Svet

Poudarki

  • "Zemljevid jugovzhodne Evrope je začrtan in končan"
  • Srbija hoče razpravo v ZN-u, Westerwelle v Bruslju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 15 glasov Ocenite to novico!
Guido Westerwelle in Boris Tadić
Nemški zunanji minister se je v Beogradu srečal s predsednikom Borisom Tadićem, premierjem Mirkom Cvetkovićem in predstavniki petih parlamentarnih strank. Foto: EPA
Vojaki Kforja
V silah Kforja deluje manj kot 10.000 tujih vojakov. Foto: EPA
VIDEO
Westerwelle v Srbiji

Dodaj v

"Srbija, neodvisnost Kosova je realnost, sprijazni se"

Westerwelle vidi v pogovorih možnosti za boljše življenje
26. avgust 2010 ob 15:58
Beograd - MMC RTV SLO/Reuters

Srbija bi se morala sprijazniti z realnostjo in priznati neodvisnost Kosova, je med obiskom v Beogradu dejal nemški zunanji minister.

"Pomiritev lahko uspe samo, če sprejmemo realnost - neodvisnost Kosova je realnost," je dejal Guido Westerwelle v srbski prestolnici na turneji po balkanskih državah in dodal, da je bil zemljevid jugovzhodne Evrope začrtan in sklenjen.

Srbija si je nasprotovanje neodvisnosti Kosova postavila za središče svoje zunanje politike, a je prejšnji mesec doživela velik udarec, ko je Meddržavno sodišče v Haagu (ICJ) odločilo, da razglasitev neodvisnosti nekdanje južne srbske pokrajine ni v nasprotju s splošnim mednarodnim pravom.

Mnoge evropske države z jezo spremljajo kljubovanje Srbije in menijo, da bi se moral Beograd bolj kot Kosovu posvečati približevanju Evropski uniji. "Prišel bo dan, ko bodo predstavniki EU-ja, Kosova in Srbije sedeli za isto mizo. Mogoče se zdaj zdi, da je to utopija," je dejal Westerwelle.

Neposredni pogovori možnost za boljše življenje
Do zdaj Srbija bojkotira mednarodna srečanja, če na njih sodelujejo tudi predstavniki Kosova, srbski zunanji minister Vuk Jeremić pa neutrudno vodi diplomatsko kampanjo proti priznanju Kosova, pri tem pa obiskuje države, ki imajo le malo zgodovinskih vezi s Srbijo, in jih prepričuje proti priznanju Kosova.

Nemški zunanji minister vidi možnost za neposredne pogovore med Beogradom in Prištino, vendar je po njegovem mnenju mesto za njih v Bruslju in ne v New Yorku. "Obstaja možnost za neposredne pogovore Beograda in Prištine in to je možnost za boljše življenje," je dejal.

Po razsodbi ICJ-ja, da neodvisnost Kosova ni v neskladju z mednarodnim pravom, je Beograd zaprosil Združene narode, da podprejo resolucijo, ki bi ugovarjala odločitvi ICJ-ja, ki je sicer nezavezujoča. Westrewelle se ne strinja s tem korakom Srbije in pravi, da bi se morale po odločitvi ICJ-ja vse razprave končati. "Odločitev ICJ-ja je nedvoumna," je dejal.

"Sijajne možnosti za Srbijo"
Srbiji je povedal, da ima perspektivo v EU-ju, kot tudi druge države jugovzhodne Evrope, toda pot do EU-ja je po njegovih besedah težavna in naporna. Zagotovil je, da EU ne bo omilil meril za vstop, a jih tudi ne bo zaostroval. "Srbija ima velike in sijajne možnosti," meni Westerwelle.

Srbski premier Mirko Cvetković je poudaril, da je dialog edina pot do iskanja rešitve za vprašanje Kosova, in dejal, da je Srbija pripravljena, da se o vsem podrobno posvetuje z EU-jem.

V petek se nemški zunanji minister odpravlja na Kosovo, kjer se bo v Prištini sešel s predstavniki kosovskih oblasti, čemur bosta sledila obisk srbskega samostana Gračanica in srečanje z nemškimi vojaki, ki delujejo v sestavu sil Kforja.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
SpiceEnergy
# 27.08.2010 ob 17:05
no nadaljevanje, uravnotezenih, nedvolicnih, demokraticnih skratka evropskih izjav nemskega soldata Guida

http://www.rtvslo.si/svet/bih-ima-prihodnost-v-eu-ju-a-le-poenoten/237875
kjersoncenezaide
# 27.08.2010 ob 13:48
tupanmaross-tvoja znanka biljana plavšić ki jo tako vneto zagovarjaš ni dobila oprostilne sodbe ampak je bila obsojena na 11 let zapora od katerih jih je dve tretjini odsedela v ćuzi.
PFK
# 27.08.2010 ob 13:39
Zanimivo da Srbijo najbolj prepricujejo v "novo realnost"ravno tiste drzave,ki so na svetu povzrocile najvec gorja.
Dokler je Nemec razlagal "novo realnost" v Bg so natova letala v afganistanu ubila 5 otrok.Ista tista letala,s katerimi je Nato vzpostavil to "realnost" na KiM
Nekdo
# 27.08.2010 ob 13:10
Ne, ne, xyz, vem jaz, kdo so zate Slovenci: Hans in Fric!
Nekdo
# 27.08.2010 ob 13:08
gregorsu, mesto albanskega naroda pod soncem je v Albaniji in nikjer drugje! Če jim kaj ni všeč na Kosovu, se lahko prosto preselijo nazaj v Albanijo!!!
t0039285
# 27.08.2010 ob 12:57
P.S. ! Ne bi se začudil,če bi taisti zgodovinarji ugotovili,da so se prvobitni prebivalci Kosova in Metohije ob navalu divjih plemen južnih Slovanov le umaknili v višje ležeča področja in je tako izšlo,da so se šele ob miritvi razmer pričeli vračati v nižino !
Nekdo
# 27.08.2010 ob 12:57
Elektronček, vseeno pa ima srbska politika veliko trdnejšo hrbtenico kot vse ostale politike ex-Yu, da o nas sploh ne razpravljamo. Šolski primer nevretenčarja.
t0039285
# 27.08.2010 ob 12:47
Ko bo zgodovina Kosova revidirana s strani nepristranskih zgodovinarjev,bo Srbe oblil hladen znoj ! Namreč,Albanci in Srbi so na Kosovu in v Metohiji živeli že v času Kosovske bitke ! Skupaj so se borili proti Turkom !
tupamaross
# 27.08.2010 ob 11:49
V Haagu sem spremljal njeno sojenje, kjer so ji obljubili
oprostilno sodbo, če obtoži druge za genocid. To je vse,
kar vam lahko navedem.

Iz Srbov in Hrvatov, po njenem, naj bi mutirali Muslimani.
Z istimi priimki, genetsko zasnovo... Le imena so si nadeli
drugačna, muslimanska in se klanjajo alahu, namesto bogu.
To je vse in več ne mislim pojasnjevati karkoli. Obžalujem,
če sem kogarkoli užalil.
toolovaj
# 27.08.2010 ob 10:41
maestro20
"Hahahahhahahahahah. Ne morem verjeti. A se ti sploh zavedaš kaj pomeni termin plebiscit in kaj termin popis prebivalstva. S kom jaz vodim razpravo. Bo potrebno malo Sskj odpreti in se malo bolje razgledati o stvareh o katerih govoriš"
Ko mi repliciraš, najprej preberi kaj sem napisal in zakaj. Napisal sem Tupamarosu kdaj je bil plebiscit na Koroškem in nič več, bil je 10.10.1920, on je v svojem komentarju omenjal leti 1918 in 1919.

Opravičujem se za napačno sliko Plavšičeve, ki sem jo nalimal v mojem predhodnem komentarju. Spodaj je z djeneralom Mladićem na Palah leta 1993.
Mislim, da je prava. Obstaja slika, kjer se vidi kako je objemala in kuševala pokojnega Željka Ražnjatovića alias Arkana.
toolovaj
# 27.08.2010 ob 10:30
tupamaross!
Vidim da jih veliko poznaš. Jelinčiča, Plavšićevo, omenjal si tudi Bakarića in ne vem še koga. A si kakšen stari agent iz nekdanje UDBE ali kaj? Veš kako rečejo: "daleko im (ti) kuća bila"
"...Genetičarka je, in je menda širila znanstveno razlago, da
so bosanski muslimani genetska napaka, neke vrste
mutacija med hrvati in srbi, nekaj podobnega, kot mutira
virus, ki pred mutacijo ni bil nevaren, je pa smrtonosen
šele po mutaciji. Torej je bila zaprta zaradi znanstvenega
pojasnila nastanke muslimanov
na tleh BiH. To bi bilo
isto, kot bi Darvina zaprli zaradi njegovih tez."

Praviš da jo osebno poznaš in zelo
dvomim, da bi na mravljo stopila
pišeš. Saj Goebels, Himmler tudi nista osebno pobijala Judov, Poljakov, Rusov in drugih... Nacisti so tudi imeli "teoretike" in izvajalce.
kjersoncenezaide
# 27.08.2010 ob 08:45
tupanmaross- muslimani genska mutacija?wtf???Ta izjava Dr.Plavšić je v stilu Dr.Mengeleja ali Hitlerja glede slovanov in judov,pa ne da podpiraš taka znanstvena pojasnila in teze tvoje velecenjene prijateljice sicer vojne zločinke Biljane Plavšić.
disk
# 27.08.2010 ob 07:53
tupanmaros - osebnop jo poznaš? od kod? pojasni malo prosim.

genska napaka? WTF?? enako so nacisti trdili za žide, da so genska napaka in rak človeštva. Pa je blo res temu tako?

Ti si pa res en zagrižen srb. hehehe
tupamaross
# 27.08.2010 ob 06:27
Toolovaj,
"...Plavšićeva je bila obsojena na 11 let zaradi genocida..."

O tem sem pisal bloge kot so

"Balkanska zgodovina balkanskih zgodovinarjev"

in se ne mislim ponavljati. Kar se tiče Biljane Plavšič, zelo
dvomim, da bi na mravljo stopila. Osebno jo poznam. Za
njo so znanstvena dela iz biologije, ki jih ves svet ceni.

Genetičarka je, in je menda širila znanstveno razlago, da
so bosanski muslimani genetska napaka, neke vrste
mutacija med hrvati in srbi, nekaj podobnega, kot mutira
virus, ki pred mutacijo ni bil nevaren, je pa smrtonosen
šele po mutaciji. Torej je bila zaprta zaradi znanstvenega
pojasnila nastanke muslimanov na tleh BiH. To bi bilo
isto, kot bi Darvina zaprli zaradi njegovih tez.
maestro20
# 27.08.2010 ob 02:59
@Kristian

Čigavo pa je bilo 5. stoletij? Malo mešaš turško okupacijo z nekaterimi drugimi stvarmi. S tem Albanci nimajo veze.
Kristian
# 27.08.2010 ob 02:40
@maestro20: zakaj ne omenjaš tega, da kosovo ni bilo srbsko 5 stoletij? Zakaj ne omenjaš tega, da so se albanci priseljevali nazaj? Srbi bojo pač jedli tak kruh kot so si ga spekli. Čim prej srbi pustijo to, prej bodo na boljšem. Gre za enako je*anje raje, kot tukaj glede meje s hrvaško.
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:54
@TerenceHill

Tudi ti si slabo poučen o problemu, ki ga opisuješ. Niso Srbi dopustili priseljevanja, ampak skupna Jugoslavija po letu 1950, saj je Tito v imenu "bratstva in enotnosi" ta problem potisnil pod mizo in imel tihi dogovor z Albanci, da jih ne bo motil če ne bodo delali problemov s prtotesti in podobno.

V letu 90 pa je Srbija začela voditi strogo politiko do nelegalnih priseljencev iz Albanije, čemur je sledila tragedija, ki jo sedaj gledamo. Naj povem, da je Holbruke nekoč dejal, ko je med vojno kot mirovni pogajalec prišel iz Albanije na Kosovo: "Počutim se, kot da bi prišel v Disneyland"
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:50
@toolovaj

Hahahahhahahahahah. Ne morem verjeti. A se ti sploh zavedaš kaj pomeni termin plebiscit in kaj termin popis prebivalstva. S kom jaz vodim razpravo. Bo potrebno malo Sskj odpreti in se malo bolje razgledati o stvareh o katerih govoriš.

Spomnimo!

Biljana Plavšić je krivdo priznala in po dosojeni kazni povedala, da so ji tako naročili haški tožilci, če je želela še kdaj videti beli dan. Naj spomnim, da je haško sodišče odprlo preiskavo zaradi groženj, podkupovanj in pritiskov na priče, ki so pričale proti Vojislavu Šešelju.

Sicer pa na sliki ni Ratko Mladić.
TerenceHill
# 27.08.2010 ob 00:47
Veste kaj? To je rezultat, ko se dopušča preseljevanje. Zato pa potem nekdo plača posledice. V tem primeru Srbija.
Na Kosovo je prišlo veliko Albancev in počasi so postali oni velika večina. Kaj ima danes Srbija skupnega s Kosovom? Lahko je bil zgodovinsko srbski, ampak, ko tam danes stanujejo praktično samo Albanci, kaj imaš potem tam srbskega. A bi z užitkom gledali na Kosovo kot del Srbije, pa čeprav je populacija 99% Albanska? Še širili bi se proti vzhodu poleg tega pa bi še politično vplivali v Srbiji. No, tak problem imajo v Makedoniji. Če gre tako naprej bo počasi Makedonija albanska. Potem lahko kar odstranijo napis Makedonija.
Zagovarjajmo priseljevanje? Potem pa moramo vse to sprejet.
toolovaj
# 27.08.2010 ob 00:34
tupamaross!
Od kod ti to njemški pa spet njemški....
Drugače je plebiscit bil 10.10.1920.
maestro!
Spomnimo!

Plavšićeva se je januarja 2001 predala haaškemu sodišču in na sodnem procesu prevzela odgovornost za vojne zločine, ki so jih v BiH od leta 1992 do leta 1995 storili bosanski Srbi. Obtožnica proti njej je temeljila na množičnem preganjanju Bošnjakov in Hrvatov na območjih, ki so bili pod srbskim nadzorom.
Plavšićeva je edina ženska, ki jo je doslej obsodilo haaško sodišče. Februarja 2003 je dobila 11 let zapora, zaporno kazen pa prestaja na Švedskem.

Volelo se dvoje mladih:

Biljana Plavšić in Radko Mladić (Foto: POP TV)
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:33
@xyz72

Da prav imaš. Ti si relevantna institucija za ugotavljanje števila, nacionalosti in popis prebivalstva.
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:31
Zato so se Srbi izseljevali, saj ni bilo več normalnih pogojev za življenje, saj so bila njihova življenja ogrožena. Tito pa je to v imenu bratstva in enotnosti zanemarjal.
Zato so Srbi potem prodajali svoja posestva po nizkih cenah, da so lahko mirno živeli. In tem pritiskom, umorom policistov, terorističnih napadov iz zased. Da, temu se reče genocid.
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:29
@upornik

Poišči si podatke o terorističnih napadih Albancev na Kosovu od leta 1950 nadalje, tako na civiliste kot tudi na državne strukture. Poglej si koliko policistov in vojakov je bilo ubitih. Spomni se, da noben slovenski vojak ni upal iti služit vojaški rok na Kosovo, saj se je bal za svoje življenje. Kako so se potem morali bati šele Srbi. Tudi mojega pradeda so ubili Albanci na Kosovu. Konstantni pritiski Albancev so bili na vseh področjih, tako da si se bal pustiti otroka samega čez vas. Govorim o obdobju 30 letih nazaj.

Sicer se pa spomnimo Srbov iz leta 90, ko so Miloševiću govorili, da jih tepejo, teptajo itd. in je potem bil izgovorjen "nesme niko, da vas bije". Kdo pa jih je tepel?

Ni moj namen prepričati te v nekaj, samo jaz uporabljam argumente, ki jih ti poznaš in jih namenoma zanemarjaš s ciljem manipulacije ljudi, ki to berejo.
PFK
# 27.08.2010 ob 00:25
Ze spet ti nemci.Mar bi sel ta clovek v Kragujevac ,kjer so v enem dnevu postrelili celo gimnazijo.
Ko nemski predsednik izjavi da Nato z vojnimi intervencijami utira pot nemmksemu gospodarstvu potem mora odstopiti.Ko nemska politika to udejanja na Balkanu potem pa "nikom nista"
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:23
@upornik

Sprejmi besede nemškega ministra: Republika Srpska je realnost, sprijaznite se.

Kje si pa to slišal, da je Republika Srpska nastala na osnovi etničnega čiščenja? To nobeno sodišče ni reklo, ampak je to samo tvoja subjektivna interpretacija. Katero sodišče je to reklo? Preberi si še enkrat sodbo. Ti ne mešaš jabolke in hruške ampak jabolka in indijske oreščke.
sasapetrovic
# 27.08.2010 ob 00:21
Odbili smo Turke, odbili smo Avstro- Ogrce, odbili bomo EU.
Vsi.
upornikposrcu
# 27.08.2010 ob 00:21
Problem Srbov iz Kosova je ta da so jim 2/3 zemlje kupili Albanci
To je bilo kupljeno na legalen način

Vsi neki trobijo tja v tri krasne da se Albanci množijo
To ni res (nekaj malega nad Srbskim povprečjem)
Problem je da so se skozi leta Srbi izseljevali

Srbska politika je svoj narod pustila na cedilu
Niso jih ekonomsko podpiral
Zato so bili prisiljeni prodajati svojo zemljo
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:18
@gregorsu

Jaz ti dobronamerno predlagam, da greš v kak samostan in vse svoje premoženje prepustiš dobrodelnim organizacijam, saj tvoji dobrosrčnosti ni videti konca. Bi prepustil, da kdo vstopi in ti vzame del tvoje hiše, posesti...? Saj ni važna črta, važno je da smo vsi srečni.

Slovenija in Hrvaška se grebeta za par km2 morja in obale, medtem, ko je Kosovo veliko 11 tisoč km2, kar je točno polovica Slovenije. Ti to kaj pove?

Kaj tako hudega pa se je zgodilo za povprečnega in poštenega srba, ko so albanci prevzeli odgovornost zase v svoje roke?

Veliko hudega se je zgodilo Srbiji, zaradi Albancev, ki mimogrede če tega ne veš, že imajo "svoj košček zemlje", saj imajo svojo državo Albanijo.
Srbija je bila zaradi obrambe svojega ozemlja in prebivalstva bombardirana s strani Nato agresorja, ki je uničil že tako slabo srbsko gospodarstvo leta 1999, da o civilnih žrtvah ne govorim.
Sicer si pa lahko pogledaš tudi sam pogrom Albancev na srbske civiliste iz leta 2004:
http://www.spc.rs/Vesti-2004/pogrom.html

Ti je zdaj kaj bolj jasno?
xyz72
# 27.08.2010 ob 00:15
Radoslav al pa Đorđe ne bosta zame nikoli Slovenca, pa čeprav se tako izjasnita
popis je ena stvar dejansko stanje pa je drugačno,to je tri letnemu otroku jasno,ko se sprehodi po kaksnem mestu v Slo
upornikposrcu
# 27.08.2010 ob 00:14
Alchemist
Kaj pa če bi se severni del Kosova odcepil? Kaj če bi se Republika Srbska odcepila od BIH? To pa bi bilo seveda nesprejemljivo. Eklatantna dvoličnost pač. Sicer pa tudi o temu Guidotu nism čul nič dobrega tudi s strani nekaterih nemcev.


Ne meši hrušk in jabolk
Republika Srbska je nastala na osnovi etničnega čiščenja
Genocida, posilstev,pobojev in pregona civilistov


Mi našteješ saj eno občino v Republiki Srbski kjer je po vojni ostalo več kot 10% nesrbskega prebivalstva

Jaz ti pa lahko naštejem najmanj 5 občin (v današnji RS) kjer je bilo muslimanov 50% ali več
maestro20
# 27.08.2010 ob 00:07
@xyz72


Mislim, da se je z ljudmi kot si ti nesmiselno pogovarjati, saj ne znate argumentirano povedati ničesar.

Veliko več naj bi bilo Srbov v Sloveniji? Po kateri logiki že?
Tudi številka 85 tisoč je moja ocena ( tudi po tv-ju so dajali neke približne ocene ), saj predvidevam, da se veliko ljudi ni imelo poguma izjasniti o svoji nacionalnosti na zadnjem popisu prebivalstva v Sloveniji, ki je bilo leta 2002. Po uradnem popisu pa je Srbov polovico manj.

Tukaj imaš podatke in si jih najprej preberi, potem pa nakladaj:


http://www.stat.si/popis
2002/si/rezultati/rezultati_red.asp?ter=
SLO&st=7
Alchemist
# 26.08.2010 ob 23:24
Kaj pa če bi se severni del Kosova odcepil? Kaj če bi se Republika Srbska odcepila od BIH? To pa bi bilo seveda nesprejemljivo. Eklatantna dvoličnost pač. Sicer pa tudi o temu Guidotu nism čul nič dobrega tudi s strani nekaterih nemcev.
gregorsu
# 26.08.2010 ob 22:46
Vsak narod in vsak posameznik ima pravico do svojega koščka pod soncem na tem našem planetu. Tudi albanci in vsi ostali, ki jih navajate. Pohlep in kovanje političnega kapitala uničujeta enakopravnost narodov - v tem primeru albanskega. Kaj tako hudega pa se je zgodilo za povprečnega in poštenega srba, ko so albanci prevzeli odgovornost zase v svoje roke? Namesto, da bi se vsi skupaj trudili, za lepšo prihodnost vseh prebivalcev kosova pa se kregamo o tem, kje naj bi potekala neka namišljena črta, ki ji pravimo meja. Prav to bo pripeljalo do naslednje balkanske vojne čez 50 do 100 let. Ker smo prebivalci tega planeta res premalo razviti da bi znali skrbeti za svojo prihodnost. Morda pa bomo nekoč, ko bomo na višjem klinu evolucijske lestve, videli dlje in razumeli kar danes ne vidimo in ne razumemo.
xyz72
# 26.08.2010 ob 22:14
@maestro20
V Sloveniji je 85 tisoč Srbov


nevem kje ti živiš, ijh je veliko več
MZ
# 26.08.2010 ob 21:59
Zahodni neoimperialisti bodo priznali tudi samostojnost kakšne majhne vasice, če bodo lobiji ter multinacionalke, ki vodijo zahodno politiko, v tem videli ekonomski in strateški interes.
maestro20
# 26.08.2010 ob 20:18
@Ljudina

Od kje ti podatek, da je v Sloveniji več Srbov kot na Kosovu? Poglej si popis prebivalstva. V Sloveniji je 85 tisoč Srbov, medtem, ko jih je na Kosovu in Metohiji več kot 100 tisoč. Neragumentirano govoriš.
maestro20
# 26.08.2010 ob 20:15
@elektronček

Se strinjam s teboj, samo vedeti moraš, da so vsi današnji politiki na balkanu in tudi v Sloveniji, zahodnjaške marionete, ki samo izpolnjujejo ukaze zahoda in kapitala. Srbski narod s tem nima veze in drugače misli. Samo čas bo pokazal svoje.
maestro20
# 26.08.2010 ob 20:13
"Odločitev ICJ-ja je nedvoumna," je dejal. To ne drži. Odločitev je še kako nejasna in dvoumna. Poleg tega pa sodišče materialno sploh ni odgovorilo na zastavljeno vprašanje.

Sodišče je reklo, da neodvisnost Kosova ni v neskladju z mednarodnim pravom, prav tako pa ni reklo, da je v skladu z mednarodnim pravom.

Zgleda, da Nemčija ne more preboleti poraza v Beogradu iz 2. sv. vojne, ko so bili osramočeni in zato vztrajno vodi sovražno politiko do Srbije že od leta 1991.
SpiceEnergy
# 26.08.2010 ob 19:59
nemcija lahko izdela jedrsko orozje za malo salo, rabjo tocno tolk casa kolikor traja reakcija.

Pac zaradi svoje militantno nacisticne zgodovine so se odlocili da ne bodo storili tega koraka, isto kot japonska
tupamaross
# 26.08.2010 ob 19:26
Na mnogih komentarjih sem izrecno povdaril, da spoštujem
sedanji njemški narod, ki ga za polpreteklo zgodovino nikakor
ni možno kriviti. Za smrt 50 milionov ljudi samo v Evropi.

Vendar, to velja le toliko časa, dokler se kot vojaki ne začnejo
sprehajati po svetu in ljudem soliti pamet. Za njemški narod, ki
ga resnično spoštujem, je to hudo nevarno, saj je zamera iz
druge svetovne vojne tako grozljiva, da v primeru neke nove
vojne obstaja resnična možnost popolno uničenje tako same
Njemčije, kot njemškega naroda.

Rossewelt, Churchil in Stalin so se zmenili, da bo po vojni
njemčija narod pastirjev. Naj bi v glavnem gojili drobnico,
predvsem ovce. Torej, poljedelstvo in živinoreja.

To je bilo resnično zelo trdno dogovorjeno in mi ni jasno, kaj
se je sfižilo. Primerjalno z tem se sprašujem ali lahko sedaj
Njemčija nekako pride do jedrskega orožja. Kljub dejstvu, da
bi se po vsej Njemčijo dobesedno stopil sleherni kamenček
in verjetno ne bi bilo več niti enega preživelega, je to kot pravo
zelo slaba uteha, enako kot tista po drugi svetovni vojni, kot
so Dresden, Berlin... Ali to resnično želijo?
kjersoncenezaide
# 26.08.2010 ob 19:19
Realnost kosovske države je dejstvo ki pridobiva na teži,najbolje bi bilo da Srbija sprejme to realnost in začne sodelovati z njo,ker ta del Balkana je prepreden s kriminalom in sumljivimi posli,naj začneta sodelovati kosovska in srbska policija ker kosovska in srbska mafija že dolgo lepo sodelujeta.
Maat
# 26.08.2010 ob 18:55
Guido Švabski nej gre urejat zadeve in delit svoja mnenja domov v dnevno sobo. hvala.
tupamaross
# 26.08.2010 ob 18:37
Ultimojan,
priznavam Ti svojo večkratno ciničnost, ki jo dostikrat niti
sam ne znam pojasniti. Ta cinizem verjetno ozhaja iz tega,
da sem jezen na posameznike, ki si tako želijo državo, ko
jo dobe, ko jim dobesedno pade v naročje, kot zrela hruška
pa preprosto ne vedo več, kaj bi z njo.

Za cinizem ali sarkazem se vsem komentatorjem opravičujem.
Prav posebej pa za komentar okrog (Ne)Srečka (Ne)Prijatelja.

S spoštovanjem in lep pozdrav!
Politkomisar.
# 26.08.2010 ob 18:33
Počakajmo še par let, ko bojo Turki v Nemčiji zahtevali svojo islamsko državo, komaj čakam, da do tega pride, Slovenija bo njihova prizadevanja takoj podprla, enako kot je podprla Kosovo. Naj se Švabi kar sprijaznijo s tem, to bo takrat že realno dejstvo...
ultimojan
# 26.08.2010 ob 18:33
tupamaross....izrael lahko laja ker ima podporo zda,............verjemi, tudi nemci bi prišli do jedrskega orožja, če bi bilo potrebno (se mi zdi, da si enkrat omenil, da si ekonomist)
tupamaross
# 26.08.2010 ob 18:30
Tyr,
ni to hec. Nemci so pred celim svetom izjavili (njihov
ambasador v Beogradu, na kar je sicer bil odpoklican), da
se vsa področja, ne le po prvi svetovni vojni, pač pa tudi
pom drugi svetovni vojni bodo morala vrniti prejšnjim
lastnikom. Spoštovani gospod Napolitano je prvi na to
reagiral v svojem znanem stilu.

Če smo bolj cinični, lahko našim brezposelnim korošcem
predlagamo plebiscit po katerem bi se pridružili svojim
rojakom, ki so podoben plebiscit leta 1918/1919 že imeli.
Res je, da jih je od cca 250 tisoč, le še okrog 12 tisoč,
vendar so vsaj vsi zaposleni.
tyr
# 26.08.2010 ob 18:22
Primorci kaj še čakamo. Mitnco na Ravbarkomando pa je narejeno. Nobenih manj razvitih krajev ne bi imeli. Prav lagodno bi živeli od turizma, luke in igralništva.
tupamaross
# 26.08.2010 ob 18:21
Help,
Izrael ima več jedrskih bomb in se njemški zunanji minister
niti v sanjah ne bi upal kaj takega predlagati Izraelu. Ali res
misliš, da si je Izrael naredil ogromno število jedrskega
orožja zaradi Arapov? Ne, naredil jih je zaradi tistih, ki so
jih okrog 6 milionov stlačili v plinske celice v Drugi svetovni
vojni. Arapi jim niso prav nič nevarni.

Nenormalno je, da si ljudje nenehno iščejo najhujše možne
nesreče za svoj narod. Kot, da jim nikoli ni dosti. Človeški um!?
ultimojan
# 26.08.2010 ob 18:21
žalostno je gledati kaj počnejo (predvsem) Z evropejci slovanskim narodom že stoletja, še bolj žalostno pa je gladati kaj si sami delamo
help
# 26.08.2010 ob 18:14
Sicer pa, če bi se švabonja takole nonšalantno sprehajal po Izraelu in jim govoril s čim naj se sprijaznijo in ne, bi mu zabili tak retorični šamar, da se še tri dni ne bi pobral po njem. Seveda pa švabonju to niti v startu ne bi padlo na pamet.
tupamaross
# 26.08.2010 ob 18:09
Ni dvoma, da NATO pakt pripravlja vojaško zasedbo Vojvodine
na kar kažejo vsi indici. Tudi ta grožnja njemškega ministra.
Isti scenarij bo, kot je kosovski, le da se bombardiranje te
srbske avronomne pokrajine bo dejansko samo nadaljevalo.
Le začasno se je nehalo.

Osebno ne vidim resnično nobene koristi od tega početja, le
škodo, kar bo Evropo porinilo resnično v še hujšo krizo. Možno
pa celo v nek hud razpad na prafaktore, kot se je zgodilo
Jugoslaviji.
help
# 26.08.2010 ob 18:07
Podoben zemljevid je bil začrtan in skelenjen že 1941 in to v isti državi. Takrat se ni obnesel, kdo lahko garantira, da se bo zdaj?
tupamaross
# 26.08.2010 ob 17:57
Tudi Abhazija in Osetija so neodvisni državi in bi za njemškega
zunanjega ministra bilo zelo lepo, če bi jih Njemčija in EU čim
prej priznali kot državi. Ko bodo to storili, pravgotovo bo tudi
Srbija priznala Kosovo.

Sicer se po mojem bo kmalu nadaljeval napad NATO pakta na
Vojvodino in jo bodo vojaško zasedli ter nagovarali Srbijo, da
se ta sprijazni z samostojno Vojvodino kot državo.

Rusi prav gotovo niti zaradi Srbije niti zaradi Kosova in Vojvodine
ne bodo pomagali nastanku tretje svetovne vojne, pač pa preprosto
bodo okrog svojih meja širili področja tudi do desetkrat več, kot je
to uspelo NATO paktu.
SheriffJoeArpaio
# 26.08.2010 ob 17:52
Ne vem, zakaj se Srbi tako sekirajo za tisto zabačeno Kosovo, ki je bilo daleč najrevnejša pokrajina v YU. Srbi so res izgubili Kosovo, so pa zato dobili Slovenijo, najbolj razvito republiko v YU, ki je sedaj de facto srbski protektorat, saj Sloveniji vlada srbski lobij in pro srbska marionetska vlada, ki nas bo slejkorej tudi de iure priključila Srbiji...
kredarica
# 26.08.2010 ob 17:34
@Gapson
Ti pa poznaš razmere na Kosovu.......!?
SpiceEnergy
# 26.08.2010 ob 17:33
zivljenska doba Nata bo tocno 15 minut krajsa od zivljenske dobe neodvisne, demokraticne in napredne drzave Kosovo
Gapson
# 26.08.2010 ob 17:27
me prav zanima če bi se v naslednjih 50 letih naselilo 5 miljonov poljakov v kakšno nemško zvezno deželo, ki meji na poljsko in bi se potem hotela odcepit..pa da vas vidm švabe in celotna evropa..
kralj matjaž
# 26.08.2010 ob 17:25
Neodvisnost Južne Osetije in Abhazije je tudi dejstvo.
el CARTEL
# 26.08.2010 ob 17:03
na turneji po balkanskih državah in dodal, da je bil zemljevid jugovzhodne Evrope začrtan in sklenjen.

ja že leta 1990 (prstve vmes pa je imela tudi nemčija)..

ko je Meddržavno sodišče v Haagu (ICJ) odločilo, da razglasitev neodvisnosti nekdanje južne srbske pokrajine ni v nasprotju s splošnim mednarodnim pravom.

Torej v vsaki ustavi vsake suverene države piše, da je ozemeljsko nedeljiva. Če je osamosvojitev kosova legalna, potem ni potrebno po mednarodnem pravu upoštevati ozemeljske nedeljivosti držav.. neodvisnost kosovu, ne pa abhaziji, kataloniji, baskom, palestincem itd. tu tiči renični problem, ker MEdnarodno sodišče v eni sapi zatrjuje, da je problem srbije "specifičen".. torej le srbijanska ustava ne velja.. Dvoličnost in hinavščina na kvadrat, dajte vsem neodvisnost, če ste jo dali kosovu..
Elektronček
# 26.08.2010 ob 16:50
"Pomiritev lahko uspe samo, če se soočimo z realnostjo - neodvisnost Kosova je realnost," je dejal Guido Westerwelle v srbski prestolnici na turneji po balkanskih državah in dodal, da je bil zemljevid jugovzhodne Evrope začrtan in zaključen.

Tu se pokaže hrbtenica srbskih oblasti, ki očitno ne obstaja.
Če bi bilo kaj vredni in bi si res želeli Kosovo obdržati v Srbiji, bi Nemcu začrtali pot iz vladne palače.
Kazalo