Svet

Poudarki

  • Pakistan bo za popolno obnovo potreboval milijardo dolajev
  • Svetovna banka odobrila za 900 milijon dolarjev posojila
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,8 od 13 glasov Ocenite to novico!
deklica ženska Pakistn
Poplave so prizadele 20 milijonov Pakistancev. Veliko jih zdaj živi v začasnih taboriščih. Foto: EPA
Pakistan poplave
V torek je Pakstanu odobrila kredit v višini 900 milijonov dolarjev posojila Svetovna banka. Za popolno okrevanja naj bi Pakistan potreboval 15 milijard dolarjev. Foto: EPA

Dodaj v

Pakistanu bo pomagala tudi Slovenija

Unija bo povečala pomoč s 30 na 105 milijonov evrov
20. avgust 2010 ob 13:58
Islamabad, new York - MMC RTV SLO/STA

Generalni skupščini Združenih narodov je uspelo zbrati 460 milijonov dolarjev pomoči, kolikor jih trenutno potrebuje za obnovo v poplavah uničeni Pakistan.

Na zasedanju skupščine so nastopili predstavniki več kot 40 držav. Evropsko unijo je zastopal zunanji minister predsedujoče Belgije Steven Vanackere. Visoka zunanjepolitična predstavnica EU-ja Catherine Ashton pa je v četrtek dejala, da bo Unija svojo nujno pomoč Pakistanu s 30 milijonov evrov povečala na 105 milijonov evrov.

Slovenija še ni določila višine pomoči
Slovenska vlada za zdaj ni sporočila, s kakšnim prispevkom bo sodelovala pri pomoči Pakistanu. Na zunanjem ministrstvu so sicer napovedali, da bo Slovenija zagotovo sodelovala pri tej pomoči, vendar pa vlada še ni sprejela odločitve glede pomoči.

Generalni sekretar Ban Ki Mun je na zasedanju dejal, da so poplave prizadele od 15 do 20 milijonov Pakistancev. Država pa bi potrebovala milijardo dolarjev za obnovo kmetijstva, ko se bodo poplavne vode dokončno umaknile. "Na dolgi rok bo treba popraviti ogromno škodo na infrastrukturi - šole, bolnišnice, namakalne sistem, komunikacije in prometne povezave," je še dejal Ban.

Pakistan ranljiv za nove napade teroristov
Združeni narodi opozarjajo, da nujno pomoč v Pakistanu potrebuje od šest do osem milijonov ljudi, vključno s 3,5 milijona otrok. Svetovna organizacija dodaja, da je bil odziv mednarodne skupnosti na potrebe Pakistancev za zdaj pozitiven, vendar pa bodo potrebna dodatna sredstva in viri, saj se poplavne vode še ne bodo kmalu umaknile, zaradi monsunskega deževja pa naj bi se po napovedih nadaljevale še naslednje štiri tedne.

Uničujoče poplave so uničile kmetijske pridelke, vredne več milijard dolarjev, ter razdejale infrastrukturo in domove. Pakistanski zunanji minister Šah Mahmud Kureši je dejal, da so poplave Pakistan prizadele sredi intenzivnega boja proti terorizmu, zaradi česar je država izjemno ranljiva za nove napade teroristov, ki izkoriščajo humanitarno krizo.

K. Š.
Prijavi napako
Komentarji
Nekdo
# 29.08.2010 ob 16:09
papiga, s temi tvojimi pogodbami si Slovenci lahko samo rit obrišemo! Denarja, ki gre Grkom, ne bomo videli nikoli več!
TheNomad
# 23.08.2010 ob 17:24
papiga, se ti osebno javim preko ZS in opravičim za napačno izjavo, ko Slovenija dobi nazaj povrnjen celotni "kredit", ki ga je poslala Grčiji, velja? ;)
Pa če pozabim, me spomni.
papiga
# 21.08.2010 ob 17:25
Nomad, Grkom pa nismo nič podarili, v resnici jim bomo s prvo rato pomagali šele sedaj septembra. Gre pa za kredit ne pa za darilo. Ampak takim kot si ti, takim, ki si pač nekaj vbijejo v glavo, za dejstva se pa ne zmenijo je vse zastonj razlagati. Ti pač imaš vero v nekaj, briga tebe za realnost in pogodbe. Ti bi pač tudi kot mnogi samo jemal, izkoriščal Eurozono, ker je to ugodno za žep, ko je pa treba za to ugodje nekaj prispevati, bi pa kot vsi tisti lenuhi, ki bi vse samo pojedli in kako bi vse samo imeli brez vsakega truda, bi se pa pač iz raznoraznih načelnih, samo tebi razumljivih razlogov ne strinjal. Članica Eurozone sm o zato ker nam to koristi. Članstvo ni socialna kategorija, kjer preštevaš kdo dobi na meseč več eurov v plačilno kuverto če se ti zdi, da jih ti premalo, si očitno slab delavec, ki ga nihče več ni pripravljen plačati. Ni čudno, na način razmišljanja.
TheNomad
# 21.08.2010 ob 15:22
raje bi videl, da še ves denar, ki smo ga podarili grkom, damo za pomoč Pakistanu (seveda pa bi bilo treba najti direktno pot, ker je hudič, da si pri teh humanitarnih pomočeh posredniki polovico vtaknejo v lastne žepe)
papiga
# 21.08.2010 ob 12:02
Kakšna ničevost in mizerija duha mora voditi nekoga, da primerja lenuhe v Sloveniji, ki nočejo delati in kalkulirajo med višino socialnih pomoči in dohodkom, ker očitno gre za čisto neizobraženo delovno silo, ki minimalca nikoli ne bo mogla preseči in katastrofo 8 miljonov ljudi, ki so v eni noči izgubili vse, kar so imeli. Ni važno koliko je to, nikoli do sedaj nas niso prosili za nič, kljub, v primerjavi z našimi mizernim razmeram, v katerih živijo. Zdaj nas prosijo, ker takšnega obsega naravne katastrofe nobena država ne more obvladati. Tudi ZDA so v New Orleansu potrebovale pomoč določenih profilov reševalcev,sanitarcev itd. Tako to je, zato imamo pojem solidarnosti, ne pa zato, ali si bo tam en Francek naredil novo fasado ali ne.
Prav zamalo se mi zdi, da enkrat ne sprejmemo zakona, da nekdo, ki živi v 400 m"bajti, ne more prejemati socialne pomoči. Naj proda bajto, gre živet v manjšo enoto in živi od denarja za hišo. To je bil problem v Prekmurju, ko so delavke z BMW in pred 3 nadstropnimi bajtami bentile čez državo, ker jim ni dala tiste prve socialne pomoči po uvedbi stečajnega postopka.
Da se ti pamet ustavi in ppotem se tu krščansko občutljive duše najdejo in svetujejo lokalpatriotska merila za socialno pomoč. Kako lahko živite sami s seboj in s svojimi mislimi?
Ca6e
# 21.08.2010 ob 09:53
Jst sem za pomoč od trenutka ko bodo vse Perzijske, Arabske in ostale muslimanske države bile na samem vrhu donacij. To je taktična vojna muslimanov: "dejte našim pomagat, da bodo lahko nabavili orožje in podobne rekvizite, ko bo pa evropi denarja zmanjkal, jih bomo pa napal". Najhujše je pa to da nekega kao svetnika med muslimanskimi državami, ki se imenuje Islamska republika Iran, in ima toliko povedati čez zahod, na žalost ni na spisku niti pri dnu. Mislim Musliman muslimanu nočjo pomagat, a nato blatijo Evropo in zahod kot neke osvajalce njihovega ozemlja!!! Če bi Alah res obstajal, bi prvo sigurno zbrisal Iran in podobne državice ker mu blatijo Ime!!!
VKokielov
# 21.08.2010 ob 03:39
če hočeš zmagati pravico drugim ljudem vpravljat pamet, a ti hajd u Pakistan, in živi tu.

če boš to pošteno izvedel, bo ti propala za vedno želja soditi druge.
VKokielov
# 21.08.2010 ob 03:37
"Pomagati nekomu, ki je v takšni stiski je humano in to nas dela ljudi!"
ja, ampak če ti pa nadaljuješ živeti v teh pogojih, ti gubiš pravico da govoriš drugim kaj naj delajo, če nočeš biti licemeren.
tyr
# 20.08.2010 ob 21:49
JuninhoAA

Dobili bomo nagrado za najbolj butast narod na svetu.

Dva milijona ljudi pomaga vsepovprek. Največ pa tam kjer so si sami krivi za vse težave. Tako je tudi s Pakistanom. Ljudi imajo kot mravelj pa naj na roke gradijo protipoplavne jezove. Seveda tega ne delajo ker je lepše ležat v senci ker vedo da ves svet skočil na pomoč ko jih spet zalije ali strese. Pomoč ki pa je prišla za popotresno obnovo je tudi izpuhtel. Če bi vfedeli da ne bo pomoči bi začeli sami migati. V državah kot je Pakistan je korupcija tako vseprisotna kot zrak ki ga dihajo. Niso si zaslužili niti centa pomoči, tako ne Grki ali paraziti v Afriki.
Važno je, da imajo v Pakistanu jedrsko orožje.
ecco
# 20.08.2010 ob 20:47
Kljub temu, da v Sloveniji stanje ni rožnato, v primerjavi z ostalim svetom živimo v raju!

Pomagati nekomu, ki je v takšni stiski je humano in to nas dela ljudi!

Tudi mi bi prejeli pomoč, če bi se nam kaj podobnega zgodilo!

Nasprotujem pa pomoč Grčiji, ker bi sama z varčevanjem in svojim bogadstvom to lahko pokrila,
lunajko222
# 20.08.2010 ob 20:44
ahh kaki komentarji, .. pakistan ne bo ratal ravno debela krava če prejme pomoč, .. samo možno je da ta krava ki je suha in skoraj na robu preživetja da pomagamo da preživi čez zimo, .. mislim, a je v sloveniji mogoče poplava poplavila celo gorenjsko regijo, .. oz. kar celo slovenijo? ..glede na to da je v pakistanu poplavljena površina celotne italije!! mislim da ljudje ne dojemajo kaj se je zgodilo.. ampak saj veste, .. nima smisla pomagati ljudem v stiski, ..najprej zase, da imam za jest, potem pa internet, pa hiša, pa telefon, .. pa potem, šele potem če kaj ostane drobiža dam ker sem tako tako zelo dober človek..

žalosten svet v katerem živimo, ..
moonylink
# 20.08.2010 ob 20:30
da vas ni sram, primerjati katastrofo velikanskih razsežnosti kjer ljudje dobesedno za jest nimajo niti kje spat niti zdravil niti ničesar z "revščino" pri nas, pa naj bodo še tako majhni paketi karitasa

mene bi bilo sram odpreti usta če bi iz njih izletelo kaj takšnega, sram vas bodi, koliko ste pa stari, sakramenski zakompleksanci
moonylink
# 20.08.2010 ob 20:27
.... saj Slovenci, ki so pod pragom revščine pa niso tako zahtevni in naj bi jim paket Karitasa zadostoval za 3 mesece ?.......... Tujcem damo, svojim ne!?

se mi je kar čudno zdelo, da je prvi sovražni in omejeni komentar šele na tretjem mestu, no ja bajtarska mentaliteta nas tudi tu ni pustila na cedilu
AdRiAnO#10
# 20.08.2010 ob 19:34
Sej še sebi ne morejo pomagati kaj šele drugim
VKokielov
# 20.08.2010 ob 17:44
tolmačenje: če objavljaš milostinjo, že ni milostinja.
VKokielov
# 20.08.2010 ob 17:42
en moder človek davnih časov je rekel: podaj milostinjo v tajnosti in boš nagrajen odkrito. in potem pojasnil: naj tvoja levica ne ve kar dela tvoja desnica.
espero
# 20.08.2010 ob 16:51
Žal je potrebno zakonsko urejanje problema.Namreč ustanoviti bi se moral poseben sklad za pomoč državam na svetu ,kjer jih prizadenejo naravne nesreče.Haiti ob potresu ,Kitajska,potres,poplave itd.Imeli bi evidentno zalogo materialnih stvari (šotori ,hrana,ust.voda itd...ter denarno pomoč.Seveda vse v naših zmožnostih ,pa seveda osnovno pomoč je potrebno zagotoviti našim ljudem (kaj ni to že uzakonjeno?)
3002 €
# 20.08.2010 ob 16:29
@Kristian
Kdo pa govori o socialni podpori? Denar je treb vlagati v nova delovna mesta, ki bodo prinesla zaposlitev in gospodarsko rast.
VanMico
# 20.08.2010 ob 16:18
NE!!!! NE BO IN NE SME!!!!
dejanSLO
# 20.08.2010 ob 15:37
clovek, a razumes da je pol drzave pod vodo, kle ne govorimo o hranjenju njihovih krav, ampak o cisti vodi za LJUDI, da ti ne umrejo zaradi naravnih ujm, kar vi mongoloidi sparavni nikakor ne razumete, vazno je da kupis lahko se ene cigumije, tisti so si pa tako ali tako sami krivi.

Kle se kaze razvitost drzav ne pa po zasluzku na prebivalca.
Kristian
# 20.08.2010 ob 15:36
@3002: Pakistancem se gre za preživetje. Če bi ta denar namenili za socialno podporo (oz. kaj podobnega) bi se spet našli nekateri, ki bi rekli da podpiramo "lenuhe". Dejstvo je, da nobena vlada ne bo mogla zadovoljiti vseh prebivalcev.
Jack.the.Ripper
# 20.08.2010 ob 15:36
Tem ni več pomoči. Religija jih je že zdavnaj pokopala.
3002 €
# 20.08.2010 ob 15:24
@Kristian

Torej je potrebno prvo nakrmiti sosedovo kravo in potem svojo (če ostane kaj krme, drugače pa naj strada)? Glavno, da je sosedova debela in nas ta sosed potreplja po rami?!
Kristian
# 20.08.2010 ob 15:21
Na eni strani je narobe, ker mednarodna skupnost ne pomaga (dovolj), na drugi se pa doma razburjamo, ker jim bomo pomagal. Zlate sredine ni.
gregaaa3
# 20.08.2010 ob 15:15
Se strinjam da je potrebno pomagati,vendar mi vedno delujemo po navodilih drugih. Doma imamo veliko revscine pa jo resujemo na necloveski nacin ali pa sploh ne
recon
# 20.08.2010 ob 15:10
Lepo je pomagat, še lepše pomoč prejemat!
JuninhoAA
# 20.08.2010 ob 15:07
Na levi strani članek o zamrznitvi plač, ker je treba varčevati, na desni pa članek o pomoči pakistanu, če to ni smešno vse skupaj.
JuninhoAA
# 20.08.2010 ob 15:04
Slovenija bo rešla ta svet! Dajmo vsem pomagat samo sebi ne, mogoče dobimo kako nagrado za najbolj solidaren narod...LOL
3002 €
# 20.08.2010 ob 15:02
el CARTEL
prav je da se pomaga pakistano.. tako, iz človeške solidarnosti..
---------------------------------------------

.... saj Slovenci, ki so pod pragom revščine pa niso tako zahtevni in naj bi jim paket Karitasa zadostoval za 3 mesece ?.......... Tujcem damo, svojim ne!?
WhiteTrash
# 20.08.2010 ob 14:38
Če imamo za Grke(ki so si sami krivi) potem imamo tudi za vse,ki so jih prizadele naravne nesreče!!
el CARTEL
# 20.08.2010 ob 14:22
prav je da se pomaga pakistano.. tako, iz človeške solidarnosti..
Kazalo