Modri tovornjaček je bil lani prava uspešnica. Foto: FerFud
Modri tovornjaček je bil lani prava uspešnica. Foto: FerFud
Ena izmed lanskih jedi na meniju - šugolenta. Foto: FerFud
Miha Horvat in mentor Luka Jezeršek z Akademije Jezeršek. Foto: FerFud

Kandidati lahko prijave oddajo do nedelje, 10. aprila, prijavijo se lahko tako posamezniki kot par, ki bodo morali žirijo prepričati s svojo kulinarično idejo. Zmagovalec bo prejel naziv FerFud chef 2016, se udeležil kulinaričnega izobraževanja, prejel 10.000 evrov nagrade in se podal na kulinarično avanturo po Sloveniji.

Njegova desna roka na poti bo Mitja Horvat, lanski FerFud chef, spremljali pa ga bodo tudi mentorji - vrhunski slovenski kuharski mojstri Janez Bratovž (JB), Vesna Čarman (Gostilna pri Danilu), Luka Jezeršek (Dvor Jezeršek), Ksenija Mahorčič (Gostilna Mahorčič), Tanja Pintarič (Rajh), Uroš Štefelin (Vila Podvin) in Gregor Vračko (Denk).

Naloga kandidatov je pripraviti predlog za dve glavni jedi in sladico, jih na zanimiv način poimenovati in posneti video s predstavitvijo sebe in svojega celotnega koncepta. Žirija bo v ponedeljek izbrala od tri do pet kandidatov, ki bodo 12. aprila na Dvoru Jezeršek v živo predstavili svoje ideje in skuhali predlagane jedi.

Zmagovalca bodo izbirali člani strokovne žirije in spletno občinstvo: od 12. do 17. aprila bo na spletni strani projekta www.ferfud.si potekalo spletno glasovanje za najljubšega kandidata. FerFud chef 2016 bo znan 18. aprila.

Tovornjaček na poti od maja do septembra
"Lani smo s FerFud tovornjačkom pet mesecev razvajali brbončice ljubiteljev fer grižljajev po Sloveniji. Pripravili smo 17 različnih jedi in več kot 26.000 finih grižljajev. Fer je, da projekt nadaljujemo. Seveda z novim chefom, ki ga čaka nepozabna kulinarična avantura. Veselim se idej kulinaričnih nadobudnežev, ki jih bomo pomagali uresničili," je povedal Mitja Horvat.

FerFud tovornjaček bo svoje kulinarično potovanje po Sloveniji začel maja, nove jedi pa ponujal vse do septembra. Sam koncept projekta FerFud ostaja enak kot lani - jedi boste lahko plačali bodisi z objavo na Facebooku ali Twitterju ali po minimalni ceni, ki bo enaka prodajni vrednosti njenih sestavin.

"Vizija našega projekta ostaja enaka kot lani. Ljudem želimo ponuditi odlične kulinarične dobrote po fer ceni in prepuščamo jim, da sami določijo višino zneska, ki ga bodo odšteli za jed. V najmanjše mogoče plačilo bo zajet le strošek sestavin, ki so potrebne za pripravo ene jedi," pojasnjujejo idejni vodje.

Celoten prihodek projekta bo namenjen otrokom pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji.