Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 32 glasov Ocenite to novico!
Caracas
Grafit v venezuelskem glavnem mestu, ki ZDA oziroma Američane poziva k spoštovanju. Foto: Reuters
Jorge Arreaza
Venezuelski zunanji minister Jorge Arreaza se je zahvalil za izraze solidarnosti iz sveta in Latinske Amerike po Trumpovi grožnji z vojsko. Foto: Reuters
VIDEO
Države Latinske Amerike o...

Dodaj v

Več latinskoameriških držav kritizira Trumpa zaradi groženj Venezueli

13. avgust 2017 ob 11:58
Caracas,Bogotá,Lima - MMC RTV SLO

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump v petek dejal, da je mogoče tudi vojaško posredovanje proti Venezueli, so ga kritizirale številne latinskoameriške države.

Trumpovo grožnjo je venezuelski obrambni minister Vladimir Padrino takoj označil za "dejanje norosti". Zunanji minister Jorge Arreaza pa je v soboto Trumpove grožnje zavrnil in Latinsko Ameriko pozval, naj se poenoti proti Washingtonu, poroča Al Džazira.

Trumpove grožnje zdaj kritizirajo tudi kritiki Venezuele. Med njimi je Peru. "Vse tuje ali domače grožnje s silo spodkopavajo cilj ponovne uvedbe demokratičnega vladanja v Venezueli, pa tudi načela, zapisana v ustanovni listini ZN-a," je dejal perujski zunanji minister Ricardo Luna. Peru je sicer oster nasprotnik venezuelskega predsednika Nicolása Madura. Perujski predsednik Pedro Pablo Kuczynski ga je označil za diktatorja in ga pozval k odstopu.

Oglasili sta se tudi Mehika in Kolumbija. Kolumbijsko zunanje ministrstvo je tako sporočilo, da "bi morali biti vsi ukrepi mirni in bi morali spoštovati suverenost Venezuele". Kolumbija je sicer pomembna regionalna zaveznica ZDA.

Po poročanju BBC-ja je Argentina sporočila, da sta dialog in diplomacija edina načina za spodbujanje demokracije v Venezueli.

Tudi Mercosur v bran Venezueli
Regionalna gospodarska skupina Mercosur, ki je prejšnji teden zaradi nove ustavodajne skupščine za nedoločen čas suspendirala članstvo Venezuele, je sporočila, da zavrača uporabo sile proti tej državi.

Al Džazira poroča, da je Trumpova izjava in omemba možnosti vojaškega posredovanja "sprožila alarme od Mehike do Patagonije" oziroma po vsej Latinski Ameriki. Poročevalka te televizije Lucia Newman je dejala, da se države v regiji dobro spominjajo časov, ko so ameriški marinci v Latinski Ameriki, ki jo ZDA označujejo za svoje "dvorišče", vsiljevali interese svoje države.

Prihaja Pence
Kritike Trumpovih groženj prihajajo v času pred turnejo ameriškega podpredsednika Mika Penca, ki se bo začela v nedeljo. Pence bo obiskal Kolumbijo, Argentino, Čile in Panamo. Al Džazira navaja političnega analitika Patricia Navio, ki je dejal, da ne bi nobena latinskoameriška država podprla vojaškega napada na Venezuelo, zato naj bi si Pence prizadeval za podporo za odstranitev Madura na drug način.

Maduro je sicer na udaru kritik doma in v tujini zaradi nove ustavodajne skupščine, za katero opozicija trdi, da bo uvedla diktaturo. Maduro sicer skupščino, ki ima moč spreminjati ustavo, predstavlja kot edino upanje za vzpostavitev miru v državi. V Venezueli namreč že od aprila potekajo množični protesti proti vladi, v katerih je umrlo že več kot 120 ljudi.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
KLIPAN
# 13.08.2017 ob 12:57
Trump je nekaj najboljšega kar se je lahko zgodilo svetu.
Vem, da se to sliši malo smešno, ampak......
Na BV so izgubili vpliv, EU se vse bolj oddaljuje od Amerike, sedaj še J.Amerika.....
Amerika bo po Trumpu bolj osamljena kot še nikoli v moderni zgodovini, kar je seveda lepo.
Hvala Trump.
kapljač
# 13.08.2017 ob 12:56
logično, da bojo ameriško Latiske države proti zasedbi Venezuele.!
Tja kamor se ZDA enkrat usidrajo, tam jih več ven ne dobiš.

Samo Evropi še ni jasno!
Olorin
# 13.08.2017 ob 12:39
Hahaha, "jaki" predsednik, v intervjujih in tvitih zmerja in grozi, clani njegove administracije morajo pa potem na potovanja hodit in gladit odnose. Zelo zrelo.

https://vtdigger.org/wp-content/uploads/2017/07/danzcolorplus835
2-trump-tweet.jpg
sivi gandalf
# 13.08.2017 ob 13:25
kako lepo bi bilo da se združijo evropa, latinska amerika, bližnji vzhod, rusija in kitajska pa uničijo zlo imenovano amerika, res neverjetno koliko vojn so že zanetili teli kavbojci

no, je pa tudi alternativa, državljanska vojna v ameriki, to bi tudi šlo
šurda
# 13.08.2017 ob 12:26
In kaj sledi ?? Naj ugibam ? Predsednik ZDA Donald Trump
po zagrozil še tem južno ameriškim državam !

Sicer pa se da ogromno tega, kaj so in bodo počele ZDA
ne glede KDO je predsednik ali demokrat ali republikanec
v takih knjiga kot je denimo:
Odprte žile Latinske Amerike izpod peresa Eduarda
Galeana
KLIPAN
# 13.08.2017 ob 13:56
@WeeBay
"Čudno da nisi omenil SA v svojem postu..."

Misliš šeriatsko-islamsko diktaturo, kateri je tvoj "borec proti skrajnemu islamu" Trump prodal orožje?

"Kakorkoli jaz pa mislim, da se bodo pod Trumpom stvari uredile vsaj kar se tiče domače scene. Trump bo uredil zadevo zapomnite si. Jaz pravzaprav mislim, da bodo ZDA zares potonilo po Trumpu oziroma zaradi predsednika ki ga bo nadomestil (demokrat)."

Sicer vse kaže ravno naprotno, ampak ok.........

"Obama je bil katastrofa."

Se strinjam.
Prav tako tudi Bush, pa tudi Trump zaenkrat ni nič boljši.
Skratka, ugotovila sva, kar jaz trdim že zadnjih 20 let-Amerika je katastrofa za ta planet.
J@st
# 13.08.2017 ob 12:37
Maduro je sicer na udaru kritik doma in v tujini zaradi nove ustavodajne skupščine, za katero opozicija trdi, da bo uvedla diktaturo.
-------------------------
In zato zibelka ameriške demokracije mora sprožiti novo vojno zoper novega diktatorja, a ne.
Ne glede na sproženo močno antti Venezuelsko propagando cel svet ve da gre le za nafto in za ameriško globalno igro za prevlado na energetskem trgu.
J@st
# 13.08.2017 ob 13:56
BaRcA14
# 13.08.2017 ob 12:16
Prijavi neprimerno vsebino
A se tresejo nogice Venezueli in ostalim koruptivno diktatorsko narkomanskim laticni?
------------------------
Malo si zamešal Venezuelo z Albanijo.
Olorin
# 13.08.2017 ob 14:18
@Weebaby
To primerjas prvega pol leta prvega Obaminega in Tumpovega mandata, ali se motim?
ni maitre
# 13.08.2017 ob 14:13
@WeeBay
A tega pa ne boš pokomentiral?
Trumpova administracija obravnava privatizacijo vojne v Afganistanu
http://www.independent.co.uk/news/world/
americas/us-politics/donald-trump-latest-war-afghanistan-privatize-viceroy-private-contractors-mercenaries-a7883316.html
Seesaw
# 13.08.2017 ob 13:51
Podobno velja za teroristične napade. Pod Trumpom zaenkrat še nič.

Čakaj, a tisto včeraj ni bil teroristični napad?
slo-KP
# 13.08.2017 ob 15:58
Več latinskoameriških držav kritizira Trumpa zaradi groženj Venezueli
--------------------
ampak to ni za verjet,resnično...
ne vem,če sem o Venezueli v zadnjih desetih letih slišal,oz.prebral tri pozitivne novice,sedaj pa je preko noči Trumpu ´´uspelo´´ Venezuelo iz splošno obsojajoče države preleviti v državo kateri se države v bran postavljajo...

in Maduro ostaja ´na položaju˝ he,he...
SamoRes
# 13.08.2017 ob 15:49
Če ne bi bili prodane riti bi se oglasili tudi naši politiki.
slo-KP
# 13.08.2017 ob 15:32
Trumpove grožnje zdaj kritizirajo tudi kritiki Venezuele.
--------------------
Trump bo cel svet povezal ZDA pa razklal he,he
RYAN
# 13.08.2017 ob 12:40
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/08/12/ron-paul-porucio-cijelom-svijetu-vise-se-bojim-nase-vlade-nego-sjeverne-koreje/
tud kakšen američan zna spregledat
slo-KP
# 13.08.2017 ob 15:43
Vsi so tako pametni in hrabri dokler ZDA spije, ko se zbudijo se jih pa kritizira iz bojazni.
---------------------
ma kdo se še boji danes ZDA?

ZDA ne morejo več diktirati tempa po svetu z vojaško silo...
v zadnjih 15-ih letih so se opekli v Afganistanu,Iraku,Siriji...
Trump pošilja vojsko na vzhod Evrope,´´pripravlja´´ silo,ki jo ´´svet še ni videl´´ glede S.Koreje,grozi Venezueli z oboroženo silo...Iran pa mu sredinca kaže...Rusi in Kitajci pa mu žugajo...in zdej bo še po celi južni Amriki z orožjem žvenketal al kaj?

pa sej ne morejo ZDA imet deset front po celem svetu...
tempi passati...
ni maitre
# 13.08.2017 ob 14:27
WeeBay
Pa se ti zdi pravilno, da se pošilja plačance v konflikt, samo zato da nekaj prišparajo?
m72
# 13.08.2017 ob 13:47
Kdo v Južni Ameriki še sploh mara tatinske napihnjence. Pinč bo lih pravi za reklamo delat :-)
gesan
# 13.08.2017 ob 16:23
WeeBay
# 13.08.2017 ob 13:09
........................................
Itak!
Rešil nas bo pohlep!
:)
TI bi nas prepričeval, da je ta Trump najboljša izbira tudi, če bi on pred tabo razstrelil svet in vesolje hkrati.
Ti pa bi bil še vedno prepričan, da on dela vse prav in najbolje!
Bobicek
# 13.08.2017 ob 15:28
Kaj za vraga se imajo ZDA za vmešavat v tuje države? A je to demokracija, da ZDA diktirajo dogajanje v ostalih državah? :S

Ne samo to, zdaj so napovedal celo vojaško posredovanje, pa to je ja vojna napoved proti Venezueli? :S :(

Pa obrnimo sliko. Recimo, da bi Rusi napovedali vojaško posredovanje za kako državo oddaljeno pol kontinenta stran kot so zdaj ZDA, pa to bi ja bilo cel kup pritiskov iz vseh strani, da so Rusi barabe, diktatorji, komunajzarji, gospodarske sankcije, prepoved vstopa Rusov v določene države,.... Ko pa ZDA to naredijo pa nič, razen par rdečkarjev se nas oglasi. Mediji, svetovna javnost, EU, naša in svetovna politika,.. pa samo kimajo ameriškim diktatorskim planom. :S

Včasih se mi zdi, da nas par rdečkarjev ve veliko več o demokraciji kot pa vsi ostali sistemi skupaj, ki se propagirajo kot najbolj demokratične na svetu. Bizarno, a zgleda še kako resnično. :-O
šurda
# 13.08.2017 ob 14:20
WeeBay
Tebi popolnoma nič ni jasno ! Tvoj ljublječek dela celo
štalo, le da tega ti ne vidiš !
Je že odpustil Mullerja ?, ali pa razpustil kar cel FBI ??
Je vredno prebrati knjigo, k sem ti jo priporočil, boš
vsaj videl kako delujejo ZDA ne glede kdo je predsednik !
aktivist
# 13.08.2017 ob 14:03
USA zavojevalci
Petar Karamazov
# 13.08.2017 ob 15:13
Venezuela ima premočno vojsko za ameriške vsemogočne oborožene sile. Imajo kar nekaj naprednega ruskega orožja in v primeru napada bi jim prišli na pomoč tako Kubanci kot nekdanji borci Farca, Iranci, ruski vojaški inštruktorji. Nastala bi huda štala, ki bi ameriško vojsko spravila na raven leta 1973, ko je obglavljena pakirala iz Vietnama.
darkwader
# 13.08.2017 ob 15:05
To je to, ko daš vodstvo države v roke človeka na nivoju petletnega scrklanega otroka, če bo šlo tako naprej bo še cel svet povezal, v primeru pariškega sporazuma jih je že, kar tako naprej.
Sandalovina
# 13.08.2017 ob 18:29
Južna Amerika je na lastni koži izkusila metode ZDA, zato me ne čudi poenotenost glede Venezuele.
manrose.
# 13.08.2017 ob 17:05
Trump je s svojo izjavo naredil veliko uslugo venezualskim oblastem - predstavil se je kot zunanji sovraznik Venezuele, ta pa se je zaradi izjav poenotila. To nikakor ni usluga venezuelski opoziciji.

Tako je to, ce clovek ni najbolj brihten, pa vseeno pove, kaj si misli... Problem svobode govore.
BornToRun
# 13.08.2017 ob 16:43
Obama je bil katastrofa.

WeeBay, ti si Katastrofa! Pure and simple...

Največje zlo ne tem planetu so že vsaj zadnjih trideset let ZDA.
Ja ok, so bili eni od rešiteljev druge vojne → so pa ta bonus že zdavnaj izkoristili; ni je vonje, kjer se ne bi mešali zraven!!
"In the name of peace and democracy" ZDA napadejo, kjer bo neka korist - bližnji vzhod ima nafto, plin,.. Južna Amerika ima nafto, litij, baker,...
tupamaross
# 13.08.2017 ob 17:43
Grožnja Venezueli je najhujši rasizem. In kdo jim grozi? Ravno
tisti, ki so izvedli najhujši genocid nad Indijanci. Žal je sedaj
videti, da Indijanci pred kavboji niso varni niti v Venezueli.
Olorin
# 13.08.2017 ob 16:07
"Trump bi moral biti predsednik še vsaj naslednjih 20 let, da bi ujel Obamo."

Hehe, to imas pa prav, tako pocasi mu gre izvajanje vseh njegovih obljub, da bi mu morali kvantno raztegniti cas.
pripet
# 13.08.2017 ob 15:04
Ne samo države latinslke Amerike tudi ves preostali svet razen washingtonskih hlapčkov je proti nasilju in terorizmu vladnih zločincev ZDA, proti njihovim vojnam, sankcijam in blokadam naperjenih proti nemočnim, civilistom, ženskam in otrokom. Vladarji ZDA so zlo, ki ga je nujno odstraniti s planeta.
Olorin
# 13.08.2017 ob 14:35
Spet smo pri statistiki. Tudi ce napises "zaenkrat" je dejstvo, da je tvoja primerjava zelo poceni spin - primerjaj raje enaki obdobji, ne pa pol leta Zutokljunca in 8 let Obame.

Si preprican, da nisi oddal kandidature za Spicerjevo mesto? Nic ne de, ko bodo zaradi zolca hospitalizirali O'Reillyja, se lahko prijavis tudi tja.
pedalski
# 13.08.2017 ob 14:13
Toliko o tem o sistemih "ki delujejo" in "ki ne delujejo". Tudi če bi deloval, jih pol zbombardirajo. Torej sistem ne deluje, če ne uspe razviti atomske in deluje če jo uspe razviti. Npr. severnokorejski sistem očitno dobro deluje :))
Olorin
# 13.08.2017 ob 14:00
"Celo na domači sceni je močno pogrnil. Poglejte koliko streljan po šolah je bilo pod Obamo in koliko pod Trumpom. Podobno velja za teroristične napade. Pod Trumpom zaenkrat še nič."

Bravo, encore! Takle spin se pricakuje od Weebaya, ne pa tisto cmerjenje zadnjih dni.
Olorin
# 13.08.2017 ob 17:15
@surda
"V ZDA sta samo 2 predsedniška mandata, lahko pa
z predsedniškem dekretom to spremni predsednik ZDA
Donald Trump, pri njem nikoli ne veš kaj bo naredil !"

No, verjetno sam ves, da to ni mogoce. Za to bi bila potrebna sprememba ustave s potrditvijo v kongresu, ne pa navaden predsedniski odlok."Checks & balances", pa te fore.
pripet
# 13.08.2017 ob 20:31
USA okupatorji ven iz Evrope. Če ne greste zlepa pride čas, ko boste bežali in ta dan je vse bližje.
boro007
# 14.08.2017 ob 08:05
Po poročanju BBC-ja je Argentina sporočila, da sta dialog in diplomacija edina načina za spodbujanje demokracije v Venezueli.

Očitno ne gledajo cnn-a, kako se uvaja demokracija po bližnjem vzhodu...

Južno ameriko očitno močno skrbi rožljanje. Ker jim je jasno da se američani ne ustavijo samo po eni državi, običajno je potem... "Če smo pa že tuki..."... Oz. "As long as we are here... Who else misbehaved?"
sumljivac
# 13.08.2017 ob 17:50
"Trump bi moral biti predsednik še vsaj naslednjih 20 let, da bi ujel Obamo."

Točno tako, vsaj po številu ustvarjenih delovnih mest in spoštovanju s strani ostalega sveta, slednjemu je prezident ManChild s svojim otročarjenjem zadal smrtni udarec...

Obratno pa bi moral Obama predsedovati še vsaj enkrat toliko, da bi ujel Trumpa v njegovi najljubši predsedniški dejavnosti, t.j. golfu in dopustovanju.

Ampak ja, važno da ste "pokazali tem liberalcem..."
HOR
# 13.08.2017 ob 17:14
Naslednji korak je ustvarjanje (kvizlinške) paralelne vlade in napadi...
LINK ali copy-paste v iskalnik
https://www.logicno.com/politika/venezue
la-i-sad-sljedeci-korak-je-stvaranje-paralelne-vlade-i-napad-na-zemlju.html
šurda
# 13.08.2017 ob 15:28
WeeBay
V ZDA sta samo 2 predsedniška mandata, lahko pa
z predsedniškem dekretom to spremni predsednik ZDA
Donald Trump, pri njem nikoli ne veš kaj bo naredil !
Lemniskata
# 13.08.2017 ob 13:00
Glede na modus operandi ZDA se zdi Venezuela precej bolj logična država za napad kot Severna Koreja.
manrose.
# 13.08.2017 ob 17:07
windmaster

# 13.08.2017 ob 17:05
Prijavi neprimerno vsebino Še dobro da ima Venezuela trdno zaveznico z komunistično vlado Slovenije in se Trumpu tresejo hlače pred Slovenskimi pilatusi.


Podobno kot komentatorji v Srbiji in na Hrvaskem pod novicami - nekaj pise o politiki, oni pa zacno proti komunistom. In potem se ravno taki pritozujejo cez Balkan in si mislijo, kako drugacni (beri vecvredni) so.
sumljivac
# 13.08.2017 ob 14:57
Naj mi nekdo od navijačev prosim pove še več o tem, kako Trump ne bo vojni jastreb.
In še, če slučajno kdo ve, kaj je s podjetjem Carrier, ki ga je Trump "rešil" nekaj mesecev nazaj in si nato še tedne lomil roko, da se je lahko trepljal po hrbtu. Sklepam, da Weebay ve veliko o tem, tako da je to zadnje vprašanje namenjeno tebi.
"ampak...Obama....Hillary....emaili..." Ja bejko, vem. Zdaj pa prosim odgovori na vprašanje...
boro007
# 14.08.2017 ob 08:07
@pripet

USA okupatorji ven iz Evrope. Če ne greste zlepa pride čas, ko boste bežali in ta dan je vse bližje.

Hmm sicer delim tvoje mnenje, a se bojim da če ta dan pride, da bomo bežali kar vsi...
zapatist
# 14.08.2017 ob 00:46
Bravo latinsko ameriške države.

Znate ločevati med kritiko avtortarca Mandure in vojnimi grožnjami.

Trump..ti pa golf špili pa tih bodi..praktičmo ničesar ne izustiš, kar ni totalna bedarija.
kdo je tega volil..kdo ga je vse v Slo podpiral.
Bondjanez
# 13.08.2017 ob 19:05
Novak
Pust ti weebay-a pr mir. Če imas kak argument na plano z njim. Drugih pa nimas pravice nikamor posiljat.
fNovak
# 13.08.2017 ob 16:50
WeeBay
Pejt na NoroTV in tam piši neumnosti....
dopisnik
# 13.08.2017 ob 16:14
Veliko bolj, kot usoda Madura, bi nas moral skrbeti 15. avgust, dan potencialnega Kimovega vnebovzetja.

P.S.: Upajmo, da ne tudi našega. :)))
Kvantni mehanik
# 13.08.2017 ob 20:09
Trumpova najava, da so ZDA pripravljene vojaško posredovati v Venezueli, je, milo rečeno, idiotska. Takšno posredovanje bi problem samo še poglobilo, že sama omemba te možnosti pa je voda na mlin chavističnemu režimu, ki je Venezuelo pahnil v bedo, in to neodvisno od interesov ZDA. S takim vmešavanjem se samo povečuje možnost, da se venezuelska kriza ne še dolgo ne bo razrešila, ali pa se bo za bistveno višjo ceno.
dopisnik
# 13.08.2017 ob 16:56
fNovak

WeeBay je eden najbolj cenjenih komentatorjev na tem portalu. To mu priznavamo vsi, ne glede na to, ali se z njim strinjamo ali ne. Če naj gre kdo kam drugam, si to edino ti!

P.S.: Marš!
WeeBay
# 13.08.2017 ob 14:26
ni maitre

katastrofalna poteza. Te vojne Američani ne bodo dobili pa če se na glavo postavijo. Dvomim da bi to sploh delovalo.
Kazalo