Svet
Halbe Zijlstra
Minister Halbe Zijlstra je po čustveni odstopni izjavi objel premierja Rutteja in zapustil dvorano. Foto: EPA

Dodaj v

Lažni sestanek s Putinom odnesel nizozemskega zunanjega ministra

Zijlstra: Država si zasluži neoporečnega ministra
14. februar 2018 ob 10:50
Haag - MMC RTV SLO

Nizozemski zunanji minister Halbe Zijlstra je v torek v solzah odstopil, potem ko je priznal, da je lagal o srečanju z ruskim predsednikom Vladimirjem Putinom.

Med predvolilno kampanjo marca lani je Zijlstra izjavil, da je leta 2006 na lastna ušesa slišal Putinov govor o nastanku "velike Rusije." A ujeli so ga na laži in nizozemskemu kralju Viljemu Aleksandru je ponudil odstop.

Ker se je izvedelo, da je premier Mark Rutte za njegovo laž izvedel že pred nekaj tedni in ni ukrepal, so v parlamentu glasovali o njegovi nezaupnici, a ni bila izglasovana. Koalicija pod vodstvom Rutteja ima v parlamentu le glas večine, a tokratno glasovanje je bilo prepričljivo - da ostane na položaju, je glasoval 101 poslanec, za njegov odstop pa 43. Glasovanje je spodbudila protiislamska skrajno desničarska stranka Geerta Wildersa.

Zijlstra, ki je na ministrskem stolčku sedel le štiri mesece, je v odstopni izjavi dejal, da je zagrešil največjo politično napako v svoji karieri in da si Nizozemska zasluži neoporečnega zunanjega ministra, s katerim ne bo povezan nikakršen dvom. Priznal je, da je bila njegova izjava neumna, a pojasnil, da je Putin leta 2006 resnično predstavil strategijo za ozemeljsko širjenje Rusije, z lažjo pa je želel le zaščititi vir, ki je bil na tistem srečanju.

Rusko veleposlaništvo na Nizozemskem se je v preteklosti že večkrat pritožilo glede omenjene Zijlstrove izjave in nizozemske uradnike obtožilo stalnega potvarjanja dejstev o Rusiji.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
Kobalt
# 14.02.2018 ob 10:52
Vprašanje koliko laži ostane neodkritih. :))
zeuss-zeng
# 14.02.2018 ob 11:05
veza
Majhna laž, velika resnica, bi lahko rekli, Putin gotovo ima take načrte, pa saj jih imajo vsi ta veliki, vsi bi radi bili še bolj veliki.
----------------
še enkrat skrbno preberi članek . ( majhen namig - namreč ni lagal Putin , pa to.. )
zeuss-zeng
# 14.02.2018 ob 11:09
Lažni sestanek s Putinom odnesel nizozemskega zunanjega ministra
-----------
ne vem kaj bom moral še doživeti . Evo zdaj še celo čitamo , da zahodni politiki lažejo , jaz pa sem jih vedno imel za poosebljeno poštenost ... mogoče pa nam je ta informacija bila podtaknjena s strani Rusov !? Eureka ,,našel,, sem ....
tristokosmatih
# 14.02.2018 ob 11:09
Priznal je, da je bila njegova izjava neumna, a pojasnil, da je Putin leta 2006 resnično predstavil strategijo za ozemeljsko širjenje Rusije, z lažjo pa je želel le zaščititi vir, ki je bil na tistem srečanju.

Tudi za zgornji navedek dvomim, da je resnica. Človek pač ne more iz svoje kože.
7up
# 14.02.2018 ob 11:13
Erjavec bi definitivno tudi odstopil he he NOT!
vranek
# 14.02.2018 ob 11:25
Veza, ni mj jasno, zakaj mislis, da zdaj vec ne laze? Na lazi gradi verodostojnost in ti to sprejemas? Vse, da le tunka Putina? In ti mislis, da si kaj drugacen od laznivega ministra?
KLIPAN
# 14.02.2018 ob 11:20
Tipično za zahodne Nato politike.
Ena sama laž in zavajanje?
Zakaj so že napadli Irak, Libijo, Sirijo.....??
Toliko o tem kdo laže in kdo se širi.
tristokosmatih
# 14.02.2018 ob 11:15
@7up
Erjavec bi definitivno tudi odstopil...

Seveda bi, vendar bi potem izjavil, da se je hecal.
J@st
# 14.02.2018 ob 11:28
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?
------------------------
Veza, kaj če bi za dokaz nalepil povezavo na ta govor, hvala.
el CARTEL
# 14.02.2018 ob 11:49
Med predvolilno kampanjo marca lani je Zijlstra izjavil, da je leta 2006 na lastna ušesa slišal Putinov govor o nastanku "velike Rusije."

klasični NATO-ZDA globalistični plačanci.
fake news trosijo okoli, nato želijo omejiti svobodo govora na ravni EU

no vsaj odstopil je,
ni se izgovarjal o "političnih procesih" (kot je to v navadi v sloveniji) ali o tem "kako mu je to vse putin s pomočjo ruskih hekerjev podatknil da ga diskreditira" (pogosto na zahodu)
Mare_4
# 14.02.2018 ob 11:16
Zijlstra, ki je na ministrskem stolčku sedel le štiri mesece, je v odstopni izjavi dejal, da je zagrešil največjo politično napako v svoji karieri in da si Nizozemska zasluži neoporečnega zunanjega ministra, s katerim ne bo povezan nikakršen dvom....

Svoje laganje, podtikanje in sramotenje enači s politično napako? Najbrž mu je sedaj samo žal, da so ga pri tem ujeli in da ni bil pri laganju še bolj spreten.
tristokosmatih
# 14.02.2018 ob 11:34
@veza
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?

Ti očitno misliš, da je šlo za tajno srečanje iluminatov in reptilcev. Če je takšen govor, kjer naj bi bili prisotni tudi tuji politiki dejansko obstajal, bi se moralo natančno vedeti kje in kdaj je imel Putin ta govor. Na žalost pa samo letnica 2006 ni dovolj, za potrditev nekega dogodka.

Sicer pa Zijlstra ni odsopil, ker je lagal, temveč zato, ker so ga dobili na laži.
7up
# 14.02.2018 ob 11:15
zeuss-zeng

Ne zahodni politiki ne lažejo. Nimajo nobeneih afert. Tudi prehranjujejo se verjetno ne....

Vseeno pa večinoma odstopajo, če jih tako ali druageč dobijo s rokami v "marmeladi".
zeuss-zeng
# 14.02.2018 ob 11:37
veza
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?
-----------------------------
no veza , bodiva malo ,,trezna ,, - a ti res verjameš , da bi Putin pred komer koli imel govor govor o širjenju Rusije , toliko le morava verjeti v Putinovo zdravo pamet , ki jo zahodnim politikom očitno primanjkuje , drugače ne bi verjeli v ,,pravljice,, . Brez ,,veze ,, no ....
Follow Me
# 14.02.2018 ob 11:15
Hehe ma kera laž.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 12:36

veza
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?


Ta bivši minister je sam priznal, da je lagal.
Ne vem kaj tebe mede?
A ti je hudo, ker je resnica prišla na dan?
Pa še veliko jih bo. Kar pripravite se.
LjudjeSoOvce
# 14.02.2018 ob 11:32
"Priznal je, da je bila njegova izjava neumna, a pojasnil, da je Putin leta 2006 resnično predstavil strategijo za ozemeljsko širjenje Rusije, z lažjo pa je želel le zaščititi vir, ki je bil na tistem srečanju."

Namerno zavajanje, A.P.J.?

Tako se je branil na začetku, potem pa priznal, da je tudi to laž.
vl4do
# 14.02.2018 ob 12:12
Na veliko garajo zahodni "demokrati" da cimbolj ocrnijo Rusijo in Ruse.
STANE
# 14.02.2018 ob 11:50
a ti res verjameš , da bi Putin pred komer koli imel govor govor o širjenju Rusije , toliko le morava verjeti v Putinovo zdravo pamet , ki jo zahodnim politikom očitno primanjkuje , drugače ne bi verjeli v ,,pravljice,, . Brez ,,veze ,, no ....

Točno tako..tudi če Putin res tako predvideva,tega ne bi razlagal zunanjemu ministru EU drržave.
FDVjevec
# 14.02.2018 ob 11:29
Če je Wilders skrajni desničar, sem očitno tudi jaz skrajni desničar. Juhu :)
zeuss-zeng
# 14.02.2018 ob 11:23
Vseeno pa večinoma odstopajo, če jih tako ali druageč dobijo s rokami v "marmeladi".
--------------
ja seveda in sicer na drugo ,,delavno mesto ,, . Vse bivše zahodne politike ,,srečujemo ,, povsod drugeje kot bi po ,,pravilu ,, morali biti . Nekateri vodijo nevladne organizacije , zbirajo sredstva za kar koli že , familija Clinton se je recimo ugnezdila na Kosovu in tam počasi privatizira vse kar je vrednega in ,, nepribitege oz. neprivitega ,, ... mimo grede nič ne bi bilo čudnega če tudi Pohar nekoliko ne,, škili,, na tisto stran . Spomnimo se recimo,, poštenega,, Brandt-a , Sarkozija , ki je bombardiral svoje sponzorja ... Saj pravim zahod je pošten da bolj ne more biti ...
Mare_4
# 14.02.2018 ob 11:38
@veza
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?

Ker je sedaj že bivši minister dokazani lažnivec, je vsaka njegova izjava glede teme brezpredmetna.

Breme dokazovanja nedolžnosti ni na obdolžencu, temveč na tistemu, ki obdolžuje. Brez kakršnihkoli dokazov so takšne obtožbe le obrekovanja.

Zato se vedno privzame, da ima prav obdolženec, dokler še mu brez kančka dvoma dokaže drugače.

Takšna je splošna sodna praksa. Podel v takšnem primeru pa ni tišti, ki je obrekovan, temveč tisti, ki obrekuje!

Saj za to so ministra odstavili, kajne?
Kobalt
# 14.02.2018 ob 13:48
So pa dokazi o napadu na Urajino in Gruzuio in šrijenje Ruskega ozemlja na ozemlje teh dveh dražva. Še komu kaj ni jasno?!


Tebi očitno nič ni jasno. Si se kar dvakrat zlagal v prvem stavku.
O kakšnih dokazih za napad na Ukrajino govoriš? Kakšni so dokazi za napad na Gruzijo? Na katero ozemlje se je Rusija razširila z napadom?

V bistvu si se zlagal trikrat. :))
moj komentar
# 14.02.2018 ob 12:33
Ta je vsaj priznal, da laže, ker ga je grizla vest.
Koliko je laži o Putinu in Rusiji, ki jih ostali zahodni politiki nočejo priznati.
Merica je pač zaukazala, da se mora izvajati totalna rusofobija.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 12:38
Zanimivo, da nikjer ni nobenih dokazov, da je Putin karkoli govoril o širjenju Rusije, nekateri tukaj pa še kar verjamejo lažem, ko mala deca.
el CARTEL
# 14.02.2018 ob 11:51
zeuss-zeng
# 14.02.2018 ob 11:37
Prijavi neprimerno vsebino
veza
kdo bolj laže, ta bivši minister ali Rusi, ki zanikajo ta Putinov govor, kaj meniš?


glede na to,d a je ta govor očitno slišal le lažnjivi bivši nizozemski zunanji minister,
bi rekel,d a si ga je shaluciniral
moj komentar
# 14.02.2018 ob 12:55
kako se bodo Rusi sirili, ce jih je pa vedno manj,

Zakaj bi se širili na ozemlja, na katerih ni praktično nič za eksploatacijo. Baltiške države so teritorij, ki je nezanimiv in neprivlačen celo za ekonomska vlaganja. Dobre so le za postavljanje ameriških vojaških baz in bordelov za vojake.
Bivši uporabnik
# 14.02.2018 ob 12:04
Glasovanje je spodbudila protiislamska skrajno desničarska stranka Geerta Wildersa.

Prav imate da je protiislamska.
Zanima me pa zakaj bi naj bila skrajno desnicarska? A podpirajo naciste? Ne.
A napadajo geje? Ne.
A zanikajo enakost spolov? Ne.
A podpirajo nasilno zatiranje drugace mislecih? Ne.
A zanicujejo druge narode in rase? Ne.

Torej samo zato, ker nekdo rece, da mu ni vsec fasisticna narava politicnega islama, je za vas takoj skrajno desni. OK, povejte kaj vec o skrajno desnih politikih pri nas v Levici, ko so v luft skocli, ker so domacini ene sole povabili zupnika da je blagoslovil odprtje novo zgrajene osnovne sole.
R3d0X
# 14.02.2018 ob 11:57
Glasovanje je spodbudila protiislamska skrajno desničarska stranka Geerta Wildersa.

Je treba poudarit, ane.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 13:09
Rusija trenutno potrebuje le mir in prijateljske odnose s celo Evropo, da lahko lažje gospodarsko raste in se razvija v moderno državo.
Seveda ji ZDA in nekaj hlapčevskih držav EU vseskozi mečeta polena pod noge, z namero, da to nikoli ne postane. Laži o Rusiji in njeni politiki so samo en majhen del zahodne načrtne rusofobije.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 13:00
Rusija ima ogromno svojega rodovitnega in z naravnimi bogastvi oplemenitenega ozemlja in toliko svojih manjšin v okoliških državah, da ne potrebuje nobene osvajalske vojne.
Samo ZDA naj prekinejo s svojimi militantnimi fašistoidnimi pritiski in manj posesivno pritiskajo na njene meje, pa bo vse v najlepšem redu.
džeko
# 14.02.2018 ob 14:15
Mater ste naivni....zakaj pa bi se največja država na svetu širila???? Saj vemo komu diši ruska zemlja....
brunod
# 14.02.2018 ob 12:31
Pr nas u Slovenistanu je to celo zaželjeno da politiki kar naprej lažejo
navigator007
# 14.02.2018 ob 11:24
Uči se Kahel, uči se...
moj komentar
# 14.02.2018 ob 12:43
EU so ameriški predpražnik in to se iz dneva v dan vse bolj dokazuje.
Važno, da ameriški politiki grabijo po balkanskih rudnikih in hujskajo na medsebojno sovraštvo.
STANE
# 14.02.2018 ob 11:47
Nizozemska zasluži neoporečnega zunanjega ministra, s katerim ne bo povezan nikakršen dvom

Iz tvojih ust,v ušesa naših politikov........
Homer.
# 14.02.2018 ob 13:49
Putin ne potrebuje veliko Rusijo, ker jo že ima!
STANE
# 14.02.2018 ob 12:47
Laž je postala "vrlina" vseh politikov...samo te laži niso nekaj nedolžnega, te LAŽI POVZROČAJO VOJNE !!!!!
PLO
# 14.02.2018 ob 14:34
tukaj se vidi vsa patetika zahodne protiruske propagande
Jon Sneg
# 14.02.2018 ob 12:46
Kam gredo politiki, ko zaključijo politično kariero? Mnogi od njih se kasneje pojavijo na visokih funkcijah globalističnih organizacij tipa IMF, Svetovna banka, EBRD, ali pa visoko v strukturah korporacij,...., velikokrat je tako mesto nagrada za servilnost, ki so jo izkazali do teh inštitucij oz. korporacij, ko so bili še nacionalni politiki in kot taki izvedli "uspešno" privatizacijo kakega državnega podjetja, prodajo kakega naravnega vira ali pa zagotovili velikim korporacijam megalomanske infrastrukturne projekte,...
vsx1016
# 14.02.2018 ob 15:46
Ja, popularno je bilo tolčt po rusiji zadnje čase na zahodu. Prava karierna niša.
J@st
# 14.02.2018 ob 15:31
Priznal je, da je bila njegova izjava neumna, a pojasnil, da je Putin leta 2006 resnično predstavil strategijo za ozemeljsko širjenje Rusije, z lažjo pa je želel le zaščititi vir, ki je bil na tistem srečanju.
----------------------------
In je spet zlagal.

Pravi novinarji bi se lahko potrudili za placo ki jo dobivajo in lahko bi poiskali na spletu podatke za uravnotezen novinarski clanek.

Sodelavec na katerega namiguje Zijlstra je nekdanji predsednik Royal Dutch Shell, Jeroen van der Veer, ki se je srečal s Putinom na tem sestanku. Van der Veer se je javno oddaljil od izjave Zijlstra
in je napisal pismo v redakcijo casopisa Volkskrant da je on ta sodelovec ki je bil na sestanku.

Jeroen van der Veer
je bil leta 2006 na vikendu u Putina, kjer je sodeloval v pogovoru z ruskim voditeljem.

Vsebino tega pogovora, Jeroen van der Veer, je posredoval Zailstra, vendar se mu zdi, da ta ga ne razumel.

"Po besedah ​​Jeroena van der Veer je Putin dejal, da je bila zgodovinsko »velika Rusija« večja od današnje Ruske federacije ker je vkljucevala dežele Ukrajine, Belorusije in baltskih držav.

Ni slo za nobeno siritev Rusije na racun drugih drzav.

Zailstra je ponaredil besede Putina.
Jeroen van der Veer poudarja, da Putinove besede poplnoma ni mogoče razlagati "v agresivnem smislu" kot to je predstavil Zailstra."
moj komentar
# 14.02.2018 ob 14:16
Včasih dobim občutek, da so te sankcije dogovorjene med rusko in ameriško vlado, saj se Rusija zaradi njih lažje transformira in regenerira kompletno gospodarstvo. Izvajajo se največje reforme v zgodovini države in to zelo uspešno.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 14:05
Zakaj mislite, da na zahodnih medijih ne dobivate več novic o novejšem stanju ruskega gospodarstva?
Zato ker gre Rusom vse bolje.
molodec
# 14.02.2018 ob 13:13
to je samo dokaz več, da zahod širi laži o Rusiji. Verjetno pa lažejo zato, da nas zaščitijo.
Ramus
# 14.02.2018 ob 16:29
Med predvolilno kampanjo marca lani je Zijlstra izjavil, da je leta 2006 na lastna ušesa slišal Putinov govor o nastanku "velike Rusije." A ujeli so ga na laži

Pol Evrope in ZDA bi moralo odstopit,...
HOR
# 14.02.2018 ob 16:07
Kao pa to....!? Predstavnik - zunanji minister vzorne EU države laže o predsedniku druge države, kakor, da je od kakšnega diktatorja nastavljen ministrček...
moj komentar
# 14.02.2018 ob 15:52

vsx1016
Ja, popularno je bilo tolčt po rusiji zadnje čase na zahodu. Prava karierna niša.


Predvsem je bilo popularno načrtno širiti laži in podtikanja.
Vse s ciljem, da se Rusijo čimbolj izolira od ostale Evrope in na njenih mejah kopiči čimvečje količine ameriškega orožja.
EU je pač predpražnik ZDA in mora početi to, kar zaukaže gospodar.
moj komentar
# 14.02.2018 ob 15:38
odseljeni Rusi se množično vračajo nazaj v svojo domovino:
Povratak Rusa u zemlju: Ni Amerika nije što je nekad bila
moj komentar
# 14.02.2018 ob 14:02
RJSlo
Rusi pa brez dela oziroma dostopa do dela?


Stopnja nezaposlenosti v Rusiji je tenutno samo 6.3 % in še pada. Dela je za Ruse kolikor češ.
Pa še kapital se vrača nazaj v državo, od kar so ZDA uvedle embargo tudi ruskim bogatašem.
Rusom gre danes najbolje v celotni novejši zgodovini.
Se vidi, da niste nič na tekočem. Vse neke protiruske parole izpred 20 let in več.
Kazalo