Po podatkih spletne strani Aviation Safety Network je bilo v zadnjih nekaj desetletjih najmanj osem primerov, ko so nesreče letal povezali s samomorom pilota, nazadnje novembra 2013, čeprav se še vedno ugiba, da bi morda ta dejavnik lahko povzročil tudi izginotje malezijskega letala MH370 z 239 ljudmi na krovu marca lani.
Poskus strmoglavljenja letala z ugrabitvijo se je zgodil tudi leta 1994 na transportnem FedExovem letalu, ki je letelo od Memhisa do San Joseja. 42-letni inženir, ki mu je grozila odpustitev in je hotel z življenjsko polico finančno pomagati staršem, je nameraval posadko pokončati s kladivom in macolo, ki ju je pretovoril v ovitku za kitaro. Kljub hudim poškodbam se je posadki uspelo obraniti inženirja in letalo varno prizemljiti.

- 29. november 2013, LAM, 33 smrtnih žrtev
Letalo mozambiške družbe LAM 470 je začelo naglo izgubljati višino na poletu med Maputom in Luando ter strmoglavilo v Namibiji. Preiskava je razkrila, da so strmoglavljenje povzročila namerna dejanja pilota, ki je letalo usmeril k tlom.

- 31. oktober 1999, Egypt Air, 217 smrtnih žrtev
Le pol ure po vzletu z newyorškega letališča JFK je letalo družbe Egypt Air 990 začelo naglo padati in nazadnje strmoglavilo v Atlantski ocean okoli sto kilometrov od otoka Nantucket. Umrli so vsi na krovu. Padanje je sledilo le nekaj trenutkov za tem, ko je pilot zapustil pilotsko kabino, zato so preiskovalci sklepali, da je letalo v ocean usmeril kopilot. Trdnih dokazov za to trditev sicer ni bilo, egiptovske oblasti pa so to razlago zanikale.

- 11. oktober 1999, Air Botswana, ena smrtna žrtev
Pilot letala družbe Air Botswana, ki je bil zaradi zdravstvenih razlogov prizemljen, je poletel z letalom ATR-42 in prek radijske povezave izrekel celo vrsto zahtev, preden je strmoglavil na dve podobni letali na letališču v Gaboroneju.

- 19. december 1997, Silk Air, 104 smrtne žrtve
Med poletom od Džakarte do Singapurja je letalo singapurske družbe Silk Air 185 po naglem spustu padlo v reko Musi na jugu Sumatre. Preiskovalci so ugotovili, da je pilot najverjetneje storil samomor, predtem izklopil obe črni skrinjici in namenoma usmeril beoing 737 navzdol, najverjetneje, ko je kopilot zapustil pilotsko kabino. Pilot naj bi imel pred dogodkom vrsto težav v službi.

- 21. avgust 1994, Royal Air Maroc, 44 smrtnih žrtev
Pilot maroške letalske družbe Royal Air Maroc naj bi izklopil avtopilota in namenoma usmeril letalo ATR-42 v gorovje Atlas kmalu po vzletu iz Agadirja.

- 13. julij 1994, ena smrtna žrtev
Inženir ruskih zračnih sil je v oporišču Kubinka ukradel rusko vojaško letalo, da bi storil samomor. Letalo je strmoglavilo, ko mu je zmanjkalo goriva.

- 9. februar 1982, Japan Air Lines, 24 smrtnih žrtev
Ob pristajanju na tokijskem letališču Haneda je kapitan strmoglavil letalo v ocean. Kopilot je skušal pilotu dejanje preprečiti, a je letalo s sorazmerno majhno hitrostjo vseeno priletelo v morje ob pristajalni stezi. Večina 147 ljudi na krovu je preživela, umrlo pa je 24 ljudi. Letalska družba je pozneje priznala, da je pilot leta 1980 trpel za psihosomatsko boleznijo, a da je bil ozdravljen.

- 22. avgust 1979, štiri smrtne žrtve
Mladi vojaški mehanik, ki je bil ravnokar odpuščen, je vstopil v hangar na letališču v kolumbijski prestolnici Bogoti in ukradel vojaško transportno letalo HS-748. Vzletel je in letalo strmoglavil nad stanovanjsko sosesko.

- 26. september 1976, 12 smrtnih žrtev
Kmalu po ločitvi od žene je ruski pilot ukradel letalo antonov 2 in ga usmeril na stanovanjski blok v Novosibirsku, kjer je živela njegova nekdanja žena. Te ni bilo med smrtnimi žrtvami.