S. in J. Amerika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 41 glasov Ocenite to novico!
Venezuelski migranti
Samo v Ekvador je letos pobegnilo več kot pol milijona Venezuelcev. Prizor iz Quita. Foto: Reuters
Nicolás Maduro
Venezuelski predsednik Maduro vztraja, da je število ljudi, ki je v zadnjih dveh letih zapustilo Venezuelo, okoli 600.000. Foto: Reuters

Dodaj v

Venezuelska vlada pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna"

Venezuelske oblasti pravijo, da so številke o izseljencih prenapihnjene
5. september 2018 ob 10:46
Caracas - MMC RTV SLO

Medtem ko Združeni narodi ugotavljajo, da je Venezuelo zaradi gospodarske in politične krize od leta 2014 zapustilo 2,3 milijona ljudi, vlada v Caracasu pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna".

Podpredsednica vlade Delcy Rodríguez je po poročanju BBC-ja dejala, da so številke prenapihnile "sovražne države", ki želijo upravičiti vojaško posredovanje v Venezueli. Dejala je, da se je venezuelska vlada pritožila pri generalnem sekretarju ZN-a Antoniu Guterresu zaradi "posameznih predstavnikov", ki po njenih besedah predstavljajo "normalen migracijski tok kot humanitarno krizo, da bi upravičili posredovanje".

Medtem so se na dvodnevnih pogovorih o tem, kako se spoprijeti z množičnim prihodom venezuelskih izseljencev, sestali predstavniki 11 latinskoameriških držav. Po koncu pogovorov v ekvadorskem glavnem mestu Quito so predstavniki držav pozvali Venezuelo, naj ljudem, ki želijo zapustiti državo, izda veljavne potne liste in osebne izkaznice.

Ob tem so pozvali vse države v regiji, naj še naprej sprejemajo in ščitijo migrante, ki bežijo pred venezuelskim gospodarskim propadom.

Caracas obtožuje "sovražne države"
Prejšnji mesec je agencija ZN-a za migracije opozorila, da gre Venezuela v smeri enake begunske krize, kot je bila v Sredozemlju leta 2015. Delcy Rodríguez pa je dejala, da je ZN uporabil podatke, ki so jih priskrbele "sovražne države", in jih predstavil "kot, da so njegovi".

"Sovražnih držav" sicer ni izrecno poimenovala, je pa obtožila sosednjo Kolumbijo, da je zaprosila za mednarodna sredstva za spoprijemanje z venezuelskimi migranti, v resnici pa naj bi hotela živeti na račun donacij. Caracas je Bogoto obtožil tudi, da je odgovorna za nedavni neuspeli napad z brezpilotnim letalnikom na venezuelskega predsednika Nicolása Madura. Kolumbija je kakršno koli vpletenost zanikala.

Podpredsednica venezuelske vlade ni omenila, koliko Venezuelcev je zapustilo državo, Maduro pa je dejal, da to število "ni večje kot 600.000 v zadnjih dveh letih glede na potrjene, preverjene, resne številke". Ob tem pa Maduro ni navedel vira za število, ki ga je navedel, še poroča BBC.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
TIGR
# 05.09.2018 ob 10:53
Kordiš pokaži jim pravo pot...
Kvantni mehanik
# 05.09.2018 ob 11:08
In tem nesposobnim norcem se je Violeta Tomić še lani, ko je bilo očitno, da je socialistični Chavezov in Madurov režim državo pahnil v revščino, prav po hlapčevsko dobrikala z besedami "vi ste naša luč". In taki z realnostjo skregano osebki s temo v glavi bodo najverjetneje imeli pomemben vpliv na delovanje slovenske vlade. Ne, hvala.
MYX8
# 05.09.2018 ob 11:04
Brez skrbi, bodo člani Levice migrirali v Venezuelo, ker jih tukaj ljudje ne bodo več dolgo gledali.
Resni_falot
# 05.09.2018 ob 11:02
Saj tudi beg mozganov iz Slovenije je normalen. In ko bodo bezali podjet iki bo to tudi normalno.
eye1
# 05.09.2018 ob 11:01
Hrvaska Bosna in Srbija so podobne socialisticne luknje... kar jim se dodatno "otezuje" razmere je da je v neposredni blizini kup neoliberelnih kapitalisticnih drzav in relativno odprte meje.
P1X3L
# 05.09.2018 ob 11:07
sej je podobna zgodba naših sanjačev (levice) ki živijo v svojem svetu skreganem z realnostjo samo razlika je v tem da maduro krivi druge države .. levica pri nas krivi desnico
Kvantni mehanik
# 05.09.2018 ob 11:06
Venezuelska vlada pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna"

Drži. Povsem normalno je, da državo, ki jo je režim opustošil do te mere, da prebivalci stradajo, v par letih zapusti desetina prebivalstva. Če bo režim še nekaj časa vladal, se bo odselilo še več prebivalcev, kar je, glede na razmere, povsem normalno.
Alchemist
# 05.09.2018 ob 10:59
Madura imajo še Venezuelski socialisti polne kufre.
dark sun
# 05.09.2018 ob 11:02
"Vlada v Caracasu pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna".

Potem pa naj še objavi, kolikšna je stopnja priseljevanja :-).
Nikolaj
# 05.09.2018 ob 11:15
Venezuela ima prihodnost.

Vsi so enaki
in
približno tudi enako lačni.
Nikolaj
# 05.09.2018 ob 11:11
Madura bo letos prispel na obisk v Slovenijo. Od slovenske stranke bo prejel zbrana dela Edvarda Kardelja.

Iz razlogov državne tajnosti se ne sme navesti ime stranke, ki bo navedene knjige izročila tovarišu Maduri.
Churchill W.
# 05.09.2018 ob 11:17
Kot najstnik ki sprejme napačno odločitev ali pa ga mama zaloti pri čem - vedno so krivi drugi
anny22
# 05.09.2018 ob 11:09
Je razlika. V državah bivše Juge so bili revni, ni pa nihče umiral od lakote ali ker ni bilo aspirina in ni bilo pobijanja po ulicah. Šli so legalno čez mejo v razvite države kot delovna sila, Venezuelcev pa ni nihče posebej vesel , ker se selijo še v revnejše in bolj razsute države. Hkrati marsikdo privoščljivo strga korenček, ker so bili Venezuelci nekoč najbogatejši ljudje v Južni Ameriki, ki jih težave sosedov niso preveč ganile.
Na koncu bo v državi ostal samo el komandante Maduro in njegova osebna straža. Mogoče se mu bosta pridružila oprodi Kordiš in Violeta, da ne bo tako osamljen.
Churchill W.
# 05.09.2018 ob 12:40
Pa da sem jaz Boscorol ali Akrapovič že včeraj preselim vse v tujino!
Pa ne zaradi davkov ampak zaradi sovražnosti do tistih, ki ustvarjajo!

Važno, da se očita Boscorolu 5,1 milijonov evrov državnih subvencij, medtem ko je Mirovni inštitutt v enakem obdobju stekli 3,75 milijona evrov davkoplačevalskega denarja.

Pipistrel je v letu 2017 ustvarilo 19,33 milijonov evrov prometa in 1,7 milijonov evrov čistega dobička. Tovrstne poslovne rezultate je ustvarilo 106 zaposlenih s povprečno plačo 1.903 € bruto, kar je slabih 200 € bruto več od povprečne slovenske plače. Dodana vrednost na zaposlenega je v teh letih znašala med 55.000 in 60 tisoč €.

Samo v zadnjih 5 letih je (2013-2017) je Pipistrel državi tako plačal 1,25 milijona € davka na dobiček. V enakem obdobju je zgolj podjetje plačalo 990 tisoč € prispevkov za socialno varstvo in 970 tisoč €v pokojninsko blagajno. Po grobi oceni glede na povprečno plačo so zaposleni v tem času od svojih bruto plač prispevali še 2,3 milijona € za socialno varnost, 700.000 € v zdravstveno blagajno, 1,3 milijona € v pokojninsko blagajno in plačali še približno 1,4 milijona € dohodnine (odvisno od olajšav).

S svojim delovanjem v zadnjih petih letih je tako pogon podjetja Pipistrel d.o.o. v razne državne blagajne prispevalo okrog 9 milijonov € prihodkov, kar je skoraj dvakrat toliko, kot je prejel subvencij v trikrat daljšem obdobju. Pri tem niso upoštevani državni prihodki od DDV pri prodaji končnih produktov (letal) v Sloveniji, kot tudi ne davščine pri uporabi infrastrukture, pri porabi energentov in podobno.

Mirovni inštitut s svojimi 18 zaposlenimi in 3,75 milijonov € iz državne blagajne pa je prinesel nazaj v blagajno..........

Se mi zdi, da vam bel kruh ne deši preveč in raje pljuvate v skledo iz katere jeste. Samo zato ker imajo na sosednji mizo večjo skledo, za katero so tudi plačali več kot vi, ampak vi bi tudi iz tiste jedli, plačali pa ne,
makoshark
# 05.09.2018 ob 11:09
Maduro, povedi nas!
DrKult
# 05.09.2018 ob 13:19
ni maitre: "Vrjamem da ne razumeš kot še marsikaj ne razumeš!!!"

Važno, da ti in tvoji pajdaši razumete, kako deluje gospodarstvo. Upam, da razumete tudi to, da so meje odprte in da bo vsak normalen podjetnik v primeru 50% davka na dobiček to svoje podjetje zaprl, pobral keš in ga investiral nekam v tujino, pa si lahko vi potem tu davčite karkoli si hočete.

Socialna država - da
Socializem in komunizem - ne hvala.
Mimobeznik
# 05.09.2018 ob 11:13
P1X3L

To je zgolj prva faza. Najprej se spravijo na tuj kapital in ga preženejo, potem na domače podjetnike z "reformami" in nacionalizacijo in jih preženejo, ko država pade v spiralo propada, so krivi vsi sosedi in ZDA...
eky_god
# 05.09.2018 ob 11:24
Problem Venezuele ni v tem, da je socialistična ampak v tem, da je še preveč kapitalistična.

https://siol.net/novice/slovenija/kako-sta-poslanca-zl-na-racun-revnih-venezuelcev-potovala-s-chavezovim-letalom-346939
Nikolaj
# 05.09.2018 ob 11:17
Če se bo trend izseljevanja nadaljeval s tem tempom
bo leta 2040 v Venezueli ostal le Madura in njegovi pristaši.

V potu lastnega obraza bodo morali delati na polju.
DrKult
# 05.09.2018 ob 12:32
Foxhunt: "Vsi revezi, vsi enakopravni."

Sploh ne. Maduro in njegova klika fajn uživa. Violeto Tomić in Kordiša si je leta 2015 pripeljal v Venezuelo s privatnim letalom na stroške venezuelskih davkoplačevalcev. Tomićka in Kordiš sta velikodušno ponudbo seveda brez pomisleka sprejela. To je namreč povsem normalno, da se zavzemaš za enakost vseh, sam pa uživaš na letu, ki je koštal cca 100k
Mimobeznik
# 05.09.2018 ob 11:31
tupamaross

Ok, zakaj bi ljudje, ki bežijo pred socializmom, v kaki drugi državi volili socialiste? Kubanci na Floridi so najbolj zagreti republikanci, logika ti peša.
DrKult
# 05.09.2018 ob 11:20
Saj za komunistične države je normalna. Vsi hočejo ven, na koncu v državi ostanejo poslanci Levice, ki nimajo več kaj obdavčiti.
Churchill W.
# 05.09.2018 ob 13:06
@ni maitre
Churchill W.
Torej so Pipistreli in Akrapoviči socialna podjetja ki revežem delijo denar?

?????????

Naj mi kdo pomaga odgovoriti na tole, ker se meni niti približno ne sanja kaj me uporabnik sprašuje. Hvala prvemu, ki me bo razsvetlil!
Bivši uporabnik
# 05.09.2018 ob 12:27
za uspešno državo kapitalizem še ni 'garancija'...
Je, če ga dejansko implementiraš. Socializem lite pa res ni garancija za uspešnost ja.

če bi bil se Argentina ne bi 'sesuvala' že 20 let,Italija ne bi imela obubožanega juga,iz Balkana in vzhodne Evrope se ne bi izseljevali ljudje,Grčija ne bi skoraj bankrotirala in
To so vse države, ki so bolj socialistične od cele zahodne Evrope. Njihov problem ni preveč ampak premalo kapitalizma. Sicer pa le kam se izseljujejo? V bolj kapitalistične države kot je njihova.

kapitalizem DOPUŠČA izkoriščanje,oholost,zahrbtnost,pokvar
jenost,protekcijo,korupcijo...

Socializem je osnovan naizkoriščanju in ravno tako dopušča pokvarjenost in korupcijo.

Kuba,S.Koreja,Vietnam,
Vietnam ni več socialističen. Če nisi opazil je ogromno kapitalistične elektronike proizvedene tam. Kuba je katastrofa, o Severni Koreji pa sploh ni za govorit.

predvsem pa Kitajska
Misliš država z bolj ali manj najnižjo stopnjo predpisov in delavskih pravic od vseh razvitih (vsaj delno) držav? Glede na to, kake ukrepe zagovarjaš, se nočeš zgledovati po Kitajcih.

z drugimi besedami-kdor je bolj 'pokvarjen in nemoralnejši',ta je MOČNEJŠI...
Medtem ko pa v socializmu nima veze, kdo je bolj karkoli, razen bolj zvest partiji.

tako je bilo odkar je kapitalizem 'nasledil' fevdalizem...in tako bo dokler bo kapitalizem obstajal...
Tako je. Kapitalizem je naslednjik fevdalizma, socializem pa preobražen fevdalizem, samo fevdalca zamenja država oziroma "družba".

in kakršna koli debata je povsem odveč...
Z ideologi kot si ti, ki razne klavce kot so Che, proglašajo za heroje res.
Seesaw
# 05.09.2018 ob 12:05
Venezuelska vlada pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna"

Kakšna bi bila šele stopnja izseljevanja, če bi uvedli "pravi socializem".
patriot1970
# 05.09.2018 ob 11:50
Venezuelska vlada pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna"

Ja,...takšne naslove si je dobro zapomniti. Čez dve, tri leta,...bo tudi Šarec na tiskovni konferenci izjavil, da je v SLO stopnja izseljevanja normalna!
pohorjezeleno
# 05.09.2018 ob 11:57
Tuji analitiki državi že lep čas napovedujejo bankrot. "Ne, mislim, da to ne pride v poštev. Imajo nekaj težav, pa ne zato, ker so v socializmu, ampak ker so še vedno v kapitalizmu."
Ni treba ugibati kdo je avtor te izjave. :D
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:44
S človekom, ki ne loči med socializmom in socialo, pač ne moreš debatirati ...
eky_god
# 05.09.2018 ob 11:39
Iz Madrida sta poslanca, tako kot še okoli 50 udeležencev, letela z letalom pokojnega predsednika Huga Chaveza. "Letalo v resnici ni nič kaj strašno posebnega," pravi Kordiš. Tomičeva venezuelske izkušnje ni bila pripravljena opisati, prek piarovca je sporočila le, da se v vsem strinja z izjavami Kordiša.

Kordiš navdušen nad favelami "Prvi vtis je zelo spodbuden, zlasti, ko obiščeš barriose, to so kot denimo favele v Braziliji. Vidi se, da se ljudje organizirajo, da so vpeti v vsakodnevno odločanje, da gre za neko participativno demokracijo. To je najbolj demokratična skupnost, ki sem jih imel priložnost videti. In ta sistem deluje," o Venezueli, ki se redno uvršča na rep mednarodnih lestvic, ki merijo svobodo in spoštovanje človekovih pravic, razlaga Kordiš.
Mimobeznik
# 05.09.2018 ob 11:26
@red.raven

Pravilno, težko je biti eko-socialist ala Tomić in podpirat državo, ki se 99% financira z izvozom nafte.
Bivši uporabnik
# 05.09.2018 ob 12:52
@ni maitre
Torej so Pipistreli in Akrapoviči socialna podjetja ki revežem delijo denar?
Delijo ga res ne. Ga pa izplačujejo zaposlenim v obliki plače.

Prideš malo tja in takoj imaš plačane prispevke, penzije ni da ni?
Tako to deluje, če si zaposlen ja.
The Matrix
# 05.09.2018 ob 12:40
Venezuelci vztrajajte na ekosocialistični poti. Vi ste naša luč.....
Teta ''poslance na minimalca'' Violeta press....
Seesaw
# 05.09.2018 ob 12:21
Izvoz venezuelskih državljanov je ahilova tetiva venezuelskega gospodarstva.
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:45
Vse to vam je kot na pladnju postregel Socializem.

A torej praviš, da v kapitalistični Avstriji ne bi bil deležen zdravstva, šolstva in službe?

Tu je še slabše kot na 24ur.
bleeeee
# 05.09.2018 ob 11:44
Dobro, recimo, da je določena mera vmešavanja ZDA dejstvo.

Ampak z neomejenimi količinami nafte je še IS svoj čas funkcionirala bolje kot Venezuela pod Madurom.
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:43
Eh, isto lahko izjaviš, da je Skandinavija produkt socializma. Brez veze, ideološko nabijanje.

A je za tebe res tako težko ločiti SOCIALIZEM in SOCIALO? Skandinavske države so vse v top5 na vseh neoliberalnih lestvicah.

V skandinavskih državah niso nikoli imeli socializma, niti za ped.
ST11
# 05.09.2018 ob 11:08
... ravno tako kot je stopnja nelegalne migracije s Slovenijo normalna in povsem obvladljiva ... trdijo nekateri z visine, kjer je marsikaj zamegljeno.
čik
# 05.09.2018 ob 13:58
Naduvani! Zaradi mene se lahko vsi tvoji silni gospodarstveniki izselijo! Zame se zardi tega ne bo spremenilo absolutno nič!!! So ali niso zame ni razlike in mi silno dol binglja!

????
Insider No. 1
# 05.09.2018 ob 12:44
Čakalne vrste za hrano so dokaz, da ljudje radi jejo.

Če nimajo za kruh, naj jejo potico.

Če je premalo kruha ga naj režejo v tanjših kosih.

Problem je še vedno preveč kapitalizma.

Komunist kupuje avto. Mu povejo, da mu ga dobavijo čez dve leti. Pa vpraša:"dopoldan ali popoldan?". Trgovec:"a ni vseeno, če boste že čakali 2 leti." "Dopoldne imam vodovodarja."
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:35
Venezuela je produkt nesposobnega vodstva in vmešavanja ZDA -

Venezuela je tipičen produkt socializma. Samo ker si socialisti nikoli ne priznajo, da socializem pač ne deluje (poskusili so že neskončno krat), venomer vsi krivijo ZDA.
The Matrix
# 05.09.2018 ob 11:20
Venezuelska vlada pravi, da je stopnja izseljevanja "normalna"

Se strinjam. Povsem normalno za demokratični socalizem nad katerim se navdušuje Levica!!
Insider No. 1
# 05.09.2018 ob 14:10
Gorila

Imeti državljanstvo RS ni enako biti davčni rezident. Daj se malo izobrazi.
makoshark
# 05.09.2018 ob 13:23
Vrt
Venezuela je pod gospodarskimi in političnimi sankcijami pod narekom ZDA.Zaradi nafte.

In zakaj ne more recimo prodajati Kitajski?
patriot44x2
# 05.09.2018 ob 12:21
V socializmu ni nič normalnega!
Haso
# 05.09.2018 ob 11:27
Haha, Levica
DrKult
# 05.09.2018 ob 14:25
ni maitre, saj ti nisem rekel, da se šlepaš na socialki in na subvencijah. Ne vem, če delaš, ali če si na socialki, zato sem omenil pač oboje. Ko bodo podjetja odšla, pač ne boš več delal, ali pa dobival socialne. Nobenih oguljenih fraz tu ni in si ne izmišljuj.
sm0ve
# 05.09.2018 ob 13:37
To je zanimiv članek: link
Zaza
# 05.09.2018 ob 13:09
Red. raven ali mi lahko poveš kdaj je Akrapovič dobil 5 milijonov subvencij, ker Erar.si tega ne govori
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:37
@Vrt
vi ste z vašo nafto obstali v nekem drugem tisočletju (ker očitno pač ne delate). Vsak prodani iPhone ima nekaj krat višjo dodano vrednost kot sod nafte.
Skippy
# 05.09.2018 ob 11:33
Socialisti venomer krivijo druge - najboljše jih je pustiti pri miru, naravna selekcija bo itak naredila svoje. Škoda je edino Venezuelcev, ker si narod po socialističnem poskusu delavsko ne opomore še vsaj 100 let, umsko pa še nekaj stoletij več. V Sloveniji se srečujemo s podobnimi problemi ...
Kazalo