Svet

Poudarki

  • Damask označuje Aluša za terorista
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.0 od 17 glasov Ocenite to novico!
Mohamed Aluš
Mnogi se bojijo, da bi odhod Aluša sprožil odhode še drugih predstavnikov pogajalske skupine opozicije. Foto: Reuters
Sirija
Vojna v Siriji poteka že šesto leto in ji za zdaj še ni videti konca. Foto: Reuters

Dodaj v

Pogajalec sirske opozicije se umika zaradi neuspeha mirovnih pogovorov

Začetek nadaljevanja pogajanj ni znan
30. maj 2016 ob 07:42
Aman - MMC RTV SLO, Reuters, STA

Vodja pogajalcev glavne koalicije opozicijskih sil v Siriji Mohamed Aluš je odstopil zaradi neuspeha mirovnih pogajanj pod posredništvom ZN-a, ki naj bi približala končanje vojne in omilila trpljenje civilistov na obleganih območjih.

"Pogajanja brez konca škodijo usodi sirskega naroda. Zaradi tega se umikam iz delegacije in odstopam," je sporočil Aluš in dejal, da režim sirskega predsednika Bašarja Al Asada ni pripravljen na kompromise. Kritičen je bil tudi do mednarodne skupnosti, ki po njegovem mnenju ne uresničuje svojih odločitev.

Februarja so se sirske oblasti in opozicijske sile ob posredovanju ZDA in Rusije dogovorile o prekinitvi ognja, s katerim naj bi spodbudili mirovna pogajanja, a zdaj premirje, v katerega nista bili vključeni skrajni islamski skupini Islamska država in Fronta Al Nusra, vse bolj ogrožajo nove in nove kršitve.

Aluš je predstavnik vplivne uporniške skupine Džaiš Al Islam, ki je del Visokega odbora za pogajanja s sedežem v Savdski Arabiji. Kot je povedal v izjavi za javnost, mirovni pogovori niso prispevali k izpustitvi na tisoče ujetnikov ali premaknili Sirije k politični tranziciji brez predsednika Asada.

Po njegovih besedah so brez izpolnitve kakršne koli zahteve opozicije mirovni pogovori "izguba časa", zato tudi ne pričakuje, da se bodo nadaljevali, dokler sirska vlada ne bo pripravljena popustiti in začeti "resnih pogajanj".

Aluš za Damask terorist
Oblast v Damasku ne priznava HNC-ja kot zastopnika opozicije in ga označuje kot orodje v rokah tujih sil, ki imajo za svoj cilj odstranitev Asada. Prav tako je za sirske oblasti Aluš terorist.

Mirovni pogovori, ki potekajo v Ženevi, so zastali aprila letos, ko je opozicija zaradi novega razmaha nasilja v Siriji prekinila sodelovaje na pogovorih. Čeprav so njihovo oživitev napovedali za konec maja, pa natančnega datuma niso nikoli sporočili.

Mirovni posrednik Združenih narodov za Sirijo Staffan de Mistura je v četrtek izjavil, da nima načrtov, da bi v prihodnjih dveh ali treh tednih sklical nove mirovne pogovore, s katerimi naj bi končali petletno državljansko vojno v Siriji, v kateri je doslej umrlo okoli 280.000 ljudi, več milijonov ljudi je bilo prisiljenih zapustiti svoje domove.

Gregor Valenčič
Prijavi napako
Komentarji
vitel
# 30.05.2016 ob 08:17
Dokler zahodni sionistični zločinci skupaj z IS kanibalističnimi klavci-SA-Turčijo... kričijo "Asad mora iti" so pogajanja brez veze.
vxxxx
# 30.05.2016 ob 08:32
" ali premaknili Sirijo v smeri politične tranzicije brez predsednika Asada."

Kolk % ljudi v Siriji pa je tebi dalo glasove, da tako suvereno zahtevaš tranzicijo ?
RESNICA
# 30.05.2016 ob 09:30

Pac-Man
# 30.05.2016 ob 08:38
Assad mora iti. Ker je klavec.

https://www.hrw.org/report/2015/12/16/if-dead-could-speak/mass-deaths-and-torture-syrias-detention-facilities


Kar zmrazi me, ko vidim, koliko "krvnikov" imamo v Sloveniji... Od komentatorjev tipa "glej zgoraj" do piscev člankov tipa "glej zgoraj"....

Pisanje člankov, kjer se enega večjih vojnih zločincov, ki so naredili ogromno gorja, poizskuša rehabilitirati....
Žalostno, patetično, strah vzbujajoče, predvsem pa zelo neetično!!!

Najprej odgovor za Pacmana:
http://www.syriasolidari
tymovement.org/wp-content/uploads/2016/03/CaesarPhotoFraud
Report_v6.compressed.pdf


http://www.syriasolidaritymovement.org/w
p-content/uploads/2016/03/CaesarPhotoFraud
Report_v6.compressed.pdf

Pa še kako je trenutna oblast v Ukrajini preprečila preizkavo Združenim narodom o mučenju v Ukrajini

UN torture prevention body suspends Ukraine visit citing obstruction
http://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages
/DisplayNews.aspx?NewsID=20017&LangI
D=E

Toliko o "mednarodnem pravu", za katerega se boriš......

Sedaj pa odgovor za "avtorja" prispevka:

http://www.liveleak.com/view?i=5ea_13810
98599

<iframe width="640" height="360" src="http://www.liveleak.com/ll_embed?f=
cdd5fae88ef6" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

https://twitter.com/MaxA
brahms/status/701103144730808320


Protecting al-Qaeda: Guest Analysis by Steven Chovanec
https://levantreport.com/tag/defense-intelligence-agency/
RESNICA
# 30.05.2016 ob 09:38
Ne dela niti ena povezava - to je že patetično MMC!!!!

https://twitter.com/MaxAbrahms/status/70
1103144730808320
If you're pro-rebel in Syria, you're pro-al Qaeda in Syria. The rebels are now begging for Russia to stop bombing their al-Qaeda partner.

Doseški "zmirne opozicije" zelo nazorni - posebaj za Pacmana in Gregorja Valenčiča, ki mu to, glede na njegove dosedanje prispevke, očitno ni poznano:

https://urs1798.wordpress.com/2013/10/06
/schonungslos-die-amerikanische-coca-cola-freiheit-in-syrien-syria/
RESNICA
# 30.05.2016 ob 09:41
Poročilo Združenih narodov

Trenutna oblast v Kijevu ne dopušča preizkave ZN....

http://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages
/DisplayNews.aspx?NewsID=20017&LangI
D=E
PONOS
# 30.05.2016 ob 10:30
Mimogrede Sirija je suverena država in vse te zgoraj naštete države kršijo mednarodno pravo in se gredo agresijo razen Rusije ki je bila poklicana.
PONOS
# 30.05.2016 ob 10:28
Francija bomba Sirijo,VB bomba Sirijo,Nemčija bomba Sirijo,ZDA bomba Sirijo,Rusi bombajo Sirijo,Iran ima tam svoje enote,Turčija ima tam svoje enote in to vse zaradi ISIS?
Če verjamete v Svizce.
Vse zato da se odstavi "diktatorja" Assada?Če pogledam zaveznika zahoda Savdsko Arabijo ki je najbolj groteskna ,nemoralna-diktatorska klika potem je jasno da tukaj ne gre za moralo in etiko ,svobodo....še pogledam drugega zaveznika Izrael ki oskrbljuje ISIS in nikoli ni bil napaden iz strani teh skrajnežev kar je čudno če vemo da je Izrael sovražnik šptevilka ena za te psihopate...ergo psihopati ne obstajajo ampak so plačanci skupaj s tem zgoraj na sliki ki predstavlja opozicijo.
RESNICA
# 30.05.2016 ob 10:06
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 09:59
Prijavi neprimerno vsebino
REsnica # 30.05.2016 ob 09:16
Pač moraš se odločiti je nedolžen/ni nedolžen... ni vmesne možnosti.
Daleč od tega da bi bil angelček.....


Tako je, strinjam se s teboj!!!!
Zato pa ne prenesem, da se kot nedolžne prikazuje "zmirno" in ostalo opozicijo v Siriji.....

Asad je mučil v zaporih, tudi agenti ZDA so mučili v Asadovih zaporih (to niti ni važno), a zločini "opozicije" so neprimerno hujši...

Res ne razumem, kako se lahko zagovarja mnenje in teza, da enega kriminalca zamenja kriminalec, ki jo povrhu vsega še zločinec....

Ljudje, ki "deklerativno" zagovarjajo "mednarodno pravo", človekove pravice, se bore "za ljudi" s tem, ko začnejo zagovarjat "zmirno opozicijo" naredijo iz sebe popolnega "idijota" (to v najboljšem primeru), bolj resnična pa je trditev, da so pravzaprav lažni humanisti in zagovorniki zločinov, če gredo v prid njihovega političnega prepričanja.

Čas bi bil, da se reče bobu bob - za zločin ni opravičila!!!

Ko bo Zahod zmožen tega, takrat bo morda posijal žarek upanja za vse na svetu...
alkatan
# 30.05.2016 ob 12:09
Pac-Man
# 30.05.2016 ob 08:38
Prijavi neprimerno vsebino
vitel
# 30.05.2016 ob 08:17
Prijavi neprimerno vsebino

Dokler zahodni sionistični zločinci skupaj z IS kanibalističnimi klavci-SA-Turčijo... kričijo "Asad mora iti" so pogajanja brez veze.
---------------------------------------------------

Assad mora iti. Ker je klavec.
****************************************
****************************************
************************

Asad ni nič hujši klavec od nekaterih zahodnih vladnih zločincev, ki so uničili Sirijo, Libijo, Irak, Sudan, Ukrajino, Jugoslavijo in še kup drugih držav.
RESNICA
# 30.05.2016 ob 10:55
Mimo grede, Abu Omar al-Shishani je po novem "spet živ"....

Vodi operacije ISIS v okolici Fallujaha, kjer je bil tudi posnet...

Očitno je bila informacija CIA, da je ubit, še enkrat več neresnična...

Top ISIS commander reported killed by USA appears fighting Iraqi forces in Fallujah
https://www.almasdarnews.com/article/vid
eo-top-isis-commander-reported-killed-usa-appears-fighting-iraqi-forces-fallujah/ | Al-Masdar News
mircek007
# 30.05.2016 ob 12:06
vojnaslo91.To da država ne obljaduje ozemlja... pa ni važno a gre za Slovenijo, Ukrajino ali Sirijo... se ti ne zdi mal čudno? Drugo pa je, če ji mednarodna skupnost (beri: druge države) priznavajo suverenost

mednarodna skupnost je ena velika šala in izgublja kredibilnost ker podpira skrajneže,ker si samo izmišlja kakor njej paše kdo je suveren in kdo ni.seveda pa ti delas enako..po tvoji definiciji še ukrajina ni suverena,pa ni važno kaj si kdo reče..
SF-SN
# 30.05.2016 ob 10:56
A njegove cele izjave pa neboste povedali??
Potem ko je bil več mesecev gost v hotelih s 5 zvezdicami ima jajca, da se pritožuje, da v hotelih strežejo svinjino tistim, ki so mu plačali bivanje.
Šentvid
# 30.05.2016 ob 08:42
V imenu ljudstva ;
"Pogajanja brez konca škodijo usodi sirskega naroda. Zaradi tega se umikam iz delegacije in odstopam", je sporočil Aluš in dejal, da režim sirskega predsednika Bašarja Al Asada ni pripravljen na kompromise, "
Pa do kdaj bojo takšni odločali o usodi ljudstva , ubiti ne , pomilovati , ali ubiti , ne pomilovati !
Kam je šel ta svet ?
lp
RESNICA
# 30.05.2016 ob 12:21

Radko Polič, legendarni slovenački glumac: Mi nismo ušli ni u šupak Evrope, nego ga samo gledamo.. Ovo je raspad sistema, političari misle samo na svoje d*pe, a ljudi k’o stoka biraju one koji su ih uvukli u g*vna!


No, pa da se malo nasmejemo....

Radko Polič pove koliko je "suverena" Slovenija

VIDEO - od 5.00 dalje.... :-)

http://web-tribune.com/tema_dana/radko-polic-legendarni-slovenacki-glumac-mi-nismo-usli-ni-u-supak-evrope-nego-ga-samo-gledamo-ovo-je-raspad-sistema-politicari-misle-samo-na-svoje-dpe-a-ljudi-ko-stoka-biraju-one-koji-su-ih
mircek007
# 30.05.2016 ob 11:35
vojnaslo91.mircek007 # 30.05.2016 ob 11:11
na primer:

Državna suverenost je izraz dejstva, da država monopolno razpolaga s sredstvi fizične prisile....
-------------
Kako je lahko država Sirija suverena, če pa velik del ozemlja ne obvladuje?

Hehe,padel si v mojo past.Ukrajina enako ne obvladuje svoje ozemlje.potem tudi ona ni suverena?
NoriPlanet
# 30.05.2016 ob 12:40
Radko Polič, legendarni slovenački glumac: Mi nismo ušli ni u šupak Evrope, nego ga samo gledamo.. Ovo je raspad sistema, političari misle samo na svoje d*pe, a ljudi k’o stoka biraju one koji su ih uvukli u g*vna!

Na balkanu je trenutno trend vladanja politikantskih, skorumpiranih "šupkov".
NoriPlanet
# 30.05.2016 ob 12:16
Assad mora iti. Ker je klavec.

Kakšna glupa parola.
RESNICA
# 30.05.2016 ob 11:21

vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 11:14
Prijavi neprimerno vsebino
mircek007 # 30.05.2016 ob 11:11
na primer:

Državna suverenost je izraz dejstva, da država monopolno razpolaga s sredstvi fizične prisile....
-------------
Kako je lahko država Sirija suverena, če pa velik del ozemlja ne obvladuje?


Enostavno, je prav toliko suverena, kot Ukrajina.... Tudi ne obvladuje velikega dela ozemlja....

Debata o tem je povsem deplasirana in neportrebna....
Kot pravijo naši južni sosedje:

"Rđavom kurcu i dlaka smeta "
Korošec
# 30.05.2016 ob 11:56
Itak nihče ne jemle resno pogajanj, ker ve, da ga v najslabšem primeru čaka življenje na sociali, stanovanje in lcd televizor v eni izmed držav EU-ja, neglede koliko glav je odrezal.
mircek007
# 30.05.2016 ob 11:11
vojnaslo91.Ker jaz imam občutek da Sirija ni suverena država, ker za suvereno državo obstajo določene zahteve, ki jih Sirija ne izpolnjuje

ok,potem pa napiši kakšne zahteve morajo biti?
vxxxx
# 30.05.2016 ob 10:38
majstr4
# 30.05.2016 ob 10:14
Prijavi neprimerno vsebino
@REsnica

'asad nikakor ni nedolžen, ampak če odide, bo sirija zapadla v popolni kaos, kot je po gadafiju libija.'

Sepravi; V Siriji je zaenkrat še vse čisto OK, v Libiji pa je cela štala ? :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nč se ne sekiri, čez kakšni 2 leti bodo v vašo vas prišle novice današnjega dneva o Libiji !
SF-SN
# 30.05.2016 ob 11:02
@Pac-Man
Assad mora iti. Ker je klavec.

https://www.hrw.org/report/2015/12/16/if-dead-could-speak/mass-deaths-and-torture-syrias-detention-facilities

Kaj ko bi o tem odločali Sirci in ne nekdo, ki še nibil v Siriji??
REsnica
# 30.05.2016 ob 09:16
asad nikakor ni nedolžen, ampak v primerjavi z islamističnimi zmernimi zavezniki demokratičnega kapitalizma, pa je nedolžen kot angelček.

zahteva po odhodu asada je na pogajanjih je "kompromisni ultimat".

Cilj zahodnega kapitala je čimbolj oslabiti sirijo in jo demokratizirati in privatizirati z orožjem, ker sirska naftna polja niso bila del globalnega trga. Ko bodo polja privatizirana, bo sirija ob skoraj ves dohodek in ne bo imela lastnih sredstev niti za preživetje, kaj šele za obnovo države. Da pomeni privatizacija nekaj pozitivnega naprednega pa zaostali sirci ne razumejo... in bodo lačni in revni iskali možnosti za preživetje tudi v evropi.

asad nikakor ni nedolžen, ampak če odide, bo sirija zapadla v popolni kaos, kot je po gadafiju libija. Kdor pozna razmere v libiji pod gadafijem in po demokratizacij (finančno, varnostno, sreča prebivalstva, možnosti šolanja...) bo podobno zgodbo videl, če asad odide.
cairns
# 30.05.2016 ob 09:00
Pogajalec sirske opozicije se umika zaradi neuspeha mirovnih pogovorov

Zakaj med pogajalci ni žensk ?

Verjetno zato ker muslimani smatrajo ženske za bitje ki je vmesna stopnja med živaljo in človekom. Dokler bodo tako razmišljali v Siriji ne bo miru.
NoriPlanet
# 30.05.2016 ob 13:13
Trenutna oblast v Kijevu ne dopušča preizkave ZN....

Seveda ne dopušča, če je do komolcev v krvi. izvajala naj bi izvensodne poboje in mučenja, pobijala novinarje in politične nasprotnike, ustrahovala prebivalstvo, sumi se na obstoj delovnih taborišč, ljudi se pobija in ptretepa po domovih, itd.
Preiskava OZN bi rada preiskati vse naštete sume, pri tem pa je že pred preiskavo nabrala zadosti dokazov, da lahko ukrajinsko (ameriško) oblast postavi pred sodišče za kršenje človekovih pravic in zločin proti prebivalstvu.
Whitetrasher
# 30.05.2016 ob 11:43
Resnično me zanima koliko sircev in sirk je(bi) volilo to famozno sirsko opozicijo???

Najlažje se je samooklicati za opozicijo in govoriti v imenu sirskega ljudstva.
Dejansko pa bi jih volilo 2% volilcev.
mircek007
# 30.05.2016 ob 11:37
Resnica.aja,si mu že ti odgovoril :-)
RESNICA
# 30.05.2016 ob 11:16
Med tem je ISIS v Iraku razbil ofenzivo Kurdov na vzhodu Mosula
https://www.almasdarnews.com/article/isi
s-repels-kurdish-offensive-east-mosul-al-amaq/

V mestu Fallujah, ki naj bi bilo "tik pred zavzetjem", je ISIS nepričakovano sprožil močan protinapad
https://www.almasdarnews.com/article/isi
s-fights-back-fallujah-final-assault-underway/

Ubit je bil tudi general Rezgar Mohammed Amin, Top Peshmerga komandant. (pri Mosulu)
https://www.almasdarnews.com/article/sen
ior-kurdish-commander-killed-fighting-isis-iraq/

V Siriji, sever Aleppa, pa je bila s strani ISIS popolnoma razbita "zahodna zmirna opozicija"
https://www.almasdarnews.com/article/gul
f-backed-rebels-falling-apart-northern-aleppo/

ISISu je "pomagalo, verjeli ali ne, Letalstvo ZDA - USAF. Menda so pomotoma bombandirali položaje "zmirne opozicije", ki je zaprosila za letalsko podporo.
https://www.almasdarnews.com/article/us-airstrike-accidentally-kills-gulf-backed-rebels-northern-aleppo/
evaevi
# 30.05.2016 ob 11:35
Nekam slabše gre od rok demokratizacija Sirije
kot je šla demokratizacija Libije :)
Follow Me
# 30.05.2016 ob 11:32
Reči sirrrrrr.


SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:21
@vojnaslo91
Lahko ti to mal razložiš... kaj zate pomeni, da je država Sirija suverena država.
Ker jaz imam občutek da Sirija ni suverena država, ker za suvereno državo obstajo določene zahteve, ki jih Sirija ne izpolnjuje...


Le Slovenij ne izpolnuje teh zahtev, saj smo kolonija Bruslja in ZDA
cairns
# 30.05.2016 ob 11:48
Vodja pogajalcev glavne koalicije opozicijskih sil v Siriji Mohamed Aluš je odstopil zaradi neuspeha mirovnih pogajanj

Sedaj se bo vrnil pod svojo črno zasravo in nadaljeval obglavljanja.
SF-SN
# 30.05.2016 ob 11:06
@RESNICA
Asad je mučil v zaporih, tudi agenti ZDA so mučili v Asadovih zaporih (to niti ni važno), a zločini "opozicije" so neprimerno hujši...

Če pa je mučenje in zapiranje hardcore islamistov hujše od pokolov civilistov in pozivov da se vse "nevernike" ali pobije ali pa izžene iz Sirije.
Tu so zajete vse manjšine in vsi sekularni suniti.
Torej logično zakaj ZDA nočejo nič slišati o volitvah, ker bi "zmerna" opozicija dobila krepko manj glasov kot Asad
SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:30
@vojnaslo91
Strinjam se.

Lepo da se strinjaš s tem, da Al-Kaida v Siriji ustanovi Islamski emirat in tam uri svoje borce za napade po Evropi.
No, Al-Kaida, Ahrar al-Sham, Jaish Islam; isto sranje, drugo pakovanje
SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:29
@RESNICA
ISISu je "pomagalo, verjeli ali ne, Letalstvo ZDA - USAF. Menda so pomotoma bombandirali položaje "zmirne opozicije", ki je zaprosila za letalsko podporo.

Tu je celotni ameriški koaliciji še kako v interesu, da se "zmerneži" obdržijo.
Nad ISISovce so izvedli več 10 napadov, samo ker za razliko od Kurdov med "zmerneži" ni "spoterjev", ki bi usmerjali letalske napade s tal pride do take situacije.
Ker "zmerneži" morajo položaje ISISa sporočiti Turčiji, ta pa nato ameriški vojski.

Čeprav me prav nič ne moti smrt 8 "zmernih glavorezcev"
SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:26
@zamudnik
Ne vem, ali bi to za svojo zmago razglasili eni ali drugi, ampak očitno ni druge rešitve kot razdelitev Sirije na del, ki bi ostal "Assadov", in del, na katerem naj si svoj zemeljski raj ustvarijo Assadu nasprotujoči Sirci. Če se niso sposobni dogovoriti za to, pa nasilno zavzeti (z razrukanjem enih in drugih) neko redko naseljeno ozemlje tam in na njem pod okriljem in strogim nadzorom OZN postaviti begunski tabor, potem pa naj se fantje med seboj zmenijo, kakor se hočejo.

Kakšne bedarije pišete eni...
A naj zaradi tujih islamistov financiranih iz tujine nekaj miljonov Sircev ostane razseljenih na območju pod nadzorom SAA, ker so zbežali pred zagovorniki šeriatskega prava??
SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:23
@RESNICA
V mestu Fallujah, ki naj bi bilo "tik pred zavzetjem", je ISIS nepričakovano sprožil močan protinapad

ISIS je tam pred razpadom, sedaj se jim gre samo še zato, da sabo vzamejo čimveč iraških vojakov in mogoče zdržijo toliko časa, da Bagdad pošle šiitske milice v mesto
SF-SN
# 30.05.2016 ob 15:22
@vojnaslo91
Kako je lahko država Sirija suverena, če pa velik del ozemlja ne obvladuje?

A potem SZ polovico druge svetovne vojne nibila suverena država??
Poleg tega teroristi nadzorujejo večinoma puščavo in redkeje poseljeni del Sirije
tyhobrahe
# 30.05.2016 ob 09:17
Hej, homo sapiens zbudi se, hej homo sapiens zbudi se, živiš v 21. stoletju ti sporoča razumni homo sapiens.
robespierre
# 30.05.2016 ob 17:12
Slika bradatega Mohameda Aluša iz zmerne opozicije pove vse. On zagotovo ne pripada zmerni opoziciji. Ce bi lahko izbiral, bi se odlocil za manjse zlo Asada.
zamudnik
# 30.05.2016 ob 13:54
Nekoč tvoj pravnuk imel bo tako obrv tudi sam.
majstr4
# 30.05.2016 ob 19:46
Sploh pa, to, da je Ruski režim nek tesni zaveznik Assada- to so po mojem mnenju ene navadne buče

Ta godlja se je tam začenjala že 2011,.. v naslednjih letih se je vse skupaj razplahnelo, vzrok je pa seveda bil Ameriška invazija Iraka (to se tu strinjam z večino na tem portalu). ampak: kaj pa je Putin počenjal takrat ? hm,.. pripravljal se je na okupacijo Krima in vzhodne Ukraine - tu mislim, da postaja jasno kam ga Putin tišči

Kriza v Siriji se je predvidevala 2011, če ne celo prej in če bi bila Rusija res tako mačje strateško lisičja in bi podpirala Assadov režim, bi barikade in razne druge reči že stale na Iraško- Sirijski meji takrat ali pa morda celo kako leto prej in do tako obsežnega konflikta seveda nebi prišlo. Niti zahod se po mojem mnenju takrat nebi nič nad tem pritoževal. Obama je celo dobil preventivno nobelovo nagrado za mir itd.,.... ampak seveda so morali biti pametnejši od celega sveta in so najprej naredili Olimpijske igre, nato napadli Krim, in počakali da se je vojna res razplahtela na bližnjem vzhodu in sedaj prilivajo gorivo na ogenj in to je to. Skupnost G8 je imelo že neko tradicijo in res je bilo zelo nepotrebno vse skupaj zapraviti s tem sranjem. Ta njihov ortodoxni bog pa naj ga vtaknejo v rit si, tako kot smo si mi katoliškega - veliko veliko bolje bi bilo za cel svet , pa da bi se vzpostavil pač nek nov svetovni red pa bi bilo to to

Za tisti napad na WTC pa se je pač nekaj moralo zgoditi. G. Bush je takrat prek kongresa čisto po demokratični poti sprejel tista 2 odloka in je pač počilo. Ti skrajno muslimanski narodi imajo itak tako ekstremno rodnost, da to pač ni šlo... Poglejte si krivuljo svetovnega prebivalstva v zadnjem stoletju in še vračunajte daljšanje človeške življenske dobe in smo tam. Ali se bomo čez 100 let tepli za mulekule vode, ali pa bomo šli pač naprej po neki novi poti. To je to
zamudnik
# 30.05.2016 ob 11:55
Ne vem, ali bi to za svojo zmago razglasili eni ali drugi, ampak očitno ni druge rešitve kot razdelitev Sirije na del, ki bi ostal "Assadov", in del, na katerem naj si svoj zemeljski raj ustvarijo Assadu nasprotujoči Sirci. Če se niso sposobni dogovoriti za to, pa nasilno zavzeti (z razrukanjem enih in drugih) neko redko naseljeno ozemlje tam in na njem pod okriljem in strogim nadzorom OZN postaviti begunski tabor, potem pa naj se fantje med seboj zmenijo, kakor se hočejo.
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 12:01
zamudnik # 30.05.2016 ob 11:55
Strinjam se.
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 11:54
mircek007 # 30.05.2016 ob 11:35
Kakšno past? Mene je samo zanimala Kako si PONOS razlaga suverenost Sirije... potem ko oblast ni obladovala 2/3 ozemlja. In ti si pač samo upadel v debato...
Jaz še zmeraj ne vem, kaj si misli PONOS pod besedo suverena Sirija.

To da država ne obljaduje ozemlja... pa ni važno a gre za Slovenijo, Ukrajino ali Sirijo... se ti ne zdi mal čudno? Drugo pa je, če ji mednarodna skupnost (beri: druge države) priznavajo suverenost.
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 11:24
mircek007 # 30.05.2016 ob 11:11
SUVERENOST Izpeljana je iz latinske besede ''suveralus'' in pomeni najvišji. Uporablja se za označevanja lastnosti določenega subjekta kot vrhovnega na svojem področju. Subjekt s takšno kvaliteto je neodvisen od drugih subjektov. Drugi so v odnosu do njega nižji oz. odvisni.
---------------
Siriska oblast je odvisna od Rusije, ki ima interes po oporišču v Siriji....
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 10:57
PONOS # 30.05.2016 ob 10:30
Mimogrede Sirija je suverena država...
---------------
OK. Na "papirju" zagotovo...

Lahko ti to mal razložiš... kaj zate pomeni, da je država Sirija suverena država.
Ker jaz imam občutek da Sirija ni suverena država, ker za suvereno državo obstajo določene zahteve, ki jih Sirija ne izpolnjuje...
majstr4
# 30.05.2016 ob 10:18
REsnica: Kaj ne greš letos malo na dopust v Sirijo ,.. malo v Palmiro gledat tiste arheološke najdbe pa tko,... ? ha ha
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 12:17
mircek007 # 30.05.2016 ob 12:06
Tako kot si napisal... Mednarodna skupnost so egoistični interesi določenih državav.
Ukrajina je daleč od tega, da zadovoljuje potrebe državljanov Ukrajine... je pa od drugih držav odvisno a ji priznavajo suverenost..
vojnaslo91
# 30.05.2016 ob 11:14
mircek007 # 30.05.2016 ob 11:11
na primer:

Državna suverenost je izraz dejstva, da država monopolno razpolaga s sredstvi fizične prisile....
-------------
Kako je lahko država Sirija suverena, če pa velik del ozemlja ne obvladuje?
Kazalo