Svet

Poudarki

  • "Zahod je prevaral Srbijo"
  • Kosovo leta 2011 z zahtevo po članstvu v ZN-u?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,7 od 21 glasov Ocenite to novico!
Boris Tadić in Milorad Dodik
Dodik ne skriva, da Republika srbska ni zadovoljna v okviru BiH-a. Foto: EPA
Kosovo
Med državami, ki niso priznale neodvisnsoti Kosova, so številne, ki se soočajo z etničnimi napetostmi znotraj svojih meja. Foto: EPA

Dodaj v

Republika srbska po vzoru Kosova do neodvisnosti?

Srbija se zaradi Kosova ne bo podajala v konflikt z ZDA
24. julij 2010 ob 12:32
Banjaluka/Beograd/Priština - MMC RTV SLO/STA

Premier Republike srbske Milorad Dodik trdi, da mnenje ICJ-ja o neodvisnosti Kosova hipotetično odpira možnost, da tudi RS razglasi neodvisnost od BiH-a.

Dodik je v pogovoru za beograjski Danas dejal, da bo posvetovalno mnenje Meddržavnega sodišča (ICJ), ki ga je zahtevala Srbija, vplivalo na položaj v Bosni in Hercegovini in da odpira možnost odcepitve Republike srbske, a da bodo o tem razmišljali šele po parlamentarnih volitvah oktobra.

"Nismo zadovoljni s svojim statusom v BiH-u, ki je za nas breme in ni okvir, v katerem se dobro počutimo. BiH je tvorba na podlagi minimalnega kompromisa, z naše strani pa maksimalnega kompromisa," je pojasnil Dodilk in dodal, da se bo Republika srbska kljub temu obnašala racionalno in po parlamentarnih volitvah v miru "še enkrat prebrala mišljenje sodišča in sebe umestila na pravi način".

"Zahod je prevaral Srbijo"
Čeprav je mnenje sodišča v Haagu neobvezujoče, pa Dodik meni, da ni brez prave moči in bo gotovo v prihodnosti vplivalo na odnose, čeprav po njegovih besedah mnenje sodišča ne upošteva mednarodnega prava.

"Zahod je prevaral Srbijo. Prevarano je bilo celotno mednarodno pravo. Vsak, ki vsaj malo pozna pravo, ve, da je temelj mednarodnega prava ozemeljska celovitost. Zdaj pravijo, da odločitev, ki ruši ozemeljsko celovitost, ni v nasprotju z mednarodnim pravom. Že dolgo časa ne verjamem v dobre namene mednarodne skupnosti niti do Srbije niti do Republike srbske," je brez dlake na jeziku povedal Dodik.

Srbija se ne bo podajala v konflikt z ZDA
Srbska vlada je na svoji seji medtem sprejela odločitev, da ne bo spreminjala svojega stališča do Kosova, njeno glavno orožje pa bo ostala diplomacija in debata v generalni skupščini Združenih narodov.


Zaradi Kosova se Beograd ne bo podajal v boj z veliki silami, so še sklenili. Odnosi med Srbijo in ZDA se razvijajo v dobro smer, strinjamo se, da se ne strinjamo, je dejal srbski premier Mirko Cvetković. "Mnenje sodišča ni spremenilo stališča nobene strani, ne naše ne ZDA, in menim, da ne bi bilo smisla, da se prepiramo," je dodal.

Vlada je sprejela tudi poročilo skupine pravnikov, ki ugotavljajo, da ICJ ni odgovoril na bistveno vprašanje o legalnosti razglasitve neodvisnosti Kosova. V poročilu pravniki zaključujejo, da sodišče ni legaliziralo etnično motivirane odcepitve Kosova.

Srbija si bo še naprej prizadevala za pogovore, ki bi privedli do dogovora, sprejemljivega tako za Beograd kot Prištino. Generalni skupščini ZN-a bo Srbija predložila resolucijo o reševanju kosovskega vprašanja na način, ki bo sprejemljiv za obe strani, je potrdil Cvetković.

Kosovo leta 2011 z zahtevo po članstvu v ZN-u?
Priština, ki je z mnenjem sodišča v nasprotju z Beogradom zelo zadovoljna, je napovedala, da bi Kosovo leta 2011 podalo zahtevo za članstvo v Združenih narodih. "Potrebujemo nova priznanja, verjamem pa, da bomo naslednje leto lahko predstavili nove argumente v zvezi z našo zahtevo za članstvo v ZN-u," kosovskega predsednika Fatmirja Sejdiuja citirajo tamkajšnji mediji.

Kosovski parlament je v petek na slavnostnem zasedanju sprejel deklaracijo, v kateri piše, da pričakujejo nova priznanja, hkrati pa pozdravlja poziv Evropske unije za začetek dialoga s Srbijo o tehničnih vprašanjih. "Meddržavno sodišče je odprlo pot novim priznanjem države Kosovo. Odločitev ICJ-ja je tudi odprla pot Kosovu tako proti regionalnim kot tudi evroatlanstkih povezavam," piše v deklaraciji, ki izraža "vero, da bo zgodovinska odločitev ICJ-ja dprispevala k miru in stabilnosti na Kosovu in v regiji".

Kosovski zunanji minister Skender Hyseni je v petek povedal, da je že pripravil 120 pisemskih prošenj različnim državam, naj priznajo kosovsko samostojnost.

T. V.
Prijavi napako
Komentarji
PFK
# 30.07.2010 ob 14:02
Ce so albanci ki so bili v srbiji manjsiuna dobili svojo drzavo,zakaj jo ne bi se Srbi ki so v Bih konstitutiven narod in na 49%BiH zivijo v vec kot 95%stevilu?
podLupo
# 30.07.2010 ob 12:08
Trenutno svetovno stanje je tako... Srbiji se ze vrsto let godi krivica... vsi nekaj govorijo o Veliki Srbiji, bla bla... 800.000 Srbov je zivelo na ozemlju Hrvaske, verjetno bi jih bilo veliko vec, ce jih ne bi v Jasenovcu pobili nekje priblizno v istih stevilkah. 1.366.000 Srbov zivi v BiH. Tam so ze od nekdaj. NE od 1991, niso to Srbi, ki so prisli iz SRBIJE, da bi ustvarili veliko Srbijo. V zadnjih 20-ih letih se nisem slisal nikogar, ki bi stvar takole predstavil. Na Hrvaskem, je Tudjman in HDZ vzel pravice manjsine, v Bosni pa je Alija in SDA stranka, zelela narediti islamsko drzavo, problem je bil le to, da je tam 1,36 mio Srbov plus seveda 240 tisoc "Jugoslovanov" (Srbi so edini verjeli v ta larifari) plus seveda se 1,9 mio muslimanov oz. poturcenih Srbov :)

ampak vseeno, za vsakogar ras'e pal'ca na tem svet' ... vtipkajte v googla - AZTLAN
zmagoslav
# 25.07.2010 ob 20:17
Upam, da bo Dodik to tudi čim preje storil in dokazal kako močno je ICJ pod vplivom ZDA! Pa po tej akciji vidimo reakcijo ZDA in demokratične Evrope. Morda pa bo Republiko Srbsko Kosovo prvo priznalo!?
Djolc
# 25.07.2010 ob 13:28
...)
@adnan1984 - islamska skupnost je obsodila to kar se je zgodilo v Bugojmnu (vem, da se ne da primerjati hrušk in jabolk, ampak tudi Tadić je šel v Srebrenico ipd. pa kaj -> to ne spremeni dejstva, da so se tam dogajale grde stvari). Ko pride do vojne, zločine delajo vsi, oziroma so praktično "vsi isti" (Sarajevo je bilo celo vojno obstreljevano itn. vendar ali se spomneš kaj je bilo v Dobrovoljački ulici, preden je sploh prišlo do ekspanzije spopadov, ali poznaš ime "Tuzlanska kolona", Kravice ...). Srbija je posredno ali neposredno sodelovala v vojni v BIH, tako kot Hrvaška, da zaščiti Hrvate, oziroma islamske države, ki so z denarjem pa tudi z možmi podpirali Bošnjake v Bosni:
http://www.youtube.com/watch?v=g0Z-cR2vwRg

Da ne bo pomote, ne podpiram nobenega naroda, ki počne stvari, ki so se dogajale na prostorih nekdanje Jugoslavije, vendar bila je vojna -> vojna na stanje anarhije, kjer je glavni tisti, ki je v danem trenutku v večini oziroma močnejši -> tam kjer so bili to Srbi so se dogajale grde stvari (Bijeljina, Zvornik ...), tam kje so bili Bošnjaki (okoli Srebrenice je bila norišnica v letih 92, 93 - Kravice in ostale vasi), seveda tudi Hrvati (Orašje ...).

Vsi skupaj bi morali iti naprej, vendar to ni tako preprosto -> leta 1995 so podpisali Dejtonski sporazum, ki ni moral biti svet, tako kot rezolucija 1244 v Kumanovem leta 1999. Vendar se je izkazalo, da temu ni tako ->rezolucija 1244 je padla v vodo in s tem kompletno mednarodno pravi, torej Dejtonski sporazum je potem isto (zame bi se tega morali držati kot, da je sveto v nasprotnem primeru se zna agonija spet ponoviti). Dodik je tak kakršen je, jaz ne podpiram nobenih skrajnih misli, ker ne vodijo v dobro. Ampak poglej SIlajđića, ki pravi -> Republika Srbska je genocidna tvorba, na tak način ne bomo prišli daleč, na žalost!

Srebrenica se je zgodila leta 1995 -> ni "pomembno" ali je 8000 ali 8, eno samo življenje je preveč! Potrebno je opozarjati na to, da se kaj podobnega nikoli ne ponovi! Vendar je potrebno ljudem na TV-u pokazati, da se odpira tudi kaka tovarna ipd. vendar se seveda ne, ker to ni v interesu. Ljudem je potrebno pokazati prihodnost in ne siliti v preteklost, sploh ne tako kot je bila tam! Poglej kje je Nemčija danes -> vodilni v Evropi pa tudi na celem svetu so med najmočnejšimi! Vem, da ne moremo primerjati Nemčije in nekdanje Juge, vendar poglej kaj so pa naredili v zadnjih 15 letih -> jaz to povem: "NIČ". In tole vse se bo samo vleklo, na žalost!

Problem je v tem, kot sem napisal, da politiko krojijo veliki -> in le-ta je dvolična (tako kot njim ustreza). Torej, če ZDA govori o nekem pravu potem ne more reči, Kosovo OK, RS ni ok ... (primer: držim cigareto v rokah in enemu govorim ni dobro kaditi, drugemu pa dam zavoj cigater pa še vžigalnik porvhu :) ).

Zgodovino v koš, ker so jo vsi samo pri nas se vleče -> isto je z II. svetovno vojno. Francozi, ki so sodelovali z Nemci, so držali J. Francijo, po koncu vojne so obračunali v vsemi, ki so kolaborirali z Nemci pa o tem ni ne duha ne sluha. Samo pri nas se pa večno ponavlja zgodba o tem, kot da ne vemo, da je vse to bilo (sicer pa kaj se je pričakovalo po 4 letih, ko so bili Nemci tukaj in ljudmi, ki so sodelovali z njimi?!? -> ljudje smo pač taki "klin se s klinom zbija").
Djolc
# 25.07.2010 ob 13:15
Svetovno politiko krojijo veliki, ki imajo vse, mi mali narodi lahko samo kimamo -> drugega nam ne preostane.
Razpad nekdanje skupne države je bil tak kakršen je bil -> na veliko žalost izjemno krvav in boleč za ljudi, ki so tam živeli. Vojna v BIH je bila specifika, ker je bilo prebivalstvo res v večini izjemno "pomešano" (dobesedno vojna soseda proti sosedu). Republika Srpska se ne bo odcepila - ne bo se odcepila iz preprostega razloga, ker veliki to ne bodo dopustili (ZDA
ribi
# 25.07.2010 ob 12:01
no pa so velesile spet naredile dober vroč kotel na balkanu
če bojo ločil bosno, bojo napetosti na balkanu spet prišle do vrelišča in spet bo pokalo
bravo ZDA, za novo vojno
KGee
# 25.07.2010 ob 11:50
Nauči se brati, Knez navaja leto 1986....in če ti nisi videl še ne pomeni, da se ni dogajalo. Albanci so nasilno preganjali srbe, to je dejstvo.
rostavili
# 25.07.2010 ob 11:45
hlapec ni bil še nikoli gospodar,
ne slovenc ne hravt ne srb, da o drugih niti ne govorimo
(kako je z eno veliko parcelo ki si jo razdeli 10 dedičev razpade na vrtove, no in to se je zgodilo
z našo jugoslavijo, no sedaj ko smo majhni in emočni, a samostojni ni s s sosedom kregamo za meter zemlje, zdaleč od tega da bi bili še kdaj enotni, no in posledica oz. cena takega odrekanja je ta da hodimo in slilimo v evropo in mednarodne odnose, vsak zase kot psi na kolenih, naprej z ritjo namaženo z vazelinom, z glavo pa nazaj obrnjeni, hlapci smo bili in bomo ostali)
WhiteTrash
# 25.07.2010 ob 10:03
Jaz sem bil na Kosovu 87/88 in nisem videl nobenih šiptarskih komunistov z kamenjem,palicami ali molotovkami?????
Sem pa videl kordone miličnikov z solzivcem in pendreki ter vojaška oklepna vozila in tanke,ki so trli asfalt v prah.Pa tudi rudarje in ostale delavce,ženske,otroke,starce,študente.
..,ki so štrajkali zaradi zaprtja Azema Vlasija in prepovedi delovanja kosovskih inštitucij v albanskem jeziku.
Tam so bili tudi miličniki iz Slovenije,ki so kmalu za tem protestirali in zavrnili odhode slo miličnikov na kosovo,ker se jim je zdelo pretepanje državljanov sfrj po ulicah blazno in nepotrebno.Že takrat so federalne oblasti bruhale ogenj na vse kar je bilo slovenskega in nas označevale kot mehkušce in izdajalce,bečke konjušarje in podobne retorične cvetke,ki so jih skovali akademiki največje yu republike!
mdural
# 25.07.2010 ob 09:28
Knez Kocelj, si ti slučajno zamenjal svoje zdravilo za možgane za kak moder tabletek in ti je kri odtekla v napačno smer?
Kje si ti našel, da sem komunist in, da sem musliman. Če ne razumeš povedi, da bi raje videl komuniste kot nacionaliste se raje ne oglašaj in pojdi malce v šolo, te bodo naučili nečesa, čemur ljudje pravimo razumevanje. BMK kaj se je dogajalo leta 86, par let preden sem sploh videl obličje tega sveta. Lepo se vidi, da si pripadnik tsite stare generacije, med katerimi je mnogo zablojenih ovčic, ki znajo slišati le HDZ,SDS,SDA. Ki jim besede "koljite...." zvenijo kot balzam za dušo. Če boš pogledal, sem bil proti neodvisnosti Kosova, ampak v primeru še več takih konjev kot si ti, bom postal največji zagovornik le tega, čeprav je to proti mojim pricnipom.
dejanSLO
# 25.07.2010 ob 04:39
lapsus, kosovo je ze "neodvisno" ce si meril na to?
niki_hiki
# 24.07.2010 ob 23:17
V Srbiji zivijo Srbi .... V republiki srpski zivijo srbi ... Naj nastane ena Drzava !!! ker v Republiki srpski od vedno zivijo srbi ! , in isto velja za mostar neum hrvasko hercegovino naj se pridruzi hrvaski ker so od negdaj tam hrvati .... , ostalo ( vecino muslimansko) naj je bosna Pa ceprav je use prekrsceno in tako in po mesano ma ni vazno, a za kosovo pa mora bit srpsko ker so se albanci nasaljevali in osvajali kar je tuje nato pa govorili da je njihovo .... a o vojvodini prebivalstvo 75% je srpsko zato ne sanjat , a za brčko to je republika srpska district je ukraden ko kosovo ... hvala .
lapsus2327
# 24.07.2010 ob 22:48
Ni šans!!!! Osamosvojitev neke polovične politične tvorbe, ki bazira na genocidu?!?!?
SheriffJoeArpaio
# 24.07.2010 ob 20:05
Upam, da se tudi Slovenija čimprej odcepi od SAO Ljubljane....
Knez_Kocelj
# 24.07.2010 ob 19:38
Sem za čimprejšnjo ukinitev federalne oblasti v Republiki Srpski ter za čimprejšnjo plebiscitarno odcepitev Republike Srpske od federacije in oblasti v Sarajevu, ki je že od SFRJ naprej pila kri in življensko tekočino Srbov pod tiho privolitvijo komunistov in kumrovškega ključavničarja.
Knez_Kocelj
# 24.07.2010 ob 19:25
mdural

Tvoje nebuloze imajo toliko stika z realnostjo kot bajke in povesti o čarovniku Merlinu in kralju Arturju, ki sta iskala sveti gral.

Tvoji šiptarski komunisti so leta 1986 z kamenjem, palicam in molotovkam v drugi roki pa z rdečo zvezdo in geslom "bratstvo i edinstvo" začeli pregnjati Srbe iz Prištine in drugih kosovskih mest. Zato je JLA morala intervenirati.

Tvoja zveza komunistične omladine v Bosni in Herzegovini pa je z koranom in puško v rokah lovila Srbe po Sarajevu.
WhiteTrash
# 24.07.2010 ob 17:54
S strinjam z Acinhom!!
kralj matjaž
# 24.07.2010 ob 17:53
To bo hud udarec za Američane
tina_lj
# 24.07.2010 ob 17:53
Problem je v tem, da RS ni eno samo ozemlje, ampak je z neodvisnim Brčkom vmes razdeljena na dva dela. Seveda so Američani to predvideli, ko so delili ozemlje z Daytonom.
Acinho
# 24.07.2010 ob 17:20
mdural hvala Bogu koncno nekdo normalen :)
mdural
# 24.07.2010 ob 16:54
Uradno sem 'bosanski hrvat' pa sem zelo proti kakršnikoli delitiv bosne. Ta dežela je bila vse od turkov dalje stalno predmet delitev, izkoriščanja itd. Če Srbi vstrajajo pri nekem principu in po tem principu ne priznavajo odcepitve Kosova, potem Dodik, če je kot sam sebi pravi, da je Srb potem ne bi smel sploh razmišljati o tem, da se odcepi, in če se odcepi, kdo bo priznal RS. Srbija ne, kdo pa drug? Sem za, da se ukine fakin nacionalistični krog življenja v Bosni in, da se začne razmišljati normalno, življensko in ne le na deljenju na tri. Sam bi raje videl, da zmagajo komunisti v Bosni, kot da je še teden tni na oblasti kaka od nacionalnih strank. Imel bi še nekaj upanja, če bi bil le Dodik kreten med politiki v tej državi, ko pa so vsi liderji nacionalnih strank ljudje, ki jih bk za druge pa o svoji domovini nimam izgubljati besed.
Edino upanje, ki ga imam je EU, ki je 12 razredov mentalno nad politiki v BiH in bi ob morebitnem vstopu BiH v EU politike prisilila, da ravnajo drugače. Poleg tega verjamem, da bo čas brisal spomine na vojno in, da bodo nove generacije mislile drugače, kot sedanja generacija, upam, da bodo bolj izobraženi in znali misliti bolj svobodno.
Elektronček
# 24.07.2010 ob 16:54
3002 €
Republika srbska po vzoru Kosova do neodvisnosti

Potem pa še Vojvodina :)

Mokre sanje ljudi, ki nimajo drugega dela, kot da provocirajo na podlagi praktično - ničesar.
Svetujem ti, da si pogledaš sliko sestave prebivalstva Vojvodine in ugotoviš, da je tvoj "predlog" precej neumen.

@adnan1984
Res je, da se tudi storilci mnogo hujših dejanj ne kaznujejo oz. dobijo mile kazni za zjokat.
Kajne, sej veš koga ciljam?

Seveda vem, ciljaš na Naserja Orića in Ramuša Haradinaja. Ne poznam niti enega zvenečega srbskega imena, ki bi bilo oproščeno obtožb v Haagu. Če ga ti, ga preprosto povej.

Ne bi rad bil žaljiv, toda kot ateista me tvoja spoznanja o Bogu me ne zanimajo.
In tvoj problem je, da v mojih postih vidiš nacionalizem in trditve, da so Srbi najboljši in oh in sploh narod.

Že 2 leti, kolikor postam na rtvslo.si, se trudim dokazati, da niso samo Srbi grešili v vojni v Jugoslaviji, toda posameznikom kot si ti, se ne da ničesar dokazati. Se pa javno mnenje o Srbih kot edinih klavcih v BiH izboljšuje.
Morava
# 24.07.2010 ob 16:45
Slucaj konzula Prohaske.Leto 1912.Srpska vojska usla u Prizren,Metohija,Turska.
Sve novine na Dunaju,glavno mesto Vzhodnega Cesarstva,javljaju da su Srbi aretirali
cesarskega vsluzbenca ter da so Srbi ... (njegova druzina,,ispekli na raznju,ma izmislite
nesto) da so Srbi... dodajte po volji, pa da bi se resili tih Srba kao remetetilackog faktora,(dodajte nesto po svome ukusu sta mislite da treba uraditi Srbima).I tako su dunajske
novine zahtevale da cesarska mornarica, na celu sa bojnim brodom ,nije Triglav,
odvuce Srbiju nasred Atlantika i da je tamo potopi.Prohaska,sa porodicom,je dosao
na Dunaj posle nekoliko nedelja,svi zivi i zdravi,i rekao da nema primedbi na posanje Srpske
vojske a da je ogranicenje komunikacije u ratnim okolnostima razumljivo.
Evo nije proslo ni 100 godina a vi samo ponavljate Habsbursku propagandu o Srbima
a uvereni ste da su to vase zamisli i kako ste pametni.
Po stanju vaseg duha cenim da nemate nista protiv buduceg prestolonaslednika
Ferdinanda Zvonimira I fon Habsburga,krstenog leta 1997 u Zagrebackoj katedrali.
Linhart
# 24.07.2010 ob 15:52
Glede na neumno interpretacijo ICJ je to čisto mogoče.
KGee
# 24.07.2010 ob 15:41
Adnan1984:
'Tud nisem bil za odcepitev Kosova, sam ko pa vidiš kake svinjarije so Srbi dol delal sm pa 100 % za odcepitev Kosova. '
Kot da so samo Srbi delal svinjarije...dej no, ka te doma niso naučil objektivnega razmišljanja? Poglej si mal ka delajo albanci na kosovu s cigani in turki...poun qrac mam antisrbskih posameznikov, ki za vse slabo krivijo Srbe, medtem ko ob zločinih drugih narodov zamižijo na oko in se delajo kot da ni nič. Raje tišina...
WhiteTrash
# 24.07.2010 ob 15:40
Takoimenovana"republika srbska" je plod politike Slobodana Miloševiča in genocidne nacionalistične kampanje 90tih let!!!
Kot že samo ime pove je z pobijanjem in pregonom vseh drugih narodov narejena izključno za pripadnike enega naroda in kot takšna si ne zasluži obstoja.
adnan1984
# 24.07.2010 ob 15:36
Elektronček spet si zašel in men v življenju ni bistvo ali sem Bošnjak,Rom,Evropejc,Rus,
Srb,Hrvat,Slovenc,črn,bel,oranžen, men je v življenju pomembno, da sem spoznal Boga in, da verjamem v njega.Ni mi važno ostalo.Sploh me ne zanimajo predniki, vsi smo mi ljudje, ki imamo skupnega predhodnika.
Če bi Bog hotel, bi mi vsi bili lepi in verjeli v njega, vendar on tega ni hotel, hoče nekja drugega!
Če je pa teb tulk važn za Srbstvo, ti pa js povem, da vsak narod ima svoj konec, tudi Srbi.
Men za Bošnjaštvo ni pomembno,tud Bošnjaki kot narod bodo izginili,men je pomembno za vernike, ki verjamejo v Boga, pa tudi če bi bil Srb-vernik mi je dražji od nekega Bošnjaka, ki ima samo muslimansko ime. A kapiraš zdej!
Poanta je, da je slabo bit nacionalist in si utisnat v svojo glavo, MI smo pa najboljši in smo večvredni od drugih ljudi itd.
L.p.!
olje na ogenj
# 24.07.2010 ob 15:32
@staness
pišeš neumnosti, bolje da gredo narazen, kot da živijo "skupaj"
tudi Nemčija je klala otroke, pa hrvaški Jasenovac in vseh ostalih povojnih pobojev pa so zdaj vse suverene in samostojne države
Molotow
# 24.07.2010 ob 15:30
Tudi sam proti minipolisom nimam ničesar.
3002 €
# 24.07.2010 ob 15:29
Republika srbska po vzoru Kosova do neodvisnosti

Potem pa še Vojvodina :)
staness
# 24.07.2010 ob 15:27
Malo poglejte Dnevnik RTV Slo izpred 18 let, pa vam bo jasno, zakaj RS ne more postati samostojna. Ljudi , tudi otroke, so Srbi klali, da so trupla plavala po Drini.
adnan1984
# 24.07.2010 ob 15:26
Elektronček
Primer, ki se je zgodil v Bugojnu je obsodila tudi Islamska skupnost. V Islamu ni terorizma in se strogo obsoja.
Dotični primer je storil človek, ki nažalost mediji prikazujejo tako kot ga in ne meči vse muslimane v en kup.
Res je, da se ta človek, ki je storil to dejanje mora obsoditi in kazniti in nažalost se ni. Mogoče bo, nevem.
Res je, da se tudi storilci mnogo hujših dejanj ne kaznujejo oz. dobijo mile kazni za zjokat.
Kajne, sej veš koga ciljam?

Se pa delno strinjam z Irinejom v obratni sliki,
Srbi so tolerantni, dokler ne postanejo večina-pol boš vido vraga!
Pa spet pravim, da niso vsi Srbi isti, razen Elektrončka,acinhota,
Elektronček
# 24.07.2010 ob 15:21
@adnan1984
Ne bodi otroški, tvoja izjava o pasošu je enako neumna kot tole iz glave:
"Naj Indijanci, ki živijo v ameriških rezervatih, in jim kaj ni všeč, popokajo kovčke in šotore, ter se poberejo nazaj čez Beringovo ožino, od koder so prišli, ter v sibirijo prižigajo ognje in plešejo obredne plese."

Razmisli malo, kaj so bili tvoji predniki, in kdaj so Srbi prišli v Bosno in Hercegovino, in kdaj so se ti Srbi začeli transformirati v Bošnjake.

Še enkrat ti svetujem, razmisli.
Elektronček
# 24.07.2010 ob 15:15
adnan1984

Naj te spomnim, da so ekstremni Muslimani 3 tedne nazaj raznesli policijsko postajo v Bugojnem in ubili policaja, ki je bil....da, uganil si, nedolžen. Tudi 6 hudo poškodovanih policistov je bilo nedolžnih. Morda ravno sedaj kažejo svojo pravo kožo.

Kot je nekoč izjavil patriarh srbske pravoslavne cerkve Irinej:
"Muslimani so tolerantni, dokler ne postanejo večina.
Po malem razmisleku, bomo vsi ugotovili, da besede še kako držijo.

In glede na to, da si spomnil, da Srbov nihče ne mara, dokazuje moralna merila v tvoji družbi, kakršna koli naj bo.
Srbom nič ne bo pomagalo, če jih imajo Muslimani marajo najraje na svetu, razumeš?
olje na ogenj
# 24.07.2010 ob 15:00
kosovo in albanijo ograditi z bodečo žico da se golazen ne širi naokoli
črna gora, makedonija, grčija pa že kažejo podobne znake bolezni kot srbija
adnan1984
# 24.07.2010 ob 14:56
O Acinho serbus.
Js ne vidim licemera v sebi, lahko bi to trdil za koga drugega, ampak ne bom!
Posebej za tebe še enkrat.
Sem proti zato, ker so se Srbi pokazali kot zelo slabi in so pokazali svojo kožo v vojnah l.92-95. ter na Kosovu. Če bi se drugače pokazal, če Srbi v Bosni in Hrvaškem ne bi pobijal nedolžne, neoborožene civile in če ne bi z glavo čez zid šli; potem mogoče BIH ne bi šla iz Jugoslavije itd. in mogoče tud Hrvaška ne bi tako šla v vojno, sam vojno ste hteli imeti vi Srbi ja!
Pa kaj je vam Srbi no pa kaj ste res v oblakih, noben narod bivše Juge vas ne mara, mogoč Crnogorci. Je pa res, da niste vsi Srbi taki nacionalisti, s takimi se da normalno pogovarjat, da ne bom vse metal v isti koš, so tud normalni Srbi.
Tako, da hvala Bogu smo narodi vsak na svojem z priznanimi državnimi mejami in upam, da do tistih vojn ne pride več.
L.p.!
gmaina
# 24.07.2010 ob 14:54
Toda ob odcepitvi RS bi v Bosni nastal problem; takoj bi se želela odcepiti tudi Hercegovina, kar pa bi ostalo od BIH, bi bilo kot je že Elektronček povedal, nekaj večjih mest in vasi z Vehabijami. In le korak bi bila Bosna oddaljena od šeriatskega prava, po razvitosti pa bi hitro padla na nivo Kosova. Žal je to resnica.
gmaina
# 24.07.2010 ob 14:51
Prav v tem se vidi hinavskost Zahoda, Kosovo priznajo kot bi mignil, ker imajo pač tam interese, hočejo pa tudi oslabiti in ponižati Srbijo, zaveznico Rusije. Dejstvo je, da si je srbska politika deloma tudi sama kriva za te odcepitve zaradi svojih dejanj v 90. letih, Občudujem pa današnjo politiko Srbije, ki se je kljub primitivnosti njenih predhodnikov uspela civilizirati. Kot primer obisk Tadića v Srebrenici, Vukovarju.... Če bodo Srbi pametni, naj čimprej razglasijo neodvisno RS, preden se hrup okoli Kosova poleže. Jaz bi na njihovem mestu zaprl tudi mejo s Kosovom, da se ne bi Albanci preveč začeli širiti v notranjost Srbije in da se ne ponovi še enkrat zgodba Kosova.
Elektronček
# 24.07.2010 ob 14:45
adnan1984

Js bi dal referendum vseh državljanov v BIH o njeni prihodnosti. pa da vidimo, kaj si mislijo njeni državljani.
Verjetno bi bili rezultati podobni kot leta 92. Sam spet to ne bi pasal politikom kot je Dodik in spet bi mogoče svoje lastno ljudstvo pahnili v ....


Se popolnoma strinjam.
Hrvatje in Srbi bi šli na svoje, Bošnjaki pa ostali s 4 velikimi mesti in ogromno praznino, ki so jo, spomnimo, ustvarili sami z izgonom in požigom hiš Srbov.
adnan1984
# 24.07.2010 ob 14:41
Mislim zakaj.
Leta 92. so Srbi bojkotirali volitve v BIH. Potem jim ni pasala osamosvojitev BIH in potem vojna z strani srbske agresorske vojne.
Zdej pa spet vprašimo samo Srbe kaj si mislijo a ostale ko šiša a?
Sej v tem je problem Srbov, ko se gleda samo na svoje Velikosrbske ideje na račun drugih narodov. Tako je bilo v Jugoslaviji in tako je danes. Polj pa ko drugi hočjo zadihat po svoje in se odbranijo pa jok in stok.
Tega ne maram pr Srbih, sj če bi se vsaj kolkotolko normalno obnašal in če ne bi bilo tistih genocidov v vojnah nad nedolžnimi civili bi še nekak sprejel težnje po odcepitvi. Takle pa nikol.
Tud nisem bil za odcepitev Kosova, sam ko pa vidiš kake svinjarije so Srbi dol delal sm pa 100 % za odcepitev Kosova.
Osebno sem v danih okoliščinah in kaj so Srbi prikazali na Balkanu proti odcepitve R.Smradske in upam, da pride čas, ko bo BIH celovitna in enotna država. Brez Dodikov,srbske in ostalih nacionalističnih idej, ki razdirajo to državo.
WhiteTrash
# 24.07.2010 ob 14:39
Bomo mar priča še eni traktorijadi?????
stewie
# 24.07.2010 ob 14:32
No ja....če imajo lahko Albanci dve državi, jih lahko imajo tudi Srbi, čeprav bi bil bolj za to, da se Republika Srbska zlije s Srbijo v eno državo.
Potem pa - kot je nekdo tu gor že zapisal - po istem vzorcu gredo na svoje še Katalonija, Galicija, Škotska, S. Irska, Korzika, J. Abhazija....
KGee
# 24.07.2010 ob 14:22
odseljevanjem nealbancev....hahaha,no pejt na kosovo boš vidu kako prijazno in 'nenasilno' te bodo odselili, vprašaj še cigane in turke kako lepo so jim pomagali pakirat vrli sosedi s kosova. Bobo brainwash...It's even sounds kind of catchy, so it's got to be true...
Acinho
# 24.07.2010 ob 14:21
adnan1984 dej povej zakaj si tako licimeren? Govoris o nekem referendumu na teritoriji celotne drzave ko dobro ves da ste muslimani vecina. To je isto kot bi cela Srbija odlocala o tem kaj naj bo s Kosovom. Priznali vi to ali ne Kosovo in RS sta dva tako rekoc identicna primera. Oba vladajoca naroda v teh tvorbah sta delala sranja da bi prisla do zeljenega, razlika je le v tem da ima Kosovo siroko avtonomijo od leta 74, RS pa od 95 kar pa ne spremeni absolutno nicesar. Kot sem ze povedal "zurka vol2" na Balkanu se ze zacenja. A ne bojte se ne bo prislo do nobene velike vojne predvsem zaradi Tadica in Josipovica in pa zaradi politike principa ki jo vodi Srbija. Se je pa potrebno vprasati ce je taka politika v tako umazanem in ne fer svetu res prava stvar, kajti ocitno je da moras za neke cilje danes biti umazan in pripravljen na vse; zalostno a resnicno
bobo966
# 24.07.2010 ob 14:10
Republika srbska je postala srbska z genocidom nad nesrbskim prebivalstvom. Kosovo je postalo takšno kot je z demografsko ekspanzijo Albancev in z odseljevanjem nealbancev. Nasilje Srbije nad Albanci pa je trajalo vsaj od leta 1980 do 2000.
dejanSLO
# 24.07.2010 ob 14:03
zakaj adnan, saj bi bil referendum samo v RS ne v celi bosni? Po novem se lahko orientiramo na dolocena podrocja kjer je narod v vecini in se pac "osvobajamo" po kosih.

Za albance deluje zakaj ne za druge. Aja verjetno edinstven primer pa to :D
adnan1984
# 24.07.2010 ob 13:46
Js bi dal referendum vseh državljanov v BIH o njeni prihodnosti. pa da vidimo, kaj si mislijo njeni državljani.
Verjetno bi bili rezultati podobni kot leta 92. Sam spet to ne bi pasal politikom kot je Dodik in spet bi mogoče svoje lastno ljudstvo pahnili v ....
el CARTEL
# 24.07.2010 ob 13:24
seveda pa dodiku ni nikoli dobro verjeti, a naj se ljudstvo r. srbske samo odloči, če misli, da je prav da se odcepijo
el CARTEL
# 24.07.2010 ob 13:23
Kosovo je dokaz, da se odcepi lahko kdorkoli.. tudi jaz, če se tako odločim ;)

torej ne vidim razloga zakaj se r. srbska ne bi odcepila.. ali s. kosovo, ali palestinci da dobijo državo, pa tudi baski, katalonci, škoti.. vse podpiram.. če mislijo, da jim bo bolje in da jih nekdo ovira, zakaj pa ne.. evropa pa si je z ritolizniško politiko sama kriva.. bomo pa imeli nekaj 10 več evropskih držav
gmaina
# 24.07.2010 ob 13:18
Mislim, da bi Srbi za priznanje Kosova morali iztržiti RS. In če bi bolj pametno razmišljali, RS je veliko bolj srbska kot Kosovo....in tudi bolj razvita.
komsomolec
# 24.07.2010 ob 13:12
Začenja se druga faza razbijanja Jugoslavije!
Miran08
# 24.07.2010 ob 13:09
Malce bolj zapleteno; če Srbija prizna RS, posledično tudi prizna Kosovo.
gmaina
# 24.07.2010 ob 13:09
Me prav zanima, kaj bi ICJ razsodil v tem primeru....Zagotovo bi bil proti, ker je ZDA pač v interesu, da BIH ostane celovita. Toliko o pravičnosti. Načeloma ne podpiram odcepitve RS, saj je delno nastala tudi na etničnem čiščenju, toda če je neodvisnost Kosova legitimna, potem se lahko odcepi tudi RS.
Throll
# 24.07.2010 ob 13:04
Naj se priključijo Srbiji in stvar bo rešena. :)
ilouil
# 24.07.2010 ob 12:57
freeee Rs!!!!!!
mdural
# 24.07.2010 ob 12:54
Dodik je jelinčič na oblasti....
Kazalo