Nemške oblasti si prizadevajo, da bi čim več ljudi uporabljalo javni prevoz. Foto: EPA
Nemške oblasti si prizadevajo, da bi čim več ljudi uporabljalo javni prevoz. Foto: EPA

Ukrepe, poleg brezplačnega javnega prevoza bi med drugim uvedli tudi dodatne ugodnosti za električne avtomobile, bi sprva uvedli v Bonnu, Essnu, Herrenbergu, Reutlingenu in Mannheimu, potem pa še v drugih onesnaženih mestih.

To so v pismu, ki so ga poslali evropskemu komisarju za okolje Karmenu Velli, zapisali nemška ministrica za okolje Barbara Hendricks, minister za kmetijstvo Christian Schmidt in vodja kanclerkinega kabineta Peter Altmaier. Nemčija se je znašla pod velikim pritiskom, ko je Evropska komisija januarja napovedala ostrejšo politiko glede kakovosti zraka in zagrozila s kaznimi za države članice, ki kršijo evropska pravila glede onesnaževalcev, kot je dušikov monoksid.

Avtorji pisma so dejali, da so predlogi usklajeni z nemškimi zveznimi državami in občinami, toda Helmut Dedy, vodja zveze nemških mest, je dejal, da je nad predlogom presenečen. Kot je dejal, so bili na mizi predlogi o znižanju cen javnega prevoza v nekaterih mestih, hkrati pa dodal, da bo morala zvezna vlada financirati javni prevoz, če bo želela, da je brezplačen.

Večina javnega prevoza je v občinski lasti.