Svet

Poudarki

  • Clintonova: Na žalost je to svet, v katerem živimo
  • Pastor noče odpovedati sežiga kljub grožnjam s smrtjo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 24 glasov Ocenite to novico!
Terry Jones
Jones je napovedan sobotni dogodek poimenoval "Mednarodni dan sežiganja Korana". Foto: EPA
Florida
S svojo namero se je Jones v trenutku znašel v središču vseh medijev doma in po svetu. Foto: EPA
Florida
Pred cerkvijo na floridi so se že začeli zbirati Jonesovi somišljeniki. Foto: EPA
VIDEO
Ameriški pastor razburja...

Dodaj v

"Javni sežig Koranov lahko prepreči samo posredovanje Boga"

Pastorja ne omajajo niti grožnje s smrtjo
9. september 2010 ob 15:57
New York - MMC RTV SLO/STA/Reuters

Obsodbam napovedanega javnega sežiga Koranov na Floridi se je pridružil tudi Barack Obama, ki je dejal, da bo to voda na mlin teroristične mreže Al Kaida.

"Lahko imamo resno nasilje v krajih, kot sta Pakistan ali Afganistan. To bo okrepilo novačenje posameznikov, ki bodo pripravljeni razstreliti se v ameriških ali evropskih mestih," je dejal ameriški predsednik v pogovoru za televizijsko mrežo ABC in se pridružil številnim po svetu, ki so ostro obsodili namero ameriškega pastorja Terryja Jonesa.

Jones vodi obskurno protestantsko cerkveno organizacijo, ki šteje le nekaj deset članov, in pridiga, da islam prihaja od hudiča in da ni skladen s krščanstvom, zato mu je treba poslati nedvoumno sporočilo, za kar je po njegovem mnenju sežiganje islamskih svetih knjig najboljši način. To namerava storiti v soboto, 11. septembra, na deveto obletnico terorističnih napadov na ZDA.

"Upam, da razume, da so njegove namere povsem v nasprotju z našimi ameriškimi vrednotami, to je, da je bila za država zgrajena na načelih verske svobode in verske strpnosti," je o Jonesu dejal Obama in še pojasnil, da je položaj zaskrbljujoč, vendar lahko le omejeno ukrepajo v skladu z zakoni in ga prijavijo zaradi sežiga v javnosti.

Napoved javnega sežiga Koranov je obsodil tudi generalni sekretar ZN-a Ban Ki Mun in dejal, da je v nasprotju s prizadevanji ZN-a za versko strpnost. Po njegovih besedah nobena vera na svetu ne more podpreti sežiganja Koranov.

Ameriška državna sekretarka Hillary Clinton je v sredo znova obsodila Jonesovo namero in ponovila, da je obžalovanja vredno, da lahko pastor cerkvene organizacije s 50 ljudmi ustvarja nezaslišane in sramotne načrte, da bi si pridobil pozornost svetovne javnosti. "Na žalost je to svet, v katerem živimo," z grenkobo ugotavlja Clintonova.

Afganistanski kandidat na prihajajočih parlamentarnih volitvah in klerik Mohamed Muktar je poudaril, da bo v primeru sežiga dolžnost vsakega muslimana odzvati se na to dejanje, kar bo posledično pomenilo pobijanje Američanov vsepovsod po svetu.

Pastor ne gre več ven brez orožja
Jonesa je medtem obsodila tudi Cerkev, ki jo je sam ustanovil v 80. letih prejšnjega stoletja v Nemčiji in ki ima tako kot njegova zdajšnja Cerkev le nekaj deset članov. Cerkev v Nemčiji naj bi svojega ustanovitelja izključila tudi zato, ker si je prepogosto prisvajal cerkveni denar za lastne potrebe.

Na vnovični novinarski konferenci v sredo je Jones zatrdil, da načrt sežiga še vedno velja, čeprav mu krajevni gasilci niso dali dovoljenja, a ima pravico za to dejanje v skladu s prvim amandmajem k ameriški ustavi, ki zagotavlja svobodo izražanja. Sam sicer dopušča možnost, da si premisli, čeprav ga do zdaj niso prepričale niti grožnje s smrtjo.

Jones je povedal, da bodo Koran sežgali kot opozorilo na grožnjo, ki jo po njunem mnenju svetu predstavlja islam, ter da lahko dogodek preprečijo le neposredna navodila od Boga. Dejal je še, da je prejel že več kot sto groženj s smrtjo, a da ga to ne skrbi, dodal pa je, da on in njegovi sodelavci doma ali cerkve ne zapustijo več brez orožja.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
SlovenecOriginal
# 10.09.2010 ob 01:31
Jaz ne razumem najbolje zakaj ne bi smel zažgati na svoji posesti tistega kar hoče. Pa naj bodo to knjige, pohištvo, avto... le da ne ogroža požarne varnosti.

Če imajo lahko KKK-jevci javne shode, ne vem zakaj ne bi smel nekdo sežgati Koranov, če je takega mišlenja.

Ne pravim, da delim mnenje z omenjenim pastorjem ali da spodbujam nestrpnost, vendar svoboda govora je svoboda govora. Prizadeta stran pa ima vse možnosti, da svoje pravice uveljavlja na sodišču. Mislim, da naj bi tako nekako zgledala pravna ureditev v demokratičnih državah.

Zahodni svet ima pač tako ureditev in priseljenci naj ali to sprejmejo ali grejo. Prav tako se tudi zahodni svet ne bi smel vtikati v to kaj počnejo druge kulture. Če imajo 10 žena naj jih imajo, če jih pretepajo, njihov problem, če nategujejo ovce tudi prav, če zažgejo vsak dan 10 biblij, zakaj pa ne. Če se ti zdi sporno, da je preprogo stkal otrok je pač ne kupi!
racionalni
# 10.09.2010 ob 00:28
itq vsi vemo da je glavni cilj amerikancov na bližnjem vzhodu kapital, kar se tiče "osvoboditve narodov" niso amerikanci nardil nič v tej smeri kvečjemu še poslabšal so jo, ker jim to tudi ni v interesu. zato pa nej amerikanci lepo spokajo od tam, pa nej muslimani lepo živijo po svoje
racionalni
# 10.09.2010 ob 00:19
demokracija---kjer ima vsak pravico do svobode govora... a žal to pomeni da ima tudi vsak debil pravico da pove svoje
iskra73
# 09.09.2010 ob 23:52
Zakaj se pa Papež ni nič oglasu? A mogoče podpira sežig korana?
VanMico
# 09.09.2010 ob 23:18
Spet bodo tisti, ki imajo prav utišani zaradi kapitala in strahu zahoda pred barbari!!
zemljemerec
# 09.09.2010 ob 23:15
pa kaj je z vami ljudje, kaj se res ne zavedate resnice in manipulacije, da si je človek izmislil te zgodbice, da obvaduje maso in to naravnost iz genialnih moških možganov na papir...
bdbstone
# 09.09.2010 ob 23:11
Sežiganje ima smisel s tem da lahko mediji potem pišejo kak so američani nestrpni... Če o tem dogodku ne bi pisali, potem pač ne bi več imelo smisla sežigati knjige. S tem se samo lahko pokaže versko nestrpnost, lahko je pa tudi volja po osvoboditvi proti institucialnim oblastem. Odvisno pač, kakšen je motiv zadi in kdo ga izvede.
Američani pač tega dogodka ne bojo preprečili, ker bi bilo to potem v nasprotju z zakonom o svobodnem izražanju. S tem se pač pokaže neka svobodomiselnost in odprtost, mediji pa iz tega delajo linč.
Ramus
# 09.09.2010 ob 23:08
DREADLORD " tisto o Adamu in Bogu bi raje spustil, ker ne more biti vera pred človekom."

Vera izvira iz Boga in Bog jo daje človeku in angelom. Torej je vera vsekakor nastopila pred človekom. Saj je že lucifer padel na izpitu vere in šele za njim prvi človek. Vera ni stanje zavesti nekega človeka, vera je dar, ki ga Bog daje človeku, če človek to Boga prosi. Vera ni vsebina, ki bi jo človek imel od rojstva, to je dar Božji človeku in ga lahko dobi vsak človek.
tibhar
# 09.09.2010 ob 23:01
zanimivo je to, kar sm videl na enem prispevku kakšen dan ali dva nazaj v zvezi s tem dogodkom....kako pripadniki islama (seveda bol radikalni pripadniki) želijo to krivico sežiganja korana popraviti...s tem, da začnejo pobijat ljudi, ki ne " verujejo" tako kot je zapisano v koranu....mislim, ej, če bi nek človk zažgal sveto pismo oz. biblijo pred župnikom naprimer, mu le ta ne bi ničesar storil, podal bi samo majhno zgražanje in pripombo in bi se obrnil stran...ampak tudi med kristjani bi bilo prisotno zgražanje, seveda, niti slučajno se pa ne bi razvila "morilska" miselnost...
Gepard007
# 09.09.2010 ob 23:00
Ko pa muslimani sežigajo ameriške in izraelske zastave so pa fejst fantje, ne? :S Oni lahk vse, obratno pa nebi smelo bit in bi kar vse pobili...
Jack.the.Ripper
# 09.09.2010 ob 22:56
Sežiganje mogoče res nima smisla. Večji smisel imajo tiste eksplozije po Rusiji, na podzemni v Madridu, Londonu, napad na hotel v Mumbaju...

Takšni napadi seveda niso provokativni, ker so "pod krinko Američanov" po mnenju strokovnjakov na tem portalu.
lv
# 09.09.2010 ob 22:48
Sežiganje nima nobenega smisla in je res provakotivno. Samo je pa zaskrbljujoče, če je sedaj po celem svetu razglašena nevarnost pred terorističnimi napadi. Zamislimo se, kdo vse živi med nami. To ni način.
zemljemerec
# 09.09.2010 ob 22:46
in o tem umsko motenem osebku piše ves svet, a v USA psihjatri štrajkajo ?
Jack.the.Ripper
# 09.09.2010 ob 22:37
Smešno mi je, kako se nekdo opredeli za ateista, potem pa zagovarja muslimane - ker so baje ubogi ter potlačeni s strani krščanstva itd.
A se vi zavedate, da ste kot neverujoč v očeh muslimana vredni približno toliko kot pes?


Hja tile ateisti. Simpatizirajo z muslimani in obenem se že 100 let "borijo" (proti mlinom na veter) za ločitev cerkve od države...
Verjetno jimIslamska republika Iran oziroma Pakistan ne povesta ničesar.

Podobna finta pri rdečih je, da je za vsako stvar kriva cerkev. Pa naj si gre za gozdove ali pa stožiški stadion ali za izumrtje dinozavrov, to sploh ni važno. Vedno se nekje najde zlobni Vatikan, zadnje čase je tudi USA popularna. Zgleda, da se z novo vlado vračajo nostalgije na bivše kamerade.

Brez heca... Tile agentje so (tako nekateri pravijo) povsod.
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 22:36
"Javni sežig Koranov lahko prepreči samo posredovanje Boga"

In ker v njo ne verjame, ker ve da je ni, bo korane vseeno zažgal. To mu lahko prepreči samo človek.
joža gulikoža
# 09.09.2010 ob 22:35
levokrilo, reče se bogastvo in ne bogatstvo, kar je srbohrvatizem.

Sicer pa dobr šou zganja tale stari.
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 22:34

Saj je že Adam poznal Boga in veroval v njega. Vera je bila vedno pred človekom, saj je tudi Bog bil pred človekom. Vedno, ko je človek odstopil od vere je bil rezultat nasilje, sovraštvo in vojne,... Če vsebina ni pomembna človeku, takšen človek ni vernik-Kristjan. Vernik je tisti, ki živi v skladu z tem kar uči Jezus Kristus. To isto velja za institucijo. Ni pomembno kdo si, pomembna je vsebina.


dobro ramus. pojdi v Vatikan pa jim to dopovej. Delajo vse kaj drugega. za kaj takega pa še kakšna druga knjigica lahkopride v tvoje roke, ki ne bo samo verske narave. eeemmm, pa da ne bo pomote, jih imaš cel kup z Zahoda, če je poreklo vprašljivo ali kaj podobnega. kakorkoli. tisto o Adamu in Bogu bi raje spustil, ker ne more biti vera pred človekom. ker vera nemore biti nekaj kar je lepbdelo pred človekom, potem je pa uletelo v Adama, ampak je stanje zavesti nekega človeka. še prej je pa moral nekaj zvedeti. In preden je zvedel je definitivno obstajal.
MIHAxxl
# 09.09.2010 ob 22:20
ta model je svoje dosegel že s tem da se o njem in njegovem početju sploh razpravlja
Ramus
# 09.09.2010 ob 22:08
"Javni sežig Koranov lahko prepreči samo posredovanje Boga"

In ker seveda čudežnega posredovanja ne bo, bo ta zlobna oseba to razumela, kot da ga celo Bog podpira pri njegovem početju. Strašna je slepota človeka,...
Caetano
# 09.09.2010 ob 22:03
Caetano, boj se me!

Preveč smešen si za kaj takega. :) Že z vprašanji, kaj pomeni končnica ''izem'' ali kaj pomeni teokracija. Si pa vseeno lahko srečen, da živiš v demokratični državi, ker bi glede na tvoje sinkretistično verovanje oz. verovanje v posamezne vsebine iz posameznih religij in nezaupanje v religiozne inštitucije pač v teokratičnih državah slabo shajal. Tako no, da lahko kdaj še kakšno zahvalo zmoliš za demokracijo ali pa vsaj kakšno meditacijo njej v čast. :)
uizzi
# 09.09.2010 ob 22:02
Ne, sej je prav, da se skoncentrirajo na krščanskega fanatika, tako kot so se na islamske fanatike.
panther
# 09.09.2010 ob 22:02
Če butasti mediji o tem idiotu ne bi poročali, bi se kmalu naveličal kurit knjige. Tako pa mu nudijo vso medijsko podporo pri njegovem idiotizmu. Kdo je tu večji bumbar?
In ne mi zdaj s takimi: to ljudi zanima, če ne bi en časopis o tem pisal, bi pa vsi drugi ipd... Saj smo lepo videli, da stvari enostavno ne obstajajo, če jih mediji nočejo videt (zadnji primer je Türkova afera s Sancinovo).
Janez Lubas
# 09.09.2010 ob 21:58
haha..ludi ga šele serjejo ej!!!
andersee
# 09.09.2010 ob 21:58
Smešno mi je, kako se nekdo opredeli za ateista, potem pa zagovarja muslimane - ker so baje ubogi ter potlačeni s strani krščanstva itd.
A se vi zavedate, da ste kot neverujoč v očeh muslimana vredni približno toliko kot pes?
levokrilo
# 09.09.2010 ob 21:57
Vera je v bogatstvu.
Ramus
# 09.09.2010 ob 21:51
" Naše duše so nesmrtne "

Ezekijel 18,4. "Glejte, vse duše so moje: tako očetova duša kakor sinova duša, moji sta. Duša, ki greši, umre."

Sveto Pismo uči drugače,...
vidim
# 09.09.2010 ob 21:50
Kaj ljudi tako oačara, da prestopijo v islam? "Očara" jih dvignjenoost maščevanja, na najpomebnejše mesto. In tako že zgodovino sem prihajajo res trdosrčni ljudje.
pedalski
# 09.09.2010 ob 21:42
Tiskarne knjig si že manejo roke.
BorutMaja
# 09.09.2010 ob 21:35
Tudi brez biblije in korana lahko glihtak živimo ... Nisem nagnjen ne ke enemu ne k drugemu ... Te knjige, ki samo solijo pamet nekega človeka, ki si je vso to čudo sproti izmišljeval, meni čisto nič ne pomenijo ... Verjamem samo v tisto kar vidim in sam naredim ...

Zaradi mene lahko zraven koranov še bibiljo skuri ... mi je čisto vseeno.
Jack.the.Ripper
# 09.09.2010 ob 21:35
@nadrealist

1. Če bi jaz bil na mestu muslimanov, bi svetoval pastorju in njegovim 50 ovčkam, naj preden ga skurijo vzamejo Koran v roke in ga vsaj preberejo. Morda bodo potem postali boljši ljudje in celo prišli v nebesa :)

Potem bi svetoval njihovim bližnjim, naj se distancirajo od njih. Ker mogoče jim bo tako zelo všeč, da bodo hoteli v nebesa še predčasno, na nov, muslimanski način.

2. Če to ne bi zadostovalo, bi poslali skupino tam živečih muslimanov, neoboroženih toda v spremstvu policije in prosili pastorja naj jim izroči njihove svete knjige, da jih odnesejo s sabo.

Neoboroženih? Česa ne poveš. Jaz pa sem mislil, da spada orožje v obvezno opremo.

3. In če to ne bi zadostovalo, bi kak dilomatski pritisk, da pastorja odpelje ljudje v črnih gvantih, ki bi nosili izkaznice FBI...

Pravljice imajo srečen in ne žalosten konec!
gregorsu
# 09.09.2010 ob 21:31
Bog je od nas neodvisen, je bila manjša napaka, pardon. Obstajal je pred človeštvom oziroma bo obstajal, tudi če nas ( ljudi) nekega dne ne bo več. Naše duše so nesmrtne, ni pa tako enostavno, da bi lahko trdili da smo s tem nesmrtni tudi mi. Verjamem v reinkarnacijo in verjamem, da je bog nesmrten.

@Gman, Ja a je sploh možno, da si bil nekoč še "slabši"... zanimivo, si bom zapisal.... Je pa čisto po človeško, da je vedno kriv nekdo drug. Verjamem pa, da sam v sebi čutiš, da je kristusov nauk nekaj pozitivnega. Sami ljudje smo ga zlorabili za svoj interes. Tudi v Koranu so zapisane brezčasne modrosti, samo nas zahodnjakov ne zanimajo, ker itak vse vemo o islamu in se imamo a priori za nekaj boljšega. A poznaš usodo Nobela? Izumil je dinamit in bil vesel, da bo človeštvu dinamit pomagal... ko pa je videl, da so ga začeli uporabljati za uničevanje ljudi, je šlo z njim navzdol, do samomora. Podobno smo ljudje zlorabili vse vere, najbolj pa je zlorabljen Islam. In taka dejanja, kot je požig Korana je dokaz, da na našem malem zelenem planetu ne znamo biti srečni brez da bi zaničevali drugega. Kompleks večvrednosti, pohlep in uživanja v raznih materialnih dobrinah je skoraj postal naša nova vera, ki se je kot rak razšrila po naši Zemlji. Zato smo majhni. Zdravilo za to bolezen imamo v sebi, sveti spisi so samo en način, da pridemo do "božjega" v sebi in se osvobodimo trpljenja.

Ni bogat, kdor ima veliko, ampak tisti, ki je z malim zadovoljen.
mmc
# 09.09.2010 ob 21:30
Temu ameriškemu "Jorasu" se po moje prav sladko hebe za muslimane, katoličane...Ustvaril si je publiciteto, le še vnolčit jo mora...
aderam
# 09.09.2010 ob 21:29
Pastor ima pravico sežigati svoje korane. Ali je to pametno, je pa čisto drugo vprašanje.
Jack.the.Ripper
# 09.09.2010 ob 21:26
Ta tip je 100% garant CIA agent. Najprej kao provokacija ( nedolžna? ), nato se bo zgodil neki kao teroristični spektakularni napad kakšnega trgovskega centra ali kaj podobnega, sledila pa bo bliskovita akcija Izraela in ZDA nad Iran. Rekli bodo, da upravičeno.


Zanimivo, koliko CIA agentov se dandanes pojavlja v medijih. Na rtv očitno v vsaki novici.

Američani in njihovi podporniki so psihopati, to je jasno!

Tvoji razlogi za takšno mnenje so naravnost briljantni. Tudi mene si skoraj spreobrnil. Sedaj razumem, da je bil vsak padli neameričan civilist in še mučen hkrati, ko pa poročajo o ameriških žrtvah je to v resnici zato, ker CIA agenti spet delajo propagando.
Božja Šiba
# 09.09.2010 ob 21:21
Kristjani so itak psihotiki, depresivci, pervertiti in impotentneži, ampak na kakšni razvojni stopnji so pa muslimani?? Ko opice v živalskem vrtu: jim malo potreseš kletko, pa že začnejo vse cvilit.
jang
# 09.09.2010 ob 21:11
pred leti so crnci sežigali oziroma uničevali plošče Guns n Roses ker je bila v eni pesmi beseda nigger.....Axl je zadevo pospremil z besedami: naj uničujejo, saj jo prej morajo kupiti :)

drugače pa tale zadeva je velika bedarija. Tole "posredovanje" Boga bo pa pomoje kak zatemnjen džip in možje v črnem s sončnimi očali..... al pa metek v čelo oziroma bomba pod ritjo tega osla
Anar Hija
# 09.09.2010 ob 21:09
Ta tip je 100% garant CIA agent. Najprej kao provokacija ( nedolžna? ), nato se bo zgodil neki kao teroristični spektakularni napad kakšnega trgovskega centra ali kaj podobnega, sledila pa bo bliskovita akcija Izraela in ZDA nad Iran. Rekli bodo, da upravičeno.

Američani in njihovi podporniki so psihopati, to je jasno! ( žal, DImitrij, tudi zate ni izjeme :D )
karanfil
# 09.09.2010 ob 21:04
Bolano. Bolano. Država izzivanja USA. To kar zahodni svet dela je uvod v genocid nad muslimani na zahodu.
MIRNČAN
# 09.09.2010 ob 21:00
Sam da navjo pol jokal k jih bo kdo napadel. Izzivajo popolnoma sami. Ko se bodo pa opekli bodo pa spet cel svet v terorizem prepričevali. Mir naj dajo.
Anar Hija
# 09.09.2010 ob 20:53
Po moje je Dimitrij Rupel gotovo že navezal stike s tem amijevskim psihotom... :)))))))))))))
Gman
# 09.09.2010 ob 20:51
Božja Šiba
9. september 2010 ob 20:16
Prijavi neprimerno vsebino
Požgat Koran!!
Biblijo za kurivo!!

Tako je! To so ničvredne knjige, samo fikcija in zblojenost! Za svobodo in svet brez strupa, ki mu pravimo religija.

In sicer, neumen je odgovor da vere niso nič krive, kriv je človek. Ja, kako pa potem vere obstajajo, če nimajo vernikov?

Kriva je človeška narava in nesposobnost, da bi surpassiral otročje religije in postal boljši. Jaz sem surpassiral religijo in postal enaka ali še boljša oseba. Saj za svojo moralo in etnični kompas ne potrebujem vere, še manj religiozne institucije.

Če niste sposobni brez religije biti dober človek, potem vam še "bog" ne bo mogel pomagat.

Treba je podpret širjenje znanja in izobrazbe med vse prebivalstvo, to je smrtonosni ključ, ki bo uničil vpliv religij in jih zreduciral na nepomembne stvari.

In tega se religje zavedajo, zato ne želijo, da se ključ aktivira.
gregorsu
# 09.09.2010 ob 20:39
Bom pa še skesano priznal, da sem tudi sam kuril knjige. V JLA je bilo pozimi v hribih mraz, kujave pa ni bilo. Zato smo kurili parket in brezkončno število mehko vezanih zapiskov s sej zveze komunistov jugoslavije.... Ja priznam, sem kriv in bi moral biti še hvaležen ZKJ, da so imeli tako dolge seje...če jih ne bi imeli, ne vem kako bi se končalo.... Jaz, pacek sem jih pa v peč metel in gledal na svoj ozek interes, da ostanem vsaj napol zamrznjen in da ne zmrznem do konca. Morda sem pa res podoben temu pastorju. Caetano, boj se me!
Ramus
# 09.09.2010 ob 20:29
"bog pa je ob nas neodvisen"

Janez 3,16. "16 Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje."

To pa bo težko utemeljiti. Bog nas je namreč tako ljubil, da je šel Sin v smrt za nas. Kako je torej lahko neodvisen?
gregorsu
# 09.09.2010 ob 20:26
glasnost
9. september 2010 ob 19:14
Prijavi neprimerno vsebinoTorej se ni izrodila vera. Pač pa človek

Brez človeka sploh ni vere.


Vera je narejena za človeka, bog pa je ob nas neodvisen.
gregorsu
# 09.09.2010 ob 20:25
Ja, moj "prjatu" Caetano pa spet dokazuje, da piše sam sebi in zato ni potrebno da ve kaj piše. Še na nobeno vprašanje mi ni znal odgovoriti in tudi tokrat bo tako. Takole ponavlja nekaj kar spet ne razume.
...čeprav so mu islamisti grozili s smrtjo... Ker sem neveden, te spet prosim za pojasnilo, če je vsak pripadnik islamske vere islamist in kako si prišel do končnice -ist ( komunist, fašist, socialist....)? Verjetno se pač oglašaš kot tvoja čreda, miselni proces pa odmira... Pa mi povej, kako bi po tej logiki poimenoval pripadnike krščanske vere ( katolicisti, katolizacizem?) in zakaj jih tako ne imenuješ?

Pa malo lažje vprašanje. Kot vidim, spet ocenjuješ dodano vrednost posamezne vere, glede na dejanja skrajnežev. Misliš, da so skrajneži res del vere, ali so zablodeli osebki, ki so sami po sebi nestrpni in imajo pač možnost, da zlorabljajo svojo vero, za svoje težave? Če bi se tale "kristjan" s pištolo, rodil na kakem drugem koncu sveta, bi pa morda naredil samomorilski napad ... Kako bi potem lahko dokazal povezanost apartheida in politiko rasnega razlikovanja v sodobni ZDA ( "katolicisti") s Kristusovim učenjem? Da ti pomagam, tudi koran in hadisi tega nikakor ne učijo.

Dobro vem, da je tole moje pisanje tebi, dragi Caetano, bob ob steno. Si pač prepričan v svoj prav in ti o tem ni več potrebno razmišljati. Greš pač s čredo večine, ker je ta pot najlažja. Morda pa nekega dne spoznaš, da stvari niso črno bele in da tekmovanje, nestrpneži katere vere so naredili več slabega, ni prav noben instrument, katera vera je boljša in katera slabša. Pa bodi v miru vsaj sam s seboj!
nad_realist
# 09.09.2010 ob 20:21
v takšnih primerih bi se obnesla kakšna diplomatska poteza.

1. Če bi jaz bil na mestu muslimanov, bi svetoval pastorju in njegovim 50 ovčkam, naj preden ga skurijo vzamejo Koran v roke in ga vsaj preberejo. Morda bodo potem postali boljši ljudje in celo prišli v nebesa :)

2. Če to ne bi zadostovalo, bi poslali skupino tam živečih muslimanov, neoboroženih toda v spremstvu policije in prosili pastorja naj jim izroči njihove svete knjige, da jih odnesejo s sabo.

3. In če to ne bi zadostovalo, bi kak dilomatski pritisk, da pastorja odpelje ljudje v črnih gvantih, ki bi nosili izkaznice FBI...
Ramus
# 09.09.2010 ob 20:18
"Je potetakem človek preden je začel z verovanjem bil boljši?"

Saj je že Adam poznal Boga in veroval v njega. Vera je bila vedno pred človekom, saj je tudi Bog bil pred človekom. Vedno, ko je človek odstopil od vere je bil rezultat nasilje, sovraštvo in vojne,... Če vsebina ni pomembna človeku, takšen človek ni vernik-Kristjan. Vernik je tisti, ki živi v skladu z tem kar uči Jezus Kristus. To isto velja za institucijo. Ni pomembno kdo si, pomembna je vsebina.
SpiceEnergy
# 09.09.2010 ob 20:17
ajmo CIA bozjo voljo izpolnit pa ga polozit na tla
Božja Šiba
# 09.09.2010 ob 20:16
Požgat Koran!!
Biblijo za kurivo!!
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 20:13
Torej Ramus če se ni izrodila vera, ampak človek. Je potetakem človek preden je začel z verovanjem bil boljši?

In kot sem že povedal, ti lahko lepiš vse mogoče neuke in vsebine teh verskih knjig. Še sam jih lahko nekaj napišem. In vendar pri verovanju vsebina nikoli ni bila pomembna vernikom. Še manj instituciji.
Ramus
# 09.09.2010 ob 20:03
1. Korinčanom 3,5. "Služabnika sta, po katerih ste prejeli vero, in sicer kakor je je komu dal Gospod.

Bog daje vero in ta je neizrojena,... težava je v ljudeh, ne v veri.
marjan_1
# 09.09.2010 ob 20:02
Terry Jones je agent obveščevalne službe CIA.
munzo
# 09.09.2010 ob 20:00
ta clovek dela za cio...
kralj matjaž
# 09.09.2010 ob 19:49
Kje je CIA?
marjan_1
# 09.09.2010 ob 19:46
A tega pastorja ne more nekdo malo nabutati, da ne bo jezil muslimanskih vernikov?
pedalski
# 09.09.2010 ob 19:34
In kaj če zažiga knjige? Jaz sem tudi kdaj kakšno knjigo vrgel v peč, pa nisem za vsako knjigo oznanjal svetu da jo bom zažgal.
Ramus
# 09.09.2010 ob 19:17
"Brez človeka sploh ni vere."

Ne drži, tudi Angeli verujejo,..."

Vera prihaja od Boga in le ta jo daje.
t0039285
# 09.09.2010 ob 19:15
K takemu svetu je mnogo prispevala tudi sama,saj je Billovo varanje prenesla le zaradi svoje kariere. Če to ni eden od grehov,ki hipokriziji in drugim grehom na široko odpirajo vrata !? Naj najprej pomete pred svojim pragom !
glasnost
# 09.09.2010 ob 19:14
Torej se ni izrodila vera. Pač pa človek

Brez človeka sploh ni vere.
Ramus
# 09.09.2010 ob 19:09
" Če pa se jim le ponudi možnost, bi uničile še tistega ki jih tako ali drugače nosi ali poveličuje. Tu se je vera izrodila. Ker če bi ti ljudje dejansko bili verniki, bi vsebina prevladovala."

Torej se ni izrodila vera. Pač pa človek, kot sem že zapisal. Ne moremo trditi, da je nakaj narobe z vero, če človek niti ne dela v skladu z vero in učenji, ki so v Svetem Pismu. Katero njegovo dejanje pa se ujema z Svetim Pismom? Ker če bi se izrodila vera, potem bi imel podporo za svoje početje. Pa je nima,... Torej se je izrodil človek
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 19:05
Ramus

ne nakladaj. malo več si preberi odkod nasilje in kje najdejo podlago oz. razloge za to. vsebina teh t.i. svetih knjig ni več pomembna. kar ti skrajneži branijo je institucija vere. T.i. svete knjige so samo simbol teh ver, kot je zastava simbol države. Z njo opletajo, njih zažigajo. Če pa se jim le ponudi možnost, bi uničile še tistega ki jih tako ali drugače nosi ali poveličuje. Tu se je vera izrodila. Ker če bi ti ljudje dejansko bili verniki, bi vsebina prevladovala. In do teh stvari kot jih razglaša jones ne bi prihajalo.
Ramus
# 09.09.2010 ob 18:54
Še vedno velja, kakor je zapisano v Svetem Pismu
Rimljanom 13.10. "Ljubezen bližnjemu ne prizadeva hudega; ljubezen je torej izpolnitev postave.

Kristjani živimo po 10. Božjih Zapovedih, ker ljubimo Boga in svoje bližnje. Prve štiri zapovedi kažejo na našo ljubezen do Boga, zadnjih šest pa kaže na ljubezen do bližnjih. Kdor ljubi Boga in bližnjega bo živel v skladu z njegovimi zapovedmi, saj jih ja zato Bog dal človeku.

1. Janezov 5,3-4. "To je Božja ljubezen, da se držimo njegovih zapovedi. In njegove zapovedi niso težke, 4 kajti vse, kar je rojeno iz Boga, premaga svet. "
Kez
# 09.09.2010 ob 18:52
kakršno koli uničevanje knjig je nespoštljivo, če že ne do ljudi, pa zagotovo do narave....če že hočjo nardit protest, nej protestirajo pred tiskarno ki tiska korane, ne pa da jih kurjo brezveze
Ramus
# 09.09.2010 ob 18:41
Dragi sogovorniki, ni se vera izrodila. Učenja Jezusa Kristusa se niso v ničemer spremenila. Še vedno velja,...

Matej 5,44-47. "44 Jaz pa vam pravim: Ljubíte svoje sovražnike in molíte za tiste, ki vas preganjajo, 45 da boste postali sinovi svojega Očeta, ki je v nebesih. On namreč daje svojemu soncu, da vzhaja nad hudobnimi in dobrimi, ter pošilja dež pravičnim in krivičnim. 46 Če namreč ljubite tiste, ki ljubijo vas, kakšno plačilo vas čaka? Mar tega ne delajo tudi cestninarji? 47 In če pozdravljate le svoje brate, kaj delate posebnega? Mar tega ne delajo tudi pogani? 48 Bodite torej popolni, kakor je popoln vaš nebeški Oče."

Pa ne pravim, da so Muslimani sovražniki. Vendar nisi Kristjan če živiš drugače, kot pa je učil Jezus Kristus. Ni se izrodila vera. Izrodili so se ljudje, ker so nehali brati Sveto Pismo in ne živijo v skladu z tem, kar je učil Jezus Kristus. To so samo hudobni ljudje, ki netijo sovraštvo do svojih bližnjih in imajo v "cerkvi" orožje. To nima nič opraviti z Krščanstvom.
SpiceEnergy
# 09.09.2010 ob 18:35
oseba, ki ima verjetno med top5 vpliv na razvoj sveta, komentira svoje delo in delo svojih predhodnikov
DREADLORD
# 09.09.2010 ob 18:34
kot vsaka stvar pri človeku, se je tudi vera izrodila v manipulativno sredstvo. temu se najlažje upremo z znanjem in vedenjem.
Ramus
# 09.09.2010 ob 18:22
Teolin " kaj je več vredno svoboda govora/izražanja, ali spoštovanje verskega prepričanja in simbolov."

Menim, da to sploh ni dilema. Svoboda govora še ne pomeni, da lahko nekoga tako grobo ponižuješ in zavračaš. Napaka je da takšno nespoštovanje in sovražnost do bližnjih ne nosi kazenskih posledic. Z svobodo govora mora priti tudi odgovornost za izrečene besede in storjena dejanja. Tako je tudi v Krščanstvu. Bog nam je dal svobodno voljo in bo tudi terjal odgovornost za storjena dejanja. Torej to niti ni dilema. Narobe je, da se od takšnih ljudi ne terja odgovornost za sramotenje Krščanstva in sovraštva do drugače mislečih.
upornikposrcu
# 09.09.2010 ob 18:07
Same provokacije
Fenatiki vedo kako muslimane provocirat
V času Bajrama bodo zažgali koran
Kapo dol IDIJOTI

Sicer je pa tako
Raznih protestov je dnevno na tisoče
Gre za propagando in usmerjanje množice kje dobiti mase ljudi na svojo stran
O smernicah propagande odloča peščica ljudi ki imajo oblast nad mediji

Mislim da Korana ne bodo zažgali
Politika ZDA je taka da bo udarila po mizi in se poskušala saj malo odkupiti muslimanskem svetu
DR.Ok
# 09.09.2010 ob 17:52
v kontekstu
DR.Ok
# 09.09.2010 ob 17:51
... ljudmi ustvarja nezaslišane in sramotne načrte, da bi si pridobil pozornost svetovne javnosti. "Na žalost je to svet, v katerem živimo," z grenkobo ugotavlja Clintonova.

Gdo se oglaša?

Tako izven konteksta pa tako
kaj_kaj?
# 09.09.2010 ob 17:42
In komu ta človek škodi s tem sežiganjem? Razen samemu sebi, nikomur.

Sicer butasto dejanje, ampak prepovedati sežiganje nekih verskih knjig bi bilo še bolj butasto, čeprav je sežiganje knjig pa res totalna bedarija.

Manifestacija, ki sama po sebi pove le to, da je idejni vodja bedak.
Caetano
# 09.09.2010 ob 17:41
Sicer pa dodajam ob tej temi še enkrat, kar sem že napisal:

O tem kako se odzivajo racionalni in kako iracionalni ljudje.

V ZDA so nedolgo tega zažigali po raznih mestih in ob podpori nekaterih cerkva knjige H. Potterja. Čeprav je bilo to res patetično videti, starši in stari starši v obrambo prizadetih čustev otrok in vnukov niso začeli pobijati Američanov vse vprek.


O nedavnih islamističnih podvigih kurjenja.


Talibani so tako leta 1998 zažgali in zmetali v reko okrog 55.000 knjig, vseh vrst, tudi religiozne med njimi in tudi takšne velike zgodovinske vrednosti. Tako so uničili največjo afaganistansko knjižnico in muzej.
Caetano
# 09.09.2010 ob 17:33
Kar se tiče svobode govora pa je to bolj občutljivo področje tako, da bi pri nas tako dejanje najbrž prepovedali in mislim, da je tako bolj prav. V ZDA pa so kriteriji svobode govora višji in je dovoljen tudi sovražni govor, do kar velike mere. Ne sme se pa vsekakor izkoristiti prepoved sovražnega govora za to, da bi prepovedovali kritiko teokratov in teokratičnih režimov. Prav včeraj je bil danski karikaturist Kurt Westergaard v Evropi nagrajen, ker se zavzema za svobodo govora, čeprav so mu islamisti grozili s smrtjo, razpisali na njegovo glavo veliko nagrado in se mora zdaj skrivati. Nagrado mu je podelila Angela Merkel. Menda je bil na podelitvi tudi Sarazzin. :)
marjan_1
# 09.09.2010 ob 17:18
Clintonova in njej podobni ustvarjajo takšen svet, v katerem živimo.
Iveco
# 09.09.2010 ob 17:07
Sem za spostovanje verskega prepricanja in simbolov. Ne mores se sklicevati na svobodo govora/izrazanja in stem zaliti druge. Svoboda govora brez zaljenja drugih je sprejemljiva drugace pa ne.
Caetano
# 09.09.2010 ob 16:54
Če bi hotel zažgati Biblijo, se Clintonova ne bi oglašala.

Če bi se to dogajalo z bilo katero drugo versko, politično, filozofsko, znanstveno knjigo, se vlade ne bi oglašale, ker jim pač ne bi pretila nobena nevarnost.
aeterno
# 09.09.2010 ob 16:43
Komentatorji naj še kot referenco navedejo svoj komentar ob slovenski "aferi" z podgano v marijinem naročju.

Tako da bomo dosledni kar se te svobode izražanja tiče.
Teolin
# 09.09.2010 ob 16:27
Če bi hotel zažgati Biblijo, se Clintonova ne bi oglašala.

Vse komentatorje pozivam naj se opredelijo, kaj je več vredno svoboda govora/izražanja, ali spoštovanje verskega prepričanja in simbolov.
Kazalo