S. in J. Amerika
Napadalec je imel duševne težave, je sporočila njegova družina. Foto: Reuters

Dodaj v

V Torontu streljal 29-letnik z duševnimi težavami

Njegova družina je zgrožena
24. julij 2018 ob 09:20
Toronto - MMC RTV SLO

Kanadska policija je razkrila identiteto napadalca, ki je v nedeljo zvečer v Torontu ubil dva človeka in 13 ljudi ranil: streljal je 29-letni Faisal Hussain, ki je imel hude duševne težave.

Posebna preiskovalna enota v Ontariu je sporočila, da bo njegovo ime objavila "zaradi izjemnih okoliščin tega tragičnega incidenta". Napadalca so policisti izsledili na bližnji ulici nekaj minut po streljanju, ki se je začelo okoli 22. ure, sledila je izmenjava ognja med napadalcem in policijo, po kateri je napadalec znova pobegnil. Mrtvega so našli približno 100 metrov naprej, poroča BBC.

Več kanadskih medijev je objavilo pismo, v katerem je napadalčeva družina izrazila sožalje žrtvam in njihovim svojcem. Njegovi starši so sporočili, da je imel Faisal Hussain hude duševne težave in da se je večino življenja spopadal z neozdravljivo psihozo in depresijo.

V nedeljskem streljanju v grški četrti na avenijah Danforth in Logan sta umrli 10-letna deklica, katere ime ni znano, in 18-letna Reese Fallon, ki je ravnokar končala srednjo šolo in bi morala jeseni na študij na univerzo McMaster, še piše BBC. Trinajst ranjenih, šest žensk in sedem moških, ostaja v bolnišnični oskrbi.

K. T.
Prijavi napako
Komentarji
Tetameta
# 24.07.2018 ob 09:24
Itak, psihične težave...kot vedno...
erny1
# 24.07.2018 ob 09:28
aha....a una knjiga pa ziher ni mela tle nč zraven.....
KajtiMar
# 24.07.2018 ob 09:35
prišel v Evropo kot 16 letnik ...

hvala MMC za objavo
Repec
# 24.07.2018 ob 09:41
Pol pa zrtvam ni nič hudega in vse je ok,ce gre za duševno motnjo?
FDVjevec
# 24.07.2018 ob 09:44
Zakaj je ta človek bil na prostosti, če je imel hude duševne težave?? Je pištolo pridobil na legalen način?
osservatore
# 24.07.2018 ob 09:36
Faisal Hussain?????? Aja, čisti eskim iz Grenlandije.???

Standarden izgovor so psihične težave.
Nemo
# 24.07.2018 ob 09:34
Uf, na kako lepem svetu živimo, če se streljanja zgodijo samo vseke toliko in še za ta so krivi ljudje s psihičnimi težavami!

Ps. si ne predstavljam, koliko novic bi imela črna kronika, če bi objavili vsako streljanje ljudi s psihičnimi težavami.
anny22
# 24.07.2018 ob 10:40
Včeraj so na ves glas trdil, da je belec. Danes niti črke b.... :)
brain2k
# 24.07.2018 ob 10:07
"...streljal je 29-letni Faisal Hussain, ki je imel hude duševne težave."

Hussain, z duševnimi težavami... Kakopak.
J@st
# 24.07.2018 ob 09:39
streljal je 29-letni Faisal Hussain, ki je imel hude duševne težave.
----------------
Baje da 50 predstavnikov belih čelad , ki jih bo zelo kmalu sprejela Kanada, tudi imajo hude duševne težave.
Tako da ne razumem, zakaj se zgražajo nad civilnimi žrtvami.
ata
# 24.07.2018 ob 10:35
Kako se manifestirajo simptomi te duševne motnje?
Da med kričanjem "Alah akbar" pacient pobija druge osebe?
firbec111
# 24.07.2018 ob 09:54
no sej za vsak teroristični napad so krive hude psihične težave, tako da...
generacija56
# 24.07.2018 ob 10:58
Delal sem s to populacijo, ko so preplavili Nemčijo.
Da, veliko teh migrantov ima psihične težave.
Zato so se starši tudi izselili, ker vedo, kako se te zadeve obravnavajo na zahodu.
Socijala...
Te težave so zunaj dojemanja kadra, ki se nato z njimi ukvarja.
Kader je strahovito nesposoben obravnavati te posameznike.
Tukaj srečujemo otroke, ki so jih tepli po glavi vso življenje, otroke, ki so spočeti znotraj najožjega sorodstva, nezaželeni otroki, ki se jim ne sanja, kaj je to straševska ljubezen...
Zahodna medicina jim sedaj da tablete...
Gibljejo se lahko prosto, imajo dostop do orožja.
Nekateri bodo celo prišli v politiko. Kvote....
Rockos
# 24.07.2018 ob 11:18
Terorist in brez psihičnih težav? Resno se sprašujem, ali izraz terorist sploh še potrebujemo?
bruhnmici
# 24.07.2018 ob 10:33
Hudo bo takrat, ko ljudje ne bomo več tolerirali laži lastnih držav in bodo zadeve eskalirale popolnoma po nepotrebnem. Zaradi zatiskanja oči pred resnico in zavajanja lastnega naroda.
generacija56
# 24.07.2018 ob 11:39
Nenavadne stvari berem med komentarji...
Zaradi nepoznavanja...

Gledal sem otroka, ki se je vozil s kolesom, ki ga je Nemška socijala podarila migrantom v skupini, na nemenskem prostoru.
Mimo njega se pripelje deklica z lepšim kolesom. Fantič sestopi, vrže deklico s kolesa, ga vzame in se vozi dalje. Vsi, od staršev, socijalnih delavk, gledajo in ne morejo narediti nič.
Tak otrok malo bolj odraste...
Kaj bo delal?
anny22
# 24.07.2018 ob 09:34
No, pravilno ugotovili...duševne težave. Države vedno raje zvrnejo krivdo na duševne težave kot opredelijo napad kot terorističen.
Murko
# 24.07.2018 ob 11:03
Torej ima vsak "Hussein" po "defaultu" psihične težave al kako?
heristalski166
# 24.07.2018 ob 09:36
ja to je tko kot pri ameriški whisleblowerjih, so vedno duševne motnje
neprilagojen
# 24.07.2018 ob 10:51
@anny22
# 24.07.2018 ob 10:40

Včeraj so na ves glas trdil, da je belec. Danes niti črke b.... :)
----------------------------------------------------------------------
je belec, samo to ne pomeni, da je "skrajni" desnicar, lahko je belec z hudimi dusevnimi tezavami
ce bi bil "skrajni" desnicar bi clanki bili drugacni in ze vceraj bi imeli ime
anny22
# 24.07.2018 ob 12:37
20 milijonov muslimanov v evropi pa "samo" par terorističnih napadov v evropi,

4 milijoni budistov v Evropi - 0 terorističnih napadov.
2 milijona Kitajcev - 0 terorističnih napadov

Nekaj ne štima!!!
josh k.
# 24.07.2018 ob 10:34
Kdorkoli kaj takega stori zagotovo ima psihične težave, normalen človek zagotovo ne strelja mimoidoče po ulicah.
TineB
# 24.07.2018 ob 12:40
Tudi pri nas se zadnje čase skupina Somalcev v in pri Rogu ves čas nekaj ravsa in štiha z drugimi migranti in prevračajo zabojnike za smeti, se spravljajo na parkirane avte tam ... Ampak, psssst. O tem se ne sme govirit!

#stockholmskisindrom
Hopi
# 24.07.2018 ob 14:20
Naj se Kanadčani in Torončani nič ne sekirajo. Saj jim Vlada,
na lastno pest, iz Sirije vrača še več ljudi »z duševnimi
težavami«.
Tako, da tudi prebivalci Kanade ne bodo v duševnem
pomanjkanju tistih z duševnimi težavami.

ps
Kot, da ne vem, kako zlahka »z duševnimi težavami???« dobijo
zdravniška potrdila o bolezni. In potem terorizirajo okolico z
zlorabami teh potrdil z »Saj mi nič ne morete!«.
generacija56
# 24.07.2018 ob 11:27
Včasih so bili barbari.
Potem so prišli fašisti.
Danes so teroristi.
Imenovanje se menja z modo....
Odvisno, kdo je zgoraj.
Sheppard22
# 24.07.2018 ob 10:08
Ah ja mediji :)
mattyy
# 24.07.2018 ob 10:04
Država, ki ga je sprejela, ga je naredila duševnega bolnika. Mislim, da je čas, da Kanada spremeni ustavo, da se kaj takega ne more več zgodi in da bodo lahko migranti lahko živeli v miru. Sarkazem off
prizemljen
# 24.07.2018 ob 16:52
Je pa zelo zanimiv odstotek tistih z Blžnjega in Srednjega vzhoda, ki imajo duševne in psihične težave, ko pridejo na zahod.
Zanimovo bi bilo izvedeti, ali so psihoti že od doma ali nanje kvarno vpliva selitev'
Aprila
# 24.07.2018 ob 14:01
V zadnjih letih je na zahod prišlo nekaj čez miljon migrantov iz Afrike in BV, in po tem kako se zaradi svojih mentalih težav pojavljajo v medijih, je jasno da zahod ne vpliva dobro na njihovo mentalno stanje, tako da je najbolje kar lahko naredimo zanje je da se jih vrne v domačnost domačega okolja še preden se jim njihovo mentalno stanje poslabša.
Canis.Lupus
# 24.07.2018 ob 11:45
anny22
# 24.07.2018 ob 10:40
Prijavi neprimerno vsebino Včeraj so na ves glas trdil, da je belec. Danes niti črke b.... :)


Islam ni rasa. Islam je ideologija nadvlade maskirana v vero. Imaš polni Glavorezcev ki so bolj beli od tebe :)
Nikolaj
# 24.07.2018 ob 15:31
Če greš na cesto veš, da se lahko nastane tudi prometna nesreča. Nesreča je v večini primerov splet nesrečnih naključij, kar vzameš kot sprejemljiv rizik in greš z avtom na cesto.

Ni pa sprejemljiv rizik terorizem, ker gre za naklepno dejanje, ki ima namen vzeti življenje nedoločenemu številu ljudem.

Če se v gostilni "Pri Janezu" vsako leto zgodi teroristični napad, v to gostilno nikoli ne boš šel.Če pa se je včeraj zgodila huda nesreča na avtocesti "Ljubljana-Koper" boš danes kljub temu šel na morje.
kapljač
# 24.07.2018 ob 11:27
Tudi se ne bi smeli zgovarjati na opitost ali prekomerno uživanje drog.
anny22
# 24.07.2018 ob 11:09
Izraz "belec" se v praksi uporablja samo za Evropejce, Ruse in njihove potomce širom zemeljske oble. Čeprav se Arabci, Perzijci, prebivalci Srednjega vzhoda in še kdo z vidika stroke tudi tlačijo v isto malho, sami zase in tudi drugi zanje dejansko uporabljajo ime etnične skupine, ne naziv rase, ki naj bi ji pripadali. Če jim rečeš, da so belci, jih hudo užališ! Dejansko na ulici po obraznih značilnostih lahko precej natančno opredeliš, kdo je kdo. Ufff, nePC komentar! :)
Hijena
# 24.07.2018 ob 12:32
Kanada je odprla svoja vrata, kot EU in sploh ne vedo kaj je prišlo skozi
Canis.Lupus
# 24.07.2018 ob 11:44
josh k.

# 24.07.2018 ob 10:34
Prijavi neprimerno vsebino Kdorkoli kaj takega stori zagotovo ima psihične težave, normalen človek zagotovo ne strelja mimoidoče po ulicah.
+1
-0


Torej je imel Breivik le psihične težave? :)
brezlj
# 24.07.2018 ob 20:48
@gisky
# 24.07.2018 ob 11:29
eh s tem terorizmom, ima tako večina ljudi oprane glave. malo številke za primerjavo
število umrlih zaradi prometnih nesreč v 1 letu : na svetu cca 1.250.000, v evropi 85.000
število umrlih zaradi umorov v 1 letu: na svetu cca 437.000, v evropi cca 22.000
število umrlih zaradi terorizma v letu: na svetu cca 25.000, v evropi manj kot 1000


Aja, saj potem pa ni tako hudo, kakšen dolgčas. Dajmo počakat, da jih bo 10 tisoč, potem pa se lotimo problema, ko bodo stvari malo težje obvladljive... zato, da bo večji izziv.
Nikolas
# 24.07.2018 ob 15:04
...Faisal Hossein... bolj redko se pojavi kak John Braun ... se pa tudi !
sm0ve
# 24.07.2018 ob 13:07
Očitno imamo pandemijo psihičnih motenj. So že kaki podatki od WHO?
generacija56
# 24.07.2018 ob 12:38
firbec

Nenavadno, da nisi repliciral na ta pasus:
"Srečujemo otroke, ki so jih tepli po glavi vso življenje, otroke, ki so spočeti znotraj najožjega sorodstva, nezaželeni otroki, ki se jim ne sanja, kaj je to straševska ljubezen..."
knedlck
# 24.07.2018 ob 12:21
@gisky

kje si ti dobu stevilko 85000 mrtvih v prometnih nesrecah? Statistika pravi 25000.
Se ti pa ne zdi da vsaka smrt zaradi terorizma da je prevec? Ker izgleda da ti to zagovarjas, ker jih je pac samo 1000.
Canis.Lupus
# 24.07.2018 ob 11:43
DUŠEVNE TEŽAVE :) :) :) :) :) ...

Vprašajte se raje zakaj je bila PR izjava družine objavljena praktično skupaj z javno objavo imena? :)
PR damage control za "religijo miru™" mogoče? Če ja, kod je to zrihtal? Zakaj?

Evo novinarji, imate delo. Sedaj pa kopat.
firtoh
# 24.07.2018 ob 11:35
Tudi pri nas bi imeli takšne primere,če bi se do orožja lahko prišlo na takšen način kot v ZDA ali Kanadi.
Po zadnji raziskavi EU,smo na drugem mestu po samomorih,takoj za Litvo,duševnih motenj je čedalje več,saj so samo v zadnjem letu, pri nas zdravniki, napisali za več kot milijon škatlic pomirjeval,antidepresivov in antipsihotikov. Pa nimamo vojn in razdejane države
psychocandy7
# 24.07.2018 ob 11:34
gisky- številki 1000 žrtev terorizma bi se zlahka izognili, kajne?
Pravično bi bilo, da bi svojci teh nepotrebnih žrtev tožili tiste, ki so te smrti povzročili- tiste, ki so odprli meje.
novi_xy
# 24.07.2018 ob 10:57
Jaz mislim, da samo zaradi psihoze in depresije ne boš šel kar naenkrat streljat naokoli. Mora biti še kaj drugega zadaj, le da nočejo povedati.
Predvidevam, da bo šla družba v to smer, da bo potencialno nevarne osebe preventivno pričela nadzirat, po potrebi zdravit, lahko pa tudi osamit, zapret. Ampak, kdo bo pa nadziral te, ki bodo nadzirali, da se ne bo spremenilo v diktaturo in teror?
Aprila
# 24.07.2018 ob 16:04
"se pravi vsaj pol Pariza je danes praznega al kaj?"

Ne čisto dobesedno, a turistični promet v Pariz drastično upada. Samo leta 2016 je imel Pariz manjše prihodke iz naslova turizma za 850 miljonov evrov. Izguba turističnega obiska se zdaj verjetno šteje že v miljardah. Vsa izguba prihaja iz naslova terorističnih napadov in dviga stopnje kriminala.
Aprila
# 24.07.2018 ob 13:57
"Gledal sem otroka, ki se je vozil s kolesom, ki ga je Nemška socijala podarila migrantom v skupini, na nemenskem prostoru.
Mimo njega se pripelje deklica z lepšim kolesom. Fantič sestopi, vrže deklico s kolesa, ga vzame in se vozi dalje. Vsi, od staršev, socijalnih delavk, gledajo in ne morejo narediti nič.
Tak otrok malo bolj odraste...
Kaj bo delal?"


V normalni družbi bi se fantu odvzelo od deklice prisvojeno kolo, se ga vrnilo deklice, pripravilo, če se da, fanta da se opraviči za svoje dejanje, in se vzame še podarjeno kolo, ki se za nedoločen čas spravi, ter se fantu pove da je posledica njegovega dejanja. Saj tako bi naredili skrbniki otroka ki jim je do tega da se otrok nauči odgovornosti in da imajo dejanja svoje posledice. To da ne morejo narediti nič je pa namerna nesposobnost, ki je zelo prisotna tudi pri naših socialnih delovcih, kjer je potrebno težavne osnovno šolske otroke prositi da izpolnujejo svojo obveznosti kot so pisanje domače naloge in hoditi v šolo.
Bivši uporabnik
# 24.07.2018 ob 13:29
firbec me mantra, kdo je ta clovek. Je laznjivi prevarant ali dusevno zmeden clovek, ki ne zivi v realnosti? Eno ali drugo, ali pa kar oboje.
vrtojb56
# 24.07.2018 ob 13:21
Ja, spet psihične težave, tega je nekako kar več, odkar je več migrantov.
Radenm
# 24.07.2018 ob 12:40
Mislim, psihične težave so širok pojem... Osebno mislim da ima psihične težave tudi vsak, ki je ob taki novici iz takšnih ali drugačnih razlogov dobre volje.

Terorizem ima pa ponavadi drugačno motivacijo. Ni vsak množični morilec terorist... In marsikateri terorist nikdar nikogar ne ubije...
Es
# 24.07.2018 ob 12:25
A niste zadnjič poročali, da je bil napadalec bele polte? Ali pa je bila to le pobožna želja mainstream medijev?
Kazalo