
pohlep po stvareh ali pohlep, da je nekdo pametnejsi ali pa pohlep, da se ima kontrola nad drugimi je vse enako, samo drugac prikazano
v "komunizmu" je bila zelja po kontroli katera se je izvajala z represijo, kaj tudi ni drugacna v kapitalizmu zelja po premozenju in z tem avtomaticna kontrola, sicer komunizem je nemogoc, je samo neka utopija popolnoma enako, kot religija le bog odstranjen
ce pa mislis, da zahod ni imel vpliva na "komunisticne" drzave, kot so bile jugoslavia in sovjetska zveza, ti lahko recem, da zivis v milnem mehurcku, ker eno je kaj ljudje vidijo, popolnoma drugo, kaj se dogaja v politicnem ozadju
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 19:54
@nikoli
# 12.05.2017 ob 19:33
Ozelenitev puščave je stvar tehnike in ne znanosti. Vsi tehnični problemi so rešeni, vprašanje je le, če se za to lahko pridobi dovolj energije.
--------------------------------------------
poglej Gadafijeve nacrte za pozelenitev, Libije in namakalne sisteme, sicer, ce enkrat pozeleni bo sam ekosistem naredil ostalo, tako da ni potrebno energije veliko
vse je mozno, samo nacrti znanosti niso usmerjeni v to
znastveniki trenutno delajo samo proti clovestu, edino ce se daj kaj uporabiti gre v korist clovestva
za primer, jederska energija je bil cil raziskovanja za orozje nato je pa se kot nus produkt bilo za uporabo, kot proizvodnja energije
enako mobitel, prvotni namen mu je bil vojasko komuniciranje, ne pa masovna uporaba
racunalnik je popolnoma enako Tuning ko ga je naredil je bil prvotno za vojaske namene, razbiti sifro enigme
skoraj vse, kaj imamo koristi od znanosti v danasnjem casu so stranski produkti vojaske opreme
seveda, da obstajajo znastveniki, kateri delajo za clovestvo, toda te na prste prestejemo in se diskreditirani so
recimo vsak osnovnosolec v ZDA je vedel za Oppenheimerja za Teslo pa skoraj nihce
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 19:03
@keketz
# 12.05.2017 ob 18:09
Zdaj še pa enkrat prečitaj to bedarijo. Zemlja je stara 4.5 iiljarde let. Ljudje (ljudem podobni predniki) naj bi začeli to Zemljo gaziti pred 200 tisoč leti, in do takrat se podnebje ni spreminjalo? Ha,ha,ha
--------------------------------------
ljudi na planetu je toliko da vsakem stoji na 1 m2 bi zapolnili francijo ali pa dve nemcije tu nekje mogoce za slovenijo vec
razmisli koliko je zemlja velika in kaj mi lahko storimo, razen ce mislis da je supermen resnicen takrat mogoce kaj lahko clovek naredi
ko se na bo zemlja navelicala se bo malo stresla in bomo kot bolhe iz psa izpadli
sicer propaganda je hudiceva stvar, za mercedsa je reklama: "najboljse ali pa nic" v tem primeru ne bi smel nihce voziti vec mercedesa, ker ze zdavnaj je dalec od najboljsega, toda ljudje verjamejo reklami ne pa dejstvom, naivnost nima meja

ne vem, ce si sposoben si ogledati ta video, je o vakcinah in o podnebih spremebah
zenga.zenga
# 12.05.2017 ob 17:31
Italija razmišlja o uvedbi obveznega cepljenja proti ošpicam
------
zakaj le ? saj so jih starejši ljudje vsi po vrsti preboleli in zaradi tega nič ni bilo narobe ....
keketz
# 12.05.2017 ob 15:18
Če je cepljenje v delu strokovne javnosti sporno, potem ni prav da je obvezno.

O globalnem segrevanju in vplivu človeka nanj je strokovna javnost še bolj razcepljena.
HOR
# 12.05.2017 ob 19:57
@G.Bruno
# 12.05.2017 ob 15:48

"...Nekaj bedakov s svojimi blogi in na Facebooku še ni strokovna javnost.
Enako velja za "strokovnjake" o globalnem segrevanju.
.."

Se načeloma popolnoma strinjam s tem kar si napisal.
Z dodatkom, da to velja tako za premalo poučene vernike v klimatski alarmizem in katastrofalno segrevanje ter baje katastrofalen vpliv človeških emisij CO2 na podnebje, kakor tudi za tiste, ki trdijo, da človek nima nobenega vpliva na podnebj,e pa še one vmes, ki to ocenjujejo "od oka" ne pa na podlagi neke seznanjenosti z stanjem klimatološke znanosti na tem področju.

Pa še nekaj: Ni potrebno biti kuhar, da bi lahko ocenil ali je hrana zanič ali užitna in dobra, le okus moraš imeti in zato poskusiti kar nekaj jedi ter imeti nekaj solidnega osnovnega znanja za razumevanje, da lahko potem primerjaš in ocenjuješ.

Glede znanosti je pa dokaj podobno...
mataj-finance
# 12.05.2017 ob 18:52
Prebolel. Ni vredno cepljenja.

Hudič je, če prebivalstvo ni znanstveno pismeno...
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 23:00
@Korošec
# 12.05.2017 ob 22:34
Daj no, nekateri čisto ste skregani z vsako logiko in realnostjo. v komunizmu znastveniki, zdravniki iženirji niso imeli nič od kapitala, razvili so neverjtne stvari, ki so spremenile človeštvo pa so vsi umrli reveži, saj tisti, ki so ostali znotraj sistema to je dejstvo, zato nehaj lagat in jih obsojat, da jih je gnal nek pohlep po kapitalu, bluziš kar nekaj na pamet.
----------------------------------------------------------------------
prvo definiraj, kdo je znastvenik!
zdravniki in inzinerji za koga so oni delali?
ce so delali za oblast takrat so morali delati tocno tisto, kaj je oblast zahtevala popolnoma enako znastveniki
iznajditelji so pa vecinoma tako in tako vsi umrli, kot revezi skozi celotno zgodovino, ker se je vedno nasel nekdo, kateri jim je ukradel iznajdbo in nato jo vnovcil
malo bolje nazaj v zgodovino se pa z znanostjo in iznajdbami je lahko ukvarjal le plemiski razred
nihce ni rekel, da je ljudi, kot zdravniki, inzinjerji ali pa znastveniki, gnal pohlep po kapitalu, to so tvoje besede, ne moje
delali so tocno tisto, kaj je oblast zahtevala od njih nicesar, kaj so sami zeleli in ce bi oblast zahtevala, da se z zvepleno kislino morajo ljudje cepiti, bi imel stotine znastvenih raziskav, kako je to dobro
recimo tvoj pohlep je, da zelis dominirati s svojo intelegenco in pametjo toda prva stopnja intelegence in modrosti, da se naucis poslusati in poskusati razumeti, kaj ti nekdo zeli povedati, ce ne razumes vprasaj ne pa zali
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 17:12
vse kaj se reklamira ima svojo sencno stran, katero ne bo nihce povedal javnosti
tudi globalna zatoplitev je apsolutna napacna informacija da se strinja 97% znasstvenikov, da je kriv clovek
97% znastvenikov se strinja, da so podnebne spremebe, toda nihce ne trdi, da je kriv clovek
enako to cepljenje, samo propaganda
cepiti se za nekaj kaj moznost 0.5% smrtne zrtve in mnogokrat vecja moznost kontraindikacij, je samo zaradi profita in ni drugega razloga
samo primer, Poljska ministrica zdravstva odstranjena, zaradi tega, ker je bila proti cepivu za svinjsko gripo, kmalu po njeni odstavitvi je to cepivo bilo brezpredmetno
zanima me kako dolgo bomo verjeli da "ONI" skrbijo za nas, ti nas samo izkoriscajo, medija je pa orozje kako manipulirajo z nami!
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 19:31
@G.Bruno
Ah, kje. Raje verjamemo nekomu, ki je svoje znanje v petih minutah pridobil na youtube akademiji.
-----------------------------------
povej mi korist od vesoljskega programa?
zaliti ves, to opazam, samo povej eno smiselno korist, ne modrovanje, od zelene sahare bi recimo bila ogromna korist
neprilagojen
# 12.05.2017 ob 19:09
in ce ze nekateri verjamejo znstvenikom imam vprasnje za vse, oziroma ali mi lahko, kateri razlozi smisel tega
ce so znastveniki tako pametni zakaj ne poskusajo najti vodo ali nacin, kako bi puscave pozeleneli, ne pa iskati vodo na marsu, s cem clovestvo nima nikakrsne koristi
za 10% denarja teh vesoljskih raziskav bi imeli sigurno eno puscavo zeleno

ni pomebno, ce je voda na marsu, pomebno je, ce je kaj pameti na zemlji!
Kazalo