Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 106 glasov Ocenite to novico!
Shod v podporo Palestini v Čilu. Foto: Reuters
Karl Erjavec
Erjavec je že leta 2015 napovedal, da bo predlagal priznanje Palestine, a tega ni storil. Foto: BoBo
Protest
V Sloveniji obstaja precej široko soglasje glede priznanja Palestine v mejah iz leta 1967, a se Slovenija za ta korak v nasprotju s Švedsko ni odločila. Foto: MMC RTV SLO
V muslimanskih državah vre zaradi Trumpovega priznanja Jeruzalema. Foto: Reuters
Gaza
Izrael je v zadnjem tednu v Gazi ubil štiri ljudi in jih več deset ranil. Številni ranjeni so tudi na zasedenem Zahodnem bregu, kjer Izrael izvaja številne aretacije. Foto: Reuters
Palestina
Palestinci protestirajo proti izraelski okupaciji njihovih ozemelj, ki traja že 50 let. Foto: Reuters

Dodaj v

Palestinci odslovili ZDA kot mediatorja mirovnega procesa

Slovenija še korak bližje priznanju Palestine
13. december 2017 ob 13:07,
zadnji poseg: 13. december 2017 ob 17:52
Ljubljana,Gaza,Strasbourg - MMC RTV SLO, STA

Palestinski predsednik Mahmud Abas je uradno sporočil, da po Trumpovem priznanju Jeruzalema za prestolnico Izraela Palestinci v mirovnem procesu ne sprejemajo več ZDA za posrednika.

V svoji najostrejši javni izjavi po Trumpovi kontroverzni napovedi prejšnji teden je Abas potezo ameriškega predsednika označil za "zločin", ki je ogrozil svetovni mir. Zahteval je, da Združeni narodi prevzamejo mirovni proces, saj da Washington ni več "usposobljen" za nalogo.

"Jeruzalem je in bo za vedno prestolnica palestinske države. Od zdaj naprej ne sprejemamo nobene vloge ZDA v političnem procesu, ker so popolnoma pristranske v korist Izraela."

Abas je spregovoril na hitro sklicanem srečanju Organizacije za islamsko sodelovanje (OIC) v Carigradu, na katerem so člani OIC-ja priznali palestinsko državo in Vzhodni Jeruzalem za njeno prestolnico. Hkrati so pozvali vse države, da sledijo njihovemu zgledu, ob tem pa ostro obsodili tako ZDA kot Izrael.

Na vrhu OIC-ja je sodelovalo več kot 24 voditeljev, skupno pa predstavnikov 56 držav. Leta 1969 ustanovljeni OIC s sedežem v Džedi v Savdski Arabiji sicer združuje 57 držav muslimanskega sveta in ima stalne delegacije v ZN-u in EU-ju.

Savdski kralj, ki se vrha ne udeležuje, je medtem Trumpovo odločitev označil kot "očiten napad na zgodovinske in trajne pravice palestinskega ljudstva". Hkrati je podprl palestinsko pravico do samostojne države in Vzhodnim Jeruzalemom kot prestolnico.

Erjavec: Čas je za priznanje Palestine
Medtem je slovenski zunanji minister Karl Erjavec po srečanju voditeljev koalicijskih strank napovedal, da bo pripravil informacijo za sejo vlade prihodnji teden glede priznanja palestinske države. Erjavec se strinja s tem, da bi Slovenija priznala palestinsko državo, in pravi, da je čas za to dozorel. Minister je že aprila 2015 za MMC napovedal, da bo priznanje Palestine vladi predlagal že do konca tistega leta, če do takrat ne bo priznanja v okviru večje skupine evropskih držav, česar pa do zdaj ni storil. "Vladi bom predlagal, da če v tem letu nobena druga članica Palestine ne bo priznala, mi to storimo do konca leta," je Erjavec dejal pred dvema letoma in pol.

"Po mojem mnenju so okoliščine zrele, da bi ponovno razmislili o priznanju Palestine," je dejal danes. Pojasnil je, da so se na srečanju vodij koalicijskih strank dogovorili, "da pripravi informacijo za vlado za prihodnji teden, in potem bodo sprejeli nadaljnje odločitve glede nadaljnjih korakov v zvezi s priznanjem Palestine". Priznanje Palestine naj bi podpiral tudi koalicijski SD. Vodja poslancev te stranke Matjaž Han je izrazil prepričanje, da bo vlada oziroma zunanje ministrstvo pripravilo poročilo, na podlagi katerega bodo priznanje Palestine izglasovali v DZ-ju.

V največji vladni stranki SMC so še vedno nekoliko zadržani. Kot je po sestanku koalicije povedala vodja njihove poslanske skupine Simona Kustec Lipicer, podpirajo priznanje Palestine, "vendar morajo biti tudi okoliščine ustrezno pripravljene za ta korak". Spomnila je na zavezo Erjavca, da bo Slovenija ta korak naredila v svežnju oz. s še nekaterimi drugimi evropskimi državami.

Spomnimo, Levica (takrat Združena levica) je že leta 2014 predlagala priznanje Palestine, a je novembra tistega leta na zasedanju o njenem predlogu parlamentarni odbor za zunanjo politiko na pobudo SMC-ja sprejel sklep, naj se o tem najprej izreče vlada in naj svojo odločitev pošlje v DZ. Leta 2015 pa je Levica v DZ vložila Akt o priznanju Palestine. Vlada se do zdaj do tega vprašanja še ni opredelila.

Trumpova odločitev o Jeruzalemu priložnost za nov razmislek
Nova priložnost za razmislek o tem vprašanju se je prejšnji teden pojavila, ko je ameriški predsednik Donald Trump napovedal ameriško priznanje Jeruzalema za glavno mesto Izraela. Odločitev je namreč v nasprotju z resolucijo Varnostnega sveta Združenih narodov iz leta 1980, da je Vzhodni Jeruzalem okupirano ozemlje in da je izraelska priključitev tega območja v nasprotju z mednarodnim pravom. Zahodni Jeruzalem je sicer Izrael zasedel leta 1948, leta 1967 pa je zasedel še vzhodni del mesta in ga leta 1980 v celoti pripojil, kar je kršitev 47. člena IV. ženevske konvencije.

Vprašanje Jeruzalema bi sicer moralo biti rešeno v okviru bližnjevzhodnega mirovnega procesa, a Izrael iz vzhodnega dela mestu izseljuje Palestince in naseljuje judovske naseljence.

Evropski poslanci obsodili odločitev ZDA
Evropski poslanci in poslanke so v torek ostro obsodili Trumpovo odločitev o Jeruzalemu. Številni so menili, da bi moral zdaj EU prevzeti dejavnejšo vlogo na Bližnjem vzhodu in si prizadevati za uresničitev načela dveh držav. Več jih je tudi pozvalo, naj EU prizna Palestino.

"Bil bi čas, da EU svojo zavezanost miru podpre s priznanjem Palestine in z rešitvijo dveh držav," je menil slovenski evropski poslanec iz skupine liberalcev Ivo Vajgl (Alde/DeSUS) in dodal, da je alternativa temu prelivanje krvi, ki se že dogaja. Za priznanje Palestine so se zavzeli tudi številni drugi poslanci.

Eden redkih, ki je v razpravi menil, da Trumpova poteza ne ogroža mirovnega procesa, je bil Slovak Branislav Škripek (ECR). Dejal je, da je Trump s priznanjem Jeruzalema kot glavnega mesta Izraela le potrdil staro to, čemur je sicer pritrdilo še nekaj poslancev.

Visoka zunanjepolitična predstavnica EU-ja Federica Mogherini je ponovila stališče EU-ja, da bi moral biti Jeruzalem glavno mesto obeh držav, Izraela in Palestine. Po njenem bi morale ZDA še naprej igrati pomembno vlogo v t. i. bližnjevzhodnem mirovnem procesu. Več poslancev je sicer poudarilo, da so se ZDA z odločitvijo o Jeruzalemu odpovedale vlogi mirovne posrednice.

Novi napadi na Gazo
Izraelska letala so medtem spet obstreljevala Gazo. Napadli so položaj palestinskega gibanja Hamas na jugu območja, pri čemer so bili ranjeni trije ljudje. Vojska je sporočila, da je odgovorila na izstrelek, ki je bil v torek izstreljen iz Gaze na jug Izraela, ki pa ni povzročil ne žrtev ne škode.

Na zasedenem Zahodnem bregu pa je izraelska vojska ponoči aretirala več visokih predstavnikov Hamasa, med njimi enega od ustanoviteljev tega islamističnega gibanja Hasana Jusefa, ki so ga prijeli v Ramali, je sporočil Hamas.

Jusefa, poslanca leta 2006 izvoljenega palestinskega parlamenta, je Izrael že večkrat aretiral. Nazadnje je bil v zaporu med letoma 2012 in 2014. Izrael njegovo tokratno aretacijo utemeljuje z "vpletenostjo in vodenjem dejavnosti Hamasa na Zahodnem bregu".

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
audiac
# 13.12.2017 ob 13:20
Korl,navodila si sicer verjetno dobil direkt od Morgherinijeve,ampak pozdravljam tvoje besede.
gremyus
# 13.12.2017 ob 13:30
Najbolj zanimivo je to, da sami židje protestirajo proti njihovi lastni, trenutni vladi in se z njenim početjem ne strinjajo. Vojska ma itak sprane možgane ...
Zadeti Derviš
# 13.12.2017 ob 13:35
Podpiram pobudo Erjavca. Priznanje Palestine s strani EU članic bi odvzelo veter iz jadr radikalnega islamizma in končalo teoristične napade po Evropi.
mochvirnik11
# 13.12.2017 ob 13:32
Bravo Karl! Naj se ve kje Slovenija stoji, definitivno ne na strani zionistov! Bravo res, še ven iz NATA pa bo.
Enostavno
# 13.12.2017 ob 13:23
Erjavec: Čas je dozorel za priznanje Palestine.

Bravo!Podpiram!Zdaj pa preidite iz besed na konkretna dela!
MatjazP
# 13.12.2017 ob 13:31
To, bravo!
šurda
# 13.12.2017 ob 13:11
Končno nekaj pametnega s strani zunanjega ministra
Karla Viktorja Erjavca !
A kaj to pomaga, ko bo moral na zagovor na ambasado ZDA
pa tudi kašna interpelacija ga čaka s strani SDS-a ! te so
zvesti ZDA do bridkega konca !
šurda
# 13.12.2017 ob 13:24
pobrisan
A res ??, zakaj že ?? Kaj sledi nova interpelacija s strani
SDS-a ?? Vas pamet res nikoli ne bo srečala ! Če je zmogla
Švedska, to lahko stori tudi Republika Slovenija brez kakšnih
večjih posledic !
Bivši uporabnik
# 13.12.2017 ob 13:25
Eh Korl.... Talk is cheap...
iwe
# 13.12.2017 ob 13:37


obelix complicus

Kot je vidno na priloženem zemlejvidu, je Višegrajska skupina Palestino že priznala.

Brez banaliziranj, prosim.
vidnik2
# 13.12.2017 ob 14:55
Ej, kaj pa priznati Katalonijo, o tem pa nič, e?
moj komentar
# 13.12.2017 ob 13:47
Civilizirani Izrael in najbolj skrajna islamska teroistična država bratsko sodelujeta že od leta 1966:
https://www.logicno.com/politika/katar-otkriva-tajne-veze-rijada-i-tel-aviva-jos-od-1966-foto.html
black_barn
# 13.12.2017 ob 14:07
Skippy
To je nesmiselno: Izrael je naš trgovinski partner, s Palestino nimamo nič.

LOL, potem pa slovenska kolaboracija niti ni tako čuden pojav: nacistična Nemčija je bila svojčas tudi naš trgovinski partner. A če bi nam ISIS izvažal osle, bi potem tudi uradno priznali kalifat?
sivi gandalf
# 13.12.2017 ob 14:00
To idejo naj kar opusti. Sicer pa naj Erjavec pogleda realno sliko. Slovenija ima dobre politične in gospodarske odnose z Izraelom. Koristi so obojestranske.
Na drugi strani pa so z arabci po imenu palestinci same težave. Vodi jih teroristična muslimanska teroristična organizacija in so nevarnost za ves svet.


če bi bila slovenija sedaj okupirana, bi težko poslovala z drugimi državami, mar ne? če se boš pa kdaj sprehodil po muslimanskih državah boš pa dobil čisto drugo sliko kot jo pa dobiš v medijh, če odvzamem od vojn porušene države, lahko si pa vtipkaš v google izgled teh držav predn so dobile ''ameriško demokracijo''
SamoRes
# 13.12.2017 ob 22:07
at111
# 13.12.2017 ob 21:56
Sami seb kopljete jamo, islam ni religija miru ampak religija dominacije nad celotnim svetom.

Še en ki so mu mediji našamponirali glavo z islamom. Kdaj je katera muslimanska država napadala Zahod? Irak? Afganistan? Libija? Sirija?
Bush je govoril da mu je Bog rekel naj napade Irak. In naši so kimali. Mislim da ni problem islam, problem so osvajalske vojne zahodnjaških križarjev. Prej si bomo priznali bolje bo.
Ramus
# 13.12.2017 ob 18:17
Ker v muslimanskem svetu ni svobode za druga verstva...

V času Sadama Huseina in Moamerja Gadafija sta tako Libija kot Irak imela lepo krščansko skupnost, ki je bila v marsičem celo priviligirana,.... danes po uvozu demokracije, v obeh državah ni več kristjanov,... zanimivo mar ne,...
copcop
# 13.12.2017 ob 17:12
Palestinci odslovili ZDA kot mediatorja mirovnega procesa.

Pa toliko beautiful zamisli je imel Trump. Najlepša je bila zagotovo ta, da bo kot mediator med Židi in Palestinci nastopil njegov zet, ordotoksni žid. Beautiful! Le kaj bi si Palestinci še želeli več. Zato navijajmo, da bo Židom s Trumpovo pomočjo končno uspelo pregnati Palestince iz svete zemlje. Go, Trump!
direndaj
# 13.12.2017 ob 16:47
Kdor podpira Izrael podpira tudi IS.
IS je Izraelska, Ameriška in Savdijska proxy vojska.
Vprašajte se kdo ima največji interes za razbijanje bližnjega vzhoda............
tour2012
# 13.12.2017 ob 15:46
Bravo.
To je pravi odgovor na zionistično pobijanje otrok!
obelix complicus
# 13.12.2017 ob 14:16
Šurda ... ne opletaj toliko s to radikalno desnico, no. Kaj si potem ti? Radikalni levičar? Ne bi rekel, a ne.
Zakaj sem proti?
Zaradi več stvari.
1. Vprašanje mej. Kje točno je Palestina? Da se razumemo, niso vprašanje samo meje z Izraelm ... največji del ozemlja, poseljenega s Palestinci, sta 'okupirali' dve Jordanija in Egipt, ne Izrael. Zato ne Egipt ne Jordanija ne podpirata palestinske države, podpirata pa terorističe skupine (Hamas ...), ki iritirajo Izrael.
2. Palestine kot države nikoli ni bilo, tozadevno ozemlje je bilo britansko ... ZN so hoteli hkratno z Izraelom ustanoviti tudi državo za Palestince (tako eni kot drugi so semitskega porekla). Proti so bile vse njihove arabske sosede (vzrok temu leži v točki ena ... Egipt, Jordanija).
3. Palestinci sami niso enotni. Deljenje na dve glavni frakciji (pa pustimo pod-frakcije, arabsko sponzorirane teroristične skupine...) onemogoča politično življenje. Palestina kot država ni sposobna ne političnega, ne gospodarskega preživetja.

pa en lep dan želim
SamoRes
# 13.12.2017 ob 13:38
remenko
# 13.12.2017 ob 13:33
Nevem zakaj bi priznavali Palestino? Kaj bomo imeli od tega? Edino kar je bomo odgnali tisoče izraelskih turistov ki puščajo miljone Evrov v Sloveniji.

Tisti ki bi se dali jebat vsakemu za par centov si jih domov peljite, ostali moramo pa zahtevat sankcije proti Izraelu
RAZOČARAN
# 13.12.2017 ob 14:52
Dosti je bil škode na račun Palestine. Izrael in Amiji naj se slikajo in umirijo že enkrat. Palestino priznati takoj
black_barn
# 13.12.2017 ob 14:17
Skippy
Ker imaš na tem portalu večino brezposelnih in pa manj sposobnih ljudi, ki ne razumejo, kaj pomeni gospodarstvo. Saj pa iz komentarjev vidiš, da večina misli, da državni denar in denar za plače kar pade iz neba.

Se strinjam - zakaj nismo priznali kalifata? Si predstavljaš, koliko saudskih milijarderjev bi privabili v Sloveniji? A desničarji mislite, da denar kar na tleh leži?
SamoRes
# 13.12.2017 ob 14:11
pkorosec
# 13.12.2017 ob 13:52
Samo naj nena potem jokcajo, ko jih dobijo nazaj po prstih. Najprej rakete streljajo iz Gaze na Izrael, Izrael pa nato odgovori s protiraketo na mesto izstrelitve in pri tem ubije 4 ljudi.

Ti Korošec, če bi Avstrija zasedla Koroško in bi ti malo protestiral in proti okupatorjem spustil kako raketo bi bil tako sam kriv kaj se pa upiraš. nekateri ste res...
Chopin
# 13.12.2017 ob 20:35
Jeruzalem je in bo za vedno prestolnica palestinske države. Od zdaj naprej ne sprejemamo nobene vloge ZDA v političnem procesu, ker so popolnoma pristranske v korist Izraela.

Mislim da se sami ne verjamejo temu, da so bile ZDA kdaj nepristranske glede Izraela. Vemo kaksno moc imajo izrazito proizraelski lobiji v ZDA in vemo koliko davkoplacevalskega ameriskega denarja se je od ustanovitve ze steklo v Izrael uradno (vprasanje koliko se neuradno po kaksnih cudnih kanalih obvescevalnih agencij itd.). Prakticno so polovico drzave zgradili na ameriskem davkoplacevalskem denarju + donacijam bogatih judovskih druzin in podjetij.
bleeeee
# 13.12.2017 ob 19:54
@krucifix: No, zato si židje ne želijo skupne države, ker se zavedajo, da bi skupna država dolgoročno pomenila nov "holokavst"...židje so po besedah Korana pač manj kot živali...


Kaj pa si potem židje želijo? Ker jasno je, da si tudi dveh držav ne želijo, sicer ne bi grobo kršili mednarodnega prava z vsakodnevno gradnjo na ozemlju, ki je bilo namenjeno Palestincem.
Kekec99
# 13.12.2017 ob 19:02
Posrednik naj bi bil neutralen, mar ne?
Emmure
# 13.12.2017 ob 18:42
"Amerika ohranja sistem,ki vodi do uničenja zemlje in vsega živega na njej."Oliver Stone.
miro789
# 13.12.2017 ob 18:27
Se strinjam. Po tej potezi Trumpa je čas za priznanje Palestine.
Ramus
# 13.12.2017 ob 17:19
Palestinci odslovili ZDA kot mediatorja mirovnega procesa. Erjavec: Čas je za priznanje Palestine.

Donald in Erjavec kar tekmujeta kdo bo dal na mizo bolj bedast predlog. Je že res, da se gredo ZDA solo akcijo a kaj bodo palestinci imeli od solističnih akcij? Samo uničenje in smrt. Evropa se mora enotno upreti Trumpovi idiotski politiki in na več področjih pritisniti na ZDA in slaboumnega Trumpa.
krnekilojz
# 13.12.2017 ob 16:48
Žide je treba sankcionirati! Niso nič boljši, oziroma so še slabši, kot je bil malar 70 let nazaj
direndaj
# 13.12.2017 ob 16:44

mali_piscek
# 13.12.2017 ob 16:32
. A se zavedate, da imata Gaza in Zahodni breg nekaj več kot 700 prebivalcev na kvadratni kilometer, kljub temu, da gre za dokaj človeku neugodne življenjske pogoje?


Pa se kdaj vprašaš zakaj je to tako in kdo je kriv za tako stanje?
Izrael naj se umakne na svoje mednarodno priznane meje, pa ne bo več take gužve.........
ishgilliath
# 13.12.2017 ob 16:21
Mimobeznik
In zaradi tega naj bi bilo kaj manj ironično ali kaj hočeš povedat?
firtoh
# 13.12.2017 ob 15:47
Kmalu ne bo več kaj za priznat
nightwing
# 13.12.2017 ob 14:45
Izrael sploh države ne bi smel dobit. A bodo potem Indijanci dobili svojo državo v ZDA?
moj komentar
# 13.12.2017 ob 13:37
Oliver Stone na ameriški televiziji pove v dveh minutah vso resnico o ameriškem sistemu in njegovem smislu obvladovanja (teroriziranja) sveta:
https://rs-lat.sputniknews.com/videoclub/201706271111720133-stoun-americk-politika-dva-minuta/
SamoRes
# 13.12.2017 ob 22:24
@at111
Če imaš že Koran doma, jaz ga nimam, si pa še Biblijo kdaj preberi
http://www.pomurje.si/pomurska-skupnost/blogi-uporabniki/kdo-bo-bral-biblijske-citate-ki-spodbujajo-ljudi-k/

Kdor bo ujet, bo preboden, kdor bo zajet, bo padel pod mečem. Njihovi otročiči bodo pobiti pred njihovimi očmi, njihove hiše bodo izropane, njihove žene oskrunjene. Glej, razdražil bom proti njim Medijce, ki se ne menijo za srebro in nimajo veselja nad zlatom. Njihovi loki bodo pobijali dečke, ne bodo se usmilili sadu materinega telesa, njihovo oko ne bo prizanašalo otrokom. (Izaija 13,15 -18)

l Te moje sovražnike, ki niso hoteli, da bi jim jaz zakraljeval, pa pripeljite sèm in jih pobijte pred menoj.« (Lk 19,27)

Rekel jim je: "Tako govori GOSPOD, Izraelov Bog: ›Pripnite si vsak svoj meč k boku, pojdite po taboru sem in tja, od vrat do vrat, in vsak naj ubije svojega brata, prijatelja in soseda!‹" Levijevi sinovi so storili po Mojzesovi besedi in tisti dan je padlo izmed ljudstva približno tri tisoč mož. (2 Mz 32,27-28)

l Ko se približaš mestu, da bi ga napadel, mu najprej ponudi mir! Če ti odgovori miroljubno in se ti odpre, naj ti bo vse ljudstvo, ki se najde v njem, dolžno opravljati tlako in ti služiti. Če pa ne sklene miru s teboj, ampak se hoče bojevati, ga oblegaj! Ko ti ga GOSPOD, tvoj Bog, da v roke, pobij vse moške v njem z ostrino meča! Le ženske, otroke, živino in vse, kar je v mestu, ves plen v njem zapleni zase in uživaj plen svojih sovražnikov, ki ti ga da GOSPOD, tvoj Bog! Tako stôri z vsemi mesti, ki so zelo daleč od tebe in niso izmed mest tehle narodov! Toda v mestih teh ljudstev, ki ti jih GOSPOD, tvoj Bog, daje kot dedno posest, ne puščaj pri življenju ničesar, kar diha, temveč z zakletvijo popolnoma pokončaj Hetejce, Amoréjce, Kánaance, Perizéjce, Hivéjce in Jebusejce, kakor ti je zapovedal GOSPOD, tvoj Bog, da vas ne naučijo počenjati vseh gnusob, ki so jih počenjali svojim bogovom, da se ne pregrešite proti GOSPODU, svojemu Bogu! (5 Mz 20,10-18)
Chopin
# 13.12.2017 ob 20:38
Ampak koliko posplosevanj, kolektovizacij krivde na nedolzne in islamofobije vedno clovek prebere pod novicami, kjer so vsaj malo vkljuceni ljudje islamske vere, vedno znova se cudim, ceprav bi se ze moral navaditi v vseh teh letih :).
agenda21
# 13.12.2017 ob 20:19
Nekje sem bral:
I. svetovna vojna je poskrbela za teritorij
II. svetovna pa za ljudi te nove države
Kaj bo pa naprej, pa lahko sklepate iz pisma Alberta Pikea Giuseppe Mazziniju leta 1870
audiac
# 13.12.2017 ob 19:28
Pravilno,da so odslovili Amyje,saj so nesposobni za take zadeve.Mirovni procesi in ZDA itak ne gredo skupaj.
SamoRes
# 13.12.2017 ob 16:45
Trump bo mogoče celo pomagal do rešitve, saj so se šele zdaj nekaj zganili, Izrael bo potrebno prisiliti v umik z okupiranega palestinskega ozemlja.
patriot1970
# 13.12.2017 ob 15:16
Nekateri se zgražajo nad tem koliko ozemlja je Izrael vzel Palestincem,......po drugi strani pa: kam so izginili vsi Alžirski, Egipčanski,...... židje?

https://twitter.com/AmyMek/status/847917
442760364032
Polonko
# 13.12.2017 ob 15:05
No dejmo, no, gospod Erjavec. Se vam ne zdi, a bi res bil že skrajni čas, da postorite nekaj koristnega. Celotna politična karijera zgrajena na obračanju plašča po vetru, vrhunski politični kameleon brez kakršnegakoli omembe vrednega dosežka za narodov (in svetovni) blagor, pristen anglistični analfabet in sploh največja sramota notranje in predvsem zunanje politike v vsej zgodovini republike Slovenije, in še bi se našlo provincijalnih odlik. Res bi bil že skrajni čas, da se malo zresnite in naredite že enkrat nekaj koristnega oziroma omembne vrednega in da priznate Palestino, okupirano in zatirano še pred invazijo zionističnih fašist-nacistov daljnega leta 1948, ki traja še danes. Brez skrbi, nimate ničesar zgubit. Boste vsaj na wikipediji zavekomaj zapisani kot glasnik pravice, pa čeprav neuslišane.
dule1968
# 13.12.2017 ob 14:52
Prav ima.Čas je , da se Evropa distancira od Ameriških bedarij.Provocirajo muslimane, Evropa pa samo kima in zato je soodgovorna za to kar se dogaja.Ne dvomim , da če se Evropa distancira od Ameriške politike provokacij, bo tudi kak terorist manj v Evropi.
SamoRes
# 13.12.2017 ob 14:50
pkorosec
# 13.12.2017 ob 14:46

To s temi islamisti so vam sprali glave, kdaj je pa kaka islamska država še koga napadla? Medtem je Zahod povsem razsul muslimansko regijo in iz urejenih držav naredil kaos in posledično terorizem ki ga prej ni bilo (mimogrede prav Izrael je izsilil državo s terorističnimi napadi na Angleže). Zakaj to Zahod počne si pa sam razloži ali Nemčija potrebuje delovno silo ali ZDA nafto, vem pa da prej ni bilo nikakršnega terorizma in smo potovali povsod, še za časa Juge.
SamoRes
# 13.12.2017 ob 14:38
Tu je razvidno kaj dela okupator Izrael
SamoRes
# 13.12.2017 ob 14:12
vremenko
# 13.12.2017 ob 14:08
Se sprašujem, zakaj bi mogli narediti miljonsko škodo slovenskemu turizmu s priznanjem Palestine? Čista NEUMNOST

Če bo kakega Izraelca odvrnilo priznanje Palestine da letuje pri nas, potem je z njim nekaj narobe
petr144
# 13.12.2017 ob 14:10
Korl bi moral imet druge - bližnje- prioritete - npr. Hrvaško, kjer si namaka noge. Dokler nimamo urejenih odnosov ali meja s sosedami, naj se ne meče ven z reševanjem nekih svetovnih problemov.
Sorrento
# 13.12.2017 ob 13:57
Priznajmo rajši Carigrad/Konstantinopel kot glavno mesto krščanskega Bizantinskega cesarstva in tam odprimo veleposlaništvo.

Uf, kakšna bi bila potem Erdoganova faca.
moj komentar
# 13.12.2017 ob 13:40
SamoRes
Tisti ki bi se dali jebat vsakemu za par centov si jih domov peljite, ostali moramo pa zahtevat sankcije proti Izraelu

Prodanim dušam ni več pomoči. Šli bodo tako daleč, da nam bodo s svojimi civilizacijskimi cinizmi zakuhali tretjo svetovno vojno.
Kazalo