Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 210 glasov Ocenite to novico!
Angela Merkel
Angeli Merkel se nasmiha še četrti zaporedni mandat na čelu nemške vlade. Foto: EPA
VIDEO
Angela Merkel odgovarjala...

Dodaj v

Merklova vztraja, da zgornje meje za begunce ne bo

Glede Turčije razprava na Evropskem svetu
12. september 2017 ob 15:03
Lübbecke - MMC RTV SLO

Nemška kanclerka Angela Merkel je v ponedeljek zvečer v televizijskem studiu v Lübecku odgovarjala na vprašanja državljanov pred nemškimi parlamentarnimi volitvami, ki bodo 24. septembra.

150-glavo občinstvo je bilo skrbno izbrano in naj bi odražalo demografsko sliko celotne Nemčije, torej Nemčijo v malem. Zanimalo jih je vse: od pokojnin do slabih razmer za negovalce, od odnosov s Turčijo pa do vprašanja, kako bo z Nemčijo v prihodnje ob tolikšnem številu beguncev.

Prvega gosta z Bavarskega je zanimalo, koga naj voli. Merklinih krščanskih demokratov (CDU) ne more, ker jih na Bavarskem ni, sestrskega bavarskega CSU-ja pa noče, ker želijo zgornjo mejo za begunce. Merklova mu je odgovorila, ponovila je svoje stališče, da "zgornje meje za begunce ne bo".

Begunci lahko ostanejo, dokler se razmere v Siriji ne izboljšajo
Moškega iz Turingije je skrbelo, da zaradi velikega števila beguncev to ne bo več Nemčija za njegove otroke. "Nobenih pravic nismo krčili. Socialne pravice smo celo zvišali za vse, ki živijo tukaj. Leta 2015 smo bili pred izzivom. Al Asad je diktator. Poznam Irance in Sirce, ki bi morali v domovini ubijati svojce. Ko človek pove, da tega ni mogel, in je zato zbežal, je begunec. Zanj velja ženevska konvencija, po kateri imajo begunci pravico do mednarodne zaščite. Pri nas lahko ostanejo vsaj tako dolgo, dokler se razmere v Siriji ne bodo izboljšale," mu je odgovorila Merklova.

Merklova je delovala prepričljivo, strah tega gledalca je pomirila, številnih ni. A zmago ima CDU bolj ali manj zagotovljeno, je za TV Slovenija poročala dopisnica iz Berlina Polona Fijavž.

Tudi glede Turčije je Merklova ponovila svoje stališče, da se Turčija hitro oddaljuje od države, kjer vlada pravo, zato bodo na Evropskem svetu skupaj s kolegi iz drugih držav odprli razpravo o tem, ali s Turčijo začasno prekiniti pristopna pogajanja ali pa jih povsem ustaviti.

Naslednji teden bo na vprašanja gledalcev odgovarjal še izzivalec Merklove, socialdemokrat Martin Schulz.

A. V., Polona Fijavž, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
if
# 12.09.2017 ob 15:20
zapatist, # 12.09.2017 ob 15:13

Begunec je do prve varne države. To niso Nemčija, Slovenija ...!
delfino_
# 12.09.2017 ob 17:52
Al Asad je diktator??? Ta prava se oglaša.
granadir
# 12.09.2017 ob 15:27
"Pri nas lahko ostanejo vsaj tako dolgo, dokler se razmere v Siriji ne bodo izboljšale,"..... Hvala bogu, da se razmere v Siriji, po zaslugi Asada, Rusov in Hezbolaha izboljšujejo iz dneva v dan.....Sicer frau Merkel nima nič pri tem, pa vseeno...
neprilagojen
# 12.09.2017 ob 15:24
Merklova vztraja, da zgornje meje za begunce ne bo

beguncev v EU je lahko le 0

vse kaj je prislo v evropo niso begunci, ker evropa ne meji niti z eno drzavo katera je v vojni ze vec kot 20 let
to kaj prihaja to je "great replacement" nic drugega
borut-blas
# 12.09.2017 ob 15:29
če mednarodna skupnost ne more zagotoviti varnih con in begunskih taborišč v državah ljer poteka vojna, potem vse inštitucije lahko nehamo plačevati in jih takoj razpustimo
tako združene narode in njihove mirovne sile kot nato...
kaj se delajo iz nas vseh norca?
pustijo trgovanje z begunci , tihotapljenje in povrhu še posiljevanje z njihovim naseljevanjem in zaposlovanjem
begunska taborišča i na licu mesta torej n plačujejo naj jih tisti, ki so začeli vojne - naftni lobij
pkorosec
# 12.09.2017 ob 15:11
bi komentiral, pa ne smem povedat svojega mnenja, ker se ne strinjam z njo. Pa naj bo.
pace
# 12.09.2017 ob 18:50
" Leta 2015 smo bili pred izzivom. Al Asad je diktator. Poznam Irance in Sirce, ki bi morali v domovini ubijati svojce. Ko človek pove, da tega ni mogel, in je zato zbežal, je begunec."

Septembra 2017 Asada še vedno razglaša za diktatorja? Torej odpira vrata tudi za vse grozovite vojne zločince isisa, ki jih je redna regularna Asadova vojska premagala, da sedaj še oni najdejo azil v Nemčiji. Globalistom Asada ni uspelo odstraniti in bo morda še dolgo vodil Sirijo.
Tem beguncem pa tako vse potrdijo, kar jim natvezijo, pa če je res ali ne. Res, da ne izdajo vsakemu azila, vendar tudi tisti brez azila še naprej ostajajo na evropskih tleh.
Predvsem pa Merklova pod nobenim pogojem ne bi smela vsiljevati vseh teh Sirijcev, Afganistancev, Pakistancev, Maročanov, Eritrejcev ... tistim državam, ki tega ne želijo. Prihodnost pa bo še kako pokazala, kdo je imel prav.
Ples
# 12.09.2017 ob 17:06
@zapatist
Zanimivo je to. Naši domoljupi, če migrirajo, najraje izberejo sever..Avstrijo, Nemčijo in kot naš @neprilagojen Švedsko...( no vsaj sam tako trdi ) in ne Orbanove Madžarske npr, ki jim je tako pri srcu.

Ampak to je zdaj, do nadaljnjega. Oni namreč vedo, niti brati jim ni treba, da bo čez 10 let Madžarska to, kar je danes Nemčija, torej uspešna in vplivna, pa še rasno čista po vrhu, šele takrat bodo krenili k Orbanu ...
ti-ne
# 12.09.2017 ob 15:35
neprilagojen

# 12.09.2017 ob 15:30

kaj pa marocani .....
sirci so najmanjsi problem, saj njih ni 5%

:::::::::::::::::::::::::::::::
Govoriš na pamet!
Sirci: 637,845
Maročani: 75,855

https://en.wikipedia.org/wiki/Immigratio
n_to_Germany#Immigrant_population_in_Ger
many_by_country_of_birth
neprilagojen
# 12.09.2017 ob 15:30
@zapatist
# 12.09.2017 ob 15:13
Poznam Irance in Sirce, ki bi morali v domovini ubijati svojce. Ko človek pove, da tega ni mogel, in je zato zbežal, je begunec. Zanj velja ženevska konvencija, po kateri imajo begunci pravico do mednarodne zaščite. Pri nas lahko ostanejo vsaj tako dolgo, dokler se razmere v Siriji ne bodo izboljšale," mu je odgovorila Merklova.
----------------------------
kaj pa marocani .....
sirci so najmanjsi problem, saj njih ni 5%
ti-ne
# 12.09.2017 ob 15:47
neprilagojen

# 12.09.2017 ob 15:42

a ostali?
2015 jih je prislo krepko ce miljion

::::::::::::::::::::::::::

Zakaj ne bereš? Saj imaš link!
STANE
# 12.09.2017 ob 15:22
if
Samo prva varna država pač ne more sprejet vseh beguncev,govorim o beguncih in ne migrantih.Ko je bila vojna v BIH, so bili ti razporejeni po vsej Evropi....
MZ
# 13.09.2017 ob 07:01
Nemci, nekdaj tako bojevit narod, zdaj mirno gledajo, kako jim Angela državo spreminja v tretji svet in zganja diskriminacijo proti njim. Od nasvetov, kako se morajo ljudje obnašati, da "ubogi begunci" ne bodo užaljeni ali kako drugače prizadeti, so uzakonili celo verbalni delikt za vse, ki takemu početju odkrito nasprotujejo. Za moje pojme to sploh ni več država - sicer roko na srce že od leta 1945 ni.
In potem ima še toliko poguma, da Asada označi za diktatorja!?

Pomoje si bomo morali svobodomiselni Evropejci poiskati druge zaveznike. Rusija bi bila pomoje kar prava izbira.
ogenj
# 12.09.2017 ob 22:13
danes so m ti plusi prekleto sumljivi! volitve se približujejo, treba je popraviti javno mnenje!
sirus
# 12.09.2017 ob 21:23
Haha, sem videl, da Nemčija niti svojih kvot ni izpolnila.

Zapret meje, da bo konec te zmešnjave.
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:40
@moj komentar
V živo sem videl in bil zraven

Seveda. Verjamem. Tako kot si v živo poročal iz Donbasa in Alepa.
ti-ne
# 12.09.2017 ob 15:32
neprilagojen

# 12.09.2017 ob 15:24

beguncev v EU je lahko le 0

vse kaj je prislo v evropo niso begunci, ker evropa ne meji niti z eno drzavo katera je v vojni ze vec kot 20 let

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ti pa ne poznaš definicije pojma begunec!

V skladu s Konvencijo o statusu beguncev, sprejeto na Diplomatski konferenci Združenih narodov o statusu beguncev in oseb brez državljanstva 28. 7. 1951, je status begunca lahko priznan osebi, ki se »zaradi utemeljenega suma pred preganjanjem, osnovanem na rasi, veri, narodni pripadnosti, pripadnosti določeni družbeni skupini ali določenemu političnemu prepričanju, nahaja izven države, katere državljan je, in ne more, ali zaradi takšnega strahu noče uživati varstva te države, ali osebo, ki nima državljanstva, in se nahaja izven države, kjer je imela običajno prebivališče, pa se zaradi takšnih dogodkov ne more ali noče zaradi omenjenega strahu vrniti v to državo« (Konvencija o statusu beguncev).
https://sl.wikipedia.org/wiki/Begunec
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:55
@zeus.zeng

To se pa pogovori s @neprilagojenim in @mojim komentarjem.
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:30
@neprilagojen
to sem videl v zivo

Jaz ti tudi ful verjamem. Tko kot je @moj komentar v živo videl, kako pristojni organi nič ne delajo ampak samo talajo socialne pomoči.
GORILA
# 12.09.2017 ob 16:18
@moj komentar
Nič ne delajo.
Samo mejo odprejo in napotijo na socialo.


NO, glede na podatke si se ''čisto malo'' zmotil!

V letu 2016 je Nemčija podelila status begunca 42,1 % prosilcem!
...še vsem sirijcem ne, ampak samo 57,6%.
Da ne govorimo o Albancih - 0,06%, manj kot Rusom in Nigerijcem - 5,6%!

To je torej zate NIČ NE DELAJO!?
HOR
# 12.09.2017 ob 23:19
Zanimivo: Palestinska stranka na Nemskih volitvah
LINK
https://www.logicno.com/politika/njemack
a-palestinska-militantna-skupina-moze-na-izbore-za-bundestag.html
patriot1970
# 12.09.2017 ob 21:33
Da ostanemo še malo pri moškem iz Turingije:
Moškega iz Turingije je skrbelo, da zaradi velikega števila beguncev to ne bo več Nemčija za njegove otroke.

......seveda bo,.....le religijo in stil oblačenja bodo njegovi otroci prilagodili priseljencem,.....in ne bo nobenih problemov
https://twitter.com/SaveTWest/status/907011539479166976
cairns
# 12.09.2017 ob 20:58
janezi
# 12.09.2017 ob 19:19
pridružimo se državam ki jih NE sprejemajo.Nič ne bo mogla tolikim državam.
patriot1970
# 12.09.2017 ob 19:16
150-glavo občinstvo je bilo skrbno izbrano in naj bi odražalo demografsko sliko celotne Nemčije,

Edino kar je za verjet v zgornjem stavku je...da je bilo občinstvo skrbno izbrano,........vse ostalo pa v stilu ostalega "objektivnega" poročanja,.....
https://www.thelocal.de/20170721/german-media-failed-to-report-refugee-crisis-honestly-study-claims
zapatist
# 12.09.2017 ob 17:43
@robby

Vidim, da med vami migranti ne vlada sloga.
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:59
@.zeus zenga
domoljubi ne migrirajo ampak ostanejo doma ....

Torej so pravi domoljubi še vedno v krošnjah v Afriki.
GORILA
# 12.09.2017 ob 16:15
@nepreligojen
to sem videl v zivo

...verjamem! Megla - to vidiš ti non-stop!
GORILA
# 12.09.2017 ob 16:02
@moj komentar
Ne motijo me begunci iz vojnih področij, a to naj seveda tudi dokažejo.
Kdor trga in meče stran osebne dokumente, zavrača prvo varno državo, ne more dokazati od kod prihaja in se izdaja za nekoga drugega, je migrant in ni upravičen do statusa begunca.


Ja kaj pa misliš, da delajo pristojni organi, ki podeljujejo azile???
masterjoze
# 12.09.2017 ob 15:36
Grobarka nemškega naroda in grobarka Evropske unije. Sircev med "begunci" ni skoraj nič, je pa "diktator" Assad do danes praktično osvobodil večino države in se lahko vrnejo domov - kar tudi počnejo.
Gospa uvaža migrante zato,
1.) da jih lahko vsiljuje drugim državam v obliki kvot in na ta način poskušajo dosečt "etnično mešano" evropsko federacijo - kar je zločin nad narodi, suverenostjo držav članic in tako imenovani "etnocid"
2.) da uboga želje industrije, ki si želi cenejšo delovno silo - na račun davkoplačevalcev, ki plačujejo socialo za delo nesposobnih, da ne govorim o nižanju plač.
oleander
# 13.09.2017 ob 06:48
http://www.dw.com/en/angela-merkel-rules-out-upper-limit-on-refugees/a-40459431
"Volivec iz Turingije je Merklovi dejal, da ne razume, zakaj smejo sirski državljani zaprositi za azil v Nemčiji, če so odklonili, da bi se borili v Asadovi vojski. "Če bi naši stari starši tako ravnali leta 1945, Nemčija verjetno ne bi več obstajala," je rekel. To vprašanje je dele občinstva zelo razburilo, toda Merklova je mirno odgovorila, da je Asad diktator, katerega namen je pomoriti lasten narod in se sklicevala na humanitarno nujo, ki jo je prepričala, da je Nemčija l. 2015 odprla meje."
Če citiram še Fijavževo:
Pri nas lahko ostanejo vsaj tako dolgo, dokler se razmere v Siriji ne bodo izboljšale," mu je odgovorila Merklova.

Če pogledam obe izjavi, ali sem edini, ki tu vidi nelogičnost?

Asad je po kanclerkino diktator, ki hoče smrt svojega ljudstva, resničnost pa je takšna, da je sirska vojska tik pred zmago? Razumi, kdor more...
cairns
# 12.09.2017 ob 20:58
Leta 2015 smo bili pred izzivom. Al Asad je diktator

Zato obiskuje samo voditelje držav ki so pojem dobrote, pravičnosti in so največji zagovorniki človekovih pravic. Tega gospoda iz Savdske Arabije je obiskala aprila letos.

Binder Dandet
# 12.09.2017 ob 19:17
"Človeška je. In to je plus, ljudje!"

Njena nepremisljenost z vabilom je rezultirala v milijonih, ki se podajajo na nevarno pot okoli sveta, da bo dosegli edino varno drzavo nemcijo. Pri tem umirajo, 10.000 otrok se je izgubilo neznano kam, postali so karta v geopolitiki, evropske meje se zapirajo, krepi se nacionalizem itd.. Vazno, da je cloveska.
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:34
@Ples

Zanimivo je to. Naši domoljupi, če migrirajo, najraje izberejo sever..Avstrijo, Nemčijo in kot naš @neprilagojen Švedsko...( no vsaj sam tako trdi ) in ne Orbanove Madžarske npr, ki jim je tako pri srcu.

Čudno...
ti-ne
# 12.09.2017 ob 16:33
neprilagojen

# 12.09.2017 ob 16:25

ne, sodim v vrsto ljudi katera ve, da je zerjavka vroca

::::::::::::::::::
Seveda, žerjavka ti bo povedala koliko je sirskih beguncev v Nemčiji.
Presvetli nas, prosim.
ti-ne
# 12.09.2017 ob 16:21
moj komentar

# 12.09.2017 ob 16:05

Nič ne delajo.
Samo mejo odprejo in napotijo na socialo.

:::::::::::::::::::::::
Da, Nemci so znani, kot zelo radodaren in len narod.
Fake news press
zapatist
# 12.09.2017 ob 16:06
@GORILA

Pusti. Pač nabijanje in demagogija. S poskusom prikrivanja namena...

Saj vemo
Ne motijo me begunci....ampak...

Drugače pa seveda. Pristojni organi preverijo ali ima prosilec pravico do azila. In to @moj komentar po moje tudi ve, ampak pač dajmo...širit fake news. Če pa dejansko ne ve tako osnovnih faktov, pa pač ni kompetenten da se sploh oglaša.
smallbudget
# 13.09.2017 ob 09:52
@ti-ne
je status begunca lahko priznan osebi, ki se »zaradi utemeljenega suma pred preganjanjem ...

Kako boš ugotavljal utemeljeni sum? Verjel človeku na besedo? Ah daj no.

Ps. V letu 2016 je bila skoraj polovica prošenj za azil oddana s strani državljanov Nigerije. Sirci so na zadnjem mestu. Predstavljajo zanemarljiv odstotek.

Pps. Ne vem zakaj mangela tako trmasto vztraja pri ilegalcih, hkrati pa joka o nekih kvotah. Dej ženska odloči se, kaj bi rada.
Tetameta
# 12.09.2017 ob 22:10
......seveda bo,.....le religijo in stil oblačenja bodo njegovi otroci prilagodili priseljencem,.....in ne bo nobenih problemov
Pa pili bodo brezalkoholno pivo in jedli halal klobasice...
cairns
# 12.09.2017 ob 20:51
Poznam Irance in Sirce, ki bi morali v domovini ubijati svojce. Ko človek pove, da tega ni mogel, in je zato zbežal, je begunec.

Teh je mogoče 10% od skupnega števila 2 milijonov.
Kaj pa ostali ? Kakšni ''begunci'' so pa oni ?

Merklova je delovala prepričljivo, strah tega gledalca je pomirila, številnih ni

Večine Nemcev ni pomirila. Ljudje se bojijo, muslimanski ilegalci pa so vsak dan bolj agresivni. Merklova ni delovala prepričljivo, ampak se je debelo zlagala za večino stvari ki se tičejo migrantske politike.
Janez23
# 12.09.2017 ob 18:11
Ko bo konec vojne se bodo begunci vrnili, ekonomski migranti bodo pa ostali. Torej bo odšel 1% .
Ples
# 12.09.2017 ob 16:07
Ampak tu pa kot po navadi pod takimi članki harajo oboževalci alfa orbana, jao
GORILA
# 12.09.2017 ob 15:57
@neprilagoojen
ni mi potrebno brati grem samo v center mesta tu kje se nahajam in vidim dovolj in ce pomislim samo pet let nazaj mi je vse jasno
sicer papir vse prenese, idiot se vec verjame, toda ko je prepozno ne pomaga vec niti ce se rece; oprosti zal mi je nisem vedel


...jaz grem pa v center naše vasi, pa center najbližjega mesta, pa tudi v center LJ...pa je edina razlika izpred pet let ta, da je v LJ več turistov!

Kje pa se nahajaš? da nisi ti eden izmed tistih ostalih poleg Sircev in Maročanov?!
zapatist
# 12.09.2017 ob 15:56
@neprilagojen
ni mi potrebno brati

Saj. Takle mamo.
amigo
# 12.09.2017 ob 15:51
Diktator Asad preganja glavorezce kot stekle pse. Edina rešitev je beg v Evropo. Tu jih bo ščitila frau Merkel s svojo ženevsko konvencijo.
robby
# 13.09.2017 ob 19:53
in sam se to....kaksna EU je to ko ti ena drzava diktira kaj mores storit in kaj ne.....MERKLOVA ni kraljica evrope....lahk bi tudi ostali v JUGOSLAVIJI.....nic se ni spremenilo....
feminist
# 13.09.2017 ob 09:47
Evo. Kratko in jedrnato. Sedaj pa domoljupi...pičite.

tudi pod razno nisem domolub, se manj nacionalist; ampak ko nekdo precka zajetno stevilo drzav, kjer jim je zagotovljena varnost, da bi prisel tja kamor mu pase je ekonomski imigrant in za taksne so druga pravila.

https://goo.gl/T24zcs

poglej sestavo iskalcev azila in naredi matematiko: koliko jih prihaja iz vojnih obmocij in koliko iz obmocij s slabimi ekonomskimi razmerami!
pa ne, da je imigrirat zaradi slabih ekonomskih razber vredno kritike, samo ne izkoriscat azilnega sistema za to.

se bolj, kar leti pa predvsem na EU politike in voditelje drzav, pa je problem v integraciji v evropsko kulturo, kjer so integracijski zakoni prakticno neobstojeci - na varijanto "dajmo tujcem socialo, jih stisnimo v ghetto soseske, kjer so med svojimi in bo problem resen". in potem imamo Malmo ipd. super svobodne soseske.

kot je ti-ne lepo citiral, da je treba bit nestrpen do nestrpnezev, bi morala biti uskladitev kulture imigrantov z lokalno kulturo - kar ne stima EDINO v primeru ene same religije.zaradi katere se vrti cel cirkus in zaradi prisotnosti katere imajo v nemciji visje odstotke tudi pri AfD. ugani katere?
pa ne gre za islamofobijo tukaj: 70% turkov v nemciji je glasovala v podporo Erdoganu - a se ti zdi integracija v svobodno evropsko kulturo uspesna, ce podpirajo avtokrata, ki je pred kratkim (med drugim) rekel, da ucenje evolucije ni vec nujno, da ostalih njegovih potez sploh ne omenjamo.
kako bo integracija uspesna, ko, glede na PEW ankete, okoli 70% muslimanov na svetu podpira Shariatsko pravo, strogo mu nasprotuje zgolj 22%. to niso stevilke, kjer reces "gre za manjsino" in seveda, a ne bi morali biti nestrpni do nestrpnezev? ali pa je sheriatsko pravo strpno kar naenkrat?
kislec
# 13.09.2017 ob 09:39
GORILA # 12.09.2017 ob 16:18
@moj komentar Nič ne delajo. Samo mejo odprejo in napotijo na socialo.

NO, glede na podatke si se ''čisto malo'' zmotil!

V letu 2016 je Nemčija podelila status begunca 42,1 % prosilcem!
.To je torej zate NIČ NE DELAJO!?


Pa menda ne misliš, da so preostalih 57,9% vrnili ?
patriot1970
# 12.09.2017 ob 19:19
Moškega iz Turingije je skrbelo, da zaradi velikega števila beguncev to ne bo več Nemčija za njegove otroke........

kakšen prazen strah,...seveda bo, saj se tujci zelo uspešno integrirajo v nemško družbo,....samo Ayo naj pogleda:

Aya says: "I feel more German than Moroccan. I grew up with German culture and have a much greater connection to it than to what you could call my other country."

Aya pravi: "Počutim se bolj nemško kot maroško. Odrasla sem z nemško kulturo in imam veliko večjo povezavo z njo kot tisto, ki izhaja kot bi lahko rekli iz moje druge države."


......kot kaže so naglavne rute že povsem sestavni del nemške kulture!
http://www.dw.com/en/eight-young-people-answer-eight-tough-questions-about-muslims-in-germany/g-38113636
osservatore
# 12.09.2017 ob 16:24
Merklova vztraja, da zgornje meje za begunce ne bo

Očitno ženska še ni dojela resničnega stanja (sprašujem se o njenem mentalnem zdravju), da ne gre za begunce ampak večinoma za ekonomske migrante. Ok, potem pa naj gre gospa v Turčijo in jih od tam vozi z avioni v Nemčija na hrano in stanovanje, tako da ne blodijo po raznih balkanskih poteh čez 6 držav, ker so potemtakem vmesne države prisiljene na ukvarjanje z množicami migrantov, ki si želijo v Žermani in Šveden. In seveda naj ne vsiljuje raznih kvot naokoli po EU. Očitno gospa še dandanašnji ni dojela, da bi morali ustanoviti (svobodne) cone v Siriji kamor bi namestili begunce, Če hoče imeti migrante doma, naj jih ima in naj celotno EU ne zajebava z njimi. Vprašanje možakarja o Nemčiji za njegove otroke je bilo na mestu!

A zmago ima CDU bolj ali manj zagotovljeno, je za TV Slovenija poročala dopisnica iz Berlina Polona Fijavž.

Žal, ker je gospa zrela za odvoz na smetišče zgodovine.
Kazalo