Fascinantni hoteli
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 32 glasov Ocenite to novico!
Bo turistična pravljica zaživela? Foto: Televizija Slovenija
       Ljudje bodo prihajali sem. Župan trdi, da je to čudovit turistični kraj, s čimer se strinjam. Več ljudi bo dobilo zaposlitev. Velenje bo dobilo novo znanje na področju infrastrukture.       
 Investitor Kent Walwin

Na Velenjskem jezeru prvi hotel na vodi v Sloveniji

V Velenju v prihodnje še več turistov
9. april 2018 ob 20:12
Velenje - MMC RTV SLO

V Velenju se bo čez nekaj let morebiti začela pisati turistična pravljica. Če se bo uresničil načrt investitorja, britanskega filmskega producenta Kenta Walwina, bo Velenje prvo mesto v Sloveniji s hotelom na vodi, natančneje na Velenjskem jezeru.

Smeli, skoraj sanjski načrti, vključujejo hiške s teraso z džakuzijem, ki bodo dejansko na vodi, razporejene v obroču. Recepcija bi bila ob obali. V neposredni bližini, a na kopnem, bi zgradili še majhne počitniške hišice. Zakaj Slovenija, zakaj Velenje. Investitorju je kraj všeč.

"Ena izmed največjih prednosti je, da je Velenjsko jezero po mojem mnenju nedokončan projekt. To umetno jezero je nastalo zaradi industrije," je povedal investitor Kent Walwin. Bojan Kontič, velenjski župan, je dodal: "Ni lahko najti nekoga, ki bi vlagal v prostor, kjer ni niti osnovne prometne infrastrukture."

Največja ovira pri uresničitvi bo zakonodaja, predpisov za tovrstno gradnjo namreč ni, orati ledine ne bo enostavno, tega se zaveda tudi župan: "Investitorji zelo težko - predvsem pa prepočasi - pridobivamo soglasja, tu bi izpostavil predvsem Arso, ki je tipičen primer, kako težko je stvari premakniti z mrtve točke."

Za spremembo prostorskega akta bodo poskrbeli, vse drugo je na ravni države. Bo pa to pomemben korak tudi za razvoj regije, tega se očitno zaveda tudi investitor. "Ljudje bodo prihajali sem. Župan trdi, da je to čudovit turistični kraj, s čimer se strinjam. Več ljudi bo dobilo zaposlitev. Velenje bo dobilo novo znanje na področju infrastrukture."

35 turističnih hišk, ob obali restavracija, recepcija in ob bližnjem hribčku še 85 počitniških hišk. Prihodnost ali neuresničljive želje? Kdaj, za koliko denarja? Odgovorov na ta vprašanja še ni.

VIDEO
Velenjsko jezero prvo s hotelom na vodi v Sloveniji
D. S., Vesna Deržek Sovinek, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
adolfs
# 09.04.2018 ob 22:41
Sicer sem iz Ljubljane, vendar dobro poznam tole. Zadaj je Cigler, znani lobist, ki samo išče priložnosti kako nategniti ljudi, hkrati pa je tesno povezan z SD. Kar nekaj jih poznam, ki so iz njegovih podobnih zgodbic potegnili kratko. Verjemite, iz tega ne bo nič. Pobrali bodo nekaj davkoplačevalskega denarja, na koncu pa bo kriva država in ARSO, da se to ni realiziralo. Žal.
karambo
# 09.04.2018 ob 21:25
Z lepim pogledom na dimnik v bližini. Neprecenljivo.
domen_92
# 09.04.2018 ob 21:20
Močno dvomim, da se bo projekt dejansko uresničil. Po nekaj letih boja z birokracijo bo obupal.
Celjan27
# 09.04.2018 ob 21:18
Projekt na ravni vele-smučišča nad Bohinjem. Ali pa pokrite dvorane za smučanje v Ljubljani. Da ne govorim o dvoranah za Curling v Mariboru.

Sicer podpiram tale projekt, ampak dvomim v njegovo izvedbo, kakor sem v zgoraj omenjene, kljub temu, da so kul:)
1986
# 09.04.2018 ob 22:06
Občinski idioti so denar zavohali. Prej 20 let niso jezera niti povohali, zdaj bi se pa šli luksuz s tujim vlagateljem, ogradili, pobirali vstopnino, da se bo lahko z obale elito gledalo. Elito, ki je ne bo. Kdo ti bo plačal pogled na dimnik bog vas nima rad? SD-ju se je do konca odpejalo.
oknelej
# 09.04.2018 ob 22:14
Nevem kdo bi hotu dopustovat ob vonju premoga, kdor je že bil ob jezeru ve kaj govorim
LosAlamos
# 09.04.2018 ob 21:19
Neka strašna noviteta to ravno ne bo. V Čateških toplicah majo na ribniku gusarski zaliv s počitniškimi hišicami.. Kvečjemu bo nekoliko izpopolnjena ideja. Je pa fajn, da se znajo it.
SpicyWeiner
# 10.04.2018 ob 12:11
Klasični predvolilni nateg.
Adebisi
# 10.04.2018 ob 09:10
Skoraj enako bizaren projekt kot redne letalske linije iz Maribora.
Nikoli
# 09.04.2018 ob 23:48
Haha, to bo. Še na morju bi to bilo težko, ne pa v tisti greznini s teš v ozadju.
lopat12
# 09.04.2018 ob 22:11
Nasa vlada ve kje mu kahko naredijo poceni maketo.

Sicer bi bilo pa fajn da jim uspe...ampak. no. Ne vem koliko bo bogatune mikal tisti dimnik in dim....
LjudjeSoOvce
# 10.04.2018 ob 08:58
LOL. Na Velenjskem jezeru....s čudovitim pogledom na gmote dima, ki se valijo iz Šoštanja. Polna kapaciteta najbolj petičnih gostov je zagotovljena. LOL še enkrat.
21.12.2012
# 10.04.2018 ob 06:13
turkizna voda, rajsko bo
valladolid
# 09.04.2018 ob 22:18
Kaj ni 1.april že mimo
KosmataPazduha
# 10.04.2018 ob 13:52
Ma lepo vas prosim no, pa kdo pri zdravi pameti bo šel tja???
Coli
# 10.04.2018 ob 13:36
Popovič stolp, kontič eksotične bungalovčke v mlaki...predvolilno lepotno tekmovanje je v polnem razmahu. Me zanima, koliko volilceb bo zopet nasedlo predstavnikom mafijskih ekspozitur!
Gravesen
# 10.04.2018 ob 10:51
vse bo šlo po vodi...
obid83
# 10.04.2018 ob 09:22
Prepričaš gospoda iz tujine, naj nastopa v vlogi namišljenega investitorja. par lepih besed v angleškem jeziku, slika iz eksotičnih otokov in hitro ovce na volitve.
Neikius
# 10.04.2018 ob 19:03
"smrad od TEŠ" - ne smrdi TEŠ, TEŠ ima filtre. Smrdi rudnik!
tuintam
# 10.04.2018 ob 08:16
Mislim tudi, da se neki bolezni reče, kako dobiti evropski denar in stisniti rep med noge, stroške prevaliti pa na druge. Na žalost gre skoraj povsod bolj zgolj za denar.
tuintam
# 10.04.2018 ob 08:10
adolfs
Sicer sem iz Ljubljane, vendar dobro poznam tole. Zadaj je Cigler, znani lobist, ki samo išče priložnosti kako nategniti ljudi, hkrati pa je tesno povezan z SD. Kar nekaj jih poznam, ki so iz njegovih podobnih zgodbic potegnili kratko. Verjemite, iz tega ne bo nič. Pobrali bodo nekaj davkoplačevalskega denarja, na koncu pa bo kriva država in ARSO, da se to ni realiziralo. Žal.


Zadeva je tipska in verjetno uporabna. Dokler mi ne bomo opredelili pravne identitete celote ločeno od subjektov, ki upravljajo (celote kot makro-subjekta, ki ne boo upravitelj), bo pri nas vedno kdo, ki si bo prilastil vzajemni kapital in vzajemne interese. Kot prva subjekt upraviteljica Država, potem kakšna občina, potem kakšen Arso .... potem kakšen zasebnik, povezan s temi subjekti.

V glavnem bo tu vedno kakšen monopolni subjekt, ki si bo lastil identiteto celote. Le tiste davkoplačevalske celote mi ločeno opredelili v ustavi še vedno ne bi. Kot jo pravno opredeljeno imajo v ZRN, ko je vzajemni kapital lastniško-pravno ščiten in lastniško javni, ne državni - ne kar politično last enega od upraviteljev... Ko bi bil ščiten pred vsemi upravitelji, da noben ne bi imel nad njim monopola in si noben ne bi kar prilastil pravne identitete celote, nato pa delal, kot da drugih ni in vse po svoje.

Ko bi si potem noben teh subjektov ne prilaščal identitete davkoplačevalske celote ali države kot celote (tudi Država ne) na silo. In seveda kapitala vseh oz. ostalih. Ko bi potem celota in vzajemni interes obstajal in ko bi bila potem projektno jasneje opredeljena razmerja, kaj si kdo sme in česa ne kar prilastiti; ko bi bilo to jasno tudi Državi in občinam, Arsu itd.

Te razmejitve bi morale biti del projektov, jasno opredeljeno koliko časa kdo kaj sme ipd. Kdaj bo kaj vrnil ... Ne pa da danes si nekdo nekaj prisvoji, sme uporabiti, jutri bo to pa prodal, ker nekaj ne bo donosno niti toliko, da bi moglo vzdrževati samega sebe.

In tudi tu potem imamo problem, mislim nasplošno in tule, ali bo nekdo pobasal samo investicijski denar in ali je določen projekt res tako zasnovan, da bo kasneje vzdrževal samega sebe, ne na škodo ostalih. Bo stvar res privabljala goste ali gre le za to, da nekaj sploh je.

Želim reči, da se strinjam, ko praviš, da gre pri nas večinoma bolj za to, da kdo pride do investicijskega denarja, ko se nekaj zgradi pro forma, pa da bi moralo biti bistvo bolj v kaj, pa to, kako to narediti, da bo dotično vzdrževalo samo sebe, se odplačalo, bo donosno ipd. Pri čemer bi moral biti koristi deležen vsak, ki v zadevo prispeva. Tudi javni interes bi naj bil zaščiten. Pri nas si večinoma kdo kaj prilasti, potem pa s tem nekako sfura. Mu je kaj pohopsati edino sploh cilj.

Tule mogoče pa niti ne. Ne povsod. Kljub temu, da v ustavi ne ločimo celote in dela, ki upravlja (države in Države...) Tako da omenjti SD je mogoče umestno, glede na to, da ima monopol nad našim 'javnim' sektorjem ipd.

Menim, da bi opredelitev celote ločeno od upraviteljice Države, z ustavo, in ločitev vzajemnega kapitala od upraviteljev, ko bi morali ščititi celoto potem vsi, se pravi popravek ustave po vzoru na ZRN, na nas delovala ugodno dobesedno povsod. Nad popravki ima pa določen del upraviteljev monopol. To pa ja.
heavyd
# 10.04.2018 ob 07:49
Žal mi je gospoda investitorja, ker zgleda ok človek.
Quick
# 12.04.2018 ob 07:10
Nadpis članka skrajno ne resničen in zavajajoč. Se dovoljenj nimajo vi pa ze pisete, da bo stal hotel na vodi. Groza.
woodoo
# 10.04.2018 ob 16:20
Bil lani v Topolšici in me ti kraji ne bodo videli več. Smrad od teša je zmagal. Nič bolje ni bilo ob obhodu jezera v Velenju ... bolje, da odženete neprijetne vonjave, bo več turistov, kot pa jih boste privabili z idiličnimi apartmaji na vodi v smrdečem okolju.
la.sonrisa
# 10.04.2018 ob 10:33
ja tisti pogled na dimnik zna res bit problem. ne vem, če bi dopustovala s takim razgledom, v Sloveniji se da najt tolko drugih krajev s krasnim okolišem....
Neikius
# 10.04.2018 ob 09:39
Pogled na dimnik niti ni problem, problem je ogaben smrad po premogu (žveplu) v Velenju, jezero je pa sploh še bliže rudnika. Pa cesta, če kdo pozna naj v glavi primerja cesto v Bohinj (prometa skoraj 0) in cesto v Velenje in naprej.
zapravico
# 10.04.2018 ob 09:08
To bi naredili za velenjčane,da ne bi hodili na hrvaško morje
bruhnmici
# 10.04.2018 ob 08:43
Arso. So najbolj zeleni tam, kjer to ni potrebno. In najmanj, kjer bi od njih pričakoval najmabj Natura3000 projekt - primer Kemis in ugotavljanje stopnje onesnaženosti. Sicer pa, kdor je kadarkoli imel opravek na Arso, mu je najbrž jasno zakaj se preja odvija tako počasi.
mariborchan2
# 12.04.2018 ob 23:05
bolš ko sejšeli! kristalno čista voda, odlična klima in atrakcije velemesta v neposredni bližini
Seneca
# 11.04.2018 ob 07:48
Močno dvomim, da se bo projekt dejansko uresničil. Po nekaj letih boja z birokracijo bo obupal.

Verjetno bo tudi hrup pri gradnji previsok! :)
watwat
# 10.04.2018 ob 15:23
...čez nekaj let morebiti...
Celt
# 10.04.2018 ob 05:56
Birokracija bo že našla pot kako ubiti projekt.
LosAlamos
# 12.04.2018 ob 08:03
quick

A delaš na ARSO? ccc
sumtb
# 10.04.2018 ob 12:07
fake news
zapravico
# 10.04.2018 ob 07:50
Dokler boste cenzurirali resnico vas je v g
sportecho
# 09.04.2018 ob 22:42
Še več turistov, dajmo...Še odganjali jih bomo.
Kazalo