Svet

Poudarki

  • Obsežne izraelske vojaške vaje
  • Lieberman: Ne smete računati, da bomo mi rešili to težavo
  • Barak: Vse je še odprto
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 4 glasov Ocenite to novico!
Izraelski lovec
Izrael je pred kratkim izvedel obsežne letalske vaje. Foto: EPA
Iran
Iranski jedrski objekt v Natancu bi bil lahko tarča izraelskega napada. Foto: EPA

Dodaj v

Izraelski napad na Iran. Da ali ne?

Lieberman: Iran ni težava Izraela, ampak vsega sveta
3. junij 2009 ob 20:04
Moskva - MMC RTV SLO/STA/Reuters

Izrael ne bo napadel Irana, pravi Avigdor Lieberman, a drugače meni kolega v vladi Ehud Barak, za katerega vse možnosti ostajajo odprte.

V izraelski vladi očitno ni soglasja o morebitnem bombardiranju Irana zaradi njegovega jedrskega programa, ki je po mnenju nekaterih zahodnih držav le krinka za razvoj jedrskega orožja, kar pa v Teheranu odločno zavračajo in zatrjujejo, da je program miroljubne narave.

O izraelskem napadu na iranske jedrske objekte se govori že nekaj časa, govorice pa so znova postale glasne ob nedavnih obsežnih izraelskih vojaških vajah, na katerih so simulirali vojno z več državami, med njimi tudi z Iranom.

Izraelski skrajni desničarski zunanji minister Lieberman se je do zdaj najjasneje od vseh ministrov izjasnil glede govoric o napadu in je med obiskom v Moskvi dejal, da judovska država nima namena bombardirati Irana.

Lieberman je dejal, da ni treba bombardirati Irana, saj je Izrael po njegovih besedah močna država, ki se lahko sama zaščiti. Ob tem je poudaril, da Iran ni težava Izraela, ampak gre za težavo vsega sveta. "Nihče ne sme računati, da bomo mi rešili to težavo," je dejal Lieberman.

Barak pušča odprte možnosti
A izraelski obrambni minister Barak ni zavrnil morebitnega napada na Iran in je po obisku v Washingtonu dejal, da so vse možnosti še vedno na mizi. Barak je dejal, da podpira pobudo ameriškega predsednika Baracka Obame za pogajanja z Iranom o opustitvi jedrskega programa, vendar mora vse to imeti časovni okvir.

G. V.

Prijavi napako
Komentarji
Shakal
# 04.06.2009 ob 17:53
ne morem si predstavljati, kako padajo bombe nizkotnežev na srčne ljudi ki sem jih spoznal v iranu. Povem vam, temu svetu vladajo prvovrstni psihopati; ne morem si svetovne situacije več dugače razlagati.
batutobis
# 04.06.2009 ob 16:41
nevem jaz mislim da jih ima,mogoce se niso nasli tehtnega razloga da napelajo sranje,gospodarski interes-a mislis da ga nimajo kaksen je bil pa v iraku-pa mislim da je vsem jasno da sadam ni bil
in kaj ima irak vec kot iran,iran je vecji in ima 70 miljonov glav-ali potencialni trg,irak pa 28 miljonov
problem mislim da je se vseeno samo enotnost irana,kar v iraku ni bilo in so ga lahko rasturili
saviola
# 04.06.2009 ob 11:17
Ja ampak tud Američani niso tok neumni, da bi sinove pošiljali v neko nesmiselno vojno z Iranom samo zato, ker Izrael tko hoče. Poleg tega pa ni šans, da bi po tej vojne gospodarstvo kej cevetelo, ker v primerjavi z Irakom nimajo kej pridobiti. Tle se ne bi šlo za "širjenje demokracije" ampak za neumnost, ki se je niti upravičit ne da. Mislim, osebno ne vidim gospodarskih interesov ZDA za to vojno.
batutobis
# 04.06.2009 ob 10:57
kriza,jaz mislim da ima in to se kako
kaj pomeni denar na kupu nic,mrtev kapital,kaj pomeni ce se nedela,ni dobicka denar ne krozi,
res je da ta vojne kostajo in to ogromno,a odkod se ta denar dobi,iz gospodarstva in ce to stoji stoji vse,stvar se mora obracati
vse to je en krog,vsaka vojna je gnala gospodarstvo,po vsaki vojni je cvelo gospodarstvo,z vsako vojno je najlazje preobrnit misli naroda v smer kjer zelis,od dejanskih problemov,ce nimas sovraznika si ga zmislis in vse fokusiras tam in narod je obvladljiv
saviola
# 04.06.2009 ob 10:36
@batutobis
Tle nima kriza pomoje nič veze, mogoče glih obratno, sej si Američani ne morejo privoščiti še ene vojne. Ne pozabi, vojna ni zastonj (po moje sta Irak pa Afganistan tkao al tako vplivala na krizo-negativno).
batutobis
# 04.06.2009 ob 09:53
ma kaksen napad izraela,ameri nikoli to nebojo dovolili-saj zdaj ne saj so ze tako raztrgani na 2 frontah in krpajo konec z koncem.
a tu je problem tudi samih arabskih drzav ce se ve da je nesoglasje med siti in suniti zelo veliko.
je pa res da je sedaj cas za velike pizdarije zelo ugoden in nebi bilo nic takega ce bi ameri naredili sranje nekje dalec od doma,da zazenejo ves svoj gospodarski aparat,ceprav je zato se malo prehitro ni se take krize,a treba je pomoje gledat na to krizo zelo resno,kako preusmerit misli goved(drzavljanov),kot z velikim picvajzom
a zazdaj se ni prislo do te tocke lahko pa pride,pomoje nima to dobene veze z govori irancev ali izraelcev,ampak sam rast gospodarstva
NO2Jansa
# 04.06.2009 ob 08:16
V iranskih jedrskih obratih dela več tisoč ruskih znastvenikov. Napad na iranske jedrske objekte posledično pomeni napad na Rusijo, kar so oboji, torej Rusija in Iran tudi dokumentirali v vojaskem paktu.

Posledično je jasno zakaj israel govori o mednarodnem problemu... sami pac niso sposobni naredit nič, še posebej po lapsuzu v libanonu.

Razumljivo je tudi, da se usa z vsemi štirimi brani pred retoriko israela, saj je primer Gruzije jasno pokazal dejansko vojasko moc, taktiko in (ne)sposobnost izraelskih instruktorjev v povezavi z nato propagandisti.

Torej v vsakem primeru, tudi ce bi se izrael odlocil za napad, bi slednje pomenilo njihov konec, na kar pa so pripravljeni. Ze desetletje imajo projekt imenovan "Fortress America", ki predvideva evakuacijo 300.000 izraelcev v usa, medtem ko so vsi ostali prepuščeni na milost in nemilost "v novem holokavstu", kjer žrtvujejo prebivalstvo izraela za pridobivanje semitskih simpatij.

Poterbno pa je poudariti, da ima iran od nedavnega sodobno rusko oborozitev vkljucno s celotnimi TOR sistemi, kar postavlja uspešen napad na to drzavo pod velik vprašaj.
TinyTim
# 04.06.2009 ob 03:13
Problem pri zadevi je ta, da imajo Iranci ključne objekte tako močno zaščitene, da bi Izraelci pri morebitnem napadu morali (Bog ne daj) uporabiti taktično jedrsko orožje.
Neron
# 04.06.2009 ob 00:51
Iran, ne se dat!
zocco
# 04.06.2009 ob 00:42
Kak komunizem, kaj sanjate, sploh ne veste kaj ta beseda pomeni...
Antisemitizem? Vsak miroljuben clovek, ki kritizira militaristicno politiko Izraela se ni antisemit. Skrajnezi v Izraelu so ravno tako skrajni, kot skrajnezi okoli njega. Oboji si ne zasluzijo Zemlje.
Rexy
# 03.06.2009 ob 23:54
Nimrod je legenda, pr njegovih izjavah se vedno na smejim.
skera
# 03.06.2009 ob 22:39
Zion Elf (3. junij 2009 ob 22:28)

NIMROD, IZRUVAL TI BOM SRCE IN TI GA UTRIPAJOČEGA ZATLAČIL V SAPNIK!

Vau a si Švarcenegerja gledal !?
Zion Elf
# 03.06.2009 ob 22:28
NIMROD, IZRUVAL TI BOM SRCE IN TI GA UTRIPAJOČEGA ZATLAČIL V SAPNIK!
Zion Elf
# 03.06.2009 ob 22:27
1. EjaY (3. junij 2009 ob 20:52)
pokažte mi cepca k jim je sploh dal državo
5. smejka (3. junij 2009 ob 21:23)
Edina nevarna država zoper svetovni mir je Izrael !!!
8. hafiks (3. junij 2009 ob 21:31)
Ker tam ni prostora za novopečeno državo Izrael

dejstvo je, da v sloveniji ni antisemitizma! naletavate na izrael ko gospodinje na letalsko nesrečo....
saviola
# 03.06.2009 ob 22:24
Ne. Mentaliteta nekoga ki ne enači sveh ljudi med sabo, pa je dejansko že bil tm dol pa pozna razmere. Nismo usi računalniški modrijani tko kt pol ljudi tle. Najlažje je za kompom sedet pa pisat koga vse bi napadli, kako je pa tam pa noben nima pojma.
Dr. Kumrovec
# 03.06.2009 ob 22:18
@saviola

mentaliteta 10. Septembra 2001
berkut
# 03.06.2009 ob 22:08
Iran je edina svobodna drzava na bliznjem vzhodu ... Ne pozabite tega
frgo
# 03.06.2009 ob 22:07
Izrael je zadnja obramba zahodnega sveta pred podivjanimi zafaclanci. Ne pozabite tega.
berkut
# 03.06.2009 ob 22:06
cool, da vidimo pantzir s1, pa tungushko kako se bosta obnesla
tinko101
# 03.06.2009 ob 21:58
@saviola

podpišem
tinko101
# 03.06.2009 ob 21:53
Kumrovec, ti si trot!!!
saviola
# 03.06.2009 ob 21:51
10. VanMico (3. junij 2009 ob 21:34)
Prijavi neprimerno vsebino
Napad na Iran? DA, DA, DA in še enkrat DA!!

Mene taki komentarji kr zgrozijo. Predvsem zato, ker ljudje ki to napišejo ne morejo spregledat, da 5 najvišjih državnikov ni cela država. A ste vsi ki tle tok podpirate napad Irana sploh že kdaj bli tam?! A sploh lahko trdite da imajo orožje, ki ga Izrael na drugi strani poseduje?! A se zavedate, da bo imela ta vojna velike velike posledice, mogoče tudi za Evrope?! Pa sam tok da mi ne boste kej pametovali. 1+1 je, da če gre Izrael v vojno z Iranom se bo vmešala tudi Sirija. 1+1 je, da če gre Izrael v vojno z Iranom, da se bo vmešala tudi ZDA. Zdej pa kr začnite računat kolk ljudi bo umrlo samo na Bližnjem Vzhodu, če se ne bo ta vojna seveda širila.
Pa ne mi pisat več glupih komentarje, ki spodbujajo smrt nedolžnih ljudi ki niso kiriv drugega, kot da imajo nesposobne voditelje!!!
Nimrod No.1
# 03.06.2009 ob 21:46
Grozljiv Antisemitizem, ki se pojavlja na spletni strani javne televizije je posledica šolanja v komunističnih šolah, ki še zdaleč ne dosegajo zahodnih standardov. Še dobro, da policija beleži uporabnike teh strani.

Kršitve lahko prijavite tudi sami na spletni strani Spletno Oko
Untamle
# 03.06.2009 ob 21:35
Da.

(a to je anketa?) :)
VanMico
# 03.06.2009 ob 21:34
Napad na Iran? DA, DA, DA in še enkrat DA!!
hafiks
# 03.06.2009 ob 21:32
lol lol
da ne bo kdo preveč resno zagrabil
hafiks
# 03.06.2009 ob 21:31
V tem času ga lahko Izrael napade
Američani za 1x ne ker imajo še vojake v Iraku
Samo bojim se da hočejo Iran še bolj očrniti in pridobiti nevtralen svet na svojo stran
Izrael če napade bodo tudi Američani napadeni ker vsi razumni ljudje vedo da je Izrael vojaška baza Amerike
V mednarodnih krogih bodo pridobili naklonjenost češ da oni nimajo nič z tem posegom Izraela in da jih je Iran prvi napadel
Ta obisk Obame v Arabiji mi je sumljiv gotov je prišel po vojaško pomoč
Upam da se bo Iran ubranil teh sodobnih križarjev
Da bo pregnal okupatorje BV
Ker tam ni prostora za novopečeno državo Izrael
Alah akbar

Kumara kako si danes si izpolnil normo ??
Zion Elf
# 03.06.2009 ob 21:30
5. smejka (3. junij 2009 ob 21:23)
Edina nevarna država zoper svetovni mir je Izrael !!!

:-)
Desktop Messiah
# 03.06.2009 ob 21:28
boj se vrtenja molilnih mlinčkov, ne centrifug.
smejka
# 03.06.2009 ob 21:23
Izrael že od nastanka kvazidržave izziva celi svet in se brije norca iz mednarodne politike. Edina nevarna država zoper svetovni mir je Izrael !!!
castor10
# 03.06.2009 ob 21:16
Kar izzivajte, iz petarde ognjemet lahka pride...So že res vsi naveličani svetovnega mira? Jao jao
KnezVladimir
# 03.06.2009 ob 21:02
Iranu bijejo zadnje minute!
Dr. Kumrovec
# 03.06.2009 ob 20:56
Izzivanje iranskega režima je dodobra načelo potrpežljivost Izraela in mednarodne skupnosti. Iran se brije norca iz mednarodnega pravnega reda in Izrael ima vso pravico do samoobrambe.
EjaY
# 03.06.2009 ob 20:52
pokažte mi cepca k jim je sploh dal državo
Kazalo